Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2011

Οι επώνυμοι ψάχνουν τους … ανώνυμους


Όταν θα ξεσπάσει η κοινωνική έκρηξη, δεν θα προέρχεται από την οικονομική κρίση αυτή καθ’ αυτή , αλλά από τις παράλογες ενέργειες των κυβερνώντων που έχουν προσβάλει έντονα τη νοημοσύνη των πολιτών.

Πάρτε παράδειγμα τις καταθέσεις στην Ελβετία. Εδώ και πολλούς μήνες το υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται σε …. συνεχείς διαπραγματεύσεις με τις ελβετικές αρχές προκειμένου να καταλήξει σε συμφωνία, ώστε όσοι Ελληνες διατηρούν καταθέσεις στις «ελβετικές Άλπεις» να φορολογηθούν βαριά – έτσι λέει ο κ. Βενιζέλος- αν συνεχίσουν να διατηρούν την ανωνυμία τους.

Ποια είναι η βαριά τιμωρία – φορολογία τους; Όσοι δεχθούν να δηλώσουν ότι πράγματι είναι κάτοχοι ενός ή πολλών τραπεζικών λογαριασμών στην Ελβετία και να σπάσουν την ανωνυμία τους…. ΔΕΝ θα επιβαρυνθούν ούτε με ένα ευρώ επιπλέον φόρο.

Απλώς σε περίπτωση που χρησιμοποιήσουν αυτές τις καταθέσεις και προχωρήσουν σε αγορά κάποιου περιουσιακού στοιχείου στην Ελλάδα θα πρέπει να δικαιολογήσουν το πόθεν έσχες.

Βέβαια την ίδια στιγμή οι διατάξεις του εφαρμοστικού νόμου του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου περιγράφονται σε πρόσφατη εγκύκλιο του γενικού γραμματέα Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων Γ. Καπελέρη.
Εκεί διαπιστώνουμε ότι… μέχρι τις 31.12.2013 η αγορά ή η ανέγερση οικοδομών θα είναι …. Χωρίς έλεγχο του «πόθεν έσχες»! Το δια νόμου πλυντήριο!

Αυτό το θέατρο του παραλόγου διαδραματίζεται όταν αυτοί που έβγαλαν τα χρήματά τους στο εξωτερικό, ψάχνουν να βρουν …τους άλλους που έβγαλαν τα χρήματά τους στο εξωτερικό!

Οι επώνυμοι ψάχνουν τους … ανώνυμους στην Ελβετία.

Την ίδια ώρα βέβαια τα πολλά δισεκατομμύρια πρώην εγχώριων καταθέσεων , βρίσκονται … στον Λίβανο!
Γι’ αυτά δεν χρειάζεται καν πλυντήριο. Στο μέλλον μάλιστα θα … επιδοτηθούν προκειμένου να επιστρέψουν στη χώρα μας.

Είναι σίγουρο ότι οι κυβερνώντες αδυνατούν να διαπιστώσουν αυτό που έρχεται, διότι στην πλειοψηφία τους είναι πολιτικά αμόρφωτοι.

Αν δεν ήταν, θα γνώριζαν την κοινή συνισταμένη της πολιτικής επιστήμης, της κοινωνιολογίας και της φιλοσοφίας.
Αυτή που αναφέρει ότι: «Παράφρων δεν είναι αυτός που έχει χάσει τα λογικά του. Παράφρων είναι αυτός που τα έχει χάσει όλα, και διατηρεί τα λογικά του» !