Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2009

Περιβάλλον; Τι είναι αυτό αναρωτιέται η κυβέρνηση !


Στην απόσυρση του νόμου Σουφλιά για την ανανέωση του στόλου οχημάτων προχώρησαν τα υπουργεία Οικονομιών και Περιβάλλοντος επικαλούμενα το …τεράστιο δημοσιονομικό έλλειμμα, που δεν επιτρέπει την συνέχιση του μέτρου αλλά και…. την απουσία περιβαλλοντικών κινήτρων (sic!).

Σύμφωνα με τον μετέχοντα στα ΔΣ του ΟΤΕ όταν η MIZENS έκανε πάρτι, υπουργό Οικονομικών κ. Γιώργο Παπακωνσταντίνου το ετήσιο κόστος της απόσυρσης υπολογίστηκε στα 400 εκ. ευρώ, χωρίς όπως είπε η χώρα μας να διαθέτει δική της αυτοκινητοβιομηχανία που θα συνέβαλλε στην τόνωση της οικονομίας και της απασχόλησης.

Το επιχείρημα που επικαλείται ο κ. Παπακωνσταντίνου είναι φαιδρό ,ψευδές, και σίγουρα δεν κινείται στο πνεύμα των προεκλογικών περιβαλλοντικών ...ανησυχιών του ΠαΣοΚ.

Το κόστος των μέτρων που προέβλεπε ο νόμος Σουφλιά δεν επιβάρυνε τον κρατικό προϋπολογισμό αφού το όλο πρόγραμμα ήταν αυτοχρηματοδοτούμενο. Οι δαπάνες της δέσμης των μέτρων θα καλύπτονταν από την αύξηση των περιβαλλοντικών τελών κυκλοφορίας, του Φ.Π.Α. και των επιπλέον τελών ταξινόμησης από τις επιπλέον πωλήσεις οχημάτων.

Μάλιστα υπάρχει η σχετική έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία ακριβώς προέβλεπε ότι δεν επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός. Αυτή δεν μπορεί κανένας να την αμφισβητήσει μέσω ...πολυεξαρτημένων -διορισμένων επιτροπών.

Γέλωτες επίσης προκαλούν τα λεγόμενα της αρμόδιας υπουργού κυρίας Μπιρμπίλη ότι το κίνητρο της απόσυρσης θα μπορεί να συνοδευτεί με δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για παράδειγμα αν η επιδότηση της απόσυρσης ενός ΙΧ είναι 1.000 ευρώ τα 500 ευρώ θα είναι το ποσό της επιδότησης και το υπόλοιπο ποσό θα είναι οι δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

Μα αγαπητή μου κυρία εάν λόγω του φορτωμένου προγράμματος σας ως …λογογράφος του κ. Παπανδρέου δεν είχατε τον χρόνο να επισκεφτείτε και να γνωρίσετε την Ελλάδα ,πέραν της πάλαι ποτέ Χαριλάου Τρικούπη , την νυν Ιπποκράτους και το Κολωνάκι , θα γνωρίζατε ότι πέραν από το κλεινόν άστυ(και την Θεσσαλονίκη) το ελληνικό κράτος δεν διαθέτει δημόσιες εταιρείες μεταφορών του επιβατηγού κοινού, αφού αυτές πραγματοποιούνται στην επαρχία από τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ. Πως λοιπόν θα ...μοιράσετε κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Με ξένα κόλλυβα; Τους μετόχους και τους ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ τους ρωτήσατε;

Ερχόμαστε στις ...περίεργες περιβαλλοντικές αντιλήψεις που δείχνει το ΠαΣοΚ. Η μελέτη των μέτρων του νόμου Σουφλιά για την απόσυρση, η οποία μάλιστα είχε δημοσιοποιηθεί χωρίς η επιστημονική κοινότητα να φέρει καμία αντίρρηση, υπολόγιζε μέσω της απόσυρσης, μείωση από 20% έως 35% των εκπεμπόμενων ρύπων έως το 2012 και από 50% έως 60% έως το 2015.

Η Κυβέρνηση του ΠαΣοΚ αγνοεί εντελώς αυτές τις μελέτες, αγνοεί την τεράστια περιβαλλοντική παράμετρο της ρύπανσης από την κυκλοφορία και αγνοεί και τις δεσμεύσεις της Ελλάδας απέναντι στους Διεθνείς Οργανισμούς και την Ε.Ε.

Παραπλανώντας τον ελληνικό λαό αφού προεκλογικά μας έλεγαν ότι «το μέτρο της απόσυρσης είναι ένα μέτρο που δεν μπορεί να το απορρίψει κανείς», η Κυβέρνηση Παπανδρέου σήμερα καταργεί ένα καλά μελετημένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα μέτρων μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και το αντικαθιστά με το.... καθαρά εισπρακτικό μέτρο της αύξησης των τελών κυκλοφορίας.



ΥΓ. Η αύξηση των τελών κυκλοφορίας θα είναι έσοδο του προϋπολογισμού και δεν θα διατίθεται για την απόσυρση των οχημάτων, όπως προβλεπόταν στο νόμο Σουφλιά .Μάλιστα μεταθέτουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας τον ...Ιανουάριο και όχι μέχρι 31η Δεκεμβρίου που ισχύει όλα τα χρόνια.
Φυσικά και αυτό εντάσσεται στο σχέδιο που έχω αναφέρει, το οποίο ....επιτάσσει μερίδα των εσόδων να μεταφερθούν στο 2010, προκειμένου το έλλειμμα του έτους 2009 να κλείσει (ΚΑΙ με την βοήθεια της εξαρτημένης-διορισμένης ,από τον κ. Παπακωνσταντίνου, επιτροπής) σε υψηλά επίπεδα, ώστε πλαστά τον επόμενο χρόνο να παρουσιαστεί το έργο ...της μείωσης του ελλείμματος!!!

26 σχόλια:

  1. Σιγά που θα σε πιάσουν τα κλάματα και για το περιβάλον. Αλήθεια νομίζεις ότι κοροιδεύεις κανέναν με τα δήθεν κορκοδείλια δάκρυά σου; Δεν μας λες ποιόν πραγματικά ωφελεί η απόσυρση. Άραγε ωφελεί τους φτωχούς και τους μεσαίους που υπέφεραν οικονομικά τα χρόνια του καθεστώτος Καραμανλή ή κάποιους φοροφυγάδες και μεγαλεμπόρους κερδοσκόπους; Από την άλλη έχεις ακουστά για κάποιο οικονομικό μέγεθος που λέγεται εμπορικό έλλειμα ή για σένα είναι παντελώς άγνωστο ότι τα χρόνια του καθεστώτος Καραμανλή έχει κινηθεί σε δραματικά αρνητικό επίπεδο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ Ανώνυμος 7:08
    Καλημέρα αρχηγέ!!! Ξεκίνησαν οι πιστολιές πρωί πρωί?
    ΚΟΡΚΟδείλια δάκρυα? Οι φτωχοί και οι μεσαίοι είναι αυτοί που ορίζονται από το ΠΑΣΟΚ? Οι φοροφυγάδες και οι μεγαλέμποροι κερδοσκόποι υποφέρουν με το ΠΑΣΟΚ?
    Το εμπορικό έλλειΜΜα είναι θέμα απόσυρσης και τελών μόνο? Ή μήπως είναι βαθιά δομικό (δηλαδή πολυετές)?
    Καλή σου ημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αμάν ρε φίλε Ανώνυμος 7:08, έχεις καταντήσει αηδεία!!!! Κάθε πρωί το πρώτο σχόλιο είναι εκεί περίπου σε ώρα από κάποιον που υβρίζει, λοιδωρεί, κάθε άποψη που λέει τα πράγματα όπως είναι. Προφανώς είσαι δημόσιος υπάλληλος, κομματικός πρασινοφρουρός, που αισθάνεσαι δικηγόρος του Jefrey και πάντα βλέπεις το φάντασμα του Καραμανλή να σε καταδιώκει παντού!!
    Το "καθεστώς Καραμανλή" τελείωσε απο τον Ελληνικό Λαό. Τώρα υπάρχει το καθεστώς ΠΑΣΟΚ, που ξέρουμε όλοι τι είναι, και υπομονή.
    Το εμπορικό έλλειμα δημόσιε υπάλληλε είναι το μοναδικό μέγεθος που είναι ανεξάρτητο απο τις κυβερνητικές επιλογές αλλά από τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Ίσως να παίζουν ρόλο οι θέσεις της εκάστοτε κυβέρνησης στην αγορά αλλά το εμπορικό έλλειμα είναι άλλο πράγμα.
    Τώρα για φτωχούς, μεσαίους, φοροφυγάδες,κλπ άστα ρε φίλε! Το πασοκ παίζει αλλού, σε άλλες κονωνικές ομάδες, πάνε τα ζιβάγκο, τώρα έχουμε κουστούμια armani και άλλα παρόμοια

    ΥΓ. Να ζητήσεις σε παρακαλώ τα ένσημα σου από την Ιπποκράτους για την καθημερινές πρωινές υπηρεσίες στο κίνημα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ανώνυμος 7:08
    ΑΠΟ Κ.Π
    Καλημέρα φίλε,
    Δεν είδα πουθενά δάκρυα στο κείμενο του Πολίτη και μάλιστα κροκοδείλια(οχι κορκοδείλια). Αυτά τα δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια των σημερινών κυβερνώντων προ των εκλογών. Τώρα, πολύ σύντομα θα μας τρέχουν όλων πικρά δάκρυα
    για την επιλογή που κάναμε και όχι μόνο για τα οικονομικά θέματα
    Εσύ βέβαια φίλε 7:08 με τα μέτρα και τις αποφάσεις που θα ληφθούν ΚΑΙ στα εθνικά θέματα ελπίζω να μη χρειαστεί να μεταναστεύσεις στην Αφρική ή στον Αμαζονιο για μελετήσεις την υφή των κροκοδείλιων δακρύων εμβριθώς.
    Να έισαι καλά
    Κ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά θα ήθελα να ήξερα ποιός χαρακτηρισμός που αρμόζει σε κάποιους που σχολιάζουν όχι το κείμενο της ανάρτησης ούτε την ουσία του πρώτου σχολίου αλλά με ύβρεις και λοιδωρείες σχολιάζουν το θράσος κάποιου να έχει άλλη άποψη. Απλώς θα ήθελα να εκφράσω την λύπη μου για αυτό το γεγονός και αφήνω την κρίση του χαρακτηρισμού τους στους αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά την κατάργηση των stage στα οποία απασχολιόντουσαν τα παιδιά της ανώτερης τάξης, ακολούθησε η κατάργηση της απόσυρσης και η τιμωρία με αυξημένα τέλη όλων των εκατομμυριούχων που επιμένουν να κυκλοφορούν και να ρυπαίνουν με παλαιά αυτοκίνητα 1400κε. Βέβαια για είμαστε δίκαιοι υπάρχει σκέψη και για επιβολή έκτακτης εισφοράς στις επιχειρήσεις την οποία επικροτεί ο μοναδικός παγκοσμίως πρόεδρος των βιομηχάνων χωρίς βιομηχανία. Σε συνδυασμό με τη ιδέα για κατάργηση των σκοπών στα αστυνομικά τμήματα ιδέα που σίγουρα θα ζήλευε ο επιθεωρητής Κλουζώ στον Ροζ Πάνθηρα καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα. Αστείοι άνθρωποι σε σοβαρές θέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οποιος πιστεψε στις οβιδιακες μεταμορφωσεις του ΠΑΣΟΚ,ας εισπραξει τωρα ,τα επιχειρα των επιλογων του.Και ειναι ακομη η αρχη...Πρασινη αναπτυξη,πρασινα αλογα και... φουμαρολογια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μιλούμε για σκέτη απάτη. Παραβλέπω την περιβαλλοντική παράμετρο και το αυτοχρηματοδοτούμενο του μέτρου. Αλλά να αναγγέλλουν κατάργηση της απόσυρσης κρατώντας όμως τα αυξημένα τέλη (που αυξήθηκαν για να χρηματοδοτούν την απόσυρσση), είναι σκέτη αλητεία. Κατάργηση της απόσυρσης σημαίνει επάνοδο στην προτέρα κατάσταση. Και ανακοινώνω αύξηση των τελών κυκλοφορίας για δημοσιονομικούς λόγους, γιατί τα κατέστρεψε όλα η Ν. Δ. ή ότι άλλο. Αλλά διατηρώ το μέτρο στο σκέλος είσπραξη και το καταργώ στο σκέλος πληρωμή είναι αλητεία. Και ψελλίζουν και κάτι ότι θα μάς κάνουν το χατήρι για ελάφρυνση στα χαμηλού κυβισμού των αυξημένων τελών Σουφλιά. Πού είναι ο Ευαγγελάτος να παρουσιάσει τον ιδιοκτήτη παλιάς Μερσεντές ,2500 κυβικών, που θρηνούσε για την αύξηση των τελών και την αδυναμία να αγοράσει καινούργιο παρά την επιδότηση. Τώρα του μείνανε μόνο τα αυξημένα τέλη. Τώρα θα μου πείτε τι σχολιάζω , την στάση των Μ.Μ.Ε.

    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι επειδή τα μισά λεφτά δίνονταν από την Ε. Ε., το ΠΑΣΟΚ δημιουργεί ένα 2ο σκάνδαλο αλά Κτηματολόγιο, τσεπώνοντας την επιχορήγηση, αλλά χωρίς να κάνει την απόσυρση. Γειά σου Τίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία τα γράφεις, "Πολίτη"!
    Το άρθρο σου είναι εμπεριστατωμένο και ακριβολογείς.
    Δυστυχώς, όμως, όσοι βλέπουν τα πράγματα πίσω από τον παραμορφωτικό φακό της κομματικής τους εμπάθειας δεν δύνανται να κατανοήσουν τα γραφόμενά σου.
    Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν όταν το κόμμα οποιουδήποτε χρώματος γίνεται θρησκεία κάποιου... Όσο δύσκολο είναι να κάνεις ένα θρησκόληπτο να σκεφτεί λογικά και αντικειμενικά, άλλο τόσο είναι δύσκολο έως αδύνατο να κάνεις τον κομματικό οπαδό να δει την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ξερετε ποσος χωρος παρκινγκ και στα μποτιλιαρισματα θα ελευθερωνοταν αν εφευγαν αρκετες εκατονταδες χιλιαδες αυτοκινητα απο την κυκλοφορια?

    αλλα κανενα καναλι δεν ελεγε για καταργηση,επιτηδες, για να μην τρεξουν να τα αποσυρουν ολοι και μετα να πληρωνει η κυβερνηση!ΛΑΜΟΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν υπάρχει λόγος, πέραν των μικροκομματικών σκοπιμοτήτων, να αναλωνόμαστε σε λεκτικές συγκρούσεις. Είναι προφανές ότι λόγω κόστους η κυβέρνηση προτίμησε να αφήσει στην άκρη (προς το παρόν ελπίζω) το μέτρο της απόσυρσης των οχημάτων. Βέβαια προεκλογικά υποστήριζε τη βελτίωση του μέτρου, προς όφελος του περιβάλλοντος πάντα. Αν όμως αρχίσαμε να θεωρούμε σαν μεγαλύτερο παράγοντα για δράσεις φιλικές προς το περιβάλλον το κόστος, τότε δυστυχώς, θα οπισθοδρομούμε σε αυτόν τον τομέα. Σχετικά με την αξιοπιστία όμως της νέας κυβέρνησης, πιστεύω οτι έχει ήδη αρχίσει, με δική της ευθύνη βέβαια, να πλήγεται με τις συνεχείς υπαναχωρήσεις από τις προεκλογικές της υποσχέσεις. Ισως αυτό να προκαλεί χαρά σε μερικούς από τους υποστηρικτές της ΝΔ, την οποία ξεκαθαρίζω οτι ψηφίζω, αλλά μεσοπρόθεσμα αποβαίνει σε βάρος της χώρας για ευνόητους λόγους και νομίζω οτι η κυβέρνηση θα πρέπει να είναι πιο προσεκτική στη μελέτη και υλοποίηση του προγράμματος της.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Πανταζής Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για Πεζό 106 του 1992 θέλουν 352 ευρώ τέλη.
    Τώρα πρέπει να βρώ κανένα άλλο μεταχειρισμένο λιγότερο σαραβαλάκι, να μην πληρώνω τουλάχιστον τόσα τζαμπατζίδικα τέλη κάθε χρόνο.
    Είδες ο σοσιαλισμός που νοιάζεται για τον φτωχό κόσμο;
    ΕΓΓΥΩΜΑΙ, ΕΛΕΓΕ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΨΕΥΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    Ας όψονται οι αγαθοί συμπολίτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΦΟΥ ΔΕ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΓΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ, ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 80% Ν.Ν+ΠΑΣΟΚ. ΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕΙ; ΚΑΝΕΝΑΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΗΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΙ ΠΑΣΟΚΤΣΙΔΕΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟΝ ΟΙΚΟΛΟΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,. ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙΟΛΑΣ. ΠΑΕΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΑΕΙ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ.,...ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με ποιά λογική ένα αυτοκίνητο του 1995 1400 κ.ε.θα πληρώσει τέλη κυκλοφορίας 352 ευρώ και σίγουρα θα ανήκει σε άτομο χαμηλού οικονομικού επιπέδου .Ενώ αυτοκινητο 2000 κ.ε. του 2008 πολυτελούς κατασκευής και αναλόγου αξίας και φυσικά κατεχόμενο απο άτομο υψηλού οικονομικού επιπέδου θα πληρώσει 184 ευρώ .
    ΓΙΩΡΓΟ εκεί στην διεθνη Σοσιαλιστική που είσαι και πρόεδρος δεν σου έκαναν άπλα μαθήματα ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ,πρόκειται περί αλητείας:καταργούν την απόσυρση αλλά κρατούν την κατα πολύ αύξηση των τελών κυκλοφορίας που γινόταν για να την χρηματοδοτήσει!!Μπράβο σοσιαλισμός!Και επιβαρύνονται αυτοί που δεν εχουν τη δυνατοτητα ν αλλάζουν τα αυτοκίνητα τους καθε τοσο με καινούργια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ακριβώς ίδιες πολιτικές!Απορώ πως διάφορα άτομα που αναρτούν τα σχόλιά τους παραπάνω, αντιδικούν για το ίδιο πράγμα!Έλεος επιτέλους! Ανοίξτε τα μάτια σας! Η κομματοκρατία σε όλο της το μεγαλείο. Σε όλους τους χώρους. Πότε θα ξυπνήσουμε εδώ στην Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ακόμα και οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ αντέδρασαν σε αυτά τα κόλπα του Παπακωνσταντίνου.
    Από τους πρώτους που θα πάρει πόδι σε λίγους μήνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βεβαια και θα παρει ποδι. Γιατι αυτο το ``αποσυρση τελος`` πολυ καβαλημα δειχνει και δεν ειναι ουτε ενα μηνα υπουργος. Πρωτα θα παρει οτι σκληρο μετρο χρειαζεται και μετα θα τον πεταξει σαν την τριχα απ' το ζυμαρι και θα πει: Αυτος εφταιγε, εγω ειμαι ``Πρωτα Ο Πολιτης``! (σας θυμιζει κατι απ' τα παλια; )

    Και η κυρια Μπιρμπιλη, γρηγορα θα καει, ηδη πανε τα χαμογελα και οι χαριτωμενιες μετα την επαφη, οχι με τα προβληματα, αυτα δυναμωνουν τους ικανους, αλλα με την *ελληνικη, στυγνη, κομματικη, κυβερνητικη πραγματικοτητα*.

    Αποδιοπομπαιο τραγο την βλεπω, και συντομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγω θα τα ριξω ως συνηθως.
    Και ποιος σας ειπε ωρε μεγαλοι εγκεφαλοι,οτι το κρατος,δηλαδη εγω,σας χρωσταει αυτοκινητο,για να σας το δωσει;Εμενα,με ρωτησατε αν θελω να τα σταξω;
    Ψωμι ειναι το αυτοκινητο,για να ζητατε ολοι,σα χασαποσκυλα και απλοι ζήτουλες;
    Αν το αυτοκινητο σας,μολυνει τον αερα,πρεπει το κρατος,να βαλει τα ορια,και να το αποσυρει απο την κυκλοφορια.Με το ζορι.
    Αυτο ομως,δε σημαινει,οτι θα το πληρωσει κι απο πανω.
    Εισαστε υποχρεωμενοι να τηρειτε τα ορια,και αν σας αρεσει.
    Εμεις,δεν εχουμε βιομηχανια αυτοκινητου,για να κανουμε αποσυρση με τσοντα λεφτα,για να βοηθηθουν τα εργοστασια.
    Και αν καποιοι αλητηριοι,και ηλιθιοι βεβαια τελικα,ειτε εχουν βγαλει τους καταλυτες,ειτε δεν τους εχουν αντικαταστησει, λογω παλαιοτητος,γεμιζοντας τον αερα με βενζολιο,και τα παιδια σας με καρκινο,θελουν λεφτα για να αποσυρουν το κοτετσι τους,ξυλο επρεπε να φανε,οχι λεφτα.
    Αλλα αρκει οτι θα πεθανει το παιδι τους απο λευχαιμια,ή το δικο σας βεβαια.
    Αλλα απο ο,τι εχω καταλαβει,οι πιο πολλοι απο σας,εισαστε τοσο ηλιθιοι,που μετρατε πιο πολυ τα 200 Ευρω που κανει ενας καταλυτης,απο τη ζωη του παιδιου σας.
    Γιατι αν δεν το ξερετε,απο τα 1 εκατομμυριο αυτοκινητα,που επρεπε να εχουν αλλαξει τον καταλυτη τους,μονο τα 150 χιλιαδες τον αλλαξαν τελικα.
    Καταλαβατε γιατι η λευχαιμια θεριζει τα παιδια σας;
    Αλλα ξεχασα.Εσεις μετρατε τα λεφτα της αποσυρσης που πηρατε.(Η δεν πηρατε και κλαιτε).
    Και κατι τελευταιο.
    Υπαρχει μεγαλυτερη ηλιθιοτητα,απο το να αγοραζει κανεις σπιτι,ή να ενοικιαζει,το οποιο βρισκεται δεκαδες χιλιομετρα,μακρυτερα απο τη δουλεια του,για να κανει το κομματι της η γυναικα του στις ηλιθιες φιλες της,πηγαινοντας σε πιο in περιοχες;Ετσι ωστε να εχει αναγκη να χρησιμοποιει το κοτετσι του,μολυνοντας τον αερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο λαικισμος,δεν εχει τα ορια του.(Και η βλακεια βεβαια,αγκαλια).
    Δε νομιζω να πιστευετε στα σοβαρα,οτι η πολιτεια,σας χρωσταει αυτοκινητο,λες και ειναι κρεας για την οικογενεια σας.
    Το αυτοκινητο ξεφτερια μου,ειναι ειδος πολυτελειας,δεν ειναι φαγητο.
    Ειναι σα να ζητατε να σας παρει και απο μια τηλεοραση,γιατι χαλασε η παλια,και δεν εχετε οι καυμενοι,να παρετε την καινουρια, φλατ,ΜΧΣ.
    Και το ποσο εξυπνοι εισαστε,φαινεται απο το οτι δεν καταλαβαινετε,οτι οσο περισσοτεροι παρουν αυτοκινητο,τοσο το χειροτερο,για τη μετακινηση, ολων μας.ΙΧηδων και των αλλων.Των ΜΜΜηδων.
    Αλλα ποιος τοχασε,για να το βρουν ενιοι εξ υμων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βρε Θόδωρε 10.07 και 10..14 ,μάλλον τα έχεις χάσει τελείως. Κτυπά το κλαπέτο και δεν το καταλαβαίνεις.
    Ποιος ωρε μεγάλε ζητά να του δώσουν αυτοκίνητο?Αυτές τις αρλούμπες γράφεις και στα γράμματα που "στέλνεις" στους βουλεύτες και μετά ζητάς και απάντηση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν διαβαζεις και δεν ακους φιλε μου τιποτα;
    Τι λενε οι τηλεορασεις μερα νυχτα εδω και μερες,μολις χαλασε το μετρο;
    Και προς τι αυτη η καψα,να παρουμε λεφτα για να πεταξουμε τα παλαια αυτοκινητα;
    Γιατι ειναι υποχρεωμενο το κρατος,δηλαδη εγω,να σας πληρωσω για να το πεταξετε;
    Εισαστε υποχρεωμενοι να το πραξετε,εφ οσον δεν τηρει τα ορια για τους ρυπους.Δε σας αναγκασα εγω,να αγορασετε αυτοκινητο,βαζοντας σας μαχαιρι στο λαιμο.
    Κανονικα,επρεπε να υπαρχουν τα προβλεπομενα απο το νομο συνεργεια ελεγχου,που να κοβουν αβερτα κλησεις σε αυτοκινητα με κατεστραμμένο καταλυτη,για δε εκεινα που τον εχουν αφαιρεσει εντελως,γιατι,λεει,παει πιο γρηγορα το κοτετσι τους,να εφαρμοζεται ο νομος,που λεει οτι πρεπει να πληρωσουν ολη την εισφορα ΜΗ καταλυτικου,που ειναι πολλαα χιλιαρικα.
    Εκει να δεις κλαμα.
    Αλλά ποιος να το κανει αυτο,οταν οι πολιτικαντες ειναι φοβηλοι,και τρεμουν τον Αυτια ή τον Εισαγγελατο;
    Και κατι τελευταιο.Εσυ προσωπικα,τον εχεις αλλαξει τον καταλυτη του δικου σου αυτοκινητου;
    Μπαινω ως ανωνυμος,γιατι δεν με αφηνει το συστημα να μπω με το ονομα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα "σαραβαλάκια" και οι δαπάνες για την Παιδεία

    "Στο μέτωπο των δαπανών,.... ενώ η κατάργηση της απόσυρσης θα οδηγήσει σε εξοικονομήσεις 400 εκατ. ευρώ.

    Για παράδειγμα το ποσό που εξοικονομείται από την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των πόρων για την Παιδεία....." Με τον προϋπολογισμό, όπως είπε ο υπουργός, υλοποιούνται οι δεσμεύσεις για αύξηση των πόρων στην Παιδεία κατά 1 δισ. ευρώ....


    Αυτά αναφέρει μεταξύ άλλων το "ΒΗΜΑ" σε άρθρο του της Πέμπτης 5 Νοεμβρίου 2009, σχετικά με τις δαπάνες του Προϋπολογισμού για την παιδεία.
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=297619&ct=3&dt=05/11/2009

    Την ίδια ώρα, στον αέρα βρίσκονται περίπου 7.000 ιδιοκτήτες ΙΧ που απέσυραν την περασμένη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου το αυτοκίνητό τους. Σύμφωνα με την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ με ημερομηνία 2 Νοεμβρίου, τα οικονομικά κίνητρα για την απόσυρση ισχύουν έως και την 1η Νοεμβρίου, ημέρα μέχρι την οποία ο ενδιαφερόμενος θα έπρεπε να έχει στα χέρια του τη βεβαίωση παραλαβής απόσυρσης οχήματος.

    Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ έχει και τεράστιο δημοσιονομικό κόστος. Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμώμενο ετήσιο κόστος για την απόσυρση αυτοκινήτων θα άγγιζε τα 400 εκατ. ευρώ.

    Για να δούμε τώρα τι πραγματικά συμβαίνει με απλά μαθηματικά.
    Από τα 7000 άντε 10000 αυτοκίνητα που δεν θα αποσυρθούν τελικά, θα εξοικονομηθούν 10 εκατ. ευρω.

    Σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα που ΘΑ αποσύρονταν το 2010, γι αυτά δεν έχουν εγγραφεί και δεν πρόκειται να προβλεφθούν ως δαπάνες στον προϋπολογισμό του 2010, πολύ απλά γιατί το ΠΑΣΟΚ κατάργησε το μέτρο και δεν έχει προβλέψει σχετική δαπάνη.
    Τα χρήματα αυτά ΘΑ υπήρχαν, αν ΘΑ συνεχιζόταν το μέτρο της απόσυρσης.
    Με απλά λόγια τα χρήματα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και ούτε πρόκειται ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ.

    'Αρα και τα "σαραβαλάκια" θα μείνουν και θα ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα και ο κόσμος θα χάσει τα λεφτά του και η Παιδεία θα μείνει παραπονούμενη.

    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2009/11/blog-post_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν αλλάξω μηχανή γλυτώνω το χαράτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή