Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2008

«Μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίνετε».


Για μια ακόμη φορά ένα μείζον δημόσιο σκάνδαλο το οποίο παραπέμπεται στην Εξεταστική, τείνει να εκφυλιστεί με την απόρριψη τόνων λάσπης επάνω στο λούστρο της Δημοκρατίας και των θεσμών.

Εχθές έγραφα για ορισμένες από τις καταθέσεις μαρτύρων που είχαν κληθεί την εβδομάδα που μας πέρασε. Σχεδόν όλες είχαν κάποιο (αρνητικό ή θετικό) ενδιαφέρον.

Εκείνη όμως που μου προξένησε τεράστια εντύπωση ήταν η κατάθεση του πρώην πρόεδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Ξάνθης κ. Ξινίδη.

Ισχυρίστηκε ότι o ίδιος πληροφορήθηκε τόσο από το νομάρχη κ. Παυλίδη και το δήμαρχο της περιοχής όσο και από το μητροπολίτη Παντελεήμονα, ότι ο κ. Ρουσόπουλος τους είπε πως «έχει λήξει το θέμα της ιδιοκτησίας» για τη λίμνη, τις παραλίμνιες εκτάσεις και τη νησίδα Αντά Μπουρού και ότι «έγινε δεκτό πως αν δεν τους θέλουμε εμείς στην Ξάνθη θα τους δώσουμε κάπου αλλού».

Αυτό έδωσε την αφορμή (?) την επομένη ημέρα μέσω των … γνωστών e-mail του κ. Καρχιμάκη και των non paper του ΠαΣοΚ , ο ημερήσιος τύπος να …ξεφωνίζει με τίτλους «Μάρτυρας κατέθεσε πως ο Ρουσόπουλος ήξερε τα πάντα για το Βατοπαίδι» (Τα Νέα) , «Σε κλοιό ο Ρουσόπουλος» (Έθνος) , «Μπλέκει τώρα τον Ρουσόπουλο» (Ελευθεροτυπία), «Εμπλοκή Ρουσόπουλου» (Το Βήμα) κλπ, ενώ ο εκπρόσωπος τύπου του ΠαΣοΚ κ. Παπακωνσταντίνου δήλωνε….. «Τα στοιχεία που έρχονται στο φως στην Εξεταστική Επιτροπή επιβαρύνουν τα στελέχη της ΝΔ».

Εγώ πρώτος από όλους φωνάζω ότι εάν πραγματικά υπάρχει κάποια παράνομη εμπλοκή του πρώην υπουργού επικρατείας (αλλά και οποιουδήποτε άλλου και από οποιονδήποτε πολιτικό χώρο), τότε να σταλεί δικαίως στο …πυρ το εξώτερον.

Όμως εάν θέλουμε να ονομαζόμαστε ευνομούμενη πολιτεία και το πολίτευμα μας …Δημοκρατία , τότε ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να παρατηρήσουμε κάποια …περίεργα γεγονότα.

Αφενός μεν ο κ. Ξινίδης δεν είχε πει αντίστοιχα πράγματα στην κατάθεσή του στον ανακριτή , αφετέρου δε η κατάθεση του έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όσα την προηγούμενη ημέρα είπε στην επιτροπή ο μητροπολίτης Ξάνθης Παντελεήμων.

Ο μητροπολίτης είπε ότι ο κ. Ρουσόπουλος είχε δηλώσει αναρμόδιος και τους είχε παραπέμψει στα συναρμόδια υπουργεία.

Στην ίδια αντίφαση έρχεται και με τα όσα κατέθεσε στην επιτροπή και ο Νομάρχης Ξάνθης, κ.Παυλίδης, ο οποίος κατέθεσε ότι: «πήγαμε και θέσαμε τα ζητήματα. Του είπαμε εμφατικά, ότι αυτά δεν ανήκουν στη Μονή. Εγώ τουλάχιστον ήμουνα έντονος. Ειπώθηκε από τον κ. Ρουσόπουλο ότι δεν είναι δική του δουλειά όλη αυτή η υπόθεση και ότι δεν είναι της αρμοδιότητάς του».

Οι αντιφατικές αυτές καταθέσεις οδήγησαν το κυβερνών κόμμα δια του κ. Μπούγα να ζητήσει την κατ' αντιπαράσταση εξέταση τους.

Από την στιγμή που η Εξεταστική έχει όλες τις αρμοδιότητες των ανακριτικών αρχών, καθώς και του εισαγγελέα πλημμελειοδικών, διερωτώμαι γιατί δεν κάνουν χρήση αυτών και να παραπέμψουν στην δικαιοσύνη τον κ. Ξενίδη για το αδίκημα της ψευδομαρτυρίας (από την στιγμή που στην κατ' αντιπαράσταση εξέταση τους διαπιστωθεί ότι αυτά που ισχυρίζεται ουδέποτε του τα είπαν οι άλλοι δύο εξεταζόμενοι) .

Στην αντίθετη περίπτωση η Εξεταστική Επιτροπή θα έχει χάσει τον σπουδαίο θεσμικό της ρόλο και θα έχει ξεφύγει από την ρότα της αλήθειας , αφού από αυτή θα μπορούν να .....παρελάσουν άτομα τα οποία θα καταθέτουν αναλήθειες κατά το δοκούν και σύμφωνα με το πολιτικό τους ή οποιοδήποτε άλλο συμφέρον τους.

Όπως έλεγαν και οι σοφοί γέροντες μας, η Εξεταστική θα μετατραπεί σε …. «Μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίνετε» !

17 σχόλια:

  1. Να διωχθεί ο εν λόγω κύριος εάν τα μασάει κατά το δοκούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικά όλο το κλίμα με τις εξεταστικές, προανακριτικές επιτροπές είναι αρκετά γκρίζο και θολό.
    Περισσότερο για επικοινωνιακούς λόγους γίνονται παρά για να αποδοθούν ευθύνες.
    Μήπως είναι ώρα με αυτά που συμβαίνουν , να απαιτήσουμε οι πολίτες (ΟΛΟΙ) να καταργηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών ;
    Μήπως να απαιτήσουμε ακόμα και την άρση της ασυλίας των πολιτικών;
    Μήπως όπως κρινόμαστε όλοι μας ενώπιον της δικαιοσύνης και σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους , το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τους βουλευτές;
    Μήπως ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΚΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΙΣΡΑΪΛΙΝΟΙ (ΕΒΡΑΙΟΙ) ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΥΛΩΝ ΤΗΝ ΑΠΥΘΜΕΝΗ ΦΡΙΚΩΔΗ ΣΥΣΣΩΡΕΥΜΕΝΗ ΚΑΚΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟ ΕΡΕΒΟΣ .....

    http://makelio.blogspot.com/2008/11/blog-post_1004.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη γιατί δεν κατάλαβα καλά. Ο Ξινίδης είπε ότι του τα είπαν ο μητροπολίτης και ο νομάρχης ενώ αυτοί ισχυρίζονται ότι δεν του έχουν πει τέτοια πράγματά?
    Εάν το αντίστοιχό γεγονός γινόταν σε ένα δικαστήριο (έστω και αστικό , πόσο μάλλον σε ποινικό) την ίδια στιγμή δεν θα του απαγγελλόταν κατηγορία για ψευδορκία από τον δικαστή?
    Τότε οι κ.κ της επιτροπής να καλέσουν και εμένα που έχω πολλά να τους πω(αφού δεν έχω καμιά συνέπεια τι με νοιάζει).
    Πάντως αυτό που μου είπε ο παππούς μου , η γιαγιά μου , ο μπατζανάκης του αδελφού του θείου μου και ο εξάδελφος του κουνιάδου της αδελφής του περιπτερά της γειτονιάς μου είναι ότι :ο Ρουσόπουλος , o Δρύς , ο Δούκας , ο Μπασιάκος και ο Φωτιάδης είχαν συστήσει από κοινού offshores στον Άγιο Μαυρίκιο (Μεγάλη η χάρη του) και τα συμβόλαια τα είχε συντάξει η σύζυγος του Βουλγαράκη.
    Ας με καλέσουν να τους τα πω , αφού από εκεί περνά ο κάθε πικραμένος και χωρίς συνέπειες.
    Δεν πάμε καλά κύριοι. Έχουμε σοβαρό έλλειμμα Δημοκρατίας και πιθανώς να μη το καταλαβαίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ μου φίλε πολίτη,ξεχνάς το «Quid leges sine moribus (τι να σου κάνουν οι νόμοι χωρίς τα ήθη);
    Λιάνα Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Αριστοτέλης, στα Πολιτικά του, αναφερόμενος στα είδη της δημοκρατίας, λέει ότι υπάρχει μια μορφή δημοκρατίας, στην οποία υπέρτατη αρχή είναι ο νόμος, ενώ σε άλλο είδος, υπέρτατη αρχή είναι ο λαός.
    Σχετικά με αυτό το δεύτερο είδος αναφέρει: «είναι η περίπτωση κατά την οποία τα ψηφίσματα έχουν μεγαλύτερη ισχύ από το νόμο αυτό συμβαίνει στην πόλη όταν υπάρχουν και δρουν δημαγωγοί.
    Στις δημοκρατικές πόλεις που κυβερνιούνται κατά το νόμο, δεν κάνει ποτέ την εμφάνισή του ο δημαγωγός, αλλά είναι οι άριστοι πολίτες που έχουν την πρωτοκαθεδρία.
    Οι δημαγωγοί κάνουν την εμφάνισή τους εκεί όπου οι νόμοι δεν αποτελούν την υπέρτατη αρχή».
    Πόσο δίκιο είχε !
    Μας θυμίζει τίποτα αυτό από την σημερινή πραγματικότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και δεν το συνηθίζω να απαντώ σε ανώνυμα blogs, σας παραπέμπω μόνο σε αυτό το ποστ μου:
    http://krogias.blogspot.com/2008/11/blog-post_8646.html
    για μια μικρή δόση αλήθειας.
    Όσο για τον Νομάρχη, εδώ στην Ξάνθη έχει γίνει ήδη ανέκδοτο η στάση του στην εξεταστική...
    Μην ξεχνάμε ότι είναι και Νομάρχης που πρόσκειται στο κυβερνών κόμμα.

