Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Η κοινωνία μας έχει εθιστεί στο ανώμαλο !

Θα πρέπει επιτέλους να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους.

Αυτή η μορφή δημοκρατίας , για το κτίσιμο της οποίας όλοι μας έχουμε την ανάλογη συμμετοχή άρα και τις ανάλογες ευθύνες, τείνει να ακουμπήσει μια φασίζουσα μορφή πολιτεύματος που ουδεμία σχέση έχει με την δημοκρατία.

Κύρια χαρακτηριστικά του δημοκρατικού πολιτεύματος είναι η ελευθερία της έκφρασης και του λόγου , του συναθροίζεσαι και του εκλέγειν .

Θα αναφερθώ μόνο σε χαρακτηριστικά περιστατικά από τον Πανεπιστημιακό χώρο και ο καθένας μας ας βγάλει και τα δικά του συμπεράσματα.

Τον Ιούνιο του 2004 το «Πανεπιστήμιο Μακεδονία» διοργάνωνε ένα αξιόλογο συνέδριο με τίτλο «Ενθυμούμενοι τον κομμουνισμό, γιορτάζοντας τα 15 χρόνια Δημοκρατίας στην Ανατολική Ευρώπη».

Μια πολυπληθείς ομάδα μελών του ΚΚΕ και της ΚΝΕ εισέβαλαν στο χώρο του συνεδρίου και με πανό και συνθήματα απέτρεψαν τη διεξαγωγή του.

Τον Απρίλιο του 2005 αριστεριστές εισέβαλαν σε αίθουσα του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, όπου σταμάτησαν την παρουσίαση ενός βιβλίου και κράτησαν επί ώρες όμηρους κάποιους βουλευτές!

Χθες, στα κεντρικά ΤΕΙ στα οποία είχαν προγραμματιστεί οι διαδικασίες για την ανάδειξη νέων διοικήσεων των Ιδρυμάτων, δεν πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές.

Τόσο στο Τεχνολογικό Ίδρυμα της Αθήνας όσο και στο αντίστοιχο του Πειραιά, σπουδαστές με την ενίσχυση φοιτητών (που στην πλειονότητά τους προέρχονταν από τα ΕΑΑΚ και την «Αριστερή Ενότητα», παράταξης η οποία πρόσκειται στη Νεολαία του ΣΥΝ,) διέκοψαν τις διαδικασίες, αποσπώντας και καταστρέφοντας περισσότερες από τις μισές κάλπες που είχαν στηθεί για την ψηφοφορία των μελών του διδακτικού, διοικητικού, τεχνικού προσωπικού, αλλά και των σπουδαστών.

Τα ίδια είχαν συμβεί- με πρωταγωνιστές πάλι τις ίδιες παρατάξεις- και πριν λίγες ημέρες στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της Κρήτης.

Τα συγκεκριμένα παραδείγματα είναι «σταγόνα στον ωκεανό» των παρεμφερών …..δημοκρατικών διαδικασιών που μετέρχονται συγκεκριμένοι πολιτικοί χώροι μέσω των νεολαίων τους.

Η συνήθης αντίδραση ;……Καμιά επίσημη δήλωση και ποτέ - που να καταδικάζει τις συγκεκριμένες …δημοκρατικές πρακτικές- από τα κόμματα που τους εκτρέφουν , τους συντηρούν και τους υπερασπίζονται.

Δείτε πόσο εύκολα αυτή η μικρή απόσταση μεταξύ του λαϊκισμού και του φασισμού διανύετε κατά βούληση ,στο όνομα της ελευθερίας την οποία μετατρέπουν σε ..ελευθεριότητα και στο όνομα της δημοκρατίας την οποία και αυτή μετατρέπουν στην φασίζουσα μορφή της δημιοκρατίας .

Συγχρόνως το Πανεπιστημιακό άσυλο που προστατεύει στην ελεύθερη διακίνηση των ιδεών καταπατείται , διασύρεται και εξευτελίζεται εκ των ένδον.

Αυτοί οι οποίοι θα έπρεπε να το διαφυλάσσουν ,είναι οι ίδιοι που το καταπατούν , βιάζοντας δημοκρατικούς θεσμούς , εκβιάζοντας ανθρώπους και καταστάσεις, εμποδίζοντας με καταλήψεις από την μειοψηφία την ακαδημαϊκή ελευθερία του διδάσκειν και του διδάσκεσθαι.

Η διαστροφική μετάλλαξη του ασύλου στην πράξη προφανώς δεν προάγει την ελεύθερη παραγωγή και διακίνηση γνώσης και ιδεών αλλά αντίθετα εγκαθιστά την ακυβερνησία και ανομία στο πανεπιστημιακό χώρο.

Η αυτοδιοίκηση των πανεπιστημίων είναι τελείως ανέφικτη ,όσο το άσυλο στην πράξη καθιστά προβληματική την δυνατότητα εκτέλεσης των αποφάσεων που λαμβάνονται από τα νόμιμα διοικητικά και φοιτητικά όργανα.

Μια οργανωμένη ομάδα που είναι σε θέση να κινητοποιήσει κανα δύο εκατοντάδες άτομα, μπορεί όχι μόνο να εμποδίσει την εκτέλεση αποφάσεων των πρυτανικών αρχών αλλά ακόμη και να αποσπάσει χρησιμοποιώντας βία το ύψιστο «αντικείμενο» των δημοκρατικών διαδικασιών , την κάλπη .

Σίγουρα όλα αυτά τα παραδείγματα δεν συνάδουν με την έννοια της Δημοκρατίας.

Και εμείς οι απλοί πολίτες …..ωσάν παρατηρητές φαινομένων που δεν έχουν καμία σχέση με εμάς και δεν μας επηρεάζουν, ….αποδεχόμαστε την παρακμή και τα παρακμιακά φαινόμενα.

