Ο κ. Καραμανλής είναι γνωστό ότι διαθέτει ευχέρεια λόγου αλλά και γρήγορη αντίληψη ,ένα γεγονός που τα τελευταία χρόνια τον είχε βοηθήσει να αποχωρεί από την ΔΕΘ έχοντας κερδίσει τις εντυπώσεις.
Φέτος ήταν φανερό ότι τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Επέλεξε να είναι …. «μη ευχάριστος» στους πολίτες..
Αυτό ήταν το κύριο μήνυμα για μένα από την συνέντευξη της ΔΕΘ.
Θέλουμε ηγέτες ( ανεξάρτητα από τον κ. Καραμανλή αφού στην θέση του βάλτε όποιον επιθυμείτε) που να μας χαϊδεύουν τα αυτιά ; Κανείς δεν τον εμπόδιζε να το κάνει.
Από χαϊδέματα των αυτιών μας και πομπώδεις δηλώσεις μεταπολιτευτικά έχουμε χορτάσει.
Αυτό που η κάθε ΔΕΘ όλα αυτά τα χρόνια το ταΐζε , το μεγάλωνε , …το γιγάντωνε.
Σε ένα περιβάλλον ραγδαίων ανακατατάξεων τόσο γεωπολιτικών όσο και οικονομικών, είναι ηλίου φαεινότερο ότι η ελληνική οικονομία και η κοινωνία χρήζουν δραστικής θεραπείας .
Επί χρόνια όλοι συμφωνούσαμε ότι δεν.. «πάει άλλο». Όλοι συμφωνούσαμε ότι χρειάζεται μεταρρυθμιστική θεραπεία .
Αλλά το πολιτικό κόστος μιας τέτοιας πολιτικής κανείς δεν ήταν διατεθειμένος να το αναλάβει.
Τι θέλαμε λοιπόν; Θέλαμε μια ηγεσία να σπάσει τη διαταξική συναίνεση της μη παραγωγής , της μη ευθύνης και να μας απελευθερώσει από την μέγγενη της ψευδαίσθησης της ευημερίας των δανείων και των καρτών. Αυτό θέλαμε .
Το ζήτημα είναι στην πράξη το αποδεχόμαστε ή απλώς το αναλύαμε ρητορικά και ….αμπελο-φιλοσοφικά.
Ζητάμε μεταρρυθμίσεις εδώ και τώρα , πιέζουμε εντονότερα για την πραγματοποίηση τους ή …φοράμε ξανά το προσωπείο της ..εύκολης λύσης «……Ροβόλα και δώστα όλα»;
Είμαστε διατεθειμένοι να …«κολυμπήσουμε στα βαθιά» βάσει πολιτικής ή θα βολευτούμε ξανά στα ρηχά και θολά νερά της παραπολιτικής ;
Αυτό το ερώτημα θα πρέπει να θέσει ο καθένας μας στην .. «Εσωτερική του μηχανή αναζήτησης» .
Μια άλλη παράμετρος της ΔΕΘ που πέρασε στο … « ντούκου του pay roll» από τους «κεραμιδόγατους» της πολιτικής ανάλυσης των τηλεοπτικών πάνελ- και όχι μόνο- ήταν γιατί ο πρωθυπουργός πήρε στην πλάτη του υπουργούς οι οποίοι βάλλονται για θέματα ηθικής; Ή ….την κατά Βλάχου κατευθυνόμενη εκδοχή …. «Δεν καταλαβαίνει το κλίμα στην κοινωνία;»
Από τον Ιανουάριο και από το πρώτο άρθρο μου σας επισήμανα ότι θα ακολουθήσει βιομηχανία σκανδάλων (υπαρκτών και μη ).
Από τον Απρίλη πάλι σας προειδοποίησα ότι η σκανδαλολογία και τα κτυπήματα προερχόμενα από «εντός, εκτός και επί τα αυτά» θα εντατικοποιηθούν .
Σήμερα αυτό που θα ήθελα να τονίσω είναι ότι μέχρι τον Νοέμβριο θα κορυφωθούν.
Από την ΔΕΘ ο πρωθυπουργός θέλησε να στείλει ένα μήνυμα προς …κάποιους. Εντός και εκτός Ελλάδος.
Δεν θα παίξει στο …..λασπωμένο γήπεδο που διάλεξαν άλλοι γι’ αυτόν..
Θέλει να παίξει στο γήπεδο που επιλέγει ο ίδιος. Θέλει να έχει αυτός (και έτσι πρέπει) την επιλογή των κινήσεων.
Σε θέματα ηθικής κανείς δεν μπορεί να του προσάψει τίποτα. Σεμνός και ταπεινός. Κάποιοι από τους υπουργούς του ….το αντίθετο. Ούτε σεμνοί , ούτε ταπεινοί !
Αλλά αυτός κυβερνάει το καράβι και κανένας άλλος. Διαλέγει αυτός τη ρότα που ως επί το πλείστον εξυπηρετεί τα Εθνικά συμφέροντα, έστω και με προσωπικό κόστος.
Θα ’ρθει η ώρα της εκκαθάρισης . Θα ’ρθει η ώρα του απολογισμού …. ποιος, που, πότε και γιατί !
Πρόκειται για στοίχημα του κ. Καραμανλή εξαιρετικά πολύπλοκο και δύσκολο, την έκβαση του οποίου θα δούμε……. στους προσεχείς μήνες.
Ας περιμένουμε και μετά ….ας κρίνουμε !
Πραγματικά λυπάμαι (υποκειμενικό)για την τοποθέτησή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσπάθεια εξύψωσης του συνόλου της πολιτικής του Πρωθυπουργού, διαγράφοντας την πρακτική του στο εσωτερικό (λες και τα σκάνδαλα που βγαίνουν ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας), και τονίζοντας την τακτική του στα εξωτερικά θέματα (για τα οποία ομολογώ ακόμα κρατώ επιφυλάξεις και δεν κρίνω βιαστικά)
βγάζεις ένα γενικό συμπέρασμα το οποίο παραπέμπει με ένα απόλυτο τρόπο σε συνομωσιολογία (που μπορεί να υπάρχει), αθοώνοντας ουσιαστικά την παντελή απουσία του από το εσωτερικό γίγνεσθαι της χώρας, από την, συντριπτικά, στελέχωση της κυβέρνησης με ανερυθρίαστους παρα-πολιτικούς, και από την έκδηλη ανικανότητα διαχείρησης στο σύνολο μίας χώρας.
Εάν εσύ είσαι ή τόσο μεγαλόψυχος ή βλέπεις τόσο μπροστά δεν το γνωρίζω.
Επισκέπτομαι τον ιστότοπό σου γιατί έχει χρήσιμα πράγματα για μένα.
Το ότι η έναρξη του σχολιασμού μου συμπίπτει με το παραπάνω δεν σημαίνει ότι διάκειμαι εχθρικά απέναντί σου.
Το αντίθετο θα έλεγα.
Πολίτη ο Καραμανλής πρ΄πει να στείλει σπίτι τους μερικούς.Το τι είναι ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΣ πολιτικός δεν διαφωνεί κανείς.Το ότι τον εκβιάζουν κάποιοι κύκλοι προφανέστατο.Δυνατή ομάδα για τα ντέρμπι θέλει γιατί κάθε παιχνίδι στην ελληνική και εξωτερική πολιτική...σκακιέρα είναι ντέρμπι!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ νοών...νοείτω
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου φίλε.
Σέβομαι απόλυτα την άποψή σου.
Δεν το λέω για το θεαθήναι αλλά γιατί πραγματικά το νοιώθω.
Να μου επιτρέψεις μόνο μια διόρθωση.
Δεν εξυψώνω -όπως λες- το σύνολο της πολιτικής του Πρωθυπουργού. Θέτω απλώς κάποιους προβληματισμούς.
Σε διάφορα άρθρα μου έχω τονίσει ότι υπάρχει καθυστέρηση και κωλυσιεργία στις μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται ο τόπος.
Για το θέμα της "συνωμοσιολογίας" θα μου επιτρέψεις να τονίσω ότι από την στιγμή που διαρκώς τα γραπτά μου δικαιώνονται, δεν θα μπορούσαμε να την χαρακτηρίζουμε κατά αυτόν τον τρόπο.
Εν κατακλείδι ο προβληματισμός μου εμπεριέχεται στις εξής δυο προτάσεις:1.Ζητάμε μεταρρυθμίσεις εδώ και τώρα , πιέζουμε εντονότερα για την πραγματοποίηση τους ή …φοράμε ξανά το προσωπείο της ..εύκολης λύσης «……Ροβόλα και δώστα όλα»;
2.Είμαστε διατεθειμένοι να …«κολυμπήσουμε στα βαθιά» βάσει πολιτικής ή θα βολευτούμε ξανά στα ρηχά και θολά νερά της παραπολιτικής.
Φιλικά
politis-gr
Συγνώμη αλλά από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι είναι ικανότατος πολιτικός?μάλλον μπερδεύετε και τις δύο έννοιες...
ΑπάντησηΔιαγραφήφίλε o χρόνος θα δείξει και μακάρι να έχεις δίκιο γιατί αλιώς πάει και ένας άνθρωπος που τουλάχιστον φαινόταν τίμιος... και για να πιάσω πλήρως το υπονούμενο, τον Απρίλιο ήταν το Βουκουρέστι, τον Ιανουάριο τί ήταν? ο southstream? και γιατί να σταματήσουν τον Νοεμβριο? αν ναι, εκλογές κάπου αλλού...γιατί όμως να αλάξει εάν βγει ο παππούς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ!!!!!! ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ...Ο ΤΟΠΟΣ ΤΙΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΠΑΝΤΑ ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ.....ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΕ ...ΠΟΙΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΙΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ... Ή ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ (ΦΥΣΙΚΑ) ΑΛΛΑΓΗ;
ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΛΕΞΗ (Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ)ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΑΣΜΩΔΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΓΓΕΛΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΑΥΓΗ ΑΛΛΑ ΛΟΓΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Geia sou politi ane3arthte!
ΑπάντησηΔιαγραφήαν βγει ο παππούς μαύρο φίδι που μας έφαγε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήόσοι χρησιμοποιούν τη λέξη συνομωσιολογία είτε είναι εκτός πραγματικότητας είτε απεργάζονται συνομωσίες στο χώρο εργασίας του και αλλού.
Τι θέλουν δηλαδή, όταν διακυβεύονται δισ δολλάρια και γεωπολιτικά ακατάληπτα συμφέροντα να σας αποκαλύψουν τι εξυφαίνουν;
Δεν θυμάστε ή δεν θέλετε να θυμηθείτε:
α) δολοφονία Λαμπράκη 1963 με στόχο την πρόκληση εκτροπής, όπως κι έγινε και με την απομάκρυνση Καραμανληόταν λόγω ικανοτήτων είχε αρχίσει να αυτονομείται (ποιος κυβερνά αυτή τη χώρα είχε πει ο θείος τότε, τι άλλο να έλεγε;;)
β) ανατροπή Γ. Παπανδρέου 1965 λόγω πλήρους αντίθεσης με Αμερική και Λ. Τζόνσον (τότεο ο ψυχρός πόλεμος επέβαλε πλήρη ταύτιση, ενίσχη της εκκρεμούς Τουρκίας και του αδύναμου τότε Ισραήλ)
γ) δικτατορία και Κύπρος, 1976, 1974,
δ) ένα γεγονός το 1989...
ε) προφητεία Κρίστοφερ 1993 για τις εθνικές εκλογές που θα γινόντουσαν τελικά 4 μήνες μετά,
στ) κρίση στα Ίμια με κενό εξουσίας και ...μάθημα παρεμβατικότητας προς Σημίτη την 1η εβδομάδα ανάληψης καθηκόντων του (το πήρε το μάθημά του, είναι καλός επιστήμων, δεν ειρωνεύομαι)
ζ) 2004: αναγνώριση "Μακεδονίας", την 1η εβδομάδα Καραμανλή
η) 2007: δήλωση Παπαρήγα για τους "καυτούς" δρόμους του αερίου...
θ) μετά το βέτο της άνοιξης γίνεται παντζουρλισμός και οι υπαρκτοί και ανύπαρκτοι αδύναμοι κρίκοι της κυβέρνησης στοχοποιούνται...
Ο πραγματικός, όμως, στόχος είναι αλλού.
Έτσι γινόταν πάντοτε: οι ισχυροί είτε επεμβαίνουν ευθέως σε δημοκρατίες τριτοκοσμικές είτε φθείρουν συστηματικά.
Υ.Γ.: και οι Ρώσοι ενδεχομένως να ενεργούσαν το ίδιο αν θεωρούσαν ότι πλήττεται η επικυριαρχία που ασκούν κάπου.
jkr
Τό νά κρίνουμε τόν κάθε πολιτικό ώς πρός τήν πολιτική του συμπεριφορά δέν μπορεί παρά νά είναι υποκειμενικό καί δυστυχώς πάντα θά καθορίζεται από τό πού αλλοιθωρίζουμε κομματικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.χ. γιά μένα, τό ότι δέν εμφανίζεται κάθε μέρα στήν TV, όπως άλλοι παλιότερα, είναι δείγμα σοβαρότητας καί μέτρου. Κάποιος άλλος τό θεωρεί δείγμα αποχής από τά τεκταινόμενα καί αδιαφορίας.
Ακόμα όμως καί η ικανότητα καί αποτελεσματικότητα ενός πολιτικού, πού είναι μετρήσιμες έννοιες, πέφτουν θύματα τού υποκειμενισμού μας.
Π.χ. γιά μένα, τό ότι ακόμα κυβερνάει, βασιζόμενος, αναγκαστικά, σέ έναν εντελώς σάπιο, ξεχαρβαλωμένο ανεπίδεκτο βελτίωσης καί εχθρικό, στρατό κατοχής..., εεεε, κρατικό μηχανισμό, πού κληρονόμησε, είναι δείγμα ικανότητας αλλά καί πείσματος, πού είναι απαραίτητο στοιχείο γιά νά βγεί η χώρα από τό τέλμα.
Τήν αποτελεσματικότητα θά τήν κρίνω από τό τελικό ...αποτέλεσμα, δλδ τήν έκβαση αυτής τής "μάχης".
Κάποιος άλλος, συγκρίνοντας μέ τή ..λαμπρή πορεία τής χώρας μέχρι τό 2004, θεωρεί τόν πρωθυπουργό αποτυχημένο καί υπεύθυνο γιά τήν καταστροφή της.
Κατά τή γνώμη μου τό χειρότερο είναι όταν οί ίδιοι οί πολίτες δέν αντέχουν τίς επιλογές τους. Ολοι ψάχνουμε έναν πολιτικό πού νά λέει τήν αλήθεια. Αν όμως τολμήσει καί τήν πεί τότε αλλοίμονό του.
Από politis-gr:......"ότι η ελληνική οικονομία και η κοινωνία χρήζουν δραστικής θεραπείας"...
Καλά, δέν φοβάσαι κάνοντας τέτοιες διαπιστώσεις μήν κατηγορηθείς γιά ....εθνοσωτήρας? Αλλωστε τί έχει η κοινωνία μας... Μιά χαρά είναι μέσ' τήν παρακμή της.
Καλησπέρα
Ρε μεγάλε δίνεις στη λέξη "μεταρρύθμιση" ότι έννοια θέλεις και ξοφλάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντησε σ΄αυτά τα ερωτήματα γιατί η ανάλυσή σου είναι φτηνιάρικη:
Ποια μεταρρύθμιση είδες υπέρ των συμφερόντων των λαϊκών στρωμάτων;
Σε ποια φάση κάποιας μεταρρύθμισης ωφελήθηκαν οι εργαζόμενοι κι ο ελληνικός λαός
1. Ασφαλιστικό και Νόμος Πετραλιά
2. Η βάση του 10 για την παιδεία,ο νόμος για το κολλέγια και τις Πρυτανικές Αρχές.
3. Ελαστικές σχέσεις εργασίας και ανεργία.
4.Ξεπούλημα των φιλέτων της οικονομίας :τα Ολυμπιακά ακίνητα, ο ΟΣΕ, η ΟΑ, τα λιμάνια, οι εθνικοί οδοί κλπ
5.Φορολογικό ή φορομπηχτικό νομοσχέδιο.
Πού;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΧΛΑ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ μόνο αμετανόητοι σκληροπυρηνικοί θα δώσουν στήριξη στους νεοφιλελεύθερους της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Το εφεύρημα του μεσαίου χώρου ξεθώριασε. Το λέει κι ο Πολύδωρας σήμερα, ο Γιαννόπουλος, ο Τατούλης κλπ
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ ΕΡΘΕΙ.
Θα το πιεις το ποτήρι Πολίτη γιατί αυτά μπορεί να τα λεγες πριν το 2004 και να γινόσουν πιστευτός. Σήμερα οι φτηνιάρικές σου αναλύσεις σου δίνουν το φωτοστέφανο του ρομαντικού μεν αλλά συνάμα και γραφικού δεξιού αναλυτή. Και για να το γράψω και λαϊκά :
ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ , Εκτίθεσαι.
Πές μου πολίτη σε παρακαλώ για κάτι που ξεχωρίζεις τον Καραμανλή (junior) σαν πολιτικό με τη μέχρι τώρα πορεία του. Τί ακριβώς έκανε αύτος για τη χώρα του σε σχέση με αλλους πρωθυπουργούς στα 4-5 χρόνια που κυβερνά; Δέ φτάνουν αυτά, πρέπει να τον κρίνουμε στο βάθος του χρόνου; Πόσο ακόμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά περί 8εραπείας τα ακουώ...από το 1990 και τί έγινε, τίποτα.
Όσο για τη βιομηχανία σκανδάλων, "καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται" ασέ που είχα συνηθήσει να ακούω για 'εξωτερικούς δακτύλους' από το ΚΚΕ . Να ακούω και απο τη ΝΔ πάει πολύ - δέν είμαστε και εντέλως βλάκες και εν πάσει περιπτώσει πολιτικά-διπλωματικά παιχνίδια υπήρχαν και πριν τον 'σεμνά και ταπεινά' και θα υπάρχουν και μετα απο αυτόν.
Εν κατακλείδι, δέ χρειαζόμαστε μια πρω8υπουργάρα να μας φέρει καμία άνοιξη, ούτε καμια κομματάρα να μας δώσει λύσεις. Απο μας εξαρτάται...αλλα πως να το κάνουμε όταν βγαίνει και λέει αυτά που λέει προκαλεί. Και τότε πάει να πει οτι έχει χάσει την ούσια και όλα ανάγονται στη σφαίρα της επικοινωνίας και της εικόνας και αυτό εμένα μονο εμετό μου φέρνει, τίποτα άλλο.
Λοιπόν, ακριβώς αυτο κατάφερε ο ανηψιός - για να απαντήσω στο αρχικό μου ερώτημα. Την πλήρη απαξίωση της πολιτικής, της κοινωνίας, των ίδιων μας των εαυτών. Ας πάρει λοιπόν το κουβαδάκι του και τα άλλα 'golden boys' και σε άλλη παραλία...εδώ χορτάσαμε!
Πολυ αισιοδοξο σ ακουω ρε συ πολιτη.(Με την καλη εννοια το ρε).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα, οπως λεει και η λαικη παροιμια,
"κλανει ο πεθαμενος";
Συμφωνώ με το 'καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται' κι ας υπάρχουν χίλιες δυο συνομωσίες από πίσω. Ο ένοχος άνθρωπος φαίνεται όταν τα μασάει τα λογάκια του, αντί να μιλήσει καθαρά και ξάστερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα αν με κατηγορούσαν π.χ. για χρηματισμούς και απάτες θα υπέβαλα ωραία κι όμορφα την παραίτησή μου. Όταν μετά αποδεικνύεται η αθωότητά σου, μπορείς να μιλήσεις χωρίς κανείς να μπορεί να σου πει κουβέντα. Έτσι κάνει κάποιος πραγματικά αθώος.
Τώρα για το ότι πρέπει να περιμένουμε κι άλλο για να δούμε τι 'πολιτικάρας' είναι ο Καραμανλής τι να πω... Είναι σαν να μένει στάσιμος ένας μαθητής κάθε χρόνο κι εσύ να λες 'περίμενε να δεις του χρόνου τι μαθητάρας θα αποδειχθεί ότι είναι'...
Έμισθος ή άμισθος υπάλληλος του Μαξίμου είσαι πολίτη; Ο Πρωθυπουργός έχει ΔΙΑΛΕΞΕΙ τους υπουργούς του και στο χέρι του είναι να τους αποπέμψει πράγμα που δεν κάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες μας εσύ που ειδικεύεσαι στο πρωθυπουργικό ρεπορτάζ γιατί.
Είναι πολύ κρίμα να προπαγανδίζεις τόσο πολύ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ μπορούμε να πούμε ότι μας κατέβει και ο πολίτηςτο ίδιο.(αν και θεωρώ άδικη την επίθεση από κάποιους σε αυτόν!)
Δεν θεωρώ ρομαντικά τα σχόλια και τα άρθρα του πολίτη,απλά κάποιοι δεν ξέρουν να διαβάζουν ένα κείμενο σωστά και τα βλέπουν ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ!!!
Ας σταματήσουν λοιπόν τα παπαγαλάκια την δουλειά τους και να κάτσουμε να προβληματιστούμε σοβαρά και πάνω απ όλα ΥΠΕΥΘΥΝΑ.
Καλησπέρα Πολίτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιες παρατηρήσεις και απορίες...
Όταν ο Καραμανλής, και οι συνεργάτες του, βάζουν παπαγαλάκια να τους κάνουν στημένες ερωτήσεις, τότε ο ίδιος δεν δημιουργεί λάσπη και επομένως, αφού έχει ανάγκη για στημμένες ερωτήσεις, δεν παραδέχεται την αδυναμία του να μιλήσει πολιτικά και πειστικά;
Και κάτι ακόμα, ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό; Συμφωνείς με αυτό; Και τι είναι νόμιμο, ότι αποφασίζει η δικαιοσύνη; Και άμα η δικαιοσύνη δεν είναι ανεξάρτητη τότε το νόμιμο δεν καθορίζεται από την εκτελεστική και κατ' επέκταση από την νομοθετική εξουσία; Άρα ποιο νόμιμο;; Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει. Αυτό σχετικά με τους υπουργούς του Καραμανλή. Περιμένω απάντηση... Καλό απόγευμα...
Μια χαρά ήταν ο Καραμανλής στην ΔΕΘ απλά τον αδίκησε ο… σκηνοθέτης ! (πληροφορίες που τον θέλουν εγκάθετο του , wannabe Λαλιώτης, Καρχιμάκη ελέγχονται ως ανακριβείς…)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει Θόδωρε το καταλάβαμε , ο Κωστάκης και οι συν αυτόν Λούληδες παίζουν το τελευταίο τους χαρτί , κίβδηλος αντιαμερικανισμός, , θεωρίες συνομωσίας, η ελληνορωσική συμμαχία – αγκάθι στα μάτια των αμερικάνων, αμερικανικός δάκτυλος πίσω από τα σκάνδαλα, στημένες δημοσκοπήσεις αλλά και ολίγον από ξενοφοβία (ελλείψει «ταραξιών» που αυτόν τον καιρό διαβάζουν για την εξεταστική) και τα τοιαυτά...
Αλλά διαβάζοντας το κείμενο σου ειλικρινά αναρωτήθηκα ρε μπας και ο ανιψιός του πρώτου Έλληνα οικολόγου (αν δεν είναι ακραιφνώς οικολογική πράξη η παραχώρηση ψήφου στα… δέντρα , τότε ποια είναι;) είναι ο νέος Τσάβες (σε μια πιο στριμοκωλε βερσιόν βέβαια…) και οι πράκτορες των σκοτεινών αμερικανοσιωνιστικών κέντρων θορυβημένοι από την αντιαμερικανική / αντιιμπεριαλιστική του πολιτική επιχειρούν να τον αποκαθηλώσουν ;
ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΔΕΣΜΕΥΤΩΝ!
ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΝΤΙΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ OFF SHORE ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ!
AVANTI μπρόκολο (υπαινιγμός για το ξενοκίνητο κύμα ακρίβειας)
Πολίτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικεντρώνεις την ανάλυσή σου στο ποιοι και γιατί έχουν συμφέρον από την αποκάλυψη των σκανδάλων αυτών, αλλά μάλλον ΟΧΙ στην ουσία τους.
Προκύπτει έτσι από τα κείμενά σου για τον Καραμανλή ένα προφίλ "ήρωα" που αντιστέκεται σθεναρά στα όποια σχέδια συνομωσίας, παρά ενός πρωθυπουργού είτε ανίκανου είτε αδιάφορου για τα εσωτερικά προβλήματα της χώρας τα οποία διαρκώς διογκώνονται.
Ασφαλώς και δεν πρέπει να μείνουμε κολλημένοι στον "μικρόκοσμό" μας όπως έχεις ξαναγράψει, αλλά οι γεωπολιτικές εξελίξεις επηρεάζουν και άλλους λαούς, όχι μόνο εμάς, και δε νομίζω (άποψή μου) ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως διαρκές άλλοθι για τα εσωτερικά προβλήματα μιας χώρας. Στο χέρι μας είναι να αφυπνιστούμε -να δούμε πότε- και να αλλάξουμε τη ζωή μας προς το καλύτερο.
@ foititakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου φίλε.
Όσον αφορά το πρώτο ερώτημα σου θα σε παραπέμψω στην ερώτηση μου στο σημερινό άρθρο: "Είμαστε διατεθειμένοι να …«κολυμπήσουμε στα βαθιά» βάσει πολιτικής ή θα βολευτούμε ξανά στα ρηχά και θολά νερά της παραπολιτικής ;.
Όλα αυτά τα χρόνια (με την καθιέρωση της Δημοκρατίας στην χώρα μας)δυστυχώς κολυμπούσαμε στα ρηχά και θολά νερά της παραπολιτικής.
Οι λόγοι πολλοί ! Οι ευθύνες μας το ίδιο ! Τα "χαΐρια" μας τα είδαμε ! Ας αλλάξετε εσείς τα νέα παιδιά την ατζέντα και την κακή νοοτροπία που σας κληρονομήσαμε και ας ασχοληθείτε με την πολιτική και όχι με την παραπολιτική.
Αν το είχαμε κάνει εμείς πιο παλιά(αν και τα πρώτα χρόνια ξεκινήσαμε καλά με αμφιθέατρα πολιτικού διαλόγου , ιδέες και προτάσεις, αλλά στην πορεία ...) σήμερα η ζωή σας θα ήταν διαφορετική. Ζητώ συγνώμη εκ μέρους μιας ολόκληρης γενιάς.
Όσο για το δεύτερο ερώτημα σου απαντώ ευθαρσώς και ευθέως ΟΧΙ.
Αυτό δεν αφορά την δικαιοσύνη την οποία εμπλέκεις.Ξέρεις πολύ καλά ότι ως άνθρωπος είμαι εκ πεποιθήσεως υπέρμαχός της.
Φιλικά
politis-gr
Εμενα ο πρωθυπουργος μου φαινεται τρομαγμενος, ομηρος !! Το θεμα ειναι απο ποιον και για πιο λογο. Πρσωπικο? η Εθνικο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω, απλά μου φαίνεται καθαρά θέμα πολιτικής το να μοιράζουν στους δημοσιογράφους στημμένες ερωτήσεις ώστε να απαντά ο Πρωθυπουρός. Δείχνει την παντελή έλλειψη πολιτικής και ανικανότητα. Δείχνει χειραγώγηση των μέσων. Δείχνει φόβο και έλλειψη αυτοπεποίθησης. Αλήθεια, πότε άκουσες λόγο πολιτικό τελευταία; Ήταν ο λόγος στη ΔΕΘ τέτοιος και δεν το κατάλαβα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τη δικαιοσύνη, οι θέσεις σου είναι γνωστές, και ξέρεις φαντάζομαι ότι διαφωνώ τελείως. Απλά στο υπενθυμίζω που και που :p. Θα τα ξαναπούμε..
EXO BARETHEI NA BLEPO TO IDIO ERGO GIA DEKAETIES! "...OLA TRIGYRO ALLAZOYNE MA OLA TA IDIA MENOYN.." G APO CT
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι τόλμησε να κάνει συμφωνίες με την Ρωσία απλό πράγμα έτσι? Θα το έκανε κανείς από τους γνωστούς πολιτικούς? (ας γελάσω...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα από εκεί ξεκινάνε. Τα εσωτερικά προβλήματα καθορίζονται από τα εξωτερικά. Όταν κρατάνε την χώρα αλυσοδεμένη εδώ και πενήντα χρόνια τι περιμένεις? Ντιρεκτίβες έδιναν και εμείς εφαρμόζαμε.
Τελικά αποδεικνύεται ότι είναι και ευφυέστατος, και πατριώτης και όσο και να τον πολεμάνε, έχει τα σχέδια του και θα την γυρίσει την πλάκα... οσονούπω...!!!
just wait...
M.
Αυτός κυβερνάει!! Συμφωνώ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τους Βουλγαράκηδες και Ρουσόπουλους τι τους θέλει μες τα πόδια του;; Για να του βάζουν τρικλοποδιές;;
Δεν κρίνω, απλά εγώ ...βλέπω!!
Καλό σου βράδυ @φίλε μου!!
@marianaonice
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς περιμένουμε για να ...δούμε!
Καλό σου βράδυ @ φίλη μου!
"Εμενα ο πρωθυπουργος μου φαινεται τρομαγμενος, ομηρος !! Το θεμα ειναι απο ποιον και για πιο λογο. Πρσωπικο? η Εθνικο?"
ΑπάντησηΔιαγραφήΗθελα να ξαναδιαβαστεί. Αυτό είναι το μόνο καινούργιο απ' όσα γράφονται. Κι εγώ διέκρινα φόβο...
Είναι αλήθεια ότι έχει κάνει ενέργειες που δεν φανταζόμασταν, ιδίως στα εξωτερικά ζητήματα, αλλά συνεχίζεται η αδράνεια που οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερη διάλυση (αν είναι δυνατόν 30 χρόνια χωρίς αναπαμό) στο εσωτερικό. Η βάση του 10 φιλολαϊκό μέτρο, αυτονόητη κίνηση σωτηρίας πριν το ναυάγιο, αλλά όλα τ' άλλα είναι στη γραμμή του γιωργάκη και της Ρεπούση. Δηλαδή, διάλυση και εξαμερικανισμός σε πλήρη υποβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού. Τα κρατικά κανάλια ακόμα χειροτερεύουν ως προς το πρόγραμμα, η αμερικανιά πάει σύννεφο, δεν ξέρεις σε ποιά χώρα βρίσκεσαι άμα τα παρακολουθείς. Για τα ιδιωτικά δεν το συζητάμαι ανήκουν σε νταβάδες-πράκτορες, οι οποίοι σημειωτέον ενδέχεται να πριμοδοτήσουν τη ρωσσική επιλογή αν δουν πως εκεί υπάρχει μπαγιόκο για νέες αρπαχτές. Αυτά για την Παιδεία... Εργασιακές συνθήκες σταθερά στοχευμένες στην εξόντωση των νέων και στην αποτροπή τεκνοποίας, ή και στην τιμωρία του φιλόπονου και παραγωγικού στοιχείου. Υγεία-Δημόσια διοίκηση εξακολουθούν να αναζητούν να πιάσουν πάτο, αλλά που... Στρατός με πολλές ταχύτητες συνολικά όμως για γέλοια, αν σκεφτείς το συντηρούμενο χάλι στα ηλεκτρονικά. Πολιτικό προσωπικό για κρέμασμα στο Σύνταγμα μαζί με τους "μάνατζερς", τις βδέλλες δηλαδή, με τις οποίες κάνουν τις "δουλειές" με στόχο την τσέπη μας δηλαδή....
Τι να τον κάνεις τον όντως προικισμένο κωστάκη μετά απ' όλα αυτά. Κι ας μη δώσει κώλο στην Πρεσβεία που φαίνεται πολύ ρομαντικό. Και συγκυβέρνση γιωργάκη-τσίπρα να μη έρθει δεν μπορεί να προκύψει κάτι καλό με τέτοιο στρίμωγμα στο αδιέξοδο
Το να πάρεις μιά χατζάρα και να αποκεφαλίσεις τους πάντες, είναι το πιο εύκολο πράγμα, μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε δεν χρειάζονται και ιδιαίτερες ικανότητες. Το θέμα είναι ότι αν είχε διαλέξει αυτή την μέθοδο που τον εξωθούν, με την αποκάλυψη διάφορων σκανδάλων, σίγουρα τώρα δεν θα ήταν αυτός Πρωθυπουργός. Άρα και η χώρα αυτή την στιγμή τι θα ήταν? Μία από τα ίδια... και χειρότερα... όλα θα τα είχαμε δώσει στο πιάτο χωρίς καμμία αντίσταση... (σκέψου μόνο, ότι διοικείς ένα τμήμα στην εργασία σου, πόσο διπλωματικά πρέπει να φέρεσαι με τους υφισταμένους σου για να μην δημιουργούνται προβλήματα και να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου σωστά και αποδοτικά. Πόσο μάλλον να κυβερνάς ολόκληρη χώρα τι ικάνοτητες πρέπει να έχεις όταν πραγματικά θέλεις να προσφέρεις και ειδικά στην συγκεκριμένη περίπτωση με τον Καραμανλή, που πάει και κόντρα... άς το... όσοι έχουν "πιάσει" το τι ακριβώς συμβαίνει... παρακολουθούν με κομμένη την ανάσα, τις εξελίξεις... και ο θεός βοηθός!!!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΠΟΛΙΤΗ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΧΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΣ ΜΟΥ ΣΥΝΧΩΡΕΘΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΑΦΕΛΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΩ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ Η ΦΙΛΟΡΩΣΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΟΥ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΣΤΕ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΡΑΚΙΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΠΟΛΟΥΣ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί ιστορία είναι αυτή να σε λένε Θοδωρή... εξυπνάδα???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ.
@ Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως το είπες. Σε κάποιους δεν αρέσουν και δεν τους εξυπηρετούν αυτά που γράφω.
Τέλος πάντων ας είναι καλά οι άνθρωποι.
..
..
@ Ανώνυμο 9.04
Δεν υπάρχει αυτή η περίπτωση φίλε.
Το παιχνίδι τον αγωγών είναι πολύ μεγάλο . Στην δική μας την περιοχή, στην Νοτιοανατολική Ευρώπη, στη Μαύρη θάλασσα, στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο γίνεται ένας αμείλικτος ανταγωνισμός ανάμεσα σε οικονομικά συμφέροντα και εθνικές δυνάμεις για ζώνες επιρροής. Γιατί αυτός ο χώρος είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος, γεωστρατιωτικά, έχει ιδιαίτερη σημασία και είναι ο χώρος μέσα από τον οποίο περνάνε οι δίαυλοι προσφοράς ενέργειας από τους νέους χώρους παραγωγής στην Κασπία θάλασσα προς την Ευρώπη και την Αμερική.
Μέσα από τους διεθνείς ανταγωνισμούς ο κ. Καραμανλής βρήκε το "ρήγμα", έκανε την κίνηση του ,έτσι που μετά από χρόνια να μπορούμε να πούμε ότι μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση μπορούμε να είμαστε μία χώρα επιρροής στην ευρύτερη περιοχή, αυξάνoντας έτσι τα διεθνή μας οικονομικά ,διπλωματικά, πολιτικά και στρατιωτικά ερείσματα. Αυτή ήταν η πρόκληση, αυτή ήταν η δυνατότητα και το θετικό στοιχείο.
Δεν θα θυσιάζαν οι ΗΠΑ τον αγωγό των συμφερόντων των για να τοποθετηθούν πολιτικά στο εσωτερικό της Ελλάδας. Είναι ΠΟΛΛΑ τα λεφτά.
Σ`αυτή την περίπτωση που αναφέρεις θα αρέσκονταν σε κινήσεις εντυπωσιασμού της κοινής γνώμης στο εσωτερικό της χώρας μας , άλλα δεν θα θυσίαζαν τον δικό τους αγωγό.
Επαναλαμβάνω ΕΙΝΑΙ πολλά τα λεφτά που χάνουν και φυσικά όλα τα υπόλοιπα (γεωστρατιωτικά , πολιτικά κλπ).
Φιλικα
politis-gr
Δεν θέλω να υποστηρίξω κανέναν ..το ξεκαθαρίζω αλλά έχω μια απορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί κάποιος να με διαφωτίσει γιατί ίσως να μου ξέφυγε και να μην το κατάλαβα τον τελευταίο μισό αιώνα που τα έζησα.
Υπήρξε κάποια κυβέρνηση που να μην είχε λαμόγια, κλέφτες ή φιλόδοξους ??
Αφήστε τον λοιπόν να δούμε τι διάολο θα κάνει και μετά κάνουμε τον απολογισμό.
Εκτός και αν έχετε κάτι εναλλακτικό σοβαρότερο και καλλίτερο οπότε να το ακούσουμε.
Προσωπικά νομίζω ότι οι περισσότεροι διαμαρτυρόμενοι είναι οι ¨βολεμένοι¨ μέσα στο σύστημα που τρέμουν οποιαδήποτε ανατροπή του όποιος και αν πήγε να την κάνει στο παρελθόν.
Και εγώ βλαστημάω την ώρα που δεν γεννήθηκα στην Σαουδική Αραβία αλλά τι να κάνουμε.... εδώ βρεθήκαμε εδώ θα το παλέψουμε. ‘Όποιος και αν είναι στο τιμόνι και όποιοι και αν τρώνε από πίσω του.
Τους ξεμπροστιάζουμε, τους πατάμε, έρχονται άλλοι τους ξεσκαρτάρουμε και συνεχίζουμε..στο χέρι μας είναι...αλλά σκεπτόμενοι σωστά όχι αλαλάζοντες.
Eγω,θα σας εξομολογηθω, οτι απο το 74, Πασοκ ψηφιζα,απο ιδεολογικη αγγυλωση και απο τη μισαλλοδοξια, που εβλεπα να υπαρχει στη δεξια παραταξη, απο τοτε που θυμαμαι.(Γεν. το 41).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕβλεπα βεβαια, οτι απο το 81, που εγιναν κυβερνηση, αρχισαν να κανουν τη μια βλακεια μετα την αλλη, αλλα εγω ελεγα παντα, "εκ δυο κακων..."
Εκεινο που με στενοχωρησε πρωτο πρωτο, ηταν οταν ο Βερυβακης, κατηργησε τις εισαγωγικες εξετασεις απο ο Γυμνασιο στο Λυκειο, χωρις να μελετησει τιποτα,αλλα με πολιτικη αποφαση.
Την πατησε βεβαια, αφου τα παιδακια, δεν ξερανε τιποτα και ταλαιοπωρηθηκαν μεσα στην Α Λυκειου, εως οτου τα περισσοτερα α αυτα, απεχωρησαν, χωρις να το τελειωσουν.
Σημερα, για να μεινεις σε μια ταξη στο Λυκειο, πρεπει να κανεις αιτηση και αν εγκριθει.
Και ολοι αυτοι, ορμανε να καταλαβουν το ...κουραδοκαστρο, (οπως ελεγε ο μακαριτης ο πατερας μου), των ΑΕΙ.
Και οι πιο πολλοι,μπαινουν, και αφου κανουν ν ετη, του ν τεινοντος στο απειρο, βγαινουν και ζητανε δουλεια, ενω οι γνωσεις τους ειναι της πλακας.
Καποια στιγμη, τους δινουν τα περιβοητα 700 Ευρα και βγαινουν και φωναζουν,ξερετε τωρα.
Αυτοι αποτελουν τη δημοσια διοικηση.
Τωρα, μου λετε εσεις, μ αυτη τη δημοσια διοικηση,πως θα παμε μπροστα;
Αν ηταν καλυτερη, τα πραγματα θα ηταν καλυτερα, αλλα και οι πολιτικοι απο την αλλη, ολοι οι πολιτικοι, δε θελουν να αλλαξουν την κατασταση, γιατι ετσι, αφου οι υπαλληλοι ειναι κατω του μετριου, μπορουν και τους ελεγχουν καλυτερα,αλλα και τους διοριζουν, εκτος ΑΣΕΠ, για να δουλευει και το πελατειακο συστημα.
Εν κατακλειδι και για να μη σας κουραζω, οποιος και να βγει, τα ιδια θα κανει.
Απατες κανανε οι Πασοκοι, απατες κανουνε κι αυτοι.
Απλως αυτοι ενοχλουν περισσοτερο, γιατι βγηκαν με σημαια την καθαρση και την διαφανεια.
Ταξις και ηθικη.
Σεμνα και ταπεινα.
Και μην ελπιζετε σε τιποτα Συνασπισμους με Συριζα κλπ., γιατι τοτε θα ειναι ακομα χειροτερα, αφου οι μικροι, θα εκβιαζουν, οπως γινεται παντου στον κοσμο, οπου εγινε συνασπισμος.
Και επειδη η σηψη εχει προχωρησει παντου, δεν ειναι ευκολο να αλλαξει κατι, γιατι ο ενας, καλυπει τον αλλο.
Κλεψε εσυ 10, για να κλεψω μετα εγω, 100.
Αγαπητέ πολίτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Διορθώνω την αυθαίρετη παραδοχή μου της από πλευράς σου εξύψωσης του συνόλου της πολιτικής του Πρωθυπουργού.
Όταν αναφέρομαι σε συνωμοσιολογία, επειδή κάποιοι βιάστηκαν να κρίνουν την λέξη επειδή πολυ-αναφέρεται τα τελευταία χρόνια, και όχι την ουσία,
αναφέρομαι στο συμπέρασμα που προκύπτει από την πρακτική που ακολουθούν οι "εντός εκτός και επί τα αυτά", καθώς και από την εντατικοποίηση των ανωτέρω μέχρι τον Νοέμβριο που έχει σαν αρχή όπως επισημαίνεις από τον Ιανουάριο.
Οι συνωμότες λειτουργούν υπόγεια, αποπροσονατολίζουν, πετούν πυροτεχνήματα βάσει οργανωμένου σχεδίου και με προκαθορισμένο στόχο χωρίς να φαίνονται οι ίδιοι.
Αν κάνω λάθος στον ορισμό και αν δεν συμπίπτει με την προσέγγισή σου το ανακαλώ.
Εάν όμως όχι, ας μη σπεύδουν κάποιοι να ηλεκτρίζονται από την λέξη και να υποβαθμίζουν την ουσία.
Το γεγονός ότι δικαιώνεσαι από πριν σε κάτι που ακολουθεί δεν σημαίνει ότι επειδή εσύ προ-βλέπεις κάτι μη φανερό σε αδαείς είτε λόγω ένδελεχούς σκέψης, είτε λόγω πρόσβασης σε πληροφορίες (υποθετικό), ότι η συνωμοσιολογία στερείται ύπαρξης.
Όσον άφορά τους προβληματισμούς, μόνον θετικός διάκειμαι απέναντί τους.
Όσον αφορά τις προτάσεις σου στέκομαι αλληλέγγυος στο πρώτο τους σκέλος και αντι-παλος στο δεύτερο.
Τέλος ερώτηση κρίσεως.
Η πολιτική βούληση του Πρωθυπουργού σε συνδυασμό με την παρουσιασμένη από εσένα (υποκειμενικά) καλή του θέληση μπορεί να εκφραστεί μέσα από την σύνθεση της Κυβέρνησής του τα τελευταία 4,5 χρόνια;
Αγαπητέ πολίτη, ο περίπατός μου στους ιστοτόπους σαν σκοπό έχει αφ' ενός το να προσεγγίσω το πως αντιλαμβάνεται ο κόσμος τα τεκταινόμενα αλλά και πως αυτά παρουσιάζονται (αποκωδικοποίησις), και αφ' ετέρου να διευρύνω τις γνώσεις μου σε θέματα που με απασχολούν.
Σε διαβεβαιώ ότι ο δικός σου ιστότοπος με καλύπτει.
Η διαφορετική προσέγγιση σε ορισμένα θέματα συνθέτει σκέψη.
Ζητώ συγγνώμη εάν καταχράστηκα την φιλοξενία σου.
Φιλικά.
ο θείος του πάσχιζε για την υστεροφημία του....αυτός πάει σούμπιτος με βαρίδια τα λαμόγια της παράταξης του...αιωνία του η μνήμη
ΑπάντησηΔιαγραφήGnik καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφή"Υπήρξε κάποια κυβέρνηση που να μην είχε λαμόγια, κλέφτες ή φιλόδοξους ??" Αυτό το επιχείρημα είναι άκυρο. Δεν σημαίνει πως επειδή είχαν αυτή την πρακτική άλλοι παλιότερα, ο Καραμανλής έχει το άλλοθι. Αν είναι άξιος και ικανός να μην έχει λαμόγια συνεργάτες.
"Αφήστε τον λοιπόν να δούμε τι διάολο θα κάνει και μετά κάνουμε τον απολογισμό." Τον αφήνουμε, δεν τον εμποδίζει κανείς( από εμάς) απλά και εμείς έχουμε δικαίωμα κριτικής. Ή μήπως η κάθε κυβέρνηση κάνει ό,τι θέλει χωρίς να ακούει αντιρρήσεις;;
"Εκτός και αν έχετε κάτι εναλλακτικό σοβαρότερο και καλλίτερο οπότε να το ακούσουμε. "
Κι αυτό άκυρο επιχειρήμα. Υπάρχουν καλύτερα, απλά δεν τα βλέπουμε, γιατί η νομενκλατούρα και οι ανάξιοι δεν τους αφήνουν να φαίνονται και να πείσουν τον κόσμο. Δεν σημαίνει πως επειδή δεν το βλέπουμε(αν και όσοι δεν το βλέπουμε), ότι δεν υπάρχει. Όσο ψηφίζουν αυτούς ποτέ δεν θα δεις καλύτερο.
"Προσωπικά νομίζω ότι οι περισσότεροι διαμαρτυρόμενοι είναι οι ¨βολεμένοι¨ μέσα στο σύστημα που τρέμουν οποιαδήποτε ανατροπή του όποιος και αν πήγε να την κάνει στο παρελθόν." Οι χαμηλοσυνταξιούχοι και η γενιά των 700 ευρώ που καλούνται να πληρώνουν τους φόρους όσων φοροδιαφεύγουν είναι οι βολεμένοι;;; Που ακούστηκε να πληρώνουν φόρους όσοι βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας; Ξέρω, υπάρχει φοροδιαφυγή, αυτά τα μέτρα όμως δεν είναι τα κατάλληλα και σίγουρα δίκαια. Αυτά.
@ foititakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε
Για τα πρώτα που ακυρώνεις δεν θα κάνω αντίλογο θα τα καταλάβεις μόνος σου σε μερικές δεκαετίες.
Θα σταθώ λίγο στο τελευταίο το φορολογικό.
Τα πρόσφατα μέτρα δεν θίγουν ούτε τους χαμηλοσυνταξιούχους ούτε των 700€.
Εμένα με ακουμπάνε γιατί 30 χρόνια κόβω τιμολόγια παροχής υπηρεσιών σε Α.Ε. και δεν μπορώ να κλέψω ούτε αέρα και με βάζουν να πληρώσω επί πλέον κεφαλικό φόρο 1050 € τον χρόνο. Αυτό είναι αδικία αλλά σε ποιον να το πω και τι να βγει.
Και οι άλλοι τα κάνανε παλαιότερα και όλοι θα κλέβουν από αυτούς που δεν μπορούν να εκβιάσουν.
Άμα προσέξεις ποιοι διαμαρτύρονται σε κάθε σοβαρή αλλαγή θα δεις ότι εργάζονται στον ευρύτερο τομέα του δημοσίου ή στις επιδοτούμενες από αυτό εταιρείες και είναι και οι μόνοι που μπορούν να εκβιάσουν όπως και τα κλειστά επαγγέλματα ,εγώ και να απεργήσω θα ψοφήσω από την πείνα και θα μείνω και χωρίς δουλειά.
Για αυτό σου λέω τα πράγματα έχουν πολλές οπτικές γωνίες…..
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπήκα να δω αν έχεις απαντήσει κάτι στο προηγούμενο σχόλιό μου και το βρήκα σβησμένο. Η ερώτηση που διατύπωνα εκφράζει μια πραγματική μου απορία, γι αυτό ζήτησα την άποψή σου. Λυπάμαι περιείχε κάτι που σε ενόχλησε. Πάντως το ερώτημα αφορούσε στην αποτελεσματικότητα της εξωτερικής πολιτικής του Καραμανλή, άρα δεν το θεωρώ εκτός θέματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ
Απαντώ φίλε στα ερωτήματα από την στιγμή που δεν με παραπέμπουν σε τρίτους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά δεν σχολιάζω post άλλων blogs. Λόγοι αρχής.
Τα άρθρα μου σχετικά με την εξωτερική μας πολιτική είναι πολύ συχνά και θα σου δοθεί η ευκαιρία να με ρωτήσεις ότι επιθυμείς.
Καλό βράδυ.
Το 2004 οι μισθωτοί και συνταξιούχοι εισέφεραν το 44% του συνολικού φόρου, ενώ στη συνέχεια τα βάρη τους αυξήθηκαν στο 50,1% (2006). Αντιθέτως, οι επιχειρήσεις από το 43% των φόρων που κατέβαλλαν (το 2004), ο κ. Αλογοσκούφης τούς ξαλάφρωσε. Το ποσοστό επιβάρυνσης έπεσε στο 36,3% το 2006.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ ανωνυμος1.29
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πολλές φορές αναρωτιέμαι πώς το 7,4%, το οποίο ήταν το χρέος το 2004 με τη βούλα και τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν φύγατε είχατε την αίσθηση ότι θα το παίρνατε και μαζί σας.
Πήγαν χαμένες οι θυσίες των Ελλήνων. Όχι, δεν πήγαν. Γιατί το 7,4% έχει πάει κάτω από το 3% και εκεί πασχίζουν να το κρατήσουν με τον φόβο μιας νέας επιτήρησης.
Το 2006, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, ένας μισθωτός πλήρωσε 1.500 ευρώ, ο συνταξιούχος πλήρωσε 974 ευρώ, και 700.000 ελεύθεροι επαγγελματίες δεν έδωσαν ούτε ένα ευρώ.
Γιατί φωνάζετε τώρα που πάει να διορθώσει αυτή την φορολογική ανωμαλία ?
Τώρα για τα επερχόμενα τεκμήρια τι να πούμε, τα εφεύρε η ΕΡΕ το 1955, δεν εφαρμόστηκαν, τα θυμήθηκε ο Θανασάκης Κανελλόπουλος το 1978 τα κατάργησε το ΠΑΣΟΚ το 2003.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατόπιν ήλθε η λαίλαπα τω τραπεζών με τα δάνεια από κοντά και ο πόθος του Έλληνα για μουράτο τζιπ χωρίς τεκμήριο και με 72 δόσεις και τώρα ο κύριος καθηγητής και υπερυπουργός Αλογοσκούφης θα στείλει τον λογαριασμό.
Προς alex
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα κατάργησε το Πασοκ αφου πρώτα τα είχε ξεζουμίσει επί μια 20ετια.
Να τα γράφουμε σωστά.
Κατά τα υπόλοιπα συμφωνώ.