Οι εκλογές τελείωσαν. Η δημοκρατία νίκησε. Έτσι τουλάχιστον συνηθίζουμε να λέμε. Ο ιστορικός του μέλλοντος θα κληθεί να το βεβαιώσει ή να το διαψεύσει.
Ο κ. Γ.Παπανδρέου καλείται να σχηματίσει κυβέρνηση. Η νίκη του ΠαΣοΚ ήταν μεγάλη.
Τόση που ούτε στην Ιπποκράτους το πίστευαν. Οι κυλιόμενες δημοσκοπήσεις που είχαν στα χέρια τους και απεικόνιζαν τις τάσεις του εκλογικού σώματος τις τελευταίες ημέρες της προεκλογικής περιόδου, δεν είχαν καμία σχέση με το χθεσινό αποτέλεσμα. Οι διαφορές κυμαίνοντας γύρω στο 4% με «μαξιλαράκι» + - 0,8%
Αυτό αυτομάτως επιδέχεται ΔΥΟ ΜΟΝΑΧΑ εξηγήσεις. Η πρώτη είναι ότι απλά οι δημοσκόποι της Ιπποκράτους δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο.
Θα μπορούσε να ήταν η αλήθεια , εάν δεν τύγχανε τα ποσοστά που υπολόγιζαν να συνέπιπταν με αυτά των αντιστοίχων δημοσκόπων που δούλευαν για την Νέα Δημοκρατία.
Άρα αυτομάτως θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε σε συμπεράσματα του τύπου «ότι οι δημοσκόποι και η επιστήμη τους στο σύνολό τους αποδεικνύονται ότι στερούνται αποτελεσματικότητας».
Φυσικά ένα τέτοιο συμπέρασμα ...στερείται απλής λογικής και σοβαρότητας. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η στατιστική επιστήμη βάσει των οποίων κινούνται οι δημοσκοπήσεις είναι κλάδος των εφαρμοσμένων μαθηματικών.
Φυσικά μη μπερδεύουμε τις πολιτικές δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται και «στήνονται» βάσει συγκεκριμένων παραμέτρων προς εξυπηρέτηση των παραγγελιοδόχων, με τις δημοσκοπήσεις που ΔΕΝ δημοσιεύονται και βάσει των οποίων κινούνται και πορεύονται τα πολιτικά κόμματα. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Η δεύτερη εξήγηση απαιτεί ...ποικιλόμορφη ανάλυση και σκέψη που για διαφόρους λόγους δεν είναι της παρούσης. Ο καθένας καλείται να βγάλει τα συμπεράσματά του, πως ένα ποσοστό 3,2% -4,8% τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές, την ημέρα των εκλογών ξαφνικά διαμορφώθηκε στο... 9%-10% !!!
Ο Κώστας Καραμανλής έδωσε ένα πρωτοποριακό βήμα για την πολιτική ιστορία μας. Πολιτικός ηγέτης που προχωρά σε εκλογές λέγοντας τις δυσάρεστες αλήθειες δεν υπήρξε ποτέ μέχρι σήμερα.
Από τους υπολοίπους πολιτικούς (όλων των αποχρώσεων) εξαρτάται να ακολουθήσουν τα βήματά του διαλέγοντας τον δρόμο της αλήθειας, της εντιμότητας, της σεμνότητας και της αγάπης για την πατρίδα. Τον δρόμο τον δύσβατο . Τον δρόμο που απαιτεί γενναιότητα και υπευθυνότητα πολιτικών και ...πολιτών .
ΥΓ. Από κανέναν βέβαια δεν θα πρέπει να διαφεύγει ότι ο Κώστας Καραμανλής θα παραμείνει ενεργός πολιτικός.
Ο κ. Γ.Παπανδρέου καλείται να σχηματίσει κυβέρνηση. Η νίκη του ΠαΣοΚ ήταν μεγάλη.
Τόση που ούτε στην Ιπποκράτους το πίστευαν. Οι κυλιόμενες δημοσκοπήσεις που είχαν στα χέρια τους και απεικόνιζαν τις τάσεις του εκλογικού σώματος τις τελευταίες ημέρες της προεκλογικής περιόδου, δεν είχαν καμία σχέση με το χθεσινό αποτέλεσμα. Οι διαφορές κυμαίνοντας γύρω στο 4% με «μαξιλαράκι» + - 0,8%
Αυτό αυτομάτως επιδέχεται ΔΥΟ ΜΟΝΑΧΑ εξηγήσεις. Η πρώτη είναι ότι απλά οι δημοσκόποι της Ιπποκράτους δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο.
Θα μπορούσε να ήταν η αλήθεια , εάν δεν τύγχανε τα ποσοστά που υπολόγιζαν να συνέπιπταν με αυτά των αντιστοίχων δημοσκόπων που δούλευαν για την Νέα Δημοκρατία.
Άρα αυτομάτως θα μπορούσαμε να οδηγηθούμε σε συμπεράσματα του τύπου «ότι οι δημοσκόποι και η επιστήμη τους στο σύνολό τους αποδεικνύονται ότι στερούνται αποτελεσματικότητας».
Φυσικά ένα τέτοιο συμπέρασμα ...στερείται απλής λογικής και σοβαρότητας. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η στατιστική επιστήμη βάσει των οποίων κινούνται οι δημοσκοπήσεις είναι κλάδος των εφαρμοσμένων μαθηματικών.
Φυσικά μη μπερδεύουμε τις πολιτικές δημοσκοπήσεις που δημοσιεύονται και «στήνονται» βάσει συγκεκριμένων παραμέτρων προς εξυπηρέτηση των παραγγελιοδόχων, με τις δημοσκοπήσεις που ΔΕΝ δημοσιεύονται και βάσει των οποίων κινούνται και πορεύονται τα πολιτικά κόμματα. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Η δεύτερη εξήγηση απαιτεί ...ποικιλόμορφη ανάλυση και σκέψη που για διαφόρους λόγους δεν είναι της παρούσης. Ο καθένας καλείται να βγάλει τα συμπεράσματά του, πως ένα ποσοστό 3,2% -4,8% τρεις ημέρες πριν από τις εκλογές, την ημέρα των εκλογών ξαφνικά διαμορφώθηκε στο... 9%-10% !!!
Ο Κώστας Καραμανλής έδωσε ένα πρωτοποριακό βήμα για την πολιτική ιστορία μας. Πολιτικός ηγέτης που προχωρά σε εκλογές λέγοντας τις δυσάρεστες αλήθειες δεν υπήρξε ποτέ μέχρι σήμερα.
Από τους υπολοίπους πολιτικούς (όλων των αποχρώσεων) εξαρτάται να ακολουθήσουν τα βήματά του διαλέγοντας τον δρόμο της αλήθειας, της εντιμότητας, της σεμνότητας και της αγάπης για την πατρίδα. Τον δρόμο τον δύσβατο . Τον δρόμο που απαιτεί γενναιότητα και υπευθυνότητα πολιτικών και ...πολιτών .
ΥΓ. Από κανέναν βέβαια δεν θα πρέπει να διαφεύγει ότι ο Κώστας Καραμανλής θα παραμείνει ενεργός πολιτικός.
Κατα την ταπεινή μου γνώμη, τα δύο κόματα έχουν μια βάση ψηοφόρων γύρω 35%. Επιπλέον υπάρχει ένα 10-15% που εύκολα μετακινείται, και τα κριτήρια για την μετακίνησή του είναι κυρίως ιδιοτελή (ρουσφέτια, γοήτρο, φόβος ρεβανσισμού). Αν επομένως πείσεις αυτό το 10-15% ότι εσσύ κερδίζεις, νομίζω πως είναι πολύ εύκολο να έχεις μια τέτοια διαφορά σε μια περίοδο έντονης δυσαρεσκειας προς την κυβέρνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάμαι ότι το 2004 μέχρι το απόγευμα δεν πίστευα τα exit polls που είχα ήδη μάθει. Τα ΜΜΕ τότε είχαν καταφέρει να μην υπάρξει αυτή η πεποίθηση νίκης της ΝΔ. Φαντάσου τότε τα ΜΜΕ να παίζαν λίγο ΝΔ, ποια θα ήταν η διαφορά...
Απο το συνθημα η δημοκρατια νικησε στο συνθημα οι νταβαδες νικησαν... ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι νταβαδες της χωρας οι πραγματικοι κυβερνητες σημερα γελουν σαρδονια...ολα αρχισαν απο την δηλωση του Καραμανλη στου Μπαιρακταρη για τα λαμογια που λυμαινονται τον τοπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήη ελπιδα χαθηκε οριστικα σημερα για την ελλαδα..μετα το Καραμανλη κυριολεκτικα το χαος.Οι γνωστοι Πασοκοι με το βρυκολακιασμα τους οταν κατεχουν εξουσια θα μας πιουν το αιμα..ο ζορζ καλο παιδακι ειναι και αυτο ειναι το τρομακτικο...καλο παιδακι στην πρωθυπουργια με τιε υαινες τους νταβαδες και τα λαμογια στο κομμα,εκρηκτικος συνδιασμος.Εγω παντως αν ο Καραμανλης δεν ειναι στην αρχηγια δεν ψηφιζω ΝΔ!
Διαπλεκομενοι υπερ της Πατριδος...
αχ καημενη μου ελλαδα....
Είναι ταπεινωτικό να βλέπεις τους ποικίλλους αλλοδαπούς και ημεδαπούς "παράγοντες" να κάνουν επίδειξη δύναμης κάνοντας το μαύρο άσπρο και επιβάλλοντας με άνεση τον "εκλεκτό" τους, όσο κι αν αυτός είναι καταφανέστατα ένας άνθρωπος ακατάλληλος για τη διακυβέρνηση της χώρας. Κατά τα λοιπά, μπορεί μεν το θέμα που θίγεις, φίλε πολίτη, να μην είναι "της παρούσης", θα περιμένω όμως με ενδιαφέρον να το αναλύσεις σε κάποια επόμενη ανάρτηση. Ευχαριστώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Χ.
Αυτά που κρίθηκαν ότι δεν είναι "της παρούσης" είναι τα σημαντικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί λοιπόν όλοι οι δημοσκόποι έβλεπαν 5% διαφορά καθ τελικά ήταν διπλάσια;
Συλληπητήρια σε όλους τους Έλληνες. Δεν γνωρίζω το τι ακριβώς έγινε -- αλλά η ψυχολογία του κόσμου επηρρεάστηκε από διεθνή και "εγχώρια" (αστείο αυτό) ΜΜΕ που ΟΛΑ μα ΟΛΑ στην ουσία υποστήριζαν το ΠΑΣΟΚ. Οι ΗΠΑ θέλουν να μην είμαστε στη μεση με το θέμα του αγωγού ΑΜΒΟ. Η διακοπή της συμφωνίας μας με τη Ρωσία που σιγουρα τωρα θα κάνει ο Παπανδρέου (αυτο σημαινει οτι θα ξανασκεφτει το συμφωνητικο) θα δώσει και τη δυνατότητα στην ΠΓΜΔ να "γινει" επίσημα πια 100% "Μακεδονία" άτρητη αφου τη χρειάζονται για να υπάρχει ισορροπία στην περιοχή του πετρελαίου -- και το ξήλωμα συνεχίζεται (αλλωστε ο Γιωργάκης ανοιχτά έχει μιλήσει ότι δεν έχει πρόβλημα μέχρι και να δώσει μερικά στρέμματα γης για να κοιμάται ... ήσυχος). Δεν κατάλαβαν πολλοί ότι δεν έχουμε την ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ να ΠΑΙΖΟΥΜΕ το τι θα ψηφίσουμε. Ακόμα και οι ΗΠΑ χωρίς πολιτικό τρόπο σκέψης -φεραίφωνα ενός δικτατορικού οπορτουνιστικού δικομματισμού-- κατάλαβαν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ότι όσο κι αν είναι "ολοι το ιδιο" ο Μπους ήταν χείριστος των ... χοίρων. Δεν αγαπώ κανέναν από τους πολιτικούς, αλλά ειπαμε, το μη χείρον βέλτιστον ... αυτη ειναι η πραγματικοτητα, αφου δεν εχουμε αλλη επιλογη. Μονο που στην Ελλάδα ο ρολος αυτης της αρχης ειναι ακομα πιο σημαντικός, γιατι ένας και μόνο Μπους αρκεί να φέρει τη συνολική καταστροφή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δεύτερη εξήγηση πολίτη που είναι και η μοναδική ,είναι ότι κάποιοι μέσα από την ΝΔ, έπαιξαν χονδρό παιχνίδι ψηφίζοντας ΠΑΣΟΚ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα φανεί και με τα τελικά αποτελέσματα ανά περιοχή.
Βέβαια όλη αυτή η ραδιουργία που στήθηκε απαιτεί σκληρό, συντεταγμένο και συνχρονισμένο πυρήνα.
Τέτοιος μόνο ένας υπάρχει μέσα στην ΝΔ.
Αλλά περισσότερα θα φανούν στις επόμενες ημέρες. Άλλωστε τίποτα δεν μένει κρυφό όταν απαιτείται συντεταγμένη προσπάθεια.
Στόματα για τον ένα ή άλλο λόγο θα ανοίξουν που μαζί με την λεπτομερή εξέταση των περιφερειών θα αποκαλύψουν την αλήθεια.
Θα υπάρξουν εξελίξεις εσωκομματικές στην ΝΔ που θα εκπλήξουν πολλούς.
Του την έστησαν του Καραμανλή και τον έστειλαν αδιάβαστο.Και αυτόν και το επιτελείο του!
Περίμενε και θα δεις!
Γιατί τόσες και άλλες πολλές αναλύσεις που θ' ακολουθήσουν!! Γιατί όχι η πιο απλή παραδοχή, ότι ο Καραμανλής (είτε έκων, είτε άκων) ήταν ο πιο "λίγος" πρωθυπουργός που κυβέρνησε ποτε αυτήν τη χώρα. Αν εξαιρέσουμε τα σκάνδαλα, ήταν ο κατ' εξοχήν πρωθυπουργός του "τίποτα"
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κ. Καραμανλής ήταν ο μόνος πρωθυπουργός που ήταν άνθρωπος, και πραγματικά Έλληνας. Το σίγουρο είναι πως μετά την παραίτηση του Καραμανλή πολλοί νεοδημοκράτες θα φύγουν!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταξύ αυτών και εγώ!
Χτες ψήφισα ΝΔ και ήλπιζα ότι θα κερδίσει. Το έκανα με πολύ βαριά καρδιά, απλά και μόνο ελπίζοντας ότι ο ΓΑΠ θα φύγει από την πολιτική. Τουλάχιστον τώρα έφυγε ο έτερος της δυάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλοι, ωραία τα συνωμοσιολογικά που αναφέρετε σήμερα, αλλά και όλους τους προηγούμενους μήνες. Δέχομαι και γω ότι υπήρξε χειραγώγηση της κοινής γνώμης. Ωστόσο αυτό που σήμερα πρέπει και οι υποστηρικτές της ΝΔ να παραδεχτούν, είναι ότι ο ΚΚ αποδείχτηκε συνολικά ανεπαρκής για την παρτίδα. Είχε τις καλύτερες προθέσεις, το δέχομαι αυτό. Ωστόσο αυτό δεν αρκεί. Ο ΓΑΠ κέδρισε απλά επειδή ο κόσμος ήθελε μία ελπίδα και αυτή δυστυχώς δεν του την προσέφερε ο ΚΚ. Κέρδισε επίσης επειδή ο κόσμος θύμωσε πολύ που ο ΚΚ έκανε και πάλι πρόωρες εκλογές. Ας περίμενε να τον ρίξει ο ΓΑΠ τον Μάρτιο και ας προσπαθούσε να γυρίσει το παιχνίδι. Ή τουλάχιστον, ας έφερνε προς ψήφιση όλα τα σκληρά νομοσχέδια που περιέγραφε και μόλις συναντούσε αντιδράσεις (λ.χ. από τα συνδικάτα) και παρατεταμένες απεργίες ας κατέφευγε στις κάλπες. Τότε το αποτέλεσμα σίγουρα θα ήταν ευνοϊκότερο.
Έχω βαρεθεί να ακούω ότι ο ΚΚ έχει κακούς συμβούλους. Αυτό βεβαίως είναι αλήθεια. Είχε χείριστους συμβούλους. Εκεί όμως φαίνεται και ο πραγματικός ηγέτης, που δεν άγεται και φέρεται από αυτούς...
Πάντως σύντομα ο ΓΑΠ θα απογοητεύσει τον κόσμο. Και επειδή έχουν επενδυθεί σε αυτόν πολλές ελπίδες, η απογοήτευση θα είναι τεράστια. Πρέπει να μπει τώρα ένας αξιόλογος πολιτικός στο τιμονι της ΝΔ. Ελπίζω ότι αυτός θα είναι κάποιος νέος τεχνοκράτης, όπως λ.χ. ο Χατζηδάκης.
otan OLOI oi "ndavades" twn mme vomvardizan epi 24wrou basews me pseudi me apati kai me skandalologia einai apolytws fysiologiko to 10%!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι πολύ δυσαρεστημένος με τον ΚΚ γιατί είχε 2 χρόνια ακόμα εντολή και παρέδοσε την εξουσία στον επικίνδυνο ΓΑΠ για να φάμε στραπάτσο και να έρθει μετά ως σωτήρας...ναι όλοι τον πολεμήσαν άσχημα μέσα κι έξω αλλά γιατί να βιαστεί για εκλογές? μόνο μη φάμε στραπάτσο και έρθει μετά ως σωτήρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστόφορε, πολύ σωστά! Επισυνέβη αυτό που είχε συμβεί με τον Εβερτ, όταν την βραδιά των εκλογών που έχασε η ΝΔ στην Αραβαντινού (πέρναγα εγώ ο ίδιος και το είδα με τα μάτια μου)γλεντούσαν και κακάριζαν. Λοιπόν πώς θα μπορούσε ένας Καραμανλής που
ΑπάντησηΔιαγραφή-κοντραρίστηκε με τον ίδιο τον Αμερικανό πρόεδρο στο Βουκουρέστι (όχι η Ντόρα)
-ΟΛΑ τα ΜΜΕ, ακόμη και η κρατική ΕΡΤ, ακόμη και κάποιες φορές κι αυτός ο Αδέσμευτος Τύπος ήταν εναντίον του
-οι πάντες αγιοποιούσαν δύο μόνον πολιτικούς (και να με συγχωρέσουν) ανίκανους από όλο το πολιτικό φάσμα:τον Παπανδρέου και τον Καρατζαφέρη
-οι δικοί άνθρωποι της παράταξης Τσιτουρίδης, Παυλίδης, Τατούλης, Μανώλης, Γιαννοπουλος, Γιακουμάτος κ.α. αναρίθμητοι του κόβαν τα πόδια της καρέκλας του
-που επειδή δεν έβρισκαν τίποτα προσωπικό να του προσάψουν ως σκάνδαλο , εφευρίσκαν Ζαχόπουλους και κουμπάρους και Βατοπέδια (για το τελευταίο που υπήρξε αθώωση και δικαίωση του ηγουμένου δεν έβγαλαν κιχ τα αθεόφοβα ΜΜΕ)
να πάρει μεγαλύτερο ποσοστό από αυτό που πήρε στις εκλογές; Η μάχη ήταν άνιση και η τράπουλα σημαδεμένη από φίλους και εχθρούς. Λυπάμαι, γιατί αυτά που γίνονται τώρα στη ΝΔ (είμαι βέβαιος ότι θα ξεπεραστουν)είχαν γίνει και στο ΠΑΣΟΚ και θα ξαναγίνουν.....
Το σφάλμα εν τέλει της παράταξης: ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΄ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΤΗ ΝΔ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΘΕΛΕΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΙΟΡΙΤΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΓΑΙΑ ΠΥΡΙ ΜΥΧΘΙΤΩ!
ΙΛΙΑΣ μιλάμε για τον Καραμανλή αγόρι μου, όχι για τον Ανδρέα Παπανδρέου που δεν μπόρεσε να φιάξει ούτε τον δρόμο που πάει στο χωριό του:Την εθνική Κορίνθου-Πατρών. Μην εθελοτυφλείς. Ο Καραμανλής (και ο τότε και ο νυν)άφησαν έργα στην Ελλάδα. ΄Οχι ρεμούλες Χρηματιστήρια Κτηματολόγια και Μιμές....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι δεν παίρνετε υπόψιν σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα γαλάζια παιδιά ταπεινώθηκαν. Δεν έγινε ούτε ένας διορισμός. Τους έκλεισαν την πόρτα. Γεναιόδωρα μοριοδότησαν με 50% τα 200.000 πράσινα παιδιά που είχαν σύμβαση με το δημόσιο.
Μου το είπε κάποιος παραστατικά αυτές τις ημέρες: Η ΝΔ έκανε γενικότερο καλό (δρόμους, έργα, γέφυρες, συνβάσεις,βοήθησε πολύτεκνους). Σε προσωπικό επίπεδο όμως δεν βοήθησε κανέναν. Επίσης το ότι ο ΛΑΟΣ εισέπραξε 1,2% από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ 8,5%-9% τα λέει όλα. Ήταν ψήφος διαμαρτυρίας.
ΑΠΟ Κ.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Πολίτη,
Δεν νοιώθω καμμία στενοχώρια, ούτε λύπη, για το αποτέλεσμα αυτό. Υπήρξαν πολλά λάθη που οδήγησαν σε μέρος αυτού του αποτελέσματος. Νοιώθω όμως ταπείνωση γιατί οι εντόπιοι καρχαρίες και τα πιράνχας εξ εσπερίας πέτυχαν και με το παραπάνω τον σκοπό τους.
Σύντομα οι ψηφοφόροι που νομίζουν πως αυτοί τιμώρησαν τον Καραμανλή θα αντιληφθούν πως έγιναν μαριονέττες πλοκάμιών που καμμιά σχέση δεν έχουν με το εθνικό ή οικονομικό συμφέρον της χώρας. Αντιθέτως.
Σύμφωνοι έγιναν λάθος επιλογές σε προόσωπα, λάθος επιλογές σε χρόνους αντιδρασης, λάθος σε τρόπους αντίμετώπισης οργανωμένων συμφερόντων.
Πιστεύω πάντως πως όταν κατακαθίσουν οι κουρνιαχτοί της ήττας απο την μια πλευρά και της νίκης από την άλλοι θα φανεί και η αιτία του αποτελέσματος αυτού.
Ας είμαστε όμως και λίγο sportsmen και ας συγχαρούμε τους φίλους μας που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ.
Ευχαριστώ
κ.Π
Ένα μήνυμα προς όλους τους Νεοδημοκράτες που τον τελευταίο καιρό το παίζανε "πολιτικά" συνειδητοποιημένοι θέλω να δώσω και λέγανε διάφορα κουλά του τύπου "τι έκανε ο Καραμανλής για μένα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΦάτε λοιπόν τώρα στη μάπα το Πασόκ για τα επόμενα 20 χρόνια, φάτε στη μάπα τη διάλυση της Ν.Δ και μην ακούσω κανέναν από αυτούς να παραπονεθεί. Σε όποιον και να δίνανε τον αέρα του 10% θα π#δ@γ€ όλη μέρα.
Signomi Ilia 6.39, eise anorimos, kai ektos topou kai xronoy. Eleos!
ΑπάντησηΔιαγραφήMe ta sxolia sou file, apla dixneis to epipedo sou, tin alazonia sas, kai ola afta pou andiprosopeveis. Den argisan na fanoun... thema oron itan.
Polloi apo emas, embenvstikame apo ton Karamanli, psifizame Nea Dimokratia mono kai mono epeidi itan o Karamanlis kai ksana asxolithikame me tin politiki skini logo tou Karamanli.
Andiprosopeve, gia mena tolaxiston, ola ta stoixeia enos megalou igeti.
Otan enas anthropos katarei den tou rixnoume mia akoma na paei pio vathia, m'akous! Alla afto eine to epipedo sas.
Ego den ksana psifizo ND, oxi giati den pistevo stin ideologia tou kommatos, alla giati aftos o Megalos Igetis palepse monos tou aftes tis ekloges gia olous. Ton afisan na paei gia kanoniki sfagi.
Ean afto to sxediasan mesa apo to komma, i piso apo afton eixan simfonithi alla gia tin pliri apokefalisi tou... tote den exoun adiko pou lene giati fevgei o kosmos apo tin politiki, kai tin apaksioni endelos.
Kai aftos... akoma kai sto telos, koitakse na prostatepsi ta stelexoi tis omadas tou, kai pire oli tin efthini pano tou... den perigrafete to megethos tou anthropou. Apla Igetis!
Αγαπητε Πολιτη τα αποτελεσματα δειχνουν οτι οι νταβαδες ειναι παντοδυναμοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοι ειναι οι κρουνοι που ελεγχουν οι κυριαρχοι για να εισερχονται στην Ελλαδα οι εντολες τους.
Το αποκαρδιωτικο ειναι οτι αυτοι ελεγχουν τις οποιες νοητικες λειτουργιες των Ελληνων.
Ας ετοιμαζομαστε για το "Shock Therapy" που θα ακολουθηση.Σκοπια,Αιγαιο,Θρακη και Κυπρος θα ειναι οι επομενες απεμπολησεις των ελληνικων δικαιωματων.Βεβαια η συγχορδια των νταβαδων θα μας τσαμπουναει το γνωστο παραμυθι για ρεαλιστικες λυσεις για Ελλαδα μικρη και διαφορα αλλα.Η εμπειρια απο τα Ιμια υπαρχει ηδη.
Βεβαια ο κυριαρχος λαος αποφασιζει παντα.Αποφασιζει οτι πιο σπουδαιο ειναι να παιρνει προσωπικα δανεια για να πηγαινει διακοπες και να ψηφιζει οποιον τον παραμυθιαζει οτι θα χαρισει αυτα τα δανεια.
Και το δυστηχημα ειναι οτι δεν φαινεται φως απο πουθενα.
Μην αυταπατάσθε κύριοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νίκησε ο κακομοίρης ο Γιωργάκης.
Ο άλλος Γιωργάκης νίκησε.
Μπόμπολας και ξερό ψωμί.
Κυριολεκτικά.
Η εξηγηση ειναι πολυ απλουστερη απο τους Ρωσους,τους νταβαδες ή αλιεν απο το διαστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ψηφοφοροι θελουν μερικα πραγματα και δεν ζουν μονο με οραματα αγωγων πετρελαιου.
Ο Καραμανλης απογοητευσε σχεδον ολες τις κοινωνικες ομαδες που τον ψηφισαν το 2004.
Οι θρησκευομενοι περιμεναν επιστροφη του θρησκευματος στις ταυτοτητες και εισεπραξαν εκκλησιαστικα σκανδαλα.
Οι νοικοκυραιοι περιμεναν παταξη του εγκληματος,της λαθρομετναστευσης και της αναρχιας και εισεπραξαν την καταστροφη της Αθηνας απο τους αναρχικους και διαδηλωσεις ισλαμιστων.
Οι μικροεργολαβοι περιμεναν καποια εργα και εισεπραξαν μπομπολοκρατια.
Οι ιδεολογοι της δεξιας περιμεναν καποια αλλαγη και εισεπραξαν την καταψηφιση του αντικομμουνιστικου μνημονιου του Συμβουλιου της Ευρωπης μονο απο τη ΝΔ απο ολα τα ευρωπαικα κεντροδεξια κομματα.
Οι παναθηναικοι και οι αεκτζηδες περιμεναν καποια αλλαγη στο ποδοσφαιρο και ειδαν μια απο τα ιδια.
Τελικα ποιοι ικανοποιηθηκαν απο τον Καραμανλη;
Η Παπαρρηγα για το μνημονιο και τις συνταξεις στους ανταρτες που εδωσε,το indymedia για την απροσκοπτη δραση του και οι προοδευτικοι δημοσιογραφοι της ΕΡΤ για τα αριστερα ντοκυμανταιρ που επαιζαν συνεχεια.
Μονο που αυτοι ΔΕΝ ψηφιζουν Νεα Δημοκρατια.
Είμαστε για κλάματα. Ελπίζαμε η ΝΔ και ο Καραμανλής να βάλουν μια τάξη στο τόπο αλλά κατάφεραν μέσα σε 5 χρόνια να ξαναφέρουν το ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ, που το 2007 ήταν έτοιμος να φύγει με τις κλοτσιές απο την αρχηγία του κόμματος, στην εξουσία. Πολύ φοβάμαι ότι θα τους φάμε στη μάπα για άλλα 15 χρόνια !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γιατί ο Καραμανλής παρέδωσε την εξουσία στον ΓΑΠ μόνο ο ίδιος το ξέρει. Εμείς απλά φανταζόμαστε. Τους πραγματικούς λόγους θα αργήσουμε ενδεχομένως πολύ να τους μάθουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον "πίεσαν..." αφόρητα και λύγισε (θερμό επεισόδιο και απώλεια ελληνικού εδάφους)? Μπορεί.
Εκβιάστηκε σε τέτοιο βαθμό, που δεν αντέξε? Μπορεί.
Είναι απόφαση προσωπικής τακτικής να κάνει πίσω για λίγο καιρό...? Μπορεί.
Έχασε την στήριξη των Ρώσων γιατί ο Πούτιν τα βρήκε (προς το παρόν...) με τους Αμερικάνους και τους Τούρκους? Μπορεί.
Είχε χάσει εντελώς τον έλεγχο του κόμματος και έκαναν παιχνίδι άλλοι...? Μπορεί.
Υπερεκτίμησε την απήχηση που είχε στον κόσμο? Μπορεί.
Εγκαταλείπει εντελώς την πολιτική? (αν και αυτό μου φαίνεται λίγο απίθανο) Μπορεί.
ΑΡΓΗΣΕ να πάρει τσεκουράτε αποφάσεις την κατάλληλη ώρα? Μπορεί.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ??? ΜΠΟΡΕΙ.
Μ.
ΠΡΩΘΥΠΟΥΓΟΣ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΣΑΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ!!!ΘΑ ΤΟΝ ΖΗΤΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ...ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ!!!!
ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΓΑΠ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ 'Η ΘΑ ΜΕΝΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ????????
Είμαι 'δεξιός' και με θλίψη επιβεβαιώνω ότι οι 'δεξιοί' είναι πάντα ηλίθιοι και παραδόπιστοι. Γνωρίζω 'φανατικούς' νεοδημοκράτες που δεν κατέβηκαν να ψηφίσουν καν, επειδή ο βουλευτής που στήριζαν δεν τους έκαναν τα ρουσφέτια.
ΑπάντησηΔιαγραφήmallon tha symfoniso me ton ilia... katevika apo vrykselles na psifiso nd ohi giati imoun euharistimeni, alla giati den ithela na parei to pasok 7% (etsi nomizame) kai thymithei tis palies kales meres tis allazonias. kai ti egine? pire 10%... pire 10 oloklires posostiaies monades me ena papandreou na apofevgei ta mme kai na anevainei stin omilia tis thessalonikis horis oute mia leksi (ma oute mia) gia tin eksoteriki politiki.
ΑπάντησηΔιαγραφήo ilias omos ehei mallon dikio: opos akousa apo arketous ndimokrates filous kai syggeneis, o karamanlis itan atolmos... auto elegan oloi... o enas elege oti den patakse ti forodiafygi, o allos elege oti den patakse tin pasokokratia, o allos elege oti afine ta skandala na ksefouskosoun kai na svisoun prota kai meta na parei kefalia...
irthe kai i diethnis oikonomiki krisi kai einai logiko se hores sa tis dikes mas (tis mesogeiakes), o kosmos na strafei kata tis yparhousas kyvernisis opoia ki an einai auti gia na deiksei tin apolyti dysforia kai tin apelpisia tou.
o papandreou gia mena einai ena apolyto erotimatiko pou eggyzei ta oria tou anekdotou: an auta pou diavasa ki akousa kai diavazo einai alitheia tha pesei poly gelio (i klama): apo ti mia den kseroume ti tha kanei sta eksoterika, apo tin alli yposhetai na mas sosei mesa se 100 meres me molis 3 dis euro pou (fysika, fysika) YPARHOUN, apo tin alli krataei, leei, ta hartia tou kleista os pros tin dianomi rolon sti kyvernisi alla mallon "tha kyvernisei me ena kleisto kyklo eksovouleutikon kai mi filon tis apolytou empistosynis tou"
auta ego den ta leo dimokratia: ta antilamvanomai os oikogeneiokratia kai symmoritokratia (in a manner of speaking, opos lene kai sta ellinika)
kai ena teleutaio: diavasa olo to hartomani ton dyo megalon komaton, oli tin yposhologia, tis varygdouposynes, ta megaloshima sotiria citata, kai auti ti g......i leksi "anadasosi" de thymamai na tin pire to mati mou (ohi den eimai oikologa)
Το τι λέγανε οι δημοσκοπίσεις δεν έχει καμία σημασία. Το θέμα είναι ότι ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ απογοήτευσε τους Έλληνες και αυτό δεν του το συγχώρεσε ο λαός. Αυτό που έκανε ήταν ΤΙΠΟΤΑ. Δεν πήρε χαμπάρι το ΒΑΤΟΠΕΔΙ , δεν πήρε χαμπάρι τι γινόταν στην Ελλάδα και στους Έλληνες. Δεν μπορεσε να κρίνει πότε να κάνει εκλογές κτλ. Τελικά το όλο προφιλ του μήπως ήταν δημιούργημα του Ρουσόπουλου που καρέρευσε μαζί με τον Ρουσόπουλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΓΕΛΑΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάλυση των αιτίων της ήττας προϋποθέτει την πλήρη καταγραφή των απόψεων όλων των μερών που άμεσα ή έμμεσα είχαν εμπλακεί στην διαχείριση της εξουσίας κατά την διάρκεια τηςε κυβερνητικής θητείας. Πολύ περισσότερο όμως προϋποθέτει την καταγραφή των απόψεων των απλών μελών ή υποστηρικτών του κόμματος, αλλά και τελικά της κοινωνίας, η οποία είναι και αυτή που θα κληθεί να επιδοκιμάσει ή να αποδοκιμάσει την λύση που θα επιλεγεί. Κατά την άποψή μου είναι πλέον καιρός η ΝΔ να αποκτήσει σαφές ιδεολογικό στίγμα και να καταθέσει απλές και ρεαλιστικές προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων της ελληνικής κοινωνίας. Η διαχείριση της εξουσίας δεν ήταν ποτέ και δεν θα μπορούσε ούτε και τώρα να είναι αυτοσκοπός ή ιδεολογία.
Τέλος αναφορικά με τις διαδικασίες εκλογής νέου Πρόεδρου του κόμματος, για όποιον δεν εθελοτυφλεί είναι σαφές ότι καμία από τις λύσεις που προωθούνται δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας. Καλό θα ήταν οι εκλέκτορες να συνειδητοποιήσουν ότι το κόμμα χρειάζεται να εκλέξει ως πρόεδρό του έναν νέο άνθρωπο, ο οποίος όχι μόνο θα είναι πολιτικά επιτυχημένος και αποδεκτός από την ελληνική κοινωνία αλλά θα μπορεί και να την εμπνεύσει. Δυστυχώς για το κόμμα ο μόνος άνθρωπος ο οποίος εκπληρώνει αυτές τις προϋποθέσεις στην παρούσα φάση είναι ο κ. Χατζηδάκης. Ήταν ο μόνος επιτυχημένος υπουργός, ο οποίος παρήγαγε έργο και πολιτική. Δεν έχω καμία σχέση με τον άνθρωπο και μάλιστα νομίζω ότι δεν του ταιριάζει και ο ρόλος του αρχηγού, αλλά εκεί που έφθασαν τα πράγματα είναι η μόνη συνετή επιλογή για όποιον έχει σχέση με την κοινωνική πραγματικότητα.
Μην ψάχνεστε,Ο παραπάνω Ανώνυμος 10:24 τα λέει όλα,μην τα ξαναγράφω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί όλοι μας εδώ που συζητούμε δεν βάζουμε και τον ανθρώπινο παράγοντα; Οποιος από μας και να ήταν και να είχε τόσο πόλεμο μέσα και έξω από το σπίτι του ή ίσως ίσως και να του "απειλούσαν" οικογένεια, παιδιά, ή και τον ίδιο, τί θα κάναμε. Θα λέγαμε α σιχτίρ και θα δίναμε πέντε μούντζες σε όλους αυτούς που μας πίκραναν και θα περιοριζόμασταν σε ανασύνταξη. Μήπως κάτι τέτοιο έκανε ο Καραμανλής; Μήπως βλέπει πιο μακρυά από τους ειδήμονες που αναλύουν επί μισθώ τις πολιτικές εξελίξεις και περίμενει. Περιμένει την ανασύνταξη των δυνάμεών του. Πάντως, ένα ήταν το μεγάλο του λάθος: Η ΗΠΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ! Αν το 2004 με περηφανή νίκη (45,3 μονάδες από το Πασοκ και όχι όπως σήμερα το Πασοκ με 43,9 που εκστασιάζονται οι ειδήμονες) έβαζε τα πράγματα στη σωστή τους θέση (τους κλέφτες στη φυλακή, τους πρασινοφρουρούς που είχε αφήσει ως συμβασιούχους ξεκρέμαστους ο μέγας Σημίτης-χιλιάδες να πούμε-τους έστελνε από εκεί που ήρθαν) τώρα τουλάχιστον θα είχε την ικανοποίηση ότι οι τιμητές του σήμερα (ΓΑΠ)δεν θα μπορούσαν να μιλούν για διαφάνεια και άλλες τέτοιες παπαριές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως , ο Καραμανλής πιστώνεται ως ηγέτης αυθεντικός με όραμα. Τα άλλα που λένε οι πικραμένοι νεοδημοκράτες και οι αλαζόνες πασόκοι δεν αγγίζουν την πραγματικότητα.
ΣΣ. Δεν είμαι ΝΔ δεν είμαι ΛΑΟΣ δεν είμαι ΠΑΣΟΚ
Αγαπητέ ανώνυμε 11:48, μάλλον με πρόλαβες στο σχόλιο σου για τον Ρουσόπολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μεγάλος πόλεμος που δέχτηκε ο Ρουσόπολος τελικά δεν ήταν καθόλου τυχαίος...
Αυτός ήταν το δεξί του χέρι, πραγματικός σύμβουλος και πολύ σωστός. Αυτό ορισμένοι δεν το συγχώρησαν με τίποτα.
Αυτός τον συμβούλεψε για την στάση που κράτησε στο σχέδιο Ανάν.
Αυτός τον συμβούλεψε να τολμήσει τα ανοίγματα με την Ρωσία.
Αυτός μεθόδευσε την τακτική και θόλωσε τα πράγματα με το θέμα των Σκοπίων για να μπορέσει να φθάσει μέχρι τον Απρίλιο "αλώβητος" και να βάλει Βέτο.
Αυτός και η μεθοδός του, κέρδισαν τις εκλογές του 2007.
Ήταν ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΙΔΥΜΟ με υψηλό επίπεδο εθνικής συνείδησης και ευφυίας ε! αυτό κατάφεραν να σπάσουν.
Αυτό ίσως ήταν το μεγαλύτερο και μοιραίο λάθος του Καραμανλή. Σε αυτό δεν έπρεπε να λυγίσει.
Τις μελλοντικές κινήσεις Καραμανλή δεν μπορούμε ακόμα να τις ξέρουμε. Το βέβαιο είναι ότι δεν τελείωσε έτσι απλά...
Όσο για τον επόμενο αρχηγό της Ν.Δ. αν καταφέρει ο Σαμαράς να πάρει την αρχηγία, θα αλλάξουν πολλά.... το ΛΑΟΣ θα πάει περίπατο... ο Αντώνης θα ενώσει, και η "κυρία" θα χάσει πολύ μεγάλο μέρος από την δύναμη της.
Αν όμως καταφέρει και πάρει την αρχηγία εκείνη, κλάφτα... ο Καρατζαφέρης θα φθάσει το 25% (έτσι κι αλλιώς αυτό είναι το σενάριο που επιθυμουν οι "κύριοι" που σχεδιάζουν το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας).
ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΟΧΩΡΑ!!!
Μ.
Εγώ νιώθω ότι ο Καραμανλής ΜΑΣ πρόδωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δε μας πρόδωσε τώρα, αλλά από την ώρα που ξεκίνησε το πάρτυ με τη Ζαχοπουλιάδα. Εμείς το βλέπαμε ότι ερχόταν το ποτάμι να τον πνίξει, αυτός κοιμόταν? Που αντέδρασε? ΠΟΥΘΕΝΑ.
Τι στο διάολο συμβούλους έχει, που δεν οσμίζονταν τον καταιγισμό της σκανδαλολογίας?
Που πήγε το σεμνά και ταπεινά όταν οι περισσότεροι άρχισαν να βάζουν το χέρι στο μέλι και να τρώνε?
Αν έβγαινε τότε και έπαιρνε κάποια κεφάλια , τι αποτέλεσμα θα είχαμε χτες? Η μάλλον όχι χτες, αλλά το 2011, μιας και ο ΓΑΠ δε θα τολμούσε καν να σκεφτεί να πάει σε εκλογές, με αφορμή τον Πρόεδρο...
Τον Καραμανλή τον έφαγε η αναποφασιστικότητά του ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΗ. Δεν έκανε ΤΙΠΟΤΑ για να δείξει ποιοι τον υπονόμευαν με τις πράξεις τους. Αν τους δείξεις εύκολα μετά τους βάζεις στην άκρη. Ιδαιτέρως την εποχή που είσαι παντοδύναμος δεν μπορεί να σου φέρει αντίρρηση κανείς.
Τώρα το μόνο σίγουρο είναι, άλλη μια 20ετία ΠΑΣΟΚ , μιας και πολλοί δεν πρόκειται να στηρίξουν από δω και πέρα, όποια λύση προκύψει στη ΝΔ για πολλούς και διάφορους λόγους. Η εξήγηση νομίζω είναι ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ και δε χρήζει ιδιαίτερης ερμηνείας.
Εύχομαι καλή επιτυχία στο ΠΑΣΟΚ και ελπίζω να μην είναι επιζήμια για την πατρίδα η θητεία του. Τα "οικονομικά" ούτως ή άλλως για τον απλό κοσμάκη, θα συνεχίσουν να είναι πολύ δύσκολα, έως δυσβάσταχτα.
Ο Καραμανλής δεν απογοήτευσε τους έλληνες...Οι έλληνες απλά γοητεύονται με ωραίοποιημένες εικόνες....έχουμε απωλέσει ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά μας της δουλείας με στόχο την πρόοδο και θέλουμε βόλεμα και αραλίκι....
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε πάψει να σκεφτόμαστε, έχουμε πάψει να κρίνουμε και ακούμε ότι μας σερβίρουν τα ΜΜΕ.
Λαός που δεν ξέρει την ιστορία του, που δεν κοπιάζει για την ευημερία του και που τα θέλει όλα έτοιμα είναι καταδικασμένος...Αυτό αξ' άλλου δεν μαθαίνουμε από το δημοτικό στα παιδιά μας: μην ανησυχείς θα κάνεις φροντιστήριο, δεν χρειάζεται να τα μάθεις όλα στο σχολείο...Πόσοι από εμάς μαθαίνουμε στα παιδιά μας να διαβάζουν από πολλές πηγές, πόσοι από εμάς συμβάλουμε στην ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης, πόσοι από εμάς έχουμε κριτική σκέψη;;;Και από πότε σαν λαός αρχίσαμε να αναθρέφουμε έτσι τα παιδιά μας με το σκεπτικό της ελλάσωνος προσπάθειας και των μέγιστων ακόπιαστων προσδοκιών;;;;
Ο λαός μίλησε πλέον και καλό θα είναι σε λίγους μήνες να μην διαμαρτύρεται πως όλοι λένε ψέματα γιατί αυτόν που τους είπε την αλήθεια τον έστειλαν σπίτι του....
Καλό θα είναι να μην είμαστε πικρόχολοι, πάνω από όλα μετράει η ψήφος του λαού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά έπαιξαν ρόλο στη συντριβή της ΝΔ, άλλα σημαντικά και άλλα επουσιώδη.
Πρώτα, φταίει ο ίδιος ο Καραμανλής. Δεν έδωσε ξεκάθαρο ιδεολογικό στίγμα της ΝΔ, δεν έδωσε σημασία στην πολιτική επικοινωνία, άφησε τους νταβατζήδες να γιγαντωθούν και έκανε πολλά μα πάρα πολλά λάθη στην επιλογή των συνεργατών του. Τελευταία τραγικά παραδείγματα ήταν ο Αντώναρος και ο Ζαγορίτης.
Δεύτερο, φταίει ο λαϊκίστικος λόγος του Γιωργάκη που έταξε τα πάντα στους πάντες. Δεν είναι μοντέρνος πολιτικός και τις σαχλαμάρες που έταξε θα τις βρεί μπροστά του. Όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες, λέει ο λαός.
Τρίτο, φταίει η συναισθηματική και όχι ορθολογική προσέγγιση που έχουν μεγάλα τμήματα του λαού μας, που είναι πολιτικά ανώριμα. Όταν επιλέγεις με γνώμονα την ελπίδα και όχι την ορθολογική επιμονή στο στόχο, είναι φυσιολογικό να παίζεις συνεχώς ανάμεσα στην ελπίδα και την απογοήτευση.
Παρόλα αυτά πρέπει να δεχόμαστε κατάματα την αλήθεια.
Ο Γιωργάκης σήμερα είναι αδιαφιλονίκητος πρωθυπουργός, όχι τόσο γιατί έχει 160 βουλευτές αλλά γιατί έχει όλα τα Μ.Μ.Ε. μαζί του.
Αυτός ο παράγοντας είναι καθοριστικός.
Εάν προσπαθήσει φιλότιμα να νοικοκυρέψει το δημόσιο και να φέρει επενδύσεις από το εξωτερικό πρέπει όλοι να βάλουμε πλάτη.
Σε τελική ανάλυση το συμφέρον της Ελλάδας είναι πιό σημαντικό από το κομματικό συμφέρον της ΝΔ.
Εάν ο Γιωργάκης αρχίσει να κάνει υποχωρήσεις στα εθνικά θέματα ή να δανείζεται σαν να μην υπάρχει αύριο, πρέπει να τον πολεμήσουμε με κάθε τρόπο.
Κατά τη γνώμη μου πρέπει οπωσδήποτε να του δοθεί κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα να δούμε τις πραγματικές προθέσεις και δυνατότητές του.
Αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση δεν ταιριάζει στη φιλοσοφία της ΝΔ, που είναι το κόμμα των νοικοκυραίων και των σοβαρών ανθρώπων.Στο μεταξύ, άς αφήσουμε τα κοκορόμυαλα, φωνακλάδικα και ανεύθυνα παιδάκια του Καρατζαφέρη να παίξουν αυτό το ρόλο.
Πρώτα οι Ελλάδα, παιδιά.
Δεν έχω ψηφίσει ΠΑΣΟΚ τα τελευταία 20 χρόνια. Απλά δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους από μια παράταξη που εκλέχθηκε το 2004 με τις ελπίδες ενός πολύ μεγάλου μέρους του Ελληνικού Λαού, (πολύ μεγαλύτερου από αυτό που την ψήφισαν τότε) να έχει κολλήσει και να θεωρεί τον Καραμανλή "ηγέτη". Φανερώνει μια ανεξήγητη για το 2009(ξαναλέω 2009!!!)λατρεία στην οικογενειοκρατία , γιατί είναι δεδομένο ότι με την πρακτική που επέδειξε τα χρόνια που ήταν στην διακυβέρνηση της χώρας, φάνηκε ότι ήταν ένας άνθρωπος που του δόθηκε μια τεράστια ευκαιρία να αλλάξει τον τόπο, να αφήσει το στίγμα του στην πολιτική ζωή και στην ιστορία, και ο οποίος από απειρία και ανικανότητα θα μείνει στην Ιστορία αυτού του τόπου ως ο πρωθυπουργός που κατάφερε σε απίστευτα σύντομο χρονικό διάστημα να διαψεύσει εντελώς τις ελπίδες και τις προσδοκίες όχι μόπνο αυτών που τον ψήφισαν, αλλά και των πολύ περισσότερων πολιτών που τον πίστεψαν. Αν τώρα κάποιοι θέλουν να βλέπουν "διαπλοκές", "ΜΜΕ", "ξένους δακτύλους" και άλλα φαντάσματα, όπως λένε και στα αγγλικά, "Be my guest".... Προς θεού όμως να μην τους πάρουμε στα σοβαρά. Η κεντροδεξιά παράταξη είναι πολύ απαραίτητη για να την ρίξουμε σε αυτή τη λούμπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ IQ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ. ΤΟΥΣ ΕΤΑΞΕ 1% ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ.. ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟΥΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΗ ΖΩΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΕ..ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΙΛΆΝΕ ΓΙΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΕΣ, ΚΑΙ ΣΛΑΒΙΚΕΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΜΟΥΤΖΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ Μ?????? ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά έκανε που είπε την αλήθεια είναι άξιος συγχαρητηρίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ο Ελληνικός λαός δέν τον τιμώρησε γι'αυτό, τον τιμώρησε γιατί έχει την μεγαλύτερη ευθύνη της κατάστασης που επικρατεί σήμερα για χάρη της οποίας αναγκάστηκε να πεί αυτές τις σκληρές αλήθειες.
Κανείς δέν αμφιβάλει οτι το ΠΑΣΟΚ έχει βεβαρυμένο παρελθόν με σκάνδαλα, Ζήμενς, χρηματιστήρια αλλά η παταγώδης αποτυχία της οικονομικής πολιτικής Καραμανλή είναι εξώφθαλμη.
Ενδεικτικό της στάσης των Νεοδημοκρατών, είναι το ότι στις Σέρρες δεν άφησαν τον θείο Αχιλλέα να ολοκληρώσει το έργο του. 3 βουλευτές έβγαλε η ΝΔ, 4ος ο θείος!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο θεμα ειναι απο εδω και περα τι θα γινει...
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι να κοροιδευουμε και να χλεβαζουμε τον κ.Παπανδρεου....
πολιτικη αποψη δν εχουμε οταν κοροιδευεουμε καποιον αλλα οταν ειμαστε ενεργα μελη τς κοινωνιας και αποφασιζουμε να ακολουθησουμε καποια κομματα λογο τν ιδεολογιων τς...
ας αφησουμε λοιπον τς μικροαστικες κοροιδιες προς οποιοδηποτε κομμα και πολιτικο και ας κανουμε κατι και εμεις.....
Σου λένε οι νταβατζήδες και οι εξ Εσπερίας κινούντες τα νήματα στη χώρα μας. Αφού θα χάσει που θα χάσει η ΝΔ -το έχουμε προαποφασίσει- δεν παίρνουμε (με τη διαφορά 10%) και το κεφάλι του Καραμανλή; Να τόχουμε στο σαλόνι όπως αυτό του ελαφιού που σκοτώσαμε στο κυνήγι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουϊζ: Ποιός βοήθησε και στην Ευρυτανία η διαφορά υπέρ Πασοκ έγινε 50%; Είναι ψηλή, είναι μελαχρινή, είναι δηλητηριώδης. Βρείτε την
Η πραγματικότητα ξεπερνά πολλές φορές και την φαντασία. Ο Καραμανλής ότι και να πείτε είναι ΗΓΕΤΗΣ (βέτο στο Βουκουρέστι), έχει και όραμα (αγωγοί Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη) κι έχει ελληνική ψυχή (ΟΧΙ στο Σχέδιο Ανάν). Γι΄αυτό πατήστε τον κάτω σαν σαρδέλλα!
Φίλε 1:54. Και το χειρότερο: Αυτά που θα επισυμβούν θα είναι ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΈΨΙΜΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανικανότητα και η ρηχότητα του ανδρός ήταν φανερή. Δεν αποδείχτηκε χτες ότι... ο βασιλιάς ήταν γυμνός.
ΑπάντησηΔιαγραφήoi karamanlides einai megaloi hgetes kai ayto to grafei h istoria gia ton theio toy , kai tha to grapsei kai gi"ayton. apo oti ehoyme dei sto parelthon mia zoi toys karamanlides toys edeiohne o laos kai meta toys parakalage na gyrisoyn sta diskola. ego pisteyo oti tha ksanagirisi me apeteish toy laoy, aplos to thirio einai pligomeno.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μεγαλύτερο λάθος ήταν που το 2007 με ισχνή πλειοψηφία των 3 βολευτών δεν ξανάκανε εκλογές και άφησε να σέρνεται, ανάλογα με τις ορέξεις του Τατούλη και των άλλων καλοβολεμένων αστεριών του γαλάζιου γαλαξία. Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω με τον Ανώνυμο των 01.07 που έχει σχέση με τον Ρουσόπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤά δεδομένα τής ήττας Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Η ύποστήρηξη τού άείμνηστου Τ.Παπαδόπουλου στήν καταψήφηση τού Σχ.Ανάν.Εξόργισε τόν ΟΗΕ καί τίς ΗΠΑ.
2. Τό βέτο στό Βουκουρέστι γελοιοποίησε τόν Μπούς πού πρίν λίγο δήλωνε προσερχόμενος, ή ''Μακεδονία'' θά μπεί στό ΝΑΤΟ. Εγινε περίγελος ό πρόεδρος τών ΗΠΑ, τής ύπερδύναμης.
3. Οί συμφωνίες μέ τόν Πούτιν, ένεργειακές καί γεωπολιτικές, έφεραν ταραχή στήν Ουάσινγκτον, γιατί ήταν διπλό κτύπημα στίς έπιδιώξεις τών άμερικανών στήν περιοχή καί στήν Εύρώπη γενικότερα. Γιαυτό καί ή λυσσαλέα έπίθεση Μπούς μέχρι τόν Δεκέμβριο, ένώ είχε έκλεγεί ό Ομπάμα.
Η άπόφασς έλήφθη: Εξοντώστε τον.
Μεσολάβησαν πολλά, σκάνδαλα κτλ καί μετά άνέλαβαν οί δημο(σ)κόποι. Επρεπε νά πείσουν τό λαό ότι τό πασοκ είναι πρώτο, 2%, 3%, 4%, 5%, 6%,7%, 8%, στήν άρχή δέν είχε αύτοδυναμία μετά βρήκε, δεν έκανε γιά πρωθυπουργός μετά έκανε, ή άληθεια είναι ότι κοπίασαν πολύ νά πείσουν τόν κόσμο, άλλά είναι γνωστό ότι ή πλύση έγκεφάλου καθημερινά, έντατικά, όμαδικά, φέρνει έξαιρετικά άποτελέσματα. Δείτε οί δημοσκοπικές έταιρείες εδωσαν μέχρι 8 καί οί έλληνες έδωσαν πάνω άπό 10!!!!!!!!!! Ποιοί έλληνες, οί κωλοέλληνες πού λέει κι ό τραγουδιστής.
Βρηκα ταιριαστο για την περιπτωση,το ποιημα του Κ.Καβαφη"Θερμοπυλες".Ο καιρος,θα δειξει,αυτο που η νεα Ταξη,εχει ετοιμασει για την Ελλαδα,με αρωγους τα εγχωρια οργανα της...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολιτες μπορειτε να αναζητησετε τα αιτια της ηττας στα μεχρι τωρα αναρτημενα σχολια. Καμια διαπλοκη δεν χαιρεται με την εκλογη μιας τοσο αυτοδυναμης κυβερνησης. Ο ΓΑΠ αυτη τη στιγμη ειναι πανισχυρος και μπορει να τολμησει τις τομες που αυτος θελει. Τις τομες που δεν εκανε η μεγαλυτερη οπως αποδεικνυεται επικοινωνιακη φουσκα της μεταπολιτευσης. Τομες αυτη τη στιγμη χρειαζεται το κομμα της αξιωματικης αντιπολιτευσης με την μη συνεχιση της οικογενειοκρατειας στην αρχηγια της παραταξης. Σταματηστε να παπαγαλιζετε και προτεινετε καινοτομες λυσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή@3:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαραμανλήδες αλλά άλλο θείος, άλλο ανιψιός
@4:13
Να υποθέσω οτι στις χθεσινές εκλογές ψήφισαν ο Μπούς, ο Ανάν, οι Σκοπιανοί και οι Αμερικάνοι όχι οι Έλληνες πολίτες.
http://www.youtube.com/watch?v=4dFjpjniDbY ayto to video deihni to pos energei to pasok apo epoxi andrea eos tora,alla tazi stin arxi gia na pari toys psifoys kai alla kani sto telos kai to megaloio tou konstantinoy karamanli, kai to idioi pisteyo tha ginh meta apo xronia pali.alla tha einai arga meta.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗς ΠΑΡΟΥΣΗΣ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ?ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΠΑΤΡΑ ΤΗΝ ΧΟΝΤΡΗ ΗΤΤΑ ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ,ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΗΓΜΕΡΑ.ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΞΕΠΑΤΩΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΤΗΝ ΗΤΤΑ.ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΥΛΙΔΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΚΑ ΜΠΑΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ.Ο ΜΙΣΕΛ ΠΗΡΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΗΡΕ ΠΡΑΓΑΜΤΑ ΞΕΧΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΙΜΕΝΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙ?.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΥΣΗ ,ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΚ ,ΑΣ ΑΚΝΕΙ ΜΙΑ ΓΕΝΑΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ,ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΜΕ Σ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΟΝΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΝΔ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΝΕΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ Η΄ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ Η ΒΑΣΗ.
O Καραμανλής πίστεψε ότι θά μπορούσε νά παλέψει μέ τά, εντός καί εκτός, θηρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαί ίσως νά τά κατάφερνε, άν όλα τά στελέχη του πίστευαν στόν ίδιο στόχο.
Δυστυχώς είχε καί πεμπτοφαλαγγίτες. Εντός.
Οταν συνειδητοποίησε ότι παλεύει σχεδόν μόνος, αντάλλαξε, έν γνώσει του, τήν (προσωρινή) απαλλαγή τής χώρας από βαρύτατες "συνέπειες" κάθε είδους, μέ τήν προσωπική του πολιτική ταπείνωση.
Οσο γιά τό άν θά μάθουμε ποτέ τί συνέβη πραγματικά καί φθάσαμε στό "θαύμα", μάλλον ούτε μετά από 30 χρόνια.
Τό πιό πιθανό είναι νά τό καταλάβουμε, ερμηνεύοντας αναδρομικά τίς επερχόμενες εξελίξεις.
Εν αναμονή κακών (πού θά σερβίρονται, γαρνιρισμένες, ώς αναγκαίες) εξελίξεων.
Λένε πως τα στερνά τιμούν τα πρώτα, αλλά τώρα με τον Καραμανλή φαίνεται πως τα στερνά φωτίζουν τα πρώτα. Η πρωθυπουργία θέλει ανθρώπους με κότσια, γνώσεις και ικανότητα να συγκεντρώνουν γύρω τους άξιους ανθρώπους. Τα κότσια ο Καραμανλής τα έδειξε σε λάθος στιγμές -πάντως όχι όταν έπρεπε να τα δείξει- τις γνώσεις άργησε πολύ να τις αποκτήσει, όσο για τους ανθρώπους...
ΑπάντησηΔιαγραφήMην εθελοτυφλείτε. ΄Ηδη ο Γιωργάκης κρατάει το Υπουργείο Εξωτερικών για τον εαυτό του και το Υπουργείο Οικονομικών, τάχατες επειδή είναι τόσο σημαντικά υπουργεία στην παρούσα κατάσταση. Αντί να βλέπουμε τον αρμαγεδώνα που έρχεται προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι ο Καραμανλής δεν πήρε το 2004 45,3% ή το 2007 άλλη μια νίκη γιατί δεν είχε στόφα αρχηγού. Τρίχες κατσαρές.Ο άνθρωπος αντιπάλευε με θηρία μέχρι που τον κατασπάραξαν. Εντός και εκτός των τειχών. Τα πιο επικίνδυνα ήταν αυτά εντός των τειχών που τον γλύφανε κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλη Χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Σάββατο Βράδυ στις 21.00 έπρεπε να πετάξει η AEGEAN από Χανιά για Αθήνα δεν μπόρεσε όμως να προσγειωθεί στην ώρα της -ήρθε με μία περίπου ώρα καθυστέρηση- και ξέρεις γιατί ;; η πίστα στάθμευσης του αεροδρομίου των Χανίων ήταν κατειλημμένη από.... τσάρτερ. Αυτό δεν έχει συμβεί από ότι ξέρω ούτε το καλοκαίρι με την μεγάλη κίνηση των τουριστών, καταλαβαίνεις τι θα γίνονταν και στα υπόλοιπα αεροδρόμια της Χώρας;;;μπορείς να υποψιαστείς τι συνέβει;;;;;;
Ego filoi mou parakoloutho to xlevasmo tis ND, kai kyrios tou kyriou Karamanli oli mera stin tileorasi. Drepomai gia tin oli katandia. Oxi toso pou xasame, alla giati iposxethike o kyrios Karamanlis oti tha meini sto timoni tis parataksis oti kai na gini. Niotho prodomeni, kai lipame an evalan ta idia ta stelexoi tou ena xeraki gia tin katarefsi tou. Mou ine pandelos paralogo san skepsi. Zito na aneresi tin apofasi tou, kai oloi emeis tha stathoume plaei pio dynata apo pote. As kani k ena katharisma mesa sto komma...
ΑπάντησηΔιαγραφήAkousa episeis kai ta scenaria gia tin Dora. Den ksero ti alithevi, alla pistevo oti oi filodoksies tis isos evlapsan ton kyrio Karamanli. Ean klitho omos, methavrio na psifiso arxigo... Dora kai Mitsotaki den psifizo... pote! Protino na to kalo skefti o kyrios Karamanlis kai an epimeni... tote na ksexasi ta onomata Samara, Avramopoulo, Spiliotopoulo i akoma to pio koulo pou akousa stis eidiseis Styllianidi... protino ena fresco onoma, me to kyros tou Karamanli, proin melos tis ONED kai neo politiko, ton kyrio Niko Dendia.
Οι νικητές ξέρουν και να "χάνουν".Για μένα ο Κ. Καραμανλής δεν έχασε και αυτό πιστεύω θα αποδειχτεί στο μέλλον για τους περισσότερους... Έβαλε τον πήχυ ψηλά.Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι πολιτικοί αρχηγοί το παράδειγμά του.Γιατί όχι και ο κ. Παπανδρέου... ποτέ δεν είναι αργά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτι ο OBAMIAS θα συναντηθει με τον Γιωργάκη και έσπευσε να τον συγχαρεί δεν το σχολίασε κανείς! Θα μου πείτε ποιος ασχολείτε με τα αυτονόητα....(Άραγε τι θα πούνε/σημφωνήσουν?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με τη νικη του του ΓΑΠ, το πόσο τον στήριξαν τα ΜΜΕ και το ποσο τον προώθησαν τα ξενα συμφέροντα ενα εχω να παραθέσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤις δυο γνωστές φράσεις του Ουμπέρτο Έκο και ο νοών νοείτο....
- Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκ, τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση.
- Όλος ο κόσμος ανήκει σε αυτόν που ελέγχει τα μέσα ενημέρωσης
Μην ψάχνετε δικαιολογίες για το στραπάτσο του Καραμανλή...
ΑπάντησηΔιαγραφή5 χρόνια ρήμαξε την χώρα και τις τσέπες μας και ζητούσε...παραπάνω
Απορώ πως είναι δυνατόν να παίρνει ολόκληρο 34%...!!!
Με στεναχώρησε ποιο πολύ η είδηση του εγκεφαλικού της μητέρας του κ. Καραμανλή ! Έτσι αγαπάνε οι καλές μανάδες τα παιδιά τους. Για να γίνεις σπουδαίος πρέπει να έχεις ... Γονείς !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους Αλβανούς, Τούρκους, Γεωργιανούς, ακόμα και Πακιστανούς (όπως ακούστηκε) ψηφοφόρους τους λάβατε υπ' όψιν στους υπολογισμούς σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ψήφιζαν οι ομογενείς θα ήταν σήμερα κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ;
opvs einai dynaton na pairnei auto to "keno" 44%!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://repository.naftemporiki.gr/photonews/2008/09/26/13272_normal.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΔΙΑΔΟΧΟΣ
@7.44:
ΑπάντησηΔιαγραφήFILE SYMFWNW APOLYTA!
OSO GIA TON KARAMANLH 8A EPISTREPSEI POLU PIO SYNTOMA APO OTI NOMIZETE META VAIWN KAI KLADWN!!!
PERASTIKA STH MHTERA TOU!!!ESKASE H GUNAIKA ME OLH AUTH TH STENAXWRIA...TON FAGATE PIA!
Αγαπητοι φιλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω που ανηκω στην γενια της μεταπολιτευσης ενιωσα υπερηφανος σαν Ελληνας οταν
1) Φυγαμε απο το Στρατιωτικο σκελος του ΝΑΤΟ
Κυβερνηση Νεας Δημοκρατιας
2) Οταν οργανωσαμε τους ποιο καλους Ολυμπιακους
Κυβερνηση Νεας Δημοκρατιας
3) Οταν αφησαμε τους Κυπριους να παρουν μονοι τους αποφαση για το ΟΧΙ
Κυβερνηση Νεας Δημοκρατιας
4) VETO για τα Σκοπια
Κυβερνηση Νεας Δημοκρατιας
5) Διευθετηση Υφαλ/δας με Αλβανια προς οφελος της Ελλαδας
Κυβερνηση Νεας Δημοκρατιας
Μακαρι να ειμαι υπερηφανος σαν Ελληνας και επι Κυβερνησης ΠΑΣΟΚ. Στο παρελθον δεν μπορω να πω οτι ενιωσα υπερηφανος με Ιμια, κλπ. Το αντιθετο μαλιστα...και ο νοων ....
Den mas epitrepoun 11.17 na psifisoume. Ego zo Ellada, alla oi goneis mou pou eine apo ena xorioudaki stin Peloponiso, den mboroun na psifisoun stin Ameriki.... Mono ta fraga tou foukariari tou patera mou pou eplene skales na mas spoudasi theloun kathe treis k toso gia ta 3 stremmata gis pou exoume se afto to topo. Ta kratisame... giati thelame to desimo me tin patrida... giati sevomaste to aima pou kila stis fleves mas, alloi den mas sevastikan. Ego psifisa... aftos o pateras mou oxi... vlepeis oi Ellines tis Amerikis, tou Kanada, k tis Australias eine ligotero Ellines apo ton Ellina stin Germania i stin Souidia. Eleos.... kala mou ta elege o pateras mou... i Ellada ftini ta idia tis ta paidia.
ΑπάντησηΔιαγραφήO kathenas gia tin parti tou... k pote gia to sinolo. Kai giati to leo afto... vlepo mia xidaiotita stin tileorasi afti tin stigmi sto programa tou Pretenderi.
O Kedikoglou, an den apatoume etsi ton lene, edose resta... apaksiose olo to komma, kai emas pou pistevoume ston Karamanli. Akolouthisan oi synethes ipoptoi... Papakosta, Giannopoulos kai Tsitouridis... k i Pipili ithele apopse na lisi ola ta provlimata tis parataksis... Dropi se olous.
Dropi pou sfazonde giati den piran edra stin Vouli. Krima se afton ton Igeti pou legete Karamanlis. Itan o monos pou palepse gia afto to komma. Dropi tous... na giati den kerdisame tis ekloges... kai na giati enas ftoxos anthropos san ton patera mou den tha exei pote tin xara pou sto kato kato tou ofili afto to kratos na psifisi.
Μέσα στο θυμό και την οργή σας δεν πρέπει να σας διεφεύγουν δυο-τρεις αλήθειες: δεν είναι δυνατόν μόνο η διαπλοκή, οι νταβατζήδες, ο ΔΟΛ και ο Μπόμπολας (σε μια εποχή που οι κυκλοφορίες των εφημερίδων έχουν πιάσει πάτο) να ρίξουν ένα κόμμα εξουσίας στο χαμηλότερο ποσοστό της από ιδρύσεώς της. Το εκλογικό σώμα αλλά κυριώς οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας τιμώρησαν με την ψήφο τους αλλά και με την αποχή τους έναν μέτριο, ευθυνόφοβο και "λίγο" πρωθυπουργό και το περιβάλλον του που επί πεντέμιση χρόνια άλλη έννοια δεν είχαν από την επικοινωνιακή στήριξη του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιώργος Παπανδρέου, όπως ήταν και ο Κώστας Καραμνλής μέχρι χθες, θα είναι από αύριο πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων και όχι μόνο της παράταξής του. Αν αποτύχει αποτυγχάνουμε και θα βουλιάξουμε όλοι μας! Ας κάνουμε λίγη υπομονή και ας είμεθα επιφυλλακτικοί. Κραυγές και οιμωγές για τη δήθεν αντεθνική του στάση δεν ωφελούν κανέναν. Μην ψάχνετε για προδότες και εθνικούς μειοδότες...Χορτάσαμε πατριδοκαπηλεία και φανατισμό σ'αυτή τη χώρα...
Προς το φίλο "θάρρος της γνώμης":
ΑπάντησηΔιαγραφή- Σίγουρα οι νταβατζήδες δεν ήταν ο μόνος λόγος της πτώσης (άλλωστε και το ίδιο το άρθρο του Πολίτη υπονοεί ότι "έπαιξαν" και... άλλοι μηχανισμοί), θα συμφωνήσεις και εσύ όμως ότι ήταν ένας αποφασιστικός παράγοντας. Και μπορεί μεν οι εφημερίδες να φυτοζωούν, προφανώς όμως ο ηλεκτρονικός τύπος δεν έχει χάσει την αίγλη του. Ή μήπως αγνοούμε ότι οι νταβατζήδες δραστηριοποιούνται εσχάτως ακόμη και στο διαδίκτυο;
- Μιλάς για οργή και θυμό. Νομίζω ότι το κυρίαρχο συναίσθημα είναι ο φόβος για το αύριο, και καταγράφεται στο συλλογικό ασυνείδητο όχι μόνο των νεοδημοκρατών αλλά και της μεγάλης πλειονότητας των πολιτών ανεξαρτήτως απόχρωσης. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι ακόμη και πολλοί - ίσως οι περισσότεροι - από τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ κατέθεσαν την ψήφο τους ελπίζοντας αλλά όχι πιστεύοντας ότι ο ΓΑΠ μπορεί να αναλάβει τις ευθύνες της διακυβέρνησης. Ως προς την επισήμανσή σου, ότι αν ο ΓΑΠ αποτύχει βουλιάζουμε όλοι μας, απλά σημειώνω την ειρωνεία του πράγματος, να έχουμε περάσει από το "ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε" στο ενδεχόμενο του "και αλλάξαμε και βουλιάξαμε".
- Έχω την αίσθηση ότι εδώ και καιρό ο Καραμανλής τραβούσε μόνος του μπροστά και το κόμμα τον "κράταγε" πίσω. Αυτό φάνηκε ακόμη και κατά την προεκλογική περίοδο, οπότε ο μεν Καραμανλής έκανε ίσως την πλέον δραστήρια καμπάνια που έχει κάνει πολιτικός αρχηγός στην πρόσφατη Ιστορία μας, τα δε μεγαλοστελέχη δήλωναν ασθενή ή έβρισκαν άλλες προφάσεις για να μείνουν στην άκρη. Συνεπώς είμαστε τόσο βέβαιοι ότι ο κόσμος της ΝΔ αποδοκίμασε τον Καραμανλή και όχι το κόμμα συνολικά; Αν ναι, τότε γιατί ακόμη και στα πρόθυρα των εκλογών 3 στους 4 νεοδημοκράτες (ναι, αυτούς που σε μεγάλο ποσοστό "τιμώρησαν με την ψήφο τους και με την αποχή τους") δήλωναν ότι πρέπει να παραμείνει ο Καραμανλής ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΗΤΤΑ;
- Σε ό,τι αφορά στα περί της αντεθνικής δράσης του ΓΑΠ: Είναι γνωστά τα πεπραγμένα του ανδρός στο ΥπΕξ. Είναι επίσης γνωστές και ευρέως δημοσιευμένες οι απόψεις του πάνω σε ποικίλα σχετικά θέματα (αυτοπροσδιορισμός μουσουλμάνων, ιθαγένεια σε μετανάστες κλπ). Ρίξε όμως απλά μια ματιά και στα χθεσινά πρωτοσέλιδα των τουρκικών και σκοπιανών εφημερίδων. Όταν οι (αυτοανακηρυχθέντες ως) εχθροί μας επιχαίρουν, εμείς δικαιούμαστε να νιώθουμε ευτυχείς... ή μήπως πρέπει να προβληματιζόμαστε;
Βασίλης Χ.
Αφού συμφωνήσω οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως με τον Βασίλη Χ. να πω στον Με το θάρρος της γνώμης δύο πράγματα μόνο: ο Παπανδρέου ΓΙΑ ΜΕΝΑ δεν έχει περίοδο χάριτος διότι επί 20 χρόνια ήταν ΕΝΕΡΓΟ στέλεχος κυβερνήσεως που ΡΟΚΑΝΙΣΑΝ την ΕΛλάδα κοινωνικά, ηθικά, οικονομικά, εθνικά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον, η αντεθνικισμός του ειναι ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ... Ούτε για συκοφαντία πρόκειται, ούτε για φαντασιοκοπίες αντιπάλων του...Τα γεγονότα λειτουργούν προς επίρρωση αυτού του ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ενώ δηλώσεις του (και δεν αναφέρομαι στα λίγα στρέμματα γης κλπ) και κινήσεις του είναι ΚΑΤΑΦΩΡΑ και ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ αντεθνικές...Όλοι θα δείτε σε λίγο ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ...Κοιτάξτε πώς πανηγύριζαν οι αλλοδαποί με σημαίες του ΠΑΣΟΚ, κοιτάξτε πώς θα καταργήσει το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης στο πιτς φυτίλι σε μια περιοδο που στο συγκεκριμένο υπουργείο πρέπει να δοθεί προβολή και σημασία ΑΝΑΛΟΓΗ με αυτή των Οικονομίας, Δημόσιας Τάξης και Περιβάλλοντος,κοιτάξτε πώς το Υπουργείο Εξωτερικών θα γίνει πάλι τσιφλίκι Αμερικανών GOLDEN BOYS όπως και τα προηγούμενα χρόνια...Οπότε, ας αφήσουμε τις μεγαθυμίες και τα συγκαταβατικά σχόλια στην άκρη...Έχει να γίνει ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ...Σε βάρος μας εννοείται...
Όσο για τον 10.43: ο Καραμανλής (και άνοιξε καμία Wall Street Journal , που χου ) έφερε την Ελλάδα με ρυθμούς ανάπτυξης μεγαλύτερους στην Ευρωζώνη από ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ...Εξόφλησε με δάνεια για τα οποία τον κατηγόρησαν τα ΆΔΕΙΑ ΤΑΜΕΙΑ που άφησε ο Αντρίκος και ο Σημιτάκος (διαβάστε μελέτες αρχές δεκαετίας του 90 από ξένους οικονομολόγους και φρίξτε για όσα έκανε στην Ελλάδα ο Αντρίκος...Πως ένα ασήμαντο χρέος το μετέτρεψε σε χρέος ΑΙΩΝΩΝ και ΓΕΝΕΩΝ ολόκληρων π.χ.)Μείωσε την ανεργία (Eurostat), με τη συνέπεια στις οφειλές μας απέναντι στην ΕΕ ώστε μπορεί να απορροφήσει μεγαλύτερα ποσά από τα ταμεία της...Για να μην αναφερθούμε στα ΟΧΙ που είπε, στα ΒΕΤΟ που έθεσε, σε δημόσια εργα που είχαν ΚΟΛΛΗΣΕΙ επί ΠΑΣΟΚ γιατί τα ετρωγαν ΟΛΑ τα λαμόγια που ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ δεν είχαν αφήσει ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ...
Κάποτε στη Γερμανία τους είχαν ζητήσει να μην πληρώνονται μία μέρα της εβδομάδας , να δέχονται υποχωρήσεις σε οικονομικά ζητήματα για κάποια χρόνια για να ΞΑΝΑΣΤΗΘΕΙ το γερμανικό κράτος, να ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ η οικονομία τους... Γιατί έβλεπαν μπροστά, και δεν κοίταζαν όλοι τις τσέπες τους, τα τρία αυτοκίνητα που ήθελαν να έχουν, τα εκατό χιλιάδες παιγνίδια και τα φροντιστήρια (κατά τα άλλα, η ιδιωτική παιδεία τους έχει μαράνει όλους), τις διακοπές το καλοκαίρι και τον χειμώνα, το τελευταίο μοντέλο κινητού τηλεφώνου και άλλα νεοπλουτίστικα...Αγαπούσαν την πατρίδα τους και ΑΥΤΗ έβαζαν πάνω και απ΄τον ίδιο τους τον εαυτό...Κάποτε αυτό το έκανε ένας Καποδίστριας, ένας Κολοκοτρώνης, ένας Χαρίλαος Τρικούπης...Μόνο που αυτοί μάλλον δεν έχουν ΚΑΤΑΚΑΜΙΑ σχέση με τον συμφεροντολόγο, ατομιστή Νεοέλληνα...Γι' αυτό, ανώνυμε, να είσαι πιο ανοιχτόμυαλος, διάβασε και κανένα βιβλίο, βγάλε το χέρι από την τσέπη, και σκέψου λίγο το μέλλον...Δεν είναι δύσκολο...
Προς το φίλο Βασίλη Χ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα ΜΜΕ έπαιξαν (όπως πάντοτε παίζουν) το ρόλο τους. Κατοικώ εδώ και καιρό εκτός Ελλάδος και ενημερώνομαι μόνο από το διαδίκτυο και δεν εμπιστεύομαι πλέον τις λεγόμενες σοβαρές εφημερίδες. Από την άλλη πλευρά είναι κρίμα για τη Νέα Δημοκρατία να μην έχει μια σοβαρή και μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα να τη στηρίζει και να λειτουργεί ως αντίβαρο στην πρωτοφανή στήριξη των λοιπών ΜΜΕ στο ΠΑΣΟΚ. Και παρακαλουθώντας μετά από καιρό την εκπομπή του Μέγκα θεωρώ ότι ο Πρετεντέρης παραβιάζει κάθε αρχή αντικειμενικότητας και δεν κρατάει ούτε καν τα προσχήματα. Προχθές το βράδυ συμπεριφερόταν ως οπαδός του ΠΑΣΟΚ. Μόνο οι σημαίες και τα κασκόλ του έλειπαν...
Αναφέρθηκα σε οργή και απογοήτευση για να καταδείξω την απώλεια 700.000 ψήφων εντός δύο μόνο χρόνων. Οπωσδήποτε οι ψηφοφόροι (όλων των κομμάτων) νοιώθουν ανησυχία και φόβο για το μέλλον και έχοντας χάσει την εμπιστοσύνη τους προς τη ΝΔ στήριξαν το ΠΑΣΟΚ αποκλειστικά και μόνο προκειμένου να έχουν σταθερή κυβέρνηση και όχι επανάληψη φαινομένων 1989. Σαφώς και η στήριξη προς το ΠΑΣΟΚ ενέχει περισσότερο χαρακτηριστικά τελευταίας ελπίδας και όχι πίστης στις δυνατότητες κόμματος και προέδρου. Η αναφορά μου στις συνέπειες της αποτυχίας του Παπανδρέου σημαίνει απλώς ότι δε συμμερίζομαι την αισιοδοξία του...Μακάρι να επιτύχει και να με διαψεύσει. Επισημαίνω όμως ότι η αποτυχία της ΝΔ και του Καραμανλή είναι αποτυχία όλων μας. Και άρα η επιτυχία ή αποτυχία του Παπανδρέου θα είναι επιτυχία όλων μας. Και δεν έχουμε περιθώριο για άλλες αποτυχίες τη στιγμή που η χώρα είναι στα πρόθυρα χρεωκοπίας.
Δεν ανήκω στο χώρο της ΝΔ αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου ότι ο Καραμανλής εδώ και καιρό τραβούσε κουπί μόνος του. Το αν η απομάκρυνση τόσων ψηφοφόρων συνιστά αποδοκιμασία του κόμματος και/ή του Καραμανλή δεν το γνωρίζω. Είμαι βέβαιος όμως ότι αν φρόντιζε να αντιμετωπίσει τα φαινόμενα διαφθοράς εγκαίρα και αποτελεσματικά θα κέρδιζε και αυτός και η κυβέρνησή του. Δεν το έπραξε και τα αποτελέσματα είανι γνωστά.
Σε ό,τι αφορά το θέμα της εξωτερικής πολιτικής φοβάμαι ότι θα διαφωνήσω μαζί σου: Το Μακεδονικό είναι καιρό πια μια χαμένη υπόθεση. Το βέτο του Καραμανλή ήταν εκ των ουκ άνευ αλλά απλώς καθυστερεί την τελική διευθέστηση που δε θα είναι ευχάριστη για την εξωτερική μας πολιτική. Αναρωτιέμαι όμως, πόσο ακόμα έχουμε το περιθώριο να διατηρούμε αυτή την εκκρεμότητα;
Σε ό,τι αφορά τα θέμα της μειονότητας και των μεταναστών πιστέυω ότι εκφράζει λόγο ανατρεπτικό που όμως χρειάζεται τόσο η εσωτερική όσο και η εξωτερική μας πολιτική: ο αυτοπροσδιορισμός ατόμων και ομάδων είναι πανανθρώπινο δικαίωμα: τι κερδίζουμε με την άρνηση να αποδεχθούμε ότι μέρος της Μουσουλαμνικής μειονότητας της Θράκης έχει Τουρκική συνείδηση; Για τους μετανάστες δε τι προτείνετε εσείς να πράξουμε με τους 200.000 και πλέον γόνους μεταναστών που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν στην Ελλάδα και έχουν Ελληνική εκπαίδευση στα σχολεία μας; Απέλαση; Άρνηση υπηκόοτητας; Σαφώς και πρέπει να υπάρξει μια συντονισμένη πολιτική στο θέμα της μετανάστευσης ώστε να ορίσουμε ως κράτος τα όριά μας αλλά μέχρι τότε πρέπει να επιλέξουμε μια δίκαιη και ανθρωπιστική λύση για τους ανθρώπους που ζουν ήδη ανάμεσά μας. Η λύση των μαζικών απελάσεων έχει αποτύχει και αποδοκιμασθεί σε πολλές χώρες με πολύ πιο σκληρή μεταναστευτική πολιτική.
Γιάννης Μ.
Προς Βασίλη Χ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οτι έκανε μόνος του την προεκλογική εκστρατεία μήπως ήταν δική του επιλογή ;
Γιάννη συμφωνώ απολύτως μαζί σου ως προς την πολιτική μας στα παιδιά μεταναστών που γεννήθηκαν εδώ, μεγάλωσαν εδώ, σπούδασαν εδώ, που δεν έχουν γνωρίσει άλλη πατρίδα και μετέχουν πια της ημετέρας παιδείας. Άλλο αυτό και εντελώς διαφορετική η εκπεφρασμένη δήλωση του Παπανδρέου περί αυτόματης ιθαγένειας σε όσους ξένους γεννιούνται εδώ. Το νέο ΠΑΣΟΚ πιστεύει πως η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες ΚΑΙ σε όποιον έχει φέρει εδώ η έγγυος μαμά του για να γίνει Ευρωπαίος πολίτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το φίλο Γιάννη Π./"με το θάρρος της γνώμης":
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το σκοπιανό: Μπορούμε να πούμε πολλά, εγώ απλώς θίγω ένα: Τα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται ως "εκκρεμότητες" που πρέπει να κλείσουμε όπως - όπως ακόμη και εις βάρος μας, αλλά ως προσπάθειες σε βάθος χρόνου, που κερδίζονται με την επιμονή, την υπομονή και στρατηγικές κινήσεις, μία από τις οποίες πιστεύω ήταν και το βετο. Ούτε βέβαια έχει λογική βάση να λέμε "τα κύρια προβλήματά μας είναι με την Τουρκία, άρα οτιδήποτε άλλο το κλείνουμε άρον άρον με κάθε κόστος". Τα σοβαρά κράτη προωθούν τα εθνικά τους συμφέροντα σε όλα τα μέτωπα ταυτόχρονα. Ας παραδειγματιστούμε, έστω, από την Τουρκία, που ακόμη και σε θέματα που δεν έχει δίκαιο, αγωνίζεται και με προσπάθειες δεκαετιών (όχι μόνο μίας ή δύο κυβερνήσεων) αποκομίζει κέρδη (δες π.χ. το θέμα της Αλεξανδρέττας με τη Συρία ή την ουσιαστική ματαίωση της διεθνούς αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Αρμενίων).
Για τους μετανάστες: Ελληνοποίηση, ναι, αλλά ποιων και με τι κριτήρια; Αυτό παραμένει "στον αέρα" όπως και μια σειρά άλλα ερωτήματα:
- Πώς εξασφαλίζουμε ότι θα ελληνοποιηθούν μόνο εκείνοι που έχουν πράγματι ελληνική συνείδηση;
- Πώς θα εξασφαλίσουμε ότι οι ελληνοποιούμενοι πράγματι ενστερνίζονται το δικό μας τρόπο ζωής (και όχι, π.χ. ότι αναμένουν απλά να γίνουν αρκετοί ώστε να αποκτήσουν την απαιτούμενη "κρίσιμη μάζα" για να επιβάλουν τη... Σαρία);
-Πώς εξασφαλίζουμε ότι οι ελληνοποιήσεις δε θα γίνουν ψηφοθηρικό εργαλείο για τη δημιουργία κομματικών "στρατών";
- Πώς εξασφαλίζουμε την αποφυγή δημιουργίας μίας πιθανής "μαύρης αγοράς" παράνομων ελληνοποιήσεων;
- Πώς εξασφαλίζουμε ότι δε θα επικρατήσει η λογική του "τρέξτε, η Ελλάδα μοιράζει ιθαγένεια";
Η απόδοση ιθαγένειας είναι αναγκαστικά μία διαδικασία που πρέπει να γίνεται με προσοχή και μετά από πολύ ψάξιμο. Και πάντως δεν είναι θεμιτό - ούτε ως προεκλογικό "χαρτί" - να υπόσχεται ο οποιοσδήποτε πολιτικός ιθαγένεια σε... ό,τι περπατάει, κολυμπάει ή πετάει.
Για το θέμα της μειονότητας: Ο αυτοπροσδιορισμός είναι καλός και άγιος, αλλά δεν είναι πουκάμισο, που όποτε θέλεις το αλλάζεις κατά πώς σε βολεύει. Οι άνθρωποι αυτοί ζουν στην Ελλάδα γιατί οι πρόγονοί τους δήλωσαν κάποια στιγμή ότι δεν ήταν Τούρκοι αλλά Έλληνες μουσουλμάνοι, γι' αυτό και δεν έφυγαν με την Ανταλλαγή. Το να έρχονται τώρα αυτοί και όντας γόνοι (αυτοπροσδιορισθέντων ως) Ελλήνων μουσουλμάνων να δηλώνουν "Τούρκοι" επειδή μιλούν τουρκικά και πιστεύουν στιο Ισλάμ, έχει την ίδια βάση με το να βγω εγώ μια ωραία πρωία και να δηλώσω ότι είμαι... Εγγλέζος επειδή μιλάω αγγλικά και είμαι Χριστιανός σαν τους Άγγλους. Και εν πάση περιπτώσει: αν οι πρόγονοι των ανθρώπων αυτών ήσαν στην πραγματικότητα Τούρκοι, τότε κακώς έμειναν πίσω και με βάση τις υφιστάμενες συνθήκες πρέπει να φύγουν για Τουρκία μεριά. Τέλος, μου φαίνεται εξαιρετικά ειρωνικό μία χώρα που δεν έχει επίσημη θρησκεία και που κυνηγάει λυσσαλέα το μουσουλμανισμό εντός των συνόρων της, να εμφανίζεται ως αυτόκλητη προστάτις και "μαμά πατρίδα" για τους μουσουλμάνους που ζουν εκτός αυτής.
Προς το φίλο Ανώνυμο 6 Οκτωβρίου 2009 2:21 μ.μ.: Φίλε μου, πιθανώς έχεις δίκιο. Μήπως όμως αυτό έγινε γιατί οι υπόλοιποι ήταν "κόκκινο πανί" για τη βάση; Αν ναι, μήπως κακώς την πλήρωσε ο Καραμανλής και οι υπόλοιποι... έμειναν; Και τέλος πάντων αν ο Καραμανλής υποχρέωσε τους υπόλοιπους να μείνουν στο παρασκήνιο για να πάρει ο ίδιος επάνω του την εκστρατεία, ποιος ο λόγος να κρύβονται στα νοσοκομεία;
Βασίλης Χ.