Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2008

«Εκτροχιάστηκε» ο ΟΣΕ .


Αν παρομοιάζουμε επί χρόνια την Ολυμπιακή ως μια πύρινη λαίλαπα που ετησίως «καίει» μέρος του προϋπολογισμού , τότε τον ΟΣΕ θα πρέπει να τον παρομοιάσουμε ως μια ωρολογιακή βόμβα που είναι ρυθμισμένη να εκραγεί το 2011 και να τινάξει όλο τον προϋπολογισμό στον αέρα..

Μπροστά στα ελλείμματα που εμφανίζει ο ΟΣΕ, η διαχείριση της Ολυμπιακής μοιάζει με παιχνιδάκι.

Ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος θα εμφανίζει το 2011 έλλειμμα που θα υπερβαίνει τα 13 δισ. ευρώ, ποσό που θα ισοδυναμεί τότε με το…. 5% του Ακαθαρίστου Εθνικού Προϊόντος !!!!

Ο ΟΣΕ εμφανίζει εφέτος συσσωρευμένο χρέος 7,5 δισ. ευρώ, το οποίο εκτιμάται ότι θα αυξάνεται 25%-30% κάθε χρόνο καθώς τα έσοδα του ομίλου καλύπτουν μόλις το ……1/7 των ετησίων δαπανών του !!!!

Κάθε μέρα που περνάει οι Έλληνες φορολογούμενοι πληρώνουν 2 εκατ. ευρώ για να καλύψουν τις ζημιές που τρέχουν, ενώ οι δαπάνες μισθοδοσίας στον οργανισμό είναι ………..τετραπλάσιες από τα συνολικά του έσοδα !!!!

Η συνδιοίκηση που υπήρχε επί χρόνια από τις διοικήσεις και τους συνδικαλιστές του ΟΣΕ οδήγησε σε σκανδαλώδη προνόμια μερίδας των εργαζομένων.

Στον οργανισμό απασχολούνται σήμερα 7.500 εργαζόμενοι, οι οποίοι κατά μέσο όρο αμείβονται με 4.500 ευρώ τον μήνα.

Ασφαλώς δεν είναι όλοι υψηλόμισθοι, αλλά ο μέσος όρος ανεβαίνει κυρίως λόγω των υψηλών αποδοχών που έχουν κατοχυρώσει οι 520 μηχανοδηγοί που απασχολούνται στην ΤΡΕΝΟΣΕ, των οποίων οι ετήσιες αποδοχές αγγίζουν τις …..70.000 ευρώ.

Ο ΟΣΕ είναι ο μοναδικός οργανισμός σιδηροδρόμων της Ευρώπης στον οποίο εκτός από τους 520 μηχανοδηγούς έχουν προσληφθεί 230 συνοδοί, καθώς και 330 προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών!

Απίστευτο είναι το γεγονός ότι σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να κινείται τρένο στο οποίο πιο πολλοί είναι οι εργαζόμενοι και λιγότεροι οι επιβάτες!

Εξαίρεση αποτελούν μόνο οι γραμμές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Κορίνθου.

Αποτέλεσμα; Σε κάθε επιβάτη που ταξιδεύει σήμερα με τον σιδηρόδρομο αντιστοιχεί έλλειμμα ….75.000 ευρώ !!!

Ο ΟΣΕ εξακολουθεί να λειτουργεί επειδή δανείστηκε το 2007 1,15 δισ. ευρώ, αλλά κι επειδή η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ασχολείται προς το παρόν μόνο με τις αερομεταφορές και δεν έχει βάλει στο μικροσκόπιό της τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Για την όλη κατάσταση ασφαλώς σημαντικό μερίδιο ευθύνης έχει το κράτος, που επί χρόνια δεν τολμά να δώσει λύσεις για να μην επωμιστεί το πολιτικό κόστος που θα προκαλέσει η περικοπή δρομολογίων ή η μείωση του προσωπικού.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών έχει καταγγείλει διοικήσεις του ΟΣΕ για κακοδιαχείριση, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι τα τρένα έχουν μεταβληθεί σε….. θερμοκήπια σκανδάλων.

Επί χρόνια όμως δεν είχε τολμήσει να αντικαταστήσει τη διοίκηση του οργανισμού, αλλά ούτε να στείλει στον εισαγγελέα τον οποιοδήποτε έβαζε επί πολλά χρόνια το χέρι στο μέλι.

Ή θα πρέπει η κυβέρνηση να τολμήσει να βάλει λουκέτο στην εταιρεία και να ανοίξει μια νέα αφού προηγηθεί εκκαθάριση ή τα πρόστιμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα αρχίσουν να πέφτουν έπειτα από τρία χρόνια σαν βροχή, προκαλώντας μαζί με τα ελλείμματα μια τεράστια «μαύρη τρύπα» στον προϋπολογισμό.

Δεν μπορούν να συνδυαστούν με το ζόρι , κύριοι υπουργοί , οι μεταρρυθμίσεις με την διατήρηση του δήθεν «κοινωνικού προσώπου», που σφυρηλάτηθηκε στη δεκαετία του 80`με δανεικά χρήματα.

Γιατί στην ουσία αυτό το «κοινωνικό προσωπείο» βασίζεται στην σκόπιμη παραπλάνηση, στο πολιτικό ψέμα και στην «παραπληγική» ευημερία .

Παρασιτεί στα σπλάχνα του σάπιου κράτους προβάλλοντας παρανοειδώς το προσωπείο μιας αυτάρεσκης υπανάπτυξης .

Αυτό ακριβώς το προσωπείο του πρέπει να αποτινάξετε αν θέλετε πραγματικά να αναδειχτείτε σε φορείς κοινωνικής υπευθυνότητας.

Όποιος μπορεί κύριοι , άλλως …το μοναστήρι να`ν` καλά και από καλογέρους και …..δη νέους ,γεμάτο! Cetera desunt ..κύριοι !

Καιρός για τον «πέλεκυ» της Δικαιοσύνης , αλλά καιρός … KAI για αποφάσεις !


Πηγές πληροφοριών : tovima , express.gr

13 σχόλια:

  1. ποιος επιδοτει τοσα χρονια τα τεραστια ελλειματά;
    κατι τετοιες λογικες κανανε τους ελληνες αντιπαραγωγηκους και τεμπεληδες.
    κριμα για τον οσε γιατι θα την πληρωσουν παλι οι επιβατες με τα φτηνα εισητηρια αντι να χρεωθουν τα ελλειματα τοσων χρονων στις γνωστες πολιτικες που μεγαλωσαν τα χρεη.
    -ΚΩΣΤΑΣ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω θα ελεγα, οτι βασικη ευθυνη, φερει και η ΓΣΕΕ,γιατι επιτρεπει να διοριζονται ετσι, χωρις κανενα προσον και με εξωφρενικες απολαβες, ατομα σε ολο το δημοσιο, χωρις να βγαινει και να τους κραζει.
    Ας μην την αφορα αμεσα. Επρεπε να βγαινει συνεχεια και να κραζει.
    Δε λυνεται το προβλημα της ανεργιας με τετοια πραγματα.
    Και αν θελανε να βοηθανε, ας δινανε σε πολλους καθε χρονο, καποιο μικρο επιδομα, αντι να διοριζουν καποιους πολυ λιγοτερους και να τους δινουν περιουσιες.
    Και υπαρχουν και ααλλοιοι, που τα παιρνουν χοντρα.
    Ολυμπιακη, λιμανια, εφοριες, Τραπεζα Ελλαδος και δε συμμαζευεται.
    Και απο την αλλη μερια, υπαρχει ο δουλος.
    Ο ιδιωτικος τομεας. Με την ανασφαλεια του, με τις απειρες ωρες εργασιας, με τις μικρες αποδοχες, χωρις εφαπαξ.
    Και ομως.Οι δουλοι, πανε και ψηφιζουν ΜΑΖΙ, με τους ευνοημενους.
    Και λενε χαρουμενα, ειμαστε το ιδιο κομμα.
    Καλα, τοοσο ηλιθιοι ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όντως δεν πήρε πολύ για να ξυπνήσουν, μόνο 4 χρόνια και 1 ατύχημα.
    ή κάνω λάθος γιατί η διοίκηση μετά το ατύχημα αλλάζει?
    ή έδινα εγώ τα 4,500 € / μήνα τα 4 τελευταία χρόνια?
    ή

    http://na4u.blogspot.com/2008/07/34-85.html

    (δεν είναι τίποτα σβήστο όπως τα άλλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θυμάμαι ότι κάποτε οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, έπαιρναν πριμ αν πραγματοποιούσαν το δρομολόγιό τους χωρίς καθυστέρηση. Παίρναν δηλαδή επιπλέον χρήματα, επειδή έκαναν αυτό που ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν και για το οποίο πληρωνόντουσαν! Λογικά, κάτι τέτοιο θα ισχύει και τώρα, καθώς τα προνόμια στο δημόσιο, εύκολα δίνονται και δύσκολα παίρνονται.
    Έχω δουλέψει μερικά φεγγάρια στον ΟΣΕ και σας διαβεβαιώ ότι σημαντικό ποσοστό των εργαζόμενων στον ΟΣΕ, πληρώνονται ΑΔΡΑ για να κοπροσκυλιάζουν. Ή να το πω αλλιώς, ένας δουλεύει και τρεις τον επιβλέπουν.

    Υ.Γ. Έλεος βρε παιδιά με τον μετριασμό σχολίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή γνωρίζω προσωπικά τον Υπουργό Χατζηδάκη ένα μπορώ να σας πω..τα χειρότερα δεν ήλθαν ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε 7.50
    Ποια άλλα;
    ΤΙΠΟΤΑ δεν σβήνεται.
    ΟΛΑ αποθηκεύονται.
    Δεν δημοσιεύονται υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια προς τον οποιοδήποτε και φυσικά τα ....αγαπημένα εκτός θέματος και ...ελεύθερης βοσκής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O OΣE HTAN ΠEΔIO ΔIOPIΣMΩN TOY ΠAΣOK.TΩPA OMΩΣ H NΔ EINAI KYBEPNHΣH EΔΩ KAI 5 XPONIA KAI OYTE ΠPOΣΠAΘHΣE KAN NA ΔIOPΘΩΣEI THN ΠAPOYΣA KATAΣTAΣH. G AΠO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ KONDOR 4
    Αυτά λέω και εγώ φίλε στο άρθρο μου.
    Γράφω:"Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών έχει καταγγείλει διοικήσεις του ΟΣΕ για κακοδιαχείριση, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι τα τρένα έχουν μεταβληθεί σε….. θερμοκήπια σκανδάλων.
    Επί χρόνια όμως δεν είχε τολμήσει να αντικαταστήσει τη διοίκηση του οργανισμού, αλλά ούτε να στείλει στον εισαγγελέα τον οποιοδήποτε έβαζε επί πολλά χρόνια το χέρι στο μέλι."
    Νομίζω ότι συμφωνούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ίσως η λύση να είναι εδώ. Δώστε προσοχή:

    http://metapolitefsi2008.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίστευτο!! Υποπτευόμαστε ότι όπως παντού και εκεί τα πράγματα δεν θα ήταν ρόδινα, όμως όχι και τόση ...λαμογιά!! Αίσχος!! Και οι αποδοχές τους απαράδεκτες!! Τη στιγμή που υπάρχουν μισθωτοί των 700 Ευρώ και κάτω.
    Όμως για το ότι είναι καιρός για τον "πέλεκυ της Δικαιοσύνης" εδώ θα σε ρωτήσω θέλεις και τα γράφεις ή βαλτός είσαι;; πράγματι πιστεύεις σ' αυτόν τον πέλεκυ;;
    Γιατί εγώ δεν τον είδα πουθενά παρά μόνο να πέφτει πάνω σε κάτι φουκαράδες που δεν έχουν ούτε λεφτά ούτε τις ...άκρες τους!!
    :)))
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ marianaonice
    Σε αντίθεση με εσένα @φίλη μου , εγώ ΝΑΙ πιστεύω στον θεσμό της Δικαιοσύνης!
    Παράξενο; Όχι, διότι αποφεύγω να περιπλανιέμαι σε νοητικούς ατραπούς ατομικούς οδούς που πιθανώς θα επηρεάσουν την κρίση μου για τα κοινωνικά δρώμενα!
    Είναι ύποπτες εποχές και καλύτερα (όπως είπε πολύ σοφά κάποιος) να πρυτανεύσει η λογική και να σκέφτεσαι όχι τι θα πεις, αλλά τι δεν θα πεις !
    Μην ξεχνάς ότι ένα ελαττωματικό διαμάντι είναι καλύτερο από μια ...τέλεια πέτρα!
    Ερμηνείες πολλές:)))
    Καλή σου ημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο διευθυνων συμβουλος εκανε μηνυση , λεει, γιατι του πηρανε 6.811 βαγονια και 100 μηχανες. Πηγε να τα μετρησει ο ανθρωπος..(μετα το ατυχημα) 1..2..3..4..5 και του λειπανε τα υπολοιπα 6.811.
    μετα πηγε στις μηχανες.. τις τεραστιες.. μετρισε 1..2..3... εκανε να δει μηπως πιο πισω κρυβοντουσαν οι 100 που του ελειπαν!! αμ δε... ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΥΘΕΝΑ !!
    εφυγε αλλαλαζοντας σαν στο παρα5..
    Ε!! ΡΕ ΚΑΤΙ ΜΥΝΙΙΙΗΗΗΣΕΙΣΣ που θα πεσουν !!
    Σιγα το καλσον Κε Συμβουλεεε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου εύχομαι να μη διαψευσθείς ποτέ από το θεσμό της Δικαιοσύνης που πιστεύεις, γιατί μέσα από την ατομική ατραπό διαπιστώνεις πως λειτουργεί ολόκληρο το σύστημα για όλους και όχι μόνο για σένα!! Και το διαπιστώνεις πλέον άμεσα και χειροπιαστά και όχι από ακούσματα!! Είναι πικρή διαπίστωση και πονάει πολύ!!
    Πίστεψέ με!!
    Καλή σου ημέρα.
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή