Ποιοι είναι αυτοί και από ποιους εκπροσωπούνται , τι πρόγραμμα έχουν ; ποιος τους ….. «πατρονάρει» ; Ποιες είναι οι θέσεις τους πάνω σε κύρια ζητήματα της κοινωνίας μας ; Γιατί καλή και άγια η προστασία της τσουκνίδας και της μολόχας , του Πλάτανου και της Κάτω Ραχούλας , αλλά υπάρχουν και σοβαρότερα ζητήματα που μας απασχολούν .
Όσους ρώτησα γύρω-γύρω , μου δηλώσαν πλήρη άγνοια ! Κάποιοι τους μπέρδεψαν με τους Οικολόγους του Δημ. Βεργή και γεμάτοι κομπορρημοσύνη άρχισαν να μου εξιστορούν τα διάφορα κατορθώματα του …Μεγάλου Αρχηγού!
Πως είναι όμως δυνατόν, ένα κόμμα που από την πλειονότητα των πολιτών αγνοούνται όχι μόνο οι θέσεις του και οι εκπρόσωποι του ,αλλά και η ίδια η ύπαρξη του, ένα κόμμα που το προτελευταίο τους Συνέδριο έγινε σ` ένα μικρό γραφείο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, αυτό το κόμμα να καταλαμβάνει σε ορισμένα …..τηλεκατευθυνόμενα gallop μέχρι και …4.5% (!) και να μιλάνε για …..εξακομματική Βουλή ;
Θα σας πω εγώ ! Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ….η αντίθεσή τους με τους ενεργειακούς αγωγούς και τις συμβάσεις που υπογράψαμε με την Ρωσία !
Ας δούμε τι ακριβώς αναφέρουν : «Οι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν έγκαιρα δηλώσει πως ο σχεδιασμός του αγωγού πραγματοποιήθηκε ερήμην της κοινωνίας, πως η κατασκευή του μπορεί να έχει τεράστιες επιπτώσεις στο Θρακικό Πέλαγος και το Δέλτα του Έβρου και πως η λειτουργία του θα παγιώσει την εξάρτηση της Ελλάδας και της Ευρώπης από ρυπογόνο πετρέλαιο, το οποίο μάλιστα προέρχεται από ασταθείς και μη ....δημοκρατικές περιοχές(sic!).
Οι Οικολόγοι Πράσινοι ζητούν ολική επανεξέταση της κατασκευής και της σκοπιμότητας του αγωγού από ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ, με ουσιαστική και πλήρη ενημέρωση των τοπικών κοινωνιών καθώς και αναβαθμισμένο ρόλο τους στη λήψη αποφάσεων»
Δραστηριοποιούνται μάλιστα στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου μέσω διαφόρων ημερίδων , εκδηλώσεων αλλά και διαφόρων …..ομάδων πολιτών (…τι μου θυμίζει , τι μου θυμίζει ; ) ώστε « να αποδείξουν για μια ακόμη φορά ότι οι Εβρίτες και οι Εβρίτισσες όταν ενωθούν έχουν την δύναμη να ...αποτρέψουν τα σχέδια».
Καταλαβαίνετε τώρα …πως και γιατί ….εμφανίστηκαν από τα …τηλεκατευθυνόμενα gallop να διεκδικούν έδρες στο κοινοβούλιο ;
Ξαφνικά ένα κόμμα που όλο το προηγούμενο διάστημα εμφανιζόταν στα gallop να περιφέρεται μεταξύ 0,8% και 1.2%.... εκτινάχθηκε ως δια μαγείας μέσα σε ….μια εβδομάδα στο ….4.5% !
Υπενθυμίζω ότι στην εκλογές του 2007 δηλαδή πριν ΕΝΑ μόλις χρόνο , οι Οικολόγοι Πράσινοι είχαν πάρει …1 %.
Αξίζει κάποια στιγμή να αναφερθώ σε ξεχωριστό άρθρο από πού πηγάζει η χρηματοδότηση τους.
Πέραν όμως από τον κύριο λόγο στην αντίθεση τους στον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη για τον οποίο τα …. τηλεκατευθυνόμενα gallop τους έβαλαν στην Βουλή (χωρίς εμάς , αλλά για …εμάς), αξίζει να δούμε και κάποια άλλα ….. «χαρακτηριστικά τους».
Όποιος διαβάσει το πρόγραμμα τους αποκομίζει στο τέλος της ανάγνωσης μια «στυφή γεύση» που θυμίζει ….. κάτι μεταξύ Ιού και …Ουράνιου τόξου.
Ο επικεφαλής των… οικολόγων κ. Μιχάλης Τρεμόπουλος είχε προτείνει(2007) στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης -την απόδοση τιμών ….στον Κεμάλ Ατατούρκ από τον δήμο με το αιτιολογικό ότι ….είναι παιδί της πόλης .
Δηλαδή και το Μπράουνάου της Αυστρίας, γενέτειρα του Χίτλερ, θα έπρεπε με την λογική … του κ.Τρεμόπουλου, να τον τιμά ;
Βλέπετε σύμφωνα με το λαμπρό αυτόν Έλληνα η διάπραξη γενοκτονιών συνιστά ……οικολογική πράξη , διότι η ύπαρξη Ελλήνων καθώς φαίνεται επιβαρύνει τον πλανήτη ....από οικολογικής άποψης .
Όσο ποιο λίγοι …τόσο πιο καλά !
μήπως σε ενοχλεί το πράσινο χρώμα και τα βάζεις με τους οικολόγους;
ΑπάντησηΔιαγραφήesy kala ta les edw
ΑπάντησηΔιαγραφήTo erwthma einai pws ayta ta stoixeia tha bgoun kai paraeksw, yiati me to na ta gnwrizeis mono esy kai osoi se diavazoun de ginetai tipota
Δεν το ήξερα το θέμα και μπράβο πολίτη που τα αποκαλύπτεις!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί οχι τώρα να μάθουμε από πού πηγάζει η χρηματοδότηση τους ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως επίσης και ποιοί άλλοι συμμετέχουν στο κόμμα φάντασμα.
Ο καλλίτερος τρόπος νομίζω ειναι η απ΄ευθείας ερώτηση.
Ahab
Το συμπέρασμα από το σημερινό υπουργικό συμβούλιο: Ένας πρωθυπουργός κλεισμένος στο γυάλινο πύργο του με μόνους συμμάχους τα ''παπαγαλάκια'' και τους μικροαστούς "γκαιμπελίσκους'Το υπουργικό συμβούλιο κράτησε μόνο μισή ώρα! Λες και κυβερνάει το Μονακό-εκτός κι αν δεν θέλει να τους βλέπει, τους υπουργούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήXΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ.
"Στην ελληνική κοινωνία έχουν γίνει και βαθιές αλλαγές σε επίπεδο αξιών και ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας –κυρίως νέοι, πολλοί που είχαν ψηφίσει ΝΔ........( μόνο τους νεοδημοκράτες βλέπει)..... και άτομα με αντι-πολιτική στάση- στρέφεται συνειδητά προς πιο οικολογικές, δημοκρατικές και κοινωνικά υπεύθυνες επιλογές, τόσο στην πολιτική όσο και στην καθημερινή ζωή τους. Οι Οικολόγοι Πράσινοι είναι ένα κόμμα που αναπτύσσεται κοινωνικά και πολιτικά σε όλη την περιφέρεια, σε αυτό εντάσσονται ενεργοί πολίτες, δραστήριοι στην κοινωνία των πολιτών, που αγωνίζονται για την προστασία του περιβάλλοντος, ,τη συμμετοχική δημοκρατία και το διάλογο .........( και μένα κάτι μου θυμίζει)......., τη διασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τη στροφή σε πιο πράσινες και κοινωνικά υπεύθυνες οικονομικές δραστηριότητες, τη μείωση του χάσματος μεταξύ αυτών που σπαταλούν άκριτα και αυτών που δεν έχουν πώς να επιβιώσουν. Θέλουμε να μπούμε στη Βουλή για αλλάξει η πολιτική ατζέντα. Φαίνεται όμως πως θα προηγηθεί η εκλογή Έλληνα ευρωβουλευτή τον Ιούνιο. ..........( σαν απειλή μου ακούγεται και μένα)........"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό ecology-salonika 16/9...Δηλαδή όταν άρχισαν τα ευνοικά προς αυτούς gallops...
Το σχέδιο είναι ήδη στημένο στα μέτρα τους.
Σε συγχαίρω γιατί κανένα λαμόγιο δημοσιογράφος δεν το χει παρουσιάσει.
Ποιό κόμμα Οικολόγων?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει τέτοιο κόμμα!
Για μα@..ες μας περνάνε?
σωστά αυτά για τους "οικολογους" αλλά προσωπικά και το 15% του τΣυριζα μου φαίνεται απίστευτο. Εκτός αν κυκλοφορώ σε άλλη χώρα πια εγω και σε άλλη αυτοί
ΑπάντησηΔιαγραφήgeorge-διπλωματη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι και πνευματικά καθυστερημένος.
Κάνεις μπαμ-μπαμ από μακριά.
Ασε λοιπόν τα ανώνυμα σχόλια και πες μας μας εάν έχει κάποια σχέση ο Γαπ με το συγκεκριμένο κόμμα .
Κάποια .....χορήγηση ξέρεις απο παλιά και το ΥΠΕΞ .
Το κόμμα το φτιάξανε ειδικά για να τσιμπίσουν κάποιους δυσαρεστημένους πολίτες με περιβαλλοντολογικές ευαισθησίες .
Κύριο μέλημα τους να λειτουργήσει ως δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ σε περίπτωση που κάποια στιγμή βγει πρώτο κόμμα , αλλά χωρίς αυτοδυναμία.
Αυτό που πάνε να κτυπήσουν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ , να τον κρατήσουν αιχμαλωτησμένο στα χαμηλά.
Όποιος διαβάσει το πρόγγραμμα των Πράσινων θα καταλάβει ΑΜΕΣΩΣ ότι θα μπορούσε να ήταν μια απο τις συνιστώσες του.
Ξαναρωτώ . Τι σχέση έχει ο ΓΑΠ με το συγκεκριμένο κόμμα?
Μοναχικό πρόβατο
@ Ahab
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα μαζί σ` ένα άρθρο ;
Μη στεναχωριέσαι θα ανεβάσω το άρθρο , όταν έρθει ο καιρός του .
KAI TA SYNDIKATA TON FORTHGATZIDON POY PROTOSTATHSAN STIS APERGIES POY PROHGHTHHKAN THS PTOSHS TOY ALIENTE EIXAN KOMMOYNISTIKES HGESIES ALLA TA EPAIRNAN APO THN CIA.AYTA DEN EINAI KAINOYRGIA KOLPA,ARKEI NA KSEREIS POY NA KOITAKSEIS.POLY SOSTOS O POLITIS SE OTI GRAFEI GIA TOYS OIKOLOGOYS.POIES EINAI OI THESEIS TOYS?POIOS TOYS YPOSTHRIZEI?OIKONOMIKA & ME DHMOSIA PROBOLH.ME POIANOY TA SYMFERONTA TAYTIZONTAI TA LEGOMENA TOYS.PERA APO AYTO,GIA NA MILHSO GIA TON EAYTO MOY,EXO KOYRASTEI ME TON KATHE PANYBLAKA POY EXEI BALEI SKOPO THS ZOHS TOY NA ODHGHSH THN ELLADA STHN LITHINH EPOXH.XORIS EPENDYSEIS KAI PARAGOGIKH OIKONOMIA,ME OLA TA SYNAKOLOYTHA.OI IDIOI KOMPLEKSIKOI EDIOKSAN TA PETROXHMIKA,THN ALFA ROMEO,THN PIRELLI KAI POIOS KSEREI POSOYS ALLOYS.AN SAS ARESEI H KAKOMOIRIA KAI H EKSARTHSH PSHFISTE AYTOYS TOYS "DRAPETES APO TO DAFNI" G APO CT
ΑπάντησηΔιαγραφήΆριστος !
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια που μας ανοίγεις τα μάτια, αυτό και μόνο αυτο.
Το άρθρο σου τα λέει όλα από μόνο του.
Πολίτη καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι η πρώτη φορά που γράφω στο blog σου.
Με έχεις κάνει να περιμένω με αγωνία το καθημερινό σου σχόλιο γύρω στις τρεις το μεσημέρι.
Σε ευχαριστώ πολύ.
Αυτή η δημοσκόπηση έχει την ίδια αξία με αυτές που λένε ότι ο Κωστάκης είναι ο καταλληλότερος και ο Γιωργάκης ο καλύτερος για πρωθυπουργός.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ Πολίτη ένα μεγάλο Μπράβο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧθές είχα κουβέντα για αυτούς ρωτούσα ποιοι είναι και αν είναι του Βεργή-μαύρα μεσάνυχτα δηλαδή-. Μου έκανε και εμένα μεγάλη εντύπωση το ποσοστό τους και το απέδωσα στο ότι ο κόσμος έχει ¨σιχτιριάσει¨ από όλα τα γνωστά κόμματα και πετάει ένα οικολόγους για να ξεφορτωθεί τους γκαλοπατζίδες δείχνοντας ταυτόχρονα και την αγανακτισή του. Δεν είχα αντιληφθεί ότι έχει τόσο ζουμί το νέο φρούτο....
Ελεάνα
@διπλωμάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός από προβοκατόρικος είσαι και....
Για άλλο θέμα μιλάμε εδώ μέσα και συ το παραμυθάκι σου μας λες.
Τώρα απαξιώνεις την δημοσκόπηση.
Δεν μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο για σήμερα.
Ζωγράφισε για ακόμα μια φορά το politis-gr.
Στο τέλος όμως ο κοσμάκης θα απαξιώσει τις ασυνάρτητες και προβοκατόρικες φωνές και πολιτικές.
Στα λέω φιλικά μήπως και αλλάξεις ΡΟΤΑ στα πάσης φύσεως και επί παντός επιστητού σχόλια σου.
Σεβαστή η γνώμη σου αλλά κατευθυνόμενη η' παραπλανημένη.
Prasinoi ... oi oikologoi...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Hlios tous...tairiazei...
Προς κάθε μορφής troll
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ απόψεις και διάλογος επί του θέματος και ΜΟΝΟ !!
Όλα τα υπόλοιπα θα σβήνονται.
ΟΠΟΙΟΣ έχει αντίρρηση , εκεί που θα πάει να διαμαρτυρηθεί , να γράφει τουλάχιστον το όνομα μου σωστά δηλ. politis-gr (και κάποιο link.... θα ήταν καλοδεχούμενο )
Φιλικα
politis-gr
Πίσω από τους Πράσινους είναι ο Παπανδρέου το ΠΑΣΟΚ ,ο Αντρίκος,η Μαργαρίτα και η Σοφία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΕΤΕ.
Αν είναι να αλλάξετε ψήφο στον δικό μας άνθρωπο τον Γιώργαρο...
Eεε! Όχι και 4,5%!! Έλεος!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα ήμουν επιφυλακτική σε κάτι τέτοια δείγματα δήθεν κομμάτων! Ο ρόλος τους πάντα δεν ήταν καθαρός!
Το έχω ξαναπεί και για άλλους!
Σαν πράκτορες μου μοιάζουν!
Να λοιπόν που αυτή τη φορά θεωρώ ότι μπορεί και να μην έχεις άδικο...
Και δεν το λέω αυτό γιατί μετά τις ...αποκαλύψεις σου, φοβάμαι, αλλά γιατί το πιστεύω.
Όταν φοβηθώ θα πάψω να σε επισκέπτομαι, απλά!
Από τη φύση μου είμαι κάτι σαν τους "καμικάζι"! Δεν έχω συναίσθηση των κινδύνων που με τριγυρίζουν μάλλον!
Χαχαχα!!
Καλό σου μεσημέρι.
@ marianaonice
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γνωρίζω @ φίλη μου!
Αγαπητέ πολίτη, ορμώμενος από το σημερινό σου άρθρο, κάθισα και διάβασα το πρόγραμμά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακάμπτω την ξύλινη γλώσσα για τις θέσεις τους στα εσωτερικά θέματα που όποιος τα διαβάσει καταλαβαίνει όχι πολλά , αλλά …τίποτα, και προχωρώ στις απόψεις τους για τα εξωτερικά θέματα.
Για τον ΟΗΕ οι απόψεις τους είναι :ενίσχυση του ρόλου του, κατάργηση των μόνιμων μελών του και αντικατάσταση του βέτο από …. ενισχυμένες πλειοψηφίες.
Όπως καταλαβαίνεις αν ίσχυαν αυτή την στιγμή οι προτάσεις τους ήδη τα Σκόπια θα είχαν την επίσημη ονομασία σκέτο «Μακεδονία» (όπως πολύ αναλυτικά μου είχες εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο σου , προ ημερών) και το ψευδοκράτος των Τουρκοκυπρίων θα είχε ανακυρυχθεί ως ανεξάρτητο κράτος.
Εκφράζουν την αλληλεγγύη τους ...στο κίνημα αντίστασης των Τουρκοκυπρίων για επανένωση του νησιού (?)
Για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις προτείνουν τη δραστική μείωση των εξοπλιστικών δαπανών έστω ……και μονομερώς (!).
Όλα αυτά δεν τα γνώριζα.
Έχεις δίκιο . Κάτι παίζεται μ` αυτούς. Ο κόσμος νομίζει ότι απλά έχουν περιβαλλοντολογικές ιδιαιτερότητες και ανησυχίες(όπως σχεδόν όλοι μας ) και θα παραπλανηθεί.
Εύχομαι Καλό Βράδυ και σ` εσένα και στους φίλους του ιστοχώρου σου.
Από την εποχή των οικολόγων εναλλακτικών αυτα τα άτομα τα θεωρούσαμε πράκτορες, όπως τα και τα στελέχη της Γκρηνπης, ή της Αμνηστείας. Τα στελέχη αυτά πηγαινοέρχονται χρόνια στο Πασόκ, αλλά τελευταία και στο Σύριζα. Υπάρχουν και "οικολόγοι" συνιστώσα του Σύριζα με ανακοίνωση στη "μακεδονική", τρομάρα τους(μας)...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι γκαλοπατζήδες βεβαίως τη δουλειά τους, την υπονόμευση-ακύρωση της δημοκρατίας και τη χειραγώγηση-διάπλαση της κοινής γνώμης, έτσι ωστε να κατασκευάζουν πολιτικά κόμματα μέσα από την τιβί...
Οι Οικολόγοι Πράσινοι είναι ελληνικό πολιτικό κόμμα που υποστηρίζει τις αρχές της πολιτικής οικολογίας. Ιδρύθηκε το Δεκέμβρη του 2002 από μέλη της Πράσινης Πολιτικής, η οποία ήταν ήδη μέλος της Ομοσπονδίας Ευρωπαίων Πρασίνων, και άλλων τοπικών οικολογικών κινήσεων και ανένταχτων οικολόγων. Είναι μέλος του Ευρωπαϊκού Πράσινου Κόμματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι βασικές αρχές τους είναι:
• η αειφορία
• η κοινωνική δικαιοσύνη
• η μη βία
• η άμεση και συμμετοχική δημοκρατία
• ο σεβασμός στην ποικιλότητα
• η αποκέντρωση και η επικουρικότητα
• η προστασία και αποκατάσταση των φυσικών οικοσυστημάτων
• η ποιότητα ζωής
• η ατομική και κοινωνική ευθύνη
• η ισονομία
Ως προς την οργάνωση τους, οι Οικολόγοι Πράσινοι είναι ένα αποκεντρωμένο κόμμα χωρισμένο σε τοπικές πολιτικές κινήσεις οι οποίες σχηματίζουν, νομαρχιακά και περιφερειακά όργανα. Το δε κεντρικό πολιτικό όργανο, το Πανελλαδικό Συμβούλιο(ΠΣ), εκλέγεται κατά τα 2/3 από τα περιφερειακά συνέδρια και κατά το 1/3 από το πανελλαδικό συνέδριο. Το σύνολο τον οργάνων του κόμματος, είναι ανακλητά, και έχουν ζυγό αριθμό μελών για να επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση. Το κεντρικό εκτελεστικό όργανο είναι η εξαμελής Εκτελεστική Γραμματεία(ΕΓ) και βρίσκετε υπό τον πολιτικό έλεγχο του ΠΣ, ενώ δεν υπάρχουν θέσεις όπως του προέδρου ή του γενικού γραμματέα. Όλα τα μέλη έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο συνέδριο, ενώ για σημαντικές αποφάσεις, διοργανώνονται έκτακτα συνέδρια και δημοψηφίσματα.
Εκλογική πρεμιέρα έκαναν στις ευρωεκλογές του 2004 διεξάγοντας προεκλογικό αγώνα στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Πράσινου κόμματος και συγκεντρώνοντας 0,67%. Στις δημοτικές εκλογές 2006 υποστήριξαν 2 αυτόνομους οικολογικούς συνδυασμούς, την Οικολογική Αθήνα στο δήμο Αθηναίων(1,4%) και την Οικολογία Αλληλεγγύη (4,6% και 2 νομαρχιακούς συμβούλους) στη νομαρχία Θεσσαλονίκης καθώς και άλλους 53 δημοτικούς και νομαρχιακούς συνδυασμούς στην υπόλοιπη χώρα. Στο 5ο τακτικό συνέδριο τους τον Μάρτη 2007 στην Αθήνα αποφάσισαν την κάθοδό τους στις προσεχείς εθνικές εκλογές και ξεκίνησαν επαφές με κινήσεις και κόμματα για ενδεχόμενες συνεργασίες. Τελικά με νέο έκτακτο συνέδριο στις 30 Ιουνίου αποφάσισαν την αυτόνομη κάθοδο τους.
Στις εκλογές της 16 Σεπτεμβρίου 2007 οι ΟΠ παρουσίασαν συνδυασμούς σ' όλη την επικράτεια με πλήρεις λίστες σε 42 περιφέρειες και συνολικά 254 υποψηφίους.
Η εκλογική παρουσία της πολιτικής οικολογίας στην Ελλάδα μέχρι σήμερα:
• Ευρωεκλογές 1989: Οικολόγοι Εναλλακτικοί 1,11%
• Βουλευτικές εκλογές 1989: Οικολόγοι Εναλλακτικοί 0,58%(1 έδρα)
• Βουλευτικές εκλογές 1990: Οικολόγοι Εναλλακτικοί 0,77%(1 έδρα)
• Ευρωεκλογές 1994: Πολιτική Οικολογία 0,24%
• Ευρωεκλογές 2004: Οικολόγοι Πράσινοι 0,67%
• Βουλευτικές εκλογές 2007: Οικολόγοι Πράσινοι 1,05%
Από το wikipedia Επίσης είναι γνωστό ότι το Ευρωπαικό Πράσινο Κόμμα είναι τέταρτο κόμμα στην Ευρωβουλή με περίπου 50 ευρωβουλευτές.
Βέβαια απευθύνεται κατ΄εξοχήν σε σκεφτόμενους προβληματισμένους ανθρώπους, κυρίως για το μεγάλο έλλειμμα βιωσιμότητας στη χώρα μας και στον κόσμο. Η νέα γενιά, από την οποία αντλεί κυρίως τις δυνάμεις του δείχνουν ότι έχουν αυτές τις ανησυχίες και σε ένα σημαντικό βαθμό στηρίζουν τους Οικολόγους Πράσινους
Διαφωνώ κάθετα με το "ξαφνικά ένα κόμμα που όλο το προηγούμενο διάστημα εμφανιζόταν στα gallop να περιφέρεται μεταξύ 0,8% και 1.2%.... εκτινάχθηκε ως δια μαγείας μέσα σε ….μια εβδομάδα στο ….4.5% !".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω και αρκετούς μήνες το ποσοστό των οικολόγων πράσινων είναι σταθερά πάνω από το 2%, και αρκετές φορές έπιασε το 3%.
Το ότι την περασμένη εβδομάδα κινήθηκε ακόμα ψηλότερα δεν είναι παρά η συνέχεια αυτής της πορείας (εξάλλου το 4.5% που δίνεις είναι το μέγιστο που πήρε, σε άλλες δημοσκοπήσεις ήταν κάτω του 4%).
Νομίζω ότι εν γνώση σου έγραψες αυτό το ψεμματάκι για να στηρίξεις τη θέση σου περί υποκινούμενων Οικολόγων.
Η γνώμη μου είναι ότι οι άνθρωποι απλά ζουν στον κόσμο τους, θεωρώντας το ζήτημα της κάμπιας και της αλεπούς πιο σημαντικό από άλλα φλέγοντα θέματα.
Δε νομίζω ότι θα τους ψηφίσω, αλλά μακάρι να μπουν στη Βουλή για να ακούγονται και αυτά τα θέματα.
Η πολιτική οικολογία διεθνώς και στην Ευρώπη αποτελεί σήμερα τον τέταρτο πόλο της πολιτικής σκηνής. Οι Οικολόγοι Πράσινοι στην Ελλάδα διεκδικούν αυτό το ρόλο, και θα τον κερδίσουν, ως μια διακριτή πολιτική δύναμη πέρα από τα τρία παραδοσιακά σχήματα: δεξιά, σοσιαλδημοκρατία – κέντρο, αριστερά
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σίγουρο είναι ότι διανύουμε τον αιώνα της οικολογίας. Οι δύο προηγούμενοι αιώνες, της βιομηχανικής και της τεχνολογικής επανάστασης, «μας έδωσαν και καταλάβαμε». Φθάσαμε στα γνωστά αδιέξοδα σε όλα τα επίπεδα.
Η πολιτική οικολογία έρχεται να μιλήσει για αλλαγή του τρόπου ζωής, του τρόπου σκέψης, αλλά προπαντός του τρόπου παραγωγής και τρόπου κατανάλωσης, για τα οποία μόνο αυτή μπορεί να μιλήσει και να πείσει. Σαν τέτοια είναι μια βαθειά προοδευτική και ριζοσπαστική πολιτική πρόταση
Μ’ αυτά τα χαρακτηριστικά και τη δυναμική, «διεμβολίζει» τα σώματα και τους ψηφοφόρους όλων των παραδοσιακών κομμάτων, γιατί φέρνει πραγματικά το καινούργιο, αυτό που έχει ανάγκη σήμερα η κοινωνία, η φύση και ο πλανήτης Και προπαντός απευθύνεται στη νέα γενιά, που δεν θέλει να επαναλάβει τα λάθη και να ζήσει τις εικόνες της σημερινής πραγματικότητας
Αυτά όλα ενισχύουν την σταδιακή τους άνοδο και παρουσία στις δημοσκοπήσεις και το πρώτο στοίχημα γι' αυτούς θα είναι οι ευρωεκλογές.
Τους εύχομαι κάθε επιτυχία και θα τους ψηφίσω, γιατί μιλάνε έξω από τις σημερινές πολιτικές δομές και δείχνουν το μέλλον με φρέσκες ιδέες.
Τι έγινε κύριοι νταβατζήδες?...ανακρούσατε πρύμνα ???....Ας όψεται αυτή η "βουβή" βοή μας....Υπόηχος είναι...Δεν τον πιάνουν ούτε τα σκυλιά να γαυγίσουν.....Μόνο ο Αμερικάνος τον πιάνει ....γιατι έχει τα κατάλληλα όργανα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ξέρει καλά αυτή τη βοή...τη έπιασε και πέρισυ κάπου αρχές Σεπτέμβρη όταν είχε κάψει τη μισή Ελλάδα
...και αναθεωρεί.....και καραδοκεί...κι επανασχεδιάζει
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ
(Υ.Γ ...και βάζει και τον Τράγκα να κάνει κωλοτούμπες)
Νομίζω ότι περισσότερο οι αλλαγές σε επίπεδο αξιών, που έχουν συντελεστεί ήδη σε άνα αξιόλογο κομμάτι της κοινωνίας, προσανατολίζουν τους ψηφοφόρους, ιδιαίτερα τους νέους, προς τις οικολογικές πράσινες ιδέες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στους Οικολόγους Πράσινους αν καταφέρουν να "εισπράξουν" αυτές τις ανησυχίες και να μπουν στη βουλή
Και βέβαια θα τους ψηφίσω
Αγαπητε politis-gr, ειμαι και εγω ενας απο τους πολλους, που διαβαζω καθημερινα τα αρθρα σου και βγαζω πολυτιμα συμπερασματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδη παρακολουθω τους πρασινους εδω και καποια χρονια, με παραξενεψε η δημοσκοπηση που τους φερνει με πολλους αντιπροσωπους στην βουλη.Ομως αν εξαιρεσουμε τις ακατανοητες και περιεργες πολιτικες τους θεσεις σε ζητηματα εθνικα και αλλα, εχουν κερδισει την εμπιστοσυνη καποιων ανθρωπων (οχι βεβαια του 4,5% των Ελληνων) σε ζητηματα που εχουν να κανουν με το περιβαλλον και την ποιοτητα της ζωης που για ολους ειναι πιστευω σημαντικα και αφορουν τομελλον αυτων και των παιδιων τους(ενδεικτικα αναφερω την αντιθεση τους σε μοναδες λιθανθρακα, στην εκτροπη του Αχελωου,μεταλλαγμενα τροφιμα καθως και αλλα περιβαλλοντικα ζητηματα).Αυτο που εχουν καταφερει ειναι στα σημαντικα αυτα θεματα να εχουν την εμπιστοσυνη του ευαισθητου κοσμου, αν ειχαν και καποια πατριωτικη πολιτικη (δηλαδη αν βλεπανε τα περιβαλλοντικα προβληματα της χωρας μας ως πεδιο δρασης και ασκησης πολιτικης) σιγουρα το ποσοστο αυτο που τους δινει το γκαλοπ θα ηταν μικρο.Η δυναμη αυτου του κομματος ειναι οτι στο τεχνικο διπολο δεξια-αριστερα στεκεται απεναντι, με καποιες συνεγρασιες ανα καιρους, ενω το μειονεκτημα του ειναι ο μη καθορισμος θεσεων σε αλλα σημαντικα προβληματα της κοινωνιας(οικονομια, εξωτερικη πολιτικη κ.α.).
Προσωπικα ειμαι σε διλημμα αν θα πρεπει να ξαναψηφισω την σωστη πολιτικη του Καραμανλη που βαζει την χωρα στο διεθνες παιχνιδι(μακαρι να μπορουσε η Ελλαδα να ηταν αυτονομη με δικες της παραγωγικες δυναμεις) ή θα δωσω το κουκι μου υπερασπιζομενος αξιες εξισου σημαντικες για μενα.Οπως καταλαβενεις περιμενω να μαθω για την χρηματοδοτηση των πρασινων ,αλλα και για το ποια ειναι τα σχεδια πισω απο την εισοδο στην βουλη του κομματος αυτου.
φιλικα -ΚΩΣΤΑΣ-
8:46 dikaioma SOY NA PSHFIZEIS OTI THELEIS,ALLOSTE AYTH EINAI H BASIKH ARXH THS DHMOKRATIAS.ALLA NA MHN FONAZEIS OTAN DEN THA MPOREIS NA BREIS DOYLEIA,OTI 30 DAREIKOI DEN EINAI ARKETOI GIA THN THERMASH THS SPHLIAS SOY,GIATI EKEI THELOYN NA MAS GYRISOYN STHN EPOXH TON SPHLAION.ASE POY EINAI KAI YPOKRITES KIOLAS,KANENAS TOYS DEN FORA ROYXA APO LINATSA POY EINAI BIODIASPOMENA KAI OLOI TOYS XRHSIMOPOIOYN AY/TA.NA MHN MILHSOYME GIA AIRCON KAI AEROPORIKA TAKSIDIA DHL. XATHHKAN TA ISTIOFORA KAI H PEZOPOREIA?AYTA TA OLIGA. G APO CT
ΑπάντησηΔιαγραφήΈ πολύ άδικο και κατώτερο των δυνατοτήτων σου το σημερινό σου σχόλιο G APO CT
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ δε ΣΙΚ όπως πάντα ΣΙΚ στις προσεγγύσεις -σχόλια :))))
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈψαξα και βρήκα στην ιστοσελίδα των Οικολόγων Πράσινων το http://www.ecogreens.gr αρκετά πράγματα για την πολιτική τους και είδα ότι έχουν αναρτημένες θέσεις για όλες σχεδόν τις πλευρές της πολιτικής και κοινωνικής ζωής. Για τo ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ -ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήγια την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ την ΠΑΙΔΕΙΑ,
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΗ - ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ,
Επίσης στις Προγραμματικές προτάσεις για τις εκλογές του 2007 περιέχονται περιληπτικά όλες οι θέσεις του κόμματος της Πρασίνων
Τώρα αν κάποιοι δεν συμφωνούν μ΄αυτές, είναι ένα άλλα ζήτημα. Αν συμφωνούσαμε όλοι μαζί τους θα είχαμε μια πράσινη κυβέρνηση σήμερα. Αλήθεια θα ήταν άσχημα αν συνέβαινε αυτό; Πήγα πριν δύο χρόνια στο Φραιμπουργκ στη Γερμανία όπου ο δήμαρχος είναι του κόμματος των Πρασίνων. Νομίζω ότι όλοι θα θέλαμε να ζήσουμε, λέω παράδειγμα, σε μια τέτοια πόλη. Θα ήταν άσχημο αν οι πόλεις μας ήταν σαν το Φράιμπουργκ που προτείνουν οι Πράσινοι;;
Μακάρι να είναι στη βουλή και με μεγάλη δύναμη και με τη δική μου ψήφο
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά τους, είδα αυτό στην ιστοσελίδα. Πιστεύω ότι αν είχαν άλλη χρηματοδότηση, όπως λέτε, θα είχαν και καλύτερη προεκλογική καμπάνια το 2007 και το 2004. Έτσι δεν είναι;; Απλά πράγματα. Το κόμμα του Καρατζαφέρη, που είχε λεφτά, γιατί ξέρουμε ποιοί το χρηματοδοτούν και υποψιαζόμαστε ακόμα περισσότερα...(δείτε ονόματα εργολάβων που τοποθετήθηκαν ανοιχτά υπέρ του, για παράδειγμα) γέμισε την Ελλάδα αφίσες, να με τη γροθιά, να με το "χέρι- χέρι με τον Καρατζαφέρη" κλπ κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ
Οικονομική ενίσχυση
Συνδρομές μελών και δωρεές φίλων
Οι Οικολόγοι Πράσινοι βασίζονται αποκλειστικά στις συνδρομές των μελών τους και στις δωρεές φίλων. Για το σκοπό αυτό μπορείτε να χρησιμοποιείτε τον ακόλουθο τραπεζικό λογαριασμό:
ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμός λογαριασμού: 5083-032161-775
ΙΒΑΝ: GR64 0172 0830 0050 8303 2161 775
Παρακαλούμε μετά την καταβολή του ποσού, είτε αυτό είναι συνδρομή μέλους, είτε δωρεά, να μας ενημερώσετε με φαξ (210 3241825) ή email (ecogreen@otenet.gr).
Μάλλον βρήκα την ευκαιρία να στείλω κι εγώ την οικονομική μου ενίσχυση να πιάσει τόπο
Γιατί τέτοια συντονισμένη επίθεση στους Πράσινους βρε παιδιά; Μήπως φοβάστε να μη σας φάνε την πίτα;;Ανακαλύψατε τον εχθρό;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο για την αξιοπιστία του blog σας!!!!. Κι εγώ που έμπαινα αθώα τόσο καιρό για ενημέρωση....
http://taxalia.blogspot.com/2008/09/blog-post_5740.html
http://olympia.gr/2008/09/28/vprc/
http://egersis.blogspot.com/2008/09/blog-post_7046.html
Με μια φράση μου κάποιοι ..ανησύχησαν !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια ....άραγε ! και ....γιατί ;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλάβαμε κάτι σαν τον "πράσινο" Joschka Fischer τον γιαουρτωμένο αν θυμάστε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκίνησε με το κόμμα των πρασίνων ακριβώς με την ίδια ιδεολογία, πλατφόρμα και παχυά λόγια με τους δικούς μας
"αντι-πολεμικά συνθήματα,μείωση εξοπλισμών, ανησυχίες διάφορες,προστασία περιβαλλοντος, εναντίον εγκατάστασης πυρηνικών
όπλων στην Γερμανία κλπ "
και κατέληξε ΥΠΕΞ της Γερμανίας στην κυβέρνηση του Gerhard Schroeder 1998.
Αυτός ο "πράσινος" άνθρωπος πού συναίνεσε στο βομβαρδισμό με εμπλουτισμένο ουράνιο της Γιουγκοσλαβίας
και έδωσε εντολές και στην εδώ GreenPeace να το βουλώσει όταν όλος ο κόσμος ούρλιαζε .
Αυτός ο "πράσινος" που έστειλλε κατόπιν εντολών του ΝΑΤΟ 5000 Γερμανούς στρατιώτες στο Κόσοβο
πρώτη φορά μετά τον ΙΙ ΠΠ που έβγαιναν Γερμανικά στρατεύματα εκτός Γερμανίας.
Αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι που εν συνεχεία στέλναν μηνύματα τα Χριστούγενα του ιδίου έτους ζητώντας
ενίσχυση για το κόμμα τους και την Unicef , οι αλήτες .
Να βγούν στη σέντρα όλοι.
Οποιος γνωρίζει, παρακαλώ ονόματα και πόθεν έσχες
οι χρηματοδοτήσεις.
Ahab
Για τον "πολήτη" θα παραβώ τις αρχές μου και θα του απευθύνω ένα μεγαλόπρεπο "άξιος ο μισθός κύριε"
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τους υπόλοιπους που απαξιώνουν φιλότιμα κάτι που δεν μπορούν να κατανοήσουν απευθύνω τούτο:
Το 1% της παρουσία των οικολόγων πράσινων στην κοινωνία, αν δινόταν σε 0,5% σε ουσιαστική παρουσία σε ΜΜΕ -όχι μόνο TV- οι προτάσεις μας θάταν περισσότερο αποδεκτές από την κοινωνία. (ούτε το όνομά μας δεν μεταδίδουν σωστά, -Οικολόγοι Πράσινοι- σκόπιμα, για να αφήνουν στον αέρα υπόνοιες για τους καραγκιοζοπαίχτες τύπου Βεργή).
Και αυτό όχι γιατί φέραμε την πολιτική στην οικολογία, αλλά γιατί φέραμε την Οικολογία στην πολιτική.
Προφανώς κάποιοι βλέπουν οτι αν συνδεθεί στρατηγικά (=εξάρτηση) η χώρα με τη Ρωσία, αυτό θα λειτουργήσει υπέρ μας, γιατί εκμεταλευόμαστε τις ενδοιμπεριαλιστικές αντιθέσεις.
Ε όχι! Η ενεργειακή αυτονομία της χώρας με πόρους όπως ο ήλιος, ο άνεμος, ο κυματισμός, τα φωτοβολταϊκά, τα μικρά φράγματα κ.λ.π. είναι η κατεύθυνση, που συνταιριάζεται με το μέγα πρόβλημα του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπινων κοινωνιών. Την κλιματική αλλαγή. Παράλληλα, καμιά πολιτική δεν μπορεί να εφαρμοστεί αν δεν έχει την ενεργητική συμφωνία των ενεργών πολιτών. Γι' αυτό ο προνομιακός χώρος για τους Οικολόγους Πράσινους είναι η τοπική δράση και η ανάδυσή της σε λύσεις για τη χώρα.
Επίσης, μια κοινωνία διακρίσεων, αδικίας, σπατάλης, αφόρητης εξουσίας και καταστροφικής δράσης στο περιβάλλον, δεν έχει καμία τύχη να επιβιώσει. Και τα παιδιά μας θέλουμε να ζήσουν τουλάχιστον σαν και μας, αν όχι καλύτερα.
Καταντάει αυτιστικό από μερικούς να μιλάνε για προδότες, Κεμάλ, για Σκοπιανούς κ.λ.π. Το λιγότερο, αν δεν υπήρχε ο Τρεμόπουλος και η παρέα του στη Θεσσαλονίκη (είναι μόνος του ο Τρεμόπουλος ; 4,7% πήραν στις Νομαρχιακές στη Θεσσαλονίκη)σήμερα το Σέϊχ Σού θάταν οικόπεδα και χωρίς τη βοήθεια του Βατοπεδίου. Και αυτό τσούζει μερικούς…
Θυμίζουμε: Η κατασκευή «βδελυρών εχθρών», οι δαιμονικές προκαταλήψεις περί σπηλαίων, η επίκληση ότι δεν είμαστε στα εργοστάσια και στους φοιτητές, χώροι που ηγεμονεύουν τα δύο μεγάλα κατεστημένα στη χώρα (δεξιά – αριστερά με το ΠΑΣΟΚ μέσα) εκτός από ότι προδίδουν βαθιά αμόρφωτους ανθρώπους δηλώνει ... ότι ενοχλούμε. Γι΄ αυτό θα συνεχίσουμε. Έχουμε αποτελέσματα.
Το θέμα δεν είναι να μας ψηφίσουν πολλοί, το θέμα είναι πολλοί να αγκαλιάσουν την προσπάθειά μας και να γίνουν συνοδοιπόροι. Το κόμμα μας δεν είναι αυτοσκοπός. Γι’ αυτό λειτουργεί οριζόντια και γι’ αυτό δεν είμαστε κόμμα λενινιστικού ή Μητσοτακικού τύπου.
Είμαστε στα σχολεία, στα πανεπιστήμια, στις περιβαλλοντικές οργανώσεις, σε γραφεία αρχιτεκτόνων, σε μονάδες του ΕΣΥ, στα χωράφια ως βιοκαλλιεργητές, στον κόσμο της τέχνης, στα μπλόγκς, στις υπαίθριες δραστηριότητες, στα βουνά ορειβάτες, εργάτες της ΔΕΗ, στα μαγαζιά ειδών υγιεινής διατροφής, παρασκευάζουμε βότανα και μέλι, έχουμε οικοτουριστικές μονάδες, αγιογράφοι, θεατρίνοι, .. είμαστε λίγοι αλλά είμαστε σχεδόν παντού.
Και ξέρετε κάτι ; Στα επόμενα χρόνια θα είμαστε περισσότεροι. Μέχρι τότε φροντίστε να μαζεύετε το δηλητήριό σας κάπου, μπορεί να σας χρειαστεί στο μέλλον.
Ορούς που σώζουν ζωές, φτιάχνουν τα δηλητήρια.
ανώνυμε 11.45
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κόμμα δεν ειναι ένας άνθρωπος.
Γιατί κρυβόσαστε και δεν δίνετε ονόματα, ας πούμε κεντρικής επιτροπής.
Twra mpika kai eida th syzitisi. Ntropi sto politis.gr kai to eixa se ektimisi. Tetoio fasismo kai tetoia ypokrisia den to perimena. Tetoio dilitirio gia anthropous pou afierwnoun ti zwi tous gia idanika kai den ginontai "vatopedioi" kai "zahopouliades", einai aparadekto. Koitaxteite ligo ston kathrefti. Deite ta halia sas. DISTIXWS xasate enan anagnwsti sas
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήανώνυμε 12.02
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες εδώ http://www.ecogreens.gr/gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=2
τα ονόματα του Πολιτικού Συμβολίου(;) των Οικολόγων Πράσινων. Τουλάχιστον η συζήτηση, μας έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε περισσότερο αυτό το κόμμα. Και δεν σας κρύβω ότι εντυπωσιάστηκα.
Οι διαφορετικές απόψεις και ο διάλογος τελικά έχουν και το καλό τους
Διάβασα για "πίτα"... λες να φοβάται ο Καρατζαφέρης μην περάσει μπροστά το κόμμα των Οικολόγων Πράσινων και έβαλε τα παπαγαλάκια του στα διάφορα blogs (βρήκα καμιά δεκαριά ως τώρα ακριβώς με το ίδιο κείμενο ή με ελάχιστες παραλλαγές) να χτυπάνε τους Οικολόγους Πράσινους για να κρατήσουν τη δυναμική τους;; Θα έχει πλάκα, γιατί τότε προβλέπεται πόλεμος... Ελπίζω τουλάχιστον να διεξαχθεί με όρους αξιοπρέπειας, γιατί οι Οικολόγοι Πράσινοι απορρίπτουν τη βία, άρα θα χρησιμοποιήσουν ήπια λόγια. Να λοιπόν πώς δικαιολογείται η επίθεση... φοβάται ο Καρατζαφέρης αν θα είναι έκτο ή πέμπτο κόμμα... Α, Πουλάκι μου....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια του λόγου το αληθές "περί Καρατζαφέρη αλλά με άλλη σαφώς αιχμή:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αναπαράγουν διάφορα εθνικιστικά Blogs εδώ και μέρες...
http://olympia.gr/2008/09/28/vprc/
http://taxalia.blogspot.com/2008/09/blog-post_5740.html
http://egersis.blogspot.com/2008/09/blog-post_7046.html
Πολήτη .. έγινες διάσημος.
11:45 NA RTHEITE ME SYGKEKRIMENES PROTASEIS KAI SOY YPOSXOMAI OTI THA APSHFO 17 ORES PTHSHS KAI THA ERXOMAI NA SAS PSHFIZO.ALLA SYGXORESE ME EXO GINEI POLY SKEPTIKISTHS ME TON XORO.GIA NA GINO PIO SAFHS:ME ENOXLEI AFANTASTA TO GEGONOS OTI SE KATHE MA KATHE PERIPTOSH POY KAPOIA EPENDYSH EMFANIZOTAN STON ORIZONTA,ENAS SYGKEKRIMENOS ARITHMOS PROSOPON ANTIDROYSE S'AYTO.EMEIS OI PALIOTEROI THYMOMASTE ME TI TROPO KAI ME TI EPIXEIRHMATA.TO APOTELESMA TO BIONOYN OI PERISSOTEROI ELLHNES.ANERGIA,XAMILOI MISTHOI KAI ABEBAIO MELLON.AYTHN THN STIGMH O SYGKEKRIMENOS XOROS STEGAZEI POLLA APO AYTA TA PROSOPA KAI XRHSIMOPOIEI ELAFROS TROPOPOIHMENH RHTORIKH GIA NA SYMBADIZEI ME TIS EPOXES.KAI KATI ALLO GIA TIS KATHARES TEXNOLOGIES,POS THA ANAPTYXTHOYN ME TI YPODOMH KAI GNOSH?AFOY PERA APO TOYS STATHMOUS ENERGEIAS THS DEH KAI TA DIYLHSTHRIA DEN YPAXEI KATI,A!ISOS KANA TORNOS.DEN EINAI TYXAIO OTI AYTOY TOY EIDOUS OI TEXNOLOGIES ANAPTHXTHHKAN STIS BARIA BIOMHXANOPOIHMENES XORES,IAPONIA,GERMANIA,CALIFORNIA SOYHDIA K.A. XORIS IXNOS MISOYS n EIRONIAS G APO CT
ΑπάντησηΔιαγραφήpolitis-gr είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μια φράση μου κάποιοι ..ανησύχησαν !
Ποια ....άραγε ! και ....γιατί ;
-----------------------------
Κι εσένα η CIA σε παρακολουθεί;
Είστε πολλές προσωπικότητες τελικά που παρακολουθούνται! Η Παπαρήγα, η Κανέλλη, ο Αλαβάνος, τώρα και ο... Πολίτης-GR!
Φαίνεται @lewton ξέχασες τις υποκλοπές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειράζει, ξεχνάς και συ, δεν είσαι ο μόνος.
Ειρωνικός μην είσαι, εδώ γίνεται διάλογος και δεν είναι το "δαφνί" να βγάζει ο καθένας τις φοβίες του και τα ψυχολογικά του προβλήματα.
Για ποιον καρατζαφέρη λέτε κάποιοι εδώ μέσα;Το παιχνίδι γίνεται να συνεργαστει με το ΠΑΣΟΚ να σχηματίσει κυβέρνηση.Ολοφάνερο το σχέδιο τους αλλά μετά από το σημερινό άρθρο είμαστε κάποιοι υποψιασμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφή(άσχετο)Πολίτη συνέχισε και μην δίνεις σημασία στα trols όπως σωστά τους αποκαλείς.
@12:03
ΑπάντησηΔιαγραφήSto kalo kai na mas grafeis.
Enas ma@@@@@s ligoteros.
Asxolisou me to facebook na vreis kana kalo thema.
Oi oikologoi file politi einai pionia tou systimatos.To thema einai oti mas tous fortonoun otan den tpus theloume.ANTISTATHEITE sta amerikanopasokika sxedia.
Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι το εξής. Όσο καιρό παρακολουθώ τούτο το μλπόκ, Δεν έχω δει στα σχόλια κάποιο οικολόγο-πράσινο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα έπεσε σύρμα και πλάκωσαν από εδώ 2-3 που γράφουν συνεχώς τα ίδια πράγματα.
Προσέξτε τι γράφουν.Απειλούν τον διαχειριστή του μλπόκ με δήθεν ..."δεν θα ξενάρθουμε, κρίμα και σε παρακολουθούσα " και άλλα φαιδρά λες και τρώμε κουτόχορτο εμείς οι υπόλοιποι ή ο διαχειριστής.
Αναφέρονται σε αερολογίες αλλά επί της ουσίας για αυτά που τους έγραψε ο διαχειριστής , δεν απαντάνε. Τσιμουδιά , no comment, nada klp.
Ούτε βέβαια για αυτά που έγραψε ο Sik και ο G apo CT !
Γαργάρα! Αερολογίες!
Ρε παιδί(α) Οικολόγε-Πράσινε για τους αγωγούς θα μας απαντήσετε; Θα στηρίξετε τις θέσεις σας;
Για την Κύπρο , την ΕΕ , το Νατο, την Τουρκία ;
Τόσα σας έγραψαν και εσείς , ...άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!
Από λόγια χορτάσαμε ! Επιδόρπιο δεν έχει! Φρουτάκι , παγωτάκι , ένα γλυκάκι βρε αδερφέ.
Απαντήστε στα θέματα που αναφέρθηκαν, έστω και σε ένα μοναχά!
Alex
Αγαπητοί μου @ανώνυμοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή ο politis είναι ευγενικός άνθρωπος και δεν σας το λέει θα σας το πω εγώ που είμαι αφάνταστα αγενής.
Είσαστε παντελώς άχρηστοι κύριοι...αγράμματοι τόσο που δεν μπορείτε να κάνετε ούτε ένα υποτυπώδες προφίλ να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε κάθε φορά.
Αλλά όπως όλοι οι κουκουλοφόροι φοβόσαστε και τον ίσκιο σας.
Και μην μου πείτε ότι η θέση σας στην κοινωνία σας απαγορεύει να εκτίθεστε με ψευδώνυμο γιατί θα χαλάσετε την λειτουργία του εντέρου μου.
Εγώ στην θέση του politis θα απενεργοποιούσα την δυνατότητα σχολιασμού ως ¨ανώνυμος¨ και ¨χ....κα¨ αν θα πείτε ότι δεν είμαι δημοκράτης και ευγενικός.
Είμαι αυτό που πρέπει να είμαι με αυτούς που έχουν το θάρρος να συνομιλούν με το κεφάλι ψηλά για να τους βλέπω και όχι με κουκούλες στο σκοτάδι.
Και μην μου πείτε ότι δεν γράφω το όνομα μου γιατί και ο πιο ηλίθιος θα καταλάβει ότι έχω ΕΝΑ προφίλ από τότε που αποφάσισα να σχολιάσω στο πρώτο blog και υπάρχει και το e-mail μου για όποιον ενδιαφέρεται να αλληλογραφήσουμε.
Και εφόσον σχολιάζω σε αυτό το blog θεώρησα σωστό στο παρελθόν να ενημερώσω τον διαχειριστή με τα στοιχεία μου.
Αλλά τι κάθομαι και λέω… αφού η ρουφιανιά είναι σπορ...
δικιο εχουν ο αγωγος θα βρωμησει το β αιγαιο με τα τανκερ που θα φορτωνουν κι αν γινει και κανας πολεμος στο μακρινο μαλλον,λεμε,θα καιει για μερες εκει.οσο για τις χρηματοδοτησεις ψαξε τα κομματα εξουσιας απο που χρηματοδοτουνται κι αστα τα μικρα και ανουσια.πχ ο ζορμπας περυσι που ηταν ετοιμος να δειξει τους γαλαζιους και ποσο τεραστιο εισερευσε στη ρηγιλλης με τα κουτσονομιστικα της ψαρουδα πηρε ποδι τελικα για να μην αποκαλυψει το κομμα που τα πηρε.αυτα ειναι τα σημαντικα πολιτη κι οχι τα αποκομματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Τρεμόπουλος σε μια συνέντευξη του στο press:
ΑπάντησηΔιαγραφή-Δεν ανήκουμε στη συντήρηση.
-Δεν είμαστε νεοφιλελεύθεροι.
-Πιστεύουμε στην προοδευτική πολιτική.
Θέλετε και άλλα quiz ?
Θέλετε και άλλες αποδείξεις ότι ο κύριος είναι ...προοδευτικός?
Ποιοί άλλοι στην Ελλάδα αυτοαποκαλούνται προοδευτικοί?
Το κόμμα οικολόγων είναι ξεκάθαρη συνιστώσα του Πασοκ.
Και καρφώνονται κιόλας.
Βρε νονεημ (επώνυμος και εσύ σαν το gnik) γιατί δεν μας βάζεις το λινκ να κρίνουμε μόνοι μας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά ρε θα αποφασίσετε ; Του ΣΥΡΙΖΑ είναι ; του ΠΑΣΟΚ ; μήπως του ΚΚΕ ; Αλλά σίγουρα είναι Σκοπιανοί ή Τούρκοι. Αλλά τα παίρνουν απο τσι Αμερικάνοι. Είναι όμως και με τον Φισερ οι γερμαναράδες. Τρικυμία εν κρανίω.
