Την ώρα που την πατρίδα μας πλησιάζει απειλητικά η μεγάλη οικονομική καταιγίδα που πλήττει ολόκληρο τον κόσμο, εμείς συμπεριφερόμαστε κατά τρόπο τουλάχιστον…. σχιζοφρενικό.
Δεν έχουμε καταλάβει ότι καμιά οικονομία, καμιά κοινωνία δεν μπορεί να βγει αλώβητη από μια τέτοιας έντασης παγκόσμια κρίση.
Πανίσχυρες οικονομίες βυθίζονται στην ύφεση και σε αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ η ανεργία αυξάνεται με τρόπο εφιαλτικό.
Ενώ λοιπόν ο εφιαλτικός βηματισμός της ανεργίας γίνεται όλο και πιο έντονος υποχρεώνοντας τους πολιτικούς ,αλλά και τις κοινωνικές ομάδες σε όλες τις χώρες , σε συστράτευση και αναδεικνύοντας ως πρωταρχικό στόχο τους την σύμπνοια , εμείς εδώ σε ένα μόνο συμφωνούμε: Ότι ….δεν πρέπει να συμφωνήσουμε σε τίποτα!
Ότι λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων , προσωπικής φιλοδοξίας και ιδεολογικής πλατυποδίας θα πρέπει την συμφωνία να την αναγάγουμε σε αίρεση της Δημοκρατίας.
Κάποιοι προσποιούνται ότι δεν ξέρουν τι γίνεται στον κόσμο. Έκαναν την άρνηση μόνιμη πρακτική τους μετατρέποντας τον πολιτικό και κοινωνικό στίβο σε «εθνικό ρινγκ».
Άλογοι και άνομοι «κουκουλοφορο-μαιευτήρες» υποθάλπουν τις τερατοειδείς για την Δημοκρατία , … γέννες τους.
Πολιτικά κόμματα επενδύουν στην παραπληροφόρηση, την άρνηση, την ισοπέδωση και την καταστροφολογία. Αντιμετωπίζουν αυτή την πρωτόγνωρη και εφιαλτική διεθνή οικονομική κρίση με ανευθυνότητα, με λαϊκισμό και με δημαγωγία.
Εξασκούν με πρωτοφανή ένταση το άθλημα της υποσχολογίας γνωρίζοντας ότι οι υποσχέσεις τους είναι ανέφικτες. Υποδαυλίζουν κοινωνικές ομάδες για υπερβολικές διεκδικήσεις .
Κάποιοι άλλοι μετέρχονται τεχνασμάτων για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Άφρονες και πλεονέκτες λησμονούν ότι η οικονομική ανέχεια του καταναλωτικού κοινού θα αποβεί εν τέλει ΚΑΙ εναντίον τους.
Ορισμένοι ανεύθυνοι ,από την πλευρά των πολιτών αυτή την φορά, έχουν αναγάγει το μανιφέστο του φασισμού της σαχλαμάρας σε… «ιερό Ευαγγέλιο τους».
Καθώς λοιπόν η σημερινή Ελλάδα αναζητεί εναγωνίως την υπευθυνότητα , το ήθος και την σύμπνοια, το παρακάτω απόσπασμα από το «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» είναι επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε: «...Άκου τι μου' λεγε ο μακαρίτης ο παππούς μου, να καταλάβεις. Όλα τα' καμε καλά ο Αλλάχ, μου' λεγε, όλα, μα μια μέρα βρέθηκε μπόσικος, έπιασε φωτιά και κοπριά και έπλασε το Ρωμιό, μα ευτύς, ως τον είδε, το μετάνιωσε∙ είχε ένα μάτι, ο αφιλότιμος, που τρυπούσε ατσάλι.
“Τί να γίνει τώρα, μουρμούρισε ο Αλλάχ, την έπαθα, ας πιάσω τώρα να κάμω τον Τούρκο, να σφάξει το Ρωμιό, να βρει ο κόσμος την ησυχία του”.
Έπιασε το λοιπόν μέλι και μπαρούτι, τα μάλαξε καλά καλά, έφτιασε τον Τούρκο. Κι' ευτύς, χωρίς να χασομεράει, βάνει σ' ένα ταψί τον Τούρκο και το Ρωμιό να παλέψουν.
Πάλευαν, πάλευαν, από το πρωί ως το βράδυ, κανένας δεν έριχνε κάτω τον άλλο, μα ευτύς, ως σκοτείνιασε, βάνει ο άτιμος ο Ρωμιός τρικλοποδιά, κάτω ο Τούρκος!
“Ο διάολος να με πάρει, μουρμούρισε ο Αλλάχ, την έπαθα πάλι, τούτοι οι Ρωμιοί θα φάνε τον κόσμο, πάνε οι κόποι μου χαμένοι… Τί να κάμω;”
Όλη νύχτα δεν έκλεισε μάτι ο κακομοίρης, μα το πρωί, πετάχτηκε απάνω και χτύπησε τις χερούκλες του: “Βρήκα! βρήκα!” φώναξε.
Έπιασε πάλι φωτιά και κοπριά, και έφτιαξε έναν άλλο Ρωμιό, και τους έβαλε στο ταψί να παλέψουν. Άρχισε το πάλεμα, τρικλοποδιά ο ένας, τρικλοποδιά κι ο άλλος, μπηχτές ο ένας, μπηχτές κι ο άλλος…
Δεν έχουμε καταλάβει ότι καμιά οικονομία, καμιά κοινωνία δεν μπορεί να βγει αλώβητη από μια τέτοιας έντασης παγκόσμια κρίση.
Πανίσχυρες οικονομίες βυθίζονται στην ύφεση και σε αρνητικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ η ανεργία αυξάνεται με τρόπο εφιαλτικό.
Ενώ λοιπόν ο εφιαλτικός βηματισμός της ανεργίας γίνεται όλο και πιο έντονος υποχρεώνοντας τους πολιτικούς ,αλλά και τις κοινωνικές ομάδες σε όλες τις χώρες , σε συστράτευση και αναδεικνύοντας ως πρωταρχικό στόχο τους την σύμπνοια , εμείς εδώ σε ένα μόνο συμφωνούμε: Ότι ….δεν πρέπει να συμφωνήσουμε σε τίποτα!
Ότι λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων , προσωπικής φιλοδοξίας και ιδεολογικής πλατυποδίας θα πρέπει την συμφωνία να την αναγάγουμε σε αίρεση της Δημοκρατίας.
Κάποιοι προσποιούνται ότι δεν ξέρουν τι γίνεται στον κόσμο. Έκαναν την άρνηση μόνιμη πρακτική τους μετατρέποντας τον πολιτικό και κοινωνικό στίβο σε «εθνικό ρινγκ».
Άλογοι και άνομοι «κουκουλοφορο-μαιευτήρες» υποθάλπουν τις τερατοειδείς για την Δημοκρατία , … γέννες τους.
Πολιτικά κόμματα επενδύουν στην παραπληροφόρηση, την άρνηση, την ισοπέδωση και την καταστροφολογία. Αντιμετωπίζουν αυτή την πρωτόγνωρη και εφιαλτική διεθνή οικονομική κρίση με ανευθυνότητα, με λαϊκισμό και με δημαγωγία.
Εξασκούν με πρωτοφανή ένταση το άθλημα της υποσχολογίας γνωρίζοντας ότι οι υποσχέσεις τους είναι ανέφικτες. Υποδαυλίζουν κοινωνικές ομάδες για υπερβολικές διεκδικήσεις .
Κάποιοι άλλοι μετέρχονται τεχνασμάτων για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Άφρονες και πλεονέκτες λησμονούν ότι η οικονομική ανέχεια του καταναλωτικού κοινού θα αποβεί εν τέλει ΚΑΙ εναντίον τους.
Ορισμένοι ανεύθυνοι ,από την πλευρά των πολιτών αυτή την φορά, έχουν αναγάγει το μανιφέστο του φασισμού της σαχλαμάρας σε… «ιερό Ευαγγέλιο τους».
Καθώς λοιπόν η σημερινή Ελλάδα αναζητεί εναγωνίως την υπευθυνότητα , το ήθος και την σύμπνοια, το παρακάτω απόσπασμα από το «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» είναι επίκαιρο όσο ποτέ άλλοτε: «...Άκου τι μου' λεγε ο μακαρίτης ο παππούς μου, να καταλάβεις. Όλα τα' καμε καλά ο Αλλάχ, μου' λεγε, όλα, μα μια μέρα βρέθηκε μπόσικος, έπιασε φωτιά και κοπριά και έπλασε το Ρωμιό, μα ευτύς, ως τον είδε, το μετάνιωσε∙ είχε ένα μάτι, ο αφιλότιμος, που τρυπούσε ατσάλι.
“Τί να γίνει τώρα, μουρμούρισε ο Αλλάχ, την έπαθα, ας πιάσω τώρα να κάμω τον Τούρκο, να σφάξει το Ρωμιό, να βρει ο κόσμος την ησυχία του”.
Έπιασε το λοιπόν μέλι και μπαρούτι, τα μάλαξε καλά καλά, έφτιασε τον Τούρκο. Κι' ευτύς, χωρίς να χασομεράει, βάνει σ' ένα ταψί τον Τούρκο και το Ρωμιό να παλέψουν.
Πάλευαν, πάλευαν, από το πρωί ως το βράδυ, κανένας δεν έριχνε κάτω τον άλλο, μα ευτύς, ως σκοτείνιασε, βάνει ο άτιμος ο Ρωμιός τρικλοποδιά, κάτω ο Τούρκος!
“Ο διάολος να με πάρει, μουρμούρισε ο Αλλάχ, την έπαθα πάλι, τούτοι οι Ρωμιοί θα φάνε τον κόσμο, πάνε οι κόποι μου χαμένοι… Τί να κάμω;”
Όλη νύχτα δεν έκλεισε μάτι ο κακομοίρης, μα το πρωί, πετάχτηκε απάνω και χτύπησε τις χερούκλες του: “Βρήκα! βρήκα!” φώναξε.
Έπιασε πάλι φωτιά και κοπριά, και έφτιαξε έναν άλλο Ρωμιό, και τους έβαλε στο ταψί να παλέψουν. Άρχισε το πάλεμα, τρικλοποδιά ο ένας, τρικλοποδιά κι ο άλλος, μπηχτές ο ένας, μπηχτές κι ο άλλος…
Πάλευαν, πάλευαν, έπεφταν, σηκώνουνταν, πάλευαν πάλι, ξανάπεφταν, ξανασηκώνουνταν, πάλευαν… Κι' ακόμα παλεύουν ! ».
Απόσπασμα από το «Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται» του Νίκου Καζαντζάκη
Φίλε πολίτη χαίρετε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε μιά παγκόσμια οίκονομική, καί όχι μόνο, κρίση χωρίς νά έχει γίνει πόλεμος παγκόσμιος, χωρίς νά έχει πέσει λιμός καί λοιμός, χωρίς σεισμούς καί καταποντισμούς πού νά έφεραν τή γή άνάποδα.
Εγινε αύτό τό ''κακό'' διότι κάποια στελέχη, κάποιοι μάνατζερ κυριεύθηκαν από άλαζονεία μάς λένε.
Δηλαδή κατέρευσε ή Leeman πάνω από 100 χρονών εταιρεία από άλαζονεία..
Οχι φίλε πολίτη, κατέρευσε όπως οί δίδυμοι πύργοι, από χτύπημα. Καί τά δύο χτυπήματα έντάσονται στή διαδικασία περάσματος τού έλέγχου τού χρήματος σέ δέκα άτομα σόλο τόν πλανήτη, τούς γνωστούς 10 οίκους πλουτοκρατών τού διεθνούς σιωνισμού, πού αίματοκύλισαν τόν κόσμο πολλές φορές άρχής γενομένης από τήν λεγόμενη Γαλλική έπανάσταση. Πάντα άλλάζανε τή ροή τής ίστορίας για τό χρήμα, έτσι καί σήμερα. Αυτοί λοιπόν έκτοτε έλεγχοντας τά πάντα, σ' όλη τή γή, διορίζουν κυβερνήσεις, φτιάχνουν παγκόσμιους όργανισμούς, φτιάχνουν όργανώσεις, έκατοντάδες όργανώσεις σέ κάθε χώρα,έχουν τίς κεντρικές τράπεζες τών χωρών υπό τόν έλεγχό τους καί χρεώνουν συνεχώς καί ανηλεώς κάθε χώρα, τώρα έτοιμάζονται γιά τό έπόμενο βήμα, τήν άχρήματη κοινωνία. Δέν ξέρω πόσο θά κρατήσει ή άναταραχή, πάντως πάμε έκεί. Αύτά λοιπόν οί πολιτικοί όλων τών χωρών τά γνωρίζουν, δέν είναι έξω από τό παιχνίδι, απλά έχουν ρόλους, ό καθένας στό είδος του.
Γιά παράδειγμα ό Καραμανλής μέ τό ''ύπευθυνότητα'' πού τό έκανες καί έπικεφαλίδα τού άρθρου σου συγκρατεί τούς συντηρητικούς, ό ΓΑΠ κάνει αύτό πού έκανε πάντα τό πασοκ, υπόσχεται μάσες στούς έκτός έξουσίας, πυροδοτεί τόν φθόνο τους, ό Αλαβάνος είναι έντεταλμένος νά έλέγχει τούς μισθοφόρους τής νέας τάξεως πραγμάτων γιατί τέτοιος είναι κι αύτός, έτσι δημιούργησε τή στρατιά τών κουκουλοφόρων. Τό ΚΚΕ αγκαλιάζοντας τούς λαθρομετανάστες ώς έργατικό δυναμικό καί ψηφοφόρους ύπηρετεί τή διάλυση τού έθνους, δέν είναι πρώτη φορά άλλοστε. Ο Καρατζαφέρης πού παλιότερα έχει ταχθεί κατά τής Νεας έποχής, βρίσκεται μπερδεμένος στή θηλειά πού έβαλε στό λαιμό του διότι φραστικά μάλλον τάχθηκε άπέναντι, λέω μάλλον.
Αν λοιπόν είναι έτσι ποιούς κινδύνους έπικαλείσαι φίλε πολίτη;
Στόν κόσμο πού μάς περιβάλει υπάρχουν πολιτικοί, πάντα θά υπάρχουν, πού δέν έλεγχονται, τούς ξέρουμε όλοι, πρώτος ό άείμνηστος Τάσος Παπαδόπουλος. Εμείς έχουμε;
Είναι κρίμα γιά τήν Έλλάδα μας πού δέν έχουμε. Είναι κρίμα πού έχουμε πολιτικούς τύπου Παυλόπουλου, δέν θέλω νά περιγράψω ξανά τά τραγικά γιά τόν τόπο πράγματα πού κάνει, όμως όλοι αύτοί πού ξεσηκώνουν τή νεολαία μας χωρίς αύτόν τόν άνθρωπο καί τούς νόμους του δέν θά μπορούσαν νά κινηθούν, τούς λύνει τά χέρια καί τά πόδια στήν κυριολεξία.
Δικαίως πάντως παρασύρονται οί νέοι
διότι βλέποντας τήν καταστροφή πού προετοίμασαν οι ''δέκα'' τά παίζουν όλα γιά όλα, τί έχουν νά χάσουν άλήθεια, τά δεσμά τους πού είπε καί κάποιος άθεος.
φίλε πολίτη όταν όλα τα ΜΜΕ που έχουν αναγνωσιμότητα (Έθνος, Νέα, Βήμα, Πρώτο Θέμα, Ελευθεροτυπία, Ημερησία) έχουν βαλθεί να "ρίξουν" τον Καραμανλή, τι περιμένεις? Συστράτευση όλων των "δημοκρατικών" δυνάμεων και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι θα παλεύουν!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα γύρω σου. Υπάρχει κοινωνική ελπίδα?
Οι σκεπτόμενοι σ` αυτόν τον άμοιρο τόπο, ανέκαθεν ήταν η ελάχιστη μειονότητα.
Σύμπνοια με τον Βαρδινολατσόκκαλη δεν υπάρχει για τους εργαζόμενους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌση σύμπνοια είχαν οι βιομήχανοι "προ της κρίσης" που δίναν 3 και 60 και τα μισά ένσημα στους εργαζόμενους, άλλη τόση έχουν τώρα που απολύουν με το τσουβάλι.
Φτάνουν πια οι αυταπάτες.
Καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνω στους φίλους εδώ να επισκέπτονται και το politis-gr channel στην αριστερή μπάρα.
Ανεβαίνει σταθερά σε ποιότητα, τελευταία και με στοιχεία θρίλερ
Καλή συνέχεια φίλε
Χ...jd
Πολιτικά κόμματα επενδύουν στην παραπληροφόρηση, την άρνηση, την ισοπέδωση και την καταστροφολογία. Αντιμετωπίζουν αυτή την πρωτόγνωρη και εφιαλτική διεθνή οικονομική κρίση με ανευθυνότητα, με λαϊκισμό και με δημαγωγία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξασκούν με πρωτοφανή ένταση το άθλημα της υποσχολογίας γνωρίζοντας ότι οι υποσχέσεις τους είναι ανέφικτες. Υποδαυλίζουν κοινωνικές ομάδες για υπερβολικές διεκδικήσεις .
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ Ο ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Ο ΟΠΟΊΟΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΒΓΗΚΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΛΟΜΩΣΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ. ΑΝ ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΤΟΤΕ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΚΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΝΕΥΘΥΝΗ ΥΠΟΣΧΕΣΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΑΓΩΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΙΚΙΣΜΟ ΣΤΗ ΟΥΣΙΑ ΥΦΑΡΠΑΞΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΟ 2007 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
ΕΠΙΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΙΚΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΥΠΟΔΑΥΛΙΣΑΝ ΑΛΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ.
ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
Κλασικός pasokus-pasokus ο ανωτέρω. χαχα !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν στάθηκε καθόλου στον Καζαντζάκη. Τον προσπέρασε γιατί εάν το σκεφτόταν θα έκαιγε τα εγκεφαλικά του κύτταρα.
Δυστυχώς αυτή είναι η ασθένεια pasokus-pasokus ............
F-16 B
96 νεκροί στην Αυστραλία από τις πυρκαγίες ενώ ο αριθμός αναμένεται να ξεπεράσει τελικά κατά πολύ τους 100. Σκεφτείτε τι θα έπρεπε να λέει η εκεί αντιπολίτευση αν κρίνουμε από την εδώ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να κάνει ? Τρίβει τα χέρια του, γιατί αν βγει ο ΓΑΠ θα τον προωθήσει για ΑΓΕΑ !!! Άλλωστε ... η διανόηση του Καζαντζάκη ωχριά μπροστά στην πολιτική προσωπικότητα του Γιωργάκη !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή"Guns" ή μήπως το θυμάσαι ως "Fox 3" από τα F-5?
@8 Φεβρουάριος 2009 8:24 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΑΠΟΔΕΧΤΩ ΟΤΙ ΣΦΑΛΩ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΝΟΙΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΕΝΗΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΘΕΛΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΕΥΚΗ ΕΠΙΤΑΓΗ. Ε!! ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΩ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΦΤΗΝΗ ΚΟΜΑΤΙΚΗ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑΤΙ TO ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ. ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΚΟΥΚΟΥΛΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ - ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΕΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ.
@ F5PILOT
ΑπάντησηΔιαγραφή8 Φεβρουάριος 2009 11:12 μμ
O Karolos Papoulias den prota8hke sta plaisia ths synaineshs kai sympnoias?
(Giati grafeis me kefalaia??? gnwrizeis th shmeioτικη toy internet?)
Ήμουνα 16 χρονών όταν διάβαζα το "Χριστός ξανασταυρώνεται" του Καζαντζάκη. Και ένοιωθα τα λόγια αυτά να τριβελίζουν το μυαλό μου λές και τάχε γράψει μόνον για εμένα και την εποχή μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα είμαι 62 και τα βλέπω πάλι μπροστά μου, όπως μπροστά μου βλέπω και την ίδια ακριβώς κατάσταση που υπήρχε τότε. Και τότε ένας Καραμανλής και ένας Παπανδρέου διαπληκτίζονταν και μετά ήρθε η ..μαυρίλα....
Απλά σκεφθείτε λίγο όλοι σαν Έλληνες......
Μέρα με τη μέρα χάνεται το μέτρο στη δημόσια ζωή της χώρας. Σαν να μην έχουν αίσθηση του ρόλου τους, τα κόμματα και οι πολιτικοί -ιδίως της αντιπολίτευσης- πυροδοτούν εντάσεις στην κοινωνία και στήνουν καβγάδες μεταξύ τους για να εντυπωσιάσουν. Μικροκομματικές επιδιώξεις εκατέρωθεν τους οδηγούν σε τυχοδιωκτικές συμπεριφορές, άκριτες ενέργειες και αψυχολόγητες αντιδράσεις. Δημιουργούν σκηνικό πολέμου, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι αυτός ο πόλεμος δεν θα έχει νικητές και ηττημένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα χάσουν όλοι.
Enos
rotage kapoios poia einai i diafora tou ellinikou lobby apo to evraiko..
ΑπάντησηΔιαγραφήi apantisi itan:
an simvei kati se enan evraio, oloi oi evraioi tha pane na ton voithisoun na ortopodisei..
an simvei kati se enan ellina,oloi oi ellines tha pane na tou pqroun oti tou exei apomeinei gia psixoula..
@8 Φεβρουάριος 2009 11:12 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ, ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ; ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΔΙΝΑΝ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΛΩΣ ΓΡΑΦΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Ο Γιώργος είπε να τον κρίνουμε ως υπουργό Παιδείας και υπουργό Εξωτερικών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι εν δυνάμει Πρωθυπουργέ της χώρας θα σε κρίνουμε:
Για τους χορούς που έριχνες με τον Ισμαήλ Τζεμ υπό αμερικανικές εντολές.
Για τις προτάσεις περί καλλιέργειας κάνναβης στα μπαλκόνια μας.
Για το μεγαλόπνοο σχέδιο περί ανασφάλιστης εργασίας των νέων.
Για τις επιλογές συνεργατών τύπου Ματσούκα Καραχασάν και προσφάτως του μουσουλμάνου βουλευτή Θράκης που άκουσον-άκουσον ζητάει από την Τουρκία να έλθει να τους διεκδικήσει….και ούτε που του έκανε παρατήρηση αντί να τον διαγράψεις από το ΠΑΣΟΚ για καταπάτηση του όρκου του στη Βουλή των Ελλήνων.
Για τη στάση σου στο βιβλίο ιστορίας της κας Ρεπούση (περί συνωστισμού της Σμύρνης κ.λ.π)
Για τη μουγκαμάρα στην προδοσία του Οτσαλάν.
Για τη μουγκαμάρα στη ληστεία του Χρηματιστηρίου.
Για τη συμφωνία σου στο σχέδιο Ανάν που θα καταδίκαζε την Κύπρο.
Για τη μουγκαμάρα στο πλιάτσικο στα χρόνια του Σημίτη(Ο Πάγγαλος είπε ότι επί Σημίτη διαλύθηκε η Ελλάδα).
Για τη μέχρι παρεξηγήσεως υποστήριξη των μεταναστών (τους έχει τάξει Ελληνική υπηκοότητα, δικάιωμα ψήφου κ.λ.π) ενώ ταυτόχρονα διαφωνεί για το δικαίωμα ψήφου των Ελλήνων του Εξωτερικού.
Για τη μουγκαμάρα στο σκάνδαλο της «Siemens» .
Για τη ένοχη σιωπή σου στην επαναλαμβανόμενη(μέχρι και πρόσφατα) θέση της αρμόδιας για θέματα παιδείας Διαμάντο….Μπίλντεμπεργκ…που υποστηρίζει μετά επιτάσεως την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης γλώσσας του Ελληνικού Κράτους (μόνο το Μπαγκλαντές,Ινδία,Πακιστάν κ.α αποικίες της Αγγλίας έχουν ως επίσημη γλώσσα την Αγγλική).
Άραγε θα γραφτεί η δεύτερη επίσημη γλώσσα και στο Δελτίο Αστυνομ. Ταυτότητας?
etherovamon
Bρέ F5PILOT, ζητάς μέ ύφος νά σού πεί κάποιος "ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΝΟΙΑ", σού λένε γιά τόν Παπούλια καί απαντάς "ΓΙΑΤΙ, ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ; ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως καί τό ότι δέν χάλασε τόν ύπνο χιλιάδων Πασοκοθρεμένων οικότροφων τού Δημοσίου, τόν ωφέλησε πολιτικά?
Κατά τά άλλα η σκέψη τού ανώνυμου 8 Φεβρουάριος 2009 4:16 μμ
"Και θα παλεύουν!!!
Κοίτα γύρω σου. Υπάρχει κοινωνική ελπίδα?
Οι σκεπτόμενοι σ` αυτόν τον άμοιρο τόπο, ανέκαθεν ήταν η ελάχιστη μειονότητα.",
μέ εκφράζει απόλυτα.
Φιλικά
Στόν άνώνυμο πού κρίνει τόν GAP ώς ύπουργό, έχω νά πώ ότι παρέλειψε τά χειρότερα. Είναι αύτός πού πρώτος ξεκίνησε τή φάμπρικα τών ΜΚΟ στήν Έλλάδα, είναι αύτός πού μοίρασε πολύ χρήμα σέ άνθελληνικές όργανώσεις, είναι αύτός πού είπε ότι οί Έλληνες μουσουλμάνοι
ΑπάντησηΔιαγραφήέχουν δικαίωμα νά αύτοπροσδιορίζονται ώς τούρκοι. Καί γιά όσους ξέρουν πολύ πιό πρίν μέσω τών Ν.Ε.Λ.Ε. πρίν τό '81 είχε ξεκινήσει νά όργανώνει όλα αύτά.
Λυπάμαι άλλά πρέπει νά πώ ότι στό πρώτο μου σχόλιο άπέφυγα νά άναφερθώ στόν Καζαντζάκη γιά νά μήν είμαι άρνητικός άπέναντί σου πολίτη. Ομως διαβάζοντας τά σχόλια είμαι ύποχρεωμένος νά πώ τά έξής:
Κανένας Χριστός δέν πρόκειται νά ξανασταυρωθεί αλλά ''καί πάλιν έρχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας καί νεκρούς''... Αν τό βιβλίο σάς έκφράζει δικαίωμα σας, γιά μένα είναι βλασφημία.
Τά περί πνευματικότητας τά βρίσκω κωμικά, διότι πνευματικός είναι ό άνθρωπος πού διαβάζει πρώτα, Άγία Γραφή, κι όποιος τή διαβάζει δέν μπορεί νά γράψει τέτοια βιβλία. Ακολουθείστε καί τόν Ανδρουλάκη στά γραφόμενά του, όμως άνά τούς αίώνες πολλοί μά πάρα πολλοί προσπάθησαν ''κτυπώντας'' τό πρόσωπο τού Χριστού νά άποκτήσουν λίγη φήμη, λίγη δημοσιότητα, έπειδή άσχολήθηκαν μαζί του. Κί όμως είναι τόσο άπλό, τόσο δυνατό, τόσο άληθινό ό Χριστός σώζει. Καί τί νά πώ βρέ πολίτη μου, γνωρίζουμε τήν ίστορία τών Έλλήνων από άρχαιοτάτων χρόνων, τόν Καζαντζάκη περιμέναμε νά μάς πεί γιά τήν πανάρχαια διχόνοια; Καί πως λοιπόν
αύτοί οί Έλληνες τής διχόνοιας έγιναν αύτοκρατορία έπί Μ.Άλεξάνδρου καί Βυζαντινή αύτοκρατορία άργότερα;
@9 Φεβρουάριος 2009 11:55 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σκεπτόμενοι σ` αυτόν τον άμοιρο τόπο, ανέκαθεν ήταν η ελάχιστη μειονότητα.",
μέ εκφράζει απόλυτα.
ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΘΕΩΡΕΙΣ "Πασοκοθρεμένων οικότροφων τού Δημοσίου" ΤΟΥΣ ΘΥΡΩΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΛΑΞΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ 2004 ΤΟΤΕ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ "Κατά τά άλλα η σκέψη τού ανώνυμου 8 Φεβρουάριος 2009 4:16 μμ
"Και θα παλεύουν!!!
Κοίτα γύρω σου. Υπάρχει κοινωνική ελπίδα?" ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Ένας Πασόκος από το 1977 έως το 1996 (εποχή Ιμίων) όπου και αποχώρησα πικραμένος , θέλω να κάνω την κριτική μου σε ένα κόμμα που επί σχεδόν 20 χρόνια αγάπησα ,αγωνίστηκα, εκτέθηκα στη δουλεία μου, ψυχράθηκα με φιλικά και συγγενικά μου πρόσωπα , μετατέθηκα δυσμενώς στην εργασία μου για τα πιστεύω μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μεγάλος και αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου ίδρυσε το κόμμα του αγρότη ,του φοιτητή του μη προνομιούχου Έλληνα. Του Πατριωτικού Πασόκ του Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ στους ΕΛΛΗΝΕΣ και του ,δεν παραχωρούμε σπιθαμή εδάφους,ενναέριου και θαλάσσιου χώρου.
Την κριτική που θα σου κάνω εν δυνάμει πρωθυπουργέ είναι ειληκρινής :
- Mε στεναχώρησες με την στάση σου απέναντι σε αυτόν το μεγάλο ηγέτη (και πατέρα σου)που κάθε 100 χρόνια βγάζει ο τόπος.,όταν στο επικήδιο λόγο σου λές..Ακουσες.. Πατέρα..όλος ο κόσμος μιλάει για έσένα και την άλλη ημέρα στο Συνέδριο του κόμματος στήριξες Σημίτη για πρόεδρο και πρωθυπουργό.
Ποιόν αυτόν που συνωμοτούσε εναντίον του πατέρα σου και όπου βρισκόταν μηχανορραφούσε εναντίον του.
-Ποια ήταν η στάση σου στο ευχαριστώ στους Αμερικάνους από τον Σημίτη?
-Για την στάση σου για τα ΙΜΙΑ
-Για την πρότασή σου περί καλλιέργειας κάναβης στα μπαλκόνια μας (μαζί με τους Τατούλη και Δαμανάκη).
-Για τους χορούς (ζεϊμπέκικα) με τον κύριο Τζέμ?Τι κέρδισε η Πατρίδα?
-Για την υπόσχεσή σου ότι θα τα ΑΛΛΑΞΩ ΟΛΑ όταν παράλαβες από τον Σιμήτη το κόμμα ,τι άλλαξες Γιώργο?
-Αλήθεια τι εξηγήσεις έδωσες για τα 500.000 γιαούρτια στην Θεσσαλονίκη που έγραψε στην εφημερίδα ΠΑΡΟΝ ο Μάκης Κουρής?
-Τι θέση πήρες όταν επί Σημίτη ιδρύθηκαν εταιρείες ενοικιάσεως εργαζομένων και εσύ ήσουν στο Υπουργικό Συμβούλιο ως Υπουργός?
-Τι θέση πήρες όταν έδινε χρήματα σε εργοστάσια της Β. Ελλάδος να μεταβούν στα
Βαλκάνια με αποτέλεσμα να έχει ερημώσει η Μακεδονία και η ανεργία να φουντώσει?
-Με πίκρανες με επιλογές τύπου Καραχασάν,Ματσούκα αλλά και πρόσφατα με τον μουσουλμάνο βουλευτή του Πασόκ ο οποίος άκουσον-άκουσον ζήτησε από την Τουρκία να έλθει να τους διεκδικήσει…και ούτε που τον διέγραψες από το κόμμα
μιας και καταπάτησε τον όρκο που έδωσε στη Βουλή των Ελλήνων.
-Πρόεδρε ποια ήταν η στάση σου για το βιβλίο ίστορίας της κας Ρεπούση (περί συνωστισμού της Σμύρνης κ.α)?και ποιά χρηματοδότηση είχε η έκδοση αυτού του βιβλίου από το ίδρυμα GEORGE SOROS?
-Με την υπόθεση ΟΤΣΑΛΑΝ (ο Κολοκοτρώνης των Κούρδων ας μου επιτραπεί να πω) τι θέση πήρες ενώ παραιτούνταν Πάγκαλος-Παπαδόπουλος και Πετσάλνικος
για να καταλαγιάσει η καταγραυγή του λαού? Έγινες Υπουργός Εξωτερικών…
-Ποια ήτανε η στάση σου τότε για την κλοπή του Χρηματιστηρίου που εκλάπησαν 35 τρις δρχ. ιδρώτας του λαού από τα λαμόγια?
-Με στεναχώρησε τότε η πρόσκλησή σου στο Πασόκ των κ.κ Ανδριανόπουλου,Μάνου..ακόμα της Μαρίας της Δαμανάκη και Ανδρουλάκη Μίμη γιατί το 1989 έβριζαν τον Μεγάλο Ηγέτη και ήθελαν μαζί με τους άλλους να τον κλείσουν μέσα.
-Με πίκρανε η θέση σου για το σχέδιο ΑΝΑΝ που εάν πέρναγε θα χανόταν η Κύπρος.
-Με πικραίνεις για την μέχρι παραξηγήσεως υποστήριξη των μεταναστών (τους έχεις τάξει Ελληνική υπηκοότητα και δικαίωμα ψήφου κ.λ.π) ενώ ταυτόχρονα διαφωνείς για το δικαίωμα ψήφου των Ελλήνων του εξωτερικού λές και εσύ δεν ήσουνα κάποτε Ελληνας της διασποράς….
- Με ενόχλησε Πρόεδρε που έθεσες σε κίνδυνο το θεσμικό ρόλο του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κάνοντας παιχνίδια με την αλυσίδα του ποδηλάτου και μάλιστα χωρίς Αστυνομική προστασία.
-Με ενοχλεί η σιωπή σου για την επαναλαμβανόμενη (μέχρι και πρόσφατα στην Κομοτηνή) θέση της αρμόδιας για θέματα Παιδείας κας Διαμαντοπούλου…
που υποστηρίζει μετά επιτάσεως την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας ως δεύτερης επίσημης γλώσσας του Ελληνικού Κράτους (μόνο στο Μπαγκλαντές, Ινδία ,Πακιστάν κ.α αποικίες της Αγγλίας έχουν ως επίσημη γλώσσα την Αγγλική)
Προσωπικά έχω κάνει 2,5 χρόνια σπουδές στις ΗΠΑ και έχω περάσει στα παιδία μου ότι η Αγγλική γλώσσα πρέπει να γίνει γνωστή σε επίπεδο μητρικής….αλλά όχι και επίσημη γλώσσα της χώρας μας και μάλιστα την στιγμή που στα Αμερικάνικα Πανεπιστήμια διδάσκεται η Ελληνική…
Αλήθεια θα γραφτεί η δεύτερη επίσημη γλώσσα και στο Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας????
Εν κατακλείδι Πρόεδρε θα σου θυμήσω την φράση του κου Πάγκαλου ότι επί Σημίτη διαλύσαμε την Ελλάδα.
Για όλους τους παραπάνω λόγους ,όχι μόνο δεν πρόκειται να ψηφίσω το κόμμα που κάποτε αγωνίστηκα και αγάπησα αλλά θα πείσω και φίλους και συγγενείς να κάνουν το ίδιο.
ΈΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη μέρα παίζει την ίδια κασέτα για το πώς αισθάνεται ο Ελληνικός λαός, μας ζάλισε τα ούμπαλα.
Όλη μέρα ευχές, νέα οράματα και καινούργιες ιδέες, ΤΙΠΟΤΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ.
Όταν ερωτάται πως θα χρηματοδοτηθούν όλα αυτά, απαντά τα λεφτά δεν είναι πρόβλημα, θα τα πάρουμε από τους πλούσιους.
Νομίζουν οι πασόκοι ότι είναι ακόμη η δεκαετία του 80.
Δεν είναι όλος ο λαός ερωτευμένα κοριτσάκια των 15 χρονών που τσιμπάνε στα γλυκόλογα και τις αόριστες υποσχέσεις, κύριε Παπακωνσταντίνου.
Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα τα εμπεδώσαμε από τα 20 χρόνια που κυβερνήσατε.
Κάνετε σαν την πουτάνα που επειδή έκανε παρθενοραφή νομίζει ότι οι γείτονες ξέχασαν τι δουλειά έκανε πριν.
Φίλε F5PILOT, ο.k. μέ νίκησες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραδίνομαι. Εχεις δίκιο. Αυτοδιαψεύστηκα.
Ούτε εγώ πιστεύω ότι ανήκω στή σκεπτόμενη μειονότητα.
Πώς θά μπορούσα άλλωστε, όταν παρά τήν πνευματική μου φτώχεια, τόλμησα νά αντιπαρατεθώ στήν ανωτερότητα τής πολιτικής σκέψης καί τών ακλόνητων επιχειρημάτων σου.
Φιλικά καί συγνώμη γιά τήν ...ενόχληση.
YΓ. Οσο γιά τή συναίνεση, πού τόσο κόπτεσαι παραπάνω, μόλις εχθές ο εκπρόσωπος τού ΠΑΣΟΚ τήν απέρριψε μετά βδελυγμίας.
Αντε, πάλι σέ ενόχλησα. Ασυγχώρητος.
@10 Φεβρουάριος 2009 11:03 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΕΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ, Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. Ο ΔΙΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ, (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ) ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΗΚΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ. ΣΠΙΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΑΙ ΤΙ ΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΛΕ ΠΑΡΑΒΑΝ.
@ F5PILOT
ΑπάντησηΔιαγραφή9 Φεβρουάριος 2009 8:25 πμ
"ΓΙΑΤΙ, ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ; ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ..."
Gnwrizeis kapoion politiko pou den ton endiaferei to politiko ofelos? Na mou ton peis!
"ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΛΩΣ ΓΡΑΦΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ."
Pragmati mou leei polla pragmata, alla 8a stauw mono se dyo (2):
1. Apofeygeis na apanthseis se ayto pou se rwtaw kai etsi symperainw oti den gnwrizeis. Kaneis den ta kserei ola. To kalytero pou exei na kanei kapoios einai na rwta kai na ma8ainei. Pote den einai arga. O xronos den paizei rolo...(ghraskw aei didaskomenos!)
2. Oson afora ton ypainigmo sou gia ta "greeklish" mou, exw na sou pw oti grafw me ayto to tropo prokeimenou na krypsw ta or8ografika mou la8h! (ESY???) Dystyxws h genia mou epese 8uma twn metarry8misewn sthn paideia ta teleytaia trianta xronia peripoy. Opws ayth ths katarghshs twn arxaiwn ellhnikwn.
Den eixame ta idia efodia file mou. Eixes perissotera kai kalytera apo emena.
Anarwthsou an ESY ta ekmetalleythkes...
@10 Φεβρουάριος 2009 8:24 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΗ ΠΟΛΗ ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΑ. ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ.
1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΠΛΙΜΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΞΕΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΣΕΝΑ.
2. ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΠΑΠΟΥΛΙΑ.
3. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ GREEKLISH.
4. ΑΠΛΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
5. ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΟΜΠΥ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΜΑΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΑ ΕΜΑΘΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ.
Αυτό που δεν έμαθες ποτέ ήταν τα BFM και γι αυτό το γύρισες στο σορλολό !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@11 Φεβρουάριος 2009 7:53 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΕΣΥ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΕΓΩ ΕΡΧΟΜΟΥΝ.
Η ΑΛΛΙΩΣ ΓΙΑ ΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΕΡΧΟΜΑΙ;