Σάββατο 5 Απριλίου 2008

Ποιος κοροϊδεύει ποιόν σε αυτόν τον τόπο !

Αποκλειστικό

Με μεγάλη μου έκπληξη σήμερα ανακάλυψα ότι στην ηλεκτρονική εφημερίδα των Σκοπίων Macedonia Independent News Agency ( MINA), του κύριου εκφραστή της προπαγάνδας της γείτονος χώρας ,φιλοξενείται διαφήμιση της ….φοιτητικής παράταξης Πανσπουδαστικής.

Ναι ! καλά το διαβάσατε ! Της φοιτητικής παράταξης του ΚΚΕ.!!!!!!

Κάτω από άρθρα και φωτογραφίες που χαιρετίζουν με ….υπερηφάνεια τις πληροφορίες τους ότι θα υπογραφεί συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ - Σκοπίων σε θέματα στρατιωτικά και …..ασφάλειας ,που παρόμοια ΜΟΝΟ με το Ισραήλ έχουν συνάψει οι ΗΠΑ, και κάτω από θερμές χειραψίες μεταξύ των ηγετών των δύο αυτών χωρών , υπάρχει με μεγάλα γράμματα διαφήμιση της Πανσπουδαστικής σχετικά με τις επικείμενες φοιτητικές εκλογές.

Κάτω από άρθρα που αναφέρονται ……με περίσσια υπερηφάνεια σε δηλώσεις του δημάρχου των Σκοπίων Trifun Kostovski , σχετικά με την εισήγησή του , να ονομαστεί πλατεία της πόλεως με το όνομα ….G. Bush , υπάρχει παρόμοια διαφήμιση της φοιτητικής παράταξης του ….ΚΚΕ.

(Τα σχετικά link εδώ απλώς ως δείγμα και εδώ )

Δίπλα σε σχόλια του τύπου : «Τώρα είναι η ώρα για να αναγνωρίσουμε το Κόσσοβο» ή «Οι Έλληνες είναι ……ομοφυλόφιλοι» και σε πλήθος άλλων σχολίων υβριστικού ,αλυτρωτικού και προπαγανδιστικού χαρακτήρα(μέχρι και την ….Θήβα σκέπτονται) υπάρχει διαφήμιση της ΠΚΣ.

Εκ των πραγμάτων τίθεται μέγα θέμα ,τόσο πολιτικό όσο και ηθικό.

Ποιος χρηματοδοτεί την Πανσπουδαστική;

To Κουμμουνιστικό Kόμμα Ελλάδος.

Από πού χρηματοδοτείται το ΚΚΕ ως πολιτικό κόμμα;

Από τον Ελληνικό δημόσιο κορβανά.

Ποιες λοιπόν ….υπόγειες διαδρομές ακολουθούνται και τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου καταλήγουν σε …..προπαγανδιστικά μέσα των Σκοπίων;

Ποια η ……θέση του Περισσού στο γεγονός ;

Επιτέλους από το ΚΚΕ θα πρέπει να απαντήσουν στα συνειρμικά ερωτήματα του Έλληνα πολίτη.

Μήπως ……αναβιώνουμε συναλλαγές του 1947 ή μήπως δεν …..σταμάτησαν καθόλου αυτές;

Κάποιος επιτέλους από τα πολιτικά ……μουχλιασμένα μυαλά του Περισσού θα πρέπει να απαντήσει.

Όχι με την …ξύλινη πολιτική γλώσσα αλλά με αυτή των απλών πολιτών.

Να απαντήσει όχι σ` εμένα αλλά στο σύνολο των φορολογουμένων από τους οποίους αντλούν και τα ….κεφάλαια τους.

Καιρός να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του !

Δεν πάει άλλο!

ΥΓ. Παρακαλώ σε περίπτωση αντιγραφής του θέματος για ηθικούς και μόνο λόγους να αναφέρετε την ...πηγή σας.(δηλ. Politis-gr)

ΥΓ2 (Νεότερο) Επειδή πολλοί φίλοι άρχισαν να μιλούν περί IP, Google,διαφημίσεις κλπ.

Ρωτώ: Ποιος πληρώνεται από την διαφήμιση;
Ποιος επιλέγει την “ομάδα” των διαφημίσεων που θα εμφανίζονται στο
site από την google και με ….ποιόν τρόπο μπορεί να την …….κατευθύνει;
Με ποιόν τρόπο και πως πληρώνεται το
site;

Πόσα κλικ …॥μπορεί να προέρχονται από τα Ελληνικά IP;
Ποιος τελικά, μέσα από τον “κύκλο” αυτόν, πληρώνει;

52 σχόλια:

  1. Στο ΚΚΕ δεν έχουν το Θεό τους.Τι πράγματα είναι αυτά?Δεν τους ελέγχει κανείς?Ξεφτίλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντροπή τους και πάλι ντροπή τους εάν δεν έχουν ελέγξει το θέμα!Τα στραβά να λέγονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω ο Περισσός να το δει και να το διορθώσει.Διαφημίσεις ναι,σε τέτοια site ασφαλώς και όχι.Μέγα λάθος που θα δεις πως θα αρχίσουν να το θάβουν και αυτοί γιατί δεν τους συμφέρει.Για να μαθαίνουν οι νέοι της πατρίδας μας ότι οι νεόλαίες δεν έχουν ιερό και όσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το θέμα αυτό είναι θέμα της εταιρίας που διαφημίζει.Προσωπικά όμως δεν μου λέει κάτι.Πρέπει όλα αυτά να ελέγχονται ένα προς ένα.Εμείς εγώ εσύ τα πληρώνουμε...και έχεις απόλυτο δίκιο.Οφείλουν τα δώσουν λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε 5,08 εσύ που βρίζεις τράβα αλλού.Μ...είσαι εσύ και η παρέα σου με τα κόκκινα παντελονάκια...Πολίτη κόψε το ανασφάλιστο παλικάρι της ΠΚΣ και υπόδειξέ του τρόπους καλής διαγωγής.Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω.Ντροπή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι κάνουν τα παιδιά για το σταυρό?από τα Σκόπια θα βγείτε?Π΄σους φοιτητές έχουμε εκεί.Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O politis δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια "λάθη".
    Περιμένουμε και θα δούμε τι έχει ακριβώς συμβεί.
    Εσύ όμως τί ύφος... είναι αυτό?
    Στην politoπαρέα
    συνηθίζουμε τις απόψεις κ τις διαφωνίες μας, να τις εκφράζουμε έντονα μέν, αλλά με ευγένεια δέ.
    Γιά μαζέψου λίγο.... γιατί έτσι δεν πείθεις...

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε φίλε ανώνυμε σου αρέσει να μας βρίζουν όλοι μαζί και εμείς να βάζουμε διαφημίσεις?
    ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το site, αναγνωρίζει τις ip και δεν επιτρέπει σχόλια από Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε πολίτη μάλλον έκανες λάθος. Η εκ παραδρομής σου παρανόηση οφείλεται στο ότι το σάϊτ του Macedonia Independent News Agency έχει σύμβαση με το google ads της google. Έτσι, όταν μπαίνει ένας π.χ. Γερμανός στην ιστοσελίδα, μέσω της ΙΡ του, καταλαβαίνει ότι είναι Γερμανός & ανεβάζει Γερμανική διαφήμιση. Κάτι παρόμοιο συνέβη και με την Πανσπουδαστική. Δεν ελέγχονται αυτά. Δεν τρέχει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τρέχει και παρατρέχει 6,ο2.Προσωπικά ΔΕΝ γουστάρω να με χλευάζουν από πάνω μέχρι κάτω και να βλέπω να ψηφλισω ΚΚΕ και ΠΚΣ.Δεν γουστάρω.Εγώ πληρώνω και δεν θέλω να το βλέπω.Με ενοχλεί και με υποτιμά.Είμαι πατριώτης με τον τρόπο μου.Τους χρηματοδοτούμε και μας ξεφτιλίζουν.Φτάνει πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί δεν διαβάζετε καλά??????
    Γράφω:"Ποιες λοιπόν ….υπόγειες διαδρομές ακολουθούνται και τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου καταλήγουν σε …..προπαγανδιστικά μέσα των Σκοπίων;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Pros kanena 6,00
    To exeis psaksei?Den mas afinoyn na toys afinoyme kai minymata?Sovara themata kai kapoios prepei na paremvei.Symfwnw me ton 6,09

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προσπάθησα μερικές φορές και δεν με άφησε να αφήσω σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δείτε μια διαφορετική(!) άποψη στο http://politikoblog.gr
    άφησα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο ενημερώνοντας με παραπομπές για το άρθρο του politi και τα διαγράψανε !!! Αυτό πάει να πει φασισμός. Διαμαρτυρηθείτε!

    http://liondani.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα ξαναβλέπω τα σχόλιά μου...

    ...και ας εξηγήσει κάποιος στην ΠΚΣ ότι μπορεί να ρυθμίσει τα google ads να αποκλείσουν όσα site θέλουν από την ανάρτηση των διαφημήσεών τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο 6:02 έχει δίκιο.
    Είναι τα ads της Google.

    Δεν επέλεξε η Πανσπουδαστική να διαφημιστεί εκεί. Αν είσαι από Ελλάδα βάχει διαφημίσεις σχετικές με την Ελλάδα.

    Παρανόηση της λειτουργίας των Google ads έχεις κάνει πολίτη. Κατά τα άλλα το ιστολόγιό σου είναι αρκετά έκκυρο και ενδιαφέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΕ ΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΟ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑΤΙΚΟ!!!!
    εχω μεινει αναυδη-indeed!
    εγω σχολιάζω για πολιτικες θεσεις οτυ ΚΚΕ στο μπλογκ μου αλλα αυτο δεν καταλαβαίνω τι να πω...δεν θελω να το πιστέψω
    δειτε και το πολιτικο κουιζ
    στο www.politikobla-bla.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. προς ανώνυμο 7:59 μμ
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΣ.
    Η πκσ κοιμόταν η' δεν το διάβασε.Αυτό είναι σφάλμα και καλό θα ήταν να το πάρει πίσω.Διαβάστε τους όρους και τις δυνατότητες που έχεις να διαφημιστεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η αντικειμενικότητα, η σοβαρότητα, το ήθος κ ύφος των άρθρων του politi, και πάνω από όλα η ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ, ενοχλεί... πάρα πολύ τελικά!!!

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επειδή κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν με συγχωρείς Πολίτη αλλά δεν κρατιέμαι άλλο.
    Σας το λέει αλλά......
    Λοιπόν Υπόθεση πάντα!!!!!
    Η ΠΣΚ βάζει διαφήμιση μέσω διαφημιστικής εταιρείας στο Google.OK
    Tο ΜΙΝΑ έχει δυσφημήσεις στο site του.OK
    H μηχανή του Google επειδή ανιχνεύει το site βάζει τις διαφημήσεις αυτόματα.ΟΧΙ
    Γιατί θα πρέπει να ανιχνεύσει κάτι σχετικό με τις διαφημίσεις, και κάτι τέτοιο ΔΕΝ υπάρχει στο site.
    Αρα πάμε στην εκδοχή ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι προεπιλογή από το site, όπως έχει κάθε δικαίωμα να κάνει.ΟΚ
    Έστω ότι έχει πέσει ...γραμμή και γίνονται από εδώ στην Ελλάδα 10-20χιλ.κλικ καθημερινά.
    Τα χρήματα φεύγουν από το ΚΚΕ και ακολουθείται καθ`όλα νόμιμη οδός:
    ΠΣΚ-Διαφ.εταιρεία-Google-Macedonia.
    Όλα αυτά επαναλαμβάνω ....νόμιμα και ηλεκτρονικά μέσω τραπέζης.
    Επιπλέον κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ΤΙΠΟΤΑ, παρά να έχει υπόνοιές.
    Επαναλαμβάνω για να μην έχω και τίποτα τρεχάματα. Υπόθεση είναι...
    Να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας δεν μπορώ!
    Όμως ως σκεπτόμενος Έλλην πολίτης έχω το δικαίωμα να κάνω ....συνειρμούς.
    Σε τι όμορφο κόσμο ζούμε ρε ....Πολίτη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. paidia to pws dianemontai ta ads
    tis google einai thema tou algorithmou pou xrisimopoiei i etaireia , diladi i proteraiotita /syxnotita pou tha emfanizetai mia sugekrimeni diafimisi ana kathe nea emfanisi selidas

    twra otan pate se mia selida pou ypostirizei google ads , i IP sas ginetai resolve kai anaziteitai i xwra pou antistoixeitai , ystera
    emfanizetai kai i analogi diafimisi

    diladi einai poly profanes oti se ena allo site (px tis Ouggarias) tha blepate ena ad tis PKS

    den ypostirizw kapoia parataksi apla prospathw na eksigisw ton tropo leitourgias tou algorithmou

    Politi nomizw oti eprepe na to psakseis ligo pio poly to thema : )

    nik

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @nik
    Φίλε το έχω ...ψάξει!!!
    Κοίτα από επάνω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ξέρεις πριν δύο χρόνια περίπου, αν με ρωτούσες θα σου έλεγα ότι το ΚΚΕ και η ΠΣΚ αντίστοιχα, είναι από τα πιο καθαρά πολιτικά σχήματα, με καθαρό λόγο, έντιμη συμπεριφορά και συνέπεια!! Μετά από μία προσωπική μου εμπειρία όμως τα δύο τελευταία χρόνια, κατάλαβα ότι και οι κύριοι αυτοί είναι πλήρως ενταγμένοι στο πολιτικό κατεστημένο και νοοτροπία και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να απολαμβάνουν τα αγαθά της ελεύθερης αγοράς και οικονομίας εν γένει με κάθε τίμημα, χωρίς να δίνουν δεκάρα για τις ιδέες τους! Πρωτεύει γι΄ αυτούς ο σκοπός, οπότε ακολουθούν το: "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα". Επομένως μην απορείς που διαφημίζονται εκεί που γράφεις και που με το κουτό μου το μυαλό χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, λέω ότι θα μπορούσαν να ζητήσουν να εξαιρεθούν από τέτοιου είδους έντυπα, όταν κάνουν τις συμφωνίες τους!!
    Αλλά είπαμε αυτά είναι ψιλά γράμματα! Και δεν απορώ πια για τίποτε... Τα άλλα είναι λόγια μόνον για λαϊκή κατανάλωση!
    Όταν χρειαστεί να πάρουν σαφή θέση σε μεμονωμένες υποθέσεις, για να μην ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά, δεν έχουν πρόβλημα να την κάνουν με ελαφριά πηδηματάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @zoum
    Μάλλον δεν έχεις πάρει πρέφα πως λειτουργούν τα google ads.
    Πιστεύεις ότι κάποιος μπορεί να "σκανάρει" χιλιάδες πιθανές σελίδες που δεν θα ήθελε να διαφημίζεται;

    Χρησιμοποιώ τις υπηρεσίες της Google και ξέρω.

    Politis. Απ' ότι φαίνεται δεν το έχεις ψάξει το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @exarxos

    Η υπόθεσή σου μπάζει.
    Ποιος σου είπε ότι ο αλγόριθμος της Google είναι τόσο έξυπνος.
    Αρκεί στην εν λόγω σελίδα να βρήκε keywords όπως Greece, politics, Karamanlis κτλ.

    Πάρα πολλές φορές μπορείς να δεις σε άσχετες σελίδες άσχετες διαφημίσεις της Google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ ανώνυμο 10.12
    Το κατωτέρω είναι απο την επίσημη σελίδα της Google.
    "Η δυνατότητα Προσαρμόσιμων προεπιλεγμένων διαφημίσεων σημαίνει ότι στην περίπτωση που η Google δεν είναι σε θέση να παρέχει στοχευμένες διαφημίσεις στη σελίδα σας, έχετε τη δυνατότητα να προβάλετε μια διαφήμιση που έχετε προεπιλέξει."
    Άρα η διαφήμιση κάλιστα μπορεί να γίνει προεπιλογή.
    Για ποιο λόγο ....θα το αποκλείσουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λοιπόν μπήκα στο σιτε με ip κουβεϊτ και μου έβγαλε τα συνηθισνένα μπανερακια google kai oxi πσκ . Για να προλάβω ερωτήσεις, άλλαξα ip με το The Privacy Guard, και αφου το ρυθμισα να δουλευει με firefox (είναι προρυθμισμένο για explorer).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια! Να περάσετε να πάρετε το αντίτιμο των υπηρεσιών σας στη Δ/νση: Βασ. Σοφίας, Πρεσβεία Η.Π.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Το παραπάνω αφορά στον "Πολίτη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ρε παιδιά έλεος!
    Η διαφήμιση είναι για ΙP Ελληνικά. ΝΑΙ!!
    Δεν είπε ο politis-gr το αντίθετο.
    Αυτό ισχυρίζεται και αυτός και αυτό είναι το ...μυστικό.
    Ποιός από το ...Κουβέιτ ή .....Θα κάνει κλικ στην ΠΚΣ;
    Μόνο από εδώ την Ελλάδα και εκεί φωνάζει ο άνθρωπος πως είναι δυνατόν με ....κατευθυνόμενα κλικ να μεταφέρονται λεφτά από εδώ ...εκεί.
    Υπόθεση κάνει και δεν έχει καθόλου λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @10.32 και 10.36
    Αυτό δεν το περίμενα ποτέ!!!!
    Σ`εμένα το λες αυτό φίλε !
    Διάβασε άρθρα μου και μετά .....εδώ είμαι , δεν φεύγω.
    Εδώ με κατηγορούν όλοι ως ...τον πλέον Αντιαμερικανό.
    Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν είναι ΄ΜΟΝΟ σ' αυτό αλλά και στο ΜακFax, εκεί το είδα πρωτα.
    Δηλαδή περισσότερο τα βδαιβάζουμε εμείς παρα οι Σκοπιανοί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ημαρτον....ο πολίτης φιλοαμερικανός?
    Ακούστε κόσμο τι είπαν τα παπαγαλακια της ΠΚΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έχεις δίκιο politis-gr.
    Με αυτόν το τρόπο ναι ,υπάρχει δυνατότητα εάν θέλει κάποιος( που μπορεί να έχει ...πρόσβαση σε ...πολλά κλικ) να....χρηματοδοτήσει το Macedonia ή το οποιοδήποτε άλλο site στο εξωτερικό.
    Σαν υπόθεση στέκει. Αν συμβαίνει όμως πράγματι αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Νομίζω ότι το ΚΚΕ πληρώνει τον Γούγλη και όχι το ΜΙΝΑ.
    Το ΜΙΝΑ έχει εγγραφεί σε πρόγραμμα διαφημίσεων του Γούγλη και ο Γούγλης προωθεί διαφημίσεις σε συγκεκριμένες IP.
    Αν έμπαινε δηλαδή στο ΜΙΝΑ κάποιος από την Κίνα, δεν θα του έβγαινε φάτσα φόρα η διαφήμιση της ΠΚΣ.
    Ο γούλγης στοχεύει το κοινό στο οποίο θέλει να διαφημίσει τους πελάτες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμε 10.32
    Οι κύριοι...από την συγκεκριμένη διεύθυνση που ανέφερες, μάλλον έχουν επιλέξει και τους συγκεκριμένους διαύλους... που λειτουργεί η σκέψη σου... και το κακό είναι ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι καθόλου...

    Σου προτείνω εντελώς φιλικά να σταθείς λίγο πιο πάνω από τα γεγονότα (αν μπορείς, γιατί χρειάζεται να κάνεις κ την σχετική υπέρβαση) και θα δεις πως θα "απλωθούν" μπροστά στα μάτια σου πράγματα και καταστάσεις που θα εκπλαγείς!
    Θα αναθεωρήσεις πάρα πολλά...!!!!
    Αξίζει πάντως να προσπαθήσεις!

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Απάντηση στο υστερόγραφο 2.

    Ξέρεις πόσα πληρώνεται κάποιος για την διαφήμιση στο site του? Κάτι σεντ για κάθε κλικ.

    Θα πρέπει λοιπόν κάποιος να μπει στο NIMA ή όπως άλλως, να δει την διαφήμιση, να τον ένδιαφέρει και να κάνει κλικ. Τότε και μόνο τότε θα φύγουν λεφτά από το balance της ΠΣΚ και θα πάνε στη google η οποία μετά από τις κρατήσεις της θα χρεώσει το τελικό site.

    Άρα για να χρηματοδοτήσει ενεργά το ΚΚΕ το site όπως υπαινύσσεσαι, θα πρέπει μερικές εκατοντάδες άτομα από διαφορετικές IP στην ελλάδα (το τονίζω) να κάνουν σορηδών κλικ στη συγκεκριμένη διαφήμιση (αν είναι ένα άτομο ή μία ip τότε θα θεωρηθεί scam και το google δεν πληρώνει το τελικό site).

    Λυπάμαι γιατί επιμένεις να προσπαθείς να δημιουργήσεις θέμα από το πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 11:14
    ...συμβαίνει αποδεδειγμένα πλέον !!!
    μόλις έφυγαν χρήματα ελληνικά από το ΠΣΚ και κατευθύνθηκαν στο προπαγανδιστικό site διότι έκανα εγώ προσωπικά κλικ στην συγκεκριμένη διαφήμιση... πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε τελικά !!!!

    http://liondani.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ μαρουλακο
    Σήμερα το έχετε βάλει να με ....κουράσετε.
    Διάβασε λίγο πιο πάνω στα σχόλια.
    Δεν είπα κάτι αντίθετο.
    Αλλά η συνέχεια και το ...υποθετικό σενάριο μας ενδιαφέρει.
    @Ανώνυμο 11.30
    Διάβασε το σχόλιο του Exarxos 8.55 για να μην τα ξαναλέω.
    Συνειρμική υπόθεση κάνω ... δεν υπαινίσσομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το ΚΚΕ δεν χρηματοδοτείται ΜΟΝΟ από το ελληνικό κράτος, αλλά ως γνήσια καπιταλιστικό οργανισμός έχει και δικές του επιχειρήσεις.
    Στα τυπογραφεία του Περισσού τυπώνονται και περιοδικά άλλων εκδόσεων, μεταξύ αυτών και περιοδικά του μισητού καπιταλιστικού λάιφ στάιλ! Αυτό το γνωρίζω μετά βεβαιότητας και ας το διαψεύσει ο Περισσός.

    http://a-ergodes.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλά μας πείσατε, οι ΠΚΣ πληρώνουν διαφήμιση στους σκοπιανούς για να ανέβει το ποσοστό τους στα Σκόπια !!!! ή γιατί οι Έλληνες βλέπουν τα sites των Σκοπιανών και για αυτό βάλανε τη διαφήμιση !! ρε τι πάθαμε !!.
    Δύο τινά συμβαίνουν:
    1ο ή είστε πολιτικά αφελείς
    ή
    2ο κανετε αυτό που έκανε ο Γκαίμπελς,
    ....
    Άντε τώρα μετά τα "σύμφωνα του Πετριτσίου" που πλάσαρε η γκεστάπο τότε και αποδείχτηκαν πλαστά, τώρα με τα blogoσύμφωνα του Γούγλη που λέει και ένας κάπου εδώ να κάθεσαι να αποδείξεις στο 99,9% των επισκεπτών του pres που είδαν το σχετικό άρθρο και δεν γνωρίζουν από αλγόριθμους, ότι δεν είσαι ελέφαντας.
    Η προσέγγιση πάντως του θέματος από μερικούς δείχνει το πολιτικό τους υπόβαθρο.
    Ο αντικομμουνισμός ήταν πάντα το όπλο αυτών που ήταν με τους χορτάτους και τα τσιράκια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Εχουμε πήξει πια στους πατριώτες και ηθικολόγους. Ρε φίλε δεν βλέπεις ότι είναι Google ads με keywords για Greece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καταρχήν οι υπόγειες διαδρομές που αναφέρει ο φίλτατος αλλά μάλλον αδαής politis-gr που έχει την εντύπωση πως ανακάλυψε την Αμερική για αυτό ζητά και αναφορά στην πηγή πρέπει να κατανοήσει πως αν δεν έμπαινε στο site με ελληνική ip δεν θα του έβγαζε τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Επίσης τα λεφτά της ΠΚΣ είναι από συνδρομές και τα κουπονάκια υποθέτω ... Δεν παίρνει επιχορήγηση από το κόμμα. Άρα κάνουν κουμάντο στο ταμείο τους. Τώρα για αυτούς που ανέφεραν πως θα μπορούσε να μπλοκάρει το site εκτός ότι το θεωρώ ηλίθιο να ψάξεις να βρεις όλα τα site που έχουν adwords και να τα μπλοκάρεις είναι μια υπηρεσία που προσφέρεται στους premium πελάτες και όχι στην απλή έκδοση.
    Και σε απάντηση στην -ον liondani για να λες πως διέγραψε κάποιος τα σχόλια σου πρέπει να εμφανίστηκαν. Εσύ με τη πρώτη φορά που μπήκες στο blog γέμισες link άρα λογικό να είναι under moderation...

    Θεωρώ πως ο politis-gr δεν είναι αδαής άρα μάλλον είναι προβοκάτορας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το ότι ακόμα μετά από τόσα πράγματα που έχουν γραφτεί υπάρχει ακόμα η ανάρτηση με τα "ερωτήματα" σημαίνει ότι ή ο πολίτης-γκρ είναι γκάου ή όπως λέει και ο προηγούμενος είναι προβοκάτορας.

    Από μένα είχε την κίτρινη κάρτα τώρα πήρε και την κόκκινη και βγαίνει από τα bookmarks.

    Θα έπρεπε να ντρέπεσαι φίλε μου γιατί κάνεις ότι παλιά έκραζες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 3.59
    Φίλε μου και δίκιο να είχες, βιάζεσαι
    να χαρακτηρίσεις κάποιους ανθρώπους... Διάβασε τα προηγούμενα άρθρα, διάβασε τα επόμενα και μάλλον θα αλλάξεις άποψη ... εκτός αν είσαι εσύ ο προβοκάτορας (?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Σε απάντηση του Κοπρίδη KAI των άλλων ΚΟΠΡIΔΙΔΩΝ που μπήκαν στο blog τα ξημερώματα για να μη μπορεί κανείς να τους απαντήσει, Και Επειδή κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν Θα τους ξαναγράψω την .....ιστοριούλα για να μην μας περνάνε όλους για βλάκες.

    Λοιπόν (Υπόθεση )πάντα!!!!!
    Η ΠΣΚ βάζει διαφήμιση μέσω διαφημιστικής εταιρείας στο Google.ΝΑΙ
    Tο ΜΙΝΑ έχει διαφημίσεις στο site του.ΝΑΙ
    H μηχανή του Google επειδή ανιχνεύει το site βάζει τις διαφημίσεις αυτόματα.ΟΧΙ
    Γιατί θα πρέπει να ανιχνεύσει κάτι σχετικό με τις διαφημίσεις, και κάτι τέτοιο ΔΕΝ υπάρχει στο site.
    Αρα πάμε στην εκδοχή ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι προεπιλογή από το site, όπως έχει κάθε δικαίωμα να κάνει.ΝΑΙ
    (Αντιγράφω απο την επίσημη σελίδα της google και το παραθέτω:
    "Η δυνατότητα Προσαρμόσιμων προεπιλεγμένων διαφημίσεων σημαίνει ότι στην περίπτωση που η Google δεν είναι σε θέση να παρέχει στοχευμένες διαφημίσεις στη σελίδα σας, έχετε τη δυνατότητα να προβάλετε μια διαφήμιση που έχετε προεπιλέξει.")
    Κατάλαβες Κοπρίδη ή όχι;
    Συνεχίζω.
    Έστω ότι έχει πέσει ...γραμμή και γίνονται από εδώ στην Ελλάδα (με τα Ελληνικά IP , γιατί για αυτά στήνεται το κόλπο) 10-20χιλ.κλικ καθημερινά.
    Τα χρήματα φεύγουν από το ΚΚΕ και ακολουθείται καθ`όλα νόμιμη οδός:
    ΠΣΚ-Διαφ.εταιρεία-Google-Macedonia.
    Όλα αυτά επαναλαμβάνω ....νόμιμα και ηλεκτρονικά μέσω τραπέζης.
    Επιπλέον κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ΤΙΠΟΤΑ, παρά να έχει υπόνοιές.
    Επαναλαμβάνω για να μην έχω και τίποτα τρεχάματα. Υπόθεση είναι...
    Μεγάλο κόμμα είναι το ΚΚΕ αυτά θα.... έπρεπε να τα προσέχει.
    Να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας δεν μπορώ!
    Όμως ως σκεπτόμενος Έλλην πολίτης έχω το δικαίωμα να κάνω ....συνειρμούς.
    Και στο φινάλε εάν δεν είναι έτσι,και απλώς πρόκειται για ....σύμπτωση(μέσα από τις Χιλιάδες των Ελληνικών διαφημίσεων , ......τυχαία η μηχανή της Google να επέλεξε αυτή την διαφήμιση?????)γιατί δεν έβαζε φραγμό , όπως έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.
    Κύριοι της ΠΚΣ και της ΚΝΕ καλό το παραμυθάκι σας, γιατί έχει Και Λύκο.
    Αυτά για να μην μας περνάτε όλους για βλάκες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν θα αντιπαρέλθω με χαρακτηρισμούς όπως το σκατοκέφαλος που σου αρμόζει και αφού εσύ άρχισες. Δεν ξέρω αλλά το να βρίζεις κάποιον με το που μπήκε στον χώρο σου μάλλον δεν δείχνει καλό οικοδεσπότη...
    Από την άλλη politis-gr Σου το εξήγησε και άλλος! Το google ανιχνεύει ip! Αν δεν το κατανοείς τι άλλο να σου πω. Θα μπορούσα να σου πω να βάλεις ένα anonymizer και να μπεις με ip ιταλική και να δεις πως η διαφήμιση θα είναι ιταλική. Στο έγραψαν και άλλοι. Επιμένεις στην άγνοια. Το site δεν έχει επιλέξει αλλά δεν θα ασχοληθώ άλλο.
    Όσο το ότι όλη μας η όρεξη ήταν να μπούμε το βράδυ για να μην μπορείς να απαντήσεις είναι αστείο. Όσοι με ξέρουν βλέπουν πως η δραστηριότητα μου στο διαδίκτυο είναι τέτοιες ώρες. Θα μπορούσες να δεις το twitter μου αλλά θα πρέπει να σου κάνω σεμινάριο και τι είναι αυτό...
    Επίσης έτσι όπως το γράφεις είναι σαν να μπήκα δύο φορές. Όμως κάτι τέτοιο δεν αληθεύει. Ότι γράφω το γράφω πάντοτε με το ίδιο ψευδώνυμο και οι πιο παλιοί στην μπλογκόσφαιρα με γνωρίζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κύριε Καρπίδη
    Σε παρακαλώ ....μην συνεχίζεις να με περνάς για ηλίθιο.
    Σίγουρα δεν είμαι.
    Όσο για τις ...ευγένειες, εάν εσύ θεωρείς το να χαρακτηρίζεις ...έτσι ...κάποιον με λέξεις ,προβοκάτορας ,αδαείς κλπ θα μου επιτρέψεις να σε αποκαλώ κ. Κοπρίδη!!!
    Αλλά αφού έτσι το θέλετε κοίτα και την απάντηση μου ...σε λίγο με post για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα .
    Επαναλαμβάνω αφού έτσι το θέλετε.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Για όσους γνωρίζουν Αγγλικά. Παρόμοια υπόθεση για Google Ads. Πολύ έξυπνοι όσοι νομίζουν ότι η ΠΚΣ έχει ευθύνη για το που παίζονται. Αλλά εγώ λέω ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ!!!

    Google Ads, a Feud, and a Barren RockStories from the Canadian Press and Reuters report about how ads on Google are coming into play in a an argument betweeen Canada and Denmark over Hans Island, a barren rock near the North Pole. "A quick Google search of "hans island" Wednesday revealed a paid advertisement with the banner headline: "Hans Island is Greenland. Greenland natives have used the island for centuries." The ad was linked to a Danish government letter condemning a recent unannounced visit to the island by Defence Minister Bill Graham. However, the paid advertisement was not a Danish government initiative and whoever placed it was acting alone, said Poul Erik Dam Kristensen, Denmark's ambassador to Ottawa. That didn't stop one Internet expert - and patriotic Canuck - from striking back. Toronto resident Rick Broadhead placed a Google ad and said the Canadian government needs to get with the times.Postscript From Danny: I thought a picture was in order. When Gary and I looked yesterday, we didn't see any ads. Now they are back. Left side shows ads on Google Canada. Right side shows ads on Google Denmark. No ads are appear on Google Denmark when I searched for hans �, which I'm pretty sure is "hans island' in Danish. I couldn't seem to trigger any Danish-language ads in any way. Here are the ads as of 12:30pm GMT
    http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://blog.searchenginewatch.com/blog/img/050729-island.gif&imgrefurl=http://blog.searchenginewatch.com/blog/050701&h=588&w=450&sz=22&hl=nl&start=6&um=1&tbnid=2cZKSCzdtJUKxM:&tbnh=135&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3D%2522adwords%2Bbloopers%2522%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dcom.ubuntu:en-US:official%26hs%3DR99%26sa%3DG

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είναι διαφορετική υπόθεση αυτή.
    Εδώ μιλάμε για προεπιλογή από το site MINA.
    Πάντως μπορεί αν θελήσουν κάποιοι να το στήσουν το σκηνικό.
    Και βέβαια το πρόβλημα είναι πολιτικό και ηθικό παρά τεχνικό.
    Είναι σίγουρα μια ανευθυνότητα της ΠΚΣ και θα έπρεπε να κάνει ενέργειες ώστε να το διορθώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή