Επανειλημμένα έχω αναρωτηθεί (και μέσα από τα γραπτά μου) γιατί εφέτος τα ΜΜΕ δεν «αναπτύσσουν» το μόνιμο τα τελευταία χρόνια αίτημα περί χορήγησης επιδόματος θέρμανσης στις ασθενέστερες ομάδες συμπατριωτών μας.
Την ίδια απορία είχε και ένας νέος-στο αξίωμα- βουλευτής και ομολογώ ότι αντιμετώπισε το θέμα με ευθύνη ,περίσσεια ευρύτητα πνεύματος και μια δόση χιούμορ dy homo aristophanicus.
Πρόκειται για τον διακεκριμένο δημοσιογράφο και πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών κ. Βασίλη Μουλόπουλο. Ας δούμε τι είπε καταθέτοντας την επίκαιρη ερώτηση στο κοινοβούλιο:
Κύριε Πρόεδρε, θα απαντήσω στον κύριο Υφυπουργό με δικά του λόγια, εννοώ με λόγια του ΠαΣοΚ, τα λόγια και τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε το ΠαΣοΚ στην αιτιολογική έκθεση που συνόδευε την πρόταση νόμου που κατέθεσε για το επίδομα θέρμανσης το 2008.
Και θέλω να θυμίσω ότι τα οικονομικά της Ελλάδας το 2008, πριν μόλις ένα χρόνο, ήταν το ίδιο άσχημα. Δεν έχει αλλάξει στα οικονομικά κάτι που είναι δραματικό. Δραματικά ήταν και τότε. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η επιδείνωση των οικονομικών των Ελλήνων πολιτών.
Λέγατε, λοιπόν, μόλις ένα χρόνο πριν: «Οι συνεχείς αυξήσεις των έμμεσων φόρων -αυξήθηκαν οι έμμεσοι φόροι φέτος- οι διαχρονικές χαμηλές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση του εισοδήματος της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Διαπιστώνεται, επίσης, κατάρρευση του αγροτικού εισοδήματος».
Και ζητούσατε να δοθεί επίδομα θέρμανσης στις ασθενέστερες ομάδες του πληθυσμού ταυτόχρονα με τη χορήγηση εκτάκτου επιδόματος αλληλεγγύης. Ήταν στην ίδια πρόταση νόμου ως ελάχιστες ενέργειες για να ενισχυθεί η κοινωνική συνοχή.
Στη συζήτηση που έγινε ο κ. Παπανδρέου μίλησε για πρωτοφανή γενίκευση της φτώχειας, για βεβαρυμμένα με απίστευτες υποχρεώσεις νοικοκυριά (τα πράγματα έχουν γίνει πολύ χειρότερα ένα χρόνο μετά) και ζήτησε από την τότε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να εξηγήσει γιατί αρνείται να επιδοτήσει τον Έλληνα που υποφέρει από το κρύο.
Δεν ξέρω αν φέτος το κρύο είναι λιγότερο, γι’ αυτό, κύριε Υπουργέ, απαντήστε καταρχάς στον εαυτό σας. Απαντήστε όχι σε μένα, ο οποίος δεν πρόκειται να κρυώσω, βρίσκομαι μεταξύ των προνομιούχων που θα έχουν λεφτά για πετρέλαιο στο καλοριφέρ.
Απαντήστε στα τρία εκατομμύρια των Ελλήνων που ζουν στα όρια ή κάτω από τα όρια της φτώχειας. Πείτε τους τι άλλαξε από πέρυσι.
Πείτε τους ότι άλλο είναι να πεθαίνεις από το κρύο με κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και άλλο με κυβέρνηση του ΠαΣοΚ.
Την ίδια απορία είχε και ένας νέος-στο αξίωμα- βουλευτής και ομολογώ ότι αντιμετώπισε το θέμα με ευθύνη ,περίσσεια ευρύτητα πνεύματος και μια δόση χιούμορ dy homo aristophanicus.
Πρόκειται για τον διακεκριμένο δημοσιογράφο και πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών κ. Βασίλη Μουλόπουλο. Ας δούμε τι είπε καταθέτοντας την επίκαιρη ερώτηση στο κοινοβούλιο:
Κύριε Πρόεδρε, θα απαντήσω στον κύριο Υφυπουργό με δικά του λόγια, εννοώ με λόγια του ΠαΣοΚ, τα λόγια και τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησε το ΠαΣοΚ στην αιτιολογική έκθεση που συνόδευε την πρόταση νόμου που κατέθεσε για το επίδομα θέρμανσης το 2008.
Και θέλω να θυμίσω ότι τα οικονομικά της Ελλάδας το 2008, πριν μόλις ένα χρόνο, ήταν το ίδιο άσχημα. Δεν έχει αλλάξει στα οικονομικά κάτι που είναι δραματικό. Δραματικά ήταν και τότε. Αυτό που έχει αλλάξει είναι η επιδείνωση των οικονομικών των Ελλήνων πολιτών.
Λέγατε, λοιπόν, μόλις ένα χρόνο πριν: «Οι συνεχείς αυξήσεις των έμμεσων φόρων -αυξήθηκαν οι έμμεσοι φόροι φέτος- οι διαχρονικές χαμηλές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις έχουν οδηγήσει σε σημαντική μείωση του εισοδήματος της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού. Διαπιστώνεται, επίσης, κατάρρευση του αγροτικού εισοδήματος».
Και ζητούσατε να δοθεί επίδομα θέρμανσης στις ασθενέστερες ομάδες του πληθυσμού ταυτόχρονα με τη χορήγηση εκτάκτου επιδόματος αλληλεγγύης. Ήταν στην ίδια πρόταση νόμου ως ελάχιστες ενέργειες για να ενισχυθεί η κοινωνική συνοχή.
Στη συζήτηση που έγινε ο κ. Παπανδρέου μίλησε για πρωτοφανή γενίκευση της φτώχειας, για βεβαρυμμένα με απίστευτες υποχρεώσεις νοικοκυριά (τα πράγματα έχουν γίνει πολύ χειρότερα ένα χρόνο μετά) και ζήτησε από την τότε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να εξηγήσει γιατί αρνείται να επιδοτήσει τον Έλληνα που υποφέρει από το κρύο.
Δεν ξέρω αν φέτος το κρύο είναι λιγότερο, γι’ αυτό, κύριε Υπουργέ, απαντήστε καταρχάς στον εαυτό σας. Απαντήστε όχι σε μένα, ο οποίος δεν πρόκειται να κρυώσω, βρίσκομαι μεταξύ των προνομιούχων που θα έχουν λεφτά για πετρέλαιο στο καλοριφέρ.
Απαντήστε στα τρία εκατομμύρια των Ελλήνων που ζουν στα όρια ή κάτω από τα όρια της φτώχειας. Πείτε τους τι άλλαξε από πέρυσι.
Πείτε τους ότι άλλο είναι να πεθαίνεις από το κρύο με κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και άλλο με κυβέρνηση του ΠαΣοΚ.
σύ δεν καταλαβαίνεις τι άλλαξε; Δεν έχεις καταλάβει ότι η σπείρα του καθεστώτος Καραμανλή όχι μόνο δεν αφήσαν τίποτα στα ταμεία αλλά πήραν μαζί τους και τα ταμεία; Δεν έχεις καταλάβει ότι όλοι στην Ευρώπη πλέον μας λοιδωρούν για τις ψευτιές τους; Δεν έχεις καταλάβει ότι ανάμεσα στις φωνές και τις λοιδωρείες των ευρωπαίων υπάρχουν και κάποιες που προτρέπουν την σημερινή κυβέρνηση να τιμωρήσει τους ψεύτες και τους απατεώνες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλεος πια. Έχεις ξεπεράσει πια τα όρια του αυριανισμού και του λαικισμού και έφτασες πια στα όρια της φτηνής ξενδιάντροπης και χωρίς τσίπα προβοκατόρικης προπαγάνδας.
655 άσε τις μπαρούφες πρωινιάτικα. το πασοκ τι άφησε στη νδ? ό,τι άφησε και η νδ στο πασοκ το 93... η ίδια ιστορία τόσα χρόνια. τη ρημάξατε τη χώρα. θέλω και οι δύο να διαλυθείτε όπως σας αξίζει... να γίνουν νέα κόμματα.. χωρίς προέδρους γιους προέδρων και τα λοιπα. είναι όνειδος η οικογενειοκρατία... την απάντηση δε θα τη δώσουν τα μμε θα τη δώσει ο λαός αυτοί που ψήφισαν τον γκαπ στους δρόμους
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 06:55 Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε πρωί είσαι ο πρώτος που όλα τα βλέπει ως καταστροφικά και ενάντια στον Πανμέγιστο, πανέξυπνο, τετραπέρατο, ικανότατο αμερικανοτραφή μπούλη της κ. Τσαντ. Μην γυρίζεις στο παρελθόν δεν σε συμφέρει!! Ο εργοδότης σου εκεί στα υπόγεια της Ιπποκράτους που σε έχει ας σου δώσει την άδεια να βγείς και λίγο έξω, να πάρεις και λίγο αέρα και όχι μόνο "πράσινη" ανάπτυξη γιατί ξέρεις καταντάς γραφικός και κάτι άλλο που δεν μου επιτρέπεται να στο γράψω!
Η "σπείρα Καραμανλή" ευτυχώς δεν ήταν στο :
1. Χρηματιστήριο
2. Κτηματολόγιο
3. Υπερχρέωση της χώρας, διόγκωση του δημόσιου χρέους στο 114% (το 1981 το δημόσιο χρέος υπολειπόταν του μέσου κοινοτικού, το 1985 ξεπέρασε το μέσο κοινοτικό και το 2001 έφτασε σε χρέος ρεκόρ 114% του ΑΕΠ ).
4. Οι ολέθριοι χειρισμοί της «νύχτας των Ιμίων» έστω συγχωρoύνται με το αιτιολογικό του μη πολέμου, η συμφωνία όμως της Μαδρίτης που παραχωρεί για πρώτη φορά δικαιώματα «συνιδιοκτησίας» της Άγκυρας στην περιοχή μάλλον είναι δύσκολο να ξεχαστεί και αποδεικνύει την ανικανότητα Σημίτη και προέδρου JEFREY.
5. Η σκοτεινή υπόθεση των πυραύλων S-300 που εξασθένισε την άμυνα της Κύπρου από ελληνικής πλευράς ενώ δεν έγινε το ίδιο από τουρκικής πλευράς. Προσπαθούσαμε επί μήνες να τους κρύψουμε σε κάποιο νησί.
6. TOR-M1 (ρώσικα αυτοκινούμενα αντιαεροπορικά συστήματα μικρού βεληνεκούς) : πίσω από την προμήθειά τους βρίσκονται δύο δολοφονίες, εμπλοκή μυστικών υπηρεσιών, κατασκοπεία, παρακολουθήσεις, απειλές και 474 εκ $ και το γεγονός ότι ουδέποτε καταβλήθηκαν στη χώρα μας τα αντισταθμιστικά οφέλη, ύψους 73 εκ. $.
7. εγκληματική υποτίμηση δραχμής πριν από την ένταξη της χώρας στην ΟΝΕ.
Μερικά από τα "αισχρά" σκάνδαλα του πρόστυχου αυτού κόμματος που η κλοπή της έννοιας Σοσιαλισμός και Δημοκρατίας είναι γεγονός!
Α Ι Δ Ω Σ Α Ρ Γ Ε Ι Ο Ι !!!!!!!!!!!!!!!!!
Κ.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφή@6:55
Καλέ μου φίλε,
Αναφέρεσαι πολύ συχνά στον όρο "Αυριανισμός" και μάλιστα με απέχθεια.
Ξεχνάς όμως πως ο Αυριανισμός άνθισε στις δεκαετίες που κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ.
Η ομώνυμη εφημερίδα μάλιστα καυχιόταν πως ήταν "Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟ". Τότε φίλε μου, για σένα και τους φίλτατους ομοιδεάτες σου δεν υπήρχε το φαινόμενο "αυριανισμός" .
Είσαι τόσο κομματικά παθιασμένος και τυφλωμένος που δεν αντιλαμβάνεσαι πως ο Politis σήμερα δεν κάνει τίποτα περισσότερο από το να παραθέτει την επερώτηση του Β. Μουλόπουλου στο κοινοβούλιο για το επίδομα θέρμανσης. Δεν καταλαβαίνω την οργή σου.
Θα έλεγα ότι καλό θα ήταν, ακόμη και για την ψυχική μας υγεία, να προσπαθήσουμε να αποβάλουμε τις κομματικές παρωπίδες, να επιτρέπουμε στον άλλο να έχει διαφορετική άποψη χωρίς να τον βρίζουμε, γιατί έτσι δείχνουμε ότι πάσχουμε από βαρύτατη μυωπία, στραβισμό και αυτισμό.
Η ομίχλη του τυφλού κομματισμού, μας κατατάσει στην κατηγορία μάζας οπαδών και όχι στην κατηγορία των ελεύθερων πολιτών.
Ευχαριστώ
Κ.Π
Η ομίχλη του τυφλού κομματισμού, μας κατατάσει στην κατηγορία μάζας οπαδών και όχι στην κατηγορία των ελεύθερων πολιτών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα. Και τι κάνεις εσύ για αυτό; Δηλαδή αυτό που κάνει ο Μουλόπουλος ή ο Πολίτης είναι διαφορετικό;
Σωστό αυτό που λες αλλά όχι αλα καρτ. Το καλύτερο για σας είναι η αυτοκριτική. Τέτοια λέξη και τέτοιο νόημα μάλλον δεν υπάρχει για σας.
Καλημέρα και ευχαριστώ που με επιβεβαιώνεται.
Ο 6:55
8.32
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κυρία Τσαντ φανατικέ ΔΕΞΙΕ,
ευτύχισε να έχει:
πεθερό πρωθυπουργό,
σύζυγο πρωθυποπυργό και υιό
πρωθυπουργό και όλα αυτά με την ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!!!!
Καταλαβαίνεις ότι πρέπει να αρχίσεις να ασπάζεσαι και να εφαρμόζεις πιστά τα αποφθέγματα των ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΩΝ ΘΕΩΡΙΩΝ όπως π.χ.
''ΜΑΙΤΑΙΟΤΙΣ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΤΑΙΟΤΙΣ;
Κ.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφή@6:55
Ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να απαντήσεις στο σχόλιο. Θα έλεγα μάλιστα ότι εκτίμησα και το ύφος. Έχεις δίκιο. Η αυτοκριτική είναι βασικό στοιχείο μιας ελέυθερης κοινωνίας και θα πρέπει να γίνεται. Σύμφωνοι.
Ας καθίσουν όλοι όσοι κυβέρνησαν τούτο τον τόπο να κάνουν την αυτοκριτική τους. Οι πολίτες όμως τι αυτοκριτική να κάνουν; Μόνο κριτική πρέπει να κάνουν προς όλους και αντικειμενικά. Δεν υπάρχουν ΗΜΕΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΥΜΕΤΕΡΟΙ.
Κλείνοντας φίλε μου επίτρεψέ μου να τολμήσω μια διόρθωση. Το " με επιβεβαιώνεται" νομίζω πως το "ται" γράφετε με "ε" ως δεύτερο πρόσωπο του πληθυντικού.
Ευχαριστώ
Οι πολίτες όμως τι αυτοκριτική να κάνουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αυτοί κυρίως πρέπει να κάνουν αυτοκριτική. Ποιοί είναι οι πολιτικοί; Εμείς οι πολίτες είμαστε. Με την δική μας νοοτροπία και κουλτούρα. Γιατί θα πρέπει οι πολιτικοί που επιλέγουμε ΕΜΕΙΣ να είναι διαφορετικοί από ΕΜΑΣ; Μα αν θα ήταν διαφορετικοί δεν θα ήταν πολιτικοί ή θα τους ήταν αδύνατον να εκλεγούν. Άρα λοιπόν η αλλαγή νοοτροπίας έρχεται από κάτω. Εμείς θα πρέπει πρώτα να αλλάξουμε ο λαός έτσι ώστε να αλλάξει νοοτροπία και το πολιτικό προσωπικό μας το οποίο όπως παραπάνω λέω θα ξεπηδήσει μέσα από τον λαό.
Σήμερα ο Παπανδρέου επιχειρεί ένα πείραμα. Να αντιστρέψει τη ροή. Να επιβάλει την αναμόρφωση από πάνω προς τα κάτω. Εύχομαι να πετύχει. Πολύ δύσκολο και είμαι απαισιόδοξος αλλά δεν μας έχει μείνει πλέον ως κράτος άλλη επιλογή για να επιβιώσουμε μετά την παταγώδη αποτυχία της "επανίδρυσης του κράτους" γιατί πλέον μας έχει βαρεθεί εκτός από τον Αλμούνια και ο μεγάλος Θεός της Ελλάδας που κάπου κάπου έβαζε το χεράκι του.
Ο 6:55
ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΦΙΛΕ 6.55 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ ΘΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙΣ Η ΟΧΙ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΠΑΓΙΑΣΟΥΝ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ Η ΟΧΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φτάνει που δουλέψανε τον κοσμάκη έχουν το θράσος να μας τη λένε και από πάνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΠΑΣΟΚ με τον αέρα των 10 μονάδων και με τον επικοινωνιακό βομβαρδισμό ότι η οικονομία καταρρέει, ότι δεν αντέχει το σύστημα, ότι τα Ταμεία είναι άδεια και άλλα πολλά κνδυνολογικά, θα περάσει τόσο επώδυνα μέτρα που μόνο ο… Μαρκήσιος ντε Σαντ θα μπορούσε να σκεφτεί.
Και μάλιστα δίνουν και πρόσκληση προς την αντιπολίτευση και κυρίως προς τον ΣΥΡΙΖΑ να συναινέσει για να ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα.
Ο δολοφόνος δηλαδή αναζητά συνεργάτες για να κάνει το φόνο και άμα πιαστεί να μοιραστούν οι ποινές.
Κάποιος θα πρέπει να πει στον κ. Παπανδρέου ότι ο κόσμος δεν έχει ΤΟΣΟ βραχεία μνήμη.
Οι 10 μονάδες δεν θα αργήσουν να γίνουν -10 και τότε δεν θα έχουν που να κρυφτούν.
@10:48
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μη σου τελειώσουν τα χαρτομάντιλα. Και βέβαια θα ξεπαγιάσουν και είναι φτωχότεροι αφού τα φιλαράκια σου τα έφαγαν ολα ακόμη και τα λεφτά για τα κουφώματα και τα κλιματιστικά. Μη μιλάς για σχοινί λοιπόν.
ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΤΙΠΟΤΕ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΥΛΗΣ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΠΑΛΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΣΕΒΡΙΣΚΩ.Η Ν.Δ. ΤΟ ΕΞΗΓΓΕΙΛΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΔΗΛΩΣΕ ΧΘΕΣ ΣΤΟ MEGA ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ.ΜΕ ΤΙ ΛΕΦΤΑ ΑΡΑΓΕ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως γίνεται,
ΑπάντησηΔιαγραφήενόψη εκλογής νέου προέδρου στην ΝΔ και ειδκά στο συνέδριο που τελείωσε προχθές,
ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ
λάθη, παραλείψεις, κακοδιαχείρηση, αδιαφάνεια και πολλά άλλα και εδω μέσα να ..σερφάρουν ευχαριστημένοι- αμετανόητοι;
-10.000 αμοιβόμενες καράκλες αλλάζουν..κώλους, όλο και καποιοι εδω μέσα θα είχαν καποια πολυθρονίτσα.......
Φιλε μου αν διαβαζες ή παρακολουθουσες τι ελεγαν οι ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στιε εσωκομματικες εκλογες σας δεν θα πιστευες ποτε οτι θα ηταν στην ιδια κυβερνηση.ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ!Τα λαθη και οι παραλέιψεις ειναι για οσους ενεργουν.Ο λαος αποφασισε και εκρινε όπως και θα κανει και στο μελλον αυτη ειναι η δημοκρατια και οχι οι ισχυρισμοί σου που ειναι φασιστικοι .
ΑπάντησηΔιαγραφήTo Νεοδημοκράτικο χειμωνιάτικο κρύο ήταν βαρύ. Κάτι από "Σιβηρία" που λέμε:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα κύριοι δεν κάνει καθόλου κρύο αφού πλέον έχουμε μετατραπεί σε Χαβάη Νο2. Το πιο τίμιο θα ήταν να μας ονομάσουν και επίσημα 51η πολιτεία των ΗΠΑ.
Με τέτοια ζέστη λοιπόν που έχουμε στην Χαβάη No2, αντί αυτοί οι φτωχοί να πάρουν τα σέρφινγκ τους και να ξαμοληθούν στα κύματα, κάθονται και παραπονιούνται.
Εντελώς αχάριστοι αυτοί οι Ελληνο-Αμερικανο- Νεο- Χαβανέζοι!
Προτείνω ο καινούργιος εκλογικός νόμος που θα φέρει το ΠΑΣΟΚ να εφαρμοστεί πάνω στον ,δοκιμασμένο με εξαίρετα αποτελέσματα, παλαιότερο εκλογικό νόμο της Χαβάης όπου δικαίωμα ψήφου είχαν μόνο όσοι διέθεταν υψηλό εισόδημα( κάτι που απέκλειε το 95% των ντόπιων να ψηφίζουν).
Κρύο ? Ποιο κρύο βρε αχάριστοι? Χαρά θεού είναι !
12.20
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως το είπες; ''ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΙ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ'';
Αλλο ...φασιστικοί ισχυρισμοί και άλλο
-ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ
-ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ
-ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ
-ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ
-ΧΙΤΕΣ
-ΓΕΜΡΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ
-ΤΕΤΑΡΤΑΥΓΟΥΣΤΙΑΝΟΙ
-ΠΑΟΤΖΗΔΕΣ
-ΤΑΓΜΑΤΑΣΦΑΛΙΤΕΣ
και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις που άσκησαν διαχρονικά εξουσία στην Ελλάδα.
Ή είσαι μικρούλης και δεν γνωρίζεις.
Και γιατί δηλαδή πρέπει να χαίρομαι βρε πρασινοφρουρέ που η αμερικανίδα Τσαντ έχει οικογενειακό δέντρο που είναι Δ Υ Σ Τ Υ Χ Ω Σ πρωθυπουργοί στην Ελλάδα πάντα με την ψήφο των Ελλήνων? Τα σκάνδαλα του αμαρτωλού πολιτικού συστήματος απο την μεταπολίτευση και μετά δεν έχουν χρώμα, αλλά τσέπες που μπήκαν. Όλοι αυτοί που κυβέρνησαν είναι υπεύθυνοι, και έπρεπε να είναι στην φυλακή, κατά την γνώμη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς προς το δεξιός, ναι ρε φίλε ΕΙΜΑΙ και γουστάρω, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν έχουμε? Μόνο οι αριστερίζουσες ιδέες δηλαδή σου είναι αρεστές?
Για την "ταμπακιέρα" των όσων έγραψα τίποτα όμως! Τα περί μεταφυσικών τα προσπερνώ και τα θεωρώ γελιότητες και κάτι άλλο που δεν μου επιτρέπεται να γράψω!!!!!
Ο 8.32
12.52
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ,
ΚΡΕΜΕΤΑΙ Η ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ.
ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ.
ΜΗ ΔΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΟΥΝΤΑ. ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΩ, ΠΟΣΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ.
Φίλε ΑΝΩΝΥΜΕ των 12.20
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν ηταν ολοι αυτοί που αναφέρεις ΤΟΤΕ! ΤΩΡΑ θα είμαστε οι πρώην:
ΡΟΥΜΑΝΟΙ
ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ
ΠΟΛΩΝΟΙ
ΤΣΕΧΟΙ
ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΓΕΡΜΑΝΟΙ
ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.
Και ΕΣΥ ΜΕΓΑΛΕ θα έκανες ΜΟΚΟ για πολλα πολλα χρόνια
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΕΚΡΙΝΑ ΠΟΤΕ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΕΚΕΙΝΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΚΑΚΟ !!!!!!
Συγνώμη, αλλά γιατί νομίζω ότι κάποιοι παθαίνουν ομαδικό υπνωτισμό με τα γραφόμενα του politis;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως αλλιώς να εξηγήσω ότι ΟΛΟΙ γνωρίζετε ότι το επίδομα θέρμανσης ήταν 100-300€ ενώ το επίδομα αλληλεγγύης είναι 300-1500€; Εκτός και είχαν πάρει και τίποτα άλλο και δεν το ξέρω.
Και διαμαρτύρεστε γιά ποιό πράγμα; Επειδή οι φτωχότεροι θα πάρουν περισσότερα;
Μιά εξήγηση παρακαλώ πρίν ρωτήσω γιατρό.
Και συνεχίζω, ο politis στι 9/11/2009 έλεγε (διαβάστε το) ότι διαφωνεί με το επίδομα αλληλεγγύης!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραγωγή πλούτου (όπως επί Ν.Δ. ...) χρειαζόμαστε. Δεν ωφελούν τα επιδόματα.
α πάω στο γιατρό τελικά. Δεν το γλιτώνω.
Εγώ ένα έχω να πω στον πολίτη διότι γελάω πολύ με τα πρασινοερπετά και τα ίδια σλόγκαν που επαναλαμβάνουν εμετικά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΈΧΙΣΕ να γράφεις, να θυμίζεις, να σχολιάζεις, να παραθέτεις, να κεντρίζεις, να τσιγκλάς... Κάποιοι πρέπει να μάθουν ότι δεν πουλάει πια, όπως την εποχή του ανθρώπου που διέλυσε την Ελλάδα σε κάθε επίπεδο (Αντρίκος Παπαντρίκος), η προπαγάνδα των ανεγκέφαλων και ότι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δεν υπάρχουν πια ΜΟΝΟ κατευθυνόμενα ΜΜΕ να μας πουλάνε τη δική τους ατζέντα...Θα αντιδρούμε και θα μιλάμε και θα φωνάζουμε όπου και όπως θέλουμε...
Τί ευτύχησε η Κα Τσαντ, πρασινοφρουρέ; Να έχει κάτι κέρατα ίσαμε τα σχωρεμένα τα Twin Towers; Τί σαχλαμάρες είναι αυτές; ΄Η ευτύχησε να είναι επικεφαλής σε ΜΚΟ (οι ΕΓΕς)η οποία χρηματοδοτείτο πολλαπλώς. Το ότι έτυχε ο μπραβογιώργος της να είναι υπό επιτροπεία των νταβατζήδων κι εκεί που τον φωνάζαν ακατάλληλο και καθυστερημένο, μετά επειδή μέσω αυτού (δηλ. της απουσίας αυτού, αφού μέχρι σήμερα επισκέπτεται κατά χρονικά διαστήματα την Ελλάδα) μπορούν και εξυπηρετούν τα σχέδιά τους, να γίνει μέγας και κατάλληλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τί είναι η πρωθυπουργία; Τρόπαιο; Κι εγώ θα γινόμουν πρωθυπουργός αν πήγαινα στον Μπόμπολα και ΔΟΛ και τους έλεγα. Κάντε με πρωθυπουργό κι εγώ θα σάς μπουκώσω (όχι θα σας ταϊσω μόνον). Αφήστε μας θυμιατήρια του καθεστώτος......
Ανώνυμε των 1:33 ευτυχώς που υπήρξαν και οι "κακοί" δεξιοί που δεν άφησαν τους συμμορίτες να εγκαταστήσουν τον στιγνό κόκκινο ολοκληρωτισμό της μαμάς ΕΣΣΔ στην Ελλάδα, με το παιδομάζωμα, και την οικονομική κατάσταση των Ανατολικών χωρών που βλέπουμε να επικρατεί καθώς και την εκπόρνευση των μανάδων και των μικρών κορριτσιών για την εύρεση των χρημάτων της καθημερινότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι θα γουστάρω για το ότι είμαι ΔΕΞΙΟΣ, και θα σου θυμίσω πως εκτός από μερικά απολιθώματα στην Ελλάδα, Κίνα, και κάποιες χώρες της Λατινικής Αμερικής, η αριστερά ΠΕΘΑΙΝΕΙ, ενώ ο φόβος που υπάρχει παγκόσμια είναι η ανάπτυξη της ακραίας δεξιάς σε διάφορες χώρες του πλανήτη (Αυστρία). Έτσι λοιπόν καλό θα είναι να αρχίσεις να σκέφτεσαι το ενδεχόμενο να βρεθείς ΕΣΥ κάτω από ΜΑΥΡΗ χούντα, και ΔΕΝ σε ξέρω για να μιλήσω για την παλικαριά σου.
8.32
Προς 3.49 και 3.55 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον χρειάζεσαι πρώτα δάσκαλο για να μάθεις να διαβάζεις Ελληνικά και μετά σίγουρα χρειάζεσαι και έναν γιατρό !
Πρώτα όμως οπωσδήποτε ο δάσκαλος των Ελληνικών.
Γράφει το άρθρο : "Και ζητούσατε ( δηλαδή το ΠΑΣΟΚ το 2008) να δοθεί επίδομα θέρμανσης στις ασθενέστερες ομάδες του πληθυσμού ταυτόχρονα με τη χορήγηση εκτάκτου επιδόματος αλληλεγγύης. Ήταν στην ίδια πρόταση νόμου ως ελάχιστες ενέργειες για να ενισχυθεί η κοινωνική συνοχή".
Επειγόντως δάσκαλο λοιπόν γιατί τα Ελληνικά σου είναι χάλια. Εάν επιμένεις ότι δεν είναι αυτά που χρειάζεσαι, τότε απευθύνσου στον ειδικό γιατρό για τη νοητική σου κατάσταση.
Καληνύχτα !
Ανώνυμος 14 Νοέμβριος 2009 3:49 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή".....Και διαμαρτύρεστε γιά ποιό πράγμα; Επειδή οι φτωχότεροι θα πάρουν περισσότερα;..."
Σού θυμίζω ότι κάποιοι άλλοι (μάντεψε), επίσης διαμαρτύρονταν πρό δύο μηνών, γιά τήν έκτακτη εισφορά (1,5-2%) στούς έχοντες άνω τών 60.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα καί στούς κατέχοντες μεγάλα ΙΧ καί σκάφη αναψυχής.
Ετσι, επειδή διακρίνω μιά φιλόπτωχη αποκλειστικότητα.
ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΤΙΠΟΤΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΑΓΑΠΗΤΕ 3.49 ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ 2008 ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΦΩΝΑΖΑΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΜΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΗΤΑΝ 500 Ε ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2500000 ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ.ΕΣΕΙΣ ΔΩΣΑΤΕ 300ΚΑΙ....1300 ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ 6 ΑΝΗΛΙΚΑ !!! ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΟΨΑΤΕ ΤΟ ΕΚΑΣ ΣΕ 300000 ΦΤΩΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΜΕΣΑ-ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ-ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝόμιζα ότι Ο Ζορρό ήταν ένας και στο Μεξικό. Σήμερα ανακαλύπτω ότι υπάρχουν πολλοί Ζορρό και μάλιστα στην Ελλάδα με δεξιό κομματικό προσανατολισμό που μάχονται για τους φτωχούς. Α ρε βρεμένη σανίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 7.32μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου φαίνεται ξεκάθαρα ότι ζεις στα παραμύθια του μυαλού σου.
"Το μάχονται για τους φτωχούς" το χρεώνεις κάπου μόνο κατ` αποκλειστικότητα?
Που ζεις? Μάλλον στο ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ του μυαλού σου καθώς φαίνεται!
Το Σαββάτο το πληρώνεσαι υπερωρία; Να μας πεις αν δεν το πληρώνεσαι, να βγάλουμε δίσκο..:-)
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Μάρκος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ιπποκράτους πλήρώνουν καλά αλλά εσάς έχω μάθει ο Καραζαφέρεις σας έχει πιάσει Κώτσους. Οπότε μάλλον εσείς χρειάζεστε δίσκο.
To επιδομα που τους δινει τωρα,τι ειναι;Για αγορα Φερραρι,η για ταξιδι στο Ντουμπαι στο φοβερο εκεινο ξενοδοχειο,που η μικροτερη τιμη,ειναι 14 χιλιαρικακια τη βραδυα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι για παρουν κανα ρουχο να φορεσουν,κανα ζευγαρι παπουτσια να φορεσουν, ΚΑΙ για να αγορασουν πετρελαιο να ζεσταθουν.
Σημασια εχει το πως το λενε;
Αντε γιατι μου φαινεται,οτι η διαφορα των 20% που εβγαλε ο Χ"νικολαου σημερα,σας βαρεσε κατακεφαλα.
Οσον αφορα στο λεγομενο ΕΚΑΣ,εγω δε θαδινα τιποτα,γιατι οι περισσοτεροι απ αυτους,δεν ξερω βεβαια ποσοι,επιτηδες δεν κολλαγαν ενσημα,γιατι σε συμφωνια με τ αφεντικο,ταπαιρναν μαυρα στο χερι,και δεν κολλαγαν ενσημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι τωρα σκουζουν οτι δεν εχουν, και ζητανε,παιρνοντας τα απ τους νομιμους,που κολλαγαν τα ενσημα τους και μενουνε στην αποξω.
Και γιατι να παρει τα ιδια ενας της προσκολλησεως,με εναν νομοταγη;Ε;
Πληρωστε λοιπον τωρα εσεις κοροιδα,που κανετε τους μαγαλοψυχους.
Εγω ομως,γιατι να πληρωσω;
Και για τον αλλο,που τα ηθελε και τα δυο,να τα δωσουν,χωρις να τα χρωσταμε βεβαια,σε καποιους,θα ελεγα γιατι βεβαια ο ανθρωπος το ξεχναει,οτι αλλα περιμενε να βρει ο Παπακων/νου στο Ταμειο,και αλλο βρηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟυκ αν λαβεις λοιπον,παρα του μη εχοντος.
Αυτο δεν το εχεις ακουστα;
Η αλλιως,"εκει που μας χρωσταγανε,μας πηραν και το βοδι".(Λιγη ντροπη,λιγη μονο),μαλλον χρειαζεται σε καποιους.Ετσι δεν ειναι;
Εκδηλώνεσαι με χίλια παππού (λέμε τώρα) Θοδωρή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΣΟΚΙ βαμμένο μέχρι τελευταίας ρανίδας σε βλέπω.
Μάλλον και εσύ από το βάψιμο του μυαλού σου και τις εμμονές σου δεν διαβάζεις καλά.
Να γράψω και εγώ λοιπόν "παππού" ποιο είναι το διακύβευμα της επερώτησης.
Διάβασε μήπως και καταλάβεις και άσε τα ποσοστά για τους μαθηματικούς.
Εσύ μάλλον θέλεις φιλόλογο για να διαβάζεις αλλά και να γράφεις (με τόνους όπως είναι τα ελληνικά )
Κοιτά λοιπόν "ψευτοπαππού": Ο φίλος σου ο Γιωργάκης τον οποίον γυρνάς και λιβανίζεις γύρω- γύρω στα μπλοκ, πέρσι έλεγε άλλα και κατηγορούσε την ΝΔ( μαζί ΚΑΙ εσύ).
Ζήταγε να δοθεί ΚΑΙ επίδομα θέρμανσης ΚΑΙ επίδομα αλληλεγγύης.
Σήμερα???????
"Βαθυστόχαστο" το άρθρο, "βαθυστόχαστα" και τα σχόλια-καθρέφτης της κομματοκρατίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία, το συνολικό ποσό του επιδόματος που θα μοιραστούν 2.547.500 χαμηλόμισθοι, άνεργοι, συνταξιούχοι του ΟΓΑ, αυτοί που λαμβάνουν ΕΚΑΣ κλπ., ανέρχεται στο 1,068 δισ. ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια απλή διαίρεση του ποσού του επιδόματος διά του αριθμού των δικαιούχων, μας δείχνει ότι κατά μέσο όρο κάθε δικαιούχος θα λάβει 419 ευρώ! Και αυτά μάλιστα σε δύο δόσεις.
Αν μάλιστα υπολογίσουμε ότι στις περιπτώσεις των μισθωτών το επίδομα δεν αφορά μεμονωμένα άτομα, αλλά ολόκληρα νοικοκυριά με παιδιά, τότε η κατά κεφαλήν "ενίσχυση" είναι αισθητά κάτω από 1 ευρώ τη μέρα.
Η πρώτη δόση θα καταβληθεί πριν από τα Χριστούγεννα και η δεύτερη εντός του 2010...
Αυτή είναι η περίφημη αναδιανομή του εισοδήματος υπέρ των αδυνάτων, που είχε υποσχεθεί το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά.
"Αναδιανομή" που αντιστοιχεί σε μια ελεημοσύνη, ένα κουλούρι όλο κι όλο την ημέρα.
Πρόκειται για επίδομα πτωχοκομείου που αντιστοιχεί σε 68 λεπτά τη μέρα για κάθε μέλος μιας τετραμελούς οικογένειας που έχει συνολικό μηνιαίο οικογενειακό εισόδημα μέχρι 750 ευρώ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν τέτοιες? Και εάν ναι , πόσες είναι?
Μας δουλεύουν κανονικά και με τον νόμο!
Δεν είναι μόνον αυτό. Το 1 δισ. αυτό της «αναδιανομής» θα χρησιμοποιηθεί ως άλλοθι για τη νέα επέλαση σε βάρος των λαϊκών εισοδημάτων, με βάση σχέδιο το οποίο έχει ήδη επεξεργαστεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, σε συμφωνία με την ΕΕ. Ηδη, ανακοινώθηκαν οι νέες τσουχτερές αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, οι οποίες είχαν επιβληθεί στο όνομα της ...πράσινης ανάπτυξης, η οποία, όμως, αναβάλλεται επ' αόριστον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το νέο κρατικό προϋπολογισμό, προωθείται η επιβολή εισοδηματικής λιτότητας σε μισθούς και συντάξεις, ενώ αυξάνονται και πάλι οι επαχθείς έμμεσοι φόροι σε πετρελαιοειδή, ποτά, τσιγάρα. Και είμαστε μόνο στην αρχή...
Ερχεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήασφα-ληστεια-κό!
Λεφτά υπάρχουν,λεφτά υπάρχουν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώργο οι 10 μονάδες είναι δικές μας,δεν είναι ούτε δικές σου,ούτε του ΠΑΣΟΚ..
Αυτά που έταξες να δώσεις τίποτε περισσότερο.
το θεμα ειναι ενα ειμασταν καλυτερα με την ΝΔ απο οτι ειμαστε με το ΠΑΣΟΚ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήναι με την κουτση ΝΔ ειμασταν καλυτερα
οχι μονο δεν αλλαξαν τιποτα αλλα ειναι και πιο σκληροι κρατιστες και καπιταλιστες και ειμαστε στην αρχη.......
γιαυτο ΝΤΟΡΑ τωρα μπας και δουμε μιαν ασπρη μερα!
καλυτερα δεξιος παρα αμερικανος σοσιαλιστης προδοτης και υπηρετης των γιανκηδων χαρισμενο στους εμπνευστες των γκριζων ζωνων τον προεδρο και αντιπροεδροτης ελληνοαμερικανικης κυβερνησης
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τωρα σου φαινονται λιγα αυτα,να δεις τι θα σου φαινονται αυτα που θα παιρνεις απο Απριλιο και μετά. Ισως και απο Μαρτιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το λεω,γιατι θα με κοψει ο Πολιτης.
Ανθρωπε μου,εχεις καταλαβει που βρισκομαστε;
Μαλλον οχι απ αυτα που λες.
Καταφεραμε να εχουμε ελλειμμα και χρεος,που ποτέ δεν ειχαμε.Και αυτα,σε υφεση,οχι σε ανοπδο του ΑΕΠ,που λες,κομματια να γινει,θα τα βολεψουμε.
Αν δεν καταφερει,να μαζεψει καποια λεφτα,απο τους κλεφτες που τα κρυβουν απο την εφορια,η που τα βουτανε,ενω τα εχουν εισπραξει απο μας,ως ΦΠΑ,η μονη λυση,ειναι να μειωσει τους μισθους και τις συνταξεις.Η μονη.
Θα σου πω λοιπον εγω μετα ΕΚΑΣ και κολοκυθια τουμπανα.Ψωμι κι ελιες,και αν.
Θα αδειασουν και οι δρομοι απο τα "κοτετσια",που κυκλοφορουν και μας δηλητηριαζουν.
Και τα λεω κοτετσια,γιατι τετοια θα γινουν.Ποσοι λετε οτι θα τα κυκλοφορουν;Με τι λεφτα;
Τοσα χρονια βλεπετε,ολοι κοιταγαν να βουτηξουν,λεγοντας το κρατος,δειχνοντας το κρατος,βριζοντας το κρατος,να που καταφερατε να το διαλυσετε το κρατος που τοσο μισειτε.
Να δω τωρα την προκοπη σας.
Οσον αφορα στο φιλο,που με ταυτιζει με καποιο κομμα,τον ενημερωνω,οτι στις δυο εκλογες που περασαν,δεν πηγα να ψηφισω κανεναν,και ουτε και θα ξαναπαω,αν δεν δω καποια αλλαγη στη συμπεριφορα .
Οσον αφορα καποιους αλλους,απλως ειναι αρμοδιοτητος ψυχολογου,ινα μη ειπω ψυχιατρου.
Και θα πω και κατι τελευταιο.
Για να εχει κανεις αποψη,πρεπει να εχει και γνωση,και απ ο,τι βλεπω στα διαφορα βλογ που διαβαζω,πολλοι μεν οι εχοντες αποψιν,ολιγοι δε οι εχοντες γνωσιν.
Και το ιταμο υφος μερικων,δε νομιζω οτι δειχνει το αντιθετο.
Να και κατι για τον αλλο, που γραφει για το ασφαλιστικο,και κανει και χιουμορακι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλε,το ασφαλιστικο,το καναμε σαν τα μουτρα μας,και φταιμε εμεις και μονον εμεις.
Οι πολιτικοι,απλως υποχωρησαν στα "δικαια αιτηματα".
Τωρα,ηλθε ο λογαριασμος,που τον κρυβαμε τοσον καιρο,κατω απ το χαλι.
Οταν περνανε συνταξη στα 35,στα 40,στα 45,καιστα 50,ενω το προσδοκιμο ζωης,ειναι τα 77 για τους αντρες και τα 80+ για τις γυναικες,ποιος θα πληρωνει καμαρια μου επι 45 χρονια τη συνταξη μιας τσουπας,που εχει καταβαλει εισφορες επι 15 μονον χρονια;
Αυτα,δεν τα βλεπατε τοσα χρονια,ε;
Το ονειρο για τις παχιες αγελαδες,δεν το ξερετε;
Οταν παιρνατε συνταξη μεγαλυτερη απ το μισθο σας,ουτε κι αυτο το βλεπατε,ε;
Οταν σε συμφωνια με τον εργοδοτη,δεν καταβαλατε εισφορες στα Ταμεια,και παιρνατε τα λεφτα των ενσημων στο χερι,για να παιρνετε περισσοτερα,αυτο ηταν τιμιο,ε;
Και μετα,κλαιγοσαστε στον Αυτια και ζηταγατε επιδοματα οτι και καλα,δεν μπορειτε να περασετε,και τα παιρνατε αυτα τα επιδοματα,σαν ΕΚΑΣ,ηταν δικαιο για τους αλλους;
Αφου λοιπον τα κανατε σαν τα μουτρα σας,τωρα ζητατε τα ρεστα απο τους πολιτικους,που απλως ειναι αυτοι που κανουν ο,τι θελει "ο λαος",ΜΧΣ.
Αφου αυτους τους πολιτικους θελετε,για να σας κανουν τις απατες σας,τι διαματυρεσθε τωρα;
Το κακο ειναι,οτι την πληρωνουν και μερικοι,που δεν εκλεψαν και δεν εξαπατησαν και δουλεψαν επι 35 χρονια,και τωρα βλεπουν οτι θα δυστυχησουν κι αυτοι,μαζι με τους απατεωνες.
Δεν ειναι κριμα κι αδικο;
Να καταβληθεί και επίδομα ανεμιστήρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή