Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2008

Βαρέλι δίχως ….πάτο!


Παρακολουθούσα τις δύο τελευταίες ημέρες τις συνεδριάσεις της Βουλής και ένοιωθα ότι για μια ακόμη φορά ήμουν θεατής … φαρσοτραγωδίας .

Με αφορμή την εξυγίανση της Ολυμπιακής βουλευτές και κόμματα ευρίσκονταν σε σύγχυση εν κρανίω !

Κάποιος πρέπει επιτέλους να τους τραβήξει το αυτί και αφού τους καθίσει κάτω να απαιτήσει αυτοκριτική και αυτεπίγνωση . Δεν πάει άλλο!

Η διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση είναι προ των πυλών της Ευρώπης . Μας κλείνει ήδη το μάτι πονηρά.

Δεν πρόκειται για ακόμη μια κυκλική κρίση, το τέλος της οποίας είναι υπόθεση χρόνου. Πρόκειται για κρίση που έχει δομικά χαρακτηριστικά.

Βιώνουμε τον μεγαλύτερο κίνδυνο οικονομικού κραχ από το 1929 και η Βουλή …χτενίζεται..

Αναφέρονταν στην Ολυμπιακή λες και δεν γνώριζαν πολύ καλά ότι αυτός ο ασθενής ήταν ο …..ορισμός της κρατικής παράνοιας.

Ειπώθηκαν σημεία και τέρατα . Eγώ θυμάμαι ότι αυτοί που αντιδρούν τώρα για την εξυγίανση της Ο.Α κάποτε λέγανε ….άλλα . Π.χ ο κ. Βερελής , τότε Υπουργός Μεταφορών, δεν έλεγε το 2000 ότι «η Ολυμπιακή Αεροπορία έχει δύο δυνατότητες. Ή να βρεθούν ταχύτατα ιδιωτικά κεφάλαια ή να αφεθεί να πτωχεύσει»;

Ο κ. Πάγκαλος δεν δήλωνε το 2000 ότι «η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να ορθοποδήσει, εάν δεν πωληθεί σε ιδιώτη.»;

Πως λοιπόν αυτοί οι ίδιοι ακριβώς πολιτικοί σήμερα λένε τα αντίθετα. Πολύ απλά προς άγρα των ψήφων των εργαζομένων στην Ο.Α .

Το έργο αυτό ,με τις διάφορες χρωματιστές εναλλαγές του, το έχουμε ξαναδεί επανειλημμένα τις δύο τελευταίες δεκαετίες.

Αντί για λύση , σπρώχνουν πονηρά το πρόβλημα κάτω από το χαλάκι , μεταθέτοντας το για τους επόμενους και αυτοί για τους επόμενους ….και εν τω μεταξύ ο Έλληνας φορολογούμενος να ….πληρώνει . Τι τους νοιάζει αυτοί πληρώνουν ;

Οι προηγούμενες κυβερνήσεις έκαναν τρεις αποτυχημένες προσπάθειες αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής , αλλά τώρα οι ίδιοι αυτοί πολιτικοί δηλώνουν ότι η Ολυμπιακή θα πρέπει να λειτουργεί …..υπό την εποπτεία του κράτους!

Αυτή που έχει 1 εκατ ευρώ ζημιές την ΗΜΕΡΑ , καλούμαστε να την πληρώνουμε συνεχώς εμείς. Πήραμε ….πήραμε!

Το κράτος της λούφας και της παραλλαγής , το χρηματοδοτήσαμε επανειλημμένα . Για τις οικονομικοκοινωνικές παθογένειες αυτού του κράτους προβαίναμε σε ανενδοίαστο διεθνή δανεισμό , που οδήγησε σε ασύστολο δημόσιο χρέος.

Αυτού , που οι ΤΟΚΟΙ του μόνο ετησίως ξεπερνούν τα ….δέκα (10) δις ευρώ (!!) και τους οποίους καλούμαστε να πληρώνουμε ετησίως όλοι οι πολίτες από την τσέπη μας και το υστέρημα μας.

Η Ο.Α έχει συσσωρευμένες ζημιές συνεχώς από το 1994 και μετά, γιατί αν θυμάστε και τότε δώσαμε πάνω από 2 δις. Μετά τη διαγραφή των χρεών έχουμε συσσωρευμένες ζημιές πάνω από 2.6 δις ευρώ.

Ξέρετε τι σημαίνει αυτό ; Αφουγκράζεστε για τι χρηματικό ποσό μιλάμε ;

Με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαμε να είχαμε φτιάξει πενήντα μεγάλα νομαρχιακά νοσοκομεία .

Αυτή είναι η πραγματικότητα .. Υπάρχει συγκεκριμένο πρόβλημα και η πραγματικότητα είναι ξεροκέφαλη. Επιμένει!

Και τι κάνουμε εμείς ; Σφυρίζουμε αδιάφορα αδυνατώντας να καταλάβουμε ότι έχουμε φτάσει στο σημείο να ….χρωστάνε και τα εγγόνια μας. Ότι ρίχνουμε τον οβολό μας σ`ένα βαρέλι ...δίχως πάτο!

Κάποια στιγμή μάλιστα νομίζω ότι έχουμε αυτοπαραιτηθεί από το μέλλον μας.

H υποκρισία και ο πολιτικός τυχοδιωκτισμός σε αυτή την χώρα θα πρέπει επιτέλους να επισημανθεί , να καυτηριαστεί και να απαιτήσουμε από τους πολιτικούς μας να σπάσουν αυτό τον φαύλο κύκλο της ανακολουθίας ..

Η ανάγκη γίνεται, πλέον, επιτακτική. Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια και εάν θέλουμε κάποια στιγμή να αναδειχθούμε σε φορείς κοινωνικής υπευθυνότητας έναντι της επόμενης γενιάς , ας …..τραβήξουμε και κανένα αυτί .

Ίσως τότε καταλάβουν τι ζητάμε οι πολίτες από τους πολιτικούς !

37 σχόλια:

  1. Η πολιτική πλέον είναι ένα βαρέλι δίχως πάτο και όχι μόνο η οικονομία μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λουκέτο της Ολυμπιακής είναι καθαρά πολιτική πράξη για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων και αυτό δεν αλλάζει όσα επιχειρήματα ή σοφίσματα κι αν επικαλούμαστε.
    Οι ρίζες της κακοδαιμονίας του Εθνικού αερομεταφορέα πάνε πίσω στην εποχή τους αείμνηστου Κών/νου Καραμανλή και το πως τη διαχειρίστηκε όταν ο Ωνάσης την εγκατέλειψη στους πέντε δρόμους.
    Ακολούθησαν οι επόμενες κυβερνήσεις μηδέ μιας εξαιρουμένης και φθάσαμε σ΄ αυτό που ομομάζουμε αδιέξοδο και μονόδρομο.
    Καταχρώμενος της φιλοξενίας σου θα παραθέσω ένα σύντομο ιστορικό κι ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.

    Στα τέλη Ιουλίου 1956 το ελληνικό κράτος παραχωρεί στον Ωνάση την αποκλειστική εκμετάλλευση των αεροπορικών συγκοινωνιών της χώρας και στις 6 Απριλίου 1957 ανοίγει τα φτερά της η νέα αεροπορική εταιρεία, η Ολυμπιακή Αεροπορία (Ο.Α.) που διαδέχεται τη χρεοκοπημένη κρατική ΤΑΕ. Η νέα εταιρεία αναπτύσσεται με ταχύτατο ρυθμό και το 1972 με το άνοιγμα της γραμμής της Αυστραλίας γίνεται η εταιρεία των πέντε ηπείρων.
    Στις 22 Ιανουαρίου 1973 σκοτώνεται σε αεροπορικό δυστύχημα ο Αλέξανδρος Ωνάσης και λίγους μήνες μετά το κράτος «υποχρεώνεται» να αγοράσει την εταιρία από τον Ωνάση που έχει χάσει το ενδιαφέρον του για τις επιχειρήσεις.
    Με τη δυναμική που έχει από την εποχή Ωνάση η Ολυμπιακή συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά μέχρι και το 1986 που ξεσπούν οι πρώτες μεγάλες απεργίες εργαζομένων ενώ ήδη έχει εμφανιστεί κάμψη στην επιβατική κίνηση.
    Στη δεκαετία που προηγήθηκε το κράτος όχι μόνο δεν έβαλε δραχμή για την ενίσχυση του μετοχικού κεφαλαίου της υποχρεώνοντας την εταιρία να δανείζεται με υπέρογκα επιτόκια για να κάνει επενδύσεις και ανανέωση του στόλου της αλλά την επιβαρύνει επιπλέον με την πολιτική που ασκεί με αρκετά δις δραχμές κάθε χρόνο.
    Έτσι το 1986 το έλλειμμα της εταιρείας εκτοξεύεται στα ύψη.
    Υπουργός Εθνικής Οικονομίας είναι ο Κώστας Σημίτης που ζητά από τη Γενική Γραμματεία ΔΕΚΟ την πρώτη μελέτη για διάσωση της Ολυμπιακής.
    Η μελέτη που εκπονείται υπό την εποπτεία του Γενικού Γραμματέα ΔΕΚΟ Δημήτρη Παπούλια καταλήγει στο συμπέρασμα ότι για να αυξηθεί η πληρότητα των πτήσεων και να μειωθεί το έλλειμμα πρέπει να αυξηθεί δραστικά η …τιμή των εισιτηρίων.
    Θα ακολουθήσουν τα προγράμματα εξυγίανσης που αποτυγχάνουν αφού κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να πετύχουν.
    Η εταιρία με ταχύτατους ρυθμούς παίρνει την κάτω βόλτα καθώς το κράτος και οι μαθητευόμενοι μάγοι που χρησιμοποιούνται στη διοίκηση του εθνικού αερομεταφορέα ή ως σύμβουλοι της κυβέρνησης εξαντλούν τη φαντασία τους σε ασκήσεις επί χάρτου ή σε αποτυχημένες πολυδάπανες πολιτικές που φέρνουν πιο κοντά το κλείσιμο της εταιρίας.
    Όπως προκύπτει από τη μελέτη που έκανε ο Τομέας Μελετών & Προϋπολογισμού της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών / Ο.Α., οι οφειλές του Κράτους προς την Ο.Α. μέχρι 31.12.1992 ήταν :
    1) Το οφειλόμενο από το Κράτος μετοχικό κεφάλαιο........................107 δις Δρχ.
    2) Τα υποκοστολογημένα κόμιστρα που επέβαλε στο εσωτερικό δίκτυο της Ο.Α. η επιτροπή Τιμών και εισοδημάτων..................... 382 δις Δρχ.
    3) Οι υποχρεωτικές-με κυβερνητικές αποφάσεις-εκπτώσεις σε κατηγορίες πολιτών.............................................109 δις Δρχ
    4) Το μη καταβαλλόμενο κόστος των πτήσεων τηςπολιτικής και πολιτειακής ηγεσίας . (λογ. 9707)............................. 7 δις Δρχ.
    5) Οφειλές της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπ.(λογ.9811).......................30 δις Δρχ.6) Τα οφειλόμενα εισιτήρια από μετακινήσεις υπαλλήλωνΥπουργείων (λογ. 9020)............................................ 11 δις Δρχ.
    7) Η υποχρεωτική-με κυβερνητικές αποφάσεις-έκπτωσηκατά 97% στην τιμή μεταφοράς του ημερήσιου καιπεριοδικού Τύπου...................................................... 30 δις Δρχ.
    8) Οι οφειλές των κομμάτων από μεταφορά των ψηφοφόρωντους κατά τις εκλογικές αναμετρήσεις............................... 2 δις Δρχ.

    Ενόψει του προδιαγραφόμενου τέλους της Ολυμπιακής το 1987 ιδρύεται η Aegean Aviation από τους Αντώνη και Νικόλαο Συμιγδαλά η οποία το 1992 γίνεται η πρώτη ιδιωτική αεροπορική εταιρία που αποκτά άδεια αερομεταφορών, το 1994 εντάσσεται στον όμιλο εταιριών Βασιλάκη και το 1999 ιδρύεται η Aegean Airlines που πραγματοποιεί τις πρώτες της πτήσεις από Αθήνα, προς Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη.
    Σήμερα η Aegean Airlines και αναμένει και κάνει ότι περνάει από το χέρι της να μπει το λουκέτο στην Ολυμπιακή και να καταστεί η ίδια ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος των αεροπορικών μεταφορών στην Ελλάδα.

    Η ιστορία δηλαδή επαναλαμβάνεται. Το 1956 από τη χρεοκοπημένη ΤΑΕ περάσαμε στην κραταιά Ολυμπιακή του Ωνάση.
    Σήμερα χρεοκοπούμε την Ολυμπιακή για να κάνουμε κραταιή την εταιρία Aegean.
    Αν μάλιστα ρίξουμε μια ματιά στη μετοχική σύνθεση της Aegean airlines θα καταλάβουμε και γιατί έχουν «λυσσάξει» υπουργοί, βουλευτές και των 2 κομμάτων και "δημοσιογράφοι" να μπει άρον άρον λουκέτο στην Ολυμπιακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρνουμε σοβαρά τον Πάγκαλο που δεν πήγε σε προγραμματισμένη ομιλία του στη Βουλή!!! γιατί είχε εκπομπή με τον Μάνο στον city της Γιάννας?
    Αυτόν που παρέδωσε τον Οτσαλάν στις Τουρκικές μυστικές Υπηρεσίες?
    Αυτόι μας κυβερνούσαν χρόνια και ευθύνονται για την πελετειακή σχέση πολιτείας - κράτους - ΠΑΣΟΚ - Ο.Α.
    Τέτοιου είδους πολιτικοί ψηφίζονται από πολίτες πρόβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διάφοροι εργατοπατέρες, πολιτικοί και άλλοι έκαναν βαρυσήμαντες δηλώσεις μετά ντουντούκας στην πορεία που έκαναν στο κέντρο της Αθήνας.Σταμάτησα και τους άκουσα λίγο.Ξέρεις τι έλεγαν οι πολίτες?Δεν μπορώ να σου όμως γιατί θα μου κόψεις το σχόλιο από τις βωμολοχίες και τα σχόλια εις βάρος τους.Εμένα με πιάσαν τα γέλια αλλά θα έπρεπε να με πιάσουν τα κλάματα γιατί μια ομάδα βολεμένων πολιτικών και εργαζομένων στην Ολυμπιακή έχουν φέρει όλους εμάς να δίνουμε από το υστέρημά μας όπως καλά λες για να τους βλέπουμε να μας ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ και να μας χλευάζουν μπροστά στα μάτια μας.Ενημερωτικά αναφέρω πως οι κατσαβιδάδες της Ολυμπιακής παίρνουν ένα τριχίλιαρο το μήμα .ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.Δώστε την να φτιάξουμε και τίποτα για τα παιδάκια μας.Ευχαριστώ για το βήμα να τα πω , να τα βγάλω από μέσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να την πουλήσουν και μετά και οι 300 να παραιτηθούν.Ένα (1) εκατ. Ευρώ την ημέρα μας βάζουν μέσα έκαστος.
    Όχι μόνο 50 αλλά 100 νοσκοκομεία θα φτιάξουμε.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να παραθέσω και εγώ ένα έγγραφο από τα πρακτικά της Βουλής(όμως) , προς ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο Μοναχικό Λύκο.
    «Είμαι υπεύθυνος, γιατί είναι εν ζωή η Ολυμπιακή. Λέω ότι είχε ουσιαστικά κλείσει γιατί, είχε χρέη που ξεπερνούσαν τα 570.000.000.000 ευρώ, τα οποία συνεχώς συσσωρεύονταν και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απαγόρευσε τη χρηματοδότησή της. Ήταν θέμα ωρών να περιέλθει η Ολυμπιακή Αεροπορία σε κατάσταση πτωχεύσεως! Δεν είχε κατατεθεί απλώς η πρώτη αγωγή εναντίον της…
    Πήγα τότε με το μοιραίο «Φάλκον» στις Βρυξέλλες. Συνομίλησα με τον Ισπανό Επίτροπο κ. Ορέχα, ο οποίος κατά σύμπτωση ήταν ένας καλός μου φίλος και ύστερα από μακρά συνεργασία βρήκαμε μια λύση: Ένα πρόγραμμα εξυγίανσης.
    Επέστρεψα με το πρόγραμμα εξυγίανσης, θεωρώντας ότι θα έπρεπε να είμαι ευτυχής και ότι θα έπρεπε να με ευγνωμονούν. Θα έλεγα ότι έπρεπε να μου είχαν κάνει άγαλμα! Αντιμετώπισα μία υβριστική και συκοφαντική συγχορδία από τους συνδικαλιστές της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Άρχισε μια διαπραγμάτευση, η οποία πήρε μία εντελώς απίστευτη μορφή. Τα πιο σκανδαλώδη προνόμια επροβάλλοντο ως κεκτημένα και υπήρχε πλήρης αδιαλλαξία.
    Πήγα τότε στον Ανδρέα Παπανδρέου, του κατέθεσα μάλιστα και μία επιστολή και του είπα το εξής απλό! Ότι οι εκπρόσωποι των υπαλλήλων –διότι δεν μπορώ να ξέρω τι κάνουν οι ίδιοι οι υπάλληλοι, είναι άξιοι της μοίρας τους...- είναι πωρωμένοι. Δηλαδή ότι έχουν φθάσει σε ένα τέτοιο σημείο σήψης, ώστε πλέον η εταιρεία αυτή να μην έχει κανένα νόημα ως σύνολο ανθρώπων...»
    Έγγραφο του Θ. Πάγκαλου κατατεθειμένο στα πρακτικά της Βουλής (άσχετα αν τώρα λέει άλλα) πρι ....εργαζομένων και συνδικαλιστών της Ο.Α
    Δώσαμε λύκε ....δώσαμε!

    Μοναχικό πρόβατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @μοναχικό πρόβατο: Αν με διάβασες θα είδες ότι πουθενά δεν υποστηρίζω τα προνόμια των υπαλλήλων και πολύ περισσότερο των συνδικαλιστών της Ολυμπιακής.
    Άλλο πράγμα λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eιπώθηκε πολλές φορές τις τελευταίες ημέρες, ότι το δημόσιο χρωστάει στην Ολυμπιακή και όχι η Ολυμπιακή στο δημόσιο.

    Είναι το μεγαλύτερο cέμα που προωθείτε απο τους συνδικαλιστές της Ο.Α .

    Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές της Ολυμπιακής προς το δημόσιο είναι περίπου 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Οι ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις από το δημόσιο φθάνουν μόνο στα 45.000.000 ευρώ.
    Είναι περισσότερο από τριάντα φορές λιγότερες.
    Η εταιρεία λειτουργεί χάρη στην ανοχή του κράτους και τη στήριξη των φορολογουμένων.
    Αυτή είναι η Μοναδική Αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ monahikoslikos

    Έγραψες 94 γραμμές σχόλιου και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν αναφέρθηκε η λέξη ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ....ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ ΠΑΡΑΛΟΓΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ κ.λ.π.

    Για αυτό σου απάντησα με Επίσημο έγγραφο της Βουλής . Για να μη βλέπεις τα πράγματα ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ !
    Έγραψες Μόνο για μαθητευόμενους μάγους , για την τη φαντασία τους σε ασκήσεις επί χάρτου ή σε αποτυχημένες πολυδάπανες πολιτικές που φέρνουν πιο κοντά το κλείσιμο της εταιρίας.

    Μοναχικό Πρόβατο

    ΥΓ. Δεν ρωτάς και τους πολίτες-ταξιδιώτες να σου πουν την γνώμη τους για τους εργαζόμενους στην Ο.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έτσι μπράβο! Τους πολίτες να ρωτήσουμε να μας πουν.
    Δικαίωμ αλόγου για το μέλλον τις Ο.Α. δεν έχουν μόνο εργατοπατέρες και κομματόσκυλα.
    Πρώτος εγώ φωνάζω
    Πουλήστε να τελειώνουμε.Αρκετά πήγε το παραμυθάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Πολίτη.
    Διαγράφεις ανώδυνα σχόλια ως κομματικά αλλά ο υβριστής Δεμέστιχας
    είναι η σημαία σου.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΠΙΑΣΕΣ ΠΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από το 2004 και μόνο επί κυβερνήσεων Καραμανλή η Ολυμπιακή έχει στοιχίσει στο ελληνικό Δημόσιο περίπου όσα χρήματα ελπίζει να μαζέψει ο Αλογοσκούφης με τα πρόσφατα μέτρα του.
    Γ.ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΒΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ Ανώνυμο troll 4.48
    Διαγράφονται MONO σχόλια εκτός θέματος ή υβριστικά .
    Όσο για το συγκεκριμένο σχόλιο του Δεμέστιχα , δεν βλέπω κάποια ύβρη .
    Βλέπεις εσύ, γιατί μπορεί να κάνω και λάθος!

    politis-gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ 4.57 (περί Πρετεντέρη)

    Άρα ενώ αντιδρούμε στα μέτρα Αλογοσκούφη , γιατί δεν αντιδρούμε και σε όλα αυτά που λένε οι πολιτικοί περί μη κλεισίματος της Ο.Α.

    Δεν είναι υποκρισία από μέρους μας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. o αρμόδιος υπουργός Χατζηδάκης από τα λεγόμενα golden boys του Πολύδωρα, στο ευρωκοινοβούλιο θέλοντας να κάνει αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ είχε κάνει σωρεία ερωτήσεων για την Ολυμπιακή πολλές φορές με ψεύτικα στοιχεία ενώ γνώριζε ότι το κόμμα του είχε μέρος της ευθύνης.
    Τέτοιου είδους πολιτικοί ψηφίζονται από πολίτες πρόβατα.
    Έτσι Δεμέστιχα? Βλέπεις εσύ Πολίτη καμμία ύβρη γιατί μπορεί να κάνω και λάθος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @

    Καμία απολύτως !
    Άλλωστε εάν διαβάζεις ΚΑΛΑ (πόσες φορές θα το ζητήσω από τους αναγνώστες ακόμα ;) γράφω :"Το έργο αυτό ,με τις διάφορες χρωματιστές εναλλαγές του, το έχουμε ξαναδεί επανειλημμένα τις δύο τελευταίες δεκαετίες."
    Να διαβάζετε ΚΑΛΑ ένα κείμενο.
    Γράφω για θέματα που θα επηρεάσουν την ζωή των παιδιών σας. Ας το καταλάβετε .
    Εμάς ΚΑΝΕΙΣ δεν μας τα έγραψε , δεν μας τα είπε, δεν μας ταρακούνησε !
    Γιατί κάτι θα είχε αλλάξει σίγουρα προς το καλύτερο.
    Και λουζόμαστε τα ....αποτελέσματα . Εγκληματικά μαζί με εμάς και τα παιδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @διπλωμάτη
    Τι θες να μας πεις τώρα?

    Ότι όποιος μιλάει για θέματα που καίνε πρέπει να καταδικάζεται και να χαρακτηρίζεται ως golden boy?

    Θέλεις να μας πεις μήπως τι έκαναν οι...άλλοι για το θέμα τόσα χρόνια?

    Θες να μας πεις ποιος έκανε διορισμούς επί διορισμών τόσα χρόνια στην Ο.Α.?

    Θες να μας πεις ποιος έφερε το μοναδικό νομοσχέδιο για να φύγει τελικώς ο βραχνάς πάνω από την πλάτη μας?

    θες να μας πεις πόσες ώρες κάθεσαι πάνω στον υπολογιστή σου και εάν έχεις αναλάβει τα "αντίποινα" σε βάρος του πολίτη?

    Εάν το παραπάνω ισχύει , θα μας πεις ποιος σε χαρτζιλικώνει?

    Κατά την γνώμη μου εάν αυτό το κάνεις για χαρτζιλίκι...δικαιολογείσαι.

    Εάν bloggαρεις από ..μόνος σου τότε φίλε πρέπει να βγάλεις τα κομματικά γυαλιά.

    Θέλω να το πάρεις σαν μια συμβουλή από κάποιον μεγαλύτερο από σένα γιατί είμαι σίγουρος πως δεν έχεις προλάβει ούτε καν την μεταπολίτευση.

    Φιλικά
    Δεμέστιχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Ιθαγενής

    Έχεις απόλυτο δίκαιο στην περιγραφή της σημερινής κατάστασης της Ολυμπιακής.
    Έχεις άδικο όμως κατά την γνώμη μου:

    -μιλάς για δημόσιο χρέος και ζητάς να ξεχάσουμε ότι από το 2004 - 2008 μας έχει στοιχίσει (με τα δικά σου στοιχεία) 4 χρόνια * 365 ημέρες * 1.000.000,00 € = 1.460.000.000,00 €
    (σου χαρίζω το συσσωρευμένο χρέος 4 ετών τόκων κλπ)

    - το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου θα μας στοιχίσει 1,5 δις €.
    Γιατί? για να βγουν στη σύνταξη οι προ 1993 (σημερινοί 45ηδες?)

    -μετατάσσεις στο Δημόσιο τους υπόλοιπους με προσωπική διαφορά 500 €. Στο ίδιο γραφείο δηλαδή θα έχεις για την ίδια δουλειά διαφορετικές αμοιβές. Πανέξυπνο.

    -πως πετάς χρήματα από το παράθυρο για πρόωρες και πλασματικές συντάξεις και 2 χρόνια στα κανάλια μας ζαλίζεις ως κυβέρνηση για την ανάγκη μεταρρύθμισης του ασφαλιστικού?

    Κανένας από εμάς που σε ψηφίσαμε (και ας με κακοχαρακτηρίσουν ορισμένοι) δεν επιθυμεί την διατήρηση της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ με τις τωρινές συνθήκες λειτουργίας.

    Μην δουλευόμαστε όμως μεταξύ μας.

    ΥΓ

    - ως δεξιός σε παρακαλώ μην αναφέρεις το Δημόσιο χρέος, ο κ Καθηγητής τα έχει κάνει θάλασσα.

    -με 1,5 δις χτίζεις 28 νοσοκομεία, αν είναι να λαϊκίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kε Δεμέστιχα με κάλυψε ο Πολίτης.
    Έχω γεννηθεί το 1950....και είμαι σχετικός με το αντικείμενο του ψευδωνύμου,φυσικά ανήκω σε ένα πολιτικό χώρο όπως και εσύ...σεβαστό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. O μόνος σοβαρός εδω μεσα ειναι ο Λύκος και δεν του απαντάει κανείς επι της ουσίας.
    Ολοι εχετε πιστέψει οτι σας φεσώνει η ΟΑ που ο Χατζηδάκης άφησε να χαθούν τα slots ωστε να χρεωκοπέι ταχύτερα και ασφαλέστερα υπέρ Aegean και Lufthansa. Πουλημένοι πολιτικοί η βλακία σας φταίει και όχι το προσωπικό. ( πλην κάποιων συνδικαλιστών της κακιάς ώρας )

    υγ σε ενα "μπλόγκ" τύπου πρεςς-γρ με συμμετοχή τόσων πολλών ανώνυμων, ( γιατι άραγε ; ) και εγω ανώνυμα αφηνω σχόλιο και δεν ξαναπατάω. Καλο σας απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Διπλωμάτη

    Ο Ορισμός του Διπλωμάτη με δυο φράσεις μπορεί να πει κάποιος ότι είναι:
    1 ανώτερο στέλεχος του υπουργείου εξωτερικών
    2 αυτός που δεν προκαλεί εντάσεις στη σχέση του με τους άλλους

    α)Δεν ξέρω εάν είσαι στέλεχος εν ενεργεία...
    β)Εάν είσαι δεν θα πρέπει να βρίσκεσαι κολλημένος στο pc σου και να κάνεις blogging.( άλλοι πληρώνουν βλέπεις για να μην κόβουν κάποιοι βόλτες στο διαδίκτυο)
    γ)ΚΑΝΕΝΑΣ διπλωμάτης δεν θα πρέπει να έχει κομματική αντίληψη.Εσείς ,οι στρατιωτικοί και οι δικαστικοί είστε οι μόνοι που θα πρέπει να είστε αχρωμάτιστοι.Ειδικά εσείς οφείλετε να εξυπηρετείτε τα Εθνικά μας συμφέροντα χωρίς κομματικές φωνές στα ξένα.
    Θα είναι τραγικό εάν ένας διπλωμάτης της Χώρας μας είχε ανοιχτή γραμμή με Ελλάδα και αυτή να μην είναι του ΥΠΕΞ...
    Είμαι στην ίδια ηλικία με σένα και η ιδιότητα μου μου επιτρέπει να βλέπω και γω προς κάποια κατεύθυνση.Σε πληροφορώ όμως πως δεν έχω ψηφίσει ένα μόνο κόμμα στη ζωή μου.Στην δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

    Καλό θα ήταν τώρα να γυρίσεις στην εργασία σου και να εξυπηρετήσεις τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ μας.

    Φιλικά
    Δεμέστιχας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος 6:16 μμ , χλευάζει ανώνυμους ,στηρίζει λύκο και δεν ξαναπατά...

    Αυτός πολίτη όντως είναι troll
    H προπαγάνδα συνεχίζεται.
    Οι τύποι όλοι αυτοί με το ίδιο όνομα είναι τόσο κοντόφθαλμοι που θα πληρώνουν μια ζωή τα λάθη των πολιτικών μας , θα τους σφαλιαρώνουν και θα νομίζουν ότι τους χάιδεψαν απαλά.

    Στο καλό λοιπόν φίλε ανώνυμε αλλά κάτι μου λέει πως στο μισάωρο θα αθετήσεις την υπόσχεσή σου.

    Οφείλουμε να προστατεύσουμε τους εαυτούς μας και το μέλλον των παιδιών μας πουλώντας την Ολυμπιακή αλλά και όλες τις άλλες υπηρεσίες που είναι ζημιωγόνες .
    Δεν θέλω να πληρώνω άλλο κάτι που με βάζει μέσα.Πόσο κατανοητός μπορώ ακόμα να γίνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρε συ Λυκε, ασε μας επιτελους, με τον "εθνικο αερομεταφορεα".
    Το μαγαζι, εχει φαλιρει προ πολλου, και καποιοι συζητανε για το αν "κλανει ο πεθαμενος".
    Η γιαγια μου ελεγε,
    "θες απ τη λεχωνα, θες απ τη μαμη, παει το παιδι".
    Τα ιδια ισχυουν και εδω.
    Τι μας νοιαζει τωρα ποιος φταιει;
    "Καποιοος, καπου καποτε..."
    Εδω κλεισανε τοσες εταιριες στην Ευρωπη, γιατι η Ολυμπιακη, ειναι ιδιαιτερη;Εχει τον κωλο πισω;
    Αν δεν κλεισει, ποιος θα πληρωνει τα λεφτα,που αλλοιως,θα μπορουσαν να πανε και πουθενα αλλου.Τοσες τρυπες εχουμε να κλεισουμε.
    Και οσον αφορα στους ταιχτες, δεν ειναι μονον οι κυβερνησεις, που φταινε.Μεγαλο,ισως το μεγαλυτερο μεριδιο, εχουν και οι υπαλληλοι εκει, που βουταγαν και αρπαζαν οπως και οπου και απ οπου μπορουσαν.
    Οταν οι οδηγοι αυτοκινητου, επαιρναν τα λεφτα γενικου Δ/ντου, σκεψου oι παραπανω, τι περιμενες να γινει δηλαδη;
    Οταν στα περιφημα ταξιδια προς Ανατολας, Σιγγαπουρη, Αυστραλια κλπ,το πληρωμα καθοταν και πληρωνοταν και πληρωνε ξενοδοχεια, για μερες εκει, πως θα βγει δηλαδη το μαγαζι;
    Η δεν τα ξερεις αυτα;
    Αλλα ειναι καλα να λεμε παντα, οτι μονο οι αλλοι φταινε και οι "εργαζομενοι", ειναι ΠΑΝΤΑ αθωοι και πρεπει παντα να παιρνουν ΟΣΑ ΘΕΛΟΥΝ.
    Αυτα δεν πιστευεις εσυ;
    Kαι τωρα,για μεν τους υπαλληλους της Ολυμπιακης, γινεται της κακομοιρας, για να μη χασουν τις δουλειες τους ,δεν ξερω βεβαια, αν θα εχουν το θρασος να τους βαλουν καπου, ου να παιρνουν τα λεφτα που παιρνανε και πριν,αλλα για τους εργαζομενους της Ζημενς Βορειου Ελλαδος, που θα χασουν ομοιως τη δουλεια τους,αφου το εργοστασιο κλεινει και εκει , δε γινεται κουβεντα.
    Γιατι, αυτους, δεν τους εκανε μανουλα;Η μηπως επειδη οι της Ολυμπιακης ηταν και ειναι βεβαια, γλειψιματιες εχουν πεσει απανω ολοι οι πολιτικοι τους προστατες, για να τους προστατεψουν;
    Αλλα εμεις, ετσι θα το αφησουμε αυτο;Θα το δεχτουμε αδιαμαρτυρητα;
    Αν ναι, καλα να παθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε συ Theodore τι κάνει η Μάρα, είσαστε όλοι καλά στο σπίτι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βλεπω οτι δεν ανηκεις στους απολυμενους της Ζημενς, γιατι αλλοιως, αλλα θα ελεγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάποιος φίλος μίλησε περί slots σε κάποιο σχόλιο.
    Επίσης κάποιοι, αυτές τις ημέρες που είναι το θέμα στην επικαιρότητα, μίλησαν και περί χρυσοφόρων δρομολογίων.
    Όλα αυτά προέρχονται εκ μυθοπλασίας.
    Η αλήθεια είναι (μιλώ ως γνώστης του αντικειμένου )ότι τα τριάντα έξι από τα σαράντα δρομολόγια του εξωτερικού των Ολυμπιακών Αερογραμμών είναι ζημιογόνα.
    Το αυτό ισχύει και για τα περισσότερα μη επιδοτούμενα δρομολόγια του εσωτερικού, λόγω του δομικού προβλήματος της εταιρείας, του αυξημένου σταθερού κόστους που σχετίζεται με τη μισθοδοσία, με τις υπηρεσίες που παρέχει η άλλη εταιρεία, «Ολυμπιακή Αεροπορία Υπηρεσίες», με το κόστος τεχνικής βάσης, κ.ο.κ..
    Όποιος είναι του επαγγέλματος και κοιτάξει τους ισολογισμούς θα
    αποτυπώσει αμέσως το πρόβλημα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έχει σκεφτεί κανείς την επόμενη μέρα; Ωραία, κλείνει η ΟΑ και σταματάμε να την πληρώνουμε. Αυτό το 1 εκ. που θα γλυτώνουμε ημερησίως θα αποταμιευτεί για να χτιστούν νοσοκομεία, σχολεία, κλπ? Μην κοροιδευόμαστε μεταξύ μας.

    Πέραν τούτου, θα γίνει η Aegean μονοπώλιο, με ότι αυτό συνεπάγεται απ' ότι καταλαβαίνετε.

    Κάτι τελευταίο. Για την ασφάλεια των πτήσεων δεν έχει πει κανείς τίποτα. Γνωρίζετε ότι η ΟΑ από Ελλάδα και οι Κυπριακές Αερογραμμές από την Κύπρο, είναι οι μόνες εταιρείες που συντηρούν όπως πρέπει (εξονυχιστικά) τα αεροπλάνα τους; Την Aegean τη σώζει ότι έχει ακόμα σχετικά καινούριο στόλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και γιατι οι υπαλληλοι της εταιριας, αφου εχει οικονομικα προβληματα και το κρατος δε μπορει αλλα ουτε και πρεπει να την χρηματοδοτει και ενδιαφερονται τοοσο πολυ για το μελλον της και για το καλο των Εληνων πολιτων, δεν αποφασιζουν να μειωσουν τους μισθους τους, ωστε να βγει η εταιρια απο το αδιεξοδο;Ετσι κι αλλοιως, παιρνουν αρκετα, ωστε να μπορεσουν να ζησουν και με λιγοτερα.Εμεις οι αλλοι πχ, πως ζουμε;
    Σημερα διαβαζα, οτι η πλειοψηφια των εταιριων παγκοσμιως, το ιδιο τελος θα εχει.Αρα η Ολυμπιακη, πως θα ζητησει να εξαιρεθει;
    Οι αλλοι, στο πηγαδι κατουρησαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Παρότι διαφωνώ στην ιδιωτικοποίηση των κρατικών επιχειρήσεων και ως ρομαντική θα επιθυμούσα την εξυγείανσή τους και τη σωστή μετέπειτα διαχείρισή τους, θα συμφωνήσω μαζί σου στο ότι
    οι ίδιοι ακριβώς πολιτικοί σήμερα λένε τα αντίθετα. Πολύ απλά προς άγρα των ψήφων των εργαζομένων στην Ο.Α.
    Kαι αυτό για μένα είναι το λυπηρό!
    Δυστυχώς!!
    Γιατί ξέρω ότι η Ολυμπιακή θα πουληθεί είτε με τους μεν είτε με τους δε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ marianaonice
    Καλός και άγιος ο ρομαντισμός φίλη μου, αλλά .....
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. «Πως λοιπόν αυτοί οι ίδιοι ακριβώς πολιτικοί σήμερα λένε τα αντίθετα


    Οι πολιτικοί, όλων των κομμάτων, έχουν ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ότι οι Έλληνες πάσχουν από ΜΟΝΙΜΗ ΑΜΝΗΣΙΑ και ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.
    Έτσι οι πολιτικοί, όλων των κομμάτων, όταν θέλουν μπορούν και ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ τους Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολίτη ,βλέποντας τον αριθμό των σχολίων που γινονται σε κάθε ημερήσιο άρθρο σου ,ασχέτως αν αυτά είναι θετικά,επαινετικά ή αρνητικά ,ύβρεις και χλευασμοι....δεν μπορώ παρά να σε συγχαρώ για την σύγχρονη Πνύκα που έχεις φτιάξει εδώ μέσα.
    Είναι μια όαση σε σχέση με πολλά άλλα bloggs που αν κι έχουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα ,δεν παύουν να είναι απλοί αφισοκολλητές .

    Συνέχισε έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το 1987 στην επιστροφή από ένα ταξίδι στην Νέα Υόρκη με την Ο.Α.( τότε μένανε ακόμα μερικά χρήματα για κανένα ταξίδι, σήμερα τρώμε και τα δάνεια) καθόμουνα δίπλα από τον χώρο που εργάζονται οι αεροσυνοδοί.
    Πλησιάζοντας στην Αθήνα τους είδα όλους να ανοίγουν αυτές τις μεγάλες μαύρες τσάντες που έχουν και να αρχίζουν να γεμίζουν με ότι αναλώσιμο είχε μείνει ή είχαν επίτηδες ¨περισσέψει ¨ χωρίς κανένα ενδοιασμό αν τους έβλεπα ή όχι.
    Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η πράξη τους και η αυθάδεια τους, τότε πίστευα ακόμα ότι οι Δημόσιοι υπάλληλοι ήταν ¨ταγμένοι¨ κάτι σαν τους μοναχούς σήμερα βέβαια ¨ταγμένοι¨ είναι μόνο οι πεθαμένοι.

    @λύκε
    Πολύ καλή η ανάλυση Αλλά στο τέλος τα χαλάς λες
    Σήμερα χρεοκοπούμε την Ολυμπιακή για να κάνουμε κραταιή την εταιρία Aegean
    Μα δεν την χρεοκοπούμε σήμερα μόνος σου αναφέρεις από πότε άρχισε ο κατήφορος άλλωστε από ότι άκουσα δεν θα βάλουν φωτιά να τα κάψουν όλα. Θα συνεχίσει να δουλεύει και όποιος έχει κότσια θα δουλέψει.
    Το τελικό μου συμπέρασμα από το σχόλιο σου είναι ότι μόνο οι ιδιωτικές εταιρείες μπορούν να κοντρολάρουν τον κατήφορο οι κρατικές στο τέλος ότι και να γίνει θα μπούνε μέσα αφού οι εκάστοτε κυβερνώντες τις θεωρούν δικό τους μαγαζί διορίζουν δικούς τους στην διοίκηση και την χρεώνουν με το έτσι θέλω.

    @theodore
    "θες απ τη λεχωνα, θες απ τη μαμη, παει το παιδι".
    Κουφό και απολύτως ταιριαστό :)))))

    @george
    Η κατάσταση έχει φτάσει στο σημείο που όλοι ξέρουμε. Μην ψάχνουμε τι έγινε αλλά τι πρέπει να γίνει.
    Εσύ τι προτείνεις να την κρατήσουμε όπως είναι και να πάρουμε άλλο ένα δάνειο να την πληρώνουμε για να μην μείνει η Aegean μόνη της.
    Και τι θα γίνει αν μείνει μόνη της ? (που δεν νομίζω ότι θα είναι μόνη της) Θα ακριβύνει ..τότε δεν θα έχει πελάτες …Μην βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα για το μέλλον χωρίς την Ολυμπιακή…και είναι μάταιο να περιμένουμε να αναστηθεί ο Ωνάσης.

    @Φίλε..... εσύ ξέρεις
    The more people I meet, the more I like my dog
    Καλό ξημέρωμα και δυο καλές κουβέντες στους Dalton :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Στο σποτ των υπαλλήλων στην τηλεόραση λένε ότι ζητάνε λύση...Εθνικά υπερήφανη.
    Εγώ τους απαντώ πως θα αισθανθώ εθνικά υπερήφανος τώρα , που κάποιος παίρνει το πολιτικό κόστος και πουλάει κάτι που μας φεσώνει καθημερινά.Τον κόσμο τον ρωτάνε εάν θέλει να τους πληρώνει?
    10 άτομα ρώτησα σήμερα το απόγευμα και οι 10 μου απάντησαν ότι πρέπει επιτέλους να πουληθεί.
    Νομίζουν ότι εκφράζουν το σύνολο της κοινής γνώμης?Το αντίθετο συμβαίνει και μικρο- συνδικαλιστικά- πολιτικά συμφέροντα τους σιγοντάρουν.

    ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΠΟΤΣ ?

    ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ?

    3Ο ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΣΤΟ PRIME ΤΙΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ.

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΪΔΊΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μήπως πρέπει τα ΜΜΕ να παραγγείλουν μια δημοσκόπηση για το θέμα τώρα που είναι της μόδας :))))

    Δεν είδα κανέναν της Ο.Α. σήμερα εδώ να σχολιάσει για το πρόβλημα τους !!!!

    Δεν ξέρω η Δήμητρα σχολίασε στα ΜΜΕ για το θέμα που ήταν και της δουλειάς ή την ξέχασαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ gnik
    Είναι με κομπιουτεράκι στο χέρι, το στυλό στο αφτί και κάτι υπολογίζουν μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @gnik
    "Εσύ τι προτείνεις να την κρατήσουμε όπως είναι και να πάρουμε άλλο ένα δάνειο να την πληρώνουμε..."

    Τι προτείνω; Να στείλουμε μερικούς πολιτικούς σπίτι τους, και να εκπονηθεί ένα -πραγματικό αυτή τη φορά- σχέδιο εξυγίανσης, το οποίο θα περιλαμβάνει τη συμμετοχή ιδιώτη σε μεγάλο ποσοστό ο οποίος θα κάνει και κουμάντο, αλλά το δημόσιο να διατηρεί έστω ένα 20%, ώστε να διατηρηθεί και ο κοινωνικός χαρακτήρας της εταιρείας, το πολύ καλό δίκτυο δρομολογίων που έχει, και η ασφάλεια των πτήσεων που θεωρείται κορυφαία σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Η περαιτέρω συρίκνωσή της είναι προς αποκλειστικό όφελος της Aegean και όχι προς εμάς τους απλούς πολίτες

    Κάτι τελευταίο: Ο λύκος ανέφερε ότι υπουργοί και βουλευτές ανήκουν στο μετοχική σύνθεση της Aegean, αλλά πέρασε ασχολίαστο. Είναι αλήθεια κάτι τέτοιο κι εάν ναι, είναι νόμιμο; Μια αντικειμενική ανάλυση για την ΟΑ, θα έπρεπε να περιλαμβάνει και αυτή τη διάσταση και όχι μια λαικίστικη ανάλυση του τύπου πόσα νοσοκομεία θα χτίζαμε με τα χαμένα λεφτά της ΟΑ. Να υπολογίσουμε τότε και πόσα σχολεία θα χτίζαμε με τις μίζες της Siemens, τις μίζες των πολιτικών γενικότερα, τα ομόλογα, κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή