Μία από αυτές ήταν και η συμμαχία με την χώρα μας (από τις πλέον σημαντικές και για τις δύο πλευρές) που οραματίστηκαν και έθεσαν σε εφαρμογή οι δύο άνδρες (κκ.Πούτιν- Καραμανλής)
Όταν τον Απρίλιο (εδώ) έγραφα ότι μετά την πολιτική των αγωγών θα έχουμε σαν συνέχεια την πολιτική των οπλικών συστημάτων, αλλά και την συνεργασία σε άλλους τομείς της βιομηχανίας μας , πολλοί είναι αλήθεια ότι δυσπιστούσαν και αντιμετώπιζαν τα γραφόμενα μου με αρκετή επιφυλακτικότητα.
Ήδη η συνεργασία στα οπλικά συστήματα τρέχει ενώ έχει ξεκινήσει και η συμμετοχή μας στο διαστημικό πρόγραμμα της Ρωσίας.
Μπορεί κάποιοι πολίτες ,ζώντας μέσα στην καθημερινότητα τους -ειδικά τώρα με την χρηματοπιστωτική κρίση και τα απόνερα της ύφεσης να μας ακουμπούν-να μην δίνουν και μεγάλη σημασία στο γεγονός ή κάποιοι άλλοι να τα αγνοούν παντελώς.
Όπως αγνοούσαν τις προεργασίες για την συμφωνίες των αγωγών και τους ανακάλυψαν με την υπογραφή των αντίστοιχων συμφωνιών, έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τις προεργασίες και τις υπόλοιπες συμφωνίες της ατζέντας των συναντήσεων Καραμανλή –Πούτιν.
Εχθές ήρθαν να προστεθούν δύο ακόμη κρίκοι της επωφελούς συνεργασίας, που μεσοπρόθεσμα θα επιφέρουν πάρα πολύ σημαντικά οφέλη για την χώρα μας.
Συγκεκριμένα, υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας για συμμετοχή της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας στην παραγωγή, συντήρηση και επισκευή του ΒΕ-200, γνωστότερου ως Μπεριέβ (Beriev).
Είναι το πυροσβεστικό αεροσκάφος που χρησιμοποιήθηκε και βοήθησε την χώρα μας το πύρινο καλοκαίρι του 2007 και το οποίο πλέον θα φτιάχνεται και από ελληνικά χέρια, μετά από συμφωνία του ΥΠΑΝ και του ρωσικού υπουργείου Εμπορίου.
Αντίστοιχη συνεργασία ανακοινώθηκε, και μάλιστα ….από το επίπεδο του σχεδιασμού, για το επιβατηγό MC-21, που έρχεται να ανταγωνιστεί τα Boeing 737 και Airbus 320.
Μετά λοιπόν τις τελευταίες …πινελιές στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας (..jd), εχθές με κοινή ανακοίνωση τους ,ο υπουργός Ανάπτυξης κ.Χρήστος Φώλιας και ο υπουργός Εμπορίου - Βιομηχανίας της Ρωσίας, κ.Βίκτορ Κχριστένκο, ανέφεραν ότι η ΕΑΒ και ο ρωσικός όμιλος «Ιρκούτ» υπογράφουν μνημόνια για:
-ανάδειξη της ΕΑΒ σε κέντρο συντήρησης και επισκευής των αεροσκαφών ΒΕ-200.
- συμμετοχή της στην κατασκευή δομικών τμημάτων του ΒΕ-200 και ηλεκτρονικών για διάφορους τύπους αεροσκαφών.
- συμμετοχή της στη σχεδίαση του επιβατικού MC-21 δυναμικότητας 150, 180 ή 220 θέσεων.
Ο κ.Χρήστος Φώλιας διευκρίνισε ότι η συνεργασία δεν προβλέπει υποχρέωση αγοράς των πυροσβεστικών αεροσκαφών από την χώρα μας.
Από την πλευρά του ο κ.Κχριστένκο τόνισε ότι «η έκταση και το εύρος λειτουργίας του κέντρου συντήρησης και επισκευής θα εξαρτηθεί και από την έκταση της ζήτησης του αεροσκάφους στην ευρωπαϊκή αγορά».
Όσο αφορά το επιβατικό MC-21, σύμφωνα με τον προγραμματισμό προβλέπεται η παραγωγή τουλάχιστον 1000 αεροσκαφών.
Η παραγωγή του MC-21 θα αρχίσει το 2014 .Αναλόγως της επιτυχίας της συνεργασίας με την ΕΑΒ σε αυτό το στάδιο ,θα καθοριστούν και οι δυνατότητες ……περαιτέρω ακόμα συνεργασίας.
Εκτός όμως της συνεργασίας στον τομέα της αεροναυπηγικής., είχαμε με την υπογραφή του μνημονίου και μια ακόμη νέα συμφωνία συνεργασίας Ελλάδας -Ρωσίας .
Η συμφωνία των δύο υπουργών προβλέπει συνεργασία ΚΑΙ στη φαρμακευτική βιομηχανία με ανταλλαγή τεχνογνωσίας και δημιουργία κοινών εταιριών έρευνας και παραγωγής φαρμάκων.
Πολλοί ισχυρίζονταν ότι η συνεργασία Ελλάδας-Ρωσίας θα ήταν μόνο… οι αγωγοί. Όπως βλέπετε …διαψεύστηκαν. Και από ότι είμαι σε θέση να ξέρω σας διαβεβαιώνω ότι θα επακολουθήσουν και νέες συμφωνίες συνεργασίας εντός του 2009.
Και αυτές θα είναι ακόμα πιο ….. «τραντακτές», που προβλέπεται να προκαλέσουν και αντίστοιχου μεγέθους … «αναταράξεις»!
Κατ` αυτόν τον τρόπο πραγματώνεται η πολιτική μιας χώρας και ουχί μέσω ανέξοδων και λαϊκίστικων ενεργειών και δηλώσεων.
Την άσκηση πολιτικής ή την…… παραγωγή παραπολιτικής ;
Με μια μονάδα ελλιμενισμού και εξυπηρετήσεως (στην Β.Ελλάδα) του Ρωσικού στόλου , θα έρθει και θα δέσει το γλυκό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αγωγοί δεν προχωράνε οπότε αρχίζουμε και συζητάμε άλλα θέματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη συζήτηση μέχρι να πέσουν οι υπογραφές και να αρχίσει η υλοποίηση απέχουμε παρασάγγας.
Στα λόγια και τις εξαγγελίες είμαστε κορυφή, από πράξη τίποτα.
Μην προτρέχεις λοιπόν να πανηγυρίσεις γιατί από άσκηση πολιτικής ο Καραμανλής ήταν πάτος.
Από παραγωγή σκανδάλων όμως πλούσια τα ελέη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμο(?)4.11
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θέλεις φίλε μου γράψε μου το ονοματάκι σου(το ψευδώνυμο εννοώ) για να σου απαντήσω.
Αφου οι απο Langley μερια ωτακουστες δεν καταφεραν τιποτα μεσω Vodafone μπηκαν ολα τα μεγαλα μεσα για την δημιουργια μπαχαλου ωστε να σταματησουν τον Καραμανλη στην συνεργασια με Ρωσια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βεβαιως ο μεγας ΓΑΠ δεν εχει βγαλει κιχ για το θεμα των αγωγων η για το θεμα γενικωτερα της συνεργασιας με τη Ρωσια.Οι ντοποιοι προστατες του εχουν αναλαβει τον ρολο της δημιουργιας εκκωφαντικου θορυβου ωστε ο μεσος ελληνας το δικαιωμα στην αυτονομη σκεψη να το χορηγηση στα ΜΜΕ και τα παπαγαλακια.
Γιαυτο σταδιακα οι κυβερνησεις θα βγαινουν μεσα απο γκαλοπ.
Και μια απορια που αιωρειται.
Πως ο ΓΑΠ εντος Ελλαδος δεν φτουραει ο ανθρωπος και μολις βγει εκτος Ελλαδος γινεται πανεξυπνος (η τουλαχιστον ετσι μας τον πλασαρουν) και π.χ. τον εκαναν προεδρο της σοσιαλιστικης διεθνους.Και μιλαμε επι Μπους και Κοντολιζας οχι τιποτε παρακατιανους.Μπραβο διασυνδεσεις!!!!!!
@ Ανώνυμο(που όλοι γνωρίζουμε)troll 4.11
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι φοβάσαι όταν είμαι πάνω από το blog ; Από τις ΙP βλέπω ότι είσαι διαρκώς online.
Τέλος πάντων ! Ατύχησες για μια ΑΚΟΜΗ φορά.
Προχθές παρουσιάστηκε ο αγωγός στην Αλεξανδρούπολη από την κατασκευάστρια εταιρεία Trans-Balkan Pipeline .
Σήμερα γίνεται η επίσημη παρουσίαση στο Μπουργκάς.
Οι μελέτες για το έργο έχουν ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2009, ενώ θα ακολουθήσουν η έκδοση αδειών, η διαδικασία της χρηματοδότησης και τέλος η έναρξη των εργασιών σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Όπως βλέπεις ατύχησες στην παραπληροφόρηση σου.
Δεν είσαι καλό troll. Θα στείλω e-mail(ξέρεις που) να σε αντικαταστήσουν με κάποιον καλύτερο.
Όχι τίποτα άλλο αλλά θα διαμαρτυρηθώ εντόνως που με την χρησιμοποίηση σου ....με υποβιβάζουν. To προηγούμενο troll που είχαν πριν από εσένα ήταν ....καλύτερος.
Απλά φίλε troll να σε ενημερώσω ότι κατά την κατασκευαστική περίοδο θα δημιουργηθούν περισσότερες από πεντακόσιες θέσεις εργασίας, ενώ κατά τη φάση λειτουργίας του έργου θα δημιουργηθούν περίπου διακόσιες πενήντα θέσεις μόνιμες εργασίας.
Τα ετήσια έσοδα διέλευσης που θα εισπράττει η χώρα μας θα αποδίδονται στην περιοχή, εκ των οποίων το κύριο μέρος θα αφορά το νομό Έβρου, και τα υπόλοιπα τους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης, έτσι ώστε τα οφέλη να διαχέονται σε όλη τη Θράκη και τους κατοίκους της.
Με αυτούς τους τρόπους πραγματώνεται η πολιτική !
Όχι άσκηση Παραγωγή – Παραγωγή πολιτικής αυτό θέλουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια να μαθαίνω να πάρουμε λίγο επάνω μας
Υ.Γ. Το έπιασα το .......
Extra +1...Συμφωνώ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόψεις απο ΙΕΚ ΞΥΝΗ ;
Ενδιαφέρεται μια φίλη μου...
Αγαπητέ πολίτη , χαίρομαι πραγματικά που επιτέλους μια κυβέρνηση ανήγαγε σε πρώτη προτεραιότητα την ενίσχυση και την διεύρυνση των ελληνορωσικών σχέσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τελευταία 2 χρονια Έλληνες υπουργοί πηγαίνουν στη Μόσχα σχεδόν πιο συχνά απ` ότι στις Βρυξέλλες.
Η Ελλάδα αναβαθμίστηκε πλέον γεοπολιτικά λόγω του ενεργειακού παιχνιδιού που πολύ σοφά επαιξαν οι κυβερνώντες.
Αυτό είναι πλέον παραδεκτό από όλους.
Τώρα με αυτά που μας παρουσιάζεις και τα οποία για μια ακόμη φορά "έθαψαν" τα ΜΜΕ, προβλέπω και μια μεγάλη ανάπτυξη της βιομηχανίας μας, την οποία οι διάφορες κυβερνήσεις τα τελευταία 15 χρόνια αγνοούσαν , λες και υπήρχε "σχέδιο" εξόντωσης της.
Όλα τα χρήματά τα έριξαν στον τουρισμό, την παροχή υπηρεσιών και την ...αγροτιά.
Την βιομηχανία την άφησαν στη γωνία.
Πάντως προσωπικά θα δώσω το εκλογικό μου βιβλιάριο και την ψήφο μου για όλη τη ζωή μου σ` αυτόν που θα κατορθώσει να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια Ευρωπαϊκή "silicon valley".
Εύχομαι Καλό Βράδυ και πάντα τέτοια για το καλό των παιδιών μας!
Μόνο στο δελτίο της ΝΕΤ έπαιξε η είδηση.Ο νοών νοείτο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΝ.
Για άλλη μια φορά η πολιτική εξουσία κατορθώνει "πουλώντας" στο λαό χάντρες και καθρεφτάκια να αποσπάσει την προσοχή του από τα πραγματικά προβλήματα. Η μοναδική -μέχρις στιγμής- χρησιμότητα της "ρωσολογίας" της Κυβέρνησης δεν είναι άλλη από το να παρέχει ένα καλό άλλοθι στον Πρωθυπουργό, περί συνωμοσίας των Αμερικανών για να πέσει η Κυβέρνησή του, να ρίχνει εκεί μέρος της ευθύνης για το περσινό έγκλημα αδιαφορίας και ανικανότητας σε σχέση με τις πυρκαγιές και τώρα θα μας πει ότι οι βουλευτές του φεύγουν όχι επειδή μοίρασε όλη την Ελλάδα στη μοναστηριακή περιουσία αλλά επειδή -και καλά!- υπέγραψε μια συμφωνία και θα φτιάχνουν οι δημόσιοι υπάλληλοι της ΕΑΒ τα πατάκια για το BERIEV! Έλεος πια! Νομίζω ότι μπορεί κανείς να κοροϊδεύει πολλούς για λίγο καιρό, λίγους για πολύν καιρό αλλά όχι πολλούς για πολύ! Η Νέα Δημοκρατία μας αποχαιρετά και μαζί της οι πειραματισμοί, η πρωτοφανής ανικανότητα, η διαφθορά και η απίθανης πρωτοτυπίας ιδέα να τα ρίχνουμε όλα στους κακούς Αμερικανούς χάριν των κακών Ρώσων! Θα δούμε πολλά μέχρι την ημέρα των εκλογών: Ρώσους, άδειους αγωγούς, ανύπαρκτα αεροπλάνα να γεμίζουν το κενό που αφήνουν στις τσέπες μας οι ερασιτέχνες κυβερνώντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια διόρθωση στην προτελευταία φράση (γιατί δεν κάνει και νόημα δηλαδή!):
ΑπάντησηΔιαγραφή"...κακούς Αμερικανούς χάριν των καλών Ρώσων!Θα δούμε..."
Μιας και ανέφερε ο Sik την βιομηχανία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι είναι το απολύτως πρέπον για την δεδομένη χρονική στιγμή, αφού με το φυσικό αέριο των αγωγών αποκτήσαμε ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των περισσοτέρων Ευρωπαίων εταίρων μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά νομίζω ότι θα πρέπει να επιταχυνθεί η ολοκλήρωση των υποδομών και να ενθαρρυνθεί ο προσανατολισμός της βιομηχανίας στο φυσικό αέριο.
Γιατί δεν λες και ποιος είναι αφού βλέπεις τις IP για να μην δημιουργούνται κι οι γνωστές παρεξηγήσεις φίλε ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν βέβαια , εκτός των αναφερομένων από εσένα φίλε μου, αλλά και των άλλων σχολιαστών και οι άλλες πτυχές αυτής της συνεργασίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι οι οι πτυχές του τουρισμού, οι πτυχές στην αγορά των ακινήτων και των κατασκευών.
Ήδη μέσα στο 2008 αγοράστηκαν ή κατασκευάστηκαν (όπως αναφέρει ο σύλλογος μεσιτών) ακίνητα αξίας 2,3 δις ευρώ από Ρωσικά κεφάλαια.
Πραγματικά οι προοπτικές της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών είναι εξαιρετικά ευοίωνες.
Επίσης κάποιο μεγάλο deal ψήνεται εδώ και 3 μήνες στον χώρο μου, τα χημικά.
Ξέρεις τίποτα εσύ για το ...έγκλημα αγαπητέ μου φίλε:))))))))
Κάλο βράδυ !
Τι λες ρε φίλε (πολίτης); Παρουσιάζεις σαν έργο κάτι που είναι στα χαρτιά και στις μακέτες; Κάτσε να γίνει πρώτα και το κυριότερο να αποδώσει όντως οφέλη για τη χώρα και μετά πανηγύρισε, αλλά να πανηγυρίζεις για τις μακέτες; Ε όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας λες ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2009 θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες. Αστειέυεσαι; Ποιός ζει ποιός πεθαίνει μέχρι τότε. Εδώ ο Μπάιντεν είπε ότι μπορεί να γίνει μια κρίση ανάλογη με αυτή της Κούβας το 1961 (αντιπυραυλική ασπίδα-Καλίνινγκραντ), και αυτό μέχρι το καλοκαίρι του 2009, και συ μας λες ζήσε καλοκαίρι μου να φας αγωγούς.
Αυτή η ιστορία με τους αγωγούς έχει κάτι από Λιακοπουλισμό. Έχει υπερπροβληθεί και υπερεκτιμηθεί η σημασία αυτών των συμφωνιών με τη Ρωσία. Χαρτιά έχουμε υπογράψει με τη Ρωσία. Δεν έχει γίνει κανένα έργο. Αλλά και τα έργα να γίνουνε, σιγά είναι κάποιες επενδύσεις στον ενεργειακό τομέα η αξία των οποίων έχει υπερεκτιμηθεί για επικοινωνιακούς λόγους μαζί με σενάριο συνομωσίας και μυστηρίου που αποσκοπεί στο κουκουλωμα της παταγώδους αποτυχίας σε όλους τους τομείς.
здравствулте! гражданин,
ΑπάντησηΔιαγραφήElew tou thematos mas apeuthinw auto to xairetismo.Xairomai gi autes tis sinergasies pou einai i ennoia ths askhshs swsths kai epeikodomoitikhs politikhs.
Xairomai p niwthw oti sovaroi anthrwpoi asxoloudai wste na xaraksoun shmadikh rwta se auto to karavi p legetai ellada thn opoia kai pistevw kai agapw kai den exw skopo san to neo aima ths xwras auths na egataleipsw epeidh to theloun kapoioi.
Oi adidraseis parapanw me kanoun apla na skeftomai poso poli anisixoun kapoioi mhpws kai ksipnhsei autos o laos kai dei to fegari kai oxi to daxtilo autou pou tou edeixne pou na koitaksei.
Sinexise na prosfereis aploxera thn poiotikh enhmerwsh mas.
Kalhmera se olous
Συμφέρει την Ρωσία να επεκτείνει την συνεργασία της με την Ελλάδα και σε άλλους πολλούς τομείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτό γιατί το οποιοδήποτε προϊόν της θα αναφέρεται ως made in Eu και όχι made in Russia.
Η επιλογή της χώρας μας δεν είναι τυχαία. Εκτός των πολιτιστικών, θρησκευτικών δεσμών με την χώρα μας , παίζει ρόλο και η σημερινή ανεξαρτησία μας από το άρμα των ΗΠΑ , κάτι που δεν ισχύει για τις άλλες βαλκανικές ή πρώην ανατολικές χώρες.
Μη ξεχνάμε ότι ήδη έχουν ξεκινήσει ξανά (που τα τελευταία χρόνια επί ΠΑΣΟΚ είχαν σταματήσει ) οι εξαγωγές αγροτικών προϊόντων μας στη Ρωσία.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!! ΠΟΛΙΤΗ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΩΛΟΥΘΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΟΠΩΣ, ΑΝ ΟΙ ΡΩΣΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ.ΔΗΛΑΔΗ! ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑ ΟΠΛΩΝ ΜΕ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΕ!ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΡΩΣΟΙ! ΕΙΝΑΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφή@όμοιος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη διπλωματία δεν υπάρχουν φίλοι ή εχθροι, ΜΟΝΟ συμφέροντα.
@nassos:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΙΓΟΥΡΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ,ΤΟ ΕΙΠΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ!! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΣΗΜΦΩΝΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΙ ΜΟΝΟ ΟΦΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΙΝΑ!!
Ωραία όλα αυτά με τις νέες συμφωνίες και μακάρι να υλοποιηθούν, αλλά επέτρεψέ μου να πω ότι περισσότερο ακούγονται ως "προεκλογικές εξαγγελίες" πολιτικών. Το 2009 θα γίνει το ένα, το 2014 θα θα γίνει το άλλο, θα δημιουργηθούν στο μέλλον νέες θέσεις εργασίας (γι' αυτές που έχουν ήδη χαθεί όμως και συνεχίζουν να χάνονται ούτε λόγος) κλπ. Από πριν το 2004 είχει μιλήσει ο Καραμανλής για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων στη χώρα. Ήδη τελειώνει το 2008...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές οι συμφωνίες μόνο που θα κληθεί σύντομα άλλος πρωθυπουργός να τις υλοποιήσει...γιατί ο Καραμανλής θα ασχολείται με τους τραπεζίτες και τον Αθανασόπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε politis-gr,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα αντανακλαστικά σου στις πραγματικά σημαντικές ειδήσεις των ημερών αποδεικνύονται πολύ γρήγορα. Συγχαρητήρια!
Μπορεί να διαφωνώ μαζί σου ως προς τη χρησιμότητα και τα οφέλη του αγωγού Burgas – Αλεξανδρούπολης, αλλά συμφωνώ και επαυξάνω όσον αφορά στη σημασία συμμετοχής της Ε.Α.Β. στην κατασκευή του Be-200 και το σχεδιασμό του MC-21. Ειδικά το δεύτερο σχέδιο είναι πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα, μια και τα οφέλη θα είναι πολλαπλά, κυρίως αναφορικά με την απόκτηση τεχνογνωσίας. Αυτό όμως που θα πρέπει να προσεχθεί, κατά την άποψή μου, αν δε θέλουμε στο μέλλον να μιλάμε για άλλη μια χαμένη ευκαιρία, είναι να «δεθεί» η ελληνική συμμετοχή στο σχεδιασμό και την κατασκευή του MC-21, γιατί όχι και με συμφωνία συμμετοχής στα έξοδα ανάπτυξης και παραγωγής του αεροσκάφους. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλιστεί ότι η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα αυτό δε θα εκτραπεί στο μέλλον, από εγχώριους «παράγοντες» και ξένους «φίλους και συμμάχους», σε ανούσια συνεργασία ή κοπή μετάλλων…
Δέν τό είπε η ΝΕΤ μόνον. Ο κ. Σπ. Χατζάρας, στόν "Γαλανό Ουρανό" στό δελτίο τών 11μμ, ανέφερε αυτή τήν υπογραφή καθώς καί τήν παρουσία τού κ. Φώλια. ΜΔΕ
ΑπάντησηΔιαγραφή