"- ανταλλαγή πληροφοριών και συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες και τις ΜΚΟ που θέτουν κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με τους αγωγούς ενέργειας, αναδεικνύοντας τα προβλήματα από την προώθησή τους και αντιπροτείνοντας συνεργασία για την ανάπτυξη των ΑΠΕ στα Βαλκάνια."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔελτίο τύπου οικολόγων
Συνεργασία>ΜΚΟ>Θράκη>Soros......?
Μήπως ?
@gnik
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε γίνεται να αλλάξεις τους κανόνες του μπλόγκινγκ παγκοσμίως και να απαιτείς επώνυμα σχόλια. Αν κάποιος επιθυμεί ανώνυμο σχόλιο τότε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει. Ούτε σημαίνει ότι είναι δειλός ούτε κουκουλοφόρος. Η επωνυμία δεν προσδίδει μεγαλύτερη βαρύτητα στα λεγόμενα κάποιου, αλλά οι απόψεις του.
Αν κάποιοι ανώνυμοι λένε ανοησίες κι εσύ (όχι εσύ συγκεκριμένα) ανταπαντάς με "κοσμητικά" επίθετα, τότε πέφτεις στο επίπεδό τους.
Τι έγινε τελικά με την αγωγή αποζημίωσης από τη Νατάσα Γερασιμίδου που ζητά προσωπικά από τον Μιχάλη Τρεμόπουλο 880.000 ευρώ το 2002?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα θυμίσω ότι ο εν λόγω κύριος είχε μιλήσει με απαξιωτικά λόγια για την συγχωρεμένη .Ντροπή του!
Να θυμίσω ότι αυτή η γυναίκα είχε δώσει τόση δύναμη στους συμπολίτες μας με την δύναμη που αντιμετώπιζε τον καρκίνο.Και πάλι ντροπή του.
Η Θεσσαλονίκη δεν ξεχνά!
Να θυμίσω ότι στη δίκη κατέθεσαν υπέρ του, η κ.Μίνα Ξυροτύρη , ο κ. Τάσος Κουράκης κα.Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί άραγε?
Είναι επιφανή στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
Για ποιο "ανεξάρτητο" κόμμα μιλάμε?
Ήταν Συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ και τώρα με τους αγωγούς πλησίασε και λιγάκι το ΠΑΣΟΚ.
Είναι προφανές ότι οι οικολόγοι είναι "φυτευτοί".
Εκκρεμεί ακόμα η δίκη?Ξέρεις?
Αγαπητέ φίλε george
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία η καραμέλα περί παγκοσμίου μπλόγκινκ με μια διαφορά, εγώ μίλησα χθες με τον george και τώρα συνομιλώ πάλι με τον george. Δεν ξέρω τα στοιχεία του και δεν θέλω να τα ξέρω. Ο george όμως με 5-10 φορές που έγραψε εδώ μέσα έχει διαμορφώσει ένα προφίλ και εγώ κάθε τι που λέει το καταλογίζω στον συγκεκριμένο ¨εικονικό¨ george αν εννοείς τον συλλογισμό μου.
Άλλωστε τα ανώνυμα σχόλια στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν εκφράζουν άποψη από ότι έχεις δει αλλά ειρωνεύονται ή βρίζουν.
Δεν ζήτησα τα στοιχεία κανενός ούτε αφαίρεσα το δικαίωμα σε ανώνυμους να κάνουν ευπρεπή σχόλια.
Γιατί θα πρέπει να ειρωνευτεί κάποιος και να βρίσει με την επικεφαλίδα ανώνυμος.
Κάντο με προφίλ να σου πούμε και μπράβο και να καταχωρίσουμε και κάπου την άποψη σου.
¨Όταν το σχόλιο σου είναι υβριστικό και το γράφεις σαν ανώνυμος τότε είσαι και δειλός και κουκουλοφόρος.
Άποψη μου και εκτός θεματολογίας της ανάρτησης οπότε κάνουμε και οι δύο κατάχρηση...
@politis
hotmail από το απόγευμα !!!!
Οι ανθελληνικες θεσεις των "οικολογων" ειναι γνωστες εδω και μηνες,ισως και χρονια.Απορω που ορισμενοι κανουν λες και...ανακαλυπτουν την Αμερικη!Δυστυχως ο κοσμος δεν ξερει τι ακριβως πρεσβευουν οι εν λογω κυριοι,οπως φυσικα δεν ξερει και το πληρες προγραμμα του Συριζα.Ακουγεται ωραιο να λες οτι ψηφιζεις Οικολογους,ειδικα στη σημερινη εποχη.Το θεμα ειναι αν αυτοι ενδιαφερονται οντως για την Οικολογια και κυριως,αν ολοι εμεις που δε τους ψηφιζουμε,δεν εχουμε οικολογικες ευαισθησιες...
ΑπάντησηΔιαγραφήkapoia stigmi fantazomai o politis tha mas pei perisotera gia tin xrimatodotisi tous,kai
ΑπάντησηΔιαγραφήetsi kanontas to legomeno follow the money, isos o kathenas vgalei ta simperasmata tou gia to poioi einai piso apo tin proothisi tous dimoskopika toulaxiston aytin tin periodo..
kai mia aporia
osoi einai filoi tous kai antidroun p.x. gia ton rosiko agogo kai mas lene gia pithanes katastrofes sto aigaio,
exoun tin idia apopsi gia ta petrelaiofora kai tous agogous pou anikoun se amerikanika kai ellinika simferonta ?
kai nai giati den fonazoun kai gia ayta ? einai oikologika ?
Αγαπητέ Politi, τόσο απροκάλυπτα στημένα... όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩστόσο γιατί θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι τα αποτελέσματα που περιμένουν δεν θα είναι τα αναμενόμενα...
Όσο για το θέμα των Σκοπίων, διακινδύνευσε όσο θέλεις, Καραμανλής και ονομασία που να περιέχει την λέξη "Μακεδονία" ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ!!!! (την άποψη μου την έχω ξαναγράψει και παλαιότερα, και θα επαναλάβω για τους ψύχραιμους, γι΄αυτούς που στέκονται πέντε-δέκα βήματα πίσω από τα γεγονότα, γι΄αυτούς που παρακολουθούν το "έργο" και δεν "συμμετέχουν.." ως κομπάρσοι... Ο Καραμανλής έκανε μια ευφυέστατη με πολύ υψηλό ρίσκο κίνηση. "Τάχα μου" υποχώρησε από την παλαιότερη θέση των πολιτικών αρχηγών δείχνοντας... διάθεση υποχωρητικότητας... για να κερδίσει χρόνο να φτάσει μέχρι το Βουκουρέστι. Κοινώς τους δούλεψε. Μια με δύο μέρες πριν τις 8/4/08 κατάλαβαν οι Αμερικανοί το παιχνίδι που τους έπαιξε. Εκ τότε έχουν λυσσάξει..... Αν δεν είχε κάνει αυτές τις μαεστρικές κινήσεις τότε, το έργο... που βλέπουμε να εκτυλίσεται τώρα θα το βλέπαμε τότε, και θα είχε πάει περίπατο... το Βέτο....
Μ.
ΚΛΑΗΜΈΡΑ!!ΠΟΛΙΤΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΣΚΟΤΙΝΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΗΞΕΩΝ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΚΑΛΟΠ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΣΑΝ ΠΕΜΠΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΦΗΜΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ, ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πείθεις κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Οικολόγοι Πράσινοι ήρθαν για να μείνουν.
Κάτι δεινόσαυροι της πολιτικής ζωής, βλ.ΝΔ , ΠΑΣΟΚ κλπ τρέμουν στην πιθανότητα μιας βουλης 6 κομμάτων. Γιατί άραγε; Ποιόν φοβούνται;
Τα λοιπά περί αμερικανικής υποστήριξης και λοιπών εξωθεσμικών κέντρων τα ακούω βερεσέ.
Αλήθεια, το δικό σου site ποιος το χρηματοδοτεί; Και αν χρησιμοποιείς ιδίους πόρους μήπως αντιμετωπίζεις κάποιες "διευκολύνσεις" στις λοιπές σου οικονομικές δραστηριότητες;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@3 Οκτώβριος 2008 10:03 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε είσαι ηλίθιος ή τον παριστάνεις; Τι "οικολόγοι πράσινοι" και πρασιν'άλογα μας λες; Και τι χρηματοδότηση λες ρε, αφού το μπλογκ (site όπως το αναφέρεις) είναι σε δωρεάν σέρβερ; Και στη καλύτερη με ένα ποστ ανά ημέρα τι έχει να κάνει με επαγγελματικά μπλόγκ; Δεν είσαι τίποτε άλλο από ένας χρίσημος ηλίθιος για την "κρεατομηχανή" των ΗΠΑ και των μηχανισμών τους στην Ελλάδα. Βλάκα!
Μπράβο πολίτη τούς έδωσες στοιχεία για το τι πραγματικά συμβαίνει γύρω τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να ξυπνήσουν μερικοί και να μην στέκουν μόνο στην ψευτοπροστασία του περιβάλλοντος άλλα να διακρίνουν τι κρύβεται πίσω από όλους αυτούς.
Μη σταματάς να τούς ξεμπροστιάζεις.
Με μια πρόχειρη έρευνα στο Google βρήκα αυτό: http://troktiko.blogspot.com/2008/09/t_15.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημοσκόπηση έδινε στους Οικολόγους 2,5% στις 15 Σετπέμβρη.
Θα ήθελα να μας εξηγήσει ο politis-gr πώς αυτό δεν καταρρίπτει την φράση του ότι "ξαφνικά ένα κόμμα που όλο το προηγούμενο διάστημα εμφανιζόταν στα gallop να περιφέρεται μεταξύ 0,8% και 1.2%.... εκτινάχθηκε ως δια μαγείας μέσα σε ….μια εβδομάδα στο ….4.5% !"
Στο προηγούμενό μου σχόλιο δεν απάντησε, καθώς προτίμησε να απαντήσει μόνο στα trolls που γράφουν ανώνυμα ανοησίες.
Θέλω να δω αν τώρα θα απαντήσει στο δικό μου ερώτημα.
Και εγώ θάθελα να μου εξηγήσει κάποιος την θριαμβολογία του αντικειμενικού ανώνυμου παρακάτω:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μπράβο πολίτη τούς έδωσες στοιχεία για το τι πραγματικά συμβαίνει γύρω τους."
Παρουσιάστηκε κανένα στοιχείο (στοιχείο όμως, όχι σεναριολογία επιστημονικής φαμτασίας) και δεν το είδα ;
Από ότι μου προκύπτει, οι "ανθελληνικές θέσεις" των Οικολόγων Πράσινων (π.χ για το "Μακεδονικό" σύνθετη ονομασία με προσδιορισμό, και ταυτόχρονη "επιθεση" συνεργασίας προς την άλλη πλευρά) την έχει τουλάχιστον το μισό του πληθυσμού και είναι η επίσημη πολιτική της χώρας μας. Οι Οικολόγοι Πράσινοι έχουν αυτή τη θέση από το 92-93, όταν η υποκριτική μακεδονοπληξία των εθνικιστών ήταν παρόμοια με τη θέση των εθνικιστών της άλλης μεριάς. Οπότε ; Για ποια ανθελληνική θέση μιλάτε ;
Όποιος θέλει να δεί πληροφορίες σεχετικά με τους ΟΠ, ορίστε ...επίσημα και καθαρά:
http://www.ecogreens.gr/ekloges/egfiles/ElectionFAQ.html
Ρε Οικολόγοί Πρασινοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΒΡΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ , θα απαντήσετε ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Δεν μασάμε τσουκνίδες και ραδίκια!
Alex
Νά πάρουμε τά πράγματα μέ τή σειρά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί ήταν ξαφνικά αύτός ό βομβαρδισμός
τών γκαλοπατζήδων πού παρουσίασαν όλες οί βρωμοφυλλάδες καί τά διαπλεκόμενα κανάλια πού διώκονται γιατί φοροδιαγεύγουν καί πού λειτουργούν παράνομα; Μήπως είμαστε σέ περίοδο έκλογώνκαί δέν τό πήραμε χαμπάρι; Ενα χρόνο μετά τίς έκλογές;
Οχι φίλοι μου. Ολα σχεδιάστηκαν.
Πάμε στα γεγονότα ''αφορμές'' γιά τό
σχεδιάζόμενο χτύπημα, πού είναι τά σκάνδαλα καί ό άγωγός.
Τά σκάνδαλα βασικό στοιχείο δυστυχώς τής κοινωνίας μας από τήν μεταπολίτευση καί μετα, κυρίως δέ από τό'81 καί μετά, ε΄χουν δημιουργήσει έναν ύφέρποντα έκμαυλισμό τών πάντων, έπιχειρήθηκε δέ νά νομιμοποιηθούν όπως κάποια ναρκωτικά από πολιτικούς ήγέτες καί στελέχη. Γάγκραινα τής έλληνικής κοινωνίας.
Πάμε στόν άγωγό. Ο άγωγός κάνει τή διαφορά. Είναι βήμα γιά απεξάρτηση,είναι άρνηση ύποταγής, είναι οίκονομικό μέγεθος, ένώνει ένεργειακά τήν άνατολή μέ τή δύση μέσω ήμών, είναι παράγοντας είρήνης, μάς διασφαλίζει ένεργειακά καί άλλα πού δέν χωράνε έδώ όσον άφορά τά πετρέλαιά μας...
Ο άγωγός λοιπόν τάραξε τά νερά, γιατί ξεφύγαμε. Ετσι δόθηκαν οί έντολές.
1) Δημοσιοποίηση σκανδάλων. Είπαμε σκάνδαλα υπάρχουν συνεχώς στή μεταπολίτευση τρομάρα μας. Ομώς τά γνωστά κέντρα τά δημιουργούν, έπενδύουν σέ αύτά, καί όταν άποφασίζούν παίρνουν τούς τόκους καί μετά ώς φιλάνθρωποι πού είναι μοιράζουν τά μερίσματααα...
Κατα κόρον προβολή όποτε έμείς έπιτρέψουμε καί θά πάρετε όλοι τά ποσοστά σας ''δημοσιογράφοι'', ''κόμματα'', ΜΚΟ, μυστικές όργανώσεις γενικά ό γνωστός συρφετός.
2) Δημοσκοπήσεις
Αφού από τήν προβολή τών σκανδάλων
''φάνηκε'' ότι σάπισε ξαφνικά σήμερα ή κοινωνία δέν παει άλλο, τί κάνουμε; Ρίχνουμε τή σάπια κυβέρνηση καί φέρνουμε τούς άλλους, αύτούς πού τήν σάπισαν!!!
Ετσι ήλίθιε λαέ σκέπτονται, μέ τήν είκονική πραγματικότητα πού σού φτιάξαμε (Virtual Reality), σέ βάζουμε σέ προεκλογική περίοδο άρχίζοντας δημοσκοπήσεις.
Αρχίζουν οί ''δημοσκοπήσεις'' καί έχουμε τόν ''γιά πρώτη φορά πρώτος''... Αλλά δέν είναι μόνο αύτό. Απόδειξη τού πόσο διάτρητες είναι φαίνεται από τήν άδιευκρίνιστη ψήφο, αλλά καί τήν έμφάνιση άσσων άπό τό μανίκι τών γκαλοπατζήδων, όπως οί πρασινοι οίκολόγοι. Εδώ νά κάνουμε μιά άναφορά στήν Νέα Εποχή τήν Νεα Ταξη Πραγμάτων, τό μεγαλύτερο φασισμό πού γνώρισε ποτέ ό κόσμος, τό πιό όλοκληρωτικό σύστημα δίκτυο πού απλώνεται στή γή.
Ξεκίνησε τό 1975, στήν ούσία φανερώθηκε τό 1975. Είναι δημιούργημα τών πλουτοκρατών τού κόσμου τούτου, έχει σχέδιο έπιβολής, έξαπλώνεται σάν έπιδημία
καί περιλαμβάνει μετωπικές καί κρυφές όργανώσεις, χιλιάδες ναί χιλιάδες. Αύτοί δημιούργησαν τίς ''μειονότητες'' τούς ''οικολόγους'', τά ''άνθρώπινα δικαιώματα'' καί κάθε τί πού διαλύει τήν συνοχή τής κοινωνίας, τών λαών, τών έθνών, τών κρατών.
Τό πιό ύπουλο είναι ότι περνούν όλα αύτά σάν μόδα, σάν προοδευτισμός, σάν έξέλιξη ''ήπια'' αλλά συνωμορικά καί έτσι σήμερα, παγιδεύονται πολλοί από λέξεις σύμβολα, οίκολογία, είρήνη, άνθρώπινα δικαιώματα, σεβασμός ατή διαφορετικότητα, αγαπολογία, αμφισβήτηση τών πάντων, απομάκρυνση άπό ήθη καί έθιμα καί παραδόσεις, άρνηση τού ύπάρχοντος πολιτισμού έξαγγέλοντας μιά νέα τά ξη πραγμάτων...
Δηλαδή πρίν δέν ύπήρχαν όλα αύτά; Δέν ύπήρχε πολιτισμός; Δέν ύπήρχαν
όλα όσα έπαγγέλονται; Υπάρχουν είναι αίώνιες άξίες δοκιμασμένες αλλά θέλουν νά τίς αλλάξουν, καί δυστυχώς πολλοί άπλοί άνθρωποι συμμετέχουν μέ άγνές προθέσεις γιατί δέν γνωρίζουν τί θέλουν νά αλλάξουν.
3) Ελογές
Κάτω από αύτό τό σκηνικό άγόμενοι καί φερόμενοι, βομβαρδισμένοι καί άποσβολωμένοι πολίτες, πιστέψαμε ότι πάμε σέ έκλογές γιά νά ξεκαθαρίσουν τά πράγματα.
Θά πηγαίναμε σέ έκλογές ΤΩΡΑ καί θά είχαμε ''καθογήγηση'' από τά νέα γκάλοπ, πού αφού δημιούργησαν νέο πολιτικό σκηνικό ΨΕΥΤΙΚΟ μέ βάση αύτό θάπροχωρούασαν οί γκαλοπατζήδες ή καλουπατζήδες στήν έκλογή τού ''για πρώτη φορά πρώτος''σέ πρωθυπουργό τής χώρας, πού μόλις γύρισε από τήν πατρίδα του τό αμέρικα μέ γεμάτες μπαταρίες.
Στήν αποδώ μεριά τού άτλαντικού στή... Ραφήνα ένας πολιτικός όνόματι Καραμανλής άπλά είδε όλο τό σκηνικό καί άπάντησε. Προσπέρασε
τό σκηνικό τών έκλογών καί ασχολείται μέ τό 2ο έτος τής 2ης τετραετίας, σφίγγοντας τούς πάντες,
καλή έπιτυχία.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟικολόγοι Πράσινοι με Cayene και business με δολάρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γω είμαι ένας από αυτούς θα ψηφίσουν Οικολόγους Πράσινους στις επόμενες εκλογές μιας και πιστεύω ότι η πολιτική οικολογία είναι κάτι που πλέον ήρθε ο καιρός να στηρίξουμε, δεδομένου της περιβαλλοντικής υποβάθμισης του κόσμου που ζούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Οι Οικολόγοι Πράσινοι, εκτός από θέματα περιβάλλοντος, έχουν και προτάσεις και για τα υπόλοιπα θέματα που μας αφορούν. Μπείτε στην ιστοσελίδα τους να τις διαβάσετε
Μπείτε για να διαβάσετε αυτά που γράφει και ο politis-gr, αλλά και οι άλλοι σχολιαστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έχουν επιμελώς κρυμμένα .Ψάξτε αφού επιμένουν να δείτε και με τα μάτια σας γιατί τι φρούτα του SOROS συζητάμε !
Συμπληρωματικό του προηγούμενου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτάτε τα ονόματα του Συμβουλίου τους.
Θα ανακαλύψετε και μόνοι σας πολλά .....Αστέρια!
Στον ανώνυμο Τσουκνιδοφάγο:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Στη συνέχεια ο Ιωάννης Τέντες, πανεπιστημιακός στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, αναφέρθηκε στους μύθους και τις αλήθειες γύρω από τον πετρελαιαγωγό Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη, ο οποίος έχοντας ενδυθεί το μανδύα του «εθνικού έργου» βρίσκεται στο απυρόβλητο της κριτικής από τα κοινοβουλευτικά κόμματα και δεν έχουν επιτρέψει έστω και στο ελάχιστο συγκροτημένο διάλογο σε εθνικό και τοπικό επίπεδο".
Και για έχετε το πλήρες προφίλ των "ανθελλήνων πρακτόρων" που στοιχειώνουν τους νοσηρούς σας εφιαλτες, δείτε:
http://www.ecogreens.gr/gr/modules.php?name=News&file=article&sid=402
Ρε τενεκέδες ξεγάνωτοι καθαρός ουρανός δεν φοβάται!! Έχει κάποιος το θάρρος κάτω από την ανωνυμία του να βάλει το όνομά του στα περί Σόρος, κρυφών χρηματοδοτήσεων, "αστέρια" στα ονόματα που μπήκαν στα ψηφοδέλτια, ανοιχτά και ξάστερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠηγαίνετε τώρα στα σκοτάδια της προδοτολαγνείας, του φθόνου και της μνησιακακίας και της απύθμενης αμορφωσιάς σας.
Εργαζόμενοι των ανθελληνικών ΜΚΟ έκαναν την παρουσία τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτίθεστε κύριοι.Σας μάθαμε πλέον.
Να ναι καλά ο πολίτης.
Οι ντόπιοι "οικολόγοι" συμφωνούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟικολογοι και βιβλίο Ρεπούση
Να συμπληρώσω ότι σύμφωνα με απόλυτα επιβεβαιωμένες πληροφορίες, οι Οικολόγοι Πράσινοι σκοπεύουν να απελευθερώσουν φίδια στον εθνικό κήπο, λύκους στην Πεντέλη, αρκούδες στην Πάρνηθα και κροκόδειλους στον Κηφισό. Επίσης έχουν υπογράψει μυστική συμφωνία, μόλις πάρουν την εξουσία να παραδώσουν την Θράκη στους Τούρκους, την Μακεδονία στους Σκοπιανούς και τα λιμάνια στους Κινέζους (για το τελευταίο δεν είμαι σίγουρος, ίσως να το υπέγραψε ο Αλογοσκούφης). Όλα αυτά αποδεικνύονται από τα λόγια του σοφού γέροντα (ευλόγησον) από το Άγιο Όρος, που περιλαμβάνονται στο καινούργιο βιβλίο του Λιακόπουλου, μόνο 19,99 ευρό και δώρο ένα κουτί σπίρτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή ο παραπάνω ανώνυμος κάτι κορδάκισε για Μακεδονικό και οικολόγους
ΑπάντησηΔιαγραφήδείτε την άποψή τους
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορώ να καταλάβω το γεγονός ότι κάποιος έχει αντίθετη πολιτική άποψη και τοποθετείται αντίθετα με κάποιον άλλον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορώ να καταλάβω επίσης ότι κάποιος επειδή δεν γνωρίζει κάποια πράγματα φτιάχνει κάποια σενάρια για να απαντήσει στις απορίες του.
Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το γεγονος ότι ορισμένοι κρυβόμενοι πίσω από την ανωνυμία τους βρίζουν κατεβάζοντας και το επίπεδο του μέσου που τους φιλοξενεί, αλλά και στερώντας μ αυτόν το τρόπο τις θέσεις τους από επιχειρήματα.
Τέλος πάντων.
Θα προσπαθήσω και εγώ να δώσω ορισμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που πέφτουν για τους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ.
Κατ αρχήν αν κάνει κανένας τον κόπο να δεί τον δικτυακό μας τόπο(www.ecogreens.gr)θα δεί και τα ονόματα του Πανελλαδικού Συμβούλιου και της Γραμματείας αλλά και των υποψήφιων βουλευτών.
Κάνοντας κατόπιν μία αναζήτηση σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης, θα αναγνωρίσει άτομα τα οποία εδώ και δεκαετίες αγωνίζονται μέσα από οικολογικές οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα με πενιχρές δυνάμεις, για την βελτίωση της κατάστασης του περιβάλλοντος και την προβολή ενός διαφορετικού μοντέλου διαβίωσης και ανάπτυξης.
Όσον αφορά τις Εθνικές μειονότητες τώρα.
Πιστεύουμε στο δικαίωμα των λαών για αυτοδιάθεση και για αυτοπροσδιορισμό.
Όπως λοιπόν υποστηρίζουμε το δικαίωμα των πολιτών που αυτοπροσδιορίζονται ως Έλληνες μέσα στην Τουρκία, η την Αλβανία, ή την Αυστραλία, ή την Αμερική, ή οπουδήποτε αλλού, έτσι υποστηρίζουμε και το δικαίωμα των πολιτών που αυτοπροσδιορίζονται ως Τούρκοι μέσα στην Βουλγαρία, η ως Κούρδοι μέσα στην Τουρκία, ή ως Μακεδόνες όπου θέλουν.
Άλλο βέβαια είναι το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού και άλλο η όποια πολιτική εκμετάλλευση γίνεται από τα επίσημα κράτη για να εξυπηρετήσουν τους σκοπούς τους.
Όσον αφορά τους αγωγούς.
Για εμάς δεν έχει σημασία αν τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη θα τον κάνει η Ρωσία ή η Αμερική ή η Κίνα.
Το ίδιο θα αντιδρούσαμε σε κάθε περίπτωση εφόσον κρίνουμε ότι η ζημιά από την εγκατάστασή του είναι μεγάλη και επι πλέον βοηθάει στην συνέχιση ενός μοντέλου ανάπτυξης που μόνο προβλήματα μας έχει δημιουργήσει.
Όταν αντιδρούμε για τα πυρηνικά εργοστάσια για παράδειγμα, αντιδρούμε είτε αυτά βρίσκονται στην Ρωσία είτε στην Αμερική είτε στην Γαλλία.
Όσον αφορά το γεγονός ότι οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ εμφανίστηκαν ξαφνικά στις δημοσκοπήσεις.
Πρώτον τα νούμερα έχουν φθάσει σε τέτοιο σημείο που πλέον δεν μπορούν να τα αποσιωπούν όπως έκαναν τόσο καιρό.
Δεύτερον πιέσθηκαν από εμάς τα ΜΜΕ διότι είναι παράνομο ενώ κάνουν δημοσκοπήσεις, όταν ανακοινώνουν τα αποτελέσματα, να κάνουν μερική ανακοίνωση τους.
Όσον αφορά ότι ίσως τα παίρνουμε από τους Αμερικάνους.
Μα αν τα παίρναμε από τους Αμερικάνους, δεν θα είχαμε χρήματα για φανταχτερά γραφεία και δεν θα γεμίζαμε αφίσσες παντού όπως θα περίμενε κάποιος;
Εδώ ένας Παπαθεμελής και γέμισε την Ελλάδα με άφίσσες.
Αυτά προς το παρόν. Δεν θυμάμαι κάτι άλλο στο οποίο κάποιος ρώτησε κάτι για τους ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ σ αυτό το μπλόγκ.
Κάτι τελευταίο. Όσον αφορά την ανωνυμία.
Ο ισχυρισμός ότι κάποιος βάζει ένα μειλ (hotmail μάλιστα) δεν σημαίνει ότι δείχνει την ταυτότητά του.
Όλοι σ αυτό το μπλόγκ γράφουν ανώνυμα ασχετα αν κάποιοι βάζουν ένα ψευδώνυμο.
Γιατί λοιπόν κάποιοι μπορτούν να κρύβονται στην ανωνυμία τους και να βρίζουν μάλιστα πολλές φορές και να απαιτούν από τους άλλους να βάζουν το όνομά τους;
Είμαι ένα από τα μέλη του Πανελλαδικού Συμβουλίου των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, αλλά εδω εκφράζω τις προσωπικές μου απόψεις.
Και όσοι γράφουν ότι ξέρουν Οικολόγους Πράσινους με Cayen και δολλάρια ας μας πούνε ονόματα. Τι διάολο δεν εχουν πρόσβαση στα αρχεία της Τροχαίας; Μέχρι κι ο Μάκης τα γνωρίζει ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ είμαι άλλος ανώνυμος από τον προηγούμενο
Ε καλά τώρα τι να πούμε για τον Κολοκοτρώνη που διέπραξε γενοκτονία στην Τριπολιτσά, να του ρίξουμε το άγαλμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφελής απορία: Γιατί όταν προσθέσω ολα τα ποσοστά της εικόνας, βγάζω 121,6%; εεεεε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσχολείστε πάρα πολύ κ. Πολίτη με ένα κόμμα, που (αν μη τι άλλο) είναι αβλαβές, αν δεν είναι και ωφέλιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι να πετύχει να μπει στη Βουλή, θα είναι μια εναλλακτική φωνή. Το πολύ πολύ, να αρθρώσει καμμιά φωνή, έτσι για να ακούμε τα λόγια και να ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι κάτι γίνεται...
ΜΗΝ αυταπατάστε όμως, ότι το κόμμα αυτό (Οικολόγοι-Πράσινοι) είναι "βαλτό" γιατί μας θλίβετε, και στο τέλος το θέμα καταντάει γελοίο. Το κόμμα αυτό έχει άδεια ταμεία κύριέ μου. Τα λιγοστά χρήματα που έχει τα πήρε από τις πολύ χαμηλού ύψους συνδρομές μελών, από νόμιμες και διάφανες πηγές, κ.ο.κ.
Εγώ συμπάθησα πολύ αυτό το κόμμα, και έγινα μέλος του κάποτε. Το συμπαθώ ακόμη, αλλά ουσιαστικά είμαι ανενεργό μέλος γιατί αηδίασα με την συμπεριφορά δύο μελών του σε προσωπικό επίπεδο. Και... ξέρετε κάτι άλλο; Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι τα κόμματα, ειναι τα ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ - νομίζω.
Ας δούμε και κανένα επιχείρημα που να μην είναι "ad hominem". Το τρίτο πρόβλημα της χώρας μας, μετά τη Διαφθορά (1) και τα Κομματόσκυλα (2) είναι η ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ λάσπη (3) σαν πολιτικό "επιχείρημα".
Υ.Γ. Μη λογοκρίνετε κάποιο φίλο μου γιατί μέσω αυτού έμαθα το βλογ σας. Και μάλιστα μου έστειλε link στα σχόλιά του. ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ του... διαδικτύου! :)
Υ.Γ.2 για να είμαι ΑΚΟΜΗ πιο ακριβής, σωστός κλπ. θα σας προτρέψω, αντί να ψάχνετε για... ανύπαρκτα Βαλτά Ζιζάνικα στους Ελληνες Οικολόγους, να ασχοληθείτε με ΘΕΣΕΙΣ των ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ Πράσινων, τις οποίες (αναγκαστικά) οι Ελληνες οικολόγοι ενστερνίζονται. Εκεί μπορείτε να κάνετε ΚΑΙ καλό, αν τους πείτε ΕΓΚΑΙΡΩΣ τις αντιρρήσεις σας. Εποικοδομητική κριτική από τρίτους, ΗΔΗ οδήγησε λεπτές αλλά σημαντικές διαφορές Προγράμματος μεταξύ Ευρωπαίων Πράσινων και Ελλήνων Ο-Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δουλέψουμε για περισσότερη δημοκρατία. Η γκρίνια δεν κάνει τον... άνθρωπο κύριε Πολίτη μου! :)
@ omadeon
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε καλωσορίζω από τα μέρη μου.
Δεν λογοκρίνω ( όχι πληθυντικός καθότι προσωπικό blog ) ΚΑΝΕΝΑN.
Σβήνονται μόνο τα σχόλια που είναι προσβλητικά ή συκοφαντικά για τον οποιοδήποτε , και φυσικά τα ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Εγώ βλέπεις χρησιμοποιώ τον κάδο απορριμμάτων , εσύ στις αντίστοιχες περιπτώσεις το ..πτυελοδοχείον.
Το πρόβλημα είναι γενικό.
Κοίτα στο άρθρο πιο επάνω σχετικά με την Κύπρο.
Τώρα το μεσημέρι μπήκα στο blog και βλέπω 4-5 σχόλια για τον Καραμανλή , τον Αλογοσκούφη , τον Ρουσόπουλο κλπ.
Κενοί πνευματικά , παρασυρμένοι από την κομματοκρατία , αποπατούν όπου βρίσκουν.
Αυτά που σου ανέφερα ανωτέρω σβήνονται. Δεν απολογούμαι φυσικά. Απλά ως νέο επισκέπτη του blog μου σε ενημερώνω .
Φιλικά
politis-gr