    Μακάρι να εξεταστούν κατ' αντιπαράσταση για να λάμψει όλη η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη θεωρία η δημοκρατία λειτουργεί απλά και όμορφα: οι πολίτες εκλέγουν τους νομοθέτες, οι νομοθέτες θεσπίζουν νόμους, και η πολιτεία εκτελεί τους νόμους!
    Όλα αυτά τα όμορφα στην θεωρία. Στην πραγματικότητα επικρατεί η ανομία με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό που αναφέρει ο πολίτης.
    Και όταν αυτή η ακραία μορφή ανομίας βρίσκει πεδίο και τόπο μέσα στον νομοθετικό χώρο (την βουλή), τότε σίγουρα αυτό που έχουμε δεν είναι Δημοκρατία.
    Είναι τηλεδημοκρατία ; είναι δημιο-κρατία ; είναι ολιγαρχία; είναι .......πολλά θα μπορούσε να γράψει κανείς. ΟΧΙ ρε παιδιά τίποτα από όλα αυτά δεν είναι !
    Το σημερινό πολίτευμα είναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ. Καμιά σχέση με νόμους και Δημοκρατία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι δημοκρατικοί θεσμοί και η απαίτηση για κοινωνική δικαιοσύνη, για την εφαρμογή του νόμου, είναι έννοιες που θέτουν την ισότητα, το σεβασμό στον άνθρωπο, το σεβασμό στα δικαιώματά του, το σεβασμό στην αξιοπρέπειά του, στο επίκεντρο της πολιτικής.
    Το σεβασμό αρχών και αξιών.
    Ως Πρόεδρος και της Σοσιαλιστικής Διεθνούς ξέρω ότι, αυτές οι
    έννοιες, της δημοκρατίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης, είναι στον πυρήνα των δικών μας αρχών.
    Ομιλία του Γ.Α. Παπανδρέου πριν λίγες ημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ Exarxos
    Πολύ σωστά αναφέρεις τα πολιτικά του Αριστοτέλη.
    Αν τώρα το συνδυάσουμε και με την εξέλιξη που περιγράφει στο όγδοο βιβλίο της Πολιτείας, ο Πλάτωνας, τότε θα έχουμε βγάλει και το συμπερασμά μας.
    Συγχρόνως θα γίνουμε και ...μελλοντολόγοι.
    Βλέπουμε λοιπόν στο βιβλίο της Πολιτείας να περιγράφει ένα καλό πολίτευμα που μεταβάλλεται διαδοχικά, από το κακό στο χειρότερο, για να καταλήξει στη δημοκρατία, και μετά στην τυραννία: το πολίτευμα, εν­νοούμενο όπως ακριβώς οι συμπεριφορές του ατόμου, εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να μεταβαίνει εκάστοτε ως αποτέλεσμα σε κάποιο άλλο χειρότε­ρο.
    Έτσι, η δημοκρατία γεννιέται από την ολιγαρχία, όταν διαχέονται επιθυ­μίες περιττές και όταν κακοί οινοχόοι προσφέρουν στο λαό την άκρατη ελευθε­ρία.
    Εγκαθίσταται βαθμιαία ένα πολίτευμα που μοιάζει πολύ με την αναρχία. Βλέπουμε τότε καταδικασμένους να κυκλοφορούν ελεύθερα και να προσποιού­μαστε ότι δεν τους βλέπουμε.
    Σπρωχνόμαστε στους δρόμους από ανθρώπους και από ζώα.
    Οι πατέρες στην οικογένεια κολακεύουν τα παιδιά τους και ζη­τούν να τα ευχαριστήσουν εκμεταλλευόμενοι την επιθυμία της ελευθερίας.
    Τα ηλικιωμένα άτομα μιμούνται τους νέους για τον ίδιο λόγο.
    Τους δασκάλους να μι­μούνται και να κολακεύουν τους μαθητές, δυνάμει της ίδιας αυτής αρχής της ελευθερίας.
    Το αποτέλεσμα το γνωρίζετε: ένας προστάτης του λαού αναδύεται και προσφέρει δήθεν προστασία: μεταμορφώνεται γρήγορα σε τύραννο, και, αυ­τός, με τη γεύση του αίματος γίνεται λύκος.
    Όλος ο κόσμος γνωρίζει αυτές τις τρομερές και συναρπαστικές σελίδες. Και, ασφαλώς πολλοί άνθρωποι πίστεψαν ότι μπορούσαν να τις χρησιμοποιή­σουν για να επιφέρουν μια οριστική καταδίκη της δημοκρατίας και κάθε δημο­κρατικού ιδεώδους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ να φέρουν τον Μητροπολίτη, τον Νομάρχη και τον Ξινίδη , κατ` αντιπαράσταση και εφόσον αποδειχτεί ότι ο συγκεκριμένος κύριος (προσκείμενος στο ΠΑΣΟΚ) ψεύδεται, να οδηγηθεί στην φυλακή ,όχι μόνο για ψευδομαρτυρία ,αλλά και για περιφρόνηση των θεσμών .
    Ας του ρίξει και μια μήνυση ο Ρουσόπολος και μια αγωγή συγχρόνως. Να του πάρει ότι έχει και να τα διαθέσει σε ιδρύματα.
    Μόνο έτσι θα παραδειγματιστούν κάποιοι.
    Ίσως μόνο έτσι μπορεί να λειτουργήσει η δημοκρατία και να μη οδηγηθούμε σε αυτά του Πλάτωνα που έγραψε ο προηγούμενος σχολιαστής, ο extra.
    Αλλά βλέπετε σαν κοινωνία είμαστε σάπια και όταν γίνει καμία μήνυση ή αγωγή(το οποίο έχει δικαίωμα ο κάθε πολίτης)σε κάποιο πολιτικό ή δημοσιογράφο , τότε από οικονομικές ή κομματικές στοχεύσεις, τσιρίζουμε σαν πτηνά που τα σφάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πασιφανές ότι ο "αξιόπιστος" κρογιας αναστατώθηκε και αναγκάστηκε να μας παραπέμψει σε σχόλιό του!!!!!!!!!
    Επί της ουσίας ΤΙΠΟΤΑ!!!
    Από που προκύπτει ότι ο δικηγόρος είναι πιο αξιόπιστος από το Νομάρχη;
    Επειδή το λέει ο κρόγιας;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μη το ψάχνεται ρε παιδιά. Πρόκειται για συμπλοκές συμφερόντων που η κοινή γνώμη αποχαυνωμένη την παρακολουθεί με το ενδιαφέρον που παρακολουθεί ένα ριάλιτι από την τηλεόραση.
    Αυτό έχει σαν συνέπεια αυτό το ρημάδι το πολίτευμα (όπως πολύ σωστά είπε και κάποιος ποιο πάνω)να είναι πλέον Φασισμός.
    Μια Γιάννα και ένας Βγενόπουλος θα έρθουν ως Σωτήρες για να μας ...αλλάξουν τα φώτα!!!
    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κρόγια τα blogs είναι και... επώνυμα?

    Εσύ έρχεσαι να μας πεις για την αξιοπιστία του Νομάρχη σε σχέση με αυτή του δικηγόρου και με ποιά επιχειρήματα ?

    Δεν διάβασες καλά το άρθρο του πολίτη απ ότι βλέπω,

    Ο τηλεορασάκιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "που η κοινή γνώμη αποχαυνωμένη την παρακολουθεί με το ενδιαφέρον που παρακολουθεί ένα ριάλιτι από την τηλεόραση."

    Αυτή είναι όλη η αλήθεια .

    Τελειωμένοι πολίτες που απασχολούνται με την Μανωλίδου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εμπρός Πολίτη να ανοίξουμε τη Γυάρο και τη Μακρόνησο να βάλουμε μέσα όσους δεν δίνουν καταθέσεις σύμφωνα με τη γραμμή της κυβέρνησης...τι περιμένουμε ; να βγεί το ΠΑΣΟΚ;
    ΓΕΛΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΧΑΣΑΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή