Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2008

Πόσοι ακόμα πρέπει να σκοτωθούν για να γίνει κάτι ;



Στην ανατολική πλευρά του Πάρνωνα, 4χλμ. από την ακτή κάτω απ` τα θεόρατα βράχια, βρίσκουμε τον «κήπο του Διονύσου».
Εδώ που ποτέ Τούρκος δεν πάτησε, ούτε Γερμανός, …στο «σίγουρο τόπο».

Το Λεωνίδιο με τα βουνά, την θάλασσα και τα πέτρινα παραδοσιακά σπίτια του εντυπωσιάζει κάθε επισκέπτη. Ένας τόπος με τόσες αντιθέσεις μα και τόση αρμονία.

Εδώ ζουν οι Τσάκωνες που μιλούν ακόμα την Αρχαία Δωρική. Οι μόνοι απόγονοι των Αρχαίων Σπαρτιατών.
Κατά διαβολική σύμπτωση απέχει 88χλμ από το Ναύπλιο, το Άργος, την Τρίπολη και την Σπάρτη.
Είναι ένας τόπος που συνδυάζει το σύγχρονο με το παραδοσιακό. Εδώ που νομίζεις ότι ο χρόνος δεν έχει αγγίξει τίποτα….

Το 1910 στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και για τις ανάγκες της εποχής διανοίχτηκε ένας δρόμος. Το Λεωνίδιο μέχρι τότε δεν είχε πρόσβαση παρά μόνο από την θάλασσα . Η απόσταση ……τέσσερα (4) χιλιόμετρα .

Στην Ελλάδα το 1910 υπήρχαν ελάχιστα αυτοκίνητα , στο Λεωνίδιο.. ένα. Όσο τα ζώα με ή χωρίς κάρα ήταν το μεταφορικό μέσον, ο δρόμος εξυπηρετούσε άριστα τις ανάγκες της εποχής.
Αρκετά χρονιά αργότερα το 1968, ο δρόμος έγινε άσφαλτος. Τότε τα αυτοκίνητα στην περιοχή ήταν 20-30...

Από τότε μέχρι σήμερα άλλαξαν αρκετές κυβερνήσεις, αρκετά κυβερνητικά στελέχη πέρασαν από το Λεωνίδιο, πολλοί Λεωνιδιώτες πέρασαν από την κεντρική κρατική εξουσία.

Ποτέ αυτός ο δρόμος δεν ήταν στα έργα που έπρεπε να γίνουν στην περιοχή, …. ΠΟΤΕ ! Ο δρόμος παραμένει όπως το 1910 που ήταν για 1 αυτοκίνητο, ο ίδιος με το 1968 που τα αυτοκίνητα ήταν 30...
Σήμερα είναι ο πιο πολυσύχναστος δρόμος της περιοχής, χιλιάδες τα αυτοκίνητα από τους ντόπιους και τους επισκέπτες του.

Τα τελευταία χρονιά, 14 παιδιά από το Λεωνίδιο έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή σε αυτά τα τέσσερα (4) χιλιόμετρα. Κάθε χρόνο και από ένας. Πάνω από 10 ατυχήματα κάθε χρόνο, Και ; Δεν αλλάζει τίποτα !

Πόσοι ακόμα πρέπει να σκοτωθούν για να γίνει κάτι ;

Πόσοι. ..

http://leonidiog.blogspot.com

ΥΓ. Ξεφεύγω από την γραμμή μου και δημοσιεύω άρθρο από άλλο ιστοχώρο. Αλλά κάθε κανόνας έχει και την εξαίρεση που τον επιβεβαιώνει. Και εγώ μια …αδυναμία !.

Τόσο στο πανέμορφο Λεωνίδιο, όσο και στο θέμα των τροχαίων ατυχημάτων.

Αυτή η ιστορία έχει το ίδιο μοτίβο και την ίδια κατάληξη. Ένα έγκλημα διαρκείας συντελείται στη άσφαλτο. Νούμερα απίστευτα, νούμερα που ανατριχιάζουν.

Η Ελλάδα κάθε χρόνο κάνει ένα από τους μεγαλύτερους πολέμους διεθνώς με….. τα ίδια τα παιδιά της.

Όμως αυτό το ποιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ πρόβλημα της σύγχρονης Ελλάδας, δεν έχει συγκινήσει σχεδόν καθόλου το κοινοβούλιο.

Θυμηθείτε αυτά που ανέφερε πριν λίγους μήνες , στο έγγραφο παραίτησης του από την θέση του προέδρου της κοινοβουλευτικής εθνικής επιτροπής οδικής ασφάλειας, ο κ. Σταθάκης:

«Την πρώτη μέρα ήρθαν δύο βουλευτές , την δεύτερη ένας και την τρίτη……. κανένας»

Οι κοινοβουλευτικοί μας ταγοί, εάν είχαν κατανοήσει το μέγεθος του προβλήματος ,θα έκαναν τα πάντα εδώ και δεκαετίες για να μη επαναλαμβάνεται αυτό το φαινόμενο.

Ακόμα και αυτός ο…… εθνικός μας επιστολογράφος, ο κ. Τατούλης , που εκφράζει απόψεις επί παντός επιστητού , προτιμά θέματα ….«εθνικής σημασίας» όπως η δημοσιογραφική εργασία της κας Μ. Ζαχαρέα , αγνοώντας ότι μόλις λίγα χιλιόμετρα …από το σπίτι του…. συντελείται ένα ΕΓΚΛΗΜΑ διαρκείας.

Ένα απειροστό έγκλημα , που οποίου την ευθύνη έχει ΚΑΙ αυτός …..

Κύριοι …..κάθε χρόνο χάνεται μια κωμόπολη κυρίως νέων ανθρώπων.

Ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ παραμένει στις ψυχές μας !

32 σχόλια:

  1. Με αυτό το μεγάλο ΓΙΑΤΙ μεγάλωσα από το 1970 που τα φώναζε ο Κ.Κ. στους 4 τροχούς.
    -ΓΙΑΤΙ είπα όταν με διαλύσανε σε ¨εθνική οδό¨ ακινητοποιημένος για να περάσουν ασυνόδευτα πρόβατα
    -Kαι σίγουρα με το Γιατί θα πεθάνω... μάλλον πάλι σε ¨εθνική οδό¨.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα από Λεωνίδιο. Σας ευχαριστώ που δημοσιεύσατε το κείμενο αυτό. Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο, να το δουν, να το ξαναδούν, ίσως κάποτε γίνει κάτι και μια ζωή σωθεί. Έστω μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα νούμερα είναι φοβερά , εξωπραγματικά. Για 4 Χιλιόμετρα , 14 οικογένειες λιγότερες σε μια μικρή επαρχιακή πόλη.
    Διάβασα στο blod των παιδιών ότι σε μια τοπική εορτή παρέστησαν και οι τοπικοί Βουλευτές.
    Κακώς !! Οι θέσεις μόνο που θα έπρεπε να τους επιτρέπουν, για να παρίστανται στο τόπο τους, θα ήταν αυτές του καντηλανάφτη.
    Την επόμενη φορά που θα θελήσουν να έρθουν να τους οδηγήσετε στα νέα καθήκοντα τους. Να τους προμηθεύσετε τα απαραίτητα και να στρωθούν στην Νέα εργασία τους.
    Τουλάχιστον να φανούν και σε κάτι χρήσιμοι!
    Με μια γρήγορη ματιά στους τοπικούς συνδέσμους τους , ειλικρινά χάρηκα και λυπήθηκα συγχρόνως.
    Χάρηκα γιατί υπάρχει και μια ...άλλη Ελλάδα και ....λυπήθηκα γιατί το μικρό παιδί μου δεν μεγαλώνει σ`αυτή, αλλά λόγω εργασία μου στην ...τερατούπολη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είναι πάντα οι δρόμοι, και γενικότερα η οδική υποδομή που παρέχετε απο το κράτος. Κάποια στιγμή θα πρέπει να θίξουμε και το ζήτημα της οδικής παιδείας που λαμβάνουμε σαν Έλληνες οδηγοί, και κυρίως της οδικής παιδείας που καθημερινά φανερώνουμε στον δρόμο.

    Δυστυχώς οι υποδομές είναι το λιγότερο, αν δεν αλλάξουμε αντιλήψεις και συμπεριφορά, ούτε οι γερμανικές Autobahn, δεν μας σώζουν, και κυρίως θα συνεχίσουμε να θρυνούμε θύματα.

    Φιλικά,

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολίτη έγραψες τέτοιο άρθρο μόνο και μόνο για να χτυπήσεις τον Τατούλη...πονάει ε...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι που το λέω, αλλά η διαπιστωτική τακτική του συνόλου της Ελληνικής κοινωνίας είναι τουλάχιστον αυτοκαταστροφική. Δεν ισχυρίζομαι βέβαια σε καμία περίπτωση ότι η πολιτεία δεν φέρει ευθύνες. Βαρύτατες φέρει. Τις ίδιες όμως και μεγαλύτερες φέρουν και οι πολίτες της περιοχής. Τι έκαναν οι ίδιοι για τον περιορισμό του κακού; Είδατε το post στο ίδιο blog παρακάτω; Μιλάει για την γιορτή της τσακώνικης μελιτζάνας και υπερηφανεύεται που μαζεύτηκαν 5.000 άνθρωποι. Έδρασαν οι πολίτες της περιοχής ουσιαστικά, ώστε αυτοί οι 5.000 να μεταφέρουν σε όλη την Ελλάδα τον πόνο και ταυτόχρονα το μήνυμα 14 χαμένων ανθρώπων σε ένα δρόμο; Ή μήπως όλα λειτούργησαν εις όφελος της τοπικής οικονομίας; Πόσες φορές και για πόσο καιρό ΕΚΛΕΙΣΑΝ αυτό το δολοφονικό δρόμο; ποιες άλλες πρωτοβουλίες πήραν σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο; Κάλεσαν τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Πόσες επιστολές διαμαρτυρίας έστειλαν στο Ευρωκοινοβούλιο; Κινητοποίησαν μηχανισμούς αλληλεγγύης με άλλες πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Έμειναν μόνο στο "διάλογο" με τους βουλευτές και πολιτευτές του Νομού; Έχασαν! Δεν το έμαθαν ακόμα ότι αν θέλουν να σώσουν ζωές στην Ελλάδα πρέπει να αποτανθούν σε ΣΟΒΑΡΟΥΣ θεσμούς εκτός Ελλάδος; Δυστυχώς -και λυπάμαι βαθύτατα που το λέω- θα θρηνήσουν και θα θρηνήσουμε μαζί τους και άλλα θύματα. Φωνάξτε πατριώτες. Φωνάξτε το δίκιο σας εκεί που θα σας ακούσουν. Φέρτε ανθρώπους από το εξωτερικό (πχ έναν Ολλανδικό ή ένα Γαλλικό δήμο ας πούμε) και δείξτε τους την αδιαφορία του Ελληνικού Κράτους. Τραβήξτε σε ταινία τα χάλια του δρόμου και απλώστε το από το διαδίκτυο στην υφήλιο. Από την ελληνική γραφειοκρατεία δε θα δείτε χαΐρι. Κάντε 'ρόμπα' αυτούς που σκοτώνουν τα παιδιά σας και τα δικά μας παιδιά. Με όλη τη συγγνώμη μου για το ακραίον της ανάρτησης αλλά δεν αντέχω να βλέπω στο 2008 να σκοτώνονται Έλληνες από την αδιαφορία του Κράτους. Δε γίνονται πουθενά αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ατυχηματα στην Ελλαδα, οφειλονται στην ανθρωπινη ΒΛΑΚΕΙΑ και οχι στους δρομους, γιατι και δρομους καλυτερους να φτιαξουν, απλως θα τρεχουν με ακομα μεγαλυτερες ταχυτητες, οποτε μια απο τα ιδια.
    Δε βλεπετε, οτι τα τελευται χρονια, που τα αυτοκινητα εγιναν σαφως καλυτερα απο ο,τι ηταν παλια, τα ατυχηματα δεν ελαττωθηκαν;
    Οι Ελληνες, ειναι εγωπαθη τομαρια, που ειναι τοσο ηλιθια, ωστε δεν ξερουν, οτι ΔΕΝ ξερουν να οδηγουν,και γι αυτο και δε θελουν να μαθουν.
    Ειναι ετσι σαν τους τρελλους, που δεν ξερουν οτι ειναι τρελοι, και ετσι δεν πανε στο γιατρο.
    Οταν λοιπον, αυτα τα φουσκωμενα απο τον εγωισμο μπαλονια, μπαινουν σε ενα οχημα, που το εχουν πληρωσει πολλες φορες, πουλωντας την ψυχη τους στο διαβολο, νομιζουν οτι εχουν πιασει τον παπα απ τα αρχιδια και ορμανε να καταλαβουν το κουραδοκαστρο.
    Θελοντας να αποδειξουν στον εαυτο τους, η σε καποιον αλλον, συνηθως καποια γυναικα η γκομενα, οτι και καλα, ειναι τουλαχιστον Σουμαχερ, κανουν στο δρομο, πραξεις ασυλλογιστες, που πολλες φορες, δημιουργουν τραγωδιες.
    Και εαν παουν κατι αυτοι, ενηλικοι οντες, στ αρχιδια μου.Δικη τους ειναι η ζωη, δικα τους και τα παιδια και η γυναικα, που πολλες φορες τα παιρνυν στο λαιμο τους.
    Αλλα αν σκοτωσουν η σακατεψουν αλλους, εδω γινομαι πολυ αγριος.
    Κανονικα, επρεπε να παηγαινουν κατηγορουμενοι για φονο εκ προμελετης και οχι εξ αμελειας.
    κΚαι να τους κατασχεται πασα η περιουσια.
    Αλλα τετοιο μπουρδελο κρατος που ειαστε, οπου κυβερνανε αυτοι οι ιδιοι, μην περιμενετε καμια αλλαγη.
    Ετσι θα συνεχιζουμε να σκοτωνομαστε σαν τα σκυλια στους δρομους.
    1600 τουλαχιστον οι νεκροι, χωρια οι σακατηδες με τα καροτσια.
    Καλα δεν ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι είναι ο δρόμος είναι μικρός, δεν έχει και διόδια για τα δώσουμε σε κανέναν "εθνικό ευεργέτη" προκαταβολικά να τα εισπράξει, που να ασχολείται ο ΥΠΕΧΩ-ΔΕΣ, και για δες 14 μη επώνυμοι νεκροί....
    Πότε θα καταλάβουμε σε αυτή την χώρα ότι η καθημερινότητα δεν άπτεται της Ελληνικής Πολιτικής.
    Το Κολωνάκι, Σύνταγμα, Εκάλη κλαμπ και Μύκονος δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητοί μου
    Πέσατε πάλι στην ίδια γνωστή παγίδα που διαιωνίζει την υπάρχουσα κατάσταση.
    Λέτε ότι οι Έλληνες είναι οι χειρότεροι οδηγοί του κόσμου...και δρόμους να τους φτιάξουν θα σκοτώνονται περισσότεροι...οπότε αφήστε τα έτσι να μην χαλάμε και λεφτά.
    Διαφωνώ ότι είναι χειρότεροι οδηγοί από τους άλλους σε αυτό τον πλανήτη γιατί κάτω από τις συνθήκες που οδηγούν θα έπρεπε ο αριθμός των ατυχημάτων να είναι πολλαπλάσιος αν δεν είχαν ανεπτυγμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κασκαντέρ.
    Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι εκτός των γνωστών αυτοκινητοδρόμων οι υπόλοιποι ¨εθνικοί δρόμοι¨ είναι στενοί. Δεν χωράς να προσπεράσεις αν δεν βγεις στο αντίθετο ρεύμα. Και εκεί συμβαίνουν οι μετωπικές ή πιο σικ πλαγιομετωπικές που είναι και σίγουρα θανατηφόρες.
    Όταν οι δρόμοι έχουν διαχωριστικό διάζωμα τα θανατηφόρα ατυχήματα μειώνονται κάθετα.
    Ας φτιάξουμε λοιπόν πρώτα δρόμους για αυτοκίνητα και μετά διορθώνουμε και τους οδηγούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα εκει εγκειται η βλακεια σου και βλακεια τους φιλε μου.
    Στο οτι δεν καταλαβαινεις δηλαδη, οτι με τις συνθηκες που υπαρχουν, δεν μπορεις να προσπαερνας οποτε θελεις και οπου θελεις.
    Εγω πχ, εχω ενα αρκετα γρηγορο αυτοκινητο, τουρμπο, και ομως, σε τετοιες περιπτωσεις, αφηνω περιθωριο στο μπροστινο οχημα,κλεινω το κλαπεττο, για να μη μουρχονται τα καυσαερια μεσα απο αυτο και βαζω καμια μουσικη και χαλαρωνω, αφηνοντας για αργοτερα την προσπεραση.
    Τοτε, βλεπω πολλους ,αλακες, να περνανε και μενα και τον αλλο, σε στροφες χωρις ορατοτητα και μερικες φορες, στο τσακ να σκοτωσουν τον απεναντι και να σκοτωθουν και οι ιδιοι, τα ζωα δηλαδη.
    Κι αυτο, με αυτοκινητα-καρα, με μηχανες, που ουτε στο ισωμα δεν μπορουν να τραβηξουν. ΠΟσο μαλλον σε ανηφορα.
    Και δε βλεπουν, γιατι δεν ξερουν τα μοσχαρια, οτι το αυτοκινητο μπροστα τους, θα μπορουσε να κανει το ιδιο, αλλα δε θελει να ρισκαρει, ουτε μια στο εκατομυριο, τη σωμματικη ακεραιοτητα τη δικη μου, αλλα και των αλλων.
    Γι αυτο λοιπον σκοτωνοσαστε.
    Γιατι δεν ξερετε να οδηγειτε, αφου αυτο απαιτει κουλτουρα, που δεν αποκταται στα χωρια, απο τα οποια προερχεσθε οι περισσοτεροι,οποτε, αφου δεν ξερετε οτι δεν ξερετε, πως ειναι δυνατον να φροντισετε να μαθετε;
    Εγω πχ.,παρολον οτι ξερω πολυ καλα να οδηγω, πηγα και σε ενα κεντρο ασφαλους οδηγησης και εκει, αφου πληρωσα, εμαθα αρκευτα πραγματα παραπανω απο οσα ηξερα.
    Και μαλιστα, πηρα μαζι και ενα προσωπο που υπεραγαπω, αφου εγω το μεγαλωσα,το οποιο μου ειοπε μετα το πεαρς των μαθηματων.
    Τωρα πια, δεν μπορω να τρεξω οπως πριν. Προσεχω περισσοτερο.
    Καταλαβες φιλε μου πως γινονται οι δουλειες;
    Πληρωνεις και μαθαινεις.
    Παντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ φίλε @ανώνυμος 8:09
    Από τον τρόπο που εκφράζεσαι καταλαβαίνω ότι είναι αδύνατη η ¨επικοινωνία¨
    Εδώ μιλάμε για δρόμους και εσύ μας δείχνεις το πόσο βαριά και μορφωμένα τα έχεις.
    Σου είπα και πριν όταν θα φτάσουμε στους οδηγούς το συζητάμε.

    http://4.bp.blogspot.com/_GgV0q8u5b6s/SHYx_6GgAyI/AAAAAAAABtg/v_MRmV9zzNo/s1600-h/90.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για το οδικό δίκτυο και τα ατυχήματα φταίει το ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου...
    Α..ξέχασα και ο Τατούλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές οι συναισθηματικές κορώνες και τα πολιτκά υπονοούμενα (τι σχέση έχει ο Τατούλης με τα ατυχήματα;) όσο και οι απόψεις οτι οι Έλληνες είναι γουρούνια οδηγοί κλπ. Ας δούμε λίγο και τους αριθμούς: Μια πεντάλεπτη έρευνα στα αρχεία της εθνικής στατιστικής υπηρεσίας στο διαδίκτυο με βοήθησε να δω πως τα θανατηφόρα ατυχήματα, οι νεκροί και οι τραυματίες στην Ελλάδα μειώνονται συνεχώς τα τελευταία 10 χρόνια. Η βελτίωση του οδικού δικτύου και η ανανέωση του στόλου των αυτοκινήτων σίγουρα έπαιξαν το ρόλο τους. Μειώνει αυτό τον πόνο των ανθρώπων που έχασαν τους δικούς τους; Όχι βέβαια. Τα παραπάνω δύο στοιχεία όμως που και οι δύο κυβερνήσεις προώθησαν είναι στη σωστή κατεύθυνση και καλό είναι να τους το αναγνωρίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Agaphte Politi,
    Sigxarhthria pou thigeis auto to thema,pada me to diko s prosektiko tropo.Pistevw oti mexri prin liga xronia oloi pistevan oti ta troxaia atixhmata htan poli makria tous,para poli kai den tha eftanan pote ston kiklo ths oikogeneias tous.Distixws sxedon oloi sto filiko kai oikogeneiako mas kiklo pleon metrame mia apwleia apo troxaio.Osoi den exoun niwsei auton to ksafniko pono tous euxomai na mhn xreiastei pote na ginei sth zwh tous.

    Prin 4xronia irthe ston oikogeneiako mou kiklo mia tetoia apwleia se ena thanatiforo troxaio distixhma opou enas odhgos apofasise na mhdenisei tis apostaseis kai na odhghsei ap to pagrati mexri eksw ap thn patra se 1wra kai ena tetarto.Osoi exoun kanei auth th diadromh borun na katalavoun.Parakolouthisa thn dikh p eida tis asfalistikes na palevoun gia apozhmiwseis kai na rixnoun adiko panw sto dikio ktl ktl.
    To sok irthe sthn apofash.3eths poinh filakishs me anastolh.Dhladh o nomotheths ti borei na skeftotan????????
    kamia merimna gia to an einai ikanos na odhghsei autos o khrios pali??????einai san to alkotest.Sou dinei prostimo kai s leei kalo s vradi....
    kai se afhnei na odhghseis.....mono an eisai se imilipothimei katastash provlepetai akinitopoihsei tou oxhmatos.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν προλαβαίνουν @φίλε μου ν' ασχοληθούν μ' αυτά! Έχουν άλλες δουλειές!! Που να βρουν το χρόνο με τόσα στο κεφάλι τους!
    Μονές Βατοπεδίου, Ρουσσόπουλος, Μάρα, Βουλαγαράκης, Πελέκη, ΕΠΕ και offshore εταιρείες, ξέρεις τι τρέξιμο θέλουν αυτά;;
    Σιγά μη νοιαστούν για το δρόμο του Λεωνιδίου! Και για όλους τους δρόμους της Ελλάδας! Μόνο τα διόδια και τους φόρους ξέρουν ν' αυξάνουν! Κάθε χρόνο ξεκληρίζονται 3.000 περίπου άνθρωποι! μία κωμόπολη δηλαδή!
    Σιγά μη ...δακρύσουν!!
    Και όχι μόνον οι νυν αλλά και οι προηγούμενοι τους! Γιατί και εκείνοι έκαναν μπίζνες! Απλά τώρα τις ξεχάσαμε αυτές και βλέπουμε τις τρέχουσες! Σε προλαβαίνω... :))
    Χαχαχα!!!
    Καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ marianaonice

    Ο " ΠΑΝΔΑΜΑΤΩΡ ΧΡΟΝΟΣ" βλέπεις :))
    .....

    @ gnik
    «Οι προτάσεις μου, που υποβλήθηκαν στους υπουργούς Πάγκαλο, Μαντέλη, Βερελή και Λιάππη αναπαύονται
    στα αρχεία μου, όπως και εκείνες παλαιότερων ετών σε άλλα «αστέρια» της πράσινης και της
    γαλάζιας ιεραρχίας. Μα, καλά, μου λένε φίλοι και αναγνώστες. Είναι δυνατόν να μην ακούν
    τους ειδικούς; Όχι απλώς είναι, αλλά αυτό είναι το διαχρονικό, διακομματικό και
    διακυβερνητικό καθεστώς!
    »
    Κ.Κ
    Τι άλλο να πούμε εμείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ Πολίτη.
    Εναγωνίως περιμένουμε μια βαθυστόχαστη ανάλυση για τις γνωστές φαμίλιες της Κρήτης (Μητσοτάκη-Κεφαλογιάννη) που σύμφωνα με τα τελευταία νέα η Κόζα νόστρα και η Καμόρα ωχριούν μπροστά τους.
    ΥΓ Αυτός ο έρμος ο Πρωθυπουργός δεν ήξερε δεν ρώταγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ κυριάκο
    Φίλε μου τι είναι αυτό"τι σχέση έχει ο Τατούλης με τα ατυχήματα;" που λες;
    Δεν γνωρίζεις ότι στον συγκεκριμένο νομό εκλέγεται βουλευτής από το ...1990 !!! Δεκαοχτώ ολόκληρα χρόνια !!! Εάν δεν έχουν οι τοπικοί βουλευτές την ευθύνη (που όλοι έχουν περάσει από υπουργικούς Θώκους) ...ποιοι έχουν ;;;; Εγώ ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΟΛΙΤΗ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΡΧΙΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ Ε.Ε ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΧΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΙΟΔΙΑ. ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ Ο ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολίτη,
    Δεν το γνώριζα οτι ο Τατούλης εκλέγεται εκεί οπότε έχεις δίκιο οτι έχει ευθύνη ίσως μεγαλύτερη από άλλους (αν και δεν νομίζω οτι γνωρίζεις αν έχει κάνει προσπάθειες να εξασφαλίσει χρήματα για την βελτίωση του δρόμου). Σκέψου όμως πόσο χυδαίο είναι να χρησιμοποιείς ένα τραγικό γεγονός για να απευθύνεις προσωπικές κατηγορίες σε έναν βουλευτή του οποίου τις επιλογές - την κριτική του προς την κυβέρνηση συγκεκριμένα - δεν εγκρίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @1.18
    Αληθεύει! Κάποιοι το εφαρμόζουν και απ` ότι ακούω δεν τους ενοχλούν προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα.
    Το παιχνίδι ξαναπαίζεται στις πλάτες μας.
    Ποιοι το ξεκίνησαν το θέμα; Γιατί δεν το ανακινούσαν το θέμα τόσα χρόνια;
    Συνδυάζεται με την καινούργια σύμβαση για την κατασκευή της Κορίνθου-Πατρών;
    Ποιοι έχουν συμφέροντα να "πέσει" η σύμβαση ή και ποιοι έχουν συμφέροντα να ...."ανακαινιστεί"(η σύμβαση);
    Παίζονται πολλά και από πολλούς ...παίχτες!!!!!
    Φαινομενικά το να μη πληρώνουμε διόδια είναι ...υπέρ μας! Είναι όμως έτσι; Τυχόν τροποποίηση της σύμβασης λόγω αυτού του γεγονότος, που θα οδηγήσει , ποιους ,... και τελικά ποιος θα πληρώσει το ...μάρμαρο;;;
    Το όψιμο ενδιαφέρον μερικών , βλέπεις με βάζει σε σκέψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ κυριακο
    Πολλά δεν γνωρίζεις φίλε! 18 χρόνια είναι αυτά!
    Ελπίζω να μην κατανοείς την έννοια της λέξης "χυδαίο" ! Στην αντίθετη περίπτωση , να με συγχωρείς αλλά η συζήτηση μας θα λάβει τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολίτη, είναι χυδαίο αυτό που κάνεις και ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει η λέξη.

    Αυτό που λες κατ' αρχήν είναι παραπλανητικό: Διαλέγεις τον Τατούλη για να κατηγορήσεις ενώ δεν ξέρεις τι έχει κάνει για το θέμα και υπάρχουν αρκετοί άλλοι που μπορεί να φέρουν την ίδια ή μεγαλύτερη ευθύνη απ' αυτόν. Τον κατηγορείς γιατί δεν δεν ασχολήθηκε (απ' όσο γνωρίζεις) με το θέμα ενώ και κανείς άλλος δεν έχει ασχοληθεί. Δεν έχει δήμαρχο το Λεωνίδιο; Δεν υπάγεται σε Νομαρχία; Το ΥΠΕΧΩΔΕ γιατί δεν έχει εντάξει το δρόμο αυτό στους σχεδιασμούς του τόσα χρόνια; Ξεχώρισες τον Τατούλη όχι επειδή έχει μεγαλύτερη ευθύνη από άλλους αλλά λέει πράγματα που δεν σου αρέσουν. Καταχράστηκες τον πόνο των ανθρώπων για να κάνεις ένα πολιτικό σχόλιο για κάποιον που δεν γουστάρεις.

    Αυτό φίλε είναι ο ορισμός του χυδαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δήμαρχος στο Λεωνίδιο είναι εδώ και 28 χρονιά ο Δημήτρης Τσιγκούνης. και όπως λέει και το κείμενο στο leonidiog.blogspot.com Δεν αλλάζει τίποτα εκεί όπως και τα μυαλά αυτόν που κυβερνούν εκεί. ο Τσιγκούνης είναι στέλεχος της κεντρικής επιτροπής του κόμματος. Προσωπικός φίλος του Καραμανλή και 28!! χρονιά δήμαρχος. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ, ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τ' ακούς πολίτη; Όχι 18 αλλά 28 χρόνια κάποιος άλλος με υπεύθυνη θέση (και προϋπολογισμό για έργα πιθανότατα) δεν κάνει τίποτα για το δρόμο του Λεωνιδίου. Αυτόν γιατί δεν τον επέπληξες γιατί προτιμά άλλα "εθνικής σημασίας" θέματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα τροχαία ατυχήματα δεν τα δημιουργεί η κακιά ώρα ή η κακοτυχία. Είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, όπως το ανθρώπινο λάθος, η αμέλεια, η απερισκεψία, η περιφρόνηση του κινδύνου, η άγνοια, μα πάνω απο όλα η κατάσταση των δρόμων.
    Παράδειγμα η Αθηνών - Κορίνθου που ενώ είχα την πρωτοκαθεδρία σε ολόκληρη την Ευρώπη σε θανατηφόρα ατυχήματα , με τον Νέο δρόμο είναι από τους δρόμους με τα λιγότερα θανατηφόρα.
    Τι να πούμε ρε παιδιά , εδώ πολλές φορές που η τροχαία αδυνατεί να ξεχωρίσει ένα δυστύχημα από ένα έγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Sygnwmi na rwtisw ?
    To mikro onoma toy Tatouli
    Kyriakos einai ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ειναι θεμα παιδείας.όταν έχεις πρωθυπουργο που οδηγει χωρις να φοράει ζώνη τί περιμένεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ανώνυμος 23/09 7:06

    Απάντηση: Όχι.

    Είδες πουθενά να γράφω την άποψή μου για τον Τατούλη; Πιστεύεις πως έχω κάποιον προσωπικό λόγο να τον υπερασπίζομαι; Διαφώνησα ποτέ οτι έχει ευθύνη; Οι ερωτήσεις μου προς τον πολίτη (και προς εσένα) ήταν και είναι:

    Γιατί πρέπει να τον ξεχωρίσουμε από όλους τους υπεύθυνους; Μήπως επειδή δεν τον γουστάρουμε; Κι αν τον ξεχωρίζουμε γι αυτόν τον λόγο δεν ευτελίζουμε την τραγωδία των ανθρώπων που έχασαν τους δικούς τους χρησιμοποιώντας την για να παίξουμε τα κομματικά μας παιχνιδάκια;

    Για να δεις πως δεν έχω κομματικά βαρίδια θεωρώ ακόμα πιο χυδαίο το θεατράκι του Παπανδρέου που έδωσε την επιταγή για τους πυρόπληκτους, χρησιμοποιώντας έτσι μια τραγωδία για ψηφοθηρικούς σκοπούς (όπως φυσικά και τα τριχίλιαρα της ΝΔ).

    Αφήστε τους ανθρώπους ήσυχους και μην τους χρησιμοποιείτε μ' αυτόν τον χυδαίο τρόπο. Είστε σαν τα reality shows της τηλεόρασης που χρησιμοποιούν κάθε ανόητο ή δυστυχισμένο για να σκοράρουν πόντους στα μηχανάκια της AGB.

    Περιμένω την απάντησή σου εξυπνάκια ανώνυμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η απάντηση μου είναι η εξής:
    Είναι αχαρακτήριστο το να μπαίνεις σε ένα προσωπικό μπλοκ και να αποκαλείς τον οικοδεσπότη ¨χυδαίο¨ για οποιοδήποτε λόγο.
    Είναι σαν να μπαίνεις σπίτι του γιατί αυτός ο χώρος είναι δικός του.
    Δεν σου αρέσει
    Πατά κλικ και ταξίδεψε
    ΧΥΔΑΙΟΣ όμως
    Πρέπει να έχεις μεγάλη εμπάθεια για να το πεις στο σπίτι του.

    Είπες :
    -Διαλέγεις τον Τατούλη για να κατηγορήσεις ενώ δεν ξέρεις τι έχει κάνει για το θέμα και υπάρχουν αρκετοί άλλοι που μπορεί να φέρουν την ίδια ή μεγαλύτερη ευθύνη απ' αυτόν. Τον κατηγορείς γιατί δεν ασχολήθηκε (απ' όσο γνωρίζεις) με το θέμα ενώ και κανείς άλλος δεν έχει ασχοληθεί.-
    Νωρίτερα όμως παραδέχτηκες :
    -οπότε έχεις δίκιο οτι έχει ευθύνη ίσως μεγαλύτερη από άλλους-

    Εσύ δείχνεις να γνωρίζεις ότι ασχολήθηκε χωρίς να αναφέρεις τι έκανε παρόλο που ήταν πάνω από όλους τους άλλους στην περιοχή του.
    Ο μόνος που μπορεί να παρεξηγηθεί από τα παραπάνω είναι ο ίδιος εξ ου και το σχόλιο μου.
    ¨Η απλώς στην διαδρομή ¨ζεσταίνεσαι¨ και αρχίζεις τα περίεργα επιθετικά.
    Εξυπνάκιας ανώνυμος 23/9 7:06

    ΑπάντησηΔιαγραφή