Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Ουδέν ορατό έμπροσθεν του Ηλίου.


Σχεδόν τρεις εβδομάδες μετά την εξαφάνιση του Airbus 330-200 της Πτήσης 447 της Air France παραμένουν πολλά ερωτήματα .Από αυτά τα οποία (όπως πάντα) δεν αναφέρονται από τον Διεθνή Τύπο,εκεί όπου βρίσκουν έδαφος ΜΟΝΟ οι εκάστοτε αναλύσεις ...«συγκάλυψης».

Αντίθετα μεταξύ αυτών που έχουν εντρυφήσει στις μυστικές υπηρεσίες και παρακολουθούν τα διάφορα γεγονότα μέσα από το πρίσμα του «ουδέν ορατό έμπροσθεν του Ηλίου»,τα ερωτήματα είναι πολλά. Το ίδιο και οι ..συμπτώσεις.

Έμπειροι παρατηρητές με πολύχρονη εμπειρία υποστηρίζουν ότι το αεροπλάνο ή έπεσε θύμα δολιοφθοράς ή τρομοκρατικού κτυπήματος( όχι από τα ...γνωστά θρησκευτικού χαρακτήρα) ή επλήγη από πύραυλο υποβρυχίου.
Φαίνεται ότι αυτό που συνέβη στο μοιραίο αεροσκάφος έγινε ακαριαία. Σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτό γίνεται μόνο σε περίπτωση που κάποιο αεροσκάφος πέφτει σε κλωβό ηλεκτρονικού πολέμου ή υπάρξει «τρομοκρατική δολιοφθορά εκ των έσω».

Έχει συμβεί και στο παρελθόν ένας ή περισσότεροι επιβάτες να έγιναν στόχοι μιας μη παραδοσιακής τρομοκρατικής ενέργειας,που αποτελούσαν απειλή για εγκληματικά συνδικάτα ή μυστικές υπηρεσίες.
Μεταξύ των επιβατών της μοιραίας Πτήσης 447 της Air France, ήταν ο γνωστός για την κυβερνητική του δράση στην αντιμετώπιση του εμπορίου ναρκωτικών στο Ρίο, Παμπλο Ντρέιφους.
Τον τελευταίο καιρό προετοίμαζε νομικό πλαίσιο για την παρακολούθηση των πωλήσεων όπλων και πυρομαχικών που κατασκευάζονται από τη μεγάλη εταιρεία της Βραζιλίας CBC ( Companhia Brasileira de Cartuchos) που τροφοδοτεί ολόκληρη την Λατινική Αμερική με όπλα.
Μάλιστα βρέθηκε κάτοχος στοιχείων που ...δυσαρέστησαν τα διεθνή καρτέλ εμπορίας όπλων και ...όχι μόνο!

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πάντα πηγές των μυστικών υπηρεσιών, μαζί του ταξίδεψε και ο συνεργάτης του Ελβετός διπλωμάτης , Ρόναλντ Ντρέιερ, στέλεχος της Geneva Declaration on Armed Violence που εργάζεται με τον ΟΗΕ για τον έλεγχο μικρών όπλων ( συμπεριλαμβανομένων και των φορητών αντιαεροπορικών «MANPADs») στις ζώνες συγκρούσεων Ελ Σαλβαντόρ, Μοζαμβίκη, Καμπότζη, Αγκόλα, Κόσσοβο και... Αζερμπαϊτζάν.

Μάλιστα ο Ρόναλντ Ντρέιερ μεταφέρθηκε με υπηρεσιακό διπλωματικό αυτοκίνητο όχι από ξενοδοχείο , αλλά κατευθείαν από την Πρεσβεία στο αεροπλάνο έχοντας ως αποσκευές μόνο έναν μεγάλο μαύρο ειδικό διπλωματικό σάκο.

Συνοδευόταν από δύο ανθρώπους που επιβιβάστηκαν στο αεροσκάφος μαζί του ως συνοδεία. Η αποκάλυψη μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους ότι στην λίστα των επιβατών υπήρχαν δύο ονόματα που δεν ήταν δυνατόν να επιβεβαιωθούν τα πλήρη στοιχεία τους, αποδεικνύει ότι ήταν μέλη μυστικών υπηρεσιών.

Τι εμπεριείχε λοιπόν ο διπλωματικός σάκος που συνόδευε τα υψηλά πρόσωπα; Προς τι η μεταφορά κατευθείαν από την Πρεσβεία στο αεροπλάνο; Γιατί συνοδεία πρακτόρων μυστικών υπηρεσιών;

Γιατί
...«αποσύρθηκε» στα γρήγορα ο κυβερνήτης της πτήσης Air Comet από Λίμα προς Μαδρίτη, που κατέθεσε ότι κατά την στιγμή της εξαφάνισης του αεροπλάνου της Air France είδε μια λευκή λάμψη με καθοδική πορεία διάρκειας 6 περίπου δευτερολέπτων;

Γιατί
άρχισαν αμέσως οι ...«διορθώσεις» στα αρχικά άρθρα των εφημερίδων πράγμα που παραπέμπει σε ανάμειξη μεγάλων μυστικών υπηρεσιών;

Γιατί
τουλάχιστον άλλα 12 αεροπλάνα που μοιράστηκαν την ίδια χρονική στιγμή τον εναέριο χώρο του Ν.Ατλαντικού υπό τις ίδιες συνθήκες με το γαλλικό Airbus που χάθηκε , δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα λόγω του ...κακού καιρού και ...δεν υπέστησαν καμιά βλάβη;

Και τέλος γιατί η NTSB (National Transportation Safety Board) , το μακρύ χέρι των αμερικανικών υπηρεσιών, έσπευσε ταχέως να μιλήσει για ...έκρηξη της κεντρικής δεξαμενής καυσίμων;

Φυσικά (όπως και σε άλλες περιπτώσεις) δεν θα μάθουμε ποτέ τις απαντήσεις των ερωτημάτων.

17 σχόλια:

  1. Αν πάρουμε υπόψη τα δεδομένα που δεν μπορούν να συγκαλυφθούν,η τελευταία επικοινωνία με το αεροσκάφος ήταν στις 02:14 UTC, τέσσερις ώρες μετά την απογείωση, όταν το σύστημα ηλεκτρονικών αναφορών (ACARS) του Airbus έστειλε αυτόματα ...24 μηνύματα, τα οποία δήλωναν... απώλειες πολλαπλών συστημάτων.

    Το πρώτο από αυτά, στις 02:10 UTC, ανέφερε ότι ο αυτόματος πιλότος είχε αποσυνδεθεί και ότι οι υπολογιστές πτήσης είχαν μεταβεί σε εναλλακτικό τρόπο λειτουργίας που χρησιμοποιείται στο ενδεχόμενο πολλαπλών βλαβών σε συστήματα του αεροσκάφους.

    Στη συνέχεια, μεταδόθηκαν αρκετά μηνύματα τα οποία υποδείκνυαν αστοχίες της Μονάδας Δεδομένων Αδρανειακής Αναφοράς (Air Data Inertial Reference Unit), του Ολοκληρωμένου Συστήματος Εφεδρικών Οργάνων (Integrated Standby Instrument System, εφεδρικό σύστημα που παρέχει βασικά όργανα πτήσης) και δύο εκ των τριών υπολογιστών πτήσης.

    Το τελευταίο μήνυμα, που μεταδόθηκε στις 02:14 UTC, υποδείκνυε υπερβολική κάθετη ταχύτητα της καμπίνας .

    Όλα αυτά μάλλον με κλωβό ηλεκτρονικού πολέμου μοιάζουν.

    doctor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνομοσιολογία! Το αεροπλάνο έπεσε από κεραυνό.
    Γιατί τα απλά τα κάνετε δύσκολα?
    Ξ.Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ξ.Α
    Στοιχεία δίνει ο άνθρωπος και βάζει ερωτήματα τα οποία μέχρι ώρας ΔΕΝ έχουν απαντηθεί.Βάση "σεναριών" γίνεται η έρευνα και πολύ φοβάμαι πως έτσι θα μείνει.
    Δεν τα λέει αυτός(ο πολίτης), αλλά και ξένα δημοσιεύματα.
    Συνομοσιολόγοι όλοι τους?
    Άκου φίλε, ο λαός λέει ότι δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά.
    Μέχρι να μάθουμε καλό θα ήταν να ακούμε, να βλέπουμε, να κρίνουμε και να αναρωτιόμαστε για το κάθετί, είτε αυτό είναι διεθνές θέμα είτε ΕΓΧΩΡΙΟ!!!
    Καλό σας μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι τους έξυπνους κάνουμε , ενώ στην ουσία είμαστε κουτορνίθια
    Λέει παραδείγματος χάριν ο Ξ.Α 1.01 στο σχόλιο του ,ότι η πτώση προήλθε από κεραυνό.
    Μάλιστα είναι τόσο σίγουρος που επιπλήττει και οποιοδήποτε άλλον θέτει μια διαφορετική άποψη. Κύριο γνώρισμα των Νεοελλήνων του φραπέ και της παραλίας.

    Αγαπητέ Ξ.Α, θα έπρεπε να ξέρεις (πριν γράφεις ανοησίες), ότι σύμφωνα με την Γαλλική Υπηρεσία Αεροδιαστημικών ερευνών, ένα εμπορικό -επιβατικό αεροσκάφος πλήττεται από κεραυνούς τουλάχιστον μια φορά κάθε χίλιες ώρες πτήσης(κατά μέσο όρο).

    Αυτό σημαίνει ότι το μοιραίο αεροσκάφος είχε κτυπηθεί από κεραυνούς τουλάχιστον 18 φορές , χωρίς να υποστεί καμία ζημιά.
    Αλίμονο εάν τα αεροσκάφη έπεφταν από τους ...κεραυνούς.
    Τότε κάθε ημέρα θα είχαμε και ένα αεροπορικό δυστύχημα.
    Λίγη σοβαρότητα λοιπόν δεν βλάπτει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλά είναι τα μυστήρια σ` αυτή την υπόθεση. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους, το «Airbus 330 - 200» θεωρείται από τα ασφαλέστερα.
    Εχει στο ενεργητικό του, μόνο μία συντριβή, κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης το 1994.
    Το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε κατασκευαστεί μόλις το 2005 και είχε 18.800 ώρες πτήσης, ενώ ο βασικός πιλότος του θεωρούνταν εξαιρετικά έμπειρος με 11.000 ώρες πτήσης..
    Ας μην αναζητούμε λοιπόν "φυσιολογικές" συνθήκες πτώσης λόγω καιρού κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κεραυνός μπορεί να προκαλέσει ζημιά σε ένα αεροσκάφος, μπορεί για παράδειγμα να προκαλέσει σοβαρή ζημία στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω ότι το οποιοδήποτε ενδεχόμενο της συντριβής με τον ..."κακό καιρό", αναταράξεις, καιρικής μαύρης αράχνης με έντονο χαλάζι κλπ, θα πρέπει να αποκλειστεί.
    Και αυτό γιατί οι φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα την περασμένη Παρασκευή η πολεμική αεροπορία της Βραζιλίας, δείχνουν σαφώς πως οι επιβαίνοντες στο Airbus A330 καταλήφθηκαν εξαπίνης και η τραγωδία σημειώθηκε με τέτοια ταχύτητα που το πλήρωμα δεν πρόλαβε να αντιδράσει.
    Στις φωτογραφίες, τα καθίσματα στο χώρο του πληρώματος καμπίνας ήταν διπλωμένα με τις ζώνες να κρέμονται, γεγονός που καταδεικνύει ότι το πλήρωμα βρισκόταν στην καμπίνα των επιβατών.
    Εάν είχε υπάρξει συναγερμός , καιρικές αναταράξεις ή προειδοποίηση για επερχόμενο κίνδυνο, τα μέλη του πληρώματος θα βρίσκονταν καθισμένα στις θέσεις τους και όχι στον χώρο των επιβατών.
    Άρα πολύ σωστά θέτει τα ερωτήματα ο πολίτης. Κάτι ..."Παράξενο" έγινε.
    Αν το συνδυάσουμε και τον Ρόναλντ Ντρέιερ, τα όπλα, την NTSB και κάποια χώρα που επισημαίνει-δια της μεθόδου των τριών τελειων-ο πολίτης οδηγούμαστε σε κάποια λογική ακολουθία συμπερασμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Πολίτη το «ουδέν ορατό έμπροσθεν του Ηλίου» λέει πολλά για αυτούς-και ανάμεσα στους δημοσιογράφους- που δεν είναι αμνήμονες...

    παλιός φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προφανώς κάτι υπονοείς για την πτώση της ΗΛΙΟΣ. Γιατί δεν μας λες τί ξέρεις ή τί υποπτεύεσαι; Αυτοί οι υπαινιγμοί δεν οδηγούν πουθενά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απο τα μηνύματα που εξέπεμψε μέσω των αυτόματων μηχανισμών το μοιραίο αεροπλάνο ήταν αυτό της πτώσης της πίεσης στο εσωτερικό του.
    Τι μου θυμίζει πράγματι και εμένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι δημοσιογράφοι δεν ξέρουν από αεροσκάφη, κι όμως θέλουν να πιστεύουν ότι κατέχουν ένα αντικείμενο καθαρά τεχνικό με το οποίο ποτέ δεν είχαν επαφή.
    Τα περί μυστικών υπηρεσιών δε τα γνωρίζω αφού δεν είμαι ειδικευμένος συνομωσιολόγος όπως ο συγγραφέας του άρθρου.
    Γνωρίζω όμως από αεροσκάφη και τα ελλατωματικά συστήματα μέτρησης της ταχύτητας τα οποία είχε το αεροσκάφος ήταν αρκετά για να δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα στην πτήση του μέσα από μία καταιγίδα χωρίς ορατότητα. Μία σχετική αναζήτηση στο google θα σας πείσει.
    Μία συνομωσία που είναι πολύ πιο υπαρκτή απ' αυτή που υπαινίσσεσαι είναι της συγκάλυψης ενός τεχνικού προβλήματος το οποίο εγκληματικά οι υπεύθυνοι της Air-France/Airbus αγνόησαν. Όπως έκανε με τον Ήλιο η Boeing.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επειδή και εγώ ξέρω πολύ καλά από αεροπλάνα(μηχανικός) , θα ρωτούσα τον προηγούμενο φίλο το εξής:Ορισμένοι από τους αισθητήρες (στα A330) είχαν καταγραφεί για να αντικατασταθούν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αν δεν αντικαθίσταντο το αεροπλάνο θα ήταν ελαττωματικό.Αυτό είναι το ένα δεδομένο. Αλλά μπορεί να μου εξηγήσει ο φίλος πως το μοιραίο αεροσκάφος είχε στείλει 24 αυτοματοποιημένα σήματα από τις 0210 ως τις 0214 που έκαναν λόγο για μία ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ στο αεροσκάφος προτού χαθεί από τα ραντάρ (μεταξύ αυτών και ένα το οποίο ανέφερε αντιφατικές ενδείξεις ταχύτητας από τους αισθητήρες του A330).
    Το Airbus A330 είναι ένα αεροσκάφος η πτήση του οποίου ελέγχεται στο μεγαλύτερο μέρος της από υπολογιστές, είναι όμως σχεδιασμένο ώστε να υπάρχουν διπλά ή και τριπλά backup.
    Oσον αφορά τα σύννεφα που προκαλούν τις τροπικές καταιγίδες (οι οποίες συναντώνται συχνά σε εκείνη την περιοχή) και τη βροχή που τις συνοδεύει, τα ραντάρ καιρού των αεροπλάνων έχουν τη δυνατότητα να τις εντοπίζουν και οι πιλότοι έχουν εκπαιδευτεί να τα αποφεύγουν.
    Επίσης, οι ισχυρότερες αναταράξεις συνήθως εμφανίζονται σε ύψος ανάμεσα στα 12.000 και τα 20.000 πόδια, δηλαδή πολύ χαμηλότερα από τα 35.000 πόδια που είναι το ύψος στο οποίο πετούσε το αεροπλάνο.
    Οι αισθητήρες στατιστικά είναι μια στο τρισεκατομμύριο να πάθουν βλάβη όλοι μαζί και έτσι η λάθος ταχύτητα πτήσης να μπορούσε να προκαλέσει την πτώση του αεροπλάνου. Αλλά και αυτό να συνέβαινε ( στο τρισεκατομμύριο δηλαδή) δεν εξηγούνται μια άλλη σειρά προβλημάτων που σου ανέφερα πιο πριν.
    Ας ήμαστε προσεκτικοί σε τι λέμε και πως το λέμε. Η αρμόδια επιτροπή δεν έχει βγάλει πόρισμα. Δεν μπορεί κάποιος που δηλώνει ότι ξέρει από αεροπλάνα να ...βγάζει πόρισμα.
    Εάν δεν βρεθούν δε τις επόμενες 10-12 ημέρες οι καταγραφείς πτήσεως( αυτό που ο κόσμος ονομάζει μαύρο κουτί), δεν νομίζω καμιά επιτροπή να μπορέσει να βγάλει αξιόπιστο πόρισμα.
    Μιχάλης Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mιχάλη,
    έχεις απόλητο δίκιο ότι μέχρι να βρεθεί το μαύρο κουτί μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε προς τέρψιν των συνωμοσιολόγων.

    Όμως δύσκολα η Air France είχε λεφτά για πέταμα και αποφάσισε να αντικαταστησει τους αισθητήρες από όλα της τα Α330. Πιθανότερο είναι να φοβούνται ότι αυτό μαζί με ένα ακόμα σφάλμα ευθύνεται για το δυστήχημα.
    Και είναι πολύ πιθανόν. Γιατί αν τα pitot tubes δείχνουν λάθος πιέσεις (ταχύτητες δλδ) σε ένα πλήρως αυτοματοποιημένο (digital fly by wire) αεροσκάφος και ο πιλότος δεν έχει ορατότητα (νύχτα, καταιγίδα), το αεροσκάφος με μία λάθος εκτίμηση του πιλότου ή με ένα λάθος στο σχετικά καινούργιο λογισμικό για μία τέτοια περίπτωση ανακολουθών δεδομένων μπορεί αν πάσα στιγμή να stallαρει, να χαθεί ο έλεγχός του και να πέσει σε λιγότερο από ένα λεπτό.
    Τα δε παράλληλα συστήματα στην προκειμένη περίπτωση δε βοηθούν την κατάσταστη αφού όλα παίρνουν τις ίδιες λάθος μετρήσεις και αυτά για την πλεύση και αυτά των μηχανών και όλα.
    Εμένα μου μυρίζει ανθρώπινη παράλειψη που για οικονομικούς λόγους αποσιωπάται ως έναν βαθμό.
    Εκτίμηση κάνω με τα δεδομένα που έχουμε. Αλλά μη καταφεύγουμε στη ανέξοδη πολιτική συνωμοσιολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλε σου ξαναλέω.Στα 35.000 πόδια που πετούσε το αεροπλάνο , συν τα σύγχρονα ραντάρ καιρού , δεν μπορεί το αεροσκάφος να διήλθε μέσω καταιγίδας.
    Η μόνη περίπτωση είναι να είχε πέσει το αεροσκάφος σε τρομερή καταιγίδα ,στην λεγόμενη "μαύρη χύτρα", όπου προκαλούνται αναταράξεις μέχρι και τα 45.000 πόδια.
    Όμως ας βάλουμε την λογική να δουλέψει.Τα καθίσματα του πληρώματος βρέθηκαν διπλωμένα, άρα το πλήρωμα ήταν όρθιο και εξυπηρετούσε τους επιβάτες πράγμα που θα ήταν αδύνατο σε περίπτωση έντονης καταιγίδας.
    Επίσης όπως αναφέρει και το άρθρο τέτοια καταιγίδα δεν υπήρξε στην περιοχή αφού τα υπόλοιπα 12 αεροσκάφη που κινούντο στην περιοχή δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο.
    Άλλος παράγοντας των δεδομένων που δεν παίρνεις υπόψη είναι η μαρτυρία του άλλου πιλότου ,της Air Comet, και ο οποίος πράγματι εξαφανίστηκε πολύ γρήγορα από τα διεθνή ΜΜΕ.
    Την διάβασα την πρώτη ημέρα και μετά ...τίποτα.
    Μην ξεχνάμε ότι και με τους δύο κινητήρες νεκρούς ή με χαμένο το σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών ( τρεις στο 330-200), το πλήρωμα έχει μισή ώρα πτήσης (αεροπλοΐα) και την δυνατότητα να δώσει σήμα κινδύνου.
    Θα σου θυμίσω επίσης ότι τα αεροσκάφη δεν είναι τόσο εύκολο να πέσουν, όπως περιγράφεις.
    Αλίμονο εάν από μια παράμετρο ενός κατεστραμμένου αισθητήρα , έβγαινε εκτός φυσιολογικών ενδείξεων όλο το σύστημα.
    Ίσα-ίσα το αντίθετο συμβαίνει.
    Μάλιστα δεν μιλάμε για κατεστραμμένους αισθητήρες(είπαμε αυτή η περίπτωση είναι μια στο τρισεκατομμύριο) αλλά για προβληματικούς αισθητήρες (όπως είχε ειδοποιήσει η Airbus) στα Α330, πράγμα που παραπέμπει στην βελτίωση της απόδοσης του αεροσκάφους και ΟΧΙ στην ασφάλεια.
    Αυτό που θα ήθελα να σου πω , τελικά αγαπητέ φίλε είναι ότι οι συνωμοσίες υπάρχουν και τα παραδείγματα πολλά.
    Ας μην είσαι αρνητικός εκ του "ασφαλούς καναπέως σου" , από την στιγμή που δεν ξέρεις την υπόθεση και πληροφορείσαι τα ..."δεδομένα" από τον τύπο.
    Στο τονίζει άλλωστε στην αρχή το άρθρο " τον διεθνή τύπο , όπου βρίσκουν έδαφος ΜΟΝΟ οι εκάστοτε αναλύσεις συγκάλυψης".
    Ας μην ξεχνάμε την πτήση 111 της Swissair τον Σεπτέμβριο του 98. Και εκεί το πόρισμα των "ειδικών" έδειξε πυρκαϊά στο κύκλωμα του συστήματος, αλλά μετά από κάποιο καιρό τα πάντα διαψεύστηκαν από τους ερευνητές, και οδηγηθήκαμε σε ...περίεργες συμπτώσεις.
    Οι συνωμοσίες λοιπόν φίλε μου δεν αποδεικνύονται, άλλωστε τι συνωμοσίες θα ήταν.
    Οσμίζονται και καταγράφονται στο μυαλό λογικών και έξυπνων ανθρώπων με ερωτήματα αναπάντητα.
    Αρκετά. Πάω για δουλειά στις 10 π.μ
    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτοψίες των θυμάτων και συντρίμια του αεροσκάφους ενισχύουν το σενάριο ότι το αεροσκάφος εξεράγει στον αέρα, λένε οι ειδικοί. Αυτά πρός σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. as ipothesoume oti einai epithetiki energeia...
    ti perimenete na kanei i air france kai i kathe air france ?

    ma fisika tha to sigkalipsei..giati an den to kanei, se kairous xalepous malista gia tin aeroploia, poios logikos epivatis tha anevainei anexoda se aeroplana me ton fovo tis epanalipsis tou peristatikou ?

    kalitera loipon na allaxtoun "epigontos" merikoi aisthitires, para na valoun ta xerakia tous kai na vgaloun ta matakia tous, kata to koinos legomeno..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ελεος με τις συνωμοσιολογίες!

    Ποιός θα είχε συμφέρον να κουκουλώσει τρομοκρατική ενέργεια?

    Τούς Γάλλους θα τους σύμφερε αυτό το σενάριο,γιατί έτσι δε θα έφταιγε η κατασκευή του Airbus.

    Οι Αμερικάνοι,για τους γνωστούς λόγους λατρεύουν την πάσης φύσεως τρομοκρατία,θα τόκαναν βούκινο!

    Ποιός του συγκαλύπτει λοιπόν,οι εξωγηινοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή