Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Μπούμερανγκ στα σχέδια τους.


«Ουδέν καλόν αμιγές κακού» και το αντίστροφο, έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι και, όπως πάντα, είχαν δίκιο. Τα τελευταία γεγονότα με τον θάνατο του Αλέξη μπορεί να είχαν σοβαρό κόστος για όλους τους πολίτες, αλλά μέσα από την επιδρομή των κατευθυνόμενων κουκουλοφόρων και το σχέδιο αποσταθεροποίησης της χώρας μας, μπορούμε να ανιχνεύσουμε και κάτι θετικό.

Αυτό έγκειται στ` ότι επιτέλους τα κόμματα και οι πολιτικοί είδαν αυτό το μακροχρόνιο και πολυσύνθετο φαινόμενο που ονομάζεται «νεολαία και παιδεία». Αυτό που κρύβει χρόνιες παθογένειες, αδυναμίες που διαιωνίζονται, νοοτροπίες και σκοπιμότητες αδιανόητες για την σύγχρονη εποχή μας .

Διαπίστωσαν ότι όταν μια «άπλαστη» και εύθραυστη παιδική ψυχή, την σπρώχνεις σε ρυθμούς που δεν αντέχουν ούτε οι μεγαλύτεροι και πιο σκληραγωγημένοι , το αποτέλεσμα ….είναι οδυνηρό.

Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα τόσο θεσμικά όσο και ιδεολογικά δεν ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες.

Περιορίζει μικρά 15χρονα- 16χρονα παιδιά σε μονοδρομικές ψυχοφθόρες καταστάσεις , που οδηγούν στην ουσία από το δημοτικό στο…. πανεπιστήμιο.

Στο ενδιάμεσο διάστημα του Γυμνασίου και Λυκείου λόγω του συστήματος εισαγωγής στα Ανώτατα ιδρύματα αλλά και των «νεοπλουτίστικων μεταμοντέρνων εμμονών μας», έχουν μεταβληθεί σε «παιδιά –ρομπότ» με ωράριο που πλησιάζει πολλές φορές τις 16 ώρες.

Όμως με αυτόν τον ρυθμό που τα αναγκάζουμε να βαδίζουν , «χάνετε» η σπουδαιότερη ηλικία από πλευράς ανατροφής , ψυχικής ισορροπίας και .. «κοινωνικού βουλκανισμού».

Ας επιδείξουμε ως υπεύθυνη κοινωνία τα αντανακλαστικά μας προχωρώντας στην έναρξη διαλόγου όλων των φορέων με τους μαθητές για μια σοβαρή μεταρρύθμιση στην παιδεία. Ας αρπάξουμε την ευκαιρία για να αποκομίσουμε τα οφέλη από την θετική πλευρά των γεγονότων .

Σε πρώτη φάση να υπάρξει η δυνατότητα προκαταρκτικών συζητήσεων μέσα στις αίθουσες μεταξύ των μαθητών και των καθηγητών τους.

Σε δεύτερη φάση , να προχωρήσουν στην ανάδειξη μαθητικών εκπροσώπων οι οποίοι θα συμμετάσχουν σε ομάδες εργασίας που θα πρέπει να συγκροτηθούν γι' αυτό το σκοπό από το υπουργείο Παιδείας.

Κύριο αίτημα των μαθητών είναι η απαγκίστρωση από αυτό το εξοντωτικό σύστημα εισαγωγής στα Ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Μπορούν και πρέπει να εξεταστούν οι καλύτερες λύσεις για την κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων.

Με αυτό τον τρόπο οδηγούμε τα παιδιά μέσα από ένα σχολείο ανοιχτό για ελεύθερους ανθρώπους με κριτική σκέψη, μακριά από .. «παπαγαλίες» και βαθμολογικές ή φροντιστηριακές σκοπιμότητες , στην υγιή ωρίμανση τους και στην πλήρη ένταξη τους στο κοινωνικό σύνολο .

