Ένας ολόκληρος μηχανισμός που θυμίζει... εργοστάσιο δουλεύει στην Ιπποκράτους γύρω από τα ιντερνετικά μέσα, το διαδίκτυο, τα μπλογκ και τις ιστοσελίδες, προκειμένου να παρακολουθεί η ηγεσία του ΠαΣοΚ ανά πάσα στιγμή τι γίνεται, τι λέγεται, τι διαμορφώνεται, τι κλίμα δημιουργείται, καθετί που διακινείται στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.
Καθημερινά στα γραφεία του ΠαΣοΚ οι επιτελείς που χειρίζονται τα ψηφιακά μέσα ενημερώνουν σε διάφορα επίπεδα την ηγεσία του ΠαΣοΚ, ώστε να γνωρίζει όλα όσα συμβαίνουν στο διαδίκτυο, ακόμη και όσα διακινούνται ... υπό μορφήν ψιθύρου...
Η δουλειά που γίνεται είναι μοιρασμένη και εμπλέκονται πολλοί τομείς, επικοινωνίας κυρίως, το γραφείο του προέδρου υπό την Τίνα Μπιρμπίλη, ο Γιώργος Πετρουλάκης, που παρέχει τις γνώσεις και την τεχνική επιμέλεια, αλλά και άλλοι τομείς και πολλά άλλα στελέχη.
Όλοι εργάζονται σ' έναν οργανωτικό σκελετό κάθετα και οριζόντια, ώστε η ενημέρωση να παρέχεται σε χρόνο dt.
Ύστερα, γύρω-γύρω από την Ιπποκράτους, σαν ένας άλλος ιστός αράχνης, έχει απλωθεί ένα δίκτυο φίλων, εθελοντών και μελών του κόμματος που όταν ανιχνεύσουν κάτι παρεξηγήσιμο σε κάποια ιστοσελίδα ακόμα και βουλευτού ή στελέχους αμέσως βαράνε συναγερμό, στέλνουν μηνύματα, κάνουν chat, ειδοποιούν το ΠαΣοΚ...
Επίσης, για ό,τι τους φαίνεται ασυνήθιστο, τους έχει κάνει εντύπωση, ένα γεγονός στην πόλη όπου ζούνε το οποίο τους παραξενεύει, ενημερώνουν αμέσως το Κίνημα. Από τέτοια στο ΠαΣοΚ ουκ ολίγα...
Και επειδή όλοι κινούμαστε πλέον σε ρυθμούς διαδικτύου, οι ειδικοί έχουν ανά πάσα στιγμή ανοιχτό το laptop τους. Τι θέλουν να δούνε; Εξετάζουν τις συνέπειες μιας είδησης, αν είναι σκόπιμη, αν εξυπηρετεί κάποιους ή κάποιον, αν είναι αληθής, αν κρύβονται πίσω από αυτήν συμφέροντα και ποια, αν πρόκειται για κάτι που δεν ήταν γνωστό και τώρα αποκαλύπτεται, αν μια είδηση σε κάποιο μπλογκ συμπαρασύρει και δημιουργεί γεγονότα και αντιδράσεις και φυσικά αν προκαλεί αρνητικό ή θετικό κλίμα για το ΠαΣοΚ.
Μάλιστα ορισμένες ειδήσεις γράφονται στα μπλογκ και από βουλευτές του ΠαΣοΚ και μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κάτι που συνέβη βρίσκεται γραμμένο εκεί ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ και για τον ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ .
Μέχρι και οι ερωτήσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης καταγράφονται στα μπλογκ, καθώς γνωρίζουν ότι έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα. Μάλιστα ορισμένοι βουλευτές που έχουν πιάσει το νόημα και αντιλαμβάνονται ότι το κλίμα που δημιουργείται συμπαρασύρει τα πάντα, δημοσιεύουν στο διαδίκτυο τις ερωτήσεις εκείνες που ξέρουν ότι θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον και των υπόλοιπων Μέσων Ενημέρωσης ώστε να πάρει διάσταση η καταγγελία ή η αποκάλυψη.
Συχνός... πελάτης των μπλογκ είναι ο Μιχάλης Καρχιμάκης και όσοι βουλευτές υπογράφουν μαζί του κείμενα ερωτήσεων για μίζες, προσλήψεις στο Δημόσιο, κακοδιαχείριση, σπατάλες, παρασκήνια και πολλά άλλα.
Το «Αυτί και το Μάτι» του ΠαΣοΚ είναι, με δυο λόγια, το διαδίκτυο και καθημερινά δεκάδες άτομα εργάζονται ώστε η ηγεσία του Κινήματος να γνωρίζει τι κινείται και τι αναπνέει στην μπλογκόσφαιρα. Όλα αυτά τα αναφέρει η κυριακάτικη εφημερίδα «Το Παρόν».
Και φυσικά το διαδίκτυο είναι και το «Στόμα» του κόμματος, αφού όπως κατά καιρούς έχει γραφεί στα ψιλά ορισμένων εφημερίδων μόνο για τα ...συντροφικά μπλόγκ ( για την συντήρηση τους ) η Ιπποκράτους δαπανά μηνιαίως 30.000 Ευρώ.
Όλος αυτός λοιπόν ο μηχανισμός που έχει στηθεί αποτυπώνεται στα επιμέρους ευρήματα των δημοσκοπήσεων, όπου το ΠαΣοΚ κυριαρχεί στις νεανικές και μεσαίες ηλικίες με σημαντική διαφορά. Κυριαρχεί δηλαδή στις ηλικίες του διαδικτύου.
Στην Ιπποκράτους θεωρούν το διαδίκτυο το ανερχόμενο μέσο πληροφόρησης που έχει σιγά-σιγά υποκαταστήσει σημαντικό κομμάτι του παραδοσιακού τύπου.
Κινούνται λοιπόν τόσο στο προσκήνιο , όσο και στο...παρασκήνιο.
Καθημερινά στα γραφεία του ΠαΣοΚ οι επιτελείς που χειρίζονται τα ψηφιακά μέσα ενημερώνουν σε διάφορα επίπεδα την ηγεσία του ΠαΣοΚ, ώστε να γνωρίζει όλα όσα συμβαίνουν στο διαδίκτυο, ακόμη και όσα διακινούνται ... υπό μορφήν ψιθύρου...
Η δουλειά που γίνεται είναι μοιρασμένη και εμπλέκονται πολλοί τομείς, επικοινωνίας κυρίως, το γραφείο του προέδρου υπό την Τίνα Μπιρμπίλη, ο Γιώργος Πετρουλάκης, που παρέχει τις γνώσεις και την τεχνική επιμέλεια, αλλά και άλλοι τομείς και πολλά άλλα στελέχη.
Όλοι εργάζονται σ' έναν οργανωτικό σκελετό κάθετα και οριζόντια, ώστε η ενημέρωση να παρέχεται σε χρόνο dt.
Ύστερα, γύρω-γύρω από την Ιπποκράτους, σαν ένας άλλος ιστός αράχνης, έχει απλωθεί ένα δίκτυο φίλων, εθελοντών και μελών του κόμματος που όταν ανιχνεύσουν κάτι παρεξηγήσιμο σε κάποια ιστοσελίδα ακόμα και βουλευτού ή στελέχους αμέσως βαράνε συναγερμό, στέλνουν μηνύματα, κάνουν chat, ειδοποιούν το ΠαΣοΚ...
Επίσης, για ό,τι τους φαίνεται ασυνήθιστο, τους έχει κάνει εντύπωση, ένα γεγονός στην πόλη όπου ζούνε το οποίο τους παραξενεύει, ενημερώνουν αμέσως το Κίνημα. Από τέτοια στο ΠαΣοΚ ουκ ολίγα...
Και επειδή όλοι κινούμαστε πλέον σε ρυθμούς διαδικτύου, οι ειδικοί έχουν ανά πάσα στιγμή ανοιχτό το laptop τους. Τι θέλουν να δούνε; Εξετάζουν τις συνέπειες μιας είδησης, αν είναι σκόπιμη, αν εξυπηρετεί κάποιους ή κάποιον, αν είναι αληθής, αν κρύβονται πίσω από αυτήν συμφέροντα και ποια, αν πρόκειται για κάτι που δεν ήταν γνωστό και τώρα αποκαλύπτεται, αν μια είδηση σε κάποιο μπλογκ συμπαρασύρει και δημιουργεί γεγονότα και αντιδράσεις και φυσικά αν προκαλεί αρνητικό ή θετικό κλίμα για το ΠαΣοΚ.
Μάλιστα ορισμένες ειδήσεις γράφονται στα μπλογκ και από βουλευτές του ΠαΣοΚ και μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κάτι που συνέβη βρίσκεται γραμμένο εκεί ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ και για τον ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ .
Μέχρι και οι ερωτήσεις των βουλευτών της αντιπολίτευσης καταγράφονται στα μπλογκ, καθώς γνωρίζουν ότι έχουν μεγάλη αναγνωσιμότητα. Μάλιστα ορισμένοι βουλευτές που έχουν πιάσει το νόημα και αντιλαμβάνονται ότι το κλίμα που δημιουργείται συμπαρασύρει τα πάντα, δημοσιεύουν στο διαδίκτυο τις ερωτήσεις εκείνες που ξέρουν ότι θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον και των υπόλοιπων Μέσων Ενημέρωσης ώστε να πάρει διάσταση η καταγγελία ή η αποκάλυψη.
Συχνός... πελάτης των μπλογκ είναι ο Μιχάλης Καρχιμάκης και όσοι βουλευτές υπογράφουν μαζί του κείμενα ερωτήσεων για μίζες, προσλήψεις στο Δημόσιο, κακοδιαχείριση, σπατάλες, παρασκήνια και πολλά άλλα.
Το «Αυτί και το Μάτι» του ΠαΣοΚ είναι, με δυο λόγια, το διαδίκτυο και καθημερινά δεκάδες άτομα εργάζονται ώστε η ηγεσία του Κινήματος να γνωρίζει τι κινείται και τι αναπνέει στην μπλογκόσφαιρα. Όλα αυτά τα αναφέρει η κυριακάτικη εφημερίδα «Το Παρόν».
Και φυσικά το διαδίκτυο είναι και το «Στόμα» του κόμματος, αφού όπως κατά καιρούς έχει γραφεί στα ψιλά ορισμένων εφημερίδων μόνο για τα ...συντροφικά μπλόγκ ( για την συντήρηση τους ) η Ιπποκράτους δαπανά μηνιαίως 30.000 Ευρώ.
Όλος αυτός λοιπόν ο μηχανισμός που έχει στηθεί αποτυπώνεται στα επιμέρους ευρήματα των δημοσκοπήσεων, όπου το ΠαΣοΚ κυριαρχεί στις νεανικές και μεσαίες ηλικίες με σημαντική διαφορά. Κυριαρχεί δηλαδή στις ηλικίες του διαδικτύου.
Στην Ιπποκράτους θεωρούν το διαδίκτυο το ανερχόμενο μέσο πληροφόρησης που έχει σιγά-σιγά υποκαταστήσει σημαντικό κομμάτι του παραδοσιακού τύπου.
Κινούνται λοιπόν τόσο στο προσκήνιο , όσο και στο...παρασκήνιο.
Το ΠΑΣΟΚ πολύ καλά κάνει. Πήρε το μήνυμα από την οργανωτική δομή του επιτελείου Ομπάμα , προσπαθεί και κτίζει το μέλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και στα υπόλοιπα κόμματα κάτι κινείται.Πιο δραστήριος ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ που για κάποιον ανεξήγητο λόγο εδώ και ορισμένους μήνες έχει σιγήσει.
Αυτό αμέσως αποτυπώθηκε στα ποσοστά του στις ευρωεκλογές.
Πολύ δουλειά και οργανωμένα κάνει το ΛΑΟΣ και ...απέδωσε , καθώς ανέβασε τα ποσοστά του. Δεν είναι τυχαίο ότι όταν πρέπει μια είδηση να "φορτωθεί " επικοινωνιακά , αυτό γίνεται άμεσα από μια πλειάδα blogs και sites.
Το ΚΚΕ πολύ λίγα πράγματα. Το ίδιο και η ΝΔ όπου στον τομέα υστερούν σε απελπιστικό βαθμό.
Αυτοί οι δύο δεν έχουν καταλάβει ότι πλέον το διαδίκτυο είναι στο επίκεντρο και όχι τα ΜΜΕ.
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι διαλέγουν την πληροφόρησή τους μέσα από τα το διαδίκτυο και στο μέλλον αυτό πρόκειται να γενικευτεί.
Δεν είναι χαζοί διάφοροι δημοσιογράφοι (π.χ Τριανταφυλλόπουλος) που έχουν επενδύσει στο διαδίκτυο.
Προσωπικά εκτιμώ ότι οι εφημερίδες Free press και το διαδίκτυο θα κυριαρχήσουν πλήρως.
Οι λόγοι πολλοί και γνωστοί .
Ανάμεσα στα θετικά της νέας κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στον χώρο της πληροφόρησης, είναι και το ότι μπορεί όποιος θέλει να ελέγχει αυτά που λέγονται και γράφονται, να επεμβαίνει, και να αποκαλύπτει κάποιες αλήθειες και πολλά ψέμματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι πλέον στο χέρι μας.
Αρκεί να μην βολευόμαστε με μασημένη τροφή.
Δεν είναι τυχαία η οργάνωσή του ΠΑΣΟΚ σ` αυτόν τον τομέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉδη από το 8ο συνέδριο (όπου αν θυμάστε είχαν φέρει και τον Aravosis) είχε δημιουργηθεί ειδικό εργαστήρι , όπου μεταξύ των συζητήσεων , διαλόγων και παρουσιάσεων υπήρχαν ενότητες όπως:α)"Ο χρόνος, είναι κρίμα" - Δείχνουμε ότι το διαδίκτυο δεν είναι πια κάτι αόριστο, τεχνολογικό που έρχεται, αλλά μια πραγματικότητα που ήδη μας προσπερνά, με ταχύτητες που δεν έχουμε συνηθίσει.
β)"Η κοινωνία μας προσπερνά" - Οι πολίτες δημιουργούν προϊόντα κι υπηρεσίες, παράγουν νέα κοινωνία της γνώσης, φτιάχνουν διεθνή πολιτισμό, διεκδικούν και επαναπροσδιορίζουν τα κοινά αγαθά, εγκαθιστούν υποδομές όπου δεν υπάρχουν)
γ)"Νέος χώρος, νέες (και παλιές) συμπεριφορές" - Τι χαρακτηριστικά έχει ο νέος χώρο; Πως λειτουργούν οι πολίτες μέσα σε αυτόν; Ο πολιτικός είναι φιλοξενούμενος, ηγείται ή συμμετέχει κι αυτός στη σύνθεση;
Το γεγονός ότι γράφονται τα πάντα και υπάρχει μία μεγαλύτερη ταχύτητα διάδοσης, δημιουργεί νέες απαιτήσεις από την πολιτική; Από τους πολιτικούς;
δ)"dialogos+" - Ποιο είναι το επόμενο βήμα; Τι πρέπει να γίνει, τι μπορεί να γίνει; Τι λείπει;
ε)"διαδικτυακή κοινωνία πολιτών" Ένα δεύτερο (πιο) ώριμο βήμα, στη διάρκεια του προγραμματικού διαλόγου,΄με πρωταρχικό θέμα πως ελέγχεται η διαδικτυακή κοινωνία πολιτών .
Βλέπουμε λοιπόν ότι εξετάστηκαν σχεδόν όλα τα θέματα με συμπερασματική λειτουργία....πως ελέγχεται η διαδικτυακή κοινωνία πολιτών .
Το ζουμί.....!!!
Είναι δυνατόν από τους επιστήμονες της λαμογιάς να ξέφευγε το διαδίκτυο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά πιο παλιά ήταν οι τοπικές ως σημείο αναφοράς της προπαγάνδας στην κοινωνία, σήμερα στην εποχή της πληροφόρησης (άσπρης και μαύρης)είναι τα blogs και τα site.
Αυτά να βλέπουν οι υπόλοιποι γιατί στον βαθύ ύπνο που βρίσκονται βλέπω ξανά το ΠΑΣΟΚ για καμιά 15ετια να μας κάθετε στον σβέρκο και να λεηλατεί τα πάντα.
Ωραία αυτά απλά στο ΠΑΣΟΚ έχουν κάνει ένα λάθος. Ο ΟΜπάμα δεν κέρδισε τις εκλογές λόγω του ίντερνετ και των μπλογκς, αλλά λόγω της υπέρμετρης προβολής του από τα καθιερωμένα ΜΜΕ που τον έπαιζαν εάν και αουντσάιτερ πολύ περισσότερο από ότι τους καθιερωμένους υποψήφιους + ως την ενσάρκωση της ελπίδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροέβαλλε δηλαδή τον εαυτό του ως ελπίδα του (Αμερικανικού) έθνους.
Ο Γιωργάκης ούτε ελπίδα για την οικογενειά του δεν αποτελεί οπότε μην νομίζεται ότι στην Ιπποκράτους ξέρουν ακριβώς τι κάνουν πέρα από το να σπαταλούν περι τις 50.000 Ευρώ το μήνα (και όχι 30.000) για διαδικτυακή προπαγάνδα.
Ένα πρωτοσέλιδο του Βήματος ή μια νύξη από τον Χατζηνικολάου αξίζει ακόμα και σήμερα όσο 100 μπλόγκια.
Για αυτό και τα "Πορτοκάλια" παίρνουν ένα χιλιαρικάκι το μήνα, ενώ οι Χατζηνικολάοι ένα χιλιάρικο...την ώρα.
Αλλά τι να κάνεις όταν οι άνθρωποι της Ιπποκράτους έχουν μπερδέψει το Κολονάκι με την Πάρκ Άβενιου και τη Σοφοκλέους με το Σίτι του Λονδίνου.
Τον έθαψαν το ΓΚΑΠ ήδη δύο φορές πάνε και για τρίτη.
όσο αφορά τη νέα γενιά, τα ΕΠΙΣΗΜΑ δεδομένα των Ευρωεκλογών δείχνουν σαφέστατη ψήφο υπέρ ΝΔ για ηλικίες μέχρι 35 ετών και μεγάλα ποσοστά ΛΑΟΣ.
Είναι διαθέσιμα προς πάσα ενδιαφερόμενο. Μόνο τα γκάλοπ του Μπόμπολα-Καλογρίτσα δείχνουν τα ακριβώς αντίθετα.
Σημασία έχει η ψηφοφορία και όχι τα σικέ γκάλοπ.
Ιδιαίτερα το τελευταίο διάστημα εντελώς... ξαφνικά πολλά ιστολόγια πασοκοποιήθηκαν με καταθλιπτική υπερβολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο όποιος δεν γνωρίζει τον χώρο των ιστολογίων δεν διακρίνει την απότομη μεταβολή!
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινά δεν κατάλαβα την υφή του σχολίου. Είναι επικριτικό ή εγκωμιαστικό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν είναι επικριτικό, οφείλεται μία εξήγηση ως πρός τον λόγο της επίκρισης. Είναι κακό που ένας πολιτικός οργανισμός, χρησιμοποιεί ένα καθιερωμένο μέσο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ πληροφόρησης; Είναι προτιμώτερη η κονσέρβα των λοιπών ΜΜΕ, στην οποία δεν υπάρχει καμμία δυνατότητα παρέμβασης του αναγνώστη;
Αν είναι εγκωμιαστικό, τότε συμφωνώ με το εγκώμιο. Μακάρι όλοι οι πολιτικοί οργανισμοί, να χρησιμοποιούν αυτό το μέσο, ώστε να έχουν ΑΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ επικοινωνία με τους πολίτες και να μαθαίνουν αμέσως τις αντιδράσεις τους.
Θα περιμένω με ενδιαφέρον να δώ την τοποθέτηση επ' αυτού του παρόντος ιστολογίου.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ: Η ισχυρή Ελλάδα του Σημίτη. Αίμα και πλιάτσικο με υπουργικές αποφάσεις. Οι βλαστοί του τρόμου πνίγουν και σήμερα τη δημοκρατία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσιεύθηκε από olympiada στο Ιουλίου 12, 2009
το όνομα που κανείς δεν άκουσε, αναφέρεται αρκετές φορές στις απομαγνητοφωνήσεις. Πρόκειται για τον ΓΓ δικαιοσύνης στην Εθνοσωτήριο κυβέρνηση Σημίτη. Τώρα θα το πείτε;
Βουτηγμένα στη σήψη και τον τρόμο συλλήβδην τα ΜΜΕ προσπαθούν να συγκαλύψουν τα αφεντικά και τους νταβατζήδες τους. Υποτίμησαν όμως τη δύναμη του διαδικτύου.
Όπως προαναγγείλαμε, ήρθε η ώρα της αποκάλυψης ενός σαθρού συστήματος που βασιλεύει ακόμα και σήμερα υποδουλώνοντας κάθε πολίτη αυτής της χώρας. Γι’ αυτό μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Πέραν κομματικών ή άλλων ιδεολογικών τοποθετήσεων. Όχι άλλη σιωπή και μπουκωμένα στόματα από το φαΐ ή ραμμένα από τον τρόμο. Ένα σύστημα που δημιουργήθηκε από το ίδιο το κράτος με απώτερο σκοπό τη διασπάθιση του δημόσιου πλούτου. Ποιοί το δημιούργησαν; Διαβάστε τα γεγονότα:
31 Δεκεμβρίου 1997 τα αδέρφια Παναγιώτης και Κώστας Βλαστός παίρνουν πενθήμερη άδεια από τις φυλακές παρότι πρόσφατα είχαν καταδικαστεί σε 15ετή κάθειρξη για τις ανθρωποκτονίες Ναστούλη και Σίνου το 1994. Την τελευταία ημέρα της άδειας τους συλλαμβάνονται σε μπλόκο στην Λ. Καβάλας μετά το Δαφνί έχοντας μέσα στο αυτοκίνητο τους πιστόλια, σφάιρες, ακόμη και αλεξίσφαιρα γιλέκα! Ο αξιωματικός αναφέρει το γεγονός και ζητά εντολές όπως γίνεται σε τέτοιας σοβαρότητας συμβάντα. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα λαμβάνουν εντολή από την εισαγγελία να αφήσουν τους δύο συλληφθέντες ελεύθερους! Για να γυρίσουν μάλιστα μόνοι τους στον Κορυδαλλό!! Οι πληροφορίες τις εποχής λένε πως την εντολή τη μετέφερε στον αξιωματικό ο αρμόδιος Εισαγγελέας εκτελέσεως ποινών.
Κύριε Καρχιμάκη, τον κύριο με τα γυαλιά δεξιά σας τον γνωρίζετε; Θα καταθέσετε μήπως κάποια επερώτηση στη βουλή για το θέμα που αποκαλύπτουμε;
H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ www.olympia.gr
@ Ανώνυμο 2.03
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη φίλε μου για την διαγραφή του σχολιασμού σου.
Χαρακτηρίζεις προσβλητικά τρίτους και δεν μπορώ να το επιτρέψω.
Ευχαριστώ για τα ..καλά σου λόγια!
Δεν θα πείραζε η προσπάθεια της Ιπποκράτους εάν δεν χρησιμοποιούσε υπόγεια μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή συντήρηση ...ανεξάρτητων ιστολογίων, τα οποία όλως τυχαίως έχουν συγκεκριμένες ημέρες την ίδια γραμμή(πολλές φορές και με την ίδια φρασεολογία).
Δεν θα πείραζε εάν δεν είχε στήσει την βιομηχανία σχολίων στην Κωλλέττη. Όλοι έχουμε προσέξει τα πανομοιότυπα και υβριστικά σχόλια που έχουν στόχο να αποδυναμώσουν το κείμενο ή να κάμψουν την διαφορετική τοποθέτηση και διάθεση των bloggerς που δεν τα "τσεπόνουν".
Δεν θα πείραζε εάν με τους παραπάνω τρόπους (και όχι μόνο) δεν αντιπάλευαν την «συμμετοχικότητα» και την «πολύχρωμη δημοκρατίες»,την οποία ευαγγελίζεται ο προεδρός τους.
Επειδή λοιπόν άλλα λέγει ο κ. Παπανδρέου και άλλα πράττει εν γνώση του και με εντολές του ο μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ , είναι ηλίου φαεινότερο ότι μπορεί να έχουν πιάσει το νόημα, αλλά με εντελώς λανθασμένο τρόπο.
Αφού το έγραψε το "Παρόν"... τότε ισχύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαιρετώ φιλικά τους απανταχού μπλόγκερ σαν τον politis που δεν τα τσεπώνουν σε αντίθεση με τους "πράσινους".
Είναι θλιβερή πάντως η λογική, του όποιος διαφωνεί μαζί μας τα παίρνει.
Όσο για τα copy-paste σχολιάκια, έναν Ιάσωνα που γέμιζε όλα τα blogs με τα ίδια σχολιάκια τον θυμάστε, εεε δεν ήταν πασόκος.
Και τελευταία πολλές κρατικές διαφημίσεις εισρέουν σε "αριστερά" μπλογκ με ροπή αναπαραγωγής copy-paste ειδήσεων βρε αδελφέ, περίεργο πράγμα.
Οι πραγματικές προθέσεις και η δημοκρατικότητα του ΠΑΣΟΚ φάνηκε στην περίπτωση του ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Διάλογος έκλεισε γιατί ενοχλούσε!
Δεν άρεσαν σε πολλούς μέσα στο ΠΑΣΟΚ αυτά που γράφονταν και αποφάσισαν να το τελειώσουν. Και το έκαναν αμέσως μετά τις ευρωεκλογές.
Φαντάζεστε ένα " δημοκρατικό" κόμμα να κλείνει τον διάλογο του με τους ψηφοφόρους του σε τι παραπέμπει.
Στον φασισμό! Αυτός ακολουθεί παρόμοιες τακτικές φίμωσης των δικών του sites, μαύρης και υπόγειας προπαγάνδας μέσω των blogs κλπ.
Αλλά απατώνται οικτρά, όσοι θεωρούν ότι δεν θα βρεθεί τρόπος να εκφράσουν, όσοι θέλουν να εκφράσουν, τις πολιτικές τους απόψεις!
Αναρωτιέμαι : Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα ;
Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει επιλέξει την τακτική Obama, όπως λανθασμένα εκτιμούν κάποιοι. Αυτήν την έχει επιλέξει η ΝΔ με τα επίσημα blogs και τα επίσημα Facebook και Twitter που έχουν ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΠΑΣΟΚ έχει επιλέξει τη διαρκή δημιουργία εντυπώσεων και την αξιοποίηση του διαδικτυού και των blogs για Γκεμπελικού τύπου ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
to provlima den einai na xrisimopoiei ena komma to diadiktio gia na antlei pliroforisi, na kanei ereyna kai exelisei idees..ayto einai exairetika elpidoforo, kai makari na to kanoun oloi..
ΑπάντησηΔιαγραφήto provlima einai otan to xrisimopoiei san
oplo laikismou, parapolitikis, spilosis tis antithetis apopsis kai organo proparaskevastiko gia tin "ektelesi tou xaraktira" atomon(akoma kai mesa sto idio tou to komma), pou den volevoun ston kentriko i atomiko sxediasmo tis ekastote igesias kai ton paratrexamenon tous..
einai gnosto poso agapi exei o ellinas sto koutsompolio..
ena anekdoto leei enas simera kapou, kai oli i ellada to xerei tin epomeni mera,poso mallon mia piperati fimi gia kapoion anagnorisimo...
apiprosthetos, i metexelixi ton dimosiografon apo thireytes tis eidisis sto pezodromio kai ta grafeia ton politikon, se serfing se diktiakous agnostou skopou kai proeleyseos xorous, exei kanei internet en dinami organo propagandas eite gia politikous skopous kommaton, eite gia oikonomikous sxediasmous epixirimation, eite gia prosopiki anelixi orismenon mi xrisimon os ekeini tin stigmi, dimosiografon i sxoliaston..
eythini(os energou politi) tou kathenos mas nomizo oti einai na ta diavazei men ola, alla na prospathei na dei kai piso apo tis grammes tou kathe anartiti keimenon, gia na katanoisei oxi mono ta pragmatika gegonota alla kai tis ekastote skopimotites pou fernoun sto fos eite tin alitheia eite "eikoniki pragmatikotita' gia tous dikous tous idioteleis skopous....
Το ότι το ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου έχει αναγνωρίσει τις δυνατότητες του διαδικτύου από το 2005, (πολύ πριν ο Ομπάμα γίνει καν Κυβερνήτης δηλαδή, που προσπαθείτε να μας πείσετε ότι τον αντιγράφουμε) όταν ο Γ. Παπανδρέου προσωπικά είχε κάνει το πρώτο κάλεσμα για ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ είναι πασίγνωστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπε: Μήνυμα Γ.Α. Παπανδρέου προς τους Εθελοντές για την αξιοποίηση του Διαδικτύου
Εγώ στέκομαι μόνο σε αυτή την παράγραφο, με την οποία θέλεις να υποβαθμίσεις των εθελοντικό ρόλο πολλών συντρόφων μου "Και φυσικά το διαδίκτυο είναι και το «Στόμα» του κόμματος, αφού όπως κατά καιρούς έχει γραφεί στα ψιλά ορισμένων εφημερίδων μόνο για τα ...συντροφικά μπλόγκ ( για την συντήρηση τους ) η Ιπποκράτους δαπανά μηνιαίως 30.000 Ευρώ." και παρακαλώ να μου υποδείξεις σε ποιες εφημερίδες το έχεις διαβάσει.
Επειδή είμαι Εθελοντής Διαδικτύου από το 2004, αν ισχύει αυτό που λες, με αποδείξεις, θα κάνω άνω-κάτω όλη την Ιπποκράτους.
Αλλιώς το "κοινός συκοφάντης" είναι πολύ λίγο φίλε politis...
Εκτός εάν εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια, που ούτε καν θέλω να το φανταστώ.
Το πιο εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι τα περισσότερα από αυτά τα έμμισθα πασοκομπλόγκς δεν επιτρέπουν σχολιασμό. Σκέτοι αφισσοκολλητές μιλάμε. Μπορείτε να φανταστείτε τον κουρδιστό να επέτρεπε σχόλια.Ή τον Παπαγιάννη. Θα το έκλειναν από τα αποστομωτικά σχόλια το μαγαζί τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε από την Ξάνθη
ΑπάντησηΔιαγραφήα)Blogger/εθελοντής διαδικτύου ή όπως θες πες το , με robotakia από north/south korea γίνομαι και εγώ.Ισχύει κάτι τέτοιο Κρόγια;;Έχει πάρει το μάτι σου τίποτα παράξενο;Ε;
β)Άσε τα παρακάλια για υποδείξεις.Διάβασε το "Βήμα" να συνέρθεις λιγάκι ,άσε τα "υπόδειξε κτλ", για να πάρεις την αυριανή σου γραμμή. Πιστεύω ξέρεις να ξεχωρίζεις από εγκυρότητα και αξιοπιστία....Έτσι δεν είναι Εθελοντή μου;
γ)θα κάνεις άνω-κάτω όλη στην Ιπποκράτους λες. Γιατί;Για ποιο λόγο;Γίνε σαφής.Μπορεί και να παρεξηγηθείς.
δ)(Κρόγια) Το δούλεμα αλλού παλικαράκι μου.Άντε στο blog σου και "ΤΡΑΒΑ" καμιά ανάρτηση να σου περάσει η "δήθεν" αναστάτωση.Και όταν θα πας στην Ιπποκράτους ρώτα τον ΓΑΠ πως τα κατάφερε και χάθηκε με το κάννό...(Θα περάσω από το μπλοκάκι σου-ουπς λάθος-, blog σου εννοούσα και θα διαβάσω τι έμαθες.Πέρνα και από τον Καρχαμάκη,Ρόβλια και την υπόλοιπη ομάδα τεκμηρίωσης και πες τους για τον κακό Politis-gr.Τον ξέρουν, μην απορήσεις (Mη ξεχαστείς όμως-θα παρεξηγηθεί ο πολίτης εάν δεν το κάνεις.)
Καληνύχτα Κρόγια ( Jeffreys' Volunteer ) !
(και μην παρακολουθείς πολύ Σπυράκη ! Σε χαλάει φίλε. )
Φίλε μου Γιώργο σε ρίξανε. Πρόσεξε όμως φίλε μην τη διάλυσής τελείως την Ιπποκράτους άφησέ μια γωνία για να στηθεί το μνημείο του Πασοκ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικοσ καληνύχτα. Πήγαινε μια βόλτα στη γωνία να δεις αν έρχομαι από.. Κορέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://krogias.blogspot.com/2009/07/blog-post_8009.html
Νάξιε, Καλημέρα. Ξέρω πολύ καλά ότι ούτε "με ρίξανε", ούτε "ανέβασαν" άλλους γιατί πολύ απλά το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ανάγκη να πληρώνει όπως θέλετε να πιστεύετε κανέναν blogger. Πιστεύει σε αυτούς όμως, σε αντίθεση με εσάς που θέλετε να τους χειραγωγήσετε ή και να τους φιμώσετε...
Περιμένω απάντηση από πολίτης. Όλα τα άλλα τα εξυπνακίστικα που γράφετε μου είναι παντελώς αδιάφορα και εντελώς μπαγιάτικα.
@ Γίωργο Κρόγια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν εσύ φίλε Γιώργο έχεις άγνοια για το τι γράφετε στις εφημερίδες, συγνώμη αλλά δεν φταίω εγώ. Μάλλον εσύ φταις!
Ο θείος Google ,δόξα τω θεώ, βοηθά τα μέγιστα. Βάλε στην μηχανή το ποσό, κυρ εκπρόσωπος, blog, ΠαΣοΚ και είμαι βέβαιος ότι θα τα βρεις!
Δεν θα κάνω εγώ την ...δικιά σου δουλειά :))
Έξω από την πλάκα ένα από τα δημοσιεύματα που πρόχειρα μπορώ να θυμηθώ είναι στην εφημερίδα "Το Παρόν" στην στήλη του Μάρκου Μουζάκη " Κατά Μάρκον Ευαγγέλιον".
Ψάξε τους τελευταίους μήνες και θα το βρεις.
Πάρε λοιπόν φίλε τα αντίγραφα και ...βουρ για την Ιπποκράτους!
Καλό βράδυ!
ΥΓ.Τώρα μεταξύ μας. Πραγματικά εσύ δεν ξέρεις τίποτα για το ..έγκλημα; Με ξαφνιάζεις. Σε περίμενα περισσότερο ...ενημερωμένο!
Εάν συμβαίνει πραγματικά αυτό, τότε " Κάποιοι" έχουν ...ρίξει "κάποιους" φίλε Γιώργο!
Μάλιστα. Κατάλαβα. Απόδειξη ότι "χρηματίζονται" κάποιοι bloggers είναι τα παραπολιτικά του "ΠΑΡΟΝ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να πετάμε λάσπη είναι πολύ εύκολο... φίλε... πολίτης...
Όμως, δυστυχώς για εσένα, η παραπάνω σου απάντηση αποδεικνύει την λειτουργία σου.
Ευχαριστώ για την απάντηση - ομολογία. :)
Κρόγια αυτά στους δικούς σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν έκοψες τις προπληρωμένες επισκέψεις από Κορέα( γιατί σε έκραξε όλο το διαδίκτυο) πήρες και μια βουτία στις επισκέψεις ...ΝΑ!!! ( με το συμπάθιο).
Μια επίσκεψη στην Alexa αποδεικνύει του λόγου μου το αληθές.
Πρέπει να έχεις πολύ θράσος να λες να σου ζητήσουμε και συγνώμη. Φωνάζει ο κλέφτης να φοβηθούν οι νοικοκύρηδες!
Γειά σου Κρόγια Κορεάτη!
Βρε χαλβά tourman,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ βουτιά που λες κατακαημένε οφείλεται στο ότι είχα αραιώσει τα ποστ μου. Ιδίως, για μια ολόκληρη εβδομάδα δεν είχα γράψει τίποτα. Επίσης, σε κάθε εκλογική αναμέτρηση πάντα τα πολιτικά blogs έχουν μεγαλύτερη επισκεψημότητα.
Θα μάθετε επιτέλους πως λειτουργεί το Alexa και το διαδίκτυο γενικότερα?
Γελάει όλος ο νοήμον διαδικτυακός κόσμος με τις σαχλαμάρες που λέτε περί Κορέας! :)
Εντάξει. Μετά από την απάντηση του Πολίτης δεν υπάρχει λόγος να εξακολουθώ να παρακολουθώ τα σχόλια αυτού του συκοφαντικού ποστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε, από εδώ και πέρα, ό,τι κι αν γράφετε, μόνοι σας θα τα γράφετε, μόνοι σας θα τα βλέπετε.
Γεια σας!
Κυριοι
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλο ο μπαμα και αλλο ο μπαμια(η γκεμπελικη τακτικη του πασοκ)
Απαντατε μετα μανιας,ΕΥΠΡΕΠΩΣ
και με επιχειρηματα σε καθε σχολιασμο -προπαγανδα τους.
Συνηθως βριζουν χυδαια αλλα υπαρχουν και ορισμενοι που το κουβεντιαζουν
Στις αιτασεις τους π.χ περι διεφθαρμενης νεας δημοκρατιας ρωτηστε τους για τα εκλογικα αποτελεσματα των σωφρωνιστικων καταστηματων της χωρας
Ποτε δεν απαντανε!
@ Γιώργο Κρόγια
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει μια δυσκολία να παραδέχεσαι τα αυτονόητα και τα αυταπόδεικτα. Σου το έχω ξαναπεί!
Τέλος πάντων, αυτό που εγώ γνωρίζω είναι ότι εάν ένα κόμμα θεωρεί ότι κάποιο δημοσίευμα δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια, τότε το διαψεύδει και στέλνει μια τυπική επιστολή στον συντάκτη του δημοσιεύματος.
Πέραν τούτου, εγώ χρησιμοποίησα πληθυντικό ( αναφέρθηκα σε δημοσιεύματα) . Μπορείς να ψάξεις να τα βρεις. Εγώ απλώς σου έδωσα μια πηγή που θυμώμουν .
Είπαμε δεν θα μπω εγώ στην διαδικασία να κάνω την δουλειά σου:))
Τώρα, ξέρω πολύ καλά (και το γράφω στο άρθρο μου) ότι η διαδικτυακή ομάδα του ΠΑΣΟΚ είναι πολύ καλά οργανωμένη και πολυπληθής. Με αυτά που γράφεις ακυρώνεις ότι καλό έγραψα.
Ξανά Καλό βράδυ!
YΓ. Επ` ευκαιρίας (λίγο αργά) να σου ευχηθώ βίο ανθόσπαρτο. Έμαθα ότι παντρεύτηκες.Να ζήσετε!
Δυστυχώς για τους Έλληνες πολιτικούς, ελάχιστοι έχουν καταλάβει το πώς αποδείχθηκε χρήσιμο το διαδίκτυο στους Δημοκρατικούς και τον Ομπάμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι περισσότεροι όντας τεχνολογικά αγράμματοι το βλέπουν ως μέσο χειραγώγησης και όχι ως μέσο (εικονικής) προσέγγισης. Και το ρεπορτάζ που αναπαράγεται στηρίζεται σε αυτή την αντίληψη που φαίνεται να είναι διαδεδομένη στον Καραμανλικό χώρο της ΝΔ.
@politis-gr:
Ο δεξί-εξτρεμ ή ο Κρόγιας που δεν κρύβονται πίσω από το φύλο συκής της "αντικειμενικότάς" και της μη δημοσιογραφικότητας τους είναι πολύ λιγότερο "ύποπτοι" να χρηματοδοτούνται από ότι blog που παριστάνουν τα αντικειμενικά και τα νεφελωδώς "καλά πληροφορημένα" όπως το parapolitika το antinews και όπως ίσως και εσύ... δε νομίζεις;;
Γιατί το χαλάς τώρα ρε Κρογια και βγαίνεις με την άλλη προβιά σου , αυτή του Ελ Γκρέκο καπιτάνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνετε ότι έτσι επαληθεύετε πλήρως αυτό που σας κατηγορούν.
Δηλαδή της μεταφοράς της λαμογιάς και στο διαδύκτιο, μέσω ανώνυμων- ψευτοεπόνυμων προβιών?
Όσο γι` αυτό που έγραψες περί" ως μέσο χειραγώγησης που είναι διαδεδομένο στη ΝΔ" να σου θυμίσω το σχόλιο του dimios 12.55 από το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ.
Δηλαδή "πως ελέγχεται η διαδικτυακή κοινωνία πολιτών".
Δεν γνωρίζω κάποιο άλλο κόμμα να έχει ανοίξει τέτοια συζήτηση στο συνέδριό του.Πραγματικά έχετε πολύ θράσος.
Αγέλη λαμογιών θυμίζει το ΠΑΣΟΚ και το αποδεικνύετε καθημερινά και με κάθε σχολιασμό σας.
Κορεάτης
Κάτι άσχετο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ επινεμόμενη ψυχωτική διαταραχή είναι μια ψυχιατρική πάθηση που χαρακτηρίζεται από την παρουσία παρόμοιων ψυχιατρικών συμπτωμάτων, συνήθως παραληρητικών ιδεών, σε δύο ή και περισσότερα άτομα. Τα άτομα που εμπλέκονται αποτελούν συνήθως μέλη της ίδιας οικογένειας ή άτομα που βρίσκονται σε στενή σχέση μεταξύ τους (άτομα με κοινό σπιτικό ή άτομα με πολύ στενές συναισθηματικές σχέσεις) και που παρουσιάζουν το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό να ζουν σε συνθήκες κοινωνικής απομόνωσης.[1]
Υπάρχουν πολλές υποκατηγορίες της επινεμόμενης ψυχωσικής διαταραχής που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν τον τρόπο με τον οποίο εξαπλώνεται μια παραληρητική ιδέα σε πολλά άτομα.
* Folie imposée είναι η κατάσταση στην οποία ένα άτομο,το οποίο συχνά αναφέρεται και ως πρωτοπαθής περίπτωση, πάσχει από κάποια γνήσια ψυχιατρική διαταραχή, συνήθως με αναγνωρίσιμες κατά την πρώτη ψυχιατρική συνέντευξη παραληρητικές ιδέες, και το οποίο πιστεύεται ότι "επάγει" συμπτώματα στα υπόλοιπα άτομα με τα οποία συσχετίζεται, τα οποία συχνά αναφέρονται και ως δευτεροπαθείς περιπτώσεις.
* Folie simultanée είναι μία περίπτωση στην οποία δύο άτομα, που φαίνεται να πάσχουν από διαφορετικές ψυχώσεις, επηρεάζουν το ένα το άλλο και οι ψυχώσεις τους γίνονται ολόιδιες ή έντονα όμοιες.
*πιθανή είναι η σύγχυση σεξουαλικής ταυτότητας ή η ροπή προς παραφιλίες ταυτόχρονα με τα αισθήματα ζηλοτυπίας,διώξεως ή μεγαλείου.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία και πάλι
ο παλιός φίλος του politis.gr
Κάτι άσχετο(2);
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Οι «εσωτερικές υποθέσεις» του Πασόκ παραπέμπουν σε μέτρα ολοκληρωτικών παρατάξεων και σε κομματικούς «μεγάλους αδερφούς», σκέψεις που μάλλον υφίστανται και στα σχέδια των σοσιαλιστών για τη σωτηρία της Ελλάδας και τη ρουφιανοποίηση ολόκληρης της κοινωνίας. Το κόμμα εθισμένο στην προβοκάτσια θα μπορούσε πολύ άνετα(again?) να περάσει και στους «εσωτερικούς» χαφιέδες και ραδιούργους..."
Ο παλιός φίλος του politis.gr
Κάτι άσχετο(3);
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΤΙΚΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
"...H «Aμαρτωλή πόλη» είναι σκοτεινή, ηδυπαθής και βρώμικη. Tο όνομά της, Sin City, προέκυψε από το Basin City, όταν κάποιοι έσβησαν τα δύο πρώτα γράμματα από το Basin (σημαίνει λεκάνη ή δεξαμενή - κάτι σαν τη Λιμνούπολη του Nτίσνεϊ ας πούμε;). Tην κατοικούν διεφθαρμένοι μπάτσοι,κλέφτες, παιδόφιλοι και ψυχωσικοί που έχουν μεταλλαχθεί σε εμετικά τέρατα…"
παλιός φίλος του politis.gr
Κάτι άσχετο (4);
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 05/03/2005
"* Εκείνο το διάστημα [1999-2001] άρχισαν να εμφανίζονται... πλασιέ συσκευών παρακολούθησης κινητών τηλεφώνων μεγέθους «βαλίτσας». Περίπου 10 εταιρείες σε ΗΠΑ, Ιταλία, Γερμανία και Ισραήλ έχουν δυνατότητα κατασκευής τέτοιου είδους συσκευών υποκλοπών. Οι «βαλίτσες» που περιέχουν ειδικούς δέκτες αλλά και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή τοποθετούνται κοντά στο υπό παρακολούθηση κινητό και προχωρούν σε καταγραφή της συνομιλίας αφού λειτουργούν σαν «ψευτοκεραία» του δικτύου της κινητής τηλεφωνίας. Παράλληλα σε τρεις τουλάχιστον υποθέσεις διακίνησης ναρκωτικών, λαθρεμπορίου τσιγάρων αλλά και σε μία υπόθεση απαγωγής έλληνες αξιωματούχοι ζήτησαν από τις ιταλικές αρχές να τους σταλούν «ατύπως» τέτοιες βαλίτσες παρακολούθησης κινητών."
παλιός φίλος του politis.gr
Μα δεν είπε κανείς ότι χρηματίζονται οι bloggers ρε Κρόγια. Είπε ο politis ότι δουλεύουν επαγγελματικά, επί πληρωμή. Τώρα, αν εσένα σε ρίξανε, τι να πω...τα παράπονά σου στην...Καραχασάν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες πάντως το "δίκτυο"; Μέχρι και ο Κρόγιας, που ανάθεμα κι αν έχει κάνει ποτέ του σχόλιο στο παρόν ιστολόγιο, μας έκανε την τιμή μόλις του "σφύρηξαν" το θέμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗΝ μου πληγώνεται τον πράσινο φίλο μου τον Κρόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει ενα πάθος ο άνθρωπος τι να κάνουμε τώρα. Πράσινα γυαλιά όταν φοράς, ΟΛΑ πράσινα τα βλέπεις.Ειδικά όταν για αξεσουάρ έχουν εκείνους τους τεράστιους παραμορφωτικούς φακούς. Κάτι σαν πατομπούκαλα. Μόνο που στον πράσινο βάλτο υπάρχουν και κάτι πράσινα , αδηφάγα, σκουλίκια που ροκανίζουν τα πάντα σαν αρουραίοι. Άσε που όταν τα πράσινα βουβάλια, τσακώνονται στον πράσινο βάλτο , την πληρώνουν τα πράσινα βατράχια. Καλή η πρασινάδα για απλή σαλάτα, αλλά όταν την ανακατεύουν με ... κουτόχορτο, δεν τρώγεται βρε παιδί μου. Αυτά τα βουβάλια με την περίεργη ονομασία ΒΑΣΟΤΣΟΥΚΑΤΑΚΙΑ , είναι μια χαρά, χαλλαρά και ήρεμα όταν τα αφήνεις να χλαπακιάζουν με την ησυχία τους, άμα τα ενοχλήσεις, πετάνε την πράσινη λάσπη τους παντού και γίνεται της .... Άννας της bilderbrg. Αλληγορικά, μεταφορικά αλλά πραγματικά.
Ωραία λοιπόν, αφού ήταν "προσβλητικό" το χθεσινό μου σχόλιο θα το ξαναγράψω με λίγες ακόμα λεπτομέρειες και χωρίς χαρακτηρισμούς, έτσι για να δω τι δικαιολογία θα βρεις σήμερα για να μου το σβήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια και το θέμα είναι η διαδικτυακή προπαγάνδα των κομμάτων είπα να γράψω μερικές παρατηρήσεις που έκανα τις πρώτες φορές που επισκέφτηκα αυτό το "blog". Πάμε λοιπόν:
- Ρίχνοντας μια ματιά στο αρχείο διαπίστωσα πως από τότε που ξεκίνησε έχει ακριβώς ένα κείμενο κάθε μέρα. Τις περισσότερες φορές μπορείς να δεις πόσες μέρες έχει ο μήνας από το μετρητή των αναρτήσεων στη λίστα στο αριστερό μέρος της οθόνης. Οι εξαιρέσεις είναι:
Ο Απρίλιος του 2009 έχει 29 αναρτήσεις γιατί λείπει η Κυριακή του Πάσχα 19/4.
Ο Ιανουαριος του 2009 έχει 32 αναρτήσεις γιατί στις 6/1 έχει μια σύντομη επετειακή για τη συμπλήρωση ενός χρόνου.
Ο Δεκέμβριος του 2008 έχει 30 γιατί λείπει (μαντέψτε) η μέρα των Χριστουγέννων.
Ο Σεπτέμβριος του 2008 έχει 31 γιατί την 1η του μηνός έχει μια έκκληση για αίμα για δύο παιδάκια.
Τον Απρίλιο του 2008 λείπει, φυσικά, η Κυριακή του Πάσχα αλλά έχει μια ανάρτηση-σύνδεσμο σε εξωτερικό site οπότε συμπληρώνεται ο αριθμός.
Τους τρεις πρώτους μήνες του 2008 ο συγγραφέας συνήθιζε να βάζει συνδέσμους προς άλλα sites οπότε οι αριθμοί δεν ταιριάζουν με τις μέρες αλλά και πάλι τα κείμενα είναι ένα την ημέρα.
Δηλαδή ο συγγραφέας γράφει ακριβώς ένα κείμενο την ημέρα εκτός Χριστουγέννων και Πάσχα εδώ και ενάμισι χρόνο. Κανένας blogger δεν είναι τόσο συνεπής. Τα ερωτήματα προκύπτουν αβίαστα: Δε βαριέται ποτέ αυτός ο τύπος; Δεν είανι ποτέ πολύ απασχολημένος με δουλειές ή προσωπικά θέματα; Όταν πάει διακοπές παίρνει και το laptop μαζί; Αφοού του αρέσει τόσο πολύ το blogging πώς γίνεται και δεν έχει ποτέ περισσότερα από ένα θέματα για να γράψει; Εμένα μου μύρισε συμβόλαιο η δουλειά με το που το είδα. Συνεχίζω όμως.
- Ο συγγραφέας είναι πολύ καλά ενημερωμένος για πρόσωπα και πράγματα του πολιτικού παρασκηνίου. Ακόμα και κάποιος που ασχολείται με την πολιτική επικαιρότητα είναι δύσκολο να γνωρίζει για παράδειγμα τους παρατρεχάμενους των κομματικών επιτελείων. Η αίσθησή μου ήταν πως πρέπει να είναι κάποιος κομματικά οργανωμένος ή δημοσιογράφος.
- Οι αναρτήσεις είναι πάντα πιστές στην εκάστοτε επικοινωνιακή γραμμή της ΝΔ. Αυτά που λέει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και επαναλαμβάνουν τα στελέχη του κόμματος στις δημόσιες συζητήσεις, αυτά που λέει ο κομματικός τύπος και η κρατική τηλεόραση εμφανίζονται, σε πιο μπρουτάλ εκδοχή συνήθως, εδώ. Η αλήθεια είναι πως μετά την αρχική σύντομη ενασχόλησή μου έρχομαι εδώ σπάνια και μόνο για να δω τι πουλάει αυτόν τον καιρό η κομματική προπαγάνδα.
- Συχνά πυκνά ο συγγραφέας κάνει αναφορές στην "έγκυρη" εφημερίδα "το Παρόν". Αν μη τι άλλο, η συγκεκριμένη εφημερίδα είναι έντονα χρωματισμένη κομματικά.
Το προσωπικό μου συμπέρασμα ήταν πως το "blog" αυτό είναι ή προϊόν κομματικά οργανωμένων νεοδημοκρατών ή πληρωμένη δουλειά δημοσιογράφου, πιθανότατα ανθρώπου του Κουρή. Δεν έχω αποδείξεις για κάτι τέτοιο αλλά οι ενδείξεις είναι, κατά τη γνώμη μου, σημαντικές.
Να σημειώσω εδώ οτι δε διαφωνώ με το κείμενο της ανάρτησης. Είναι πολύ πιθανό ο προπαγανδιστικός μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ να έχει απλωθεί στο διαδίκτυο. Αν κρίνω πάντως απ' αυτό το "blog" η ΝΔ μάλλον τους πρόλαβε.
Πω πω πωωωωω...εσυ φιλε @15 Ιούλιος 2009 11:40 πμ ..που εσκαψες ολο τα καλενταρ του blog ποσο "κολλημα" μπορει να εχεις/ουν καποιοι..γιατι αυτο δεν ειναι παθος για ενημερωση..αυτο ειναι "φλογα μισους" εναντι σε καθε αλλη η διαφορετικη αποψη απο την δικη σου/τους...κι εγω αυτους τους τυπους τους ΛΥΠΑΜΑΙ!...Σε οποιο κομμα κι αν ανηκουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι το να έχει ένα blog μια ανάρτηση καθημερινά είναι και τόσο χρονοβόρο.Σε όσα blog επισκέπτομαι εγώ έχουν τα περισότερα πολλές αναρτήσεις καθημερινά και πραγματικά αναρωτιέμαι αν αυτοί οι άνθρωποι κάνουν άλλη δουλειά εκτός από αυτή.Παράδειγμα ο Κρόγιας.Όποια ώρα και να μπω έχει άλη ανάρτηση και απαντήσεις σε όλα τα σχόλια που δεν του αρέσουν.Επίσης το πολύ καλό κατά τη γνώμη μου infognomon politics έχει πολλές αναρτήσεις καθημερινά, το ίδιο και η Παραπολιτική ,το antinews,το δεξί εξτρέμ και ένα σωρό άλλα.Άρα δεν νομίζω ότι μια ανάρτηση καθημερινά είναι κάτι περίεργο.Όσο για το περιεχόμενο του κάθε blog αν δεν μας αρέσει το σχολιάζουμε βέβαια αν θέλουμε ή δεν το επισκεπτόμαστε.Γιατί τόση εμπάθεια?Δεν είναι ελεύθερος ο πολίτης να γράφει αυτά που θέλει?Και δεν είναι ελεύθερος να πιστεύει αυτά που πρεσβεύει Η ΝΔ?(αν πράγματι τα πρεσβεύει)Ποιο είναι το κακό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για την εφημερίδα το Παρόν έχω την εντύπωση ότι το επικαλείται κάποιες φορές ο πολίτης ακριβώς γιατί δεν ανήκει στη ΝΔ ούτε για αστείο.
Σχετικά με το θέμα της ανάρτησης συμφωνώ με την άποψη του πολίτη ότι έτσι έχουν τα πράγματα,και επίσης έχω τη γνώμη ότι καλά κάνει το ΠΑΣΟΚ.Θα έπρεπε και η ΝΔ να παραδειγματιστεί από αυτό.ΜΙα καλή αρχή έχει γίνει με το blog της ΝΔ για τις ευροεκλογές αλλά θέλει πολύ βελτίωση.
Πω πω ζόρι που τραβά ο δικός σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω τσούξιμο !
Πολίτη συνέχισε να τους ξεμπροστιάζεις.Στην Ιπποκράτους ένα pc είναι μονίμως ανοικτό επάνω σου.
Κοίτα τις IP !
Τα όνοματα των χειριστών αυτού του pc , τα στέλνω με email ( σε περίπτωση που τα χρειατείς)!
Ένας (πραγματικός)φίλος από την Ιπποκράτους.
Emily δεν είπα οτι είναι χρονοβόρο να κάνεις μια ανάρτηση την ημέρα. Όπως λες κι εσύ τα blogs που αναφέρεις έχουν συνήθως περισσότερες από μία αναρτήσεις την ημέρα. Αν γινόταν το ίδιο κι εδώ δεν θα υπήρχε κάτι περίεργο. Το περίεργο που παρατήρησα ήταν πως εδώ έχει *ακριβώς* μία ανάρτηση την ημέρα , κάτι που παραπέμπει σε πληρωμένη στήλη εφημερίδας, όχι σε blog. Τα blogs είναι χαοτικά, εδώ υπάρχει τάξη που δείχνει επαγγελματική δουλειά. Μία την ημέρα εκτός από Χριστούγεννα και Πάσχα που έχει άδεια όλο το δημοσιογραφικό επιτελείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠού ακριβώς την είδες την εμπάθεια; Κάποιες παρατηρήσεις έκανα και δήλωσα σαφώς πως δεν έχω αποδείξεις. Αυτές οι παρατηρήσεις με οδήγησαν σε μια προσωπική άποψη για το blog και τις κατέθεσα εδώ για να τις κρίνετε και να αποφασίσετε μόνοι σας αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε. Θα ήταν καλό να κρίνετε αυτές και όχι την "εμπάθεια" που πιστεύετε πως μπορεί να έχω. Για τον χαρακτήρα και τις πεποιθήσεις μου εξάλλου δεν γνωρίζετε απολύτως τίποτα. Τις παρατηρήσεις αυτές τις έκανα πριν πολύ καιρό. Από τότε έρχομαι σπάνια όπως είπα και στο προηγούμενο σχόλιο και μόνο για να δω τι πουλάει η ΝΔ (είναι καλό το blog απ' αυτή την άποψη, είναι σαν ανθολόγιο της επικοινωνιακής γραμμής του κόμματος). Ο λόγος που σχολίασα αυτή την ανάρτηση είναι γιατί μου φάνηκε αστείο να μιλά ο τύπος εδώ για διαδικτυακή προπαγάνδα. Όπως έγραψα και στο κομμένο σχόλιο, στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σκοινί.
Φυσικά είναι ελεύθερος ο καθένας να λέει ότι θέλει αλλά αν είναι πραγματικά πληρωμένος κομματικός δημοσιογράφος και το παίζει "ανεξάρτητος" και "υποψιασμένος" ερασιτέχνης blogger τότε κοροϊδεύει τον κόσμο. Εγώ αυτό πιστεύω και εξηγώ γιατί, αν σας έπεισα έχει καλώς, αν όχι με γεια σας με χαρά σας. Ούτε λόγο ούτε τρόπο έχω να τον σταματήσω να λέει ότι θέλει - σε αντίθεση με αυτόν που μου διαγράφει τα σχόλια.
@ανώνυμος 15 Ιουλίου 1:28
Μάλλον άλλον έτσουξε το σχόλιό μου γιαυτό το έσβησε την πρώτη φορά, γιαυτό μου την πέσαν και τα συνήθη ανώνυμα παπαγαλάκια του blog (συνεργάτες στην εφημερίδα είστε;). Στείλε τις IP της Ιπποκράτους στον διαχειριστή του blog για να δει πως η δική μου δεν είναι απο κει. Και στείλε του και τα ονόματα που λες κι αν βρει το δικό μου θα κάτσω να με χέσεις.
Εσύ επιμένεις κρυβόμενος πίσω από την ανωνυμία να κατηγορείς διαφόρους επικαλούμενος την γνώμη σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν είχες τα κότσια και τα α@@@@α , θα έβγαινες ΕΠΩΝΥΜΟΣ να τα πεις( δεν εννοώ το ιντερνικό σου ψευδώνυμο αλλά το πραγματικό σου όνομα).
Τότε θα είχες μεν την παρρησία να δηλώνεις ή να κηλιδώνεις ανθρώπους, ΑΛΛΑ θα είχες και τα ανάλογα ΤΙΜΗΜΑΤΑ σε περίπτωση που δεν είναι έτσι όπως τα λες.
Για φασιστόμουτρο λοιπόν μου μοιάζεις και μη παρεξηγιέσαι γιατί η συμπεριφορά σου αυτό δείχνει.
Εάν δεν θέλεις να σε αποκαλούν ή να σε χαρακτηρίζουν με αυτόν τον τρόπο να δηλώσεις το όνομά σου και να αντιμετωπίσεις το οποιοδήποτε τίμημα.
Καλό είναι να σχολιάζουμε αυτά που γράφει κάποιος και όχι ποιος νομίζουμε ότι τα γράφει.
ΥΓ. Όσο για τον πολίτη εάν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τα σχόλιά του ,θα διαπιστώσεις ότι ...έχεις πέσει πολύ μακριά.
@ανώνυμος 3:17
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείς κότσια και @@ σαν τα δικά σου που γράφεις επώνυμα; Ή μήπως σαν του politis; Κάνε κλικ στο προφίλ του κι αν βρεις όνομα πες το μου και μένα. Και το κηλίδωμα ανθρώπων άστο καλύτερα δε σε συμφέρει αν είσαι αναγνώστης αυτού του blog. Επειδή έχω διαβάσει αρκετά σχόλιά του το λέω.
Εν πάσει περιπτώσει, για αυτά που λέω έχεις να πεις κάτι; Μάλλον όχι, αν είχες δε θα χρειαζόταν να με βρίζεις έτσι.
Ταραχτήκατε πάντως βλέπω και μου την πέσατε άσχημα. Μάλλον χτύπησα διάνα.
Politis το σχόλιο του ανώνυμου 3:17 δεν ήταν υβριστικό; Η λέξη φασιστόμουτρο είναι τιμητική; Μόνο τα δικά μου θα σβήνεις;
foveri i logiki orismenon xromatismenon blogger, i kapoion pou tous svisane tis prosvlitikes anartiseis kai to pirane prosopika..
ΑπάντησηΔιαγραφήloipon k. politi
katigorise oti grafeis empirestatomena ena topic tin imera, oti eisai xristianos giati allios tha egrafes kai pasxa kai xristougenna,oti den kaneis oti kanoun oi alloi bloggers pou anartane dekades thematakia pou den se afinoun sinithos kai na sxoliaseis kai gia ayto xehniountai meta apo meres, oti den afineis ta trol na vrizoun eleythera kai na katigoroun anapodeixta,oti akoloutheis -opos isxirizontai- kata gramma tin epikinoniaki grammi tis nd kai oxi tou pasok,oti anamesa se alles efimerides tolmas kai diavazeis to paron,kai pos den epitrepete na eisai kala enimeromenos kai gnostis ton pragmaton kai na ta metafereis exo..
proteino loipon na kirixteis enoxos xoris elafrintika kai i timoria sou na einai na anexese ola ta trol pou tha sou ripainoun ta topic..
kai min psaxeis na me vreis,se antithesi me tous allous xrisimopoio proxy's(leme tora) kai etsi den tha exeis ta sosta ip, pou protithete na sou paradosei o prodotis tou "15 Ιούλιος 2009 1:28 μμ" ...xaxaxa
@Ανώνυμος 15 Ιουλίου 5:31
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γυρίσατε στο σαρκασμό; Ευτυχώς γιατί φοβήθηκα μη βρείτε το όνομά μου και με πάτε στα δικαστήρια επειδή είπα τον politis δημοσιογράφο. Εκτός κι αν ο "δημοκράτης" ανώνυμος πριν είχε πιο "προσωπικό" τίμημα στο μυαλό του (συμβουλή για τον προηγούμενο: το να λες κάποιον φασιστόμουτρο την ώρα που τον απειλείς ανοιχτά επειδή λέει τη γνώμη του δείχνει πως όχι μόνο είσαι φασίστας αλλά και πως δε σου κόβει και πολύ. Απόφευγε τέτοια πράγματα γιατί γίνεσαι ρεζίλι).
Λοιπόν ανώνυμε, μπορεί να είναι όπως τα λες εσύ και όλα αυτά να είναι τυχαία. Ο καλός χριστιανός politis που παπαγαλίζει τα παραμυθάκια του Μαξίμου επειδή τα πιστεύει και γράφει ένα κείμενο την ημέρα επειδή τόσα θέλει να γράφει και όχι επειδή τόσα πληρώνεται να γράφει.
Μπορεί όμως να είναι και πληρωμένος γραφιάς που πουλάει παραμυθάκια για αφελείς.
Ποιος ξέρει; Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Αυτό ακριβώς που έλεγα από την αρχή.
Α και πούσαι ανώνυμε 5:31
ΑπάντησηΔιαγραφήwww.whatismyip.com
Αν θέλει κάποιος να δει την ip που φαίνεται απ έξω. Να σας βοηθήσω λίγο γιατί μάλλον ούτε από δίκτυα σας κόβει και πολύ.
Μια και το συνεχίζετε εδώ ας αφήσω δυο λέξεις για τον ¨ανώνυμο¨ φίλο 7:43
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μην το τραβάμε άλλο.
Ο απλός κανόνας τυπικής συμπεριφοράς στα blog απαιτεί να έχεις ένα ψευδώνυμο και το βασικότερο ένα e-mail.
Είμαι σίγουρος ότι έχεις και από τα δύο.
Χρησιμοποίησε τα δεν είναι ντροπή.
Ο Κρόγιας το έκανε και μπράβο του.
Να σου πω γιατί το λέω ?
Σύμφωνα με αυτά που γράφεις το μυαλό μου πάει σε συγκεκριμένο άτομο που το έχει κάνει σημαία του να αποκαλύψει τι και γιατί το κάνει ο politis.
Και αυτός τα ίδια ακριβώς λέει (μαζί με μερικά άλλα) καθώς και για σβησμένα σχόλια (όταν και αυτός το έχει κάνει)
Αν άφηνες το ψευδώνυμο σου (προσοχή ψευδώνυμο είπα) να βγει με μπλε χρωματάκι θα είχαν μεγαλύτερη βαρύτητα τα σχόλια σου και πάνω από όλα δεν θα έκανα και εγώ υποθέσεις που πιθανώς να αδικούν εσένα ή τον άλλο.
Και να σου πω και κάτι άλλο
O politis δεν θα έσβηνε σχόλιο από άλλον μπλόκερ με ολοκληρωμένη παρουσία στον χώρο ότι και να έγραφε.
Δοκίμασε το και θα το διαπιστώσεις.
Πάντως ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια γιατί τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει πράγματι ¨αφελείς¨:))
Να μην ξεχνάμε και το μηχανισμό λασπολογία που είχε στηθεί επί υποψηφιότητας Βενιζέλου, αλλά πιάστηκαν στα πράσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tinyurl.com/benizelos