H μάχη ήταν προφανώς άνιση από την αρχή. Από τη μία ο επαγγελματίας του τηλεφωνικού μάρκετινγκ, από την άλλη μια ηλικιωμένη που ελάχιστα καταλαβαίνει από τα τεκταινόμενα στο χώρο της τεχνολογίας.
Όταν έκλεισε το τηλέφωνο είχε μείνει με την εντύπωση ότι την πήραν από τον ΟΤΕ για να της κάνουν «ένα δωράκι».
Ένα μήνα μετά ήρθε ο λογαριασμός. …..Της Vivodi. Ρώτησε τα παιδιά της όλο απορία γιατί της ήρθε αυτός ο λογαριασμός.
Όταν τα παιδιά της αποφάσισαν να διερευνήσουν την υπόθεση άκουσαν με έκπληξη την υπάλληλο της εταιρίας να δηλώνει ότι αποτελεί πάγια πρακτική η «σύναψη σύμβασης» μέσω .......ηχογραφημένων συνομιλιών.
Τι είχε συμβεί; Με όχημα μια προσφορά για 60 λεπτά δωρεάν ομιλίας η εταιρία είχε....... ερμηνεύσει τη συνομιλία, την οποία και είχε ηχογραφήσει χωρίς να το συνειδητοποιήσει η συνταξιούχος, ως συναίνεση για σύναψη συμβολαίου.
Όταν ζήτησαν να ακούσουν αυτή τη συνομιλία η απάντηση ήταν ότι πρέπει να στείλουν το αίτημα γραπτώς.
Η εταιρία ζητά δηλαδή υπογραφή για να ικανοποιήσει ένα αίτημα του πελάτη αλλά …….δεν χρειάζεται υπογραφή για να κάνει «σύμβαση» μαζί του.
Έτσι, η 75χρονη συνταξιούχος βρέθηκε να παραμένει συνδρομητής του ΟΤΕ στον οποίο συνεχίζει να πληρώνει το μηνιαίο πάγιο αλλά οι υπηρεσίες τηλεφωνίας χρεώνονται πλέον από την .....«ανταγωνίστρια» εταιρία.
Όπως έδειξε η έρευνα και οι ερωτήσεις στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών αλλά και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, το περιστατικό δεν είναι μεμονωμένο.
Πολλοί από τους παρόχους υπηρεσιών τηλεφωνίας δουλεύουν συστηματικά με την ηχογράφηση συνομιλιών με «πελάτες».
Οι περιπτώσεις συνταξιούχων, που δεν τα πάνε και τόσο καλά με την τεχνολογία, είναι ιδανικές.
Μέχρι να καταλάβουν κάποιοι συγγενείς (συνήθως τα παιδιά) τι συνέβη και να ζητήσουν την αποστολή των ηχογραφημένων συνομιλιών έχουν περάσει κάποιοι μήνες.
Και βεβαίως πολλοί συνταξιούχοι ούτε φαξ ξέρουν να στείλουν ούτε έχουν τις φυσικές και ψυχικές αντοχές για να τρέχουν στις διάφορες υπηρεσίες και να κάνουν τις καταγγελίες τους.
Τέτοιες μεθόδους καταγραφής συνομιλιών μέχρι σήμερα μόνο από μυστικές υπηρεσίες γνωρίζαμε.
Να που το …μάρκετινγκ τους αντιγράφει. Για προσέξτε!
Πηγή: e-typos com
Συνέβη και σε μένα και ξεμπέρδεψα σε 2,5 μήνες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυ μπλέξεις.
ti les re politi mia xara einai h vivodi.gia na se syndesei thelei fototypia afm ypografes klp.oso gia thn hxografhsh profanws einai gia ta mpinelikia poy mporei na rijei kanenas ..anupomonos
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός ο συσχετισμός Πολίτα ! Κακοποιά στοιχεία, εχθροί του κοινωνικού συνόλου ελοχεύουν και στις δύο αυτές "ευγενείς" τάξεις επαγγελματιών, τους μαρκετίστες και τις μυστικές υπηρεσίες. Κοινό τους σημείο πέρα απ' τις μεθόδους η βαθειά περιφρόνηση στη βούληση και στα δικαιώματα του ...πόπολου. Αλλες "συμπαθείς" τάξεις που επιδεικνύουν πλέον τα ίδια νοσηρά συμπτώματα είναι, οι πολιτικοί, οι "δημοσιογράφοι" και οι Ολιγάρχες των μονοπωλίων. Αιτημα δημοκρατικό πλανητικής σημασίας, δικαιώματα στον πολίτη, κοινωνικός έλεγχος στις εξουσίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η επιτροπή τηλεπικοινωνιών τι στο καλό κάνει?Κανένα ενδιαφέρον για τις παρανομίες και τις απάτες όλων των εταιριών?Κράτος και πολιτεία σε βαθύ ύπνο.Πολίτες και μπλόγκερς θα τους τα λέμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα τα παραπάνω ερωτήματα ζητούν υπεύθυνες απαντήσεις από ανεύθυνους αρμόδιους .Να χαίρόμαστε την ιδιςτικοποίση στις επικοινωνίες.Τονίζω πως το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχουν φυσικά οι εταιρίες και τα παμπόνηρα στελέχη τους και πολιτικές τους.
@ανώνυμος 11:32: Γιατί παραπληροφορείς; Την εμπειρία me thn Vivodi, ακριβώς όπως την περιγράφει ο "politis-gr" και οι άλλοι φίλοι εδώ, την έζησα κι εγώ με τον πατέρα μου, 85 χρονών άνθρωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφή