Κυριαρχούν πλέον στην αγορά καυσίμων τα Ελληνικά Πετρέλαια με την εξαγορά του δικτύου πρατηρίων και των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων της ΒΡ Ελλάδος.
Τα ΕΛΛΠΕ απέκτησαν μερίδιο 29% ως 30% στην ελληνική αγορά πετρελαιοειδών με τα περίπου 1.200 πρατήρια της ΒP που απέκτησαν πριν λίγες ημέρες.
Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες ολοκληρώθηκε από ομίλους της αγοράς η εκδήλωση και επίσημα του ενδιαφέροντος για τα περίπου 700 πρατήρια της Shell.
Το τίμημα που έχει θέσει υπό προϋποθέσεις η Shell (έχει μερίδιο αγοράς 13%), περί τα 400 εκατομμύρια ευρώ, δεν έχει προσφερθεί από κανέναν.
Υπό της παρούσες συνθήκες κρίσης τα ποσά που θέλει η Shell είναι εξωπραγματικά. Είναι χαρακτηριστική η φράση που είπε προσφάτως σε δείπνο ο κ. Δ. Μελισσανίδης : «Μάλλον για 400 εκατομμύρια... χαστούκια είναι η πρόταση!».
Συνεπώς η «δεύτερη πράξη» θα παιχθεί με απευθείας διαπραγματεύσεις στο Λονδίνο. Σε αυτές θα κληθούν να συμμετάσχουν όσοι κατέθεσαν προσφορές και οι οποίοι, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, είναι η Μotor Οil και η ισραηλινή Delek, ενδεχομένως και τρίτος αλλοδαπός όμιλος.
Στη χώρα μας υπάρχουν κάποιες....ιδιαιτερότητες, οι οποίες αποτελούν λόγους που κάνουν τις δύο πολυεθνικές να μας ... εγκαταλείπουν . Το βαρύ πρόστιμο των 50 εκατ. ευρώ που υπεβλήθη ,για δημιουργία καρτέλ, στις δύο εταιρείες είναι ο ένας λόγος.
Άλλος λόγος είναι ότι η ΒΡ και η Shell διαθέτουν πρατήρια-μπουτίκ με υψηλές τιμές, ενώ η στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερα καύσιμα δεν ευνοεί την παραμονή τους στον ανταγωνισμό.
Στο εγγύς μέλλον αναμένεται και μείωση του αριθμού των πρατηρίων στη χώρα μας, που είναι περί τα 8.200 σε όλη τη χώρα, εξέλιξη που ευνοεί μικρές εταιρείες με χαμηλά λειτουργικά έξοδα.
Ο τρίτος λόγος είναι ότι δεν ευοδώθηκαν οι ...«πιέσεις τους» προς την κυβέρνηση μέσω των ...διαφόρων γνωστών καναλιών που ξεκινούν από την Πρεσβεία και φθάνουν ...στους δρόμους και τα πεζοδρόμια.
Ήθελαν το φιλέτο της Εγνατίας οδού αλλά η πόρτα ... έκλεισε κατάμουτρα. Βλέπετε εκεί δεν θα υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός , όπως σε όλα τα πρατήρια των εθνικών οδών, οι τιμές καυσίμων των οποίων είναι ιδιαίτερα υψηλές και κάποιες φορές ακριβαίνουν..... απότομα μόλις νυχτώσει και πέφτουν λίγο με το ξημέρωμα!
Eπί της Εγνατίας οδού δεν υπάρχουν ακόμα καθόλου πρατήρια καυσίμων.Η εξήγηση είναι ότι η εταιρεία του αυτοκινητοδρόμου, η Εγνατία οδός, δεν έχει αρχίσει ακόμη να χωροθετεί και να δημοπρατεί τα πρατήρια, κάτι που θα γίνει ως το τέλος του έτους.
Παλαιότερα το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας διαχειριζόταν τα πρατήρια στις εθνικές οδούς μονοπωλιακά και καθόριζε επακριβώς το σημείο στο οποίο θα κατασκευαστεί το πρατήριο, απαλλοτρίωνε χώρο 50 μέτρων δεξιά και αριστερά του πρατηρίου και στη συνέχεια καλούσε τις εταιρείες εμπορίας να υποβάλουν προσφορές ώστε να χτίσουν βενζινάδικο.
Ο νικητής κατέβαλλε (και πλέον καταβάλλει στον φορέα διαχείρισης της ΠΑΘΕ, αργότερα και στην Εγνατία οδό ΑΕ) ποσοστό επί του τζίρου, το οποίο ποικίλλει και συνήθως είναι αρκετά υψηλό.
Οι δύο πολυεθνικές λοιπόν ήθελαν αυτό το φιλέτο ...«με το ζόρι» και όταν διαπίστωσαν ότι..«στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα», σε συνάρτηση με τους δύο άλλους λόγους που προανέφερα( πρόστιμο 50 εκατ ευρώ για το καρτέλ και πρατήρια-μπουτίκ με υψηλές τιμές), αποφάσισαν να ...μας εγκαταλείψουν.
Κατάλαβαν ότι στην μετά ολυμπιακών αγώνων Ελλάδα έχουν ...αλλάξει πολλά. Άλλωστε όλα ...«τα ωραία» έχουν και ένα τέλος.
Τα ΕΛΛΠΕ απέκτησαν μερίδιο 29% ως 30% στην ελληνική αγορά πετρελαιοειδών με τα περίπου 1.200 πρατήρια της ΒP που απέκτησαν πριν λίγες ημέρες.
Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες ολοκληρώθηκε από ομίλους της αγοράς η εκδήλωση και επίσημα του ενδιαφέροντος για τα περίπου 700 πρατήρια της Shell.
Το τίμημα που έχει θέσει υπό προϋποθέσεις η Shell (έχει μερίδιο αγοράς 13%), περί τα 400 εκατομμύρια ευρώ, δεν έχει προσφερθεί από κανέναν.
Υπό της παρούσες συνθήκες κρίσης τα ποσά που θέλει η Shell είναι εξωπραγματικά. Είναι χαρακτηριστική η φράση που είπε προσφάτως σε δείπνο ο κ. Δ. Μελισσανίδης : «Μάλλον για 400 εκατομμύρια... χαστούκια είναι η πρόταση!».
Συνεπώς η «δεύτερη πράξη» θα παιχθεί με απευθείας διαπραγματεύσεις στο Λονδίνο. Σε αυτές θα κληθούν να συμμετάσχουν όσοι κατέθεσαν προσφορές και οι οποίοι, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, είναι η Μotor Οil και η ισραηλινή Delek, ενδεχομένως και τρίτος αλλοδαπός όμιλος.
Στη χώρα μας υπάρχουν κάποιες....ιδιαιτερότητες, οι οποίες αποτελούν λόγους που κάνουν τις δύο πολυεθνικές να μας ... εγκαταλείπουν . Το βαρύ πρόστιμο των 50 εκατ. ευρώ που υπεβλήθη ,για δημιουργία καρτέλ, στις δύο εταιρείες είναι ο ένας λόγος.
Άλλος λόγος είναι ότι η ΒΡ και η Shell διαθέτουν πρατήρια-μπουτίκ με υψηλές τιμές, ενώ η στροφή των καταναλωτών σε φθηνότερα καύσιμα δεν ευνοεί την παραμονή τους στον ανταγωνισμό.
Στο εγγύς μέλλον αναμένεται και μείωση του αριθμού των πρατηρίων στη χώρα μας, που είναι περί τα 8.200 σε όλη τη χώρα, εξέλιξη που ευνοεί μικρές εταιρείες με χαμηλά λειτουργικά έξοδα.
Ο τρίτος λόγος είναι ότι δεν ευοδώθηκαν οι ...«πιέσεις τους» προς την κυβέρνηση μέσω των ...διαφόρων γνωστών καναλιών που ξεκινούν από την Πρεσβεία και φθάνουν ...στους δρόμους και τα πεζοδρόμια.
Ήθελαν το φιλέτο της Εγνατίας οδού αλλά η πόρτα ... έκλεισε κατάμουτρα. Βλέπετε εκεί δεν θα υπάρχει καθόλου ανταγωνισμός , όπως σε όλα τα πρατήρια των εθνικών οδών, οι τιμές καυσίμων των οποίων είναι ιδιαίτερα υψηλές και κάποιες φορές ακριβαίνουν..... απότομα μόλις νυχτώσει και πέφτουν λίγο με το ξημέρωμα!
Eπί της Εγνατίας οδού δεν υπάρχουν ακόμα καθόλου πρατήρια καυσίμων.Η εξήγηση είναι ότι η εταιρεία του αυτοκινητοδρόμου, η Εγνατία οδός, δεν έχει αρχίσει ακόμη να χωροθετεί και να δημοπρατεί τα πρατήρια, κάτι που θα γίνει ως το τέλος του έτους.
Παλαιότερα το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας διαχειριζόταν τα πρατήρια στις εθνικές οδούς μονοπωλιακά και καθόριζε επακριβώς το σημείο στο οποίο θα κατασκευαστεί το πρατήριο, απαλλοτρίωνε χώρο 50 μέτρων δεξιά και αριστερά του πρατηρίου και στη συνέχεια καλούσε τις εταιρείες εμπορίας να υποβάλουν προσφορές ώστε να χτίσουν βενζινάδικο.
Ο νικητής κατέβαλλε (και πλέον καταβάλλει στον φορέα διαχείρισης της ΠΑΘΕ, αργότερα και στην Εγνατία οδό ΑΕ) ποσοστό επί του τζίρου, το οποίο ποικίλλει και συνήθως είναι αρκετά υψηλό.
Οι δύο πολυεθνικές λοιπόν ήθελαν αυτό το φιλέτο ...«με το ζόρι» και όταν διαπίστωσαν ότι..«στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα», σε συνάρτηση με τους δύο άλλους λόγους που προανέφερα( πρόστιμο 50 εκατ ευρώ για το καρτέλ και πρατήρια-μπουτίκ με υψηλές τιμές), αποφάσισαν να ...μας εγκαταλείψουν.
Κατάλαβαν ότι στην μετά ολυμπιακών αγώνων Ελλάδα έχουν ...αλλάξει πολλά. Άλλωστε όλα ...«τα ωραία» έχουν και ένα τέλος.
Μπράβο politi. Ρεαλιστικό άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία τετραετία θέλει η ΝΔ ακόμη και θα βάλει σειρά σε όλα τα πράγματα.
Αγαπητέ politis,
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτοί που δεν το κατάλαβαν είναι οι πολίτες αυτής της χώρας!
Δεν ευθύνεται κανείς άλλος εκτός από την Κυβέρνηση και τα στελέχη της που δεν καταφέρνουν τις σωστές πρωτοβουλίες του κυβερνητικού έργου, να τις "κάνουν κτήμα των πολιτών".
Πρέπει εκτός των άλλων, άμεσα, να γίνει κίνηση στην επικοινωνιακή πολιτική της Κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας, ταυτόχρονα!
Άντε μπράβο (και από εμένα).Ένα άρθρο που μας πληροφορεί και δεν μας παραπληροφορεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεύθερη αγορά άλλωστε και η εταιρία ΕΛ.ΠΕ κινήθηκε πανέξυπνα και αθόρυβα.
Τα ωραία όπως λες έχουν και ένα τέλος!
Άραγε επί ποιων αυτές οι εταιρίες γιγαντώθηκαν και μας "έβγαζαν το λάδι?"
Τέλως πάντων ...Η ουσία είναι ότι κυβέρνηση και ΕΛ.ΠΕ κινήθηκαν προς όφελος των πολιτών και στη σωστή κατεύθυνση χωρίς κανένας να χάσει τη δουλειά του.Αυτό είναι το πιο σημαντικό.!!!
ΥΣ Αξίζει και συγχαρητήρια η επιτροπή και η πολιτική ηγεσία που δεν δίστασε να τους πετάξει Shell & BP έξω από το χορό...
Επί δεκαετίες είχαν δημιουργήσει καρτέλ μεταξύ τους πίνωντας το "αίμα" του ελληνικού λαού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετά πια!
Ειδικά η Shell είχε φάει μια τεράστια πόρτα από τον κ.Σιούφα , όταν κάπου εκεί στο 2005 (εάν δεν κάνω λάθος)τους έκοψε τα φτερά για τα πετρέλαια στο Αιγαίο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο λαθρεμπόριο των εταιρειών καυσίμων στην χώρα μας είναι εθνικό σπορ με τις πλάτες της ηγεσίας αυτής της χώρας και οι αθλούμενοι γίνονται μεγιστάνες σε μία νύχτα, και μέσω των διαστρεβλωτικών φακών των ΜΜΕ αποκτούν μυθικές διαστάσεις ονομάζονται δε λιοντάρια, τίγρεις κλπ ενώ στην πραγματικότητα είναι κεραμιδόγατοι στο Ασπρονήσι. Θέση λοιπόν σε πολυεθνικές εταιρίες τύπου Shell και BP δεν υπάρχει σε αυτόν τον τόπο. Όχι γιατί δεν δωροδόκησαν ή δεν δωροδοκούν όπως η Ζημενς τους πολιτικούς αλλά γιατί τα εγχώρια κοράκια λειτουργούν με μεγαλύτερη ταχύτητα, αποφασιστικότητα, γενναιοδωρία και όταν κι αν χρειαστεί γίνονται δε πολύ πειστικά, χώρια που δεν κελαηδάνε όπως μπορεί να κελαηδήσει ο Χριστοφοράκος. Φαίνετε μάλιστα ότι βρήκαν σε αυτή την κυβέρνηση που έχει κηρύξει φορολογικό πόλεμο στα σουβλατζίδικα και τον Αλβανό υδραυλικό τον απόλυτο σύμμαχο. Γενικά βλέπουμε τον τελευταίο χρόνο μεγάλες πολυεθνικές όχι μόνο καυσίμων και τραπεζικές να φεύγουν από την Ελλάδα και αυτό είναι κακό σημάδι όχι μόνο σε ότι έχει να κάνει με θέματα ανταγωνισμού αλλά γενικά στην εικόνα αυτής της χώρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στην πρωθυπουργάρα μας τον Αμερικανοφάγο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧτύπησε το πρόβλημα στη ρίζα του και έδειξε στους Αμερικάνους ποιος κάνει παιχνίδι σ' αυτή τη χώρα.
Δε θέλω φίλε να με κλέβει ο πολυεθνικός προτιμάω να τα σκάω στον 100% Έλληνα απατεώνα, έχει άλλο αέρα!
ΥΓ. Τι 4ετία φίλε 12:25, εφ' όρου ζωής ανάθεση της διακυβέρνησης μπας και τελειώσει καμιά φορά το ρημάδι το κυβερνητικό έργο.
Τώρα για να αποδώσουμε και την αλήθεια πρέπει να πούμε ότι τον πολιτισμό στα πρατήρια τον έφεραν Β.Ρ και ΣΕΛΛ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές έκαναν επενδύσεις και έφτιαξαν σπουδαίες εγκαταστάσεις αλλά προδόθηκαν από την αλαζονεία τους και τους ανεπαρκείς ηγέτες τους.
Αυτή είναι βέβαια όλη η εν γένει φιλοσοφία των πολυεθνικών.
Οι BP και Shell αλλιώς είχαν συνηθίσει μέχρι τώρα και τους κακαφάνηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπενθυμίζω ότι την τελευταία 20ετια δεν είχε επιβληθεί ποτέ και κανένα πρόστιμο σ` αυτές τις εταιρείες.
Έστω και για τα μάτια του κόσμου.
Όπως επίσης διαπιστώνω ότι κακοφάνηκε και σε κάποιους ...άλλους.
Κοίτα να δεις πράγματα!!!!!!!
Η ουσία του άρθρου ξέφυγε από τους περισσότερους:
ΑπάντησηΔιαγραφή"δεν ευοδώθηκαν οι ...«πιέσεις τους» προς την κυβέρνηση μέσω των ...διαφόρων γνωστών καναλιών που ξεκινούν από την Πρεσβεία και φθάνουν ...στους δρόμους και τα πεζοδρόμια."
Αν κατάλαβα καλά, σύνδεση της γνωστής (Αμερικάνικης) πρεσβείας και των αντικυβερνητικών "διαδηλώσεων" με την αποχώρηση των εταιριών εμπορίας καυσίμων.
Μη ξεχνάμε κι όλας ότι τα πρατήρια έμειναν άθηκτα στις αντικυβερνητικές "εξεγέρσεις", σύμπτωση;; Δε νομίζω.
Ένα πράγμα με εντυπωσίασε!! Κυριολεκτικώς, με άφησε εννεό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αβρότατη προσφώνιση σε έναν αυτοδημιούργητο πετρελαιά.
Αν μειδιώ; Δεν λέτε τίποτα!
Bρε, βρε! Υπάρχουν καλοθελητές υποστηρικτές των BP και Shell .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι μάλλον αυτοί οι ίδιο που παρουσίαζαν τον Σαντάμ σαν ανθρωποφάγο τέρας.
Αυτοί που παρουσίαζαν τον πόλεμο στο Ιράκ σαν μια προσπάθεια για την παγκόσμια ειρήνη.
Αυτοί που μας είχαν πείσει για τα πυρηνικά του Ιράκ (που δεν βρέθηκαν ποτέ).
Αυτοί που δεν μας λένε πως το 40% των πετρελαίων του Ιράκ ανήκει ΠΛΕΟΝ ( μετά τον πόλεμο) στην BP και την SHELL.
Αυτοί που δεν μας λένε ότι οι δυο συγκεκριμένες εταιρείες είχαν δημιουργήσει καρτέλ στην χώρα μας και κρατούσαν τις υψηλότερες τιμές καυσίμων.
Βρε, βρε ......!!!!!!!!!!!!!
To πιό ενδιαφέρον από όλα είναι ότι Έλληνες επιχειρηματίες στηρίζουν την Ελληνική οικονομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην BP την αγόρασαν τα Ελληνικά Πετρέλαια.
Τη shell ετοιμάζεται νατην αγοράσει η οικογένεια Βαρδινογιάννη.
Την aegean την έχει ο Μελισσανίδης.
Ένα ευνοϊκότερο φορολογικό πλαίσιο χρειάζεται (πχ 15% φορολογία στις βιομηχανίες και στις ΑΕ)
ώστε να επιστρέψουν και οι εφοπλιστές του Λονδίνου.
@1:52
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ξανατεθεί μόνο σε ισχύ ο νόμος του 2004 για τον επαναπατρισμό κεφαλαίων από το εξωτερικό. Το μαύρο χρήμα είναι πολύ. Φαντάζεστε όλοι οι μικροί και μεγάλοι Καραβέλες να αρχίσουν τις επενδύσεις; Επενδυτικός οργασμός!
Η οικονομία δε μπορεί να πάει μπροστά μόνο με καθαρούς επιχειρηματίες σαν τον Μελισσανίδη, χρειάζεται και λίγο σπρώξιμο
@ 2:10
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εννοώ αυτό. Εννοώ να γυρίσουν 100 εφοπλιστές που έχουν την έδρα τους στο Λονδίνο.
Το πρώτο βήμα έγινε με την παραχώρηση του λιμανιού στους Κινέζους.
Το δεύτερο είναι η μείωση της φορολογίας. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν μειωθεί το κόστος της δημόσιας διοίκησης.(η φορολογία των ΑΕ και βιομηχανικών επιχειρήσεων επί ΝΔ έπεσε από 35% στο 29%. Αλλά κι αυτό δε φτάνει)
Στη λίστα των οιονεί διεκδικητών προστίθεται και η ρωσική Lukoil, που ενδιαφέρεται να επεκταθεί στην ελληνική αγορά και η αποχώρηση της Shell της προσφέρει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρωσικό γκρουπ έχει ήδη ισχυρή παρουσία στη Βουλγαρία και τη Σερβία, όπου διαθέτει μεγάλα δίκτυα πρατηρίων.
Η επέκταση προς νότον αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού του, ο οποίος μπορεί να υλοποιηθεί ευκολότερα με την εξαγορά έτοιμου δικτύου και εγκαταστάσεων αποθήκευσης.
Εν μέσω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης η γενική αίσθηση είναι ότι τα πάντα καταρρέουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αυτό αληθές; Φυσικά και όχι.
Αρκεί να κοιτάξετε τις αναφορές για δύο από τις εταιρίες κολοσσούς στο χώρο των πετρελαιοειδών για το τρίτο τρίμηνο του 2008.
Πιο συγκεκριμένα, η BP ανακοίνωσε αύξηση κερδών της τάξης του απίστευτου 148%, ενώ η ανταγωνίστριά της Shell ανακοίνωσε καθαρά κέρδη με αύξηση 71% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.
Αυτό σε χρήματα μεταφράζεται σε 10,5 και 10,9 δισ. δολάρια για την κάθε μία και αν θέλετε να παίξουμε λίγο ακόμα με τους αριθμούς, τότε σε ημερήσια βάση τα κέρδη τους ανέρχονται σε 115,3 και 119,7 εκ. δολάρια αντίστοιχα!
Όπως φαίνεται, το ίδιο εξοργιστικό συναίσθημα που προκαλούν στην κοινή γνώμη οι ανακοινώσεις αυτές, δημιουργήθηκε και στον Πρωθυπουργό της Βρετανίας Gordon Brown, ο οποίος στα τέλη του 2008 έκανε δηλώσεις ασκώντας έμμεσα πιέσεις προς την BP και τους υπόλοιπους ενεργειακούς γίγαντες με στόχο τη μείωση των τιμολογίων τους.
Μάλιστα τους είχε κατηγορήσει για κερδοσκοπία!
H BP είχε ξινίσει σε πολλές περιπτώσεις. Μια περίπτωση που ξέρω ήταν όταν της αρνήθηκαν την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων αποθήκευσης στη Δραπετσώνα, που έρχοταν σε αντίθεση με το αίτημα για την ανάδειξη και απόδοση στους πολίτες της περιοχής της λιμενοβιομηχανικής ζώνης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ BP είχε μάθει αλλιώς τα προηγούμενα χρόνια. Έτσι είχε στην ιδιοκτησία της 47 στρέμματα στη ζώνη Δραπετσώνας-Κερατσινίου, και κατέθεσε αίτηση για έγκριση οικοδομικής άδειας για την κατασκευή νέων εγκαταστάσεων, από χάλυβα και λαμαρίνες, σε έκταση 6.732 τ.μ.
Σύμφωνα όμως με την αρχιτεκτονική μελέτη, η κάλυψη ήταν σχεδόν διπλάσια από την υπάρχουσα, δηλαδή 6.732 τ.μ. έναντι 3.670 τ.μ.
Έτσι δεν την χορήγησαν την άδεια.
Πολίτη συμφωνώ με το άρθρο σου. Όμως θα ήθελα να προσθέσω έναν προβληματισμό μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή να πάω σε μια άλλη διάσταση το θέμα.
Έχει μήπως η αναχωρησή τους σχέση με την εκχώρηση σε Γαλλικές και Ρώσικες εταιρείες της σχεδιαζόμενης εξόρυξης πετρελαικών κοιτασμάτων?
Δ.Μ
Θα τρελαθούμε τελείως στη χώρα αυτή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΝΔ παριστάνει την αντικαπιταλιστική δύναμη τώρα???
Χαχαχα, χοχοχο, όχι άλλο, θα πνιγούμε στο γέλιο.
Το κείμενο τα γράφει ανάποδα από ό,τι είναι.
Αυτό που ετοιμάζεται στην αγορά των καυσίμων είναι πραγματική νεοδημοκρατική κόλαση, δηλαδή καπιταλισμός χωρίς τα καλά του που είναι ο ανταγωνισμός.
Η Shell και η BP φεύγουν, ο (όποιος) ανταγωνισμός υπήρχε πάει περίπατο...
Και ποιος θα έχει τον απόλυτο έλεγχο στην αγορά καυσίμων στη χώρα μας? Τα ΕΛΠΕ? Χαχα! Ο κος Λάτσης παρακαλώ, ο οποίος είναι ήδη ισότιμος μέτοχος στα ΕΛΠΕ και εντός ολίγου θα αναλάβει τον πλήρη έλεγχό τους!
Θα έχουμε δηλαδή ένα τριτοκοσμικό καθεστώς ιδιωτικού μονοπωλίου, πιστό στις στρεβλές και τριτοκοσμικές αντιλήψεις περί καπιταλισμού που εφαρμόζει η ΝΔ! Αυτά δεν ξέρω αν γίνονται στη Νιγηρία ή στο Καζαχστάν, αλλά σε ευρωπαϊκή χώρα πάντως δεν γίνονται.
Έλεος, και εγώ που νόμιζα πως είχαμε πιάσει πάτο και παρακάτω δεν πήγαινε!
Βρε τι παραμύθια πουλάνε στον κόσμο!
Την κίνηση απόλυτου μονοπωλιακού ελέγχου των καυσίμων από το Λάτση πάνε να μας την πασάρουν ως πρωτοβουλία κατά των ξένων μονοπωλίων.
Και πάλι έλεος!
Όπως λέει και κάποιος παραπάνω, αν μέχρι τώρα είχαμε ως παρηγοριά το δικαίωμα επιλογής σε ποιον θα τα ακουμπάμε, τώρα το χάσαμε και αυτό πατριώτη!
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ανώνυμε" 7.41 μερικές φορές μου έρχεται η διάθεση να μιλήσουμε σοβαρά και όχι όπως συμβαίνει στα καφενεία που είναι εύκολες οι φωνές και τα κλισέ για μερικά πράγματα. Βέβαια η ώρα δεν είναιτώρα για πολλούς λόγους. Για αφορμή για σκέψη θα μπορούσαμε να πούμε για το πως "δολοφονήθηκε ο Λαμπράκης" όχι φυσικά από τον ...Καραμανλή που μας έλεγαν τόσα χρόνια αλλά από εκείνους που ήθελαν να αποτρέψουν την συμμαχία απέναντι στους πυραύλους Πολάρις και το "Ελλάς -Γαλλία-Συμμαχία" που τότε πρωτακούστηκε και θα έβγαζε την Ελλάδα από το Αμερικανικό άρμα.
Ακολούθησε η φυγή Καραμανλή με ...ψεύτικο όνομα όπως έλεγε η "Αριστερά",( γιατί... ντρεπόταν;)αυτού δηλαδή του ανθρώπου που σύμφωνα με τα "παπαγαλάκια" της εποχής ήταν ο αρχηγός του... παρακράτους!Ένας αρχηγός παρακράτους δεν αλλάζει το όνομα του, αυτό το κάνει όποιος θέλει να εξασφαλίσει την φυγή του έναντι σοβαρών κινδύνων, στοιχειώδες που θα έλεγε και ο Σερ Άρθουρ Κόναν Ντόυλ...
Ύστερα έσκασε η νάρκη που... ξαναβρέθηκε στον Γοργοπόταμο και ήταν σχεδιασμένη ως επιχείρηση για έναν χρόνο πριν από την Γκλάντιο, όπως αποκάλυψε σχετικά και ο Γιάννης Ράγκος(πρβλ).
Για να μην πάμε σε ιστορικούς ανανεωτικούς ηγέτες ηγέτες που από την δεκαετία του ΄60 μπαινόβγαιναν σε μυστήρια κτίρια περί την σημερινή πλατεία Μαβίλη, για "αντιστασιακούς νεολαίους" Νο2 ή 3 στις Αντιδικτατορικές Νεολαίες τους που μόλις έπεσε η Δημοκρατία(!) έφυγαν με υποτροφία ΝΑΤΟ και "χάθηκαν από το κίνημα", για αριστεριστές που ακολούθησαν μετά την ματωμένη διαδήλωση επί κυβέρνησης Ράλλη τον ίδιο ακριβώς δρόμο, για να μην πάμε παρακάτω τώρα που έγιναν πανεπιστημιακοί.
Τώρα για το ποιος ήταν "αντιιμπεριαλιστής" ας μην συζητήσουμε και οξύνουμε τα πνεύματα, δεν είναι η ώρα το είπα και προφανώς το εννοώ.
Ούτε να μιλήσουμε για τις εκτελέσεις των αριστερών, για Μακρόνησο καί τέτοια που δεν συμφέρουν και πολύ το Κέντρο της εποχής και όχι μόνον...
Ντε Γκωλ και Καραμανλής άλλη πολιτική είχαν, το έδειξε η δολοφονία Λαμπράκη,η νάρκη στον Γοργοπόταμο, η έλευση της Χούντας (από τον ΙΔΕΑ δεν δημιουργήθηκε το ιερατείο της "Προβιάς";)και ουχί "Κόκκινης Προβιάς" που ήταν το τουρκικό παρακλάδι της και εσφαλμένα αναφέρεται έτσι στα καθ΄υμάς.
* Κάτι τελευταίο: τον Παναγούλη "τον σκότωσε ο Αβέρωφ" όπως έλεγε το νεώτερο παραμύθι ή αυτοί που θα καιγόταν η γούνα τους εάν έβγαιναν οι 5.000 αναφορές του ΕΑΤ-ΕΣΑ; Και ποιους "αντιστασιακούς" πιστεύεις ότι θα αφορούσαν αυτές;
Πραγματικά φιλικά
Ο "παλιός φίλος" του politis.gr
παλιέ φίλε του politis-gr,
ΑπάντησηΔιαγραφήο 7:41 και οι προλαλήσαντες έχουν δίκιο.
-1ον οι τιμές στην αγορά καυσίμων δεν διαμορφώνονταν ούτε από τη Shell ούτε από την BP. Αλλά από ελληνικότατα κυκλώματα λαθρεμπορίας καυσίμων και διακίνησής τους (βλ ρεπορτάζ Τέλλογλου από το 2005).
-2ον, ο ισχυρισμός ότι η φυγή των δύο εταιριών πέραν από εθνική ανάταση σε μία μικρή μερίδα του πληθυσμού θα προσφέρει κάτι στο πορτοφόλι μας, μάλλον δεν την πιστεύει ούτε ο πολίτης.
-3ον, ο 7:41 μιλάει για το σήμερα, εσύ προσεγγίζεις το τώρα με την προσωπολατρία του παρελθόντος.
Στην (εκτός θέματος) ιστορική ερμηνεία για τον θείο του πρωθυπουργού, για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας να σου θυμήσω ότι ο Καραμανλής προ 1974 κέρδισε 3 εκλογικές αναμετρήσεις.
Την πρώτη (1956) του με έναν ευφάνταστο εκλογικό νόμο, ο οποίος του έδωσε την πλειοψηφία στη Βουλή παρόλο που έλαβε λιγότερους ψήφους από το δεύτερο κόμμα (συνασπισμός ΕΚ με ΕΔΑ).
Και την τρίτη (1961) με τις γνωστές εκλογές εκτεταμένης βίας και νοθείας.
Όταν το παρακράτος που ο ίδιος είχε εκθρέψει και τον είχε βοηθήσει στην εκλογή του 1961, δολοφόνησε τον Γ. Λαμπράκη, ο Κ. Καραμανλής προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί από το συν-δημιούργημά του. Αυτό οδήγησε στην ρήξη του με το παλάτι, την ήττα των εκλογών του 1963 και την ιδιώτευσή του ως Τριανταφυλλίδη στο Παρίσι.
Ευτυχώς για αυτόν μεσολάβησε η δικτατορία και απεκαταστάθει στη συνείδηση του λαού το 1974 ως εγγυητής της εύθραυστης δημοκρατίας.
Ξεχνάς βέβαια σε αυτό το "αντιαμερικάνικο" παραλλήρημα ότι εχθροί του, οι Αμερικάνοι τον βολιδοσκοπούσαν από το 73 και ήταν αυτοί που τον πρόκριναν ως μεταπολιτευτική λύση πολύ πριν την επιστροφή του.
*Όσο για τον Παναγούλη, υποψήφιος με την ΕΚ ήταν το 74, και ο αδελφός του με το ΠΑΣΟΚ αργότερα, λες να συντάχθηκε με αυτούς που θα έκαιγε τη γούνα τους;
ΑΚ
Κατάλαβα Πολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα πλαίσια της αποκρατικοποίησης της Νέας Δημοκρατίας, τα Ελληνικά Πετρέλαια αγόρασαν την ΒΡ. Όπως και στα πλαίσια της αποκρατικοποίησης του ΠΑΣΟΚ, η ECO αγόρασε τον Μαμιδάκη.
Θυμίζω πως τα Ελληνικά Πετρέλαια διοικούνται από το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο διορίζει τα 7 από τα 13 μέλη του Δ.Σ. Σήμερα πρόεδρος είναι ο κ. Ευθύμιος Χριστοδούλου, γνωστό στέλεχος της Ν.Δ.
Αποκρατικοποίηση, λοιπόν, με ενίσχυση του Κράτους...
Ποιός θα το φανταζόταν από έναν Καραμανλή...
Ρε παλικάρια θα μας τρελάνετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς δεν βλέπατε ότι το καρτέλ BP & SHELL είχε τις υψηλότερες τιμές?
Δεν βλέπατε ότι επί χρόνια είχαν το 37-40% της αγοράς ?
Βενζίνα , πετρέλαιο δεν χρησιμοποιήσατε ποτέ?
Α ρε ...ελληνάρες του φραπέ και της ψευταντίδρασης?
Σας γράφει τρεις λόγους και κάποιος φίλος προσθέτει και έναν τέταρτο ( εξόρυξη πετρελαικών κοιτασμάτων) και εσείς ακόμα κοιμάστε!
Ο ...Λάτσης σας μάρανε τώρα? Όταν μετείχε ο διευθυντής του στους ΜΥΣΤΙΚΟΥΣ ΔΕΙΠΝΟΥΣ(πριν μόλις λίγους μήνες) στην Εκάλη με τον ΓΑΠ κάνατε τους Κινέζους!
Εδώ όπως λέει λίγο πιο πάνω και άλλος φίλος τους έκραξε μέχρι και ο Μπράουν.
Εσείς εκεί, στον ύπνο του δικαίου!!!!!!!!!
Προς υπερασπιστές των BP και Shell.
ΑπάντησηΔιαγραφήKαλά εσείς που ζείτε; Στο εξωτερικό;
Δεν είχατε πάρει καν χαμπάρι ότι η οργή των πολιτών εναντίων αυτών των εταιρειών έφθασε μέχρι το σημείο να συζητούνται στον ιστό προτάσεις για μποϊκοτάζ;
@ 8:14
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλιέ φίλε του politis.gr,
Με τιμά ειλικρινά η ενασχόλησή σου με την ταπεινότητά μου. Θαυμάζω την ευρυμάθειά σου. Συγκριτικά, οι δικές μου ιστορικές γνώσεις καταφανώς υστερούν.
Δεν είμαι καν σίγουρος πως κατάλαβα για ποιο λόγο αυτά που έγραψες αφορούσαν ειδικά εμένα και ποιο το ακριβές νόημά τους.
Πέραν αυτού, ομολογώ και ένα άλλο βασικό μου ελάτωμα: όταν βρίσκομαι αντιμέτωπος με θεωρίες συνωμοσίας, κάτι παθαίνω και κατεβάζω ρολά.
Ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση.
@ Μούτρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπληρώνω πως, ενώ το Δημόσιο διορίζει τα 7 από τα 13 μέλη του Δ.Σ. (και τον Πρόεδρο), Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΠΕ είναι ο κ. Κωστόπουλος, γνωστό στέλεχος του Ομίλου Λάτση.
@ 10:38 και 10:52
Εσείς αυτό καταλάβατε? Πως υπερασπιζόμαστε τη BP και τη Shell???
Καλά, αν εσείς προτιμάτε να έχετε δικαίωμα επιλογής μόνο μεταξύ 2 εταιρειών αντι για 4, δεν έχω επιχειρήματα να σας απαντήσω.
Μ2 4 εταιρείς είχαμε καρτέλ, αλλά με 2 δεν θα έχουμε!!!!!!!!
Και εγώ σας λέω πως 1+1=3.
Πρώτον.Προτίμησα να παραβλέψω τα περί εταιρειών διότι απάντησα στο σχόλιο του 7.41 που ανέφερε ότι "Η ΝΔ παριστάνει την αντικαπιταλιστική δύναμη τώρα???"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτό καταδεικνύει ΑΚ πως είμαι εντός... θέματος.Και απαριθμεί παλιές εκλογές για να με... μεταπείσει για τον ρόλο του ξένου παράγοντα. Ε, αυτό είναι όντως εκτός θέματος. Πόσες αλήθεια περιπτώσεις τεκμηριώθηκαν τελικώς ΑΚ για την "βία και νοθεία", ξέρεις; 61.Εξήντα μία.Και καλύτερα να αποφύγεις μια τέτοια κουβέντα όταν εννιά χρόνια πριν μόνον σε ένα χωριό της Βέροιας εψήφισαν 1500 άγνωστοι "ποντιακής καταγωγής" από την Ρωσσία ενώ γέμισε η πίστα του Ελληνικού από τσάρτερ με ομογενείς ψηφοφόρους από Κύπρο-που δυστυχώς δεν ξανάδαμε έκτοτε...
Γιατί-θα πεις- δεν έγιναν καταγγελίες των συμβάντων αυτών; Γιατί αυτό επελέγη να γίνει με δεδομένο ότι θα καλυπτόταν χωρίς διχαστικές εντάσεις το ποσοστό αυτό, που δεν ήταν αμελητέο, την επόμενη φορά.Πολιτική σύνεσης.
Επιμένεις όμως ΑΚ ότι ο Καραμανλής εξέθρεψε και συν-δημιούργησε το παρακράτος του 1961.
Θα μπορούσα να απαντήσω σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αλλά θα το αποφύγω.Με το ποιός σκότωσε τον Πολκ π.χ.Το παρακράτος του...Καραμανλή ή αστυνομικοί από συγκεκριμμένο κύκλωμα;
Το παρακράτος το εξέθρεψε ο Καραμανλής ή οι δήθεν "αξιωματικοί του ΕΛΑΣ" που σε εποχές που δεν επιτρεπόταν ούτε να πουλάς φιστίκια αν ήσουν αριστερός(κεντρώα κυβέρνηση αν θυμάμαι καλά το αποφάσισε αυτό...) αυτοί διέθεταν κέντρα διασκέδασης;
Γράφεις ΑΚ:Ξεχνάς βέβαια σε αυτό το "αντιαμερικάνικο" παραλλήρημα ότι εχθροί του, οι Αμερικάνοι τον βολιδοσκοπούσαν από το 73 και ήταν αυτοί που τον πρόκριναν ως μεταπολιτευτική λύση πολύ πριν την επιστροφή του".
ΑΠΑΝΤΩ:Φαίνεται να αγνοείς ΑΚ ότι δεν ήταν ούτε πρώτη ούτε δεύτερη επιλογή."Πραξικοπηματικά" ο Αβέρωφ του τηλεφώνησε να μπει στο γαλλικό αεροπλάνο και προ τετελεσμένων οι εντός και εκτός κόμματος τον αποδέχθηκαν αναγκαστικά.Όσο για τα...παραληρήματα, αυτό ας αναζητηθούν σε πολλούς μεταπολιτευτικούς λόγους.
Μίλησε όμως ο δημοκράτης ΑΚ σε πείσμα λ.χ. του Αλτουσέρ, για προσωπολατρεία.Τουλάχιστον εγώ δεν "έφαγα" από τον "μπακαλιάρο" που έστειλε κανένας Κιμ Ιλ Σουνγκ,δεν κλείστηκα σε κανένα πύργο-Ραδιοσταθμό με λιμουζίνες σε Ρουμανίες ή Πολωνίες και δεν πλούτισα ακιζόμενος με την εξουσία!
Γράφει ο ΑΚ:*Όσο για τον Παναγούλη... λες να συντάχθηκε με αυτούς που θα έκαιγε τη γούνα τους;
Απαντώ: Εδώ φίλε το έχασες και το νόημα και κάθε επαγόμενο συνειρμό και την αλήθεια. Λοιπόν τα αρχεία θα έκαιγαν την γούνα"ψευτοαντιστασιακών". Θυμάσαι ονόματα που ακούστηκαν, ξέρεις για την διάψευση που ο ίδιος ο Παναγούλης έκανε για να μπορέσει να συνεχίσει την δημοσίευση των "μεγάλων" ονομάτων; Θυμάσαι ότι παρενέβη προς όφελος τους κάποιος στρατιωτικός επίτροπος τότε ή ήσουν πολύ μικρός;Δεν συντάχθηκε λοιπόν ο Παναγούλης με αυτούς που θα "έκαιγαν την γούνα τους" τα αρχεία του ΕΑΤ-ΕΣΑ.Εσύ μπορείς να μου απαντήσεις με βάση το κλασικό εγκληματολογικό αξίωμα "ποιος οφελήθηκε από τον θανατο του";
Σίγουρα όχι ο Σαββούρας, Ο Πνευματικός, ο Μοσχονάς. Δεν είχαν τίποτε να οφεληθούν αυτοί.Κάποιοι άλλοι μήπως κύριε ΑΚ;
Εν αντιθέσει με μήποτε συλληφθέντες βουλευτές που αναφέρονται στους... βασανισμούς τους.Η άλλους αναλόγως ευφάνταστους "προοδευτικούς" που ανέβαιναν σε ιεραρχίες κομμάτων,ΔΕΚΟ,ΜΚΟ, ΜΜΕ και σχημάτιζαν γκρουπ "κολλητών" ικανών να συνεταιρίζονται ανά περίοδο με κάθε πολιτικό ή κομματικό μηχανισμό.Αυτά ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ.
Να πούμε για το ποιος και αυτό ήταν το ερώτημα, για το ποιοι τέθηκαν στο στόχαστρο εξωγενών και κυρίως ενδογενών κύκλων απονομής πιστοποιητικών ικανότητας άρθρωσης(!) πολιτικού λόγου...
Τώρα χρειάζεται και γνώση και περίσκεψη.Και ναι, ο Καραμανλής είναι φανερό από τα γεγονότα,παλαιότερα και νεότερα ότι δεν υπηρέτησε, όπως και ο ανηψιός του τις επιλογές του ξένου παράγοντα.Γιατί η αναφορά σε αυτούς; Γιατί με όσα γνωρίζω είναι απελπιστικά λίγοι αυτοί για τους οποίους θα μπορούσε να ειπωθεί το ίδιο.
Ενώ σπανίζουν φωνές που φιμώνονται με την βοήθεια λογικών ισχυρότερων αλλά και ταυτόσημων με αυτήν του ΑΚ...
ο "παλιός φίλος"
@ Ανώνυμο 12.40
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον φίλε κάνεις κάποιο λάθος.
Κοίτα πως έχουν τα πράγματα.Πριν μια 5ετια οι τρεις πρώτες εταιρείες καυσίμων ( BP, Shell, ΕΛΠΕ έλεγχαν το 72,1 % της αγοράς.
Σήμερα λόγω πιθανών της κρίσης και της στροφής των καταναλωτών στα φθηνά καύσιμα (τα οποία προσφέρονται μόνο από τις μικρές εταιρείες με τα μικρά λειτουργικά έξοδα), αλλά και της σωστής πολιτικής της κυβέρνησης ( οφείλουμε να το πούμε για να μην είμαστε άδικοι, Βλέπε σύστημα "Ήφαιστος" , σπάσιμο του καρτέλ και επιβολή για πρώτη φορά στην ιστορία μας τόσο υψηλά πρόστιμα, έλεγχοι κλπ), έχουμε μια σημαντική μείωση του μεριδίου αγοράς αυτών των τριών εταιρειών στο 50%.
Η αγορά από τα ΕΛΠΕ της BP δεν δημιουργεί μονοπόλιο αφού τώρα ελέγχει το 30%.
Η οποιαδήποτε εξαγορά μεταξύ των τριών δεν θα μπορούσε να δημιουργήσει κάτι τέτοιο όταν το υπόλοιπο 50% είναι μοιρασμένο σε 6-7 μικρότερες εταιρείες.
Τώρα δεν καταλαβαίνω τους δύο πόλους που εννοείς.
Πιθανών να εννοείς την Motor oil( εάν εξαγοράσει την shell).
Κάτι τέτοιο θα έφερνε έναν δεύτερο πόλο της τάξης του 23% στην αγορά και μαζί με τα ΕΛΠΕ θα είχαν 53% της αγοράς.
Πολύ κάτω από το ποσοστό που είχαν οι τρεις πρώτοι ( δύο στην ουσία αφού ΒP & Shell είχαν στήσει καρτέλ μεταξύ τους)πριν 5-6 χρόνια.
Βλέπεις λοιπόν ότι ένα 53% δεν μπορεί να θεωρηθεί μονοπώλιο. Υπάρχει και το άλλο 47% από μεσαίες εταιρείες που όμως κάθε χρόνο ανεβάζουν τα ποσοστά τους( τους λόγους τους εξήγησα πιο πάνω)
Όλα αυτά βέβαια πάντα υποθετικά αφού μια τέτοια εξαγορά δεν έχει γίνει ακόμα.
Η shell μπορεί να αγοραστεί από εταιρεία που δεν είναι ακόμα στο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα( Delek , Lukoil κλπ).
Όπως καταλαβαίνεις (ακόμα και εάν δεν καταλαβαίνεις αυτά που σου έγραψα), σε τέτοια περίπτωση ...πάπαλα η θεωρεία σου περί μονοπωλίων :))
Αντίθετα θα μεγαλώσει κατά πολύ ο ανταγωνισμός.
Καλό ξημέρωμα!
Αντώνης
ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον.Προτίμησα να παραβλέψω τα περί εταιρειών διότι απάντησα στο σχόλιο του 7.41 που ανέφερε ότι "Η ΝΔ παριστάνει την αντικαπιταλιστική δύναμη τώρα???"
Και αυτό καταδεικνύει ΑΚ πως είμαι εντός... θέματος.Ενώ εσύ απαριθμείς παλιές εκλογές για να με... μεταπείσεις για τον ρόλο του ξένου παράγοντα. Ε, αυτό είναι όντως εκτός θέματος. Πόσες αλήθεια περιπτώσεις τεκμηριώθηκαν τελικώς ΑΚ για την "βία και νοθεία", ξέρεις; 61.Εξήντα μία.Και καλύτερα να αποφύγεις μια τέτοια κουβέντα όταν εννιά χρόνια πριν μόνον σε ένα χωριό της Βέροιας εψήφισαν 1500 άγνωστοι "ποντιακής καταγωγής" από την Ρωσσία ενώ γέμισε η πίστα του Ελληνικού από τσάρτερ με ομογενείς ψηφοφόρους από Κύπρο-που δυστυχώς δεν ξανάδαμε έκτοτε...
Γιατί-θα πεις- δεν έγιναν καταγγελίες των συμβάντων αυτών; Γιατί αυτό επελέγη να γίνει με δεδομένο ότι θα καλυπτόταν χωρίς διχαστικές εντάσεις το ποσοστό αυτό, που δεν ήταν αμελητέο, την επόμενη φορά.Πολιτική σύνεσης.
Επιμένεις όμως ΑΚ ότι ο Καραμανλής εξέθρεψε και συν-δημιούργησε το παρακράτος του 1961.
Θα μπορούσα να απαντήσω σε ελάχιστα δευτερόλεπτα αλλά θα το αποφύγω.Με το ποιός σκότωσε τον Πολκ π.χ.Το παρακράτος του...Καραμανλή ή αστυνομικοί από συγκεκριμμένο κύκλωμα;
Το παρακράτος το εξέθρεψε ο Καραμανλής ή οι δήθεν "αξιωματικοί του ΕΛΑΣ" που σε εποχές που δεν επιτρεπόταν ούτε να πουλάς φιστίκια αν ήσουν αριστερός(κεντρώα κυβέρνηση αν θυμάμαι καλά το αποφάσισε αυτό...) αυτοί διέθεταν κέντρα διασκέδασης;
Γράφεις ΑΚ:Ξεχνάς βέβαια σε αυτό το "αντιαμερικάνικο" παραλλήρημα ότι εχθροί του, οι Αμερικάνοι τον βολιδοσκοπούσαν από το 73 και ήταν αυτοί που τον πρόκριναν ως μεταπολιτευτική λύση πολύ πριν την επιστροφή του".
ΑΠΑΝΤΩ:Φαίνεται να αγνοείς ΑΚ ότι δεν ήταν ούτε πρώτη ούτε δεύτερη επιλογή."Πραξικοπηματικά" ο Αβέρωφ του τηλεφώνησε να μπει στο γαλλικό αεροπλάνο και προ τετελεσμένων οι εντός και εκτός κόμματος τον αποδέχθηκαν αναγκαστικά.Όσο για τα...παραληρήματα, αυτό ας αναζητηθούν σε πολλούς μεταπολιτευτικούς λόγους.
Μίλησε όμως ο δημοκράτης ΑΚ σε πείσμα λ.χ. του Αλτουσέρ, για προσωπολατρεία.Τουλάχιστον εγώ δεν "έφαγα" από τον "μπακαλιάρο" που έστειλε κανένας Κιμ Ιλ Σουνγκ,δεν κλείστηκα σε κανένα πύργο-Ραδιοσταθμό με λιμουζίνες σε Ρουμανίες ή Πολωνίες και δεν πλούτισα ακιζόμενος με την εξουσία!
Επιμένει ο ΑΚ:*Όσο για τον Παναγούλη... λες να συντάχθηκε με αυτούς που θα έκαιγε τη γούνα τους;
Απαντώ: Εδώ φίλε το έχασες και το νόημα και κάθε επαγόμενο συνειρμό και την αλήθεια. Λοιπόν τα αρχεία θα έκαιγαν την γούνα"ψευτοαντιστασιακών". Θυμάσαι ονόματα που ακούστηκαν, ξέρεις για την διάψευση που ο ίδιος ο Παναγούλης έκανε για να μπορέσει να συνεχίσει την δημοσίευση των "μεγάλων" ονομάτων; Θυμάσαι ότι παρενέβη προς όφελος τους κάποιος στρατιωτικός επίτροπος τότε ή ήσουν πολύ μικρός;Δεν συντάχθηκε λοιπόν ο Παναγούλης με αυτούς που θα "έκαιγαν την γούνα τους" τα αρχεία του ΕΑΤ-ΕΣΑ.Εσύ μπορείς να μου απαντήσεις με βάση το κλασικό εγκληματολογικό αξίωμα "ποιος οφελήθηκε από τον θανατο του";
Σίγουρα όχι ο Σαββούρας, Ο Πνευματικός, ο Μοσχονάς. Δεν είχαν τίποτε να οφεληθούν αυτοί.Κάποιοι άλλοι μήπως κύριε ΑΚ;
Οι μήποτε συλληφθέντες βουλευτές που αναφέρονται στους... βασανισμούς τους;Η άλλοι αναλόγως ευφάνταστοι "προοδευτικοί" που ανέβαιναν σε ιεραρχίες κομμάτων,ΔΕΚΟ,ΜΚΟ, ΜΜΕ και σχημάτιζαν γκρουπ "κολλητών" ικανών να συνεταιρίζονται ανά περίοδο με κάθε πολιτικό ή κομματικό μηχανισμό;.Τελικώς ίσως αυτά ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ.
Ας πούμε για το ποιος και αυτό ήταν το ερώτημα, για το ποιοι τέθηκαν στο στόχαστρο εξωγενών και κυρίως ενδογενών κύκλων απονομής πιστοποιητικών ικανότητας άρθρωσης(!) πολιτικού λόγου...
Τώρα χρειάζεται και γνώση και περίσκεψη.Και ναι, ο Καραμανλής είναι φανερό από τα γεγονότα,παλαιότερα και νεότερα ότι δεν υπηρέτησε, όπως και ο ανηψιός του τις επιλογές του ξένου παράγοντα.Γιατί η αναφορά σε αυτούς; Γιατί με όσα γνωρίζω είναι απελπιστικά λίγοι αυτοί για τους οποίους θα μπορούσε να ειπωθεί το ίδιο.
Ενώ σπανίζουν φωνές που φιμώνονται με την βοήθεια λογικών ισχυρότερων αλλά και ταυτόσημων με αυτήν του ΑΚ...
ο "παλιός φίλος"
Φίλε Αντώνη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την απάντηση.
Εύχομαι τα πράγματα να πάνε όπως τα γράφεις.
Ο συλλογισμός σου έχει επιχειρήματα καθώς φαίνεσαι καλύτερος γνώστης της συγκεκριμένης αγοράς απ΄'ότι εγώ.
Η στροφή στις εταιρείες με φθηνότερα καύσιμα ήταν σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα της αύξησης της τιμής του πετρελαίου και της κρίσης.
Ενστικτωδώς όμως θα σου έλεγα πως το να αποσύρονται 2 διεθνείς κολοσσοί με παρουσία σε όλη την Ευρώπη από την Ελληνική αγορά συνεχίζει να με προβληματίζει.
Γιατί μας αποφεύγουν?
Τι έγινε, μόνο στην Ελλάδα έστησαν καρτέλ? Ή μόνο εμείς τους τσακώσαμε σε όλη την Ευρώπη?
Η Ελλάδα θα γίνει η μόνη χώρα της ΕΕ στις οποίες οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών θα είναι όλες τοπικές? Αυτό είναι πρόοδος για τη χώρα μας? Να έχουμε να διαλέξουμε μόνο μεταξύ EKO, Revoil, ΕΤΕΚΑ, Aegean και noname? Ή και Lukoil???
Φαντάσου την εικόνα που θα σχηματίσει ένας τουρίστας. Θα αναρωτιέται αν έβαλε το πόδι του σε παλαιά χώρα της ΕΕ ή σε κανένα τριτοκοσμικό πρώην κομμουνιστικό κρατίδιο.
Προσωπικά θέλω να "ανήκουμε στη δύση"!
Aπό σήμερα οι τιμές πέφτουν πέφτουν και σπάνε τα μούτρα τους. Πλάκα έχετε. Τι με νοιάζει εμένα για shell kai bp. Οι τιμές των καυσίμων με ενδιαφέρουν. Η αποχώρηση των shell kai bp θα ρίξει τις τιμές; Δεν το έχω δει. Μάλλον είδα αυξήσεις. Πως τονώνεται ο ανταγωνισμός όταν υπάρχουν μονοπώλεια; Θα ξεχάσω και αυτά που έμαθα στα πανεπιστήμια. Μου αρέσει ότι κάποιοι μπερδεύουν την βούρτσα. Άλλο οι εταιρίες εμπορίας και άλλο τα διυλιστήρια. Τις τιμές τις διαμορφώνουν τα διυλιστήρια. Δηλαδή ΕΛΠΕ (Λάτσης) και Μοτορόιλ (Βαρδινογιάννης) όλα τα άλλα είναι λόγια για να 'γαπιώμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "παλιός φίλος" νομίζω τα λέει όλα. Ο ΑΚ συνθηματολογεί με την γνωστή φρασεολογία και τα γνωστά επιχειρήματα. Προφανώς αγνοεί ότι ο ευφάνταστος Νόμος ήταν δημιούργημα Κεντρώας Κυβέρνησης, του 1952, της ίδιας Κυβέρνησης που εκτέλεσε τον Μπελογιάννη, για να μη ξεχνιόμαστε και τα χρεώνουμε όλα στην "επάρατη Δεξιά". Για τον Παναγούλη φυσικά συμφωνώ με τα όσα λέει ο "παλιός φίλος". Όσοι παρακολουθούν στενά τα της...Βουλής, γνωρίζουν και ποιοί παράγοντές της "συνωστίζονταν" στα γραφεία της Χούντας έχοντας ως...αποστολη τους ένα υφυπουργείο...
ΑπάντησηΔιαγραφήα. όταν πήγαινες να βάλεις βενζίνη και τους έλεγες "βάλε" αυτοί έβαζαν σουπερ αμόλυβδη που είναι πιο ακριβή... χρόνια...
ΑπάντησηΔιαγραφήβ. φεύγουν αλλά κρατάνε τα καύσιμα αεροπορίας, τα λιπαντικά και τον τομέα ηλιακής ενέργειας
(φιλέτο το ΕλΒεν και έχουν κάνει καρτελ..)
άντε το πρώτο το αγνοείς καθώς βάζεις από ΕΚΟ, το β γιατί δεν το γράφεις;
α. ουδέποτε κάποιος μου έβαλε σούπερ αμόλυβδη αντί για αμόλυβδη στα τόσα χρόνια που οδηγώ. Αν σε σένα έτυχαν όλα τα κακά του κόσμου, τι να πω...
ΑπάντησηΔιαγραφήa. i BP kai i SHELL einai protistos vretannikon simferonton kai ligotero amerikanikon..aporo pou ta papagalakia pou fonaskoun oti o k. karamanlis einai antiamerikanos epeidi den tis afise na allonizoun stin ellada, den ekanan ton kopo na to psaxoun..alla an plironesai me ta post, ayta pathaineis..
ΑπάντησηΔιαγραφήb. exei arketo endiaferon to kikloma sta mme kai sta kommata pou analamvanei ergolavika na dimiourgisei sinthikes ekviastikis piesis stin ekastote kivernisi gia na petixoun ton skopo ton simfenonton pou ergolavika exoun parei..
alitheia, poses fores egine ntoros gia kati -mikro i megalo- kai xafnika ena proi ola stamatisan dia mageias ?
kapoioi sinalasontai, kapoios zitaei i thelei kati kai kapoios dinei eite me tin thelisi tou eite giati apodexete ton ekviasmo..ayti i mafia pou den exei komma kai xroma, prepei na vgei sto fos me kapoio tropo...
c. poso alitheia exei i fimi oti protathike ipostirixi kai paremvasi iper tou, se ellina epixirimatia gia na kerdisei to simvolaio me tin shell, an aytos "xalarosei" tin ipostirixi tou stin parousa kivernisi ?
Ανώνυμε φίλε, όντως οι δύο εταιρίες αν και πολυεθνικές δεν είναι αμερικάνικων αλλά κυρίως βρετανικών/ολλανδικών συμφερόντων, αλλά επειδή ο αντιαμερικανισμός ακόμα πουλάει κάποιοι πολιτικοί και οι παρατρεχάμενοι τους πιστεύουν ότι παριστάνοντας τους αντιαμερικάνους κερδίζουν ψήφους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάντια...
Δείτε και αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.patris.gr/articles/160021
Οι γνωστές βλακείες του πολίτη. Διαβάστε καμιά οικονομική εφημερίδα καλύτερα αντί για τις προπαγανδιστικές σαχλαμάρες:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν φαίνεται να ανακάμπτει η ζήτηση στην αγορά καυσίμων, σύμφωνα με τα στοιχεία για την πορεία του Δείκτη Oγκου Πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της Eθνικής Στατιστικής Yπηρεσίας. Στο σχετικό δελτίο για τον μήνα Aπρίλιο του 2009, o όγκος πωλήσεων καταστημάτων καυσίμων και λιπαντικών αυτοκινήτων εμφανίζεται μειωμένος σε ποσοστό 31,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2008. Tα στοιχεία ερμηνεύουν σε μεγάλο βαθμό τις ανακατατάξεις και διεργασίες στον χώρο της αγοράς πετρελαιοειδών, με προεξάρχουσα την πολύ πρόσφατη εξαγορά του δικτύου της BP από τα EΛΠE και τον εν εξελίξει διαγωνισμό της Shell για την πώληση του δικού της δικτύου στην ελληνική αγορά. Oι εταιρείες εμπορίας δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις από την κρίση που μαστίζει και την αγορά των καυσίμων, ενώ σοβαρές ανησυχίες εκφράζονται για τον αντίκτυπο αυτής στη λιανική, όπου δραστηριοποιείται ένας αριθμός πρατηρίων άνω των 8.000. Δύο εταιρείες του κλάδου εμπορίας έκλεισαν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ λουκέτο, σύμφωνα με ανεπίσημα στοιχεία, έβαλαν από πέρυσι περί τα 140 πρατήρια."
Από τις οικονομικές σελίδες της Καθημερινής (ναι ξέρω είναι διαπλεκόμενοι κλπ.)
@ 6.07
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυι! Ουιιιι!!!
Ήμαρτον κύριε! Τι κυκλοφορεί ανάμεσά μας!
Τι είναι αυτό ρε φίλε? Τι λέει γιατί δεν το κατάλαβα.
Ή μάλλον δεν μας το λες με δικά σου λόγια .