Τα ΜΜΕ των αναίσχυντων νταβατζήδων όλες τις προηγούμενες ημέρες είχαν επιδοθεί σε ένα αγώνα συγκάλυψης, παραπληροφόρησης και αποχαύνωσης της κοινής γνώμης.
Μέχρι και εχθές, λίγες μόλις ώρες πριν ανακοινωθεί ότι το Εφετείο του Μονάχου αποφάσισε την παράδοση του Μιχάλη Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, διαλαλούσαν ( σύμφωνα πάντα με τις ... ανώνυμες πηγές τους) ότι «ελάχιστοι είναι εκείνοι, που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι οι προσπάθειες του ανακριτή κ. Ζαγοριανού, ο οποίος μετέβη εσπευσμένα στη Γερμανία, θα έχει το παραμικρό αποτέλεσμα».
Πριν περάσουν λίγες ώρες οι ...ανώνυμες πηγές τους διαψεύστηκαν οικτρά. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αλήθεια είναι ότι ο υπουργός Δικαιοσύνης και η Ελληνική κυβέρνηση έδρασαν αστραπιαία και η μετάβαση του κ. Ζαγοριανού στο Μόναχο έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η μεταφορά του κ. Χριστοφοράκου στην Ελλάδα προκειμένου να αντιμετωπίσει ευθέως (και όχι μέσω διαρροών και ...ανώνυμων πηγών ή δημοσιευμάτων) την Ελληνική δικαιοσύνη είναι καθολική απαίτηση των Ελλήνων πολιτών.
Η ενέργεια λοιπόν της ελληνικής κυβέρνησης, αν μη τι άλλο έδειξε ότι επιθυμεί την πλήρη αποκάλυψη του σκανδάλου της SIEMENS.
Την ώρα που ...άλλοι επιμένουν στην, δια της backdoor, αθώωση(ή έστω ποινής στα πολύ μαλακά και σε επίπεδο ....παρόμοιο των πλημμελημάτων), προτείνοντας ευνοϊκές μεταχειρίσεις εάν ο κ. Χριστοφοράκος ( αλλά και οι υπόλοιποι σύντροφοι, Σκαρπέλης κλπ) αποκαλύψουν ονόματα και διευθύνσεις(....πεθαμένων ή πολιτικά τελειωμένων),η κυβέρνηση δείχνει ότι συμβαδίζει με την καθολική λαϊκή απαίτηση της πλήρους αποκάλυψης ενός σκανδάλου που ταλάνιζε επί μια δεκαετία τη χώρα μας.
Και απ` αυτό το σημείο πλέον ....αρχίζουν οι χοροί. Σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα ο κ. Χριστοφοράκος έδωσε το όνομα του.... εκλιπόντος Γιάννη Βαρθολομαίου και του ολοζώντανου κ. Κώστα Γείτονα.
Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί σύντομα με την έλευση του κ. Χριστοφοράκου και την εξέτασή του ενώπιον των ανακριτικών αρχών της χώρας μας.
Απλά να επισημάνω ότι η σύγχυση στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι φανερή και ιδιαίτερα έντονη, αφού ζήτησαν από την ΝΔ ,μέσω της εκπροσώπου τύπου κας Μαρίας Καρακλιούμη,να διαγράψει τον....... εκλιπόντα Γιάννη Βαρθολομαίο !!!.
Η σύγχυση δεν προέρχεται μόνο από την αποκάλυψη μέσω των διαφόρων δημοσιευμάτων του ονόματος του κ. Γείτονα ( στέλεχος του βαθέως ΠαΣοΚ,υπεύθυνος οικονομικών του κόμματος και εκ των υποστηρικτών του κ. Γ. Παπανδρέου), αλλά και από μια δήλωση της ΝΔ όπου αναφέρει ότι: «εμείς μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι δεν έχει μπει ΠΟΤΕ στα ταμεία μας ούτε ένα ευρώ από τη SIEMENS. Το ΠαΣοΚ μπορεί ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑΣ του Γιώργου Παπανδρέου να πει ΤΟ ΙΔΙΟ;».
Ας αρχίσουν λοιπόν οι χοροί, γιατί ως πολίτες είμαστε κάθετοι και αμετακίνητοι στη θέση «Φως σε Όλα». Η διαφάνεια στο δημόσιο βίο εξυπηρετείται με πράξεις και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, και όχι με εκρήξεις λαϊκισμού.
Ας αρχίσουν οι χοροί, γιατί δεν λησμονούμε ότι η αποκάλυψη των πτυχών αυτής της υπόθεσης αλλά και άλλων υποθέσεων οφείλονται στην έρευνα της Δικαιοσύνης και όχι στις ατέρμονες και αποδεδειγμένα ατελέσφορες ....Εξεταστικές Επιτροπές που το άσπρο το παρουσιάζουν μαύρο και το βρώμικο καθαρό.
Ας αρχίσουν λοιπόν οι χοροί, τώρα που στόματα ανοίγουν και δείκτες χεριών δείχνουν ...κοντινές αυλές, .....παιδικούς φίλους και ..Γείτονες του C4I. Οι κορώνες , ο στρουθοκαμηλισμός και τα μπακαλοτέφτερα δεν πείθουν πλέον κανένα.
Ας αρχίσουν οι χοροί, για να αποκαλυφθούν μέσα από την Δικαιοσύνη ΠΟΙΟΙ,ΠΩΣ και ΠΟΣΑ αποκόμισαν από τον ιδρώτα των Ελλήνων πολιτών !!!!
Μέχρι και εχθές, λίγες μόλις ώρες πριν ανακοινωθεί ότι το Εφετείο του Μονάχου αποφάσισε την παράδοση του Μιχάλη Χριστοφοράκου στην Ελλάδα, διαλαλούσαν ( σύμφωνα πάντα με τις ... ανώνυμες πηγές τους) ότι «ελάχιστοι είναι εκείνοι, που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι οι προσπάθειες του ανακριτή κ. Ζαγοριανού, ο οποίος μετέβη εσπευσμένα στη Γερμανία, θα έχει το παραμικρό αποτέλεσμα».
Πριν περάσουν λίγες ώρες οι ...ανώνυμες πηγές τους διαψεύστηκαν οικτρά. Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ αλήθεια είναι ότι ο υπουργός Δικαιοσύνης και η Ελληνική κυβέρνηση έδρασαν αστραπιαία και η μετάβαση του κ. Ζαγοριανού στο Μόναχο έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Η μεταφορά του κ. Χριστοφοράκου στην Ελλάδα προκειμένου να αντιμετωπίσει ευθέως (και όχι μέσω διαρροών και ...ανώνυμων πηγών ή δημοσιευμάτων) την Ελληνική δικαιοσύνη είναι καθολική απαίτηση των Ελλήνων πολιτών.
Η ενέργεια λοιπόν της ελληνικής κυβέρνησης, αν μη τι άλλο έδειξε ότι επιθυμεί την πλήρη αποκάλυψη του σκανδάλου της SIEMENS.
Την ώρα που ...άλλοι επιμένουν στην, δια της backdoor, αθώωση(ή έστω ποινής στα πολύ μαλακά και σε επίπεδο ....παρόμοιο των πλημμελημάτων), προτείνοντας ευνοϊκές μεταχειρίσεις εάν ο κ. Χριστοφοράκος ( αλλά και οι υπόλοιποι σύντροφοι, Σκαρπέλης κλπ) αποκαλύψουν ονόματα και διευθύνσεις(....πεθαμένων ή πολιτικά τελειωμένων),η κυβέρνηση δείχνει ότι συμβαδίζει με την καθολική λαϊκή απαίτηση της πλήρους αποκάλυψης ενός σκανδάλου που ταλάνιζε επί μια δεκαετία τη χώρα μας.
Και απ` αυτό το σημείο πλέον ....αρχίζουν οι χοροί. Σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα ο κ. Χριστοφοράκος έδωσε το όνομα του.... εκλιπόντος Γιάννη Βαρθολομαίου και του ολοζώντανου κ. Κώστα Γείτονα.
Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί σύντομα με την έλευση του κ. Χριστοφοράκου και την εξέτασή του ενώπιον των ανακριτικών αρχών της χώρας μας.
Απλά να επισημάνω ότι η σύγχυση στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης είναι φανερή και ιδιαίτερα έντονη, αφού ζήτησαν από την ΝΔ ,μέσω της εκπροσώπου τύπου κας Μαρίας Καρακλιούμη,να διαγράψει τον....... εκλιπόντα Γιάννη Βαρθολομαίο !!!.
Η σύγχυση δεν προέρχεται μόνο από την αποκάλυψη μέσω των διαφόρων δημοσιευμάτων του ονόματος του κ. Γείτονα ( στέλεχος του βαθέως ΠαΣοΚ,υπεύθυνος οικονομικών του κόμματος και εκ των υποστηρικτών του κ. Γ. Παπανδρέου), αλλά και από μια δήλωση της ΝΔ όπου αναφέρει ότι: «εμείς μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι δεν έχει μπει ΠΟΤΕ στα ταμεία μας ούτε ένα ευρώ από τη SIEMENS. Το ΠαΣοΚ μπορεί ΕΠΙ ΘΗΤΕΙΑΣ του Γιώργου Παπανδρέου να πει ΤΟ ΙΔΙΟ;».
Ας αρχίσουν λοιπόν οι χοροί, γιατί ως πολίτες είμαστε κάθετοι και αμετακίνητοι στη θέση «Φως σε Όλα». Η διαφάνεια στο δημόσιο βίο εξυπηρετείται με πράξεις και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες, και όχι με εκρήξεις λαϊκισμού.
Ας αρχίσουν οι χοροί, γιατί δεν λησμονούμε ότι η αποκάλυψη των πτυχών αυτής της υπόθεσης αλλά και άλλων υποθέσεων οφείλονται στην έρευνα της Δικαιοσύνης και όχι στις ατέρμονες και αποδεδειγμένα ατελέσφορες ....Εξεταστικές Επιτροπές που το άσπρο το παρουσιάζουν μαύρο και το βρώμικο καθαρό.
Ας αρχίσουν λοιπόν οι χοροί, τώρα που στόματα ανοίγουν και δείκτες χεριών δείχνουν ...κοντινές αυλές, .....παιδικούς φίλους και ..Γείτονες του C4I. Οι κορώνες , ο στρουθοκαμηλισμός και τα μπακαλοτέφτερα δεν πείθουν πλέον κανένα.
Ας αρχίσουν οι χοροί, για να αποκαλυφθούν μέσα από την Δικαιοσύνη ΠΟΙΟΙ,ΠΩΣ και ΠΟΣΑ αποκόμισαν από τον ιδρώτα των Ελλήνων πολιτών !!!!
οι πράξεις των κομμάτων αλλά και των μεμονωμένων πολιτικών, δείχνουν ποιοι επιδιώκουν και θέλουν την αλήθεια γύρω από αυτή την υπόθεση και ποιοι όχι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα είναι νομίζω και θέμα κατά πόσο είμαστε ικανοί να τις αξιολογήσουμε.
Αγαπητέ Πολίτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσωπικά είμαι πεποισμένος ότι και τα δύο κόμματα έλαβαν παράνομες χρηματοδοτήσεις. Η απλή λογική λέει ότι μία επιχείρηση όπως η SIEMENS έπρεπε να τα έχει καλά και με τα δύο κόμματα. Εκεί που σου δίνω δίκαιο είναι ότι προφανέστατα το ΠΑΣΟΚ είναι εκείνο που έλαβε την μερίδα του λέοντος, όχι μόνον επειδή ήταν κυβέρνηση τότε, αλλά επειδή είχε (έχει;) διαφθαρεί ως το μεδούλι.
Επίσης και κάτι ακόμη: καταδικάζουμε ανθρώπους στηριζόμενοι μόνον στη μαρτυρία του Χριστοφοράκου. Ως τώρα δεν έχουμε αποδείξεις (κινήσεις λογαριασμών, ποσά, ημερομηνίες) και τα ΜΜΕ σπεύδουν απερίσκεπτα να ρίξουν κάποιους ανθρώπους στην πυρά. Δεν λέω ότι ο κ. Γείτονας είναι αθώος. Αυτό δεν το γνωρίζω. Απλά ακόμη δεν έχει αποδειχθεί τίποτε. Και αυτό είναι που κατακρίνω στον ΓΑΠ, αφού απομακρύνει από το κόμμα (του;) ανθρώπους με εξαιρετικά συνοπτικές και απαράδεκτες διαδικασίες. Αυτό ακριβώς δείχνει την έλλειψη δημοκρατικής του συνείδησης, ό,τι κι αν λέει για τη συμμετοχική δημοκρατία στο κόμμα του και άλλες τέτοιες αηδίες.
@ politi
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφετε "...σε ένα αγώνα συγκάλυψης, παραπληροφόρησης και αποχαύνωσης της κοινής γνώμης"
Μα αυτό ακριβώς δεν κάνετε με το άρθρο σας;
Μόνο γιά 5,5 μήνες του 2003 ισχύει η έκδοση. Τα υπόλοιπα χρόνια πως χάθηκαν; Γιατί δεν ισχύει γιά παλαιότερα;
Γιατί εδώ και 3 χρόνια δεν άσκηθηκε δίωξη και παραγράφηκαν.
Γιατί δεν αφορά το 2004-2007 που ομολόγησε και καταδικάστηκε(!!!) στη Γερμανία;
Γιατί η ανεξάρτητη δικαιοσύνη δεν γουστάρει να κάνει δίωξη.
Ο ταμίας είναι μακαρίτης. Είναι και η Ν.Δ.; Ή εννοείται ότι τα έβαζε στην τσέπη του; Τέτοια προσβολή στο Βαρθολομαίο επειδή είναι μακαρίτης;
Οι κυβερνητικοί υπάλληλοι που αναφέρει ο Χριστοφοράκος ότι διεκπεραίωσαν τις υποθέσεις της Siemens 2004-2007 τίνος είναι; Η κρατάτε μόνμο ένα μέρος της απάντησής του; Πως λέγεται αυτό; Α!!! ναι, παραπληροφόρηση.
Ο Παπανδρέου λέει ότι όποιος είναι μπλεγμένος σε σκάνδαλο θα τον διαγράψει. Η Ν.Δ. γιατί δεν λέει το ίδιο; Μα στηρίζεται στον Παυλίδη. Τι να πει;
Αν γίνει πρόταση εξεταστικής (γιά 3η φορά τα τελευταία 2 χρόνια) ποιός θα την καταψηφίσει; Η Ν.Δ.
Αυτά τα λίγα, αλλά αν ενδιαφέρεσθαι γιά το καλό της Ελλάδας να είστε πιό αντικειμενικός. Το καλό ενός κόμματος ταυτίζεται με το συμφέρον ενός κόμματος μόνο στις δικτατορίες.
Έκων ή άκων πολίτη στο άρθρο σου διαφεύγει κάτι. Ο αγαπητός σου Χριστοφοράκος μίλησε για τα δύο κόματα. Ας αρχίσουν λοιπόν οι χοροί που έχουν καθυστερήσει επί σχεδόν ένα χρόνο αφού ως γνωστόν από πέρυσι υπάρχει στο τραπέζι η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για εξεταστική την οποία μετά βδελιγμίας αρνιόταν η ΝΔ. Τώρα λοιπόν έστω και καθυστερημένα αποδεικνύεται ότι ο πρωθυπουργός της χώρας μας έλεγε ενσυνείδητα ψέματα
ΑπάντησηΔιαγραφή20-6-2008: "Η ΝΔ δεν έχει σχέση με την υπόθεση αυτή".
27-5-2009:" Δεν έχει πάρει χρήματα από τη SIEMENS το κόμμα της ΝΔ".
5-6-2009: "Η αλήθεια είναι μία και μόνη. Η πρωτοφανής υπόθεση SIEMENS είναι σκάνδαλο του ΠΑΣΟΚ και μόνο του ΠΑΣΟΚ".
Βέβαια θα ήμουν ο τελευταίος που θα καταλόγιζα οποιδήποτε ευθύνη στον ασυνείδητο ανίκανο και κατασυρροή επαγγελματία ψεύτη.
Ας αρχίσουν λοιπόν οι χοροί για να αποδειχτεί ποιός ταπεινά έχει ζητήσει συγνώμη από τον ελληνικό λαό και ποιός αλλαζωνικά προσπαθεί με ψέμματα να καλύψει την εμπλοκή του και να κοροιδέψει τον λαό. Ας αρχίσουν επιτέλους οι χοροί κύριοι. Με τα ψέματα και τις βυζαντινού τύπου ραδιουργίες δεν μπορείται να κοροιδέψετε κανέναν. Σας έχουν πάρει χαμπάρι πλέον και οι πέτρες. Για το λόγο λοιπόν αυτό στις επόμενες εκλογές ο λαός μας θα απονείμει στον καθένα αυτό που του αξίζει γιατί όπως λέει "Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται"
@9:46 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλό ενός κόμματος ταυτίζεται με το καλό μιας χώρας μόνο στις δικτατορίες όπου οι εξουσίες γίνονται σούπα. Δεν υπαινίσσομαι τίποτα βέβαια.
Από εδώ και πέρα θα πέσει πολύ γέλιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε κάθε ένα όνομα που θα εμφανίζεται , το ΠΑΣΟΚ θα ζητάει εκλογές. Κι άντε να πείσει ο Τζέφρυ ότι θέλει να βγάλει την χώρα από την κρίση.
Οι μόνοι χοροί που μέχρι τώρα έχουν αρχίσει αίναι αυτοί με τον Καραμανλή και τη Ντόρα γαι την αντικατάσταση του περιφερειάρχη Αττικής Χαρ.Μανιάτης με τον ξάδελφο του Πρωθυπουργού Κώστα Δόλογλου. Άντε λοιπόν. Χορέψετε χορέψετε. Ε!! ρε γλέντια.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρεται"...ελα μου ντε που το ΠΑΣΟΚ όμως χάρηκε πολλά χρόνια.Στην Ελλάδα όλα ανατρέπονται !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτική τοποθέτηση.Τώρα θα "λαλίσουν" τα παπαγαλάκια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντρίκος
Οι μίζες και τα παπαγαλάκια δεν έπαψαν να κυκλοφορούν και να "λαλούν" μέχρι και σήμερα, και ούτε θα σταματήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιότι τα ταϊζουμε όλοι εμείς.
Αλλάξτε πλευρό, ή ξυπνήστε.
Τον λαό δεν τον ενδιαφέρει η siemens. Περιμένει να βγει το ΠΑΣΟΚ να φάει ψωμάκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ τώρα οι Πασόκοι ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι μόνοι που ψάχνουν να κρυφθούν, είναι όσοι βούτηξαν στην ρεμούλα και έχουν αφήσει σημάδια πίσω τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολίτη αναφέρεις μόνο τη δήλωση της Καρακλιούμη για τον Βαρθολομαίο και ξεχνάς του Ζαγορίτη για τον ίδιο συχωρεμένο που του καταλογίζει χρηματισμό από τη Σιμενς. Αν θέλεις να είσαι αντικειμενικός να τα λες όλα. Όλα στο φως. Οι αθώοι δεν φοβούνται ούτε ζωντανούς ούτε πεθαμένους και κυρίως δεν ρίχνουν τις ευθύνες σε πεθαμένους.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ο νοών..νοείτω
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα ! Μέχρι στιγμής λοιπόν αυτοί που έχουν ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ βουτήξει στην ρεμούλα της SIEMENS είναι όλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Ή μήπως όχι?
Το μέλλον θα δείξει εάν υπάρχουν και άλλοι από άλλα κόμματα ( πάντα αποδεδειγμένα φυσικά).
Έχει δίκιο λοιπόν ο 12.00 που αναρωτιέται που να κρυφτούν τώρα οι Πασόκοι!
Βέβαια για κάθε σκεπτόμενο πολίτη η συνεχής προσπάθεια για αναβολές και νομικά τερτίπια των κατηγορουμένων δείχνουν πολλά.
Ποιος ο λόγος που θέλουν να πάνε πίσω-πίσω την υπόθεση (αν και προφυλακισμένοι)?
Μήπως περιμένουν να βγει το ΠΑΣΟΚ και να τοποθετήσει δικαστές από τους γνωστούς που και τους ελάχιστους που έφεραν στην δικαιοσύνη για το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών, αυτό του κτηματολογίου,τους αθώωσαν με ένα σκεπτικό παραγραφής που γελάνε όλοι όσοι ασχολούνται με τον νομικό κλάδο?
Ας περιμένουμε λοιπόν και uα δούμε τι θα συμβεί!
@ Ανώνυμο 12.40
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια θύμισε μου την δήλωση Ζαγορίτη, γιατί δεν την ενθυμούμαι!
Αν είχες την ευχαρίστηση φυσικά!
@ Μέτοικος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαφωνώ ούτε μαζί σου ούτε και με τον 12:00.
Η ευκολία όμως που σας διακατέχει να βλέπετε κοντόφθαλμα την πραγματικότητα, σας στερεί την δυνατότητα να κρατάτε μία πισινή.
Και για να στο πώ πιο απλά, εγώ μιλάω και γράφω με την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη που με έχουν κατακλέψει ανθρωπάκια διαφόρων χρωμάτων, και εσείς μιλάτε ως οπαδοί ενός κόμματος κρύβοντας πίσω από τα λεγόμενά σας μία εμπάθεια όχι απέναντι στην ρεμούλα, αλλά στο επιλεγμένο χρώμα αυτής (καθόλου κακό πρωτογενώς).
Όσον αφορά τα δεκάδες σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ, ή δεν υπήρχαν αποδείξεις ή τα κουκούλωσαν με την συνενοχή της ΝΔ.
Κράτα λοιπόν μία πισινή για την ανύπαρκτη τιμιότητα και θέληση για κάθαρση της Κυβέρνησης των τελευταίων 5 ετών και 5 μηνών.
Εμένα ουδόλως με ενδιαφέρει, η ζυγαριά της ρεμούλας και της διαφθοράς προς τα που θα γείρει.
@ Νοών ..νοείτω
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις:" Εγώ μιλώ με την ιδιότητα του Έλληνα πολίτη και εσείς σαν ...οπαδοί" και λίγο αργότερα γράφεις:"για την ανύπαρκτη τιμιότητα για κάθαρση της Κυβέρνησης των τελευταίων 5 χρονών και 5 μηνών" ( μετράς και τους μήνες βλέπω)!
Το σχόλιο το δικό μου( του οπαδού ντε!) δεν έχει κανένα επιθετικό ή υποτιμητικό προσδιορισμό προς οποιοδήποτε κόμμα. Το δικό σου ( του ...μη οπαδού ντε!)δυστυχώς έχει!!!!!!
Το ποιος λοιπόν φίλε μου είναι οπαδός ή όχι αποδεικνύεται από τα γραφόμενά μας και όχι από το τι πιστεύουμε εμείς για τον εαυτό μας.
Σε χαιρετώ!
Υ.Γ Θα μπορούσε κάλλιστα π.χ να γυρίσει οποιοσδήποτε οπαδός ή μη και να σου απαριθμήσει πόσα ΔΙΚΑ ΤΗΣ στελέχη έστειλε στην δικαιοσύνη η κυβέρνηση των τελευταίων 5 χρόνων και 5 μηνών (όπως εσύ την χαρακτηρίζεις).
Θα σου ζητούσε να απαριθμήσεις αντίστοιχες περιπτώσεις επί προηγούμενων κυβερνήσεων.
Εγώ προσωπικά δεν θυμάμαι καμία τέτοια περίπτωση.
@12:54
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://troktiko.blogspot.com/2009/08/blog-post_8451.html
@12:54
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1042139&lngDtrID=244
Συγνώμη για να καταλάβω. Στο άρθρο αυτό κάποιος προσπαθεί να μας πείσει ότι το ΠΑΣΟΚ είναι μπλεγμένο στο σκάνδαλο της Σίμενς και ότι πήρε χρήματα ως προμήθεια το κόμμα; Μα αυτό είναι τοις πάσι γνωστό. Το ξέρουν και οι πέτρες και είναι πολύ παλιό. Το νέο είναι ότι και για την ΝΔ ισχύουν τα ίδια όσα ψέματα και αν προσπαθούν να πούν Καραμανλής και Ρηγίλλης, οτι πήρε μίζες και αυτή μετά το 2004; Και αυτό παλιό είναι. Ο κόσμος τόχει ντούπανο και αυτοί κρυφό καμάρι. Κάποιοι νομίζουν ότι μπορούν να κρυφτούν παρά τον όγκο τους πίσω από το δάχτυλό τους και να κοροιδέψουν τους πάντες. Αμ δε. Όλος ο κόσμος γνωρίζει ότι τα δύο κόματα εξουσίας πήραν λεφτά από τη Σίμενς και αν διαθέτουν λίγο τσίπα και οι δύο να πάψουν τις υποκρισίες και να βγουν και να το παραδεχτούν δημόσια. Το κακό βέβαια είναι ότι πράσινα και γαλάζια παπαγαλάκια με περισσή αδιαντροπιά προσπαθούν να κερδίσουν πόντους στο εκλογικό σώμα με δικαιολογίες του κώλου. Έτσι νομίζουν γιατί πλέον εδώ που μας έχουν φτάσει κανείς δεν μπορεί να κοροιδέψει κανέναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χριστοφοράκος μίλησε για δύο πρόσωπα τον Γείτονα του ΠΑΣΟΚ και τον Βαρθολομαίο της Νέας Δημοκρατίας, εκείνη την εποχή τα δύο πρόσωπα είχαν ακριβώς τον ίδιο ρόλο ήταν ταμίες των κομμάτων τους κάτι που σημαίνει οτι και τα δύο κόμματα τα τσέπωσαν. Οτι ο ένας είναι σήμερα βουλευτής και ο άλλος δέν βρίσκεται στην ζωή είναι κάτι που δέν σημαίνει οτι απαλλάσεται η Νέα Δημοκρατία των ευθυνών της.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμο 12.40 και 2.16 και 2.19
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις:"ξεχνάς τη δήλωση του Ζαγορίτη για τον συχωρεμένο που του καταλογίζει χρηματισμό από την Σήμενς" και όταν σου ζητώ να μου την υπενθυμίσεις μου παραθέτεις μια πολύ παλαιά που είναι και πάγια θέση της ΝΔ ότι δηλ. "Το κόμμα της ΝΔ ΔΕΝ έχει πάρει ούτε ένα ευρώ από την Σήμενς, πρόσωπα , αξιωματούχοι ή βουλευτές εκ των πραγμάτων δεν μπορώ να το υποστηρίξω"(αλίμονο εάν μπορούσε να το υποστηρίξει. Αυτό κανείς δεν μπορεί να το υποστηρίξει).
Και μια άλλη από το in.gr που είναι εντελώς άσχετη και δεν μιλά για το θέμα που εσύ υποστηρίζεις.
Που είναι λοιπόν η δήλωση Ζαγορίτη (στην οποία ΨΕΥΔΩΣ αναφέρεσαι) που καταλογίζει χρηματισμό στον συχωρεμένο από την Σήμενς?
Εκ των πραγμάτων λοιπόν μπορεί κάποιος να βγάλει τα συμπεράσματα του !
Ο 12.54
@ Μεταρυθμιστή
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν ισχυριστώ εγώ τώρα ότι ο Κολοκοτρώνης τα τσέπωνε από τον Δράμαλη, αυτό αυτομάτως σημαίνει ότι είναι και αληθές?
Εάν ισχυριστώ ότι τα τσεπώνεις εσύ , (όντας ευρισκόμενος εν ζωή) δεν είναι φυσιολογικό ότι μπορείς να αποδείξεις τον ισχυρισμό μου ως ψεύδος, σε αντίθεση με έναν νεκρό?
Ποια είναι η λογική αντιστοιχία? Εκτός εάν μιλάμε για το παράλογο για το οποίο με συγχωρείς δεν λαμβάνω μέρος.
Είναι άλλοι πιο ειδικοί από εμένα επιστήμονες οι οποίοι απασχολούνται με την ....έλλειψη λογικής και τον παραλογισμό!
Εάν δεν απασχολούμε κλινικά τους ως άνω επιστήμονες καλό και λογικό θα ήταν να περιμέναμε τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ του Χριστοφοράκου και για τους δύο.
Υπόψιν ότι μιλάμε για ...δημοσιεύματα νταβατζιδικών ΜΜΕ( όπως λέει και ο πολίτης με τις ...ανώνυμες πηγές τους που έχουν επανειλημμένα διαψευστεί) και όχι για κατάθεση Χριστοφοράκου.
Αυτή και τις αποδείξεις θα τις περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα. Όταν τα έχουμε στα χέρια μας να είσαι σίγουρος ότι η αλήθεια θα αποκαλυφθεί!
Ο μόνος που βγαίνει κερδισμένος απο την όλη υπόθεση είναι ο Καρατζαφέρης, τουλάχιστον αυτός δέν τσέπωσε τίποτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς αρχίσουν επιτέλους οι χοροί και ας μπουν στον ...χορό οι ...χορευτές franz, Rocos, Nikos(εκεί θα κουνηθούν οι κερκίδες),Zamaz και ...Nanos (εκεί θα κατεδαφιστεί η κερκίδα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς περιμένουμε! Ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα από το σκάνδαλο της SIEMENS. Στα προεόρτια είμαστε ακόμα.
Έχουν να μπουν στον χορό αδέλφια, γραμματείς και σύζυγοι, που από χορό τραγωδίας θα τον μεταβάλουν σε χορό του Ζαλόγγου.
Ας περιμένουμε! Έδωσα κάποια ονόματα και ας περιμένουμε τους επόμενους μήνες να τα βλέπουμε πρωτοσέλιδα ( θέλουν δεν θέλουν οι νταβατζήδες!).
Υπομονή!!!!!!!
doctor
@ Ανώνυμο 4.34
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην είσαι σίγουρος για τον ΛΑΟΣ! Ας περιμένουμε και θα ξεδιπλωθεί σε όλο το μεγαλείο της η ...βρωμιά!
Κάνε λοιπόν και εσύ υπομονή φίλε και αυτό που θα δεις δεν θα έχει προηγούμενο.
Εάν δεν με πιστεύεις ευχαρίστως να το θέσουμε στον θεσμό του ιδιωτικού στοιχήματος.
(πάει χάλασα και εγώ ,... doctor πράγμα).
doctor
AΑΦΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΣ ΕΔΩΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ, Ο "ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΟΥ ΙΚΑ" ¨Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ , Η ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΗΣ , Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ( ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΨΙΛΙΚΑΤΖΗΔΕΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΚΑΙ Ο ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ 1.000.000 ΜΑΡΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμο 4:10 μμ
Ναι είναι πολύ παλιά αφού έγινε σήμερα το πρωί στον Apha 989. Όταν ο Λ.Ζαγορίτης βγαίνει και λέει δημόσια ότι στο κόμμα δεν πήγαν ποτέ χρήματα αλλά δεν ξέρει για πρόσωπα, αφήνει αιχμές ακόμα και για τον νεκρό ταμία της Ν.Δ Γ.Βαρθολομαίο ή όχι;
Να αφήσεις λοιπόν αυτά που γράφει περι ψευδώς γιατί στο διαδύκτιο βρίσκεσαι όχι σε στάνη για να απευθύνεσαι σε πρόβατα.
13 Αύγουστος 2009 5:37 μμ
......................................
Sorry ! τα κολπάκια αλλού....!
Ήδη το ΠΑΣΟΚ θα ζητήσει από τους δικηγόρους του Χριστοφοράκου να γνωστοποιήσουν όποια στοιχεία - αποδείξεις διαθέτει ο πελάτης τους, προκειμένου να τεκμηριώσει τους ισχυρισμούς του, όπως αυτοί εμφανίζονται στην απολογία του στη Γερμανική Δικαιοσύνη, περί χρηματοδότησης του ΠΑΣΟΚ από τη Siemens. Αν και η πρόκληση και πρόσκληση έχει διατυπωθεί προ ημερών από τους ίδιους συνηγόρους προς την ΝΔ αυτή ακόμη δεν έχει αντιδράσει επίσημα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Μέτοικος,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ, λυπάμαι εάν τέντωσα περισσότερο από όσο πρέπει τις χορδές της πολιτικής σου ευαισθησίας.
-Εάν δεν είσαι οπαδός με ευχαριστεί ιδιαίτερα..
-Η ανύπαρκτη τιμιότητα και θέληση για κάθαρση (όπως θα έπρεπε να γραφτεί σωστά) ως άποψη δεν εμπεριέχει οπαδισμό, ούτε επιθετικότητα, και διόλου υποτίμηση. απλά είναι προσωπική άρα υποκειμενική άποψη του πως βλέπω την πραγματικότητα, και είναι διαπίστωση που αγγίζει πολλούς, ακόμα και φίλα προσκείμενους σε αυτήν την Κυβέρνηση.
Ελπίζω να μην απαγορεύεται.
-Το σχόλιό σου στην παρένθεση (άνευ εμπάθειας) διακρίνει την ακρίβεια των λεγομένων μου. Εκτός εάν κάνω λάθος στο μέτρημα.
-Στο σχόλιο το δικό σου, τα σημεία:
α)Έχει δίκιο λοιπόν ο 12.00 που αναρωτιέται που να κρυφτούν τώρα οι Πασόκοι..
και β) Μήπως περιμένουν να βγει το ΠΑΣΟΚ και να τοποθετήσει δικαστές από τους γνωστούς που και τους ελάχιστους που έφεραν στην δικαιοσύνη για το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών, αυτό του κτηματολογίου,τους αθώωσαν με ένα σκεπτικό παραγραφής που γελάνε όλοι όσοι ασχολούνται με τον νομικό κλάδο…
μάλλον διαφωνούν με τα λεγόμενά σου…... Το σχόλιο το δικό μου( του οπαδού ντε!) δεν έχει κανένα επιθετικό ή υποτιμητικό προσδιορισμό προς οποιοδήποτε κόμμα
-Συμφωνώ ότι από τα λεγόμενα του καθενός διακρίνεται ποιος είναι οπαδός.
ΥΓ. Αυτό ξαναπέστο γιατί από εσένα που δεν είσαι οπαδός δεν τα έχω ακούσει.
Αλλά και ουδόλως με ενδιαφέρει η απαρίθμησις, βλέπεις εγώ δεν παρακολουθώ την πολιτική λες και είναι ποδοσφαιρικός αγώνας.
Και δεν πιστεύω στην παρένθεση να υπονοείς ότι προσβάλλω την Κυβέρνηση με το να οριοθετώ την μέχρι τώρα θητεία της χρονικά.
Μέχρι να μου το ζητήσει λοιπόν, τον προλαβαίνω και του λέω ότι εάν δε δω στην φυλακή κοστούμια είτε πράσινα είτε οποιουδήποτε άλλου χρώματος (με αποδείξεις φυσικά), δεν θα σταματήσω να αντιτίθεμαι σε λόγια του τύπου, εγώ δεν ξέρω τίποτα, δεν είδα τίποτα και το νόμιμον είναι και ηθικόν.
Με ειλικρινείς φιλικούς χαιρετισμούς.
Δηλωση Ζαγοριτη που παραδεχεται χρηματισμο Βαρθολομαιου δεν υπαρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει δηλωση οτι δεν πηρε λεφτα η ΝΔ και δηλωση Χριστοφορακου οτι εδωσε στο Βαρθολομαιο.Απο αυτο μερικοι βγαζουν το συμπερασμα οτι ο Ζαγοριτης ενοχοποιησε το Βαρθολομαιο.Αλλα αυτο σημαινει βεβαιοτητα οτι ο Χριστοφορακος λεει αληθεια.
Τατοια βεβαιοτητα δεν υπαρχει.
Ο υπευθυνος ενος κομματος ειναι υποχρεωμενος να απαντα για το κομμα του.Αυτο δεν σημαινει οτι αποδεχεται οτιδηποτε αλλο λεει ενας υποδικος.
Δεν ειναι δυνατον ουτε να διαψευσει ουτε να επιβεβαιωσει πραγματα που δεν διαψευδονται (δηλαδη οτι καποιος νεκρος πηρε χρηματα και τα κρατησε για τον εαυτο του).
Ουτε ειναι δεοντολογικο να ζητα το ΠΑΣΟΚ αποδειξεις απο το Χριστοφορακο ωσαν να ειναι κατηγορος.Ο Χριστοφορακος ειναι κατηγορουμενος και εχει δικαιωμα να πει και ψεματα για την υπερασπιση του.Εχετε αναρωτηθει γιατι στα δικαστηρια ορκιζονται να πουν την αληθεια μονο οι μαρτυρες και οχι οι κατηγορουμενοι;Γιατι εννοειται οτι οι κατηγορουμενοι για να σωθουν λενε και ψεματα και ειναι δουλεια του δικαστηριου να το ψαξει.Δε νοειται διωξη για ψευδομαρτυρια κατηγορουμενου οπως ομως δεν παιρνουμε τα λογια του τοις μετρητοις.
Να μην μας διαφεύγει ότιο Χριστοφοράκος είναι κατηγορούμενος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι υπόλογος απέναντι στην Δικαιοσύνη και την Γερμανική και την Ελληνική.
Εν προκειμένω προσπαθεί να βρει τρόπους για να ελαφρύνει τη θέση του. Όπως γνωρίζετε, ο κατηγορούμενος δικαιούται να λέει το οτιδήποτε.
Στην Ελλάδα ανωμοτί καταθέτει. Δεν ορκίζεται καν ο κατηγορούμενος. Προσπαθεί τρόπους για να ελαφρύνει τη θέση.
Το έργο το έχουμε ξαναδεί οι παλαιότεροι με τον Κοσκωτά.Όλα τα ονόματα τα οποία χρησιμοποίησε αποδείχθηκε δικαστικά ότι δεν είχαν καμία σχέση.
Στην προκειμένη περίπτωση ο Χριστοφοράκος προσπαθεί να πάρει δεδικασμένο, να πέσει στα μαλακά στη Γερμανία και λέει αυτά, τα οποία λέει.
Μέχρι στιγμής λοιπόν αυτά που είναι αδιαπραγμάτευτα είναι η ομολογία Τσουκάτου, το ότι ήταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ αυτά στα ΔΣ του ΟΤΕ που διώκονται από την δικαιοσύνη, και ότι το ΠΑΣΟΚ υπέγραψε αυτές τις συμβάσεις.
Επίσης εκτός από αυτά τα αδιαπραγμάτευτα που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα είναι και ένα άλλο γεγονός. Ότι αυτές οι συμβάσεις( π.χ C4I) που υπογράφησαν από το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ δεν τις εκτέλεσε, δεν έγινε δηλαδή παραλαβή οριστική του C4I ,καθώς επίσης και ότι μπήκαν ποινικές ρήτρες ύψους εκατομμυρίων ευρώ.
Αυτά είναι τα μόνα αδιαπραγμάτευτα μέχρι στιγμής. Ας δούμε τι θα αποφέρει η συνέχιση της δικαστικής διαδικασίας, καθώς επίσης και το τι θα ισχυριστεί ο Χριστοφοράκος ενώπιον της Ελληνικής δικαιοσύνης και τι αποδείξεις θα προσκομίσει.
Κοντός ψαλμός ...αλληλούια! Είμαστε λαός που βιάζεται και όποιος βιάζεται σκοντάφτει.
Καλό απόγευμα σε όλους!!!!
@ O Παπούς
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσει που το πράγμα το βλέπεις πάρα πολύ αντικειμενικά όπως και ο Ζαγορίτης.
@ Ανώνυμο7.11
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν έχεις κάποια άλλα ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ στοιχεία (μέχρι στιγμής) σε αυτή την υπόθεση ευχαρίστως να τα ακούσω.
Μπορεί και να μου διέφυγαν.Δεν διεκδικώ το αλάθητο.
Έχω πλέον πειστεί Πολίτη ότι το ΠΑΣΟΚ και η υπόλοιπες Δημοκρατικές δυνάμεις περιμένουν με αγωνία τα άρθρα σου για να ενημερωθούν πλήρως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα υπόλοιπα είναι μικροί δεκάρικοι για να δείξουν ότι έχουν δημοκρατικές καταβολές και αντιστασιακές θύμισες.
Κατά τη διάρκεια της σκληρής Δικτατορίας που ο πιο σεμνός δημοκράτης υπηρετούσε στα ΤΟΜ και ΛΟΜ (μουλαράς) Δόκιμοι υπηρετούσαν οι έχοντες βύσμα Πατακού και Ιωαννίδη.
Οι ίδιοι άνθρωποι μετά τη Δικτατορία στελέχωσαν το μαχητικό Σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ.
Είναί οι ίδιοι που βγάζουν τις σοσιαλιστικές κραυγές.
Οι ίδιοι άνθρωποι σε πολλά ταμπλό.
Ο Ελληνικός λαός θέλει να μάθει ποιοί "λαδώθηκαν".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν έχουν παραγραφεί τα αδικήματα, όπως διαρρέουν τα ΜΜΕ, λίγο τον ενδιαφέρει. Να βγούν ονόματα.
Οι δηλώσεις από πλευράς ΝΔ είναι πιο ξεκάθαρες. Ας κάνουν πιο καθαρές τις δηλώσεις τους και οι εκπρόσωποι του ΠΑΣΟΚ. Από εκεί και πέρα ο πολίτης είναι σε θέση να κρίνει και να καταλάβει.
ΑπάντησηΔιαγραφή8.42
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε γενίκευση είναι προβοκατόρικη.
Κρυπτοφασίστες υπήρχαν παντα και παντού.
Αν έχεις στοιχεία ..βγές στο ξέφωτο επωνύμως.