Με την αποσύνδεση το σχολείο μετατρέπεται από εξεταστικό κέντρο σε χώρο ώσμωσης ιδεών, γνώσεων και αντιλήψεων.

Είτε προχωρήσουμε στο μοντέλο του 12+1 ( δηλ. του μεταλυκειακού προπαρασκευαστικού έτους και που μέσα από αυτό θα γίνεται η επιλογή από τα πανεπιστήμια) , είτε στο μοντέλο του 12-1 (θεσμοθέτηση προπαρασκευαστικού έτους στα πανεπιστήμια με αντίστοιχη μείωση του χρόνου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), είτε σε οποιοδήποτε άλλο σύστημα προκύψει μέσα από το διάλογο, στο τέλος … θα είμαστε κερδισμένοι.

Πώς θα αξιολογούνται οι υποψήφιοι, πόσες ευκαιρίες θα έχουν και πώς ακριβώς θα προσαρμοστεί στα ελληνικά δεδομένα, αυτό θα προκύψει μέσα από τον διάλογο και τις ομάδες εργασίας.

Ας εξετάσουμε και όλα τα άλλα θέματα που έχουν βραχυκυκλώσει επί σειρά ετών την Παιδεία. Την ενίσχυση της πανεπιστημιακής έρευνας , την ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκομένων στην υπόθεση του ασύλου, ώστε να καταστεί πραγματικά χώρος διακίνησης ελευθέρων ιδεών και όχι χώρος φωλεών επώασης των αυγών του.. Φιδιού , όπως στην πραγματικότητα είναι σήμερα.

Ας εξετάσουμε την τακτοποίηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων, μη συμβιβαζόμενοι με συμφέροντα και οπισθοδρομικές αντιλήψεις.Ας τινάξουμε από την παιδεία την τεχνική σκόνη που καλύπτει τα πραγματικά προβλήματα της .

Ας καταστήσουμε μπούμερανγκ τα όποια σχέδια εκπονήθηκαν από εξωθεσμικούς και εξωελλαδικούς κύκλους …. για εμάς , αλλά χωρίς εμάς.

Ας κοιτάξουμε να εκμεταλλευτούμε την θετική πλευρά των γεγονότων και ας αδράξουμε την ευκαιρία για την διαμόρφωση μιας νέας καλύτερης γενιάς και της επίλυσης χρόνιων προβλημάτων στον χώρο της Παιδείας.

Ας πάρουμε στα χέρια μας την πυξίδα που θα μας οδηγήσει με ασφάλεια στο λιμάνι και ας πάψουμε να χρησιμοποιούμε και να βιώνουμε την Παιδεία σύμφωνα με την αλληγορική παιδική ιστορία «Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων».

Εκεί που η Αλίκη συναντά σε μια διασταύρωση τον λαγό και τον ρωτά …Ποιον δρόμο να διαλέξει. «Πού θέλεις να πας;» ρωτά ο λαγός. «….Δεν ξέρω » απαντά η Αλίκη. «Ε τότε πάρε όποιον δρόμο θέλεις» καταλήγει ο λαγός.

17 σχόλια:

  1. Politis-gr,αυτή η τοποθέτηση ξεπερνάει ΟΛΑ τα "αριστερά" γήπεδα και μεταφέρει την αντιπαράθεση στο γήπεδο της ουσίας, των προτάσεων και των λύσεων: ΕΔΩ κρίνονται ΟΛΟΙ!!!
    Πρέπει επιτέλους να δει ο κόσμος αν κάποιοι που ξέρουν να ρίχνουν πέτρες και μολότωφ, ξέρουν να ρίχνουν προτάσεις και ιδέες στο τραπέζι του διαλόγου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ πολίτη , ο τρόπος και οι όροι μετάβασης από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είναι χρόνια τώρα, η διαταραγμένη πλευρά του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
    Το κύριο ζήτημα δεν είναι βέβαια το εξεταστικό αυτό καθ` αυτό, αλλά το πώς και με ποιους όρους θα μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά στο σχολείο, θα μαθαίνουν να κατανοούν την πραγματικότητα έτσι ώστε να μπορούν να την αλλάζουν.
    Από αυτή την πλευρά νομίζω ότι θα βοηθήσει μια αλλαγή από εξεταστικά σχολεία που είναι τώρα σε εκπαιδευτικά σχολεία , απεξαρτημένα από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
    Εύχομαι Καλό Βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε μπορώ να πω ότι διαφωνώ με όσα λες, όμως τα παιδιά σήμερα διαβάζουν πολύ λιγότερο από τα αντίστοιχα παιδιά 15-20 χρόνια πριν. Γιατί αυτά εξουθενώνονται ενώ εμείς παλιότερα τα βγάζαμε πέρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φέτος είναι ο τέταρτος χρόνος στην εκπαίδευση. Πιο μπροστά δούλευα σε ένα ερευνητικό κέντρο. Με βάση αυτή την μικρή εκπαιδευτική εμπειρία, αλλά και την προσωπική ως μαθητής, διαπίστωσα τα εξής δύο προβλήματα (χωρίς να θέλω να τα περιορίσω σε αυτά)

    1. Μιλάμε για κρίση ηθικών αξιών στην σημερινή εποχή, αλλά διαπίστωσα ότι στο σχολείο σήμερα δεν μιλάμε για το ποιες είναι οι ηθικές αξίες, πόσο μάλλον να δικαιολογήσουμε τον λόγο για τον οποίο έχουν αξία.

    2. Πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη σημασία στις έννοιες των λέξεων και όχι στις λέξεις. Δυστυχώς οι περισσότεροι μαθητές επιλέγουν να λένε το "βιβλίο" και όχι τι κατάλαβαν. Είναι αυτό που ονομάζουμε παπαγαλία. Όταν κατανοείς την γνώση μπορείς να την χρησιμοποιήσεις υπέρ σου. Όταν απλά την επαναλαμβάνεις χωρίς να την νοείς τότε δεν μπορείς να καταλάβεις και την χρησιμότητά της.


    Καθημερινά "παλεύω" να μεταδώσω αυτές τις έννοιες στους μαθητές. Δεν ξεκινώ να κάνω κατευθείαν μάθημα. Πρώτα θα μιλήσουμε για θέματα τις καθημερινότητας. Μετά τους εξηγώ ποια είναι η χρησιμότητα της νέας γνώσης που έχουν να λάβουν και όταν τους την μεταδίδω δεν λέω ποτέ το "...ως γνωστό...". Δεν θεωρώ τίποτα γνωστό. Ότι απαιτείται τους το ξαναλέω.

    Αυτά τα αναφέρω γιατί θα ήθελα κριτική αλλά και νέες ιδέες. Αυτό είναι η εγγύηση για να γίνουμε καλύτεροι.

    Παρεμπιπτόντως το μάθημα που τους κάνω είναι Φυσική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα παιδια "διαβάζουν πολύ λιγότερο από τα αντίστοιχα παιδιά 15-20 χρόνια πριν"
    Αυτο απο που προκυπτει? Γιατι αποτι ξερω και με το νεο συστημα τα παιδια αρχιζουν να προετοιμαζονται για τις εισαγωγικες εξετασεις απο το γυμνασιο οταν η δικια μου γενια πηγαινε φροντιστηριο στην 3η αντε 2α Λυκειου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γράψτε και κάτι εναντίον του Παπανδρέου ρε παιδιά ,τσάμπα κόπος του Πολίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το καλοκαίρι δούλευα στη Κρήτη, στη Χερσόνησσο,Ηρακλείου...Αυτό που παρατήρησα και πραγματικα το χαρηκα με μια μικρη ζήλια είνα πως οι ολλανδόι τουρίστες -μηδενος εξερουμένου- γνωριζαν σε ενα πολυ ικανοποιητικο επιπεδο την αγγλικη γλώσσα! Καποιους τους οποιους ρωτησα για το πως μαθαινουν τα αγγλικα εκει(σχολειο,extra-μαθηματα, φροντηστηρια) με αποστομωσε λεγοντας πως μονο μεσα απο τσχολειο καταφερε να παρει το τυχιο-πιστοποιηση απο καποιο βρετανικο πανεπιστιμιο!

    Σκεφτήτε ποσο επιπλεον χρόνο ξωδεύουν τα παιδια σας σε φροντιστήρια αγγλικων; Ποσα χρήμματα σπαταλάτε που κανονικά δεν θα επρεπε να βγαινουν απο τισς τσεπες σας για να μπουν σε αυτες των μεγαλων ομιλων φροντιστηριων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aφου συμφωνησω με τον προηγουμενο,θα γραψω κι εγω λιγα για το θεμα,μιας και εφαγα τη ζωη μου στο μαγαζι που λεγεται Ελληνικο Σχολειο.(Εις ωτα μη ακουοντων βεβαια).
    Συμφωνω αολυτα,με τον πρηγουμενο δασκαλο,γιατι κι εγω, τα ιδια εκανα.Και μαλιστα εγω,οταν ανοιγε η νεα χρονια,επαιρνα τα καμαρια της πρωτης Λυκειου,και τους εβαζα να λυσουν μερικα προβληματακια της Ε και της ΣΤ Δημοτικου,ετσι για να δω τι κοβει το μυαλο τους.
    Αυτο το εκανα για πολλα χρονια.
    Ε,το πολυ πολυ, τα προβληματα τα ελυναν, 2,το πολυ 3,μαθητες Το πολυ.
    Καταλαβατε για τι επιπεδο μιλαμε;
    Αυτοι οι μαθητες, παλαιοτερα που υπηρχαν οι εισαγωγικες εξετασεις απο το Γυμνασιο στο Λυκειο, δεν επροκειτο να δουν Λυκειο, ουτε στον υπνο τους.
    Και επειδη το ξερανε αυτο,γι αυτο,δεν εδιναν καθολου εξετασεις,αλλα αψαχναν και εβρισκαν μια τεχνη, που ηθελαν,αλλα και μπορουσαν να την καουν,και ετσι, και αυτοι εβρισκαν το δρομο τους, και δε μαζευοταν ολο αυτο το λεφουσι στα Λυκεια, που τα διαλυει, αφου συγχρωτιζονται ανθρωοι ου ξερουν μ αυτους που δεν εχουν ιδεαν.
    Δηαλαδη ανθρωποι του 18,με ανθρωπους του 6.
    Δυστυχως, η μεσαια ταξη,(απο 14,εως 17), οπως ελεγα εγω, εχει χαθει προ πολλου απο τα Λυκεια.
    Γι αυτο το λογο, και δεν ειναι δυνατον να γινει μαθημα εκει μεσα,αφου οταν ενα φυσιοοκγικο παιδι,αλλα αγραμματο,δεν ειναι δυνατον να καθεται 45 λεπτα ακινητο, χωρις να κανει τιποτα,και ετσι ταλαιπωρει τους αλλους, κανοντας μαλακιες, μεχρι να το βγαλει εξω ο καθηγητης, αλλα τοτε η ταξη εχει γινει μπουρδελο.
    Και κατι αλλο,για να δειτε οτι τα πραγματα,εχουν αγριεψει, επειδη ολα τα [παραπανω, συνδυαζονται απο παντελη ελλειψη πολιτισμου απο τη μερια των παιδιων αυτων.
    Η βρωμια πχ.Βρωμιζουν τα παντα, σε βαθμο ου πολλες φορες, με το που εμπαινα μεσα σε ενα τμημα, εκανα μεταβολη και εφυγα, γιατι κατω ηταν χαβουζα.
    Και δεττερον,υπαρχει κακια.Πολλη κακια.
    Να ενα παραδειγμα, για να φριξετε.
    Καποτε,ειχα βαλει διαγωνισμα, και επιδη ηξερα οτι σε καποιο συγκεκριμενο τμμα, οι ασχετοι, ηταν η συντριπτικη πλειοψηφια,εβαλα θεματα χωριζοντας τα, σε 4 ομαδες, αντι του συνηθισμενου, 2.
    Το αποτελεσμα ηταν, οτι ναι μεν, δεν αντεγραψαν, οπως περιμεναν, αλλα μετα, στο διαλειμμα,καποιος, απο τη λυσα του, που δεν τα καταφερε να αντιγραψει, πεταξε μια καρεκλα απο το 2ο οροφο,η οποια εσκασε ακριβως διπλα μου, και αν με πετυχαινε, σιγουρα θα με σκοτωνε.
    Αο κεινη τη στιγμη, εξατμιστηκε καθε ενδιαφερον για το Σχολειο, και οταν εφτασε η μερα, που θα επαιρνα τη συνταξη μου,ειπα.
    Ευχαριστω, που φεροσαστε ετσι, γιατι ετσι θα φυγω τρεχοντας και φωναζοντας γλυτωσα,ενω αλλοιως, θα εκλαιγα απο τη στενοχωρια μου.
    Τοσο πολυ ηθελα να ειμαι δασκαλος.
    Και κατι τελευατιο.
    Καλυτερη συμπεριφορα υπηρχε σε μια εργατικη συνοικια, παρα σε μια μικροαστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στην πρώτη φάση... Στη δεύτερη φάση... Σε ποιά φάση επιτέλους θα αποφασίσουν κάποιοι να φροντίσουν τα παιδιά μας να παρακολουθούν μαθήματα έως τις 5 μμ όπως συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη και αλλού στον αναπτυγμένο κόσμο; Ο Έλληνας είναι σαν να φορολογείται δύο φορές όταν είναι υποχρεωμένος να πληρώνει για να καλύπτει τα κενά μιας παιδείας που συνταγματικά δικαιούται, συντηρώντας παράλληλα ένα παρασιτικό σύστημα παραπαιδείας. Η λέξη "φροντιστήριο" δεν έχει μετάφραση σε καμιά γλώσσα. Τι να το κάνω ν'αλλάξουν για νιοστή φορά το σύστημα των εισαγωγικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι νέοι ασφυκτιούν και αγανακτούν με ολόκληρο το περιεχόμενο του σχολείου και όχι μόνο με το εξεταστικό. H συγκεκριμένη χρονική περίοδος δεν είναι κατάλληλη για δοκιμές και πειράματα, διότι μπορεί να πυροδοτηθούν μεγαλύτερες εκρήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πριν 2-3 χρονια καθως ταξιδευα με το αυ/το απο CT στο JHB,ενα μακρυ ταξιδι 1500χλμ,ακουγα στο ραδιοφωνο μια εκμπομπη γυρω απο την παιδεια και τι συστηματα ακολουθουν οι διαφορες χωρες.
    Την πρωτη θεση απο αποψη ογκου διδακτεας υλης την μοιραζονταν η Ελλαδα μαζι με το Ιραν.Την πρωτη θεση σε ογκο απηρχαιομενης η' αχρειαστης υλης η Ελλαδα ηταν μονη της στην 1η θεση.Πρωτες χωρες σε παραγωγη μηχανικων ηταν η Γερμανια & η Ιαπωνια, 1η σε δικηγορους οι ΗΠΑ.Αυτα σε συνολο 50 χωρων.
    Ηταν ενα πολυ ενδιαφερον προγραμα με μελετες γυρω απο το ειδος των μαθηματων που χρειαζονται οι αυριανοι "εργατες".Τον ιδανικο χρονο διαρκειας της καθημερινης διδασκαλιας την φυση της καθως και το ιδανικο περιβαλλον,το σχολειο δηλ.
    Ενω τα ακουγα αυτα ερχοντουσαν στο μυαλο μου εικονες απο τα γυμνασιακα χρονια στο 19 γυμν. Αθηνων (ευτυχως μετα μεταναστευσαμε).Το κτηριο στεγαζονταν σε 2 αθλια σπιτια χωρις προαυλιο,το ενα ειχε μια μικρη αυλη,αλλα το διαλειμα γινοταν κυριως στο πεζοδρομιο και στις γυρω καφετεριες.Οταν εβρεχε επεφταν οι σοβαδες,οι τουαλετες ηταν βρωμικες,κανεις δεν τις καθαριζε.Οι βρυσες ηταν διπλα στις τουαλετες μονο απο θαυμα γλυτωσαμε την ηπατητιδα.Η βιβλια ηταν απηρχαιομενα,οι ταξεις ηταν ασφυκτικα γεματες,ποτε δεν ημασταν λιγοτεροι απο 45.Αλλα διαβαζαμε,δεν καναμε καταληψεις,το πολυ πολυ καμμια κοπανα.Το πιο δυνατο ναρκωτικο ηταν το Καρελια και η Αμστελ.Η υλη ομως που διδασκονταν δεν σε προετοιμαζε για την μορφη της οικονομιας που ερχοταν.Στην νεα μου πατριδα ειχα πολλες ευχαριστες εκπληξεις και πραγματικα μου εδωσε νεα ορεξη ωστε να προσπαθησω με ολες μου τις δυναμεις να καταφερω κατι καλλυτερο.Δεν ηταν ευκολα,τα πρωτα 2χρονια διαβαζα σαν τρελος φωναχτα για να εξασκω την προφορα μου μετα ακουγα ατελειωτες ωρες ραδιοφωνο για τον ιδιο λογο.Στο τελος πετυχα,το χαρτι που πηρα ειχε πραγματικη αξια το ειχα πληρωσει με κοπο και πολλα ξενυχτια.Αντιγραφες,καταληψεις κομματικες νεολαιες ηταν αγνωστες λεξεις εκει.Αν δεν απεδιδες επρεπε να φυγεις για να παρει την θεση καποιος αλλος που ειχε την θεληση να τελειωσει.
    Τωρα βλεπω την κατασταση της παιδειας στην Ελλαδα την συγκρινω με τις δικες μου ημερες και με την κατασταση που επικρατει "εξω" και με πιανει θλιψη.Θεωρω δε τον γιο μου πολυ τυχερο που δεν βιωνει τις ιδιες συνθηκες που καταδυναστευουν την ζωη των ελληνοπουλων που ειχαν την ατυχια να γεννηθουν στην ελλαδα.ΑΕΙ αντρα απολιθωματων του 19ου αιωνα που εξασκουν πνευματικη δικτατορια,κομματικες "νεολαιες" που μαντρωνουν τους νεους μολις αρχιζουν τα πρωτα τους βηματα.Υποπτα δολοφονικα στοιχεια που τρομοκρατουν αθωους πολιτες,καταστρεφουν περιουσιες και τα ιδια τα κτηρια των ιδρυματων.Κυβερνησεις που εδω και 35 χρονια τρεμουν τις αντιδρασεις των θολοκουλτουριαρεων με τις καπιταλιστικες συνηθειες με αποτελεσμα ολοκληρη η χωρα να ειναι ομηρος στα χερια του καθε "πρυτανη" που ειναι κρατος εν κρατει με το "πανεπηστημιακο ασυλο".Αυτα τα ολιγα γιατι μ'ανεβαινει και η πιεση.G APO CT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "πριν 2-3 χρονια καθως ταξιδευα με το αυ/το απο CT στο JHB,"

    Φίλε μήπως μπορείς να μας πεις και σε ποια χώρα ζεις γιατί από τις συντομογραφίες δεν βγάζω άκρη;

    Για τα υπόλοιπα έχεις και εσύ κάποιο δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O Αλαβάνος ήδη απάντησε στα περί διαλόγου :Το μόνο που δεχεται είναι να παραιτηθεί ο Στυλιανίδης και ο διάλογος θα γίνει με "νέους συσχετισμούς".
    Αυτός πιστεύει ότι νίκησε και το μόνο που μένει είναι η περαιτέρω μπαχαλοποίηση και διάλυση.
    Συμβουλή : Αν θέλετε να αποφύγετε τα χειρότερα κόψτε τους διαλόγους και περάστε τους όλους.Δεν είσθε σε θέση να κυβερνήσετε οποτε μην παριστάνετε την κυβέρνηση.
    Κυβερνηση που δεν έχει συλλάβει και ουτε πρόκειται αυτού που έκαψαν την Αθήνα δεν είναι κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. http://www.youtube.com/watch?v=OJMRz5E7zSU

    (για να παίξει χρειάζεται sign-in στο youtube)

    Video από μέσα!

    Αν ανγοήσει κανείς τα εμβόλιμα σχόλια, μπορεί να δει πιτσιρικάδες
    να ενεργούν υπό τις οδηγίες ... κάποιων στα επεισόδια (δε γνωρίζω ποια μέρα ακριβώς).

    Παρατηρήστε επίσης πώς ..αποπαίρνουν μια περαστική κυρία που τολμάει να διαμαρτηρηθεί για τις καταστροφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετικό άρθρο. Μου άρεσε ειδικά που ανέφερες για τις 16 ώρες που διαβάζουν τα παιδιά. Πράγματι απάνθρωπο, το έζησα και κάθε άλλο παρά τα μαθαίνει να αγαπούν τη γνώση.
    Τώρα αυτές τις δικαιολογημένες εξεγέρσεις των μαθητών τις καπελώνουν διάφοροι από μπαχαλάκηδες, ψευτοαναρχικούς, αντιφάδες, δημοσικάφροι, κνίτες, Τσίπρας μέχρι και αυλές ξένων πρεσβειών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προσωπικα δεν θεωρω οτι η νεολαια σημερα αντιμετωπιζει ιδιαιτερα προβληματα, οι ανεσεις πολλες, καλυτερο βιοτικο επιπεδο απο καθε αλλη φορα, ολα στα ποδια τους...ισως υπαρχει ενα προβλημα οσο αναφορα τις κομματικες επιροες που οδηγουν σε ακροτητες και την αρνητικο κλημα που δημιουργειται απο οσα ακουγονται για την ανεργια. Κατα τα αλλα ομως δυσκολα καποιος ισχυριζεται πως τα προβληματα τους ξεχυλιζουν. Αντιθετως εχουν φορτωθει πολλα οι γονεις πλεον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλε μου, οι γονεις την πατησαν κοινως.Δυστυχως γι αυτους.
    Θεωρησαν, οτι επειδη οι ιδιοι, ζοριστηκαν, πολυ η λιγο, τα καμαρια τους, δεν επρεπε να κανουν το ιδιο.
    Και αυτο ειναι ,τραγικο λαθος.Γιατι τα παιδια, πρεπει να "τριβονται" στη ζωη.
    Και να μαθαινουν, οτι τιποτα δε χαριζεται ,αλλα κερδιζεται.
    Τα αφησαν,να ανεβουν στο Λυκειο, σχεδον ολα, χωρις να εχουν τα φοντα γι αυτο,με αποτελεσμα σημερα,να βρισκονται μετεωρα, χωρις προσοντα και να κλαινε ομαδικα,η να τα σπανε ολα.
    Διοτι βεβαια, δεν μπορουν να κανουν χειρωνακτικες δουλειες,τα πριγκηποπουλα.Γι αυτο, εχουμε τους Αλβανους, και λοιπους δουλους.
    Ετσι δεν ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή