Την κυρία Κατερίνα Μπατζελή ομολογώ ότι δεν την γνώριζα. Την έμαθα -όπως όλοι όσοι δεν μετέχουμε στις κομματικές διεργασίες του ΠαΣοΚ- όταν από τηλεοράσεως την είδα να κουνά απειλητικά το δάχτυλο στους εργαζόμενους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, λέγοντάς τους ότι όποιος δεν κάνει καλά τη δουλειά του θα δει την πόρτα εξόδου του Υπουργείου.
Επειδή η γλώσσα του σώματος της και ο τόνος των λεγόμενων της έχει απαγορευτεί δια ροπάλου στους μάνατζερ του ιδιωτικού τομέα εδώ και τρεις δεκαετίες, την θεώρησα ως τον πρώτο αδύναμο κρίκο του ΠαΣοΚ. Στοιχημάτισα μάλιστα με φίλο μου ότι θα είναι από τους συχνούς πονοκεφάλους του κ. Χάρη Παμπούκη.
Και πραγματικά δεν έπεσα έξω. Μέσα σε ένα μήνα η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης έκανε 6 τηλεοπτικές εμφανίσεις(!) όταν άλλοι Υπουργοί με πολύ πιο βαρύ πολιτικό ανάστημα (Βενιζέλος, Ρέππας) δεν έχουν κάνει ούτε μια τηλεοπτική εμφάνιση και έχουν επικεντρωθεί στην εργασία τους στα υπουργεία.
Η κυρία Μπατζελή καθαρά κομματική κρατικοδίαιτη τεχνοκράτης με αυστηρό βλέμμα και κοφτό λόγο, χαρακτηρίζεται «σκληρό κομματικό καρύδι» από φίλους και αντίπαλους.
Με το που ανέλαβε το υπουργείο φρόντισε να «βολέψει» την οικογένεια της. Με την υπ’ αριθμ. 332977/26.10.2009 κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Λοβέρδος) και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ( Μπατζελή) αποσπάται ο (ξάδερφος) υπάλληλος Μπατζελής Δημήτριος του Αγησιλάου του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, από το ΙΚΑ Λαμίας, στο …..Πολιτικό Γραφείο της Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κατερίνας Μπατζελή σε προσωρινή ομοιόβαθμη θέση που ....συνίσταται... με την απόφαση αυτή. (taxalia).
Συγχρόνως κάποιο πουλάκι μου μεταφέρει ότι ενδιαφερόταν σφόδρα για την τοποθέτηση του αδερφού της κ.Δημήτρη Μπατζελή στην θέση του νέου ειδικού γραμματέα του ΥΠΕΕ πρώην ΣΔΟΕ ( θέση που κατείχε και την περίοδο 2001-2004, χαρακτηριζόμενος ως ο άνθρωπος που ...καθάριζε με συνοπτικές διαδικασίες. Τα ΜΜΕ αποσιωπούν το γεγονός. Γιατί άραγε ;).
Με όλα αυτά ( δηλ. τρέξιμο για εμφανίσεις στα κανάλια και για ...βόλεμα της οικογένειας) είναι λογικό η Υπουργός κ.Μπατζελή να παραμελεί τα καθήκοντα της όπως αυτά ορίζονται από τις σχετικές διατάξεις. Σε σημείο μάλιστα που ...έγινε επικίνδυνη για την δημόσια υγεία.
Έτσι λοιπόν επί ένα μήνα τρώγαμε αχλάδια που είχαν εισαχθεί από τη Τουρκία καταπίνοντας τον θάνατο. Πρόκειται για την υπόθεση των Τούρκικων αχλαδιών στα οποία βρέθηκε σε υψηλές ποσότητες το πολύ επικίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία φυτοφάρμακο αμιτράζ.
Η δραστική ουσία Αμιτράζη έχει τεθεί εκτός νόμου από την ΕΕ το 2008 καθώς πέραν των όσων μακροχρόνιων συνεπειών της, μπορεί να βλάψει την υγεία των παιδιών, προκαλεί πτώση στην αρτηριακή πίεση και κούραση, αλλά και ενδεχόμενο θάνατο σε ευπαθή πληθυσμό.
Το γεγονός με τα επικίνδυνα Τούρκικα αχλάδια ήταν γνωστό στην ΕΕ από 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (εδώ) και η Υπουργός κ. Μπατζελή γύρναγε τα κανάλια φροντίζοντας την προσωπική της προβολή.
Όταν κάποια στιγμή ( στις 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ) επιτέλους...«ξύπνησε» ήταν ήδη πολύ αργά.
Δεσμεύτηκαν 8 τόνοι των επικίνδυνων αχλαδιών , αλλά 11 τόνοι είχαν ήδη διατεθεί στη αγορά . Η Αμιτράζη κάνει ήδη την «δουλειά της» σε κάποιες χιλιάδες συμπατριώτες μας.
Στο οποιοδήποτε δυτικό κράτος θα είχε ήδη επέμβει ο εισαγγελέας αφού είναι φανερό ότι κάποιοι δεν έκαναν καλά την δουλειά τους και έπαιξαν επικίνδυνα παιχνίδια με την δημόσια υγεία.
Στο οποιοδήποτε δυτικό κράτος ο Πρωθυπουργός θα είχε ζητήσει ήδη την παραίτηση της νέας Υπουργού. Εδώ....;
Επειδή η γλώσσα του σώματος της και ο τόνος των λεγόμενων της έχει απαγορευτεί δια ροπάλου στους μάνατζερ του ιδιωτικού τομέα εδώ και τρεις δεκαετίες, την θεώρησα ως τον πρώτο αδύναμο κρίκο του ΠαΣοΚ. Στοιχημάτισα μάλιστα με φίλο μου ότι θα είναι από τους συχνούς πονοκεφάλους του κ. Χάρη Παμπούκη.
Και πραγματικά δεν έπεσα έξω. Μέσα σε ένα μήνα η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης έκανε 6 τηλεοπτικές εμφανίσεις(!) όταν άλλοι Υπουργοί με πολύ πιο βαρύ πολιτικό ανάστημα (Βενιζέλος, Ρέππας) δεν έχουν κάνει ούτε μια τηλεοπτική εμφάνιση και έχουν επικεντρωθεί στην εργασία τους στα υπουργεία.
Η κυρία Μπατζελή καθαρά κομματική κρατικοδίαιτη τεχνοκράτης με αυστηρό βλέμμα και κοφτό λόγο, χαρακτηρίζεται «σκληρό κομματικό καρύδι» από φίλους και αντίπαλους.
Με το που ανέλαβε το υπουργείο φρόντισε να «βολέψει» την οικογένεια της. Με την υπ’ αριθμ. 332977/26.10.2009 κοινή απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης (Λοβέρδος) και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων ( Μπατζελή) αποσπάται ο (ξάδερφος) υπάλληλος Μπατζελής Δημήτριος του Αγησιλάου του κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, από το ΙΚΑ Λαμίας, στο …..Πολιτικό Γραφείο της Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κατερίνας Μπατζελή σε προσωρινή ομοιόβαθμη θέση που ....συνίσταται... με την απόφαση αυτή. (taxalia).
Συγχρόνως κάποιο πουλάκι μου μεταφέρει ότι ενδιαφερόταν σφόδρα για την τοποθέτηση του αδερφού της κ.Δημήτρη Μπατζελή στην θέση του νέου ειδικού γραμματέα του ΥΠΕΕ πρώην ΣΔΟΕ ( θέση που κατείχε και την περίοδο 2001-2004, χαρακτηριζόμενος ως ο άνθρωπος που ...καθάριζε με συνοπτικές διαδικασίες. Τα ΜΜΕ αποσιωπούν το γεγονός. Γιατί άραγε ;).
Με όλα αυτά ( δηλ. τρέξιμο για εμφανίσεις στα κανάλια και για ...βόλεμα της οικογένειας) είναι λογικό η Υπουργός κ.Μπατζελή να παραμελεί τα καθήκοντα της όπως αυτά ορίζονται από τις σχετικές διατάξεις. Σε σημείο μάλιστα που ...έγινε επικίνδυνη για την δημόσια υγεία.
Έτσι λοιπόν επί ένα μήνα τρώγαμε αχλάδια που είχαν εισαχθεί από τη Τουρκία καταπίνοντας τον θάνατο. Πρόκειται για την υπόθεση των Τούρκικων αχλαδιών στα οποία βρέθηκε σε υψηλές ποσότητες το πολύ επικίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία φυτοφάρμακο αμιτράζ.
Η δραστική ουσία Αμιτράζη έχει τεθεί εκτός νόμου από την ΕΕ το 2008 καθώς πέραν των όσων μακροχρόνιων συνεπειών της, μπορεί να βλάψει την υγεία των παιδιών, προκαλεί πτώση στην αρτηριακή πίεση και κούραση, αλλά και ενδεχόμενο θάνατο σε ευπαθή πληθυσμό.
Το γεγονός με τα επικίνδυνα Τούρκικα αχλάδια ήταν γνωστό στην ΕΕ από 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (εδώ) και η Υπουργός κ. Μπατζελή γύρναγε τα κανάλια φροντίζοντας την προσωπική της προβολή.
Όταν κάποια στιγμή ( στις 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ) επιτέλους...«ξύπνησε» ήταν ήδη πολύ αργά.
Δεσμεύτηκαν 8 τόνοι των επικίνδυνων αχλαδιών , αλλά 11 τόνοι είχαν ήδη διατεθεί στη αγορά . Η Αμιτράζη κάνει ήδη την «δουλειά της» σε κάποιες χιλιάδες συμπατριώτες μας.
Στο οποιοδήποτε δυτικό κράτος θα είχε ήδη επέμβει ο εισαγγελέας αφού είναι φανερό ότι κάποιοι δεν έκαναν καλά την δουλειά τους και έπαιξαν επικίνδυνα παιχνίδια με την δημόσια υγεία.
Στο οποιοδήποτε δυτικό κράτος ο Πρωθυπουργός θα είχε ζητήσει ήδη την παραίτηση της νέας Υπουργού. Εδώ....;
Η πιο ενοχλητική για το σύστημα Χατζηγάκη και για τους κολλητούς που τρώγαν με 100 μασέλες. Δεν είναι τυχαίο που ασχολείσαι. Προσπαθείς να την λασπολογίσεις και υποβαθμίσεις την αξιοπιστία της για να φανούν αναξιόπιστα αυτά που θα βγάλει στη δημοσιότητα για τις κλεψιές και τις απάτες των φίλων σου. Λες να σε φοβηθεί η Μπατζελή; Μάλλον δεν την ξέρεις εσύ και κάποιοι άλλοι κρατικοδίαιτοι αργόμισθοι. Τα επιχείρια έπονται και τότε θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Λίγο υπομονή. Τα καλά αργούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ πολίτη προφανώς ο δημόσιος υπάλληλος της πασκε που κάθε πρωί σηκώνεται με μόνο σκοπό να απαντήσει στο ημερήσιο σχόλιο σου, είναι ΑΠΙΘΑΝΟΣ, καθαρό δείγμα κλασικού πρασινοφρουρού ξεχασμένου σε πρακτικές και ιδέες στην δεκαετία του 80. Θυμάται επιλεκτικά το σύστημα Χατζηδάκη και τους κολλητούς με τις 100 μασέλες ενώ ξεχνάει την υπόθεση "Πράσινο καλαμπόκι" που καταδικάστικε απο δικαστήριο το μπουμπούκι του Πασοκ, υπουργός Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ Νίκος Αθανασόπουλος. Και πάλι τίποτα για την ταμπακιέρα, δηλ. για το άρθρο. Συνηθισμένο βέβαια από τον πράσινο δημ. υπάλληλο των 7 και κάτι, που και μόνο από την έκφραση "Λες να σε φοβηθεί η Μπατζελή ? " καταλαβαίνουμε την πασοκική έπαρση, αφού ΠΑΝΤΑ ο πολιτικός στην απλή- και όχι στην πράσινη- Δημοκρατία ΦΟΒΑΤΑΙ τον λαό. Στο μόνο που πράγματι συμφωνώ είναι λίγο υπομονή, τα καλά έρχονται. ΝΥΧΤΑ θα φύγουν αν δεν δώσουν αυτά που είπαν!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ 7.25.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΤΖΑΜΑΝΗ ΤΟΥΣ ΧΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΝ ΟΘΩΝΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟ ΤΟΝ ΚΩΛΕΤΤΗ ΤΟΝ..ΤΟΝ...ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ?ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙΣ!ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ...ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΤΟΦΕ ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 1973 ΕΣΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολίτη και φίλοι μου κάντε λίγο υπομονή.Σε λίγο ξημερώνει και θα φανεί η γύμνια του ΘΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπώς και τέλη Μαρτίου θα ξυπνήσει και ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΡΑΓΙΑΣ απο τον λήθαργο για ζήσει τον ΕΦΙΑΛΤΗ.Φορολογικές δηλώσεις.ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΛΑΜΑ.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..........
Βλέπω ότι είναι πολλοί που ξεβολεύτηκαν και χάσανε την μάσα. Τι να κάνουμε σύντροφοι τα πάρτυ και οι μάσες κάποτε τελειώνουν. Πάρτε το χαμπάρι δεν σας φταίει καμιά Μπατζελή η βουλιμία η απληστία, η πλεονεξία και η αχορτασιά σας για το δημόσιο χρήμα και ο λαός που σας πήρε χαμπάρι σας έστειλε εκεί που είστε αν και βλέπω δεν το έχετε αντιληφθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα σας.
Ο 7:25
ΑΓΑΠΗΤΕ 7.25 ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ?ΓΙΑ ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..ΣΤΟ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ?ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΣΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΜΩΣ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ....ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ POLITIS GR KAIROS EINAI NA DOYME TI GINETAI ME TA KAYSIMA TO PETRELAIO STA 79 TO DOLLARIO KATRAKYLAEI KAI OI TIMES ANEBAINOYN KAI ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ TIS TIMES POY EIXAN OTAN TO PETRELAIO EIXE ΦΘΑΣΕΙ STA 176 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ ΗΤΑΝ ΣΤΟ 1.2 ΤΟΥ Ε.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΕΜΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛασπολογία λέγεται η αλήθεια πρασινοφρουρέ δημόσιε υπάλληλε; Έλεος αγόρι μου...έλεος...
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό λέτε; εδώ διόρισε τον ιδιαίτερο της γενικό γραμματέα η κυρία. διαβάστε τις εφημερίδες να δειτε τους "αριστους" πόσο αρεστοί είναι
ΑπάντησηΔιαγραφή7.25
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Είσαι πρασινοφρουρός
2. Είσαι δημόσιος υπάλληλος
3. Είσαι βολεμένος
Ρε παλικάρια του απαντάτε βλέπω με επιχειρήματα. Μπράβο σας. Του ζητάτε να μιλήσει για την ταμπακιέρα. Γιατί δεν μιλάτε εσείς?
Αλλά τί να πείτε? Απλώς δεν ξέρετε.
Δεν είστε ενημερωμένοι και σας κατευθύνει ο politis.
Μάζα. Αυτό είσαστε.
ΑΠΟ Κ.Π
ΑπάντησηΔιαγραφή@7:25
Αντιλαμβάνομαι την φούρια του φίλου 7:25 (μου θυμίζει δρομολόγιο τρένου), και τον φαντάζομαι έτοιμο, με ταχυπαλμία, και άγχος, με τα μανίκια σηκωμένα, σαν τον αργηγό του προεκλογικά, να περιμένει την ανάρτηση του Πολίτη κάθε πρωί για να κατακεραυνώσει όσους ηλίθιους κατα την γνώμη του δεν ψήφισαν τους λαϊκούς αγωνιστές του ΠΑΣΟΚ και τολμούν οι άθλιοι να τους κριτικάρουν με τα γελοία σχόλιά τους.
Ο φίλος των 7:25 προφητεύει ότι θα γελάσει ο κάθε πικραμένος σύντομα και συστήνει να κάνουμε υπομονή. Συμφωνώ μαζί του. Ας κάνουμε υπομονή. Φοβάμαι όμως ότι δε γελάσει κανένας πικραμένος αλλά θα κλαίμε όλοι, ομαδικά, μαζί μας και ο 7:25. Εκτός και αν απολαμβάνει αγνώστων στους υπόλοιπους προνομίων.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι ο 7:25 αλλά το γεγονός ότι δυστυχώς από όλες τις πλευρές υπάρχουν άτομα που η σκέψη τους έχει κομματικούς φράχτες και ο λόγος τους κομματικά κελιά.
Το ζητούμενο είναι η ελεύθερη σκέψη και ο ξάστερος λόγος σε συννεφιασμένη χώρα.
Ευχαριστώ
Κ.Π
8.38
ΑπάντησηΔιαγραφήMΕ ΣΤΟΛΗ 'Η ΔΙΧΩΣ;
ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΡΕ..πολιτάκια
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΤΟΥ ΚΙΛΤΙΔΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ..ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΜΠΟΣΤΑ ΜΕ ΤΑ 10.000 ΚΟΝΤΕΙΝΕΡΣ;
ΦΙΛΕ 11.57 ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΛΗ ΣΤΑ 17 ΜΟΥ ΔΕΝ ΦΟΡΑΓΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΕΣΥ ΚΑ ΤΙ ΣΤΟΛΗ ΦΟΡΑΓΕΣ ΠΡΙΝ ΦΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥ? ΕΜΕΝΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ?
ΑπάντησηΔιαγραφή@8:38 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΝΤΟΦΕ ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 1973 ΕΣΥ?
Στο πολυτεχνείο ήταν πολλοί το 1973. Άλλοι ήταν μέσα άλλοι απ' έξω πάνω στα άρματα. Δεν έχω καμμιά αμφιβολία για σένα ότι ήσουν και εσύ εκεί.
ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΣ ΝΔ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ Ο ΛΑΟΣ.Ο ΙΔΙΟΣ ΟΜΩΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΙΜΩΣΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΩΝ.ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ-ΕΥΤΥΧΩΣ-ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΡΥΒΟΥΝ.ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο POLITIS GR ΠΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ Κ.Π
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλοι είναι κρίμα, να ξοδεύουμε το χρόνο μας σε αντιπαραθέσεις του τύπου "το δικό μου είναι πιο μεγάλο απ το δικό σου" λες και είμαστε παιδάκια. Και είδικά μια μέρα σα την σημερινή.
Οποιος και αν κυβερνάει την χώρα όποτε την κυβερνάει προέρχεται απο την δική μας ψήφο.
Θυμηθήτε όσοι μπορείτε, ότι πριν από 36 χρόνια η κυνέρνηση τότε δεν προερχόταν από την ψήφο κανενός.
Ο περίφημος πια 7:25 αλλά και όλοι μας - όσοι βέβαια δεν έχουμε κομματικές αλυσίδες - είναι δυνατόν να είμαστε δεμένοι με πολιτικές παρατάξεις φορώντας παρωπίδες; Τι είμαστε; Μουλάρια; Και το διαφημίζουμε κιόλας.
Λίγο πιό ανοιχτά μάτια και πλατύτερη σκέψη θα έκανε καλό σε όλους μας. Το έχουμε ανάγκη.
Ευχαριστώ
Κ.Π
ΦΙΛΕ Κ.Π. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΙΝΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ Κ.Π
ΑπάντησηΔιαγραφή@12:35
Φίλε μου, χαίρομαι γιατί με δυο λέξεις τα είπες όλα.
Να είσαι καλά
Κ.Π
@Κ.Π
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου σε πολλά θα συμφωνήσω μαζί σου. Δεν μπορώ να συμφωνήσω όμως σε οτιδήποτε φασιστικό που εκφράζεται μέσω του λαικισμού, του κιτρινισμού και της στρατευμένης σε κομματικά και επιχειρηματικά συμφέροντα και παιγνίδια δημοσιογραφίας (ο θεός να την κάνει τέτοια). Μαζί σου στη κριτική που στρέφεται εναντίον της κυβέρνησης της αντιπολίτευσης της νοοτροπίας και κουλτούρας του λαού μας αλλά με βάσιμα στοιχεία με ανοιχτά μάτια και πλατύτερη σκέψη. Πραγματικά, δεν είμαστε πρόβατα και κάποιοι θα πρέπει να το αντιληφθούν ένθεν κακείθεν.
Ο 7:25
Λοιπόν όποιος παρακολουθεί από κοντά τα δρώμενα αποκομίζει μια εντύπωση ότι η Ελλάδα είναι ένα απέραντο φρενοκομείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ άνθρωπος τους αποκαλύπτει ότι επί ένα μήνα έτρωγαν επικίνδυνα αχλάδια (και σίγουρα κάποιος φταίει γι` αυτό) και κάποιοι μπροστά στην κομματοκρατία δεν λογαριάζουν ούτε την υγεία τους ή την υγεία των δικών τους.
Φρενοβλάβεια! Μόνο αυτό απεικονίζει την ψυχοσύνθεση ορισμένων Ελλήνων.
Καλά πάμε.....!
Προς 7.25π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήGood Morning Ιπποκράτους!!!! Μιλάτε για ελευθερία όταν το παράδειγμα επάνω στον πολίτη(από το πρωί μέχρι το Βράδυ με βάρδιες)φανερώνει την φασιστική σας νοοτροπία και σκέψη.
Κακό σπυρί σας έχει γίνει και καλά κάνει. Μακάρι να είχαμε και 100-150 ακόμα τέτοιου επιπέδου blogs για να γίνει πραγματικότητα η ελευθερία λόγου, του ελέγχου της εξουσίας και της πληροφόρηση των πολιτών έξω από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ.
Good Morning Ιπποκράτους!!!!
Φίλε 7:25 και λοιποί πρασινο-σοσια-ληστές,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας στέλνω δώρο από ένα καφάσι αχλάδια Τουρκίας, αυτά τα πεντανόστιμα της Μπατζελή!
Αλλά τί περιμένετε φιλοι. Τέτοια έκανε και ο Ανδρέας το 1985 με το Τσερνομπίλ. Αυτός έκανε κρουαζιέρες κι ο λαουτζίκος έτρωγε τα μαρουλάκια κατά δεκάδες (Πάσχα γαρ τότε). Και σήμερα έχει γεμίσει ο κόσμος καρκίνο και θυρεοειδή......
Επειδή η ανάρτηση σου αφορά ένα κρίσιμο θέμα, θεωρώ χρήσιμο να επισημάνω κάποια πράγματα όχι προς υπεράσπιση της Μπατζελή (ούτε τη ξέρω ούτε τη ψηφίζω) αλλά περισσότερο για καλύτερη ενημέρωση των φίλων που επισκέπτονται το blog. Μπορεί οι Γερμανοί να βρήκαν αμιτράζ σε τουρκικά αχλάδια στις 21 Οκτώβριου (βλ. link που παραθέτεις) ωστόσο η απόφαση εντατικών ελέγχων στα τουρκικά αχλάδια πάρθηκε από την Ε.Ε. στις 5 Νοεμβρίου (http://www.foodqualitynews.com/Food-Alerts/Pesticide-tainted-pears-spark-EU-emergency-measures). Επίσης διάβασα ότι η παρτίδα που ήρθε στην Ελλάδα είχε υπολείμματα αμιτράζ 0,17mg/κιλό ενώ οι Γερμανοί βρήκαν στα δικά τους έως και 15,7mg/κιλό!!! Συμφωνώ μαζί σου ότι κάποια από αυτά τα αχλάδια έχουν καταλήξει στα στομάχια μας αλλά νομίζω ότι το θέμα ξεπερνά τα σύνορα μας και τον/την κάθε υπουργό και έχει να κάνει με την ασφάλεια των τροφίμων γενικότερα. Να πω τέλος, ότι μεγαλύτερος κίνδυνος για τη δημόσια υγεία δεν είναι άλλος από τον πανικό και την παραπληροφόρηση, εσκεμμένη και μη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τη φιλοξενία Γαβριήλ.
προφανώς οι πασόκοι δεν τρώνε αχλάδια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα φανταστείτε ότι όταν όλη η Ευρώπη συζήταγε για τα επικίνδυνα αχλάδια το Υπουργείο κοιμόταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα δεν τους ξύπνησε η ΕΕ όπως αναφέρει ο προηγούμενος φίλος ανώνυμος (Γαβριήλ) 2.49 μμ, αλλά ο Ευρωβουλευτής κ. Χουντής του ΣΥΡΙΖΑ με επερώτηση του στην Επίτροπο για θέματα υγείας και προστασίας των καταναλωτών στις 8/11/09(http://www.chiosnews.com/cn111120091226540.asp).
Τις παρενέργειες αυτών των 11 τόνων αχλαδιών που κατέληξαν στην αγορά και στα στομάχια μας θα τις διαπιστώσουμε μακροπρόθεσμα.
Επίσης εάν διαβάσουμε καλά το link που παραθέτει ο πολίτης ( FreshPlaza.com 19 Οκτωμβρίου) θα διαπιστώσουμε ότι έρχεται σε αντίθεση με τα όσα παραθέτει ο προηγούμενος φίλος, αφου ΣΑΦΩΣ λέγει ότι το γεγονός είχε περάσει ( στις 19 Οκτωμβρίου) στο ευρωπαϊκό σύστημα προειδοποίησης για την ασφάλεια των τροφίμων.(adding that they had passed on the alert to a Europe-wide warning system)
Μάλλον λοιπόν και καθώς το ευρωπαϊκό σύστημα προειδοποίησης για την ασφάλεια των τροφίμων εκδίδει αναφορές προς όλα τα κράτη ταυτόχρονα και όχι φυσικά μόνο για την Γερμανία, η λογική λέει ότι αντίστοιχη αναφορά ήρθε και στην χώρα μας ( στις 19 Οκτωμβρίου).
Κάποιοι από το Υπουργείο περί άλλων ετυρβαζαν και πιθανότατα ξύπνησαν με την επερώτηση του κ. Χουντή.
Επίσης προς τον ίδιο προηγούμενο φίλο Γαβριήλ 2.49 μμ, που με πολύ ευγένεια (είναι αλήθεια κατέθεσε την άποψή του) να του πω ότι τα επιτρεπόμενα όρια υπολειμμάτων του Amitraz είναι μέχρι 0,01 mg ανά χιλιόγραμμο .
Το ότι ανιχνεύτηκαν στην Ελλάδα 0,17mg/κιλό ( δηλαδή ....μόλις 17 φορές επάνω από τα επιτρεπόμενα) δεν νομίζω ότι είναι ...επιχείρημα επειδή στην Γερμανία ανιχνεύτηκαν περισσότερα. Σαν να λέμε ...λιγότερος ή περισσότερος θάνατος....
Πάντως καλή η προσπάθεια σου, αλλά ......
Μιχαήλ
Προφανώς, κι όσοι ακόμα πάνε στον άλλο κόσμο, δεν θα μπορέσει ποτέ να αποδειχθεί ότι ο λόγος ήταν η έκθεση στο δηλητήριο από τα εν λόγω αχλάδια. Άρα δεν τα νοιάζει τα εν λόγω πασοκοστελέχη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κρίμα στο λαιμό τους όμως. Ας βάλει ο Θεός το χέρι του...
Ευχαριστώ τον επίσης ανώνυμο (Μιχαήλ) για τις επισημάνσεις του, ωστόσο μια πρόχειρη αναζήτηση στο σχετικό δικτυακό τόπο (http://ec.europa.eu/food/committees/regulatory/scfcah/animal_health/third_add_0304119_en.pdf) αποδεικνύει ότι η ερώτηση του κ. Χουντή στις 8-11-09 έρχεται «κατόπιν εορτής» και αφού είχε συνεδριάσει (3 και 4-11-09) η διαρκής επιτροπή για την ασφάλεια των τροφίμων και είχε ασχοληθεί με το θέμα με αποτέλεσμα την «οδηγία» προς τα κράτη μέλη για αυστηρότερους ελέγχους…
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος αποκατάσταση λοιπόν των πραγματικών γεγονότων, ο κ. Χουντής επισημαίνει μεν το θέμα, απέχει όμως από το να το αποκαλύψει…
Όσο για το «περισσότερος ή λιγότερος θάνατος», η Ελλάδα λόγω και της εγχώριας παραγωγής εισάγει πολύ λιγότερα αχλάδια απ΄ότι η Γερμανία, κι ελπίζω να συμφωνήσεις Μιχαήλ ότι μιλάμε για κίνδυνο άλλης τάξης μεγέθους.
Τώρα βέβαια, το αν τα αχλάδια που σου προσφέρονται ως ελληνικά δεν είναι τούρκικα είναι μια άλλη κουβέντα… Ένας τέτοιος συλλογισμός ωστόσο μας οδηγεί στην πλήρη αποχή από τη κατανάλωση..ακόμα και του νερού..βλ. πχ το έγκλημα του Ασωπού…
Τέλος να ξεκαθαρίσω ότι δεν «προσπαθώ» για κάτι, εκτός κι αν εννοείς την προσπάθεια να βγάλουμε τη κομματική αντιπαράθεση από τη δημόσια υγεία..
Γαβριήλ (πραγματικό μου όνομα)
Προς Ανώνυμο 4.29
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αγαπητέ φίλε προσπερνάς (και δεν ξέρω για ποιον λόγο, εκτός εάν η προσπάθειά σου είναι να ...απενοχοποιήσουμε την κ. Μπατζελή)το link που παραθέτει ο πολίτης ( FreshPlaza.com 19 Οκτωμβρίου) όπου διαπιστώνουμε ότι έρχεται σε αντίθεση με τα όσα παραθέτεις , αφου ΣΑΦΩΣ λέγει ότι το γεγονός είχε περάσει ( στις 19 Οκτωμβρίου) στο ευρωπαϊκό σύστημα προειδοποίησης για την ασφάλεια των τροφίμων.(adding that they had passed on the alert to a Europe-wide warning system)
H λογική λέει ότι αντίστοιχη αναφορά ήρθε και στην χώρα μας ( στις 19 Οκτωμβρίου).
Τώρα εάν κάποιοι δεν κάνουν την δουλειά τους ,μάλλον αποτυχημένη είναι η προσπάθειά σου να μεταθέσεις το πρόβλημα σε ευρύτερο ευρωπαϊκό επίπεδο και να αρχίσουμε να γενικολογούμε.
Διακρίνω λοιπόν μια προσπάθειά σου να θολώσεις τα νερά.Δεν καταδικάζεις το αυτονόητο και αυταπόδεικτο. Έτσι μας δίνεις την εντύπωση ότι μάλλον προσβλέπεις κάπου αλλού.
Μιχαήλ
( Είναι το πραγματικό μου όνομα και εγώ δεν προέρχομαι από την ομάδα της υπουργού κ.Μπατζελή. Για σένα έχω πολλές αμφιβολίες φίλε μου. Συγνώμη αλλά ....)
Ποιός είναι αυτός που μπορεί να φάει αχλάδια σήμερα στην Ελλάδα ρε παλληκάρια; Έχετε πάει στον μανάβη για να δείτε τιμές; Πάντως εγώ σίγουρα δεν τα έφαγα αφού δεν έχω τη δυνατότητα να τα αγοράσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά μακάρι να ήταν μόνο τα αχλάδια. Αυτά τα ανακάλυψαν. Πόσα τρόφιμα σαν και αυτά κυκλοφορούν και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.
Αν δεν κάνω λάθος γράφουμε σε ένα μπλογκ "ενεργών, ενημερωμένων και υποψιασμένων" πολιτών,
ΑπάντησηΔιαγραφήη εμμονή σου Μιχαήλ να με "χρεώνεις" στην Μπατζελή ή στο ΠΑΣΟΚ με κάνει να πιστεύω ότι το
μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να μπούμε σε μια αντιπαράθεση άσπρο-μαύρο, ΠΑΟ-ΟΣΦΠ!
'Ετσι σε βολεύει;
Επέτρεψε μου το δικαίωμα να μπορώ να εκφράζομαι εκτός κομμάτων και να τα λέω όπως
εγώ επιθυμώ και όχι όπως εσύ επιδιώκεις.
Αγαπητέ φίλε δεν θολώνω νερά, την άποψη μου λέω. Επιλογή σου είναι να δημιουργείς
εντυπώσεις τις οποίες προσπαθείς άκριτα να υιοθετήσω.
Έκρινα σκόπιμο να αναφέρω τις σκέψεις μου.
Αν νομίζεις ότι βρήκες στο πρόσωπο μου έναν pasokus pasokus για σάκκο του μποξ, έπεσες έξω!
Σε αυτή τη χώρα υπάρχουν -άγνωστο πόσοι- δημόσιοι υπάλληλοι (που κάποιοι από αυτούς) κάνουν
τη δουλειά τους και θέλω να πιστεύω ότι "έχουν γνώση οι φύλακες".
Ξέρουν κάτι παραπάνω τουλάχιστον απ'ότι εγώ κι εσύ.
Ως πολίτες δεν πρέπει να είμαστε άβουλα πρόβατα, ενεργούμενα της εκάστοτε εξουσίας.
Αλλά ούτε και μηδενιστές, εμπαθείς σχολιαστές που άρεσκονται να διαπιστώνουν το χάος.
Και στο φινάλε, κανείς δεν μας υποχρεώνει να μείνουμε σε αυτή τη χώρα..
..ας μεταναστεύσουμε στη Γερμανία, εκεί που είναι όλα καλύτερα, όπου ψηφίζουν Μέρκελ και τρώνε
Αχλάδια Τουρκίας με αμιτράζ 1400 φορές πάνω από το αποδεκτό!!
Καλό βράδυ σύντροφοι!
Γαβριήλ
Προς Ανώνυμο 9.39
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπέδειξες για άλλη μια φορά αγαπητέ ότι το κύριο μέλημά σου ήταν εξαρχής να θολώσεις τα νερά για να ...απενοχοποιηθεί η κυρία Μπατζελή.
Επιμένεις να υπεκφεύγεις και να μην απαντάς στο ερώτημά μου εάν καταδικάζεις την κυρία Μπατζελή (και οποιονδήποτε άλλον) για το αυτονόητο και το αυταπόδεικτο από το Link (Freshplaza.com 19 Οκτωβρίου).
Τα ντοκουμέντα τα θεωρείς ....εμπαθείς σχολιαστές, μηδενιστές που αρέσκονται να διαπιστώνουν το χάος.....!!!!!!!
Μάλιστα ! Κατάλαβα πολλά και ...
Καλό βράδυ σύντροφε ..Γαβριήλ!!
Μιχαήλ
ηθελα να ξερα ολοι αυτοι που γραφουν υπερασπιζομενοι ολα τα κομματοσκυλα πρωην κ νυν
ΑπάντησηΔιαγραφήτι στο διαολο επαγγελονται?
ενας ιδιωτικος υπαλληλος ο οποιος δεν θα γινει
απολογητης κανενος ....
Μακάρι να αποτύχει η κυβέρνηση έτσι παιδια! Μονο έτσι θα πουμε όλοι αποθανέτω η ψυχή της χώρας! Δεν την ψήφισα αλλά είναι η κυβέρνηση της χώρας μου! Δηλαδή θα ελπίζω να αποτύχει για να δικαιολογήσω τη δική μου ανεπάρκεια! Όσο για την κ. Μπατζελή αν είναι ανεπαρκής γρήγορα θα πάρει το δρόμο της εξόδου! Χθες ανάρτησα ένα δημοσίευμα της καθημερινής που έγραφε για διπλασιασμό του ελλείμματος τα τελευταία χρόνια μόνο και μόνο για τεκμηρίωση και όχι για να πληγώσω κάποιους που δεν αντέχουν την αλήθεια! Η ανάρτηση διαγράφηκε δύο φορές, παραμονή μάλιστα της 17ης Νοεμβρίου...Έτσι δεν είναι πολίτη;Προτιμάς αυτούς που συμφωνούν άκριτα μαζί σου ή αυτούς που αντιδρούν στο ίδιο επίπεδο! Υ.Γ. Τα κείμενά σου δείχνουν αριστερή καταγωγή και ικανότητα να αναδεικνύεις το επι μέρους εις βάρος του συνόλου! Και ποντάρεις στο θυμικό των πληγωμένων δεξιών παρά στη λογική και το συμφέρον τους! Καληνύχτα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου όλα τα σχόλια που είναι εκτός θέματος διαγράφονται ( ή τουλάχιστον προσπαθώ).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να φανταστείς τι ακριβώς θα γινόταν εάν τα σχόλια ήταν ..."ελευθέρας βοσκής";
Χθες έγραφα ένα θέμα για τον κ. Πάγκαλο. Εάν είχες κάποια άποψη σχετικήμε το θέμα ευχαρίστως να την δημοσίευα.
Αλλά το να αναδημοσιεύεις ένα άρθρο από κάποια εφημερίδα εντελώς άσχετο με το θέμα νομίζω ότι αυτό προσβάλει τους πάντες και περισσότερο εσένα .
Ο διάλογος έχει κανόνες. Ο σχολιασμός ενός άρθρου ή μιας άποψής ή ενός δρώμενου δεν συμβαδίζει με την ελευθεριότητα στη δομή του. Εάν αυτό δεν το καταλαβαίνεις νομίζω ότι θα διαμαρτύρεσαι και θα ξανα-διαμαρτύρεσαι και θα ξανα ......:)))
Άσε λοιπόν τα περί αντίθετης άποψης . Είναι συχνή μάλλον τακτική μερικών που περιδιαβαίνουν τη βλογόσφαιρα. Προσπαθούν μέσω της απαξίωσης προσώπων ή/και απόψεων να καλύψουν την έλλειψη λόγου που τους χαρακτηρίζει.
Όσο για την δική μου άποψη ( για τα άσχετα σχόλια) αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι διαβάζοντας τέτοιου είδους σχόλια αυτομάτως σκέφτομαι το γνωστό… «Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα» . Και όπως έλεγε κάποτε μια διαδικτυακή φίλη : “Προσπαθώ κάθε φορά να σκεφτώ πόσο …«καμμένος» είναι ένας άνθρωπος που φτάνει σε σημεία να αφήσει τόσο άσχετα-εκτός θέματος και λογικής σχόλια, μόνο και μόνο για να πει την κακία του και μετά να χαμογελάσει χαιρέκακα με μια αίσθηση ευχαρίστησης….. για την εξυπνάδα που πληκτρολόγησε”.
Σε ευχαριστώ πάντως για την επίσκεψη.
Καληνύχτα!
Politis-gr
ΥΓ. Την επόμενη φορά ΕΑΝ έχεις ΑΠΟΨΗ μπορείς να την γράψεις και όχι να αναδημοσιεύεις ΑΣΧΕΤΑ άρθρα εφημερίδων.
Πολύ καλά τα λες "πολίτη", αλλά θα διαφωνήσω με κάτι. Έχει γίνει του συρμού να κατηγορούνται ως κρατικοδίαιτοι όσοι έχουν πολύχρονη κομματική δραστηριότητα. Ας μην απαξιώνουμε και ισοπεδώνουμε τα πάντα επειδή κάποιοι από το οικονομικό-μιντιακό σύστημα δεν θέλουν τα κόμματα στα πόδια τους, αλλά τα θέλουν αδύναμα και χωρίς ρόλο, για να παίζουν αυτοί τα δικά τους παιχνίδια με τα δικά τους παιδιά. Όσον αφορά την κυρία Μπατζελή οι πάντες γνωρίζουν ότι εκπροσωπεί τα συμφέροντα της ΠΑΣΕΓΕΣ που για τους αγρότες είναι κόκκινο πανί. Αυτό είναι το μείζον θέμα. Μου κάνει εντύπωση πώς ο κ. Παπανδρέου την επέλεξε για τη συγκεκριμένη θέση, αφού θέση του ιδίου και του ΠΑΣΟΚ ήταν ότι πρέπει να υπάρξει εξυγίανση και ανασύνταξη σε νέες βάσεις του συνεταιριστικού κινήματος στη χώρα, μακριά από τα λαμόγια της ΠΑΣΕΓΕΣ. Επομένως το ερώτημα είναι τι παιχνίδι παίχτηκε. Τα βρήκε ο κ. Παπανδρέου με τα λαμόγια της ΠΑΣΕΓΕΣ; Τον εκβίασαν; Τι ακριβώς έγινε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σας φταίει το κορίτσι και του κάνετε τόση επίθεση ακόμα δεν ανάλαβε τα καθήκοντα της?? Τι περιμένετε?? Να διορθοθούν όλα απο τη μια μέρα στην άλλη?? 5,5 χρόνια η ΝΔ τα διέλυσε όλα, αν θέλετε να κατηγορήσετε κάποιον κατηγορήστε τη ΝΔ και όχι τη κυρία Μπατζελή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ προηγούμενος(12.01) είδε φως και μπήκε (χωρίς να διαβάσει φυσικά το άρθρο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδιόρθωτοι Έλληνες!
Πάμε ...για μια Νέα Ελλάδα. Πάμε!!!
Που πάτε βρε ;
Διάβασα το άρθρο και το βρήκα ενδιαφέρον! Η Μπατζελή φαίνεται πως έχει δώσει αφορμές, και το ζητούμενο είναι ότι το ΠΑΣΟΚ δεν έχει και δεν δικαιούται περίοδο χάριτος! Ο κόσμος είναι εξαγριωμένος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά τα αχλάδια, ίσως είναι ότι πιο υγιεινό μπορεί να φάει κανείς σήμερα! Όποιο τρόφιμο εξετάζεται του βρίσκουν και κάτι! Μάλιστα τα βαρέα μέταλλα (υδράργυρος κλπ) βρίσκονται τελευταία, γιατί πάνε κάτω-κάτω, και πρέπει ν' αφήσεις τον φασματογράφο ανοιχτό και να έρθεις την επόμενη μέρα αν θες να έχεις αξιόπιστο τεστ! Που δεν συμβαίνει ποτέ!..
Καλά όλα τα άλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά η γλώσσα του σώματος και ο τόνος των λεγομένων έχει απαγορευθεί δια ροπάλου στους manager του ιδιωτικού τομέα εδώ και δεκαετίες;
Αχ καημένε πόσο μακρυά είσαι νυχτωμένος...
Στον ιδιωτικό τομέα να δείς άχρηστους να το παίζουν Γκιουλέκας.