Η κατάσταση πλέον είναι χαοτική. Εβδομάδες τώρα στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος επικρατεί μια αλλοπρόσαλλη κατάσταση, η οποία απειλεί να προκαλέσει μια άνευ προηγουμένου πολιτική κρίση.
Σε πολλά από τα στελέχη του κόμματος κυριαρχεί η άποψη ότι η κυβέρνηση αυτή αδυνατεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της διεθνούς οικονομικής κρίσης .
H αισιοδοξία και οι προσδοκίες των πρώτων ημερών τείνουν να εξανεμισθούν. Με την πάροδο των ημερών αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει σαφής γραμμή πλεύσης στην οικονομία, ότι δεν υπάρχουν έτοιμες πολιτικές και ολοκληρωμένα σχέδια για μείζονα θέματα , αλλά και ότι δεν υφίσταται κανένα αποτελεσματικό κέντρο συντονισμού. Χάος! Ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά.
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ είναι ανάστατη και αντιμετωπίζει τους υπουργούς με μεγάλη καχυποψία και επιφύλαξη. Κανείς δεν ζητά την άποψη τους, αλλά και δεν ενημερώνονται επαρκώς από τους υπουργούς με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις να πληροφορούνται τις αποφάσεις της κυβέρνησης από ...τα ΜΜΕ.
Ήδη έκαναν την εμφάνιση τους και τα πρώτα σημάδια υπεροψίας, δεσποτισμού και αλαζονείας. Η πρώην λογογράφος του κ. Γ. Παπανδρέου και σημερινή υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κυρία Τίνα Μπιρμπίλη αρνήθηκε να δεχτεί -όπως καταγγέλλει ο ίδιος- εκλεγμένο βουλευτή του ΠαΣοΚ !
Από την άλλη οι υπουργοί νοιώθουν ανασφαλείς και στις κατ` ιδίαν συζητήσεις τους υποστηρίζουν ότι ο ηγεμονικός τρόπο λειτουργίας του κ. Γ. Παπανδρέου, τους έχει δημιουργήσει αμυντικά αντανακλαστικά. Δεν λείπουν μάλιστα και οι κόντρες καθώς διάφοροι οι υφυπουργοί έχουν τοποθετηθεί για να... ελέγχουν τους υπουργούς!!!
Η μεγάλη έκρηξη όμως προέρχεται από την Ιπποκράτους. Στα κομματικά στελέχη του ΠαΣοΚ κυριαρχεί η αίσθηση ότι ο κ. Γ.Παπανδρέου τώρα που εξελέγη πρωθυπουργός δεν τους έχει ανάγκη.
Όλο και πιο συχνά -αλλά και πιο έντονα- ακούγεται η φράση : «εμφανίζονται ως κομήτες, άνθρωποι που δεν είχαν και δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική και το ΠαΣοΚ, που δεν έδωσαν την παραμικρή πολιτική μάχη, που δεν διακινδύνευσαν τίποτα και δεν θυσίασαν το παραμικρό».
Ενδεικτικό είναι το κλίμα που επικράτησε τις προάλλες, σε μια από τις συσκέψεις στην Ιπποκράτους παρουσία του Γραμματέα κ. Ξυνίδη και μελών του Πολιτικού Συμβουλίου, όπου έγινε πραγματικός «χαμός».
Μέχρι που ένα από τα παρευρισκόμενα στελέχη, ο γραμματέας του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας, μην αντέχοντας όλη αυτήν την κατάσταση, είπε τα πράγματα με το.... όνομά τους: «Το μερτικό μου απ` τη ζωή το έχουν πάρει άλλοι…».
Κατά τα άλλα ο μέγας (κυριολεκτικώς) αντιπρόεδρος κ.Πάγκαλος ζητά από τους υπουργούς …..Να ’χουν αλληλεγγύη μεταξύ τους, επειδή θα....εκδηλωθούν επιθέσεις από συμφέροντα (sic!). Καλημέρα ΠαΣοΚ ! Καληνύχτα Ελλάδα!
«paron»«thema»«enet»
Σε πολλά από τα στελέχη του κόμματος κυριαρχεί η άποψη ότι η κυβέρνηση αυτή αδυνατεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της διεθνούς οικονομικής κρίσης .
H αισιοδοξία και οι προσδοκίες των πρώτων ημερών τείνουν να εξανεμισθούν. Με την πάροδο των ημερών αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει σαφής γραμμή πλεύσης στην οικονομία, ότι δεν υπάρχουν έτοιμες πολιτικές και ολοκληρωμένα σχέδια για μείζονα θέματα , αλλά και ότι δεν υφίσταται κανένα αποτελεσματικό κέντρο συντονισμού. Χάος! Ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά.
Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠαΣοΚ είναι ανάστατη και αντιμετωπίζει τους υπουργούς με μεγάλη καχυποψία και επιφύλαξη. Κανείς δεν ζητά την άποψη τους, αλλά και δεν ενημερώνονται επαρκώς από τους υπουργούς με αποτέλεσμα σε αρκετές περιπτώσεις να πληροφορούνται τις αποφάσεις της κυβέρνησης από ...τα ΜΜΕ.
Ήδη έκαναν την εμφάνιση τους και τα πρώτα σημάδια υπεροψίας, δεσποτισμού και αλαζονείας. Η πρώην λογογράφος του κ. Γ. Παπανδρέου και σημερινή υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κυρία Τίνα Μπιρμπίλη αρνήθηκε να δεχτεί -όπως καταγγέλλει ο ίδιος- εκλεγμένο βουλευτή του ΠαΣοΚ !
Από την άλλη οι υπουργοί νοιώθουν ανασφαλείς και στις κατ` ιδίαν συζητήσεις τους υποστηρίζουν ότι ο ηγεμονικός τρόπο λειτουργίας του κ. Γ. Παπανδρέου, τους έχει δημιουργήσει αμυντικά αντανακλαστικά. Δεν λείπουν μάλιστα και οι κόντρες καθώς διάφοροι οι υφυπουργοί έχουν τοποθετηθεί για να... ελέγχουν τους υπουργούς!!!
Η μεγάλη έκρηξη όμως προέρχεται από την Ιπποκράτους. Στα κομματικά στελέχη του ΠαΣοΚ κυριαρχεί η αίσθηση ότι ο κ. Γ.Παπανδρέου τώρα που εξελέγη πρωθυπουργός δεν τους έχει ανάγκη.
Όλο και πιο συχνά -αλλά και πιο έντονα- ακούγεται η φράση : «εμφανίζονται ως κομήτες, άνθρωποι που δεν είχαν και δεν έχουν καμία σχέση με την πολιτική και το ΠαΣοΚ, που δεν έδωσαν την παραμικρή πολιτική μάχη, που δεν διακινδύνευσαν τίποτα και δεν θυσίασαν το παραμικρό».
Ενδεικτικό είναι το κλίμα που επικράτησε τις προάλλες, σε μια από τις συσκέψεις στην Ιπποκράτους παρουσία του Γραμματέα κ. Ξυνίδη και μελών του Πολιτικού Συμβουλίου, όπου έγινε πραγματικός «χαμός».
Μέχρι που ένα από τα παρευρισκόμενα στελέχη, ο γραμματέας του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας, μην αντέχοντας όλη αυτήν την κατάσταση, είπε τα πράγματα με το.... όνομά τους: «Το μερτικό μου απ` τη ζωή το έχουν πάρει άλλοι…».
Κατά τα άλλα ο μέγας (κυριολεκτικώς) αντιπρόεδρος κ.Πάγκαλος ζητά από τους υπουργούς …..Να ’χουν αλληλεγγύη μεταξύ τους, επειδή θα....εκδηλωθούν επιθέσεις από συμφέροντα (sic!). Καλημέρα ΠαΣοΚ ! Καληνύχτα Ελλάδα!
«paron»«thema»«enet»
"Όλα είναι στον αέρα και όλοι είμαστε αναλώσιμοι" φέρεται να δήλωσε υπουργός σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή η δημιουργία, σταδιακά αλλά σταθερά, μιας ομάδας φίλων και εκλεκτών του πρωθυπουργού, με τους οποίους αποκλειστικά κυβερνά, έχει δημιουργήσει την ανακατωσούρα.
ΑΠΟ Κ.Π
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή εβδομάδα,
Για την σημερινή ανάρτηση αλλά και για την χθεσινή την σχετική με τον υψηλό μας επισκέπτη τον κ. Soros, θέλω να επιμένω να ρωτάω: Που είναι ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΠΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ;;
Αν περιμένουμε να βγει ο/η νέος Πρόεδρος (εύχομαι απο τον Α γύρο)να εγκατασταθεί χωρίς προβλήματα και να αρχίσει να λειτουργεί θα περάσουνε τα Χριστούγεννα, θα μπει το Νεο Έτος και η χώρα θα βαδίζει κουτσή χωρίς το ένα πόδι της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Και κουτσή χώρα δεν μπορεί να παίξει μπάλα σε διεθνή και εγχώρια γήπεδα και μάλιστα με παίχτες και προπονητές που "ίσως" έχουν δώσει το παιχνίδι με τα δικά μας χειροκροτήματα (ψήφους).
Γι αυτό η απουσία και η σιωπή του ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ είναι αδικαιολόγητη. Λυπάμαι
Κ.Π
Προς Κ.Π.: ο Καραμανλής πάντως χθες ήταν στο ΟΑΚΑ και δεν μας έφερε καθόλου τύχη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για την Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, αυτό πια είναι από τα άγραφα: να έχει ψηφίσει κάποιος Παπανδρέου, και να τον κυβερνά ουσιαστικά ο...Πάγκαλος, μιας και τα ταξίδια αναψυχής του Τζέφρεϊ συνεχίζονται. By the way, που λένε και στην Κυβέρνηση, ο Πάγκαλος χθες, στην εκδήλωση για την Εθνική Αντίσταση, τίμησε και τον δοσίλογο παππού του;
Όλα αυτά και πολλά άλλα γίνονται που δε δικαιολογούνται για μια κυβέρνηση μόλις δύο μηνών. Εδώ ακόμα δεν έχουν τελειώσει με την τοποθέτηση των γενικών γραμματέων στα υπουργεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ποιος θα τα πει αυτά τα μέσα ενημέρωσης; Κουβέντα.
Αν όλα αυτά γινόταν με κυβέρνηση ΝΔ τι θα γινόταν;
Εδώ μας είπαν ότι η επέτειος για της 17 Νοεμβρίου ήταν η πιο ήρεμη που υπήρξε. Αναρωτιέμαι όμως οι 17 τραυματίες αστυνομικοί πως προέκυψαν; Σκόνταψαν και χτύπησαν;
Και αναρωτιόμαστε ακόμα γιατί χάσαμε τις εκλογές!
Και για να μη λένε ορισμένοι ότι τα λέμε εμείς οι Νεοδημοκράτες διαβάστε ένα άρθρο του αριστερού Διονύση Τσακνή και θα καταλάβετε.
http://imedapos.blogspot.com/2009/11/21-11-09.html
Τώρα άν πώ ότι λυπάμαι, πού τό βαθύ κομματικό ΠΑΣΟΚ αισθάνεται "αδικημένο" καί αποκλεισμένο από τήν νομή τής εξουσίας, θά αρχίσει νά μεγαλώνει η μύτη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν καί η αναφορά σέ "μερτικό απ' τή ζωή", αλλού παραπέμπει.
Αν λοιπόν η γκρίνια αφορά στόν αποκλεισμό απ' τήν κουτάλα, ε καλά νά πάθουν, αρκεί νά μήν τήν πιάσουν άλλοι.
Η ΝΔ ώς κυβέρνηση, δέν μπόρεσε(?) νά κόψει τή μάσα κάποιων ΠΑΣΟΚων. Λέτε νά τό κάνει ο Γιωργάκης?
Αν δέν τά σκα.ώ.ει στά Εθνικά θέματα, όπου τόν φοβάμαι, θά αρχίσω νά προβληματίζομαι (ευχάριστα).
Ιδωμεν. Μακάρι.
ΥΓ. Ακου 'κεί τό μερτικό μου απ' τή ζωή.....
Μάρκο ντροπή για τα ποδοσφαιρικά σου φρονήματα-κρίμα και σε είχα σε εκτίμηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως αντί να επιχαίρουν κάποιοι για την "σιωπή Καραμανλή", μήπως θα ήταν-λέω- λίγο πιο πολιτικό αν προσπαθούσαν να την εξηγήσουν;
Θα λύνονταν πολλά ζητήματα στις αναλύσεις τους όχι για το χθες αλλά για το αύριο...
Με εκτίμηση
παλιός φίλος του politis.gr
@11:36
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ Κ.Π
Φίλε μου εαν αναφέρεσαι στο σχόλιό μου για την απουσία Καραμανλή, κάνεις λάθος δεν επιχαίρω. Το αντίθετο.
Όμως δεν έχω καμιά δυσκολία να δεχθώ το σκεπτικό σου.
Και πάλι όμως με δυσκολία. Αυτό που αναφέρεις "για το αύριο" ίσως έχει βάση.
Ίδωμεν....
Ευχαριστώ
Κ.Π
@παλιέ φίλε του politis.gr, γιατί ντροπή; Έπρεπε να είμαι με την καθεστωτική ΠΑΣΟΚική ομάδα των τραμπούκων του πράκτορα, για να μην νιώθω ντροπή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξερω, εμεις, ο απλος λαος απο που να ζητησουμε το "μερτικο μας στη ζωη"..απο τη στιγμη ,που αποφασιζουν αυτοι για τον αν εχω να πληρωσω τα διδακτρα μου;..αν κουραστηκα να βλεπω τους γωνεις μου να παλευουν απο τα νιατα τους χωρις να ξερουν αν θα εχουν αξιοπρεπη συνταξη στα γεραματα ;γιατι να μην δικαιουται η αδερφουλα μου καποιο επιδομα ,εστω και σαν νοσοκομα ,αφιερωνωντας την ζωη της στο παιδι με ειδικες ικανοτητες που εχει ;κ.τ.λ...
Και συμφωνω με τον γραφωντα πιο πανω για τη σιωπη Καραμανλη..να βγει να πει τι; οτι μεσα σε λιγες μερες δικαιωθηκε; κι απο την αλλη ,ΕΜΕΙΣ τον στειλαμε στη σιωπη,ΕΜΕΙΣ δεν τον ακουσαμε οταν μας τα'λεγε,ΕΜΕΙΣ δωσαμε 40-τοσο% στο Πασοκ ...τωρα γιατι γκρινιαζουμε; ΕΜΕΙΣ δεν θελαμε φουμαρα υποσχεσεις ; δεν μας αρεσε που μας ελεγε την αληθεια ,ο Κ.Κ ετσι δεν ειναι;
Σορρυ για το κατεβατο φιλε Πολιτη!
Αφροδίτη!
hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου να ακούγατε τι έλεγε σήμερα το πρωί ο κ. Πάγκαλος στο μεγάλο κανάλι...έγραψε...τι κατηγόρησε Αλογοσκούφη και Παπαθανασίου, τι ότι το ΠαΣΟΚ τα κάνει όλα καλά...Α, και το καλύτερο δεν βάζουν νέους φόρους και η αύξηση των φόρων σε ποτα, τσιγάρα και καύσιμα έχουν ως γνώμονα την προστασία της υγείας μας και του περιβάλλοντος...Όσο για την φορολόγηση της μεσαίας ακίνητης περιουσίας κανένας λόγος...(τα 400.000 ευρώ αφορολόγητο στο ΕΤΑΚ του 2009, ο έκτατος φόρος στα ακίνητα και η αύξηση των αντικειμενικών αξιών δεν είναι νέοι φόροι άλλωστε...)
Και πλέον δεν ανέχομαι να ακούω όσους ψήφισαν Πασοκ να διαμαρτύρονται και να νοιώθουν εξαπατημένοι...Η αγορά της ελπίδας αυτά τα αποτελέσματα έχει...
Βαθιά μεσάνυχτα Ελλάδα και με ψιλή βροχή...
Έχω να προσθέσω δύο πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα για όλους: η εν δυνάμει "απομάκρυνση" και φυσικά όχι απλώς αποχώρηση Καραμανλή, έχει περισσότερο στρατηγική σημασία, πέραν της διαφαινόμενης από τα πράγματα, όπως ο Κ.Π που από βιασύνη και αβλεψία αδίκησα.
Μάρκο, λόγω ιατρικού προβλήματος δεν έχω το "ηθικό" να σου απαντήσω, θα το κάνω κάποτε όμως.
παλιός φίλος του politis.gr
Ο Κ. Καραμανλής εξακολουθεί να είναι το ισχυρό "χαρτί" της Ν.Δ. και ο μόνος, που μπορεί να εγγυηθεί την ενότητα και συνοχή της, να εμπνεύσει τους οπαδούς της και να την οδηγήσει- και πάλι - στην εξουσία... Γι' αυτό και ορθώς στέκεται στο παρασκήνιο, αφού το "χαρτί" αυτό δεν πρέπει να "φθείρεται", ούτε, βεβαίως, να θεωρηθεί, ότι παίρνει θέση υπέρ οποιουδήποτε από τους υποψήφιους Προέδρους της Ν.Δ. Είναι απαραίτητο να υπάρχει. Είναι η ελπίδα μας, για το μέλλον, όχι μόνον της Ν.Δ., αλλά και της ίδιας της χώρας μας, που, πολύ φοβούμαι, θα περάσει ιδιαίτερα άσχημες ώρες, με ιδιαίτερα άσχημα αποτελέσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφή΄Ηδη, έχουν όλοι αποδεχθεί, πως ο Κ. Καραμανλής, σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα - ούτε δυο μήνες δεν έχουν περάσει, καλά, καλά, από τις εκλογές -, έχει, ήδη, βγει αληθινός, αφού, προεκλογικά, είπε τα πράγματα με το όνομά τους και δεν κορόϊδεψε τον Ελληνικό λαό, σε αντίθεση προς τον Γιωργάκη, που, χωρίς πρόγραμμα και με μόνο στόχο την κατάληψη της εξουσίας, παραπλάνησε τον Ελληνικό λαό, τάζοντάς του λαγούς με πετραχήλια, σε περίοδο, μάλιστα, διεθνούς οικονομικής κρίσεως, διαβεβαιώνοντάς τον, μάλιστα, πως το πρόβλημα δεν είναι τα χρήματα, διότι και υπάρχουν και είναι πολλά..... Τώρα, τα ψάχνει, αλλά πού να τα βρει.... Και ο Ελληνικός λαός, που, πάντα, παριστάνει τον "έξυπνο" και τον "μάγκα", εμπιστεύθηκε, για άλλη μια φορά το Πασοκ και τα λόγια του Γιωργάκη και τον ψήφισε, λες και δεν ήξερε τι σημαίνει Πασοκ, λες και είχε κάνει λοβοτομή ή έπασχε από ομαδικό "Αλτσχάϊμερ"....
Εκείνοι, λοιπόν, που, με τόση επιπολαιότητα, ψήφισαν το Πασοκ και τον Γιωργάκη, αλλά και εκείνοι, που γύρισαν την πλάτη στην Ν.Δ. και στον Κ. Καραμανλή, απέχοντας ή ψηφίζοντας άλλα κόμματα, για να δείξουν, έτσι, την απογοήτευσή τους ή και για να "τιμωρήσουν" κάποια στελέχη, που, με την συμπεριφορά τους, "πλήγωσαν" τους ίδιους, αλλά και την Παράταξη της Ν.Δ., δεν δικαιούνται να παραπονούνται ούτε για τους φόρους, που θα πληρώσουν, ούτε για τις .... Αυτοκρατορικές συμπεριφορές των στελεχών του Πασόκ, που αντιμετωπίζουν, ούτε για την καταβαράθρωση της χώρας, που, είναι φανερό, πως θα ακολουθήσει.. Το Πασόκ αυτό ήταν, αυτό είναι και αυτό θα είναι, εις τους αιώνας των αιώνων.... Τα "φωνάζαμε" και προεκλογικά, αλλά εις ώτα μη ακουόντων.... Δυστυχώς..... Τι να άλλο να πω??? Ας πρόσεχαν....
Μάρκο, θα σε λυπήσω, όπως κι εγώ λυπήθηκα όταν το έμαθα: Ο Αντώνης είναι Ολυμπιακάκιας........
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσυπογράφω τον Ανώνυμο 3.21 με χέρια και πόδια:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην αξία , την ειλικρίνεια και το ήθος του Κώστα Καραμανλή θα την αναζητήσουμε. Όλοι!!!! Γαλάζιοι, πράσινοι και κόκκινοι.
Εδώ θα είμαστε ( με την βοήθεια του Θεού) και θα το εξακριβώσουμε.
Πλάκα έχετε παλικάρια. Το πρόβλημά σας δηλαδή είναι οτι ο Παπανδρέου δεν αφήνει το "σύστημα ΠΑΣΟΚ" να λειτουργήσει. Και αυτό, κατά τη γνώμη σας, είναι κακό. Τι άλλο θ' ακούσουμε. Δε βαριέσαι, αν είναι να κατακρίνουμε τον Παπανδρέου οποιαδήποτε αφορμή είναι αρκετή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος το προηγούμενο παληκάρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλικάρι εσύ αυτό μόνο κατάλαβες από όλο το άρθρο;
Μπράβο παλικάρι μου! Και μετά θέλουμε να λεγόμαστε και όντα με νοημοσύνη. Ξανά μπράβο σου παλικάρι μου.
Ο Αντιπροεδρος Κ.Παγκαλος ,σημερα στο MEGA ειπε :
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταξυ των 30.000 υποψηφιων για Γεν.και Ειδ.Γραμματεις,ελαχιστοι ηταν αξιοποιησιμοι!...Φαινεται οτι εχουν βαλλει και "κρυμμενες"κομματικες υπο-παραμετρους,ωστε να υπαρχει τοση καθυστερηση!...Η' "ωδινεν ορος και ετεκεν μυν".Θα γελασει "καθε πικραμενος" με την επιλογη(ειδικοτητα)του κ.Καθ. στην Γενικη Γραμμ.Ερευνας και Τεχνολογιας.Η επιλογη με τα συγχρονα μεσα ,γινεται σε 1 ωρα!...Η κομματικη "ωριμανση" απαιτει πολυ χρονο...Η διαφορα μεταξυ Δεξιας και Σοσιαλισμου ,αναφορικα με την διαδικασια επιλογης ειναι η εξης:Επι ΝΔ εμπαιναν ανθρωποι ,τους οποιους δεν γνωριζαμε,ενω τωρα τους γνωριζουμε και εχουν ,οχι ολοι,Μαστερ,γιατι το πτυχιο "ξεφτυλιστηκε"!... Επεται το διδακτορικο..Τα περισσοτερα βιογραφικα τους ειναι "υπερ-πληρη",ωστε να διερωταται κανεις που και ποτε κατορθωσαν να αποκτησουν τοσα προσοντα,ΟΧΙ,βεβαια,στο εξωτερικο.ΟΜΩΣ, δεν τους πηραν εστω και μια υποτυπωδη προφορικη συνεντευξη...Να δουμε τι θα βγει...Φαινετε οτι οι ανθρωποι αυτοι εχουν τρομακτικη διαισθηση...
Ευχαριστω πολυ
Πριν τις εκλογές μπήκε το μεγαλο στοιχημα αναμεσα σε δυο πολιτικες και τους εκφραστες τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συγκρατημενη πολιτικη Καραμανλη που δεν εδεινε κανενα περιθωριο παροχων λογω της εκτακτης καταστασης που βρισκεται η χωρα,και απο την αλλη η ανευ προηγουμενου παροχολογια του Γ.Παπανδρεου που υποσχοταν τα παντα σε καιρο δίνης!
Ο Λαος επελεξε οπως παντα τα ευχαριστα,ελπιζοντας σε καλυτερες μερες,σε ομορφα λογια και υποσχεσεις..ετσι γινεται παντα!!
Ειμαστε μολις 2 μηνες απο τις εκλογες..και η πραγματικοτητα αρχισε να φαινεται... οι δυσαρεστες αληθειες δειχνουν να επαληθευονται και μαζι με αυτες ο Κ.Καραμανλης.
Ειναι βεβαιο οτι σε βαθος χρονου θα τον αναπολησουν ακομα και οι αριστεροι!!
Για οσους δεν καταλαβαν..η χωρα βρισκεται στα προθηρα της χρεωκοπιας αν οχι με τα δυο ποδια αλλα με το ενα σιγουρα,ο τυπος αρχιζει να παιζει ελαφρια το εγκομιο του..ενω η τραπεζα της Ελλαδος εξεδωσε ειδη το συγραμμα με τιτλο "η κριση του 1929"οπου συγγρινει τις δυο κρισεις ομοιοτητες και διαφορες.
Τα δυσαρεστα μετρα εφαρμοζονται,καθε ειδους παροχολογια μπαινει στην ακρη..ενω μια αγρια φοροεπιδρομη περιμενει τους μεχρι τωρα ανυποψιαστους πολιτες,που εχουν ειδη καταλαβει οτι εξαπατηθηκαν!
Το στοιχημα ομως τρεχει, ο χρονος κυλαει,και η ιστορια θα γραψει για καποιον που ειπε την αληθεια και τον απεριψαν..για καποιον που ειπε ψεματα και τον προτιμισαν..
Το παραπανω σχολιο ειναι ιδιαιτερα κατατοπιστικο.Καθως η οικονομικη κριση θα μεγαλωνει θα βλεπεται στο ΠΑΣΟΚ πολυ χειροτερες αντιδρασεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ωριμότητα της ανακοίνωσης..'Ακρως καινοτόμα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι άλλο θα ακούσουμε ;
Μετά το «πάγωμα» των μισθών που έγινε αναγκαστική θυσία και «ωρίμανση», την ένεση ρευστότητας στην αγορά.. http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/2000.html
μας προέκυψε και η ωριμότητα των ανακοινώσεων και η συγκεκριμένη-καινοτόμα μεθόδευση που θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα...
Τι είπε ο άνθρωπος πάλι......
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/blog-post_6867.html
Μην ξεχνατε οτι ο Καραμανλης εκανε το διδακτορικο του πανω στον Βενιζελο...Οι προηγουμενες εκλογες ηταν σχεδον παρομοιες με τις εκλογες της 1 Νοεμβριου του 1920 οταν ο Βενιζελος εχασε και επηλθε η Μικρασιατικη Καταστροφη.Κατι αναλογο θα συμβει και τωρα με την οικονομικη κριση.Εγω βγαζω το καπελο στον Καραμανλη γιατι αφενος δεν πουληθηκε ποτε στους διαπλεκομενους ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για να σωσει δλδ το τομαρι του και προτιμησε την συντριβη(μην μου πειτε οτι αν ηθελε δεν την γλυτωνε γιατι θα ειστε ασχετοι με τα πολιτικα στην Ελλαδα).Ο Καραμανλης αργα ή γρηγορα θα γυρισει γιατι ειναι ο μονος που ειπε την αληθεια στον λαο χωρις φοβο και παθος οντας απελπηστικα ΜΟΝΟΣ του.Γι'αυτο κριτικη μπορει να του κανει μονο οποιος τον στηριξε στην προσπαθεια του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσχετο με το θέμα, αλλά τελικά ο Θωμάς Σάρας λέει αλήθεια για τον ΓΑΠ ότι είχε κάνει δήλωση "...καλύτερα λίγα στρέμματα γής...."?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ο τύπος που είναι και εκδότης της μηνιαίας εφημερίδας ΠΑΤΡΙΔΕΣ στο τορόντο του Καναδά, στις 15 Οκτωρβίου 2009 «βρέθηκε»(;) στο αυτοαποκαλούμενο «μακεδονικό φεστιβάλ» να κάνει δηλώσεις επιδοκιμασίας υπέρ της γνωστής προπαγανδιστικής εναντίον της Ελλάδας ταινίας των Σκοπιανών "a name is a name" λέγοντας ότι "η ταινία περνά πολύ καλά το μήνυμα της". Συγχαίρει μάλιστα και τους δύο δημιουργούς των ντοκυμαντέρ, καταφέρνοντας, όπως χαρακτηριστικά λέει, «να δώσουν το μήνυμα προς τα έξω». Ειδικά για τον πρώτο δημιουργό (του ντοκυμαντέρ Just Arrived), επειδή είναι νεαρή σε ηλικία, εκφράζει την άποψη ότι θα γίνει γνωστή στο μέλλον. Για το δεύτερο επίμαχο προπαγνδιστικό και υβριστικό για την Ελλάδα ντοκυμαντέρ (a name is a name) o κ. Σάρας λέει ότι "ήταν πολύ επαγγελματική δουλειά"
Δεν νομίζεις ότι κάτι δεν πάει καλά με τον κύριο..???
@Ανατόλιος από το νησί, το ξέρω, αλλά και ο Καραμανλής που ήταν Παναθηναϊκός, μήπως είδαμε άσπρη μέρα; Έκανε τίποτα για την "παράγκα"; Εδώ έβαλε τον ακατονόμαστο για υφυπουργό Αθλητισμού, τον καθηγητή της αλητείας...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Αφροδίτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες μας ότι ψήφισες και εσύ ΠΑ.ΣΟ.Κ. και το έβγαλες εξουσία και εγώ ψηφίζω μέχρι και Αρούλη γιά Πρόεδρο Δημοκρατίας!!!
Ελεος!!!
@10:56
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί φτάνουν κάποιοι. Υιοθετούν μέχρι και τους Σκοπιανούς προπαγανδιστές αρκεί να σπιλώσουντον αντίπαλο. Αδιάφορο αν είναι Ελληνας Πρωθυπουργός.
Και θέλουν να λέγονται και Εθνικόφρονες.
Λες και την Κύπρο την πούλησαν οι Πασόκοι,όπως και το "σε 10 χρόνια ποιός θα θυμάται".
Που είστε Χίτες και Ταγματασφαλίτες να καμαρώσετε τα παιδιά σας!!!
H ΣΥΡΙΖΑΙΑ Μπιρμπιλη δεν δεχεται βουλευτη του ΠΑΣΟΚ...και κατα τους Κνιτοσυριζαιους κυβερναει ο ''νεοφιλελευθερισμος'' και η ''ΕΕ των μονοπωλιων''. Μιλαμε για ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ολοι αυτοι ενα κομμα(το αντιαναπτυξιακο, αντιδημοκρατικο αντιφιλελευθερο αντιευρωπαικο κομμα) με 5 κοινοβουλετικες οργανωσεις και ριχνουν την ευθυνη της δικης τους νεοκομμουνιστικης διακυβερνησης στους αλλους.
Κυβερναει το συστημα ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ στις πλατες του ΠΑΣΟΚ και κανει και αντιπολιτευση στον εαυτο του...
Καλημερα σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και δεν θα'πρεπε ν'απαντησω σε ΑΝΩΝΥΜΟ 12:56 πμ ...γιατι ειναι σαν να μην υπαρχετε..θελω ομως να σας πω οτι:
1)ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΩΔΙΑ ΤΗΣ 4 ΟΚΤ.ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΠΑΣΟΚ..
και δεν θα το κανω ποτε για ατομικο μου συμφερον,γιατι οσοι το ψηφισαν μονο το ΑΤΟΜΟ ΤΟΥΣ σκεφτηκαν .
2)Κατα τα πιστευω μου επραξα στο ακεραιο το καλυτερο για την Πατριδα μου..γιατι εμενα μου εμαθαν ΄ν'αγαπω αυτον τον τοπο ,αυτη τη γη,που και δυο παππουδες μου αφησαν τα κοκκαλακια τους υπερασπιζωντας ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ αυτου του τοπου,αλλα και για να εχω εγω/εσεις το δικαιωμα στην Δημοκρατια και την ελευθερια της εκφρασης!
3)Εαν δεν καταλαβατε το νοημα του "ΕΜΕΙΣ" ηταν δικο μου λαθος ..επρεπε να γραψω ΕΣΕΙΣ,ισως ετσι να το ειχατε "χωνεψει" καλυτερα ,μια και απο IQ ..δεν σας..μαλλον!!
Αφροδίτη!
Αφροδίτη παραβιάζεις ανοικτές πόρτες με το ΕΣΕΙΣ -ΕΜΕΙΣ που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ την 4η Οκτωβρίου 2009.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή μου δεν είναι καιρός για να αποκαλύψουμε αυτό το θέμα , μα να είσαι σίγουρη ότι ΟΤΑΝ πρέπει όλα θα βγουν την φόρα.
Ελπίζω να με καταλαβαίνεις.
Έχει ο καιρός γυρίσματα και κάθε πράγμα στον καιρό του.
Μέχρι τότε κράτα στο μυαλό σου την ρήση περί "αποπληρωμής δια του ίδιου νομίσματος".
Καλή σου ημέρα!
;)
Δυστυχώς θα υπογράψω και εγώ ως ανώνυμος , αλλά ...κάθε άλλο που δεν υπάρχω!
ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΛΏΣ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέσανε, λέει , τη ΓΣΕΕ να ...συζητήσουν.. Τι άραγε; Πως θα ξαναπληρώσουμε τις δικές τους σπατάλες; Να συζητήσουν τις ,,ειλημμένες αποφάσεις τους; Να δούνε πώς θα πληρώσουμε; Το χάλι των ασφαλιστικών Ταμείων αυτοί το δημιούργησαν. Και δεν τιμωρήθηκε κανείς. Όταν "παίζανε" τα χρήματα τα δικά μας, καλέσανε προηγουμένως τα συνδικάτα να τα ρωτήσουνε; Τώρα γιατί θέλουν διάλογο; Μάλλον για να δημιουργήσουν "συνενόχους....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑι σιχτιρ......
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε Ανωνυμε των 12:15 μμ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαινω κι ευχαριστω...
Ελπιζω ,μην ειναι πολυ αργα ,για το ΟΤΑΝ ,για το ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ,και πολυ περισοτερο για:την ρήση περί "αποπληρωμής δια του ίδιου νομίσματος".
Υπαρχουν πολλα αναπαντητα ερωτηματα που καινε την ψυχη και το νου..
Ισως να ερθει αυτη η ωρα των απαντησεων καθαρα και ξαστερα..κι οχι με υπονοουμενα η χρησμους..κι οχι παντως ανωνυμα ,κι'ακομη οχι τιποτε αλλο, αλλα να μη βγαζω κι εγω/εμεις/εσεις,συμπερασματα κατα το δοκουν!
Αφροδίτη!