Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Πνευματική ζωή ...«κρότου λάμψης»


Κρίση ; Ποια κρίση ; Η οικονομική που ως λαίλαπα απειλεί τα θεμέλια του παγκόσμιου οικονομικού συστήματος;
Η κοινωνική
που ριζώνει όλο και πιο βαθιά σε όλους τους τομείς, δημιουργώντας ρωγμές στις κοινωνικές δομές;
Η ηθική κατά την οποία θεσμοί και δεσμοί έχουν χαλαρώσει, καθιερωμένες αξίες, αρχές, πρότυπα, έχουν χάσει την παγιότητά τους και αντιμετωπίζουν μιαν ιδιάζουσα ρευστότητα ;
Η πολιτιστική όπου η έννοια και η εφαρμογή της ...πολυπολιτισμικότητας παράγει έναν αχταρμά μηδενικού πολιτισμού ;
Η πολιτική
κρίση όπου πολλοί δεν μιλάνε για κρίση, αλλά για σήψη ;
Η κρίση της Παιδείας όπου ο πολιτικός κανιβαλισμός έχει μεταφερθεί και στη νεολαία , σε ένα Πανεπιστήμιο όπου δίδονται μεν «γνώσεις» αλλά όχι Παιδεία ; Σε ένα Πανεπιστήμιο όπου δεν προσφέρει φως και δεν ανοίγει πνευματικούς ορίζοντες δράσης;


Τα παραλέω; Ρίξτε μια ματιά στη σύνοδο των πρυτάνεων των ελληνικών πανεπιστημίων. Αυτή διεξήχθη επί τριήμερο σε «χάι-κλας» πέντε αστέρων ξενοδοχείο της περιοχής του ....Καρπενησίου, το οποίο διαθέτει εκτός από απλά δωμάτια και 28 σουίτες.
Συνολικό κόστος μερικές χιλιάδες ευρώ, αφού πέραν των άλλων κάλυψαν και τα έξοδα 10-15 παρατρεχάμενων ....δημοσιογράφων.Οι πρυτάνεις βλέπετε ήθελαν να έχουν θέα στο Βελούχι, προκειμένου να εμπνευστούν και να πάρουν αποφάσεις.

Είχαν δεσμευτεί ότι θα κατέθεταν και τις εισηγήσεις τους στα πλαίσια του διαλόγου για την Παιδεία.
Προς τούτο είχαν ορίσει μια 7μελή επιτροπή.
Όμως ......κατά την σύνοδο «απέσυραν» τις προτάσεις της επιτροπής που οι ίδιοι είχαν συστήσει , αφού διαφώνησαν μεταξύ τους στη διατήρηση της βαθμολογικής βάσης του 10.

Ισχυρίστηκαν ότι οι θέσεις τους σε ορισμένα περιφερειακά Πανεπιστημιακά Ιδρύματα καθίσταται επισφαλής αφού ελλείψει «φοιτητών» (όσο θα μπορούσε να ονομαστεί έτσι κάποιος με εισαγωγικό βαθμό...3 και 4) θα κινδυνεύουν με κλείσιμο.

Απέσυραν λοιπόν ....δημοκρατικά την επιτροπή και τις προτάσεις της και αντ` αυτής ...διόρισαν άλλη η οποία προφανώς θα καταθέσει, (στην ...επόμενη σύνοδο) τις επιθυμητές προς την συντεχνία προτάσεις.


Όμως μεταξύ spa και χιονοδρομικών εξορμήσεων συμφώνησαν ...ομόφωνα και σε κάτι. Έτσι έδωσαν στον υπουργό Παιδείας....«λίστα αλλαγών» που επιθυμούν να γίνουν στον νέο νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ.
Αυτές αφορούν την διάταξη για την καθολική συμμετοχή των φοιτητών στις πρυτανικές εκλογές,τις διατάξεις για τον 4ετη προγραμματισμό τους με την Πολιτεία και τις μεταπτυχιακές σπουδές.

Πολλοί πρυτάνεις έθεσαν και το θέμα της διάταξης που απαγορεύει στους εν ενεργεία πρυτάνεις ή αντιπρυτάνεις να εκλεγούν ξανά πριν περάσει μια τετραετία απομάκρυνσης τους από τη διοίκηση των ΑΕΙ.


Τα δικά μας ,δικά μας και τα δικά σας ...πάλι δικά μας.Στο «σανίδι» του θεάτρου της Παιδείας παίζονται «α-ποιοτικά έργα». Παίζεται μόνο ότι βγάζει χρήμα –ανεξάρτητα από την δυσοσμία.Ιδανικά ...«μιας χρήσης». Πνευματική ζωή «κρότου λάμψης».

Κρίση ; Ποια κρίση; Δεν ξέρω για εσάς , αλλά εγώ μια ... «κρίση απόγνωσης» την περνώ.

ΥΓ. Παρεμπιπτόντως τις ίδιες ημέρες διεξήχθησαν οι εκλογές για την ανάδειξη της νέας Διοικούσας Επιτροπής στην ομοσπονδία των Πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ). Πρώτη δύναμη, με 9 από τις 33 έδρες, αναδείχτηκε η Κίνηση Πανεπιστημιακής Αναβάθμισης που πρόσκειται στο ΠαΣοΚ και στη δεύτερη θέση με 8 έδρες η Συσπείρωση που πρόσκειται στο Συνασπισμό.

17 σχόλια:

  1. Οι πρυτάνεις των ελληνικών πανεπιστημίων υπερέβησαν κάθε προηγούμενο όριο ξεφτίλας.
    Οι...κύριοι αυτοί ζητούν δηλαδή να μην εφαρμοσθεί η διάταξη για καθολική συμμετοχή των φοιτητών στις πρυτανικές εκλογές, αίτημα στο οποίο συγκλίνουν όλες οι φοιτητικές παρατάξεις, τα προνόμια των οποίων «ψαλιδίζονται» από την καθολική συμμετοχή των φοιτητών.
    Αφού βρέθηκαν στην περιοχή δεν πέρναγαν και από τις φυλακές Τρικάλων όπου οι ...συνάδελφοί τους περνούν τις ημέρες τους μακριά από τζακούζι, ακριβά μάρμαρα και κόκκινες Φερράρι.
    Αλήθεια την κόκκινη Φερράρι από την λεηλασία δημόσιου χρήματος από το Πάντειο Πανεπιστήμιο, την κατάσχεσαν; Βγήκε σε δημόσιο πλειστηριασμό; Και εάν ναι, ποιος την πήρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι σύνοδοι (επίσημες και ανεπίσημες) των Πρυτάνεων κοστίζουν στον φορολογούμενο εκατοντάδες χιλιάδες κάθε φορά, για να… διαπιστώνουν τις «τρύπες» των..... άχρηστων Σχολών ανά την Ελλάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @politis
    Οσον αφορα τις εκλογες στην ΠΟΣΔΕΠ υπαρχουν και τα εξης αξια αναφορας:
    α) Μαζικη συμμετοχη των πανεπιστημιακων στις εκλογες
    β) Μειωση της δυναμης της Συσπειρωσης που προσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ και που κατειχε τα ηνια της ΠΟΣΔΕΠ εως τωρα, γεγονος που μεταφραζεται ως αποδοκιμασια για την "αδιαλακτη" σταση της.
    γ) Αδυναμια συσπειρωσης των δυναμεων που προσκειται στη ΝΔ.

    Εν κατακλειδει, το αποτελεσμα των εκλογων μπορει να ερμηνευτει ως μια καταρχην θετικη εξελιξη στο χωρο του Πανεπιστημιου. Μενει να αξιολογηθει στο μελλον.

    Οσον αφορα τους πρυτανεις, ειναι οντως για τις κλωτσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ πολίτη, εάν ρωτήσουμε κάποιον πολίτη στα δυτικά κράτη ποιος είναι π.χ ο πρύτανης του Χάρβαρντ ή του ΜΙΤ ή του London School of Economics, ελάχιστοι θα απαντήσουν θετικά.
    Πιθανότατα και αυτοί που θα απαντήσουν θετικά θα έχουν σχέση με την ακαδημαϊκή κοινότητα.. Στην χώρα μας όλοι γνωρίζουμε τους περισσότερους πρυτάνεις των ελληνικών πανεπιστημίων -πρώην και νυν- αφού τους βλέπουμε κάθε λίγο και λιγάκι να ξιφουλκούν κατά πάντων και κάποιες φορές να προσέρχονται στον ανακριτή για σκάνδαλα.
    Τους γνωρίζουμε είτε ως ακτιβιστές της Αριστεράς, είτε ως υπερασπιστές του «δικαιώματος στην τρομοκρατία».
    Ταυτόχρονα όμως γνωρίζουμε ελάχιστους Έλληνες καθηγητές για το έργο τους καθ’ αυτό,γιατί είναι σχεδόν μηδενικό.
    Εύχομαι Καλό Μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για τον
    @poutrho
    Ο κ. Αιμ. Μεταξόπουλος πάντως
    την έχει κάνει για λόγους υγείας
    από τον Μάρτιο του 2008.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία.
    Καθημερινά διαπιστώνουμε (καί συμφωνούμε) ότι άλλος ένας τομέας του Δημόσιου (κυρίως) βίου νοσεί βαρύτατα, αλλά δέ λέει καί νά πεθάνει μήπως καί γλυτώσουμε.
    Πιό πιθανό είναι νά τά τινάξουμε από τή στενοχώρια τών διαπιστώσεων, όσοι ακόμα πονάμε αυτό τό σκιάχτρο πού ονομάζεται κατ' ευφημισμό Κράτος.
    θά πρότεινα καί πάλι απόλυση καί επαναπρόσληψη μετά από αξιολόγηση, αλλά φοβάμαι ότι οί λέξεις έχουν πιά χάσει τό νόημα τους, αφού τά προβλήματα στήν Ελλάδα μόνο εντοπίζονται, διαπιστώνονται, αναλύονται, συζητιούνται (γιά νά περνάει η ώρα) καί απλά διαιωνίζονται.
    Γιατί δέν λύνονται?
    Γιατί δέν γίνονται διορθωτικές κινήσεις? Ηπιες ή ριζοσπαστικές?
    Γιατί αρκούμαστε μόνο στίς διαπιστώσεις?
    Γιατί μού φαίνεται τελείως αντιφατικό, οί δημιουργοί τών προβλημάτων νά έχουν τόσο βαρύνοντα λόγο στήν επίλυσή τους?
    Γιατί η κυβέρνηση ανέχεται τή διαιώνιση τέτοιων νοοτροπιών?
    Τελικά μήπως η ήπια προσαρμογή πού αναφέρονταν ώς τρόπος επανίδρυσης τού Κράτους, από τήν τόση ηπιότητα, κατέληξε νά σημαίνει διαιώνιση τών καθεστωτικής αντίληψης κάθε είδους συντεχνιών?

    Σίγουρα έγιναν προσπάθειες καί παρεμβάσεις σέ θετική κατεύθυνση.
    Σίγουρα υπάρχει μεγάλη καί υποστηριζόμενη, από θιγόμενα συμφέροντα, αντίδραση.
    Ομως καί η κυβέρνηση έπρεπε νά δείξει μεγαλύτερη αποφασιστικότητα καί πολιτικό θάρρος, κάνοντας πράξη αυτό πού δεσμευόταν καί γιά τό οποίο ψηφίστηκε δύο φορές.
    Τήν μηδενική (!!!) ανοχή σέ τέτοια φαινόμενα καί νοοτροπίες.
    Εκτός καί άν ......

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Χρήστος
    Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή φίλε.
    Η οποιαδήποτε δημοκρατική κυβέρνηση για να αλλάξει καθεστωτικά ριζώματα συναντά δυσκολίες. Μια λύση είναι η ήπια προσαρμογή. Η άλλη είναι η βίαιη εκρίζωση του φαινομένου. Αυτό όμως συνακολουθείται από καθολική παραδοχή και θέληση εκ μέρους του λαού.
    Βλέπεις εσύ κάτι τέτοιο, γιατί εγώ δεν το διακρίνω. Οι περισσότεροι από τους πολίτες αυτής της άμοιρης χώρας πάσχουν από άνοια, παλιμπαιδισμό ή σοβαρής μορφής αδιαφορία.
    Δυστυχώς φίλε μου έτσι είναι όταν ανεχόμαστε μειοψηφίες να ελέγχουν τις (άρρωστες) πλειοψηφίες.
    Δεν υπάρχει (πάντα κατά την γνώμη μου) άλλη οδό από αυτή της σταδιακής ήπιας προσαρμογής.
    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο περιλαμβάνονται και οι φωνές οι δικές μας, αφού με αυτόν τον τρόπο δεν αφήνουν την ήπια προσαρμογή να βαλτώσει ή να πισωγυρίσει, αλλά αντίθετα την συντηρούν και πολλές φορές την πιέζουν για λίγο πιο σύντομα βήματα. Αυτά εξαρτώνται από την δικιά μας θέληση για πίεση .
    Εάν σταματήσουμε να διακρίνουμε και να καυτηριάζουμε γεγονότα και καταστάσεις ο "ακτιβισμός της μειοψηφίας" θα φρενάρει την οποιαδήποτε σταδιακή προσαρμογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aν διαθέτεις μπόλικα αποθέματα από μπλακ χιούμορ και δεν έχεις παιδιά που δίνουν Πανελλήνιες, μπορεί να σκεφτείς ότι κάπου έχει την πλάκα της όλη αυτή η εθνική τραγωδία

    με την Παιδεία, έτσι όπως αναδεικνύεται με τις καταλήψεις και τις οδομαχίες στα ΑΕΙ. Μήπως είμαστε τρελοί; Βασανίζουμε τα παιδιά μας, και τους εαυτούς μας, επί δώδεκα χρόνια σε Δημοτικό, Γυμνάσιο και Λύκειο για να μπουν στο Πανεπιστήμιο! Για να το πετύχει αυτό η μέση, η κατώτερη και οποιαδήποτε εν τέλει ελληνική οικογένεια κάνει ανείπωτες οικονομικές και ψυχολογικές θυσίες. Τα δε παιδιά για να πιάσουν τον στόχο τους γίνονται πειραματόζωα στα εξοντωτικά «συστήματα» που αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι οι εκάστοτε κυβερνήσεις. Και αφού εν πάση περιπτώσει γίνονται όλες αυτές οι θυσίες και η υπερπροσπάθεια, μόλις μπουν τα... παρατάμε στην τύχη τους και κλείνουμε τα μάτια μπροστά στο τι είναι τέλος πάντων αυτό στο οποίο «μπήκαν». Λειτουργεί; Και πότε με το καλό; Προσφέρει κάτι; Μαθαίνουν τίποτα;

    Ενώ δηλαδή ο Ελληνας «σκίζεται» για να μπει το παιδί του σε μια σχολή, μετά σηκώνει τους ώμους αδιάφορος και ανήμπορος (;) να μάθει το τι συμβαίνει εκεί μέσα; Αλληλοεξοντώνονται, αυτο…πυρπολούνται, μποϊκοτάρουν οι μεν τους δε, παίζουν ξύλο, βουτάνε κάλπες, και διάφορα άλλα χαοτικά που μόνο με την Παιδεία δεν έχουν σχέση. Δεν έχει κανένα νόημα να ζητήσουμε ευθύνες από τον οποιονδήποτε εικοσάχρονο, είτε είναι αναρχο-αυτόνομος είτε σπασίκλας είτε εμπρηστής ή απλώς περαστικός που θέλει να πάρει ένα «χαρτί». Ο εικοσάχρονος είναι εικοσάχρονος, πάει και τελείωσε. Τα δύο μεγάλα κόμματα που κυβερνούν και έχουν καταντήσει την Παιδεία ένα απέραντο τρελοκομείο πρέπει επιτέλους να απολογηθούν! Τι διάολο Πανεπιστήμιο είναι αυτό που από το 1982 συνδιοικείται από τους συνδικαλιστές και τους κομματικούς εκπροσώπους; Το ΠΑΣΟΚ άρχισε το έγκλημα, η Ν.Δ. το ολοκλήρωσε, οι καθηγητές το αποδέχονται και η πλειονότητα των φοιτητών που βιώνει το τρελάδικο βρίσκεται στην ομηρία όλων αυτών. Δεν θα κάτσω να τα βάλω με τον ΣΥΡΙΖΑ, που σαν γεροντοφρικιό ό,τι θυμάται, σε κάτι που φέρνει σε Μάη του ’68, χαίρεται (πολιτικό πρόβλημα η… διάσειση του πρύτανη; Δηλαδή αν πάθει… εγκεφαλικό τι θα είναι, επανάσταση;), ούτε με το ΚΚΕ ή τα άλλα κόμματα που έχουν δεδηλωμένη άποψη ότι καλά να πάθει το Πανεπιστήμιο γιατί είναι…του καπιταλισμού! Τι αστείο! Τα παιδιά των καπιταλιστών σπουδάζουν στο εξωτερικό και είναι τα παιδιά των υπαλλήλων, των εργατών, των ανέργων και των συνταξιούχων που πληρώνουν εδώ τον λογαριασμό.

    Τα δύο μεγάλα κόμματα και μόνο αυτά είναι που πρέπει να πάρουν την ευθύνη και να πουν ΩΣ ΕΔΩ! Εθνική διακομματική (ναι, έστω και στυγνά… δικομματική) πολιτική στην Παιδεία μπας και σωθεί ό,τι μπορεί ακόμη να σωθεί. Η γνώμη μου; ΔΕΝ σώνεται! Αλλά λέμε τώρα, ΑΝ είναι να γίνει μια ύστατη προσπάθεια τώρα που πιάσαμε πάτο, είναι η στιγμή να κηρυχθεί η Παιδεία σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, με ό,τι αυτό συνε-πάγεται. Ποιος όμως έχει το πολιτικό σθένος και την υπευθυνότητα να χαράξει τη γραμμή του ΩΣ ΕΔΩ; Προτιμούν να τσακώνονται για τα ιδιωτικά ΑΕΙ που… δεν υπάρχουν, υπερασπιζόμενοι τάχα τα δημόσια, τα οποία υπάρχουν και καταστρέφονται μπροστά στα μάτια μας. Μιλάμε για μεγάλη τρέλα. Είμαστε οι πρυτάνεις της ανοησίας.

    ΥΓ.: Γι’ αυτό και λέω: Αν είναι να συνεχιστεί για πολύ αυτό το βιολί, τουλάχιστον να το ξέρουμε να μην τρελαίνουμε τα παιδιά μας στην «πρέσα» μόνο και μόνο για να μπουν στο «τίποτα»…
    Θ.A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ extra
    Δέν διαφωνώ μ' αυτά πού γράφεις.
    Ενας λαός πού δέν ξέρει τελικά τί θέλει, τί ψηφίζει καί γιατί, δέν έχει καί πολύ μέλλον.
    Αν αθροίσουμε τίς καθημερινές αντιδράσεις τών θιγόμενων, βολεμένων συντεχνιών, τό αποτέλεσμα δείχνει μιά χώρα πού μοιάζει νά βουλιάζει από τήν "εξέγερση" τών συμφερόντων στό τέλμα τής αδιαφορίας, όπως λές,τών υπολοίπων.

    Χωρίς όμως καί νά αθωώνω τήν κυβερνηση γιά τόν τόσο αργό ρυθμό της (σέ βαθμό ατολμίας).
    Αλλωστε είχε 45% τό 2004 (καί ευρύτερη ανοχή) καί 42% τό 2007 (μέ αρκετή δυσπιστία).
    Πόσο χρειάζεται κανείς γιά νά προχωρήσει έγκαιρα καί πειστικά τίς όποιες μεταρρυθμίσεις?

    Καλή καί η ήπια καί σταδιακή προσαρμογή, αρκεί νά μή φτάνει νά μοιάζει μέ διαιώνιση.

    Εκτός καί άν ....

    Φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατά τα άλλα τους πρυτάνεις (όπως φωνάζουν) τους ενδιαφέρει η ανταγωνιστικότητα του Ελληνικού Πανεπιστημίου.
    Δεν αντιλέγω ότι είναι ένας κρίσιμος παράγοντας και πρέπει να ενισχύεται καθώς συνδέεται με την συνταγματική απαίτηση για αυτοδιοίκηση. Όμως, με τις πράξεις τους ισοπεδώνουν την οποιαδήποτε έννοια ανταγωνιστικότητας, υγιούς αυτοτέλειας και ξεκάθαρης αυτοδιοίκησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι περιμένετε ρε παιδιά όταν η εξέλιξη αυτών των διδασκόντων γίνεται μετά από χυδαίο κομματικό παζάρι, στο οποίο μετέχουν (με καθοριστικό μάλιστα λόγο) οι διδασκόμενοι.
    Πως μετά να έχουμε παράπονο επειδή τα κτήρια των ΑΕΙ έχουν μετατραπεί σε «πεδίο βολής » κάθε πικραμένου που θέλει να βάψει, να ζωγραφίσει, να βανδαλίσει.
    Αυτή την καταστροφή δημόσιας περιουσίας που οι Πανεπιστημιακοί ονομάζουν ελεύθερη έκφραση.
    Εδώ οι άνθρωποι απλά παρέδωσαν στην αστυνομία τις βαριοπούλες και τα άλλα σύνεργα που άφησαν στην Νομική οι βανδαλιστές στο Κολωνάκι.
    Για τα ...παιδιά τα ...παραστρατημένα ούτε κουβέντα.
    Τα σύνεργα βρέθηκαν με την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος μέσα την Νομική.
    Nikman

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eπιτέλους γλυτώσαμε από τον Σύριζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σημερα,ακουσα και ειδα τον πρυτανη του ΕΜΠ σε καποιο σταθμο.Λυπηθηκα πραγματικα.
    Καλα,ειναι δυνατον να μιλαει ετσι,καποιος που εχει παρει διδακτορικο σε θετικες επιστημες,και κυβερναει το Πολυτεχνειο;
    Εγω εκεινο που ειδα,ηταν ενα ανθρωπακι,που ψελλιζε διαφορα πραγματα,ανευ νοηματος.
    Τι κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μερικοι ειναι ανθρωπακια οπως λεει ο Θοδωρος αλλα οι περισσοτεροι ειναι αδιστακτοι που χρησιμοποιουν καθε δυνατο μεσο για να διαιωνιζουν την δικτατορια που εχουν επιβαλλει στον χωρο της παιδειας και την "φραγκοφορια" που συνεπαγεται αυτο.Δινουν επισεις αιτια υπαρξης στον ιδεολογικο χωρο που τους εκφραζει και του προσφερουν ευκαιριες εκφρασης της "αυθορμητης λαικης οργης".
    G APO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΗΜΑ Θ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. --- ΤΑ ΛΌΓΙΑ ΠΕΡΙΤΤΕΎΟΥΝ....ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΛΛΟΊ ΕΠΙΠΛΈΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΒΡAΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΈΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΕΒΈΝΤΗΣ


    http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ακουστε ομως κατι.Οι πρυτανεις κανουν αυτα που καμουν,γιατι εχουν πεταξει "κοκκαλα", στους απο κατω.
    Οι βαθμοι,χωρις αξια,ειναι γεγονος ,αφου οι λαμβανοντες,ειναι δυνητικοι ψηφοφοροι.
    Αρα ,και οπως λεει μια λαικη παροιμια,
    "πουτανα δεν υπαρχει,χωρις ρουφιανα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ανυποληψία των ελλήνων πρυτάνεων έχει φτάσει στο κατώτερο δυνατό σημείο. Διάβασα σήμερα διάλογο του Α. Μάνθου σε ραδιόφωνο της Θεσσαλονίκης σχετικά με την κατάληψη της Πρυτανείας, ο άνθρωπος ήταν για λύπηση. Αλλά η καρέκλα, καρέκλα.

    Η εκδίκηση της πραγματικότητας θα έρθει αργότερα. Θα είναι η απόλυτη διεθνής απαξίωση των ιδρυμάτων μας. Δεν νομίζω σήμερα ότι σκέφτεται σοβαρά κάποιοιος ελληνομαθής του εξωτερικού να σπουδάσει εδώ. Ούτε κάποιος Έλληνας της Ελλάδας που έχει, έστω και με δυσκολία, τα μέσα να σπουδάσει στη δυτική Ευρώπη θα μείνει εδώ. Η κατάσταση έχει γίνει οικτρή, με αποκλειστική ευθύνη της άκρας Αριστεράς, της χειρότερης σε όλη την Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή