Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Επί του πρακτέου αποδεικνύεται ο... αριβισμός.


Το κύριο χαρακτηριστικό της αναμέτρησης των Ευρωεκλογών αποτέλεσε η πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα αποχή.
Το μέγεθος της αποχής δείχνει ότι ήταν επιλεγμένη πολιτική στάση και αποτέλεσε το κεντρικό μήνυμα αυτών των εκλογών.

Από τις πρώτες δηλώσεις του Προέδρου του ΠαΣοΚ, αλλά και των στελεχών του, διέκρινα ( και το έγραψα εδώ) ότι αυτό το ...SMS δεν παρελήφθη από την Ιπποκράτους.

Κάποιους δυσαρέστησα. Κάποιοι μου είπαν να περιμένω λίγες ημέρες , οπότε θα συνεδρίαζε το Πολιτικό Συμβούλιο του κόμματος και νηφάλια θα ....αποκωδικοποιούσε το SMS των απεχόντων πολιτών.

Συνεδρίασε λοιπόν το Πολιτικό Συμβούλιο και αφού τα αποτελέσματα ανά νομό και δήμο αναλύθηκαν διεξοδικά, στο ΠαΣοΚ κατέληξαν στη μαγική λέξη στην οποία πρέπει να επενδύσουν για να σιγουρέψουν την... αυτοδυναμία : αριβισμός.

Την μαγική αυτή λέξη δεν θα την βρείτε σε καμιά επίσημη ανακοίνωση του κόμματος ή σε δήλωση του κ. Παπανδρέου. Αυτά άλλωστε δεν λέγονται . Θα την ανακαλύψετε όμως αμέσως μετά ...επί του πρακτέου.

Έγινε λοιπόν χθες σύσκεψη υπό τον κ. Γ. Παπανδρέου για τα επόμενα αντιπολιτευτικά βήματα του ΠαΣοΚ. Στην σύσκεψη μετείχαν οι τρεις κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι (Ευ. Βενιζέλος, Θ. Πάγκαλος, Χρ. Παπουτσής), ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Δ. Ρέππας και ο αντιπρόεδρος της Βουλής Φ. Πετσάλνικος.

Αυτό που υπαγορεύει η πολιτική λογική είναι ότι θα τους εδίδοντο σαφείς εντολές για να αναδείξουν την κυβερνητική πρόταση του ΠαΣοΚ, ότι δηλαδή είναι ικανοί να πορεύονται με μοναδική πυξίδα την υπευθυνότητα και ότι μπορούν να διαχειριστούν τη μεγάλη διεθνή κρίση και τις συνέπειές της.

Αυτό δηλαδή που ζητούσαν μέσω του ηχηρού μηνύματός τους γενικά οι πολίτες , και ειδικά οι απέχοντες ψηφοφόροι τους (850.000 ψήφους λιγότερους από τις εκλογές του 2007).

Αλλά..φευ! Οι οδηγίες που τους εδόθησαν από τον κ. Παπανδρέου ήταν ότι: «Η αξιωματική αντιπολίτευση θα κινηθεί σε δύο μέτωπα -οικονομία και σκάνδαλα- προσπαθώντας με συνεχείς ψηφοφορίες να δοκιμάζει σε όλη τη διάρκεια του θέρους την οριακή πλειοψηφία της ΝΔ στη Βουλή».

Προσέξτε ! Εν μέσω της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης που γνώρισε η σύγχρονη ανθρωπότητα οι εντολές είναι :Όχι έργο, όχι προτάσεις , αλλά...συνεχείς και ανελέητες ψηφοφορίες και σκανδαλολογία για να ....δοκιμάζουν την οριακή πλειοψηφία της ΝΔ .

Ανοίξτε τώρα τα λεξικά σας. Αριβισμός: Η χρησιμοποίηση κάθε μέσου (θεμιτού και αθέμιτου) για την γρήγορη ανάδειξη σε διαφόρους χώρους (πολιτική κλπ). Συνώνυμα: καιροσκοπισμός, τυχοδιωκτισμός.

Είπαμε, αυτά δεν λέγονται , αλλά ...τα ανακαλύπτετε επί του πρακτέου.

18 σχόλια:

  1. Πολίτη με συγχωρείς αλλά αυτό δεν είναι τωρινή διαπίστωση.
    Τον Αριβισμό στο ΠΑΣΟΚ ,τον έχουν αναγάγει σε πολιτική επιστήμη από το 1980!
    Για θυμήσου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ μου Πολίτη, μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά που γράφεις?

    Αυτό που το βρήκες:
    «Η αξιωματική αντιπολίτευση θα κινηθεί σε δύο μέτωπα -οικονομία και σκάνδαλα- προσπαθώντας με συνεχείς ψηφοφορίες να δοκιμάζει σε όλη τη διάρκεια του θέρους την οριακή πλειοψηφία της ΝΔ στη Βουλή».
    Το έχεις και σε εισαγωγικά!!

    Εγώ. ως πράσινο παπαγαλάκι, θα σε παραπέμψω στις επίσημες ανακοινώσεις που λένε άλλα πράγματα:
    http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/7ccc62c5-38d9-4043-a1eb-2fdb7a8f748f/t/pressRelease

    "Καλό μεσημέρι. Συνεδρίασε σήμερα στη Βουλή, υπό την προεδρία του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, το συντονιστικό όργανο για το κοινοβουλευτικό έργο του Κινήματος. (...)
    Το ΠΑΣΟΚ θα συνεχίσει την υπεύθυνη προγραμματική αντιπολίτευση, όπως κάναμε όλο αυτό τον καιρό. Θα απευθυνθούμε ειδικότερα και στον κόσμο ο οποίος απείχε από αυτές τις εκλογές, το έχουμε τονίσει αυτό, το τονίζω και σήμερα.
    (...)
    Πιο συγκεκριμένα, θα επικεντρωθούμε σε θέματα οικονομίας στη Βουλή. Ήδη, αύριο, μετά από επανειλημμένες, δικές μας προσπάθειες, θα προσέλθει στη βουλή ο υπουργού Οικονομίας, ο οποίος θα μας πει για την εξέλιξη του προϋπολογισμού.
    κλπ, κλπ, κλπ"

    Πόθεν αυτά που γράφεις λοιπόν?
    Αλλά μάλλον ισχύει η ρήση σου:
    "Αυτά δεν λέγονται , αλλά ...τα ανακαλύπτετε επί του πρακτέου."
    Εσύ έχεις την μαντική ικανότητα να τα ανακαλύπτεις προκαταβολικά

    Με συντροφικούς χαιρετισμούς

    Πράσινο παπαγαλάκι (αυτοχαρακτηρίζομαι για να σας προλάβω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Αυτοπροσδιοριζόμενο Πράσινο Παπαγαλάκι.
    Μάλλον δεν διαβάζεις εφημερίδες ή δεν παρακολουθείς τα πολιτική δρώμενα.
    Αφήνεις την ..."πληροφόρησή σου" μόνο στις ανακοινώσεις του site του ΠΑΣΟΚ.
    Μα είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιοι πολίτες ακόμα?
    Λοιπόν επί του θέματος.
    Εάν διάβαζες λοιπόν εφημερίδες θα το γνώριζες.Θα σου παραθέσω μόνο ένα απόσπασμα από το χθεσινό "Εθνός" ( και μη μου πεις ότι το Έθνος είναι φιλοκυβερνητική εφημερίδα , γιατί θα μας στείλεις όλους αδιάβαστους).
    Σήμερα γίνεται η συνάντηση υπό τον Γεώργιο Παπανδρέου με τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους.
    Οι οδηγίες που θα δοθούν είναι ...(ακολουθούν ότι γράφει ο πολίτης εντός εισαγωγικών).
    Αλλά φίλε μου μην πας μακρυά. Το επόμενο διάστημα θα καταδείξει ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα.
    Κοντός ψαλμός αλληλούια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καιροσκοπισμός και ο αριβισμός φάνηκε και κατά την περίοδο των Ευρωεκλογών.
    Ο κος Παπανδρέου, μετά την κατάρρευση των συνθημάτων, που προσπάθησε να χρησιμοποιήσει και τα οποία δεν είχαν απήχηση ακόμη και στο κομματικό του ακροατήριο, έσπευσε να δανειστεί επιχειρηματολογία της Νέας Δημοκρατίας.

    Σε συνέντευξη του κάλεσε τους πολίτες να γίνουν «σύμμαχοι» του. Δεν αρκεί όμως να κάνεις χρήση μιας λέξης. Πρέπει να μπορείς να της δώσεις και περιεχόμενο.

    Και η λέξη «σύμμαχος» στα χείλη του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ μόνο ως τραγική παρωδία μπορεί να ακουστεί.

    Πρώτον , γιατί τα πεπραγμένα των κυβερνήσεων του κόμματός του, κινούνταν σε διαμετρικά αντίθετη κατεύθυνση. Υπήρχε διαχωρισμός στην κοινωνία με βάση τις κομματικές περγαμηνές, ανάμεσα στους ημέτερους και στους άλλους.

    Δεύτερον , γιατί ο ίδιος Υπουργός όλων των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, ουδέποτε διαμαρτυρήθηκε δημόσια και ξεκάθαρα για το όργιο κομματισμού και φαυλοκρατίας που επικρατούσε. Αντίθετα, το αξιοποιούσε και εδραιωνόταν εσωκομματικά.

    Τρίτον , γιατί ως αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, ουδέποτε ζήτησε συγγνώμη για όσα διαπράχθηκαν στο δημόσιο βίο της χώρας. Και ουδέποτε τόλμησε όχι μόνο να προχωρήσει στην πραγματική κάθαρση του κόμματός του αλλά αντίθετα, σ’ αυτούς στηρίζεται προκειμένου να ανακαταλάβει την εξουσία.

    Τέταρτον , γιατί ο ίδιος μέσα στο ίδιο του το κόμμα εφαρμόζει σήμερα πολιτικές διακρίσεων και αποκλεισμών κατά στελεχών που δεν συμφωνούν μαζί του. Αφού ακολουθεί διχαστικές επιλογές στο κόμμα του έναντι των στελεχών που διαφωνούν μαζί του, είναι προφανές ότι δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος σύμμαχος με το σύνολο των πολιτών.

    Πέμπτον , γιατί ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ακολούθησε με θρησκευτική προσήλωση την πολιτική του «όχι σε όλα», της πόλωσης και της άρνησης. Αρνήθηκε την εθνική συνεννόηση ακόμη και την ώρα που το εθνικό συμφέρον, αυτό επέβαλε, για την αντιμετώπιση της κρίσης.

    Δεν εξαπατά κανέναν πλέον ο κ. Γ. Παπανδρέου. Ας το κατανοήσουν αυτό, εκεί στην ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

    Αντί να κλέβουν συνθήματα καλό θα ήταν να αλλάξουν.

    Αν δεν αλλάξουν, θα βουλιάξουν.

    Στην ανυποληψία και στην αναξιοπιστία τους. Προπάντων, στην ανειλικρίνεια και την υποκρισία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήδη άρχισαν οι αριβίστες.
    Έφτασαν σε σημείο,μέχρι και τη μείωση των δαπανων στα εξοπλιστικά προγράματα που αποφάσισε η κυβέρνηση, προκειμένου αυτά τα χρήματα να πάνε για κοινωνικές ανάγκες και την θεραπεία των δεινών της κρίσης, να την κατηγορούν .

    Βλέπετε όταν στην ερώτηση προ μηνών προς τον κ. Παπανδρεόυ "που θα βρείτε τα λεφτά για αυτά που υπόσχεσται" είχε απαντήσει μεταξύ άλλων και από την μείωση των δαπανών για τα εξοπλιστικά.

    Τώρα κατηγορεί την ΝΔ για αυτό που ΘΑ έκανε (σύμφωνα με τα λεγομενά του ) και ο ίδιος.
    Αυτό δεν είναι ΑΡΙΒΙΣΜΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΑΡΙΒΙΣΜΟΣ
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ,
    ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΣ.ΟΤΑΝ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙΣ ΑΚΡΑΤΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ.
    ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥΣ ΑΡΣΕΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΩΝ, ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΞΑ Η ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΛΗ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ
    ΟΤΑΝ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΤΟΤΕ ΠΕΡΙΤΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν τους πάρουμε στα σοβαρά, η συμπεριφορά τους προκαλεί τον φόβο που προκαλούν πάντα οι ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
    Είναι ολοφάνερο ότι οι προεδρικοί της Ιπποκράτους βρίσκονται σε πραγματική σύγχυση.
    Εμείς οι(προσωρινώς) απέχοντες αντιστεκόμαστε στον λόγο που πολώνει και διχάζει.
    Αρνούμαστε την πόλωση και τον λαϊκισμό.
    Στον λόγο που φοβίζει, στον λόγο που μηδενίζει, απαντάμε ...."αι σιχτίρ". Θέλουμε πολιτικό λόγο, θέσεις , ιδεολογική πάλη , έργα!
    Εάν δεν το καταλαβαίνουν στην Ιπποκράτους , τότε κακό του κεφαλιού τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΡΕ ΠΑΠΑΡΕΣ ΔΕΞΙΟΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ...ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όπως διακρίνεται δια γυμνού οφθαλμού,το ήθος , ή παιδεία , ή ευγένεια , ή δημοκρατικότητα είναι γνωρίσματα των οπαδών του ΠΑΣΟΚ.
    Απόδειξη το ανωτέρω σχόλιο.
    Φανταστείτε εάν έρθουν κάποια στιγμή στην εξουσία πως θα συμπεριφερθούν.
    Μπράβο! Πολύ καλά πάτε! Ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύεται. Ο κόσμος τους πήρε χαμπάρι.
    Κανονίστε και εσείς ( με παρόμοιες συμπεριφορές) να τους ακολουθήσετε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο ΠαΣοΚ υπάρχουν δύο ειδών ηθικές. Μια για τον εαυτό τους και μια για όλους τους άλλους.
    Μια ζωή το ίδιο.Παραχαράζουν την αλήθεια. Τους κυριεύει η μανία για εξουσία.
    Μη ξεχνάμε ότι από το 2004 που έχασαν την εξουσία κάνουν σαν λυσασμένοι για να την επανακαταλάβουν.
    Η εσωτερική κάθαρση δεν έλαβε μέρος ποτέ. Αντίθετα από το πρώτο κιόλας δίμηνο μετά τις εκλογές του 2004 μαζί με τις φωνές για νέες εκλογές , μοίραζαν και τα αντίστοιχα φίμωτρα σε οποιοδήποτε υγιές στοιχείο αντιδρούσε εντός του κόμματος.

    Μ.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θεωρώ αναξιοπρεπές και εντελώς απαράδεκτο να κυκλοφορούν ανοιχτά –από τώρα- φήμες για το ποιος θα πάει εδώ και ποιος εκεί, μετά από κάθε εκλογική μας νίκη .
    Ουδείς πρέπει να αγωνίζεται προκειμένου να ανταλλάξει τους ‘’αγώνες’’ του, όχι μόνο με μελλοντική του αξιοποίηση αλλά και με το βόλεμα των προσωπικών του φίλων και συγγενών .

    Τα γνωστά φαινόμενα του παρελθόντος πρέπει όχι μόνο να εκλείψουν αλλά και να αποτελέσουν οδηγό για το αύριο.
    Θεωρώ ότι το θέμα αυτό πρέπει να απασχολήσει σοβαρά –μόνιμα πλέον- τα κορυφαία κομματικά όργανα, προκειμένου να αποφύγουμε στο μέλλον τις καταστάσεις ‘’απείρου κάλλους’’ που βιώνουμε την τρέχουσα περίοδο από τα Μ.Μ.Ε.

    Σχόλιο ψηφοφόρου του ΠΑΣΟΚ στο dialogos.pasok.gr

    Δυστυχώς όπως βλέπει ο φίλος δεν τον ακούνε! Έχουν βάλει ωτασπίδες και οι όποιες σωστές φωνές υπάρχουν ( και ΥΠΑΡΧΟΥΝ) στο ΠΑΣΟΚ,... θάβονται. Αγνοούνται!

    Μπορεί μάλιστα να φαίνονται γραφικές και αυτές που επικροτούνται να είναι φωνές τύπου Κρόγια και λαμογιές τύπου "Νοτίου Κορέας"( με προπληρωμένες επισκέψεις)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κύριοι νομίζω ότι τα κόμματα και πρωταρχικώς το ΠΑΣΟΚ δεν έχουν καταλάβει τίποτα.
    Αυτό που απαιτεί η κοινωνία είναι η συναίνεση . Το είχε ζητήσει επίσημα ο Καραμανλής -πιάνοντας πρώτος απ` όλους τα μηνύματα που έρχονταν- αλλά τα κόμματα δεν τον ακολούθησαν.

    Μπροστά στα προβλήματα που ζούμε(οικονομική κρίση, μετανάστευση, εθνικά θέματα), η συναίνεση – έστω η minimum συναίνεση – αποτελεί μονόδρομο.
    Όμως τα δείγματα γραφής από το υπάρχον κλίμα δεν είναι αισιόδοξα.
    Άλλωστε μόνο αισιοδοξία δεν μπορεί κανείς ν’ αντλήσει από τις σχετικές αντιδράσεις κομμάτων και φορέων.

    Προφανώς τα κόμματα της αντιπολίτευσης δικαιούνται και οφείλουν να ασκήσουν κριτική και αντιπολίτευση στην κυβέρνηση.
    Από εκεί και πέρα όμως, ένα πράγμα έπρεπε να καταστήσουν σαφές: Ότι ο κεντρικός αντίπαλος δεν είναι η κυβέρνηση (η όποια κυβέρνηση), αλλά τα προβλήματα που μας ταλανίζουν ως κοινωνία και ως έθνος.
    Με αυτά που βλέπω λοιπόν επιτρέψτε μου να μην είμαι καθόλου αισιόδοξος ως προς την πορεία μας.
    Μάλλον το σύνθημα " Ή Αλλάζουμε ή Βουλιάζουμε" θα έπρεπε να τεθεί στο πολιτικό συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ ως εσωτερική αυτοκριτική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νόμιζα ότι τη μείωση των δαπανών από εξοπλισμούς την είχε εξαγγείλει ο πρωθυπουργός το Δεκέμβριο, και ότι προχθές την επανέλαβαν ελλείψει κάτι άλλου για να φαίνεται ότι δεν τους έπιασε η ραστώνη.
    Αν κάνω λάθος παρακαλώ διορθώστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Δημήτρης
    Ο πρωθυπουργός είχε εξαγγείλει μείωση στις δαπάνες για το 2009 γενικά μαζί με τα άλλα μέτρα.
    Προχθές ο κ. Παπαθανασίου συγκεκριμενοποίησε τα νούμερα για το 2009 , 2010, και 2011, αν δεν κάνω λάθος.
    Έτσι έχω την γνώμη ότι θα έπρεπε να γίνει. Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό.

    Εξαγγέλλει ο Πρωθυπουργός και κατόπιν συγκεκριμενοποιεί ο αρμόδιος υπουργός. Αυτή η τακτική αν δεν κάνω λάθος ακολουθείται επί χρόνια σχεδόν σ` όλον τον κόσμο.
    Γιατί μας ..."πειράζει" τώρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ πολίτη,
    Δεν έχεις άδικο για το πως αντιμετωπίζει το ΠΑΣΟΚ τις εξελίξεις. Βιάζεται να έρθει στην εξουσία βλέπεις. Και όσο ακούω ευτράπελα σαν το χθεσινό με τον κ. Βενιζέλο, τόσο ανησυχώ περισσότερο.
    Θεωρώ όμως ότι θα πρέπει να αναφερθείς και στα όσα ευτράπελα συμβαίνουν στην Κυβέρνηση με Βουλευτές όπως ο κ. Μανώλης που επικαλείται την επερχόμενη παραίτησή του ως δείγμα ανεξαρτησίας και πολιτικής τιμιότητας, με ημερομηνία λήξης!
    Θα ήθελα επίσης να απευθυνθώ στους σχολιαστές αυτού του ιστολογίου λέγοντας, ότι η συνεχής αντιπαράθεση ανάμεσά μας ως υπεράσπιση ή καταγγελία των κομμάτων μας εγκλωβίζει σε μία πρακτική που τυφλώνει.
    Στιγματίζουμε τα κακώς κείμενα όπου και αν βρίσκονται.
    Μην μπαίνεται στον κόπο να απαντάτε σε σχόλια που υποδεικνύουν πρόθεση. Ο σωστός διάλογος είναι αυτός που δεν ενέχει υποκειμενικότητα σε μεγαλύτερο βαθμό από όσο χρειάζεται.
    Σίγουρα δεν πρέπει να μένουν αναπάντητες προκλήσεις. Καλό θα ήταν να είναι οι λιγότερες.
    Κάποια στιγμή θα πρέπει να κατλάβουμε ότι είμαστε πολίτες της ίδιας Χώρας και ότι μας ενδιαφέρει η καλυτέρευσή της. Δεν θα πρέπει να δίνουμε δικαίωμα στα κόμματα να μας θεωρούν δεδομένους.
    Τα παραπάνω τα λέω με καθαρά αγνή πρόθεση και δεν κάνω τον ξύπνιο, πιστέψτε με δε, δεν καθόλου ουτοπικό.
    Στο χέρι μας είναι σε βάθος χρόνου να αλλάξουμε τα πράγματα.
    Θέλει υπομονή και θέληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Ο νοών...νοείτω
    Αγαπητέ φίλε, ειδικά για τον κ. Μανώλη έχουν γραφεί τόσα πολλά από διάφορα ιστολόγια που θεωρώ ότι και να έγραφα δεν θα είχα κάτι διαφορετικό να προσφέρω.
    Για τα υπόλοιπα που αναφέρεσαι συμφωνώ απολύτως μαζί σου!
    Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ φίλε πολιτη,
    Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
    Όταν αναφέρομαι στον κ. Μανώλη, δεν εννοώ την αναφορά στο πρόσωπο, διότι όπως πολύ σωστα γράφεις έχουν αναφερθεί πολλά.
    Εννοώ τον πολιτικό τύπο "κ. Μανώλης" και το πως αντιμετωπίζεται από την Κυβέρνηση.
    Ως πότε θα εκβιάζεται η εκάστοτε Κυβέρνηση από ανάλογους "πολιτικούς". Τι μήνυμα περνάει στο κόσμο;
    Δύσκολο θέμα για κριτική αλλά θεωρώ απαραίτητη την ψύχραιμη προσέγγισή σου.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Ο νοών...νοείτω
    ¨Κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουμε ότι είμαστε πολίτες της ίδιας Χώρας και ότι μας ενδιαφέρει η καλυτέρευσή της. Δεν θα πρέπει να δίνουμε δικαίωμα στα κόμματα να μας θεωρούν δεδομένους.¨

    Σοφά λόγια....αλλά δύσπεπτα:))
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή