Όπως δείχνουν τα πράγματα μέχρι το τέλος της εβδομάδας -εκτός σοβαρού απροόπτου- «κλειδώνει» η συμφωνία του Ελληνικού Δημοσίου με το σχήμα MIG και Swissport για την οριστική πώληση του χρόνιου δημοσίου καρκινώματος που λέγεται Ολυμπιακή.
Σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης στον δρόμο για την εξυγίανση του δημοσίου.
Αυτό που δεν κατάφεραν προηγούμενες κυβερνήσεις (σε έξι προσπάθειες) ολοκληρώνεται επιτυχώς με τα ιδανικότερα αποτελέσματα.
Η ΟΑ θα συνεχίσει να πετά ανά τον κόσμο (γιατί πραγματικά το σήμα της ΟΑ είναι συνυφασμένο με την Ελλάδα, και αποτελεί μια διαρκή διαφήμιση για την χώρα μας).
Τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες ανταγωνισμού για τους οποίους εδώ και αρκετά χρόνια πληρώναμε τα πρόστιμα που επέβαλε η Ε.Ε για την μη συμμόρφωσή τους .
Η οικονομία της χώρας μας βγαίνει κερδισμένη από την πώληση αφού εκτός του τιμήματος που καταβάλει ο αγοραστής , αποτινάσσει από τον κρατικό προϋπολογισμό το 1 εκατ. ευρώ που μας στοίχιζε καθημερινά η ΟΑ.
Η πώληση βρίσκει συμπαραστάτες και τους εργαζόμενους , αφού όχι μόνο δεν χάνονται οι θέσεις εργασίας των, αλλά οι ιδιώτες επενδυτές που αναλαμβάνουν το τιμόνι της ΟΑ προχωρούν αμέσως σε 4.000 νέες προσλήψεις προσωπικού,καθώς και σε προμήθεια σε πρώτη φάση τουλάχιστον 10 νέων αεροσκαφών - βάσει προγράμματος πλήρους ανανέωσης του στόλου των 27 αεροσκαφών της εταιρίας, για την εξυπηρέτηση του βασικού δικτύου πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, στο οποίο αναμένονται αναδιαρθρώσεις και νέοι προορισμοί.
Τελικά όπως δείχνουν τα πράγματα η επιτυχής έκβαση του εγχειρήματος στηρίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο κυβερνητικό σχέδιο με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης , ακολουθώντας τον δρόμο της ευθύνης, της διαφάνειας και εντέλει της κοινής λογικής.
Επιτέλους το κράτος της λούφας και της παραλλαγής , που επί μια τουλάχιστον 20ετια χρηματοδοτούσε επανειλημμένα τις οικονομικοκοινωνικές παθογένειες αυτού του καρκινώματος συντηρώντας το στην εντατική μονάδα της ψηφοθηρίας , κατάφερε να βρει την ιδανικότερη θεραπεία .
Όμως ... (γιατί πάντα υπάρχει ένα ...όμως) κάποια πράγματα με βάζουν σε διαρκείς σκέψεις .
Θα ξεκινήσω από την δήλωση του (αγοραστή)κ. Βγενόπουλου ότι σε περίπτωση που κάποια άλλη κυβέρνηση της χώρας μας θελήσει να .... επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή, μπορεί να το κάνει μέσα σε διάστημα τριών μηνών μετά τις εκλογές.
Η δήλωση ( που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία ακόμα και για χώρες της Αφρικής) από μόνη της αποτελεί «AMBER ALERT» για οποιονδήποτε νοήμονα πολίτη.
Ακολουθεί άλλο ένα γεγονός που επιτείνει την «νοητική φαγούρα μου». Αυτό της εντελώς ξαφνικής την ...τελευταία ώρα προσφοράς της Aegean Airlines, ο ιδιοκτήτης της οποίας είχε συναντηθεί στο μυστικό δείπνο της Εκάλης μόλις λίγες ημέρες νωρίτερα με τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ Γ. Παπανδρέου.
Η προσφορά της απορρίφθηκε αφού είχε κάποια νομικά προβλήματα περί ανταγωνισμού και μονοπωλίων , αλλά και την κάθετη αντίθεση και αντίδραση των εργαζομένων στην ΟΑ.
Η πλευρά λοιπόν της Aegean Airlines,.... αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να φτάσει έως τα δικαστήρια σε εγχώριο και ....κυρίως ευρωπαϊκό επίπεδο.
Οι προβληματισμοί μου σ` αυτές τις παράδοξες τακτικές και ...συμπτώσεις έχουν και συνέχεια. Το ΠαΣοΚ στο παρελθόν είχε ξεκαθαρίσει την θέση του λέγοντας π.χ ο κ. Βερελής , τότε Υπουργός Μεταφορών, το 2000 ότι «η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει δύο δυνατότητες. Ή να βρεθούν ταχύτατα ιδιωτικά κεφάλαια ή να αφεθεί να πτωχεύσει».
Ο δε κ. Πάγκαλος δήλωνε το 2000 ότι «η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να ορθοποδήσει, εάν δεν πωληθεί σε ιδιώτη».
Γνώριζαν πολύ καλά ότι αυτός ο ασθενής ήταν ο …..ορισμός της κρατικής παράνοιας. Όμως η σημερινή στάση τους ...αλλάζει....
Χθες, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρ. Παπουτσής διευκρίνισε ότι, όπως έχει δηλώσει .... προσωπικά (....) ο κ.Γ. Παπανδρέου στον κ. Βγενόπουλο, «θέλουμε ....ένα μικτό σχήμα και προς αυτή την κατεύθυνση θα ....επαναδιαπραγματευτούμε τη σύμβαση». Όπα!!!
Για αφουγκραστείτε τους προβληματισμούς μου ξεκινώντας με την σειρά που τους έθεσα . Ο πρώτος με τον τρίτο καταδεικνύονται .... αλληλένδετοι. Ο ...δεύτερος είναι το .. όχημα και η ...δικαιολογία.
Ποιος προετοιμάζει ( αλαζονικά και ξεδιάντροπα) νέο colpo grosso στην πλάτη του Έλληνα φορολογούμενου, ..... με ....νέα κυβέρνηση;
ΥΓ. Φυσικά η αλλαγή χρωματισμού ορισμένων λέξεων μόνο τυχαία δεν είναι !
Σίγουρα πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης στον δρόμο για την εξυγίανση του δημοσίου.
Αυτό που δεν κατάφεραν προηγούμενες κυβερνήσεις (σε έξι προσπάθειες) ολοκληρώνεται επιτυχώς με τα ιδανικότερα αποτελέσματα.
Η ΟΑ θα συνεχίσει να πετά ανά τον κόσμο (γιατί πραγματικά το σήμα της ΟΑ είναι συνυφασμένο με την Ελλάδα, και αποτελεί μια διαρκή διαφήμιση για την χώρα μας).
Τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες ανταγωνισμού για τους οποίους εδώ και αρκετά χρόνια πληρώναμε τα πρόστιμα που επέβαλε η Ε.Ε για την μη συμμόρφωσή τους .
Η οικονομία της χώρας μας βγαίνει κερδισμένη από την πώληση αφού εκτός του τιμήματος που καταβάλει ο αγοραστής , αποτινάσσει από τον κρατικό προϋπολογισμό το 1 εκατ. ευρώ που μας στοίχιζε καθημερινά η ΟΑ.
Η πώληση βρίσκει συμπαραστάτες και τους εργαζόμενους , αφού όχι μόνο δεν χάνονται οι θέσεις εργασίας των, αλλά οι ιδιώτες επενδυτές που αναλαμβάνουν το τιμόνι της ΟΑ προχωρούν αμέσως σε 4.000 νέες προσλήψεις προσωπικού,καθώς και σε προμήθεια σε πρώτη φάση τουλάχιστον 10 νέων αεροσκαφών - βάσει προγράμματος πλήρους ανανέωσης του στόλου των 27 αεροσκαφών της εταιρίας, για την εξυπηρέτηση του βασικού δικτύου πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού, στο οποίο αναμένονται αναδιαρθρώσεις και νέοι προορισμοί.
Τελικά όπως δείχνουν τα πράγματα η επιτυχής έκβαση του εγχειρήματος στηρίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο κυβερνητικό σχέδιο με την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης , ακολουθώντας τον δρόμο της ευθύνης, της διαφάνειας και εντέλει της κοινής λογικής.
Επιτέλους το κράτος της λούφας και της παραλλαγής , που επί μια τουλάχιστον 20ετια χρηματοδοτούσε επανειλημμένα τις οικονομικοκοινωνικές παθογένειες αυτού του καρκινώματος συντηρώντας το στην εντατική μονάδα της ψηφοθηρίας , κατάφερε να βρει την ιδανικότερη θεραπεία .
Όμως ... (γιατί πάντα υπάρχει ένα ...όμως) κάποια πράγματα με βάζουν σε διαρκείς σκέψεις .
Θα ξεκινήσω από την δήλωση του (αγοραστή)κ. Βγενόπουλου ότι σε περίπτωση που κάποια άλλη κυβέρνηση της χώρας μας θελήσει να .... επανακρατικοποιήσει την Ολυμπιακή, μπορεί να το κάνει μέσα σε διάστημα τριών μηνών μετά τις εκλογές.
Η δήλωση ( που αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία ακόμα και για χώρες της Αφρικής) από μόνη της αποτελεί «AMBER ALERT» για οποιονδήποτε νοήμονα πολίτη.
Ακολουθεί άλλο ένα γεγονός που επιτείνει την «νοητική φαγούρα μου». Αυτό της εντελώς ξαφνικής την ...τελευταία ώρα προσφοράς της Aegean Airlines, ο ιδιοκτήτης της οποίας είχε συναντηθεί στο μυστικό δείπνο της Εκάλης μόλις λίγες ημέρες νωρίτερα με τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κ Γ. Παπανδρέου.
Η προσφορά της απορρίφθηκε αφού είχε κάποια νομικά προβλήματα περί ανταγωνισμού και μονοπωλίων , αλλά και την κάθετη αντίθεση και αντίδραση των εργαζομένων στην ΟΑ.
Η πλευρά λοιπόν της Aegean Airlines,.... αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να φτάσει έως τα δικαστήρια σε εγχώριο και ....κυρίως ευρωπαϊκό επίπεδο.
Οι προβληματισμοί μου σ` αυτές τις παράδοξες τακτικές και ...συμπτώσεις έχουν και συνέχεια. Το ΠαΣοΚ στο παρελθόν είχε ξεκαθαρίσει την θέση του λέγοντας π.χ ο κ. Βερελής , τότε Υπουργός Μεταφορών, το 2000 ότι «η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει δύο δυνατότητες. Ή να βρεθούν ταχύτατα ιδιωτικά κεφάλαια ή να αφεθεί να πτωχεύσει».
Ο δε κ. Πάγκαλος δήλωνε το 2000 ότι «η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να ορθοποδήσει, εάν δεν πωληθεί σε ιδιώτη».
Γνώριζαν πολύ καλά ότι αυτός ο ασθενής ήταν ο …..ορισμός της κρατικής παράνοιας. Όμως η σημερινή στάση τους ...αλλάζει....
Χθες, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρ. Παπουτσής διευκρίνισε ότι, όπως έχει δηλώσει .... προσωπικά (....) ο κ.Γ. Παπανδρέου στον κ. Βγενόπουλο, «θέλουμε ....ένα μικτό σχήμα και προς αυτή την κατεύθυνση θα ....επαναδιαπραγματευτούμε τη σύμβαση». Όπα!!!
Για αφουγκραστείτε τους προβληματισμούς μου ξεκινώντας με την σειρά που τους έθεσα . Ο πρώτος με τον τρίτο καταδεικνύονται .... αλληλένδετοι. Ο ...δεύτερος είναι το .. όχημα και η ...δικαιολογία.
Ποιος προετοιμάζει ( αλαζονικά και ξεδιάντροπα) νέο colpo grosso στην πλάτη του Έλληνα φορολογούμενου, ..... με ....νέα κυβέρνηση;
ΥΓ. Φυσικά η αλλαγή χρωματισμού ορισμένων λέξεων μόνο τυχαία δεν είναι !
Δηλαδή εάν κατάλαβα καλά με την δικαιολογία μιας πιθανής απόφασης από το ευρωπαϊκό δικαστήριο θα επανακρατικοποιηθεί η Ολυμπιακή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τι τίμημα άραγε αφού ο Βγενόπουλος θα έχει προχωρήσει σε επενδύσεις, προσλήψεις και ανανέωση του στόλου?
Δηλαδή την ξεφορτωθήκαμε παίρνοντας 200 εκατ. ευρώ και θα ξαναγοράσουμε κάποιο ποσοστό της, δίνοντας π.χ 500 εκατ. ευρω ?
Καλά δεν έχετε καταλάβει το κόλπο. Ο παπανδρέου θα εκμεταλευτεί την εύρρωστη οικονομία που θα του αφήσει ο διαγγελματίας για να φάει λεφτά σε συνεργασία με τον Βγενόπουλο. Μην ξεχνάτε τα 100 000 000 ευρώ που έφαγε ο ίδιος στη περίπτωση του ΟΤΕ, μόνο που τα έφαγε με τον Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείς ότι αυτό το ντηλ είναι συμφωνία Γιώργου Βγαινόπουλου για να τον στηρίξει να πάρει την εξουσία και να την αγοράσει τα διπλά? Και είναι επίσημη η παραδοχή για Νεα Κυβέρνηση άλλου κόμματος εντός ευλόγου διαστήματος? (αλλιώς θα έχει φουντάρει το σύστημα να υποθέσω....?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρια
fantazomai an ton erminevo sosta, oti ennoei oti to pasok afinei anoixto stin periptosi pou tha ginei kivernisi, na mpei xana apo tin piso porta stin olympiaki..o vgenopoulos den tha exei provlima,giati kai ta lefta tou tha parei piso, kai tha exei petixei mia exairetiki anodo tis eikonas tis etairias tou kai kapoio allo deal tha parei(afou i kivernisi ton eixe "kopsei" apo tin exagora tis eurobank tin istati ora, meso tou paketou ton 28 dis)
ΑπάντησηΔιαγραφήkai oti to pasok tha xrisimopoiisei tin oli diadikasia ekatharisis xreon kai agoras apo tin MIG san "eyropaikis apodoxis xeplima" gia na parei pali piso tin olympiaki "kathari" apo ta vari tou parelthontos..
fenete oti to pasok exei ta dika tou sxedia gia tin olympiaki kai tous ipallilous tis, kai de prokeite na afisei na xathei toso apla to paixnidi ekei..fenete exei ependisei megala simferonta..
Αν έιναι αλήθεια αυτά που διαβάζω παραπάνω ειμαστε να φουντάρουμε ολοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣενάριο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΠΑΣΟΚ βγαίνει πρώτο κόμμα αλλά δεν έχει αυτοδυναμία. Η Υπηρεσιακή κυβέρνηση προετοιμάζει νέες εκλογές που γίνονται 3-4 μήνες μετά.
Η νέα κυβέρνηση (Του ΠΑΣΟΚ) θα έχει χάσει το 3μηνο που δίνει ο Βγενόπουλος.......
Βάζω στοίχημα ότι με νέα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ την Ολυμπιακή θα την πληρώσουμε ξανά και ξανά. Μάλιστα θα δώσουμε πολλά περισσότερα απ` ότι παίρνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπόθεση: Έστω ότι κάποια απόφαση ευρωπαϊκού δικαστηρίου δικαιώνει τον Βασιλάκη της Aegean Airlines. Η πώληση περιπλέκεται. Το ΠαΣοκ (που έστω ότι είναι κυβέρνηση) για να ξεμπερδέψει τα πράγματα έρχεται σε συμφωνία με τον Βγενόπουλο (βάσει των δηλώσεων τους) και αγοράζει ένα ποσοστό (είπαμε ο ΓΑΠ θέλει μικτό σχήμα) που θα φθάσει σίγουρα πιο πάνω από τα χρήματα που παίρνουμε τώρα(177 εκατ) λόγω των .... επενδύσεων στον στόλο κλπ και της ... μαγειρεμένης λογιστικής αξίας της (που θα έχει προηγηθεί).
Το υπόλοιπο το παίρνει ο Βασιλάκης.
Τι έχουμε σε μια τέτοια υποθετική (;;;) περίπτωση;
Ο Βγενόπουλος βγαίνει κατά κάποιες εκατοντάδες εκατ. ευρω κερδισμένος( το έργο και το ...στυλ του το έχουμε δει και στην περίπτωση του ΟΤΕ.
Το Πασοκ έχει βάλει από το ..παράθυρο 4.000 κόσμο στην Ολυμπιακή και με τους ήδη υπάρχοντες δημιουργεί ισχυρό μπλόκ ψηφοθηρίας, τέτοιο που του επιτρέπει να πάρει τις εκλογές τις τωρινές αλλά και τις επόμενες.
Ο Βασιλάκης δια της πλαγίας οδού καθίσταται μονοπώλιο στον ελληνικό εναέριο χώρο.
Όλοι ευτυχισμένοι και κερδισμένοι.Όλοι εκτός του βλάκα του ελληνικού λαού που για ακόμη μια φορά θα πληρώσει.
Τέτοιες παράδοξες περιπτώσεις ήταν και οι περίφημες κρατικοποιήσεις του 80-90, που τις πληρώσαμε χρυσάφι λίγα χρόνια μετά , για να τις .....αποκρατικοποιήσουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μπράβο μας ρε Έλληνες!
To ΠΑΣΟΚ φοβάται μη χάσει 8.000 ψηφοφόρους που το ψήφισαν μέχρι τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εντολή για ιδιωτικοποίηση ήταν από την κομισιόν. Τι πράσινες φούντες αμολάνε.
Παιδιά τέρμα οι κρατικές αεροπορικές εταιρείες στην ΕΕ.Διαβάστε και ένα άρθρο της Ελευθεροτυπίας πριν από ένα χρόνο και κάτι...
ΑπάντησηΔιαγραφή========
ΓΕΥΣΗ... από Βερολίνο
Η απογείωση της Λουφτχάνσα
Του ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ που η εθνική αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας, η Λουφτχάνσα, είχε τα ίδια χάλια με τη σημερινή Ολυμπιακή, όπως οι περισσότερες κρατικές του είδους της. Ο φοβερός ανταγωνισμός στους αιθέρες, οι αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε και αγοράζουμε τα εισιτήριά μας, οι χαμηλού κόστους εταιρείες, που έφεραν μια πραγματική επανάσταση και τη δυνατότητα σε κάθε πορτοφόλι να πετάει όπου θέλει, έφεραν πολλούς γίγαντες της αεροπλοΐας στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Το πρόγραμμα σωτηρίας περιελάμβανε πολλές δραστικές αλλαγές αλλά και μεγάλους συμβιβασμούς.
ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ μετοχοποίησε το μεγαλύτερο μέρος της εταιρείας και κράτησε μόνο ένα μικρό μερίδιο, ενώ εξοφλήθηκαν όλα τα χρέη. Στη διοίκηση προσλήφθηκαν τεχνοκράτες, ειδικοί μάνατζερ από τον ιδιωτικό τομέα και έμφαση δόθηκε στο μάρκετινγκ. Αποφασίστηκε ένα ευρύ πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, ενώ την ίδια ώρα τα συνδικάτα έκαναν μια πολύ μεγάλη υποχώρηση. Δέχθηκαν να μην πάρουν καμία αύξηση στους μισθούς τους για τα επόμενα έξι χρόνια, ενώ εγγυήθηκαν την εργασιακή ειρήνη. Ούτε απεργίες ούτε στάσεις εργασίας. Από την πλευρά της η εταιρεία προχώρησε σε πλήρη ανανέωση του στόλου, ενώ η ασφάλεια και η ακρίβεια εκτέλεσης των δρομολογίων έγινε μέρος μιας πολύ επιθετικής διαφημιστικής καμπάνιας. Περικοπές έγιναν στο σέρβις, για παράδειγμα στην οικονομική θέση στις ευρωπαϊκές πτήσεις δεν υπάρχει πια γεύμα αλλά σάντουιτς, αντίθετα στην μπίζνες κλας που φέρνει και τα πολλά έσοδα, τα γεύματα είναι πολυτελείας.
ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ συνεταιρισμός με άλλες στρατηγικής σημασίας αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο (Σταρ Αλιάνς) και συνεπώς καλύτερος καταμερισμός των δρομολογίων. Η Λουφτχάνσα έκοψε όσα δρομολόγια δεν ήταν κερδοφόρα και για να ανταγωνιστεί τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, έδωσε βάση εκεί που μπορούσε να τις κερδίσει. Στα υπερατλαντικά ταξίδια, την Ασία και την Αυστραλία. Την ίδια ώρα, ανά περιόδους δίνει πολύ καλές προσφορές σε ευρωπαϊκούς προορισμούς. Πού βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Λουφτχάνσα; Από τα πρόθυρα της χρεοκοπίας είναι μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου, οι εθνικές αερογραμές της Γερμανίας, χωρίς να είναι κρατικοδίαιτη. Εχει κέρδη και πια δεν απολύει κόσμο. Αντίθετα, κάθε χρόνο προσλαμβάνει περίπου 2.000 νέους υπαλλήλους. Στη Λουφτχάνσα το πρόγραμμα εξυγίανσης έπιασε. Αντίθετα, η Σουίς της Ελβετίας κάνει για δεύτερη φορά προσπάθεια να σταθεί στα πόδια της, χωρίς μεγάλη επιτυχία. Ποια; Η Σουίς. Η κρατική αεροπορική εταιρεία της Ελβετίας, μιας από τις πλουσιότερες χώρες του κόσμου.
ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ για την Ολυμπιακή, ας έχουμε υπόψη μας και τι γίνεται στον υπόλοιπο κόσμο και ειδικά το πόσο έχουν αλλάξει οι συνθήκες ανταγωνισμού στις αεροπορικές εταιρείες. Οι αλλαγές αυτές είναι δραματικές και το μέχρι σήμερα σχήμα των κρατικών αεροπορικών εταιρειών ανήκει οριστικά στο παρελθόν. Και ένα μικρό παράδειγμα για τη νοοτροπία της Ολυμπιακής, με την οποία πετούσαμε επί χρόνια Αθήνα-Βερολίνο. Ποτέ δεν έδιναν τα τελευταία καθίσματα του αεροσκάφους σε πελάτες. Γιατί; Για να κάθεται το πλήρωμα και να πετάνε χύμα τις εφημερίδες των επιβατών.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 06/12/2007
Εδω,ολοι δουλευουν για τους αλεξιπτωτιστες,που μπηκαν η θα μπουν απο το παραθυρο στην Ολυμπιακη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι απο τα δυο κομματα.
Ολα τα αλλα,ειναι για το...Βολο.
Κι εσεις,εχετε δαγκωσει την καθε κομματικη καραμελλα,και λετε αρλουμπες.
Ιστοριες για αγριους δηλαδη.
Η εταιρια,μπορουσε καποτε να παραμεινει κρατικη,αλλα στην Ελλαδα αυτο δεν ειναι δυνατον για τους παραπανω λογους.Εξ ου και τα αποτελεσματα.
Τι το κουραζετε λοιπον;
Και στο φιναλε,τι σας νοιαζει αν ειναι ετσι η αλλοιως;Πιστεψατε κι εσεις στον περιφημο,"εθνικο αερομεταφορεα",που λεγανε οι συνδικαλισταδες και καθοντουσαν προσοχη ολοι;
Αντε γεια.
Πολίτη σήκωσες το θέμα από το πρωί και το πήραν όλα τα κανάλια στα βραδινά δελτία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί αποδείχθηκε (από δηλώσεις Παπουτσή, Παπακωνσταντίνου κλπ) ότι αρχίζουν να τα μασάνε.
Ναι μεν αλλά.....! Άρα είχες δίκιο. Κάποιο λάκκο έχει η ...Ολυμπιακή φάβα !
Το ζήτημα είναι ότι τα υπόλοιπα κόμματα (ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ) δεν αρπάζουν το θέμα να το ξετινάξουν.
Σ.Σ
Μπα, εγώ πιστεύω ότι αυτά που λένε είναι απλά για λαϊκή κατανάλωση. Πάντα αυτό έκανε το ΠΑΣΟΚ, ανέξοδη αντιπολίτευση. Εδώ έκανε τόσο σαματά το 1990-93 για τα ναυπηγία του Νεωρίου, και μόλις ήρθε στην κυβέρνηση, τα ιδιωτικοποίησε!!! Αλλά ξέχασα, αυτοί την ιδιωτικοποίηση την βαπτίζουν "μετοχοποίηση" και καθαρίζουν...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω καγχαζω,με τον μεγα "αντιπαλο" του γιγαντα Αντωναρου,τον Παπακων/νου ντε,που βγαινει καθε τρεις και λιγο,και μας λεει το πως θα "σωθει" η ΟΑ με τη συμπραξη κρατους-ιδιωτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγα ρε παιδι.Σε πιστεψαμε.20 χρονια,την σωνατε την εταιρια.Μετα βεβαια,τη σωσανε και οι αλλοι .Οι "εντιμοι" και οι "ικανοι".Της ΝΔ φυσικα.
Ασε τωρα να τη σωσει και κανας αλλος,μπας και γινει κανα θαυμα και σωθει.
Ετσι κι αλλοιως βεβαια,εμενα δε με κοφτει καθολου,και πληρωνω τοσα χρονια σα μαλακας τον οβολο μου,μιας και ουδεποτε εκανα χρηση των υπηρεσιων της,μιας και φοβαμαι τα αεροπλανα.
Καλά όλα αυτά, δεν μας είπατε όμως την 50% πριμοδότηση των ενσήμων των 45νταρηδων ή και μικρότερων που θα πάνε σε πρόωρη χρηματοδότηση ποιος θα την πληρώσει ή δώσει το κράτος τα λεφτά στο ΙΚΑ ή δεν τα δώσει πάλι εμείς οι μαλάκες θα τα πληρώσουμε ή μέσα από το φόρο ή μέσα από τις εισφορές μας στο ΙΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ νοοτροπία του αρπακόλλα δεν έχει όρια και συνεχίζεται ακάθεκτα και μετά έρχεται το κράτος και λέει στον Οικοδόμο και στους άλλους εργαζόμενους, εσείς θα πρέπει να δουλέψετε μέχρι τα 70 για να πάρετε 650 € σύνταξη και οι αλεξιπτωτιστές της ΟΑ ή του ΟΤΕ ή ή, φεύγουν με πλήρη σύνταξη 2000 € ή και παραπάνω στα 45 με μόνο 22,5 έτη εργασίας