Γιατί δυστυχώς ως κοινωνία, το ομαλό τείνουμε να το θεωρήσουμε ως ανώμαλο και ……

……….το ανώμαλο ως ομαλό.

35 σχόλια:

  1. Ναι μεν έχεις δίκιο, αλλά πουθενά στο άρθρο σου δεν βλέπω να προτείνεις κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Πολίτη....
    Μήπως μπορείς να μου θυμίσεις ποιος βουλευτής άρπαξε την κάλπη κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας στη Βουλή; Πού ανήκε;;;

    Θα συμφωνήσω με τον 4.57...
    Τι προτείνεις;
    Μήπως κατάργηση του ασύλου;
    Είναι μεγάλη κουβέντα κι έχουν ξοδευτεί τόνοι από μελάνι..... και χαρτί.
    Αν υποστηρίζεις την κατάργησή του αρθρογράφησε επώνυμα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αλλά άμα ο κάθε κυβερνών τόσα χρόνια δεν άφηνε αυτές τις ομάδες να ελευθεριάζουν και να διαλύουν τον κάθε δημόσιο τομέα όπως στην περίπτωση της παιδείας πως θα πεισθούμε ποιό ευκολα εννοώ μέσω της αγανάκτησης να μιλάμε για και ιδιωτικά πανεπιστήμια. ε? :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Ανώνυμο 4.57 και 5.30
    Για προβλήματα κοινωνικά προηγείται η διαπίστωση, έπεται η αποδοχή του προβλήματος από την πλειοψηφία των πολιτών και καταλήγουμε στην υποβολή προτάσεων για την οποιαδήποτε λύση.
    Νομίζεται ότι είμαστε στο τρίτο στάδιο;....γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι ακόμη είμαστε μεταξύ πρώτου και δεύτερου.
    YΓ. Καλ(π)ογιάννη φίλε , βουλευτή της ΝΔ.
    Αν και η κίνηση του βουλευτή -τότε -ήταν απλώς συμβολική, τέτοια φαινόμενα -από οποιοδήποτε πολιτικό χώρο και εάν προέρχονται- είναι καταδικαστέα.
    Εξαιρέσεις στην δημοκρατία δεν υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετική τοποθέτηση.Δεν μποεί η μειοψηφία να τα κάνει όλα άνω κάτω...Η διάταξη για το Άσυλο πρέπει να επανεξεταστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O φιλος, που μιλαει για το ¨ασυλο", δε μας το κανει λιανα, τι ακριβως εννοει, με τη λεξη;Ετσι για να μαθαινουμε κι εμεις, οι χαχολοι, γιατι εγω, πχ., καταλαβαινα ως τωρα, οτι σημαινει οτι ο καθενας, μπορει να λεει ο,τι του κατεβαζει η γκλαβα, χωρις να φοβαται οτι θα διωχθει γι αυτα που ΕΙΠΕ.Οχι βεβαια, γι αυτα, που εκανε.
    Γιατι απ ο,τι βλεπω, σημερα, μνο γινονται εκει μεσα πραγματα.Απο αρπαγες καλπων, μεχρι καταστροφες και δηωσεις κτιριων.
    ΚαιΚΛΟΠΕΣ, πολλες ΚΛΟΠΕΣ.
    Και δε μιλαει κανεις γι αυτο.
    Εχουμε φτασει φαινεται στο σημειο, που περιγραφει, ο ποιητης.
    "Δειλοι, μοιραιοι και αβουλοι ανταμα,
    προσμενουμε ισως καποιο θαμα".
    Γι αυτο το "ασυλο" μιλας;Αν ναι, τοτε ειμαστε ΟΛΟΙ ομαδικα για το ΑΛΛΟ ασυλο.
    Του Δρομοκαιτιου και του Δαφνιου εννοω.
    Πολυ ευχαριστως, να ακουσω την αποψη σου σ αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλύτερα χίλιοι ένοχοι ελεύθεροι παρά ένας αθώος στη φυλακή.

    Γκέγκε ..... ή το θέλεις πιο λιανά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειλικρινα, τι εννοεις;
    (Οχι οτι το πιστευω βεβαια, αυτο, που το θεωρω σχημα λογου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολίτη που διάβασες ότι και η Αριστερή Ενότητα συμμετείχε στη διάλυση των εκλογών; Και theodore αυτοί που τα σπάνε εντός του πανεπιστημίου, τα σπάνε και εκτός. Εκεί για δεν τους πιάνουν; Και ακόμη για τα εγκλήματα εντός του πανεπιστημίου, εάν θέλουν τόσο πολύ να τους πιάσουν, γιατί δεν τους την στήνουν μια μέρα ολόκληρη απ'έξω, κάποια στιγμή θα βγουν και θα τους πιάσουν. Αυτό γιατί δεν γίνεται; Συμφωνώ πάντως ότι το δικαίωμα του ασύλου πρέπει να το έχουν μόνο καθηγητές και φοιτητές. Καμία άλλη ρύθμιση. Κοίταξε ποιες σκοπιμότητες βρίσκονται πίσω από αυτούς που τα σπάνε στα πανεπιστήμια. Και ακόμη πολίτης για τα πάρε δωσε που είχε τόσα χρόνια η κυρίως η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ, λιγότερο οι άλλες παρατάξεις λόγω δύναμης, στη διαδικασία της εκλογής πρυτάνεων; Αυτό δεν έθιγε τη δημοκρατία σου. Πάντως κακώς τα καίνε, γιατί αυτή είναι η μόνη διάταξη που αξίζει από το νόμο. Σόρρυ για το μεγάλο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε εφόσον η πολιτεία δεν μπορεί (δεν θέλει λέω εγώ) να πιάσει δέκα τσογλάνια που τα σπάνε είτε μέσα είτε έξω από τα πανεπιστήμια δεν νομιμοποιείται να μιλάει για καμία αλλαγή στο άσυλο.
    Αν θες τη γνώμη μου αυτοί που τα σπάνε κάθε φορά είναι γνωστοί (κατ εμέ τσιράκια) στην αστυνομία.
    Κάποιοι φωστήρες θέλουν να καταργήσουν το άσυλο με πρόσχημα αυτά τα έκτροπα.
    Ο τελικός στόχος είναι ο περιορισμός της ελεύθερης σκέψης.
    Και τελικά η ίδια η δημοκρατία.
    Καλύτερα λοιπόν χίλια σπασμένα πανεπιστήμια (με υπαιτιότητα της πολιτείας) παρά ένα ακόμη χτύπημα στη δημοκρατία.

    Γκέγκε; ........ ή το θέλεις πιο λιανά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ foititakos
    Έχουν γράψει μεταξύ άλλων και η Ελευθεροτυπία , η Καθημερινή , το Βήμα, ενώ και η ΚΝΕ εξέδωσε σχετική ανακοίνωση.
    Αυτοί που τα σπάνε σε περίπτωση που συλληφθούν ποιος τρέχει να τους βγάλει ή να τους υπερασπίσει;
    Είναι γνωστά σε όλους ,μην τα ξαναλέμε φίλε μου !
    Η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ εκπροσωπούσαν την συντριπτική πλειοψηφία των Φοιτητών και σύμφωνα με τους δημοκρατικούς θεσμούς είχαν και περισσότερη επιρροή στις διαδικασίες.
    Κατά την γνώμη μου το καινούργιο σύστημα είναι πιο δημοκρατικό.
    Και ....φίλε μου τουλάχιστον από εσένα (λόγω του ότι έχουμε επικοινωνήσει μέσα από τα σχόλια πολλές φορές και ξέρεις ότι σέβομαι την οποιαδήποτε άποψη και ας διαφωνούμε σίγουρα ιδεολογικά) δεν περίμενα να αναφερθείς στην Δημοκρατία ΜΟΥ. Έχει κάποια διαφορά η δική μου από την δική σου και δεν το ξέρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας πάρει κάποιος επιτέλους την πρωτοβουλία να αλλάξει τα πράγματα και τα ανώμαλα να γίνουν ομαλά, και θα σου πω εγώ πως η πλειοψηφία της κοινωνίας επικροτεί! Χρειάζεται τόλμη και αποφασιστικότητα για πολλά..... για να δούμε...

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το πρόβλημα είναι γενικότερο και οφείλεται στο ότι δεν καταγγέλλεται η βία της αριστεράς.
    Αυτό δεν είναι πρόβλημα των αριστερών γιατί αυτοί κινούνται με βάση αυτά που πιστεύουν αλλά των άλλων.
    Σε μία κανονική δημοκρατική -ναι δημοκρατική -χώρα θα γίνονταν τα εξής :
    1)Ίδρυση Συνταγματικού Δικαστηρίου με αρμοδιότητα να θέτει εκτός νόμου κόμματα και οργανώσεις που στο καταστατικό τους δεν αποδέχονται το δημοκρατικό πολίτευμα.Χρυσαυγίτες και Πλέυρηδες αλλά και οπαδοί της δικτατορίας του προλεταριάτου εκτός νόμου.
    2) Πανεπιστημιακή αστυνομία για την τήρηση της τάξης σε όλα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ.Το άσυλο είναι η απόλυτη ελευθερία λόγου μέσα στα πανεπιστήμια.Φοιτητές όμως που κάνουν βανδαλισμούς και βίαιες ενέργειες συλλαμβάνονται και διαγραφονται.
    3) Αναρχικές ομάδες που κάνουν επεισόδια και ρίχνουν γκαζάκια θεωρούνται παράνομες.Επίθεση εναντίον αστυνομικού τμήματος είναι ένοπλη εξέγερση και η αστυνομία οφείλει να ανταποδώσει τα πυρά.
    Τα κατειλημμένα σπίτια ανακαταλαμβάνονται.
    Από τη στιγμή που κάποιος δεν προτείνει αυτά ή άλλα παρόμοια μέτρα γιατί φοβάται μην τον πουν φασίστα οι αποδεδειγμένοι οπαδοί του αριστερού ολοκληρωτισμού και της βίας μπορεί να κλαίει όσο θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολίτη μία από τις κύριες αιτίες για να θεσμοθετηθεί το ακαδημαϊκό άσυλο ήταν για να προστατευθεί η ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών στο χώρο του.
    Με τόσες επιθέσεις που δέχεται το τελευταίο διάστημα αυτή ακριβώς η ακαδημαϊκή ελευθερία (πχ. το εξώδικο του ΛΑΟΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας για ημερίδα που διοργάνωσε, σχετικό ποστ έκανες και εσύ Πολίτη στις 7/4/2008, ή τις επιθέσεις που δέχτηκε το Πάντειο για μία άλλη ημερίδα http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20080405&nid=8081474&sn=&spid=1363)
    νομίζω ότι είναι απαραίτητη η διατήρηση του ακαδημαϊκού ασύλου περισσότερο από ποτέ. Δεδομένης μάλιστα της μερικής φίμωσης του ανεξάρτητου λόγου στα ΜΜΕ από κομματικές ή επιχειρηματικές σκοπιμότητες, κρίνεται διπλά απαραίτητη η διατήρηση αυτού του ασύλου.
    Όσον αφορά τα αυξημένα κρούσματα εγκληματικότητας (πχ. κλοπές σε ώρες λειτουργίας των πανεπιστημίων) που παρατηρούνται στα ακαδημαϊκά ιδρύματα τα τελευταία χρόνια, νομίζω ότι συνάδουν με την αντίστοιχη αύξηση της εγκληματικότητας σε όλη την ελληνική κοινωνία. Εφόσον η παρουσία της αστυνομίας στην εκτός ακαδημαϊκών χώρων κοινωνία, δεν κατάφερε να θέσει υπό έλεγχο αυτή την έκρηξη εγκληματικότητας, γιατί να τα καταφέρει στους ακαδημαϊκούς χώρους;
    Τέλος για αυτούς που τα σπάνε, θα συμφωνήσω με προηγούμενους σχολιαστές ότι αν ήθελαν να τους πιάσουν θα τους είχαν πιάσει εδώ και χρόνια. Συμφωνώ επίσης με τον ανώνυμο 9.25 για την πανεπιστημιακή αστυνομία, ίσως είναι ένας τρόπος να ελεγχθεί και η αυξημένη εγκληματικότητα. Τελευταίο και σημαντικότερο, νομίζω ότι είναι καιρός να απαλλαγούν τα πανεπιστήμια από την κομματοκρατία. Θεωρώ ότι η κομματοκρατία που επικρατεί σε πανεπιστήμια, συνδικαλιστικούς φορείς, δημόσιες επιχειρήσεις κλπ. είναι μία από τις κυριότερες αιτίες της διαφθοράς και της υποβάθμισης της νεοελληνικής κοινωνίας.

    Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ B
    Γράφω : "Συγχρόνως το Πανεπιστημιακό άσυλο που προστατεύει στην ελεύθερη διακίνηση των ιδεών καταπατείται , διασύρεται και εξευτελίζεται εκ των ένδον."
    Αυτοί οι οποίοι θα έπρεπε να το διαφυλάσσουν ,είναι οι ίδιοι που το καταπατούν .
    Εκεί πρέπει να στραφεί η προσοχή μας φίλε.
    Όσο για λύσεις ας αποδεχτούμε πρώτα το πρόβλημα γιατί δεν βλέπω να το αποδεχόμαστε όλοι!!!!!!
    Θα χρειαστεί σίγουρα χρόνος για να ωριμάσουμε ως κοινωνία και πολλές προσπάθειες από όλες τις δημοκρατικές δυνάμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παρακμή και παρακμιακό φαινόμενο είναι να "πηδάς" τη γραμματέα σου με την υπόσχεση διορισμού.
    Παρακμή είναι να παίρνεις διδακτορικό ενώ είσαι στο έκτο έτος της ιατρικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ συζήτηση για το άσυλο - ξέρει κανείς σας τι λέει ο ισχύον νόμος? το Πανεπιστημιακό Άσυλο προστατεύει την ελεύρερη διακίνηση των ιδεών και του λόγου - μόνο αυτό. Σύμφωνα με τον ισχύον νόμο (το επαναλαμβάνω για να το τονίσω) η αστυνομία έχει δικάιωμα να επέμβει σε Ακαδημαικό χώρο (να μπει σε πανεπιστημιακό χώρο) όταν στον χώρο αυτό βρίσκεται πλημμέλημα εν εξελίξει ή αν πρόκειται για κακούργημα, ακόμη και αν έχει περάσει! δηλαδή η αστυνομία μπορέι να μπει - αλλά, όλοι φοβούμενοι τη λάθος νοούμενη δημοκρατία, δεν εφαρμόζουν το νόμο!!!

    @ ανώνυμο 9.25 - πολύ ωραία η τοποθέτηση σου, συμφωνώ απόλυτα - βλέπεις όμως ότι όλες οι κυβερνήσεις φοβούνται το πολιτικό κόστος - π.χ. και δίκιο να έχει ο αστυνομικός, αν ανταποδώσει πυρά οι "προοδευτικές δημοκρατικές" δυνάμεις του τόπου θα ξεσηκωθούν εναντίον του!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολίτης μια μικρή διόρθωση, τουλάχιστον στην ελευθεροτυπία και στην καθημερινή που διάβασα το σχετικό άρθρο, για την αρ.εν. λέει ότι προέβησαν σε κατάληψη της πρυτανείας και όχι σε κάψιμο ή παρεμπόδιση της ψηφοφορίας. Τσέκαρε το. Όχι ότι αυτό που έκαναν με εκφράζει αλλά δεν ξέρω..., είναι περίεργοι καιροί. Συμφωνώ και εγώ για τη διάταξη περί καθολικής ψηφοφορίας, είναι απόλυτα θετική και δημοκρατική. Τώρα, για τους γνωστούς-άγνωστους, δέχομαι ότι διαμαρτύρεται ο ΣΥΡΙΖΑ κάθε φορά που τους μαζεύουν, όμως και πάλι, η πολιτεία υποκύπτει κάθε φορά που τα κανάλια και τα κόμματα μειοψηφίας διαμαρτύρονται; Δεν είναι λάθος αυτό; Δεν θα έπρεπε να προστατέψει τους υπόλοιπους από τα άκρα; Ή μήπως ελέγχει και τα δύο άκρα ώστε να δημιουργεί αγανάκτηση και να εξυπηρετεί δικές πολιτικές σκοπιμότητες; Επίσης τώρα πρόσεξα τη διατύπωση για το δημοκρατία "σου", συγγνώμη αλλά μόλις είχα ξυπνήσει όταν έγραφα το ποστ. Δεν πιστεύω πάντως ότι διαφωνούμε για το πως θα έπρεπε να είναι η δημοκρατία, απλά διαφωνούμε στο ποια είναι τα σοβαρότερα εμπόδια για τη δημοκρατία. Ελπίζω τώρα να είναι κατανοητό αυτό που θέλω να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα φίλε μου για το "σου"!
    Το πρόβλημα με τα εξωκοινοβουλευτικά άκρα ΜΟΝΟ με κοινή προσπάθεια όλων των κοινοβουλευτικών ομάδων μπορεί να λυθεί. Κάτι που έως τώρα δεν έχει καταστεί δυνατόν και είναι αρκετά ΠΕΡΙΕΡΓΟ!!!!
    Όσο για το θέμα της "Αριστερής Ενότητας" γράφει επίσης και το www.megatv.com :"Οι πρυτανικές εκλογές δημιουργούν σκιές και μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ, αφού η "αριστερή τάση" και οι νεολαίοι του Συνασπισμού χαρακτηρίζουν λεπτομέρεια τις εκλογές, προκαλώντας την έντονη αντίδραση των ανανεωτών.....
    Κόντρα όμως έχει προκύψει και στο μέτωπο των καθηγητών, με την κίνηση των "1.000" να χαρακτηρίζει "μονάδες ταγμάτων εφόδου" τους φοιτητές που μπλοκάρουν τις πρυτανικές εκλογές."
    Σίγουρα η ΕΑΑΚ από μόνη της και ταυτόχρονα σε διάφορες σχολές δεν είχε την δύναμη να πραγματοποιήσει το εγχείρημα. Οι πληροφορίες μου ,
    απο τα 2 ΤΕΙ ,συμφωνούν με αυτά που αναφέρει η ΚΝΕ, το mega κλπ..
    Δηλαδή με την ....πλάτη της "Αριστερής Ενότητας". Καταλαβαίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Politis
    Συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση.
    Μακάρι να τα καταλάβαιναν και οι εμπλεκόμενοι σε αυτή την ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτή σου η ανάρτηση λέει μεγάλες αλήθειες! Ποια δημοκρατία;
    Ο φασισμός των λίγων καπελώνει τα δικαιώματα των πολλών, στο όνομα της δημοκρατίας. Στο εδώλιο στήνονται βιβλία, χθες του Πλεύρη "Εβραίοι όλη η αλήθεια", σήμερα της Έρσης Σωτηροπούλου το "Ζίγκ-Ζάγκ", γιατί κάθε φορά ενοχλούνται κάποιοι. Τα δικαιώματα και προσωπικά δεδομένα των εγκληματιών καταπνίγουν τα αυτονόητα δικαιώματα των θυμάτων τους, αλλά και του κοινωνικού συνόλου, οι παιδεραστές ακόμη και αν καταδικαστούν δεν αποκαλύπτονται, λόγω των προσωπικών τους δεδομένων, με αποτέλεσμα να μην προστατεύονται τα υποψήφια ανήλικα θύματά τους! Το μαύρο πια έγινε άσπρο, εν ονόματι πάντα της δημοκρατίας. Και εν ονόματι της δημοκρατίας η εγκληματική εν γένει δραστηριότητα ονομάστηκε προσωπικά δεδομένα και δικαιώματα του κατηγορουμένου!! Το ανώμαλο έγινε πολύ σωστά λες, ανώμαλο.
    Και αναρωτιόμαστε: στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε;;
    Καλό σου βράδυ φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ marianaonice
    Στραβά αρμενίζουμε φίλη μου ! Να δω πότε ως κοινωνία θα το αντιληφθούμε!
    Καλό ξημέρωμα!
    ...
    @ Gnik
    Θέλουν να το καταλάβουν ; ή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παρακολούθησα όλη τη συζήτηση της προηγούμενης ημέρας.
    Συμπερασματικά καταλήγουμε ότι είμαστε υπέρ της διατήρησης του ασύλου. Τα περί κατάργησής του είναι ανοησίες... και δεν έχουν απήχηση παρά μόνο σε πολύ συντηρητικές μειοψηφίες.
    Το σημερινό υπάρχον νομικό οπλοστάσιο για εγκλήματα κοινού ποινικού δικαίου που διαπράττονται μέσα στα Πανεπιστήμια είναι πανίσχυρο.
    Όποιος συζητάει για τις ακρότητες που γίνονται στα πανεπιστήμια.. πρέπει να έχει υπόψη του ότι ακρότητα ήταν ο ξεσηκωμός της Νομικής τότε , ακρότητα ήταν η εξέγερση του Πολυτεχνείου τότε , οι αγώνες ενάντια στον Ν. 309 τότε , κλπ...
    Σήμερα όμως η δημοκρατική μας κοινωνία τις έχει μετατρέψει σε επετείους..
    Εξαρτιέται πως θεωρεί κάποιος το πως πρέπει να γίνονται οι φοιτητικοί , πολιτικοί και κοινωνικοί αγώνες...
    Πολλές σημερινές κοινωνικές και πολιτικές κατακτήσεις σήμερα είναι αποτέλεσμα κάποιων αγώνων που είχαν πάρει και ακραία μορφή. Κι ο Μάης του 68 στη Γαλλία ακρότητα ήταν, κι οι αγώνες των εκπαιδευτικών ως ακραία μορφή έκφρασης των κοινωνικών και πολιτικών αγώνων θεωρήθηκαν από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ.
    Το φοιτητικό κίνημα ευτυχώς που δεν έχει ανάγκη τον καθωσπρεπισμό που θέλουν να έχει οι κυβερνώντες..
    Ας είναι όλα αυτά βασική μας αρχή και η ζωή δίνει μόνη της τις λύσεις...
    Αρκεί από τις πολιτικές ήττες των κυβερνώντων όταν παίρνουν μέτρα αντιλαΙκά να προκύπτει πάντα μια αλλαγή προς το καλύτερο για όλους μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Ανώνυμο 1.00
    Αγαπητέ φίλε μου.
    Μην μπερδεύεις ανόμοια γεγονότα και καταστάσεις.
    Στα γεγονότα της Νομικής,Πολυτεχνείου κλπ είχαμε δικτατορικό καθεστώς. Είχαμε ΧΟΥΝΤΑ!!!!!
    Εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Μην το ξεχνάς!
    Σε δημοκρατικούς θεσμούς οι αποφάσεις παίρνονται απο την πλειοψηφία ,και οφείλει η μειοψηφία να τους σεβαστεί.
    Στην αντίθετη περίπτωση ....σίγουρα δεν μιλάμε για Δημοκρατία , αλλά για ...δημιο-κρατία!!
    Μην μπερδεύουμε καταστάσεις και θεσμούς. Θέλει μεγάλη προσοχή, γιατί ο φασισμός καραδοκεί και έχει ....πολλές μορφές. Άλλοτε με το προσωπείο της άκρας δεξιάς , άλλοτε με το προσωπείο της άκρας αριστεράς,άλλοτε με το προσωπείο της .....ελευθεριότητας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν , πολίτη , μπορούσες έστω και μια φορά να μην το παίξεις ειδήμων (ξερόλας ,λέει ο λαός ) θα βελτιώνονταν κατά πολύ το site σου...και η κουβέντα μας.

    Απ΄αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι ανήκεις σε μια συντηρητική μειοψηφία και ποτέ δεν κατάλαβες τι γίνεται στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο..
    Τώρα τα περί δημοκρατίας μαθήματα απευθύνονται σε ανίδεους... Κι ο Πινοσέτ γι΄ αυτήν κόπτονταν...
    Θυμάσαι ή ξέρεις το Ν.309; το Μάη του 68; Χούντα είχαμε τότε στην Ελλάδα και τη Γαλλία; Θυμάσαι ΠΟΛΙΤΗ τους αγώνες του 114;
    Στα φοιτητικά κινήματα ( που δυστυχώς φθάνουν και σε ακρότητες, ανάλογα με την έντασή τους) απαιτείται από τους κυβερνώντες νηφαλιότητα, διάλογος, κατανόηση.... Θα είναι η ελάχιστη συμβολή στο φοιτητόκοσμο που θέλει να οραματίζεται έναν άλλο κόσμο καλύτερο απ΄ αυτόν που του προσφέρουμε...
    "Γυρίζω τις πλάτες στο μέλλον, στο μέλλον που φτιάχνετε (ή φτιάχνεται) όπως θέλετε... αφού η ιστορία σας ανήκει σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε ..." λέει το τραγούδι ΠΟΛΙΤΗ...
    Και φαντάζομαι
    1.00

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Ανώνυμε 1.00
    Στηνιδανική κοινωνία το σύστημα θα λειτουργούσε όπωλες - φοβάμαι όμως ότι σήμερα όλα θυσιάζονται στο βωμότων συμφερόντων και τι περισσότερες φορές οι αντιδρώντες "υποκονούνται" από κάποιες ομάδες ( και πραγματικά δε φωτογραφίζω κανένα κόμμα γιατί ΄΄ολοι ίδιοι είναι)για πολιτκιά/οικονομικα/δεξέρω τι οφέλη
    ΓΙα μια ακόμη φορά, το Άσυλο είνια παρερμηνευμένο στην Ελλάδα
    Κ τέλος,συμφωνώ με τον 1.00 στο γεγονός ότι - αγωνιζόμενη νεολαία είναι σημάδι υγιούς κοινωνίας (συμφωνούμε δε συμφωνούμε με τις κινήσεις τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητέ μου φίλε. 4.03
    Γιατί δεν διαβάζεις;"Γράφω:Στα γεγονότα της Νομικής,Πολυτεχνείου κλπ". Μάθε να διαβάζεις ακριβώς τι γράφει ο άλλος. Δεν αναφέρθηκα για Μαη 68'ή για 114. Εσύ που αναφέρεσαι ξέρεις καλύτερα ότι στα γεγονότα αυτά η συμμετοχή των πολιτών ήταν μαζική.
    Δεν ήταν 200 περιφερόμενοι από σχολή σε σχολή!!!
    Τα προβλήματα δεν λύνονται με βία αλλά με διάλογο και δημοκρατικές διαδικασίες.
    Άπο την στιγμή που ο οποιοσδήποτε δεν σέβεται την Δημοκρατία, γιατί άραγε έχει απαίτηση να τον σεβαστεί αυτή;
    YΓ. Ξέχασα να σου πω ότι στα γεγονότα του Πολυτεχνείου δεν υπήρχαν ακρότητες (όπως αναφέρεις και εννοείς)από τους φοιτητές.
    Δεν πειράξανε τίποτα στο χώρο ,κάποιοι άλλοι το έκαψαν επί Μαρκάτου, και αν θυμάσαι φίλε μου στα γεγονότα του Νοέμβρη του 73', ακριβώς απέναντι από την πύλη του Πολυτεχνείου, επί της Πατησίων βρισκόταν μεγάλο κατάστημα με ηλεκτρικά είδη ,με μεγάλη βιτρίνα την οποία οι Φοιτητές δεν πειράξανε ΠΟΤΕ. Την τελευταία ημέρα προβοκάτορες χουντικοί των Ρουφογάλλη-Καραγιαννόπουλου την "κατεβάσανε" με σκοπό να επηρεάσουν την κοινή γνώμη και να προετοιμάσουν την εισβολή .
    Μην τα ...."Μητσοτακίζουμε"!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητέ Πολίτη θαύμασε τη δήλωση Αλαβάνου για το θέμα των πανεπιστημίων (από το in.gr):
    «υπεύθυνος για κάθε ενέργεια έντασης που γίνεται μέσα στα Πανεπιστήμια είναι ο ίδιος ο υπουργός Παιδείας»

    «έχει την ηθική αυτουργία για κάθε τι που γίνεται, από την εξαφάνιση μια κάλπης μέχρι οτιδήποτε άλλο.»

    Αν δεν είναι αυτό προτροπή για καταλήψεις, χουλιγκανισμούς και βιαιοπραγίες τι είναι;

    Εμείς το έχουμε πει και θα το ξαναπούμε: έξω τα κόμματα από τα πανεπιστήμια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Έχεις μια εμμονή με το Μητσοτάκη και έχεις φτιάξει ένα λεξιλόγιο γι΄αυτόν... Αυτό το λεξιλόγιο χρησιμοποιείς ως σουτ και πετάς τη μπάλα έξω από το γήπεδο... Πάψε να μητσοτακολογείς... και δείξε τις δυνατότητες σου να συζητάς πολιτικά... Εύκολο είναι να κάνεις τον καμπόσο... παίρνοντας ιδέες και άρθρα από εδώ και από εκεί...
    Αχ!!! καημένε μου..
    Δες τους νέους μ΄ άλλο μάτι..
    Δε θέλω να μπω σε μια συζήτηση που εσύ σπρώχνεις γι΄ αυτούς που τα κάνουν λίμπα γιατί πολλών εξ αυτών ο ρόλος είναι προβοκατόρικος και οι ίδιοι οι φοιτητές τον έχουν καταδικάσει....
    Εμένα με νοιάζουν οι νέοι , τα παιδιά μου , ήταν σ΄ ολες τις πορείες ως φοιτητές... και είμαι περήφανος γι΄ αυτά....
    Οι φοιτητικοί αγώνες δεν είναι παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας...
    Είναι πηγή αισιοδοξίας. Άσε τους κοινωνικούς αυτοματισμούς...
    Δες το ποτήρι μισογεμάτο... και όχι μισοάδειο.

    Φιλικά 1.00

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς 5.44: Έχει μασήσει όλο αυτό το παραμύθι με τους φοιτητικούς αγώνες και το φοιτητικό κίνημα. Ένα κίνημα που από το '74 δεν έχει να επιδείξει τίποτα απολύτως.

    Τα πανεπιστήμια υπάρχουν για τη γνώση και την παιδεία, όχι για να τα καπηλεύονται κάποιοι για μικροπολιτική. Αν θέλουν να διαδηλώνουν, ας το κάνουν σαν νέοι και σαν πολίτες, γιατί πρέπει να το κάνουν σαν φοιτητές; Τι είναι η φοιτητική ιδιότητα και μας την τσαμπουνάτε κάθε λίγο και λιγάκι;

    Για τη σύγχυση ανάμεσα στο να είσαι πολίτης και στο να είσαι φοιτητής δες εδώ: http://pea-kyanea.blogspot.com/2008/05/blog-post_1003.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εχω την εντυπωση οτι τσαμπα πηγαν αυτα που ελεγε ο Χριστος,
    "ο εχων ωτα ακουειν, ακουετω".
    Εδω οι φιλοι, ξεχασαν, οτι δεν ειμαστε, ουτε στη 10ετια του 60, μετεμφυλιακα δηλαδη, με Λαμπρακηδες απο τη μια μερια, αλλα και Γκοτζαμανηδες απο την αλλη,το 114 και τους αγωνες για τη Δημοκρατια,οταν διαβαζοντας τα "Νεα", αποκτουσες κατ αυθειαν το φακελλο σου,αλλα ουτε και στην εποχη της Χουντας, με το Πολυτεχνειο και τη Νομικη και τα βασανιστηρια και τους θανατους.
    Εχουν περασει τα χρονια και ειμαστε σε εποχη παγκοσμιοποιησης, καλα η κακο, δεν εχει σημασια, ετσι κι αλλοιως,εμεις δεν μπορουμε να το αλλαξουμε.
    Η Σοβιετια, δεν υπαρχει πια και η Κινα εχει γινει καπιταλιστικη χωρα,ενω εμεις κανουμε καταληψη στα δημοσια Σχολεια, για να τα κανουμε καλυτερα!!
    (Και παρεμπιπτοντως, τα σπαμε κι απο λιγο,ετσι για πλακα).
    Εχουμε λοιπον καποια κομματα τα οποια ειναι, η της πλακας και της ξεφτιλας, η παγωμενα και στην κοσμαρα τους, που ονειρευονται διαφορα.Σοσιαλισμους παγκοσμιους, καταργηση της εκμεταλλευσης, εξαφανιση του δρακου, που λεγεται Αμερικη και ο,τι αλλο τους ερχεται.
    Και βρισκουν μερικα παιδακια, που νεα οπως ειναι και ζωηρα, παρασυρονται και ονειρευονται επαναστασεις στα ονειρα τους.
    (Μου θυμιζουν ενα παλαιο ασμα,του Βολφ Μπιρμαν νομιζω ηταν, που ελεγε κατι σαν,
    " κι ο παροιμιωδης, μεσος ανθρωπακος,
    κερδος ποτε, μα απο παθηματα χορτατος ,
    που συνηθιζει την καθε βρωμια, φτανει ναχει γεματο τον τορβα
    κι επαναστασεις στα ονειρα του αναζητει,
    τον εχω σιχαθει...").
    Μπορει καποιος λαλιστατος φιλος, να μας πει, αναλυτικα, τι εννοουν με τη λεξη ασυλο, γιατι εγω, σαν μειωμενης αντιληψεως ατομο, δεν καταλαβαινω;
    Αναλυτικα ομως.
    Μηπως κατι σαν αυτο, που υπηρχε επι αρχαιοτατων χρονων, οταν καποιος, που τον κυνηγουσαν, αν προλαβαινε να κρυφτει μεσα σε εναν ναο, δεν μπορουσαν να μπουν μεσα και οι διωκτες, για να τον συλλαβουν;
    Δηλαδη, κατι σαν κρατος, εν κρατει;
    Και αν βλεπουμε εμεις απ εξω, να γινονται διαφορα μεσα, απο διακινηση,η καλλιεργεια ναρκωτικων,(οσο αυτα ειναι παρανομα),μεχρι αλλες παρανομες πραξεις, οπως βανδαλισμοι, καταστροφες πασης φυσεως, η και κλοπες, τι πρεπει να κανουμε;Να τους βλεπουμε αταραχα, να διαλυουν τα παντα και εμεις να λεμε, δε βαριεσαι, παιδια ειναι, ας τα καταστρεψουν, εμεις σαν αρχοντες που ειμαστε, θα τα ξαναφτιαξουμε;
    Με συγχωρειτε, αλλα αυτοι που τα λενε, η δεν πληρωνουν φορους, και ειναι η μεγαλη μαζα που επιδιδεται στο σπορ αυτο, αρα η αρχοντια της, πεφτει στις δικες μου πλατες, που ως συνταξιουχος, δεν μπορω να κρυψω ουτε δραχμη, και αρα θα πληρωσω και το δικο τους φορο,η δεν εχουν περασει ουτε απ εξω απο τα Παν/μια και ζηλευοντας την υπαρξη τους λενε, γαια πυρι μιχθητω και "apres moi, le deluse".
    H και τα δυο.
    Μιλανε για το ασυλο και μερικοι, που ειναι απλως ανοητοι. Που απλως παπαγαλιζουν αυτα που τους λενε διαφοροι πονηροι,(θυμηθειτε το Σαββοπουλο στο τραγουδι του,
    ¨...θα σε καταγγειλω πονηρε πολιτευτη,
    τσαμπα χαλαλιζεις..."),
    που κερδιζουν απο τη βαβουρα που γινεται, γιατι ανεβαινει το (απο)κομμα τους και αυτοι νομιζουν οτι κατι γινεται.
    Ετσι, σε λιγον καιρο, οσοι εχουν μυαλο στο κεφαλι τους, δεν προκειται να στειλουν τα παιδια τους στα εδω μπουρδελα, αλλα θα τα στελνουν σε Σχολεια της Ευρωπης με αξια, για να παρουν ενα χαρτι, και γρηγορα, χωρις καταληψεις και λοιπες αηδιες, και με μεγαλη αξια.
    Ετσι κι αλλοιως, τα ιδια λεφτα στοιχιζει, ειτε το στειλεις εδω, σε καποια πολη μακρυα απο το σπιτι σου, ειτε στην Αγγλια. Γιατι να μην πας εκει;
    Το ιδιο ειναι να πας στην Οξφορδη, η στο Εδιμβουργο,(αν σε παιρνουν βεβαια,με τους βαθμους που εχεις) και στην Κωλοπετεινιτσα;
    Γι αυτο, ολα αυτα, ειναι μπουμεραγκ και θα γυρισουν στα κεφαλια τους, αλλα τοτε θα ειναι αργα.Ηδη νομιζω οτι εχει αρχισει η αντιστροφη μετρηση.
    Εσεις, πηγαινετε εδω, φατε στη μαπα, ολους αυτους τους τρελλαμενους με τις οποιες χαζομαρες τους και οταν και εαν, παρουν καποιο χαρτι τα παιδια σας, να πανε να συναγωνιστουν εναν αλλο, που θα ελθει απο την Ευρωπη, απο καλο Παν/μιο για να βρουν μια δουλεια.
    Τοτε θα καταλαβετε τι χαζομαρες εχετε κανει.Και τοτε βγαλτε την "επανασταση", να την κοψετε κομματια να την φατε.
    Θα εισαστε στο κλαμα της γενιας των 700 Ευρω.
    Το παιδι που μεγαλωσα εγω καποτε, επειδη ειχε πιο πολυ μυαλο κι απο μενα, επεμεινε και πηγε μετα το Παν/μιο στην Αγγλια, αφου πηρε και μια υποτροφια, ωστε να μην επιβαρυνει κανεναν.Ετσι, πηρε ενα καλο τιτλο και γυριζοντας πισω, επιασε δουλεια σε πολυεθνικη και παιρνει πολυ περισσοτερα απο τα διπλα απο τα 700.
    Οι αλλοι, ας κλαινε για τα 700.Αν τα βρουν κι αυτα.Γιατι οπως ελεγε ενας επιχειρηματιας, ουτε τα 700 δεν αξιζουν.Τιποτα δε μαθαινουν εκει μεσα.
    Τωρα βριστε με, αλλα αυτη ειναι η αληθεια, ειτε αρεσει, ειτε οχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. theodore
    ΕΓΓΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ
    ΕΘΕΣΕΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ,ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΕΠΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΩΝ ΥΛΩΝ..
    ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ....
    Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΧΗΜ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠ. ΜΕΤΑ ΠΙΕΣΗ ΜΟΥ ΦΥΤΑ ΣΤΟ ΑLBA (MBA) ΟΤΑΝ ΠΗΓΕ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΠΡΟΣΟΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΧΗΜ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.
    2.ΠΡΙΝ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΖΗΤΟΥΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ... ΤΙ ΖΗΤΟΥΣΑ??? ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ!!!! ΕΙΔΑ 35 ΑΤΟΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΕΟ ΣΟΥ.... ΕΝΑΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ ,ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ. ΜΙΛΑΜΕ ΦΟΙΤΗΣΗ 4 ΕΤΩΝ.. ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ!!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΩ ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ... ΗΛΙΘΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΤΣΙ???
    ΑΥΤΗ ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠ@@@Ο
    ΦΙΛΙΚΑ
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΥΓΝΩΜΗ...ΦΟΙΤΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!!!!
    WILD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ theodore
    έχεις απόλυτι δίκιο - συμφωνώ και απαυξάνω τα λεγόμενα σου.
    ΑΝ δεις σε προηγούμενο ποστ μου γ΄ρφω μια σειρά για το άσυλο - απλά όλοι φοβούνται το πολιτικό κόστος!
    αν τέθει θέμα στο μέλλον για το δημόσιο, θα δείτε ότι και η "μονιμότητα" είναι urban legend - απλά το πολιτικό κόστος είναι που μετράει!
    και κάτι άλλο, η Παπαρήγα φωνάζει και διαμαρτύρεται - ξέρετε όμως που σπουδάζει το παιδί της? Δυτικά, πέρα από το ποτάμι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή