Όσοι περιδιαβαίνουν τη χώρα με ΙΧ αυτοκίνητα διαπιστώνουν πια ότι η Ελλάδα έχει καταστεί ευχερώς διελεύσιμη έγραφε χθες ο Αντώνης Καρακούσης στο «Βήμα», με την διαπίστωση του οποίου συμφωνώ, όπως φαντάζομαι και το σύνολο των Ελλήνων πολιτών.
Οι βασικοί δρόμοι, με εξαίρεση την «καρμανιόλα» Κορίνθου- Πάτρας (σ.σ η οποία είναι υπό κατάργηση και τα έργα του νέου αυτοκινητοδρόμου είναι σε πλήρη εξέλιξη με τελικό ορίζοντα το 2011), είναι γρήγοροι, κλειστοί αυτοκινητόδρομοι, απαλλαγμένοι από τους κινδύνους μιας μοιραίας μετωπικής σύγκρουσης.
Ακόμη και οι κίνδυνοι στο πέταλο του Μαλιακού έχουν περιορισθεί και κατά τα φαινόμενα θα εξαλειφθούν συντόμως, όπως και οι αντίστοιχοι της κοιλάδας των Τεμπών.
Φυσικά εμπόδια επίσης όπως εκείνα της Κατάρας στο Μέτσοβο, της Καστανιάς στην Κοζάνη, του Ρίου-Αντιρρίου και άλλα μικρότερα που δημιουργούσαν σοβαρά προβλήματα στην οδήγηση ή απέτρεπαν τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο έχουν πλέον υπερνικηθεί.
Οι άλλοτε στενοί και ολισθηροί δρόμοι έχουν αντικατασταθεί από τα ασφαλή τούνελ και τις υπερυψωμένες κοιλαδογέφυρες της Εγνατίας, διαδρομές που για να διανυθούν χρειάζονταν απόφαση μεγάλη και πολύ χρόνο τώρα ξεπερνιούνται σε είκοσι με τριάντα λεπτά.
Η ενδοεπικοινωνία μεταξύ τοπικών αστικών κέντρων ή και μεταξύ περιφερειών ακόμη έχει αποκατασταθεί στον μέγιστο βαθμό.
Με άλλα λόγια οι αποστάσεις μειώθηκαν, οι χρόνοι κατέβηκαν, τα ταξίδια έγιναν ταχύτερα, ασφαλέστερα και οι τόποι, ακόμη και οι πιο απομακρυσμένοι προορισμοί, είναι πια προσεγγίσιμοι από το πλήθος των κατοίκων στα μεγάλα αστικά κέντρα των Αθηνών, της Θεσσαλονίκης.
Αν μάλιστα «τρέξουν» τα σχέδια της Ιονίας,(σ.σ η οποία προχωρά με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς) ολοκληρωθεί η επέκτασή της στην Πελοπόννησο, συνδεθεί με τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης και μαζί επιταχυνθεί η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου της Κεντρικής Ελλάδας, υπάρξουν οι συνδέσεις με την Εγνατία και αναγεννηθούν ελαφρώς οι κάθετοι άξονες προς αυτήν, τότε δεν θα υπάρχει προορισμός απρόσιτος για τους Έλληνες και τους ξένους, από όπου και αν εκκινούν.
Ήδη πολλοί από χρόνια κινούνται με άνεση στη ζώνη των χωριών της Κεντρικής Πελοποννήσου. Τώρα πια ταξιδεύουν με σχετική άνεση προς τα χωριά της Φωκίδας, της Αιτωλοακαρνανίας, της Άρτας, της Πρέβεζας, των Ιωαννίνων, της Ηγουμενίτσας.
Επίσης προορισμοί όπως αυτοί των Γρεβενών, της Κοζάνης, της Καστοριάς, της Φλώρινας, της Έδεσσας, της Αριδαίας ή και βορειότερα των Σερρών, της Δράμας, της Καβάλας, της Ξάνθης, της Κομοτηνής ή του Έβρου είναι πλέον προσεγγίσιμοι από κατοίκους της Ηπείρου, της Θεσσαλίας ή και των Αθηνών.
Ουσιαστικά με την αναβάθμιση των δρόμων οι τόποι αποκτούν άλλη διάσταση. Αξίες παραμελημένες δύνανται να αναδειχθούν, περιουσίες ή κληρονομιές σχολάζουσες μπορεί να αναγεννηθούν, φυσικές ομορφιές, παραδοσιακοί οικισμοί και άλλα πλεονεκτήματα λαμβάνουν άλλη διάσταση.
Όσοι έχουν αίσθηση «οικονομικής γεωγραφίας» αντιλαμβάνονται τι σημαίνουν οι ταχύτεροι και ασφαλέστεροι δρόμοι για ξεχασμένα χωριά, για εγκαταλελειμμένους πετρόχτιστους οικισμούς, για τόπους χαμένους στον χρόνο.
Προσφέρουν μοναδική ευκαιρία αναγέννησης και βεβαίως προκαλούν το ενδιαφέρον των αστών, οι περισσότεροι των οποίων έχουν καταγωγή, μνήμες ή και ιδιοκτησίες ακόμη σε τόπους μακρινούς, σε ορεινούς όγκους, σε χωριά και οικισμούς μέχρι πρότινος δυσπρόσιτους.
Οφείλει η πολιτεία να δει εγκαίρως τις προοπτικές της ξεχασμένης υπαίθρου και να λάβει τα μέτρα της. Να στηρίξει τις προοπτικές αναγέννησης του πλούτου της υπαίθρου, να προστατεύσει παραδοσιακούς οικισμούς, ξεχωριστά κτίσματα, πλακόστρωτα, βρύσες και Εκκλησιές.
Και βεβαίως να θέσει κανόνες και όρους για τους οικοδομούντες Νεοέλληνες, οι οποίοι ως συνήθως είναι ...έτοιμοι για όλα...
Οι βασικοί δρόμοι, με εξαίρεση την «καρμανιόλα» Κορίνθου- Πάτρας (σ.σ η οποία είναι υπό κατάργηση και τα έργα του νέου αυτοκινητοδρόμου είναι σε πλήρη εξέλιξη με τελικό ορίζοντα το 2011), είναι γρήγοροι, κλειστοί αυτοκινητόδρομοι, απαλλαγμένοι από τους κινδύνους μιας μοιραίας μετωπικής σύγκρουσης.
Ακόμη και οι κίνδυνοι στο πέταλο του Μαλιακού έχουν περιορισθεί και κατά τα φαινόμενα θα εξαλειφθούν συντόμως, όπως και οι αντίστοιχοι της κοιλάδας των Τεμπών.
Φυσικά εμπόδια επίσης όπως εκείνα της Κατάρας στο Μέτσοβο, της Καστανιάς στην Κοζάνη, του Ρίου-Αντιρρίου και άλλα μικρότερα που δημιουργούσαν σοβαρά προβλήματα στην οδήγηση ή απέτρεπαν τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο έχουν πλέον υπερνικηθεί.
Οι άλλοτε στενοί και ολισθηροί δρόμοι έχουν αντικατασταθεί από τα ασφαλή τούνελ και τις υπερυψωμένες κοιλαδογέφυρες της Εγνατίας, διαδρομές που για να διανυθούν χρειάζονταν απόφαση μεγάλη και πολύ χρόνο τώρα ξεπερνιούνται σε είκοσι με τριάντα λεπτά.
Η ενδοεπικοινωνία μεταξύ τοπικών αστικών κέντρων ή και μεταξύ περιφερειών ακόμη έχει αποκατασταθεί στον μέγιστο βαθμό.
Με άλλα λόγια οι αποστάσεις μειώθηκαν, οι χρόνοι κατέβηκαν, τα ταξίδια έγιναν ταχύτερα, ασφαλέστερα και οι τόποι, ακόμη και οι πιο απομακρυσμένοι προορισμοί, είναι πια προσεγγίσιμοι από το πλήθος των κατοίκων στα μεγάλα αστικά κέντρα των Αθηνών, της Θεσσαλονίκης.
Αν μάλιστα «τρέξουν» τα σχέδια της Ιονίας,(σ.σ η οποία προχωρά με πολύ ικανοποιητικούς ρυθμούς) ολοκληρωθεί η επέκτασή της στην Πελοπόννησο, συνδεθεί με τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης και μαζί επιταχυνθεί η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου της Κεντρικής Ελλάδας, υπάρξουν οι συνδέσεις με την Εγνατία και αναγεννηθούν ελαφρώς οι κάθετοι άξονες προς αυτήν, τότε δεν θα υπάρχει προορισμός απρόσιτος για τους Έλληνες και τους ξένους, από όπου και αν εκκινούν.
Ήδη πολλοί από χρόνια κινούνται με άνεση στη ζώνη των χωριών της Κεντρικής Πελοποννήσου. Τώρα πια ταξιδεύουν με σχετική άνεση προς τα χωριά της Φωκίδας, της Αιτωλοακαρνανίας, της Άρτας, της Πρέβεζας, των Ιωαννίνων, της Ηγουμενίτσας.
Επίσης προορισμοί όπως αυτοί των Γρεβενών, της Κοζάνης, της Καστοριάς, της Φλώρινας, της Έδεσσας, της Αριδαίας ή και βορειότερα των Σερρών, της Δράμας, της Καβάλας, της Ξάνθης, της Κομοτηνής ή του Έβρου είναι πλέον προσεγγίσιμοι από κατοίκους της Ηπείρου, της Θεσσαλίας ή και των Αθηνών.
Ουσιαστικά με την αναβάθμιση των δρόμων οι τόποι αποκτούν άλλη διάσταση. Αξίες παραμελημένες δύνανται να αναδειχθούν, περιουσίες ή κληρονομιές σχολάζουσες μπορεί να αναγεννηθούν, φυσικές ομορφιές, παραδοσιακοί οικισμοί και άλλα πλεονεκτήματα λαμβάνουν άλλη διάσταση.
Όσοι έχουν αίσθηση «οικονομικής γεωγραφίας» αντιλαμβάνονται τι σημαίνουν οι ταχύτεροι και ασφαλέστεροι δρόμοι για ξεχασμένα χωριά, για εγκαταλελειμμένους πετρόχτιστους οικισμούς, για τόπους χαμένους στον χρόνο.
Προσφέρουν μοναδική ευκαιρία αναγέννησης και βεβαίως προκαλούν το ενδιαφέρον των αστών, οι περισσότεροι των οποίων έχουν καταγωγή, μνήμες ή και ιδιοκτησίες ακόμη σε τόπους μακρινούς, σε ορεινούς όγκους, σε χωριά και οικισμούς μέχρι πρότινος δυσπρόσιτους.
Οφείλει η πολιτεία να δει εγκαίρως τις προοπτικές της ξεχασμένης υπαίθρου και να λάβει τα μέτρα της. Να στηρίξει τις προοπτικές αναγέννησης του πλούτου της υπαίθρου, να προστατεύσει παραδοσιακούς οικισμούς, ξεχωριστά κτίσματα, πλακόστρωτα, βρύσες και Εκκλησιές.
Και βεβαίως να θέσει κανόνες και όρους για τους οικοδομούντες Νεοέλληνες, οι οποίοι ως συνήθως είναι ...έτοιμοι για όλα...
Εγιναν αρκετα εργα,αλλα ακομα εχουμε πολυ ανηφορο.Η ευκολη προσβαση δεν ειναι πανακεια απο μονη της,πρεπει να υπαρξει και παραλληλη οικονομικη αναπτυξη κατι το οποιο δεν συμβαινει αυτην την στιγμη και το εγγυς μελλον δεν ειναι ιδιαιτερα φωτεινο.Η Δυτικη Ελλαδα ειναι η πιο φτωχη περιοχη των 15.Δουλειες που πληρωνουν 1300ε ΣΤΗΝ Αθηνα εκει δινουν 600 με 700Ε.Υπηρξαν στο παρελθον ευκαιριες αλλα χαθηκαν.Π.χ οι επιδοτησεις για αλλαγη των καλλιεργειων εγιναν 4Χ4,προικες σε Ανατολικες γκομενες με δημοκρατικα ηθη,12αρια ουισκι και τζογος.Ενοχος δεν ειναι μονο το κρατος που δεν κεντρισε το ενδιαφερον των αμορφωτων,ως προς το αντικειμενο,αγροτων,με πληροφορηση για την χρονικη διαρκεια των επιδοτησεων και παροχη τεχνογνωσιας για εναλλακτικες λυσεις.Αλλα και η κουτοπονηρια των ιδιων των αγροτων (οχι ολων) που νομιζαν οτι θα ξεγελουσαν η' θα εκβιαζαν τους "κουτοφραγκους" για παντα.Παντως ακομα στο πεδιο κυριαρχουν η αμορφοσια,οι μεσαζοντες και ενα κλιμα 19ου αιωνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήG apo CT
http://epirusgate.blogspot.com/2009/08/o.html
ΑπάντησηΔιαγραφήG APO CT
τι να πεις ρε παιδια.εχουν φτιαξει την υποθαλασσια ζευξη εδω και χρονια αλλα ακομα να φροντισουν για τους δρομους που συνδεουν τα δυο ακρα της γεφυρας.ξεφτιλλα...ακομα χειροτερα ειναι τα πραγματα στην γεφυρα της λευκαδας που τα χιλιομετρα μπορει να φτανουν και τα 4-5 καθε σαβ/κο....
ΑπάντησηΔιαγραφή11 Αύγουστος 2009 8:24 πμ
Αυτο ειναι ενα σχολιο που αναρτηθηκε σε αλλο μπλογκ για το ιδιο θεμα
ΥΓ. Συγγνωμη για τα συνεχομενα σχολια δεν εγιναν απο τρολικη διαθεση αλλα ενας ξαδερφος μου που πηγαινε λευκαδα βρηκε 4χλμ μποτιλιαρισμα στην Αμφιλοχια και αλλα τοσα στην γεφυρα στην Λευκαδα.Και παλι συγγνωμη
G apo CT
Το μποτιλιάρισμα ορισμένων οδικών αξόνων και σε ορισμένες ημέρες του χρόνου δεν είναι ενδεικτικό σημείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ παρατηρείται μποτιλιάρισμα στην Αθηνών Κορίνθου (ορισμένες ημέρες και στα διόδια ως επί το πλείστον), που έχει 5και6 λωρίδες ανά κατεύθυνση.
Απλά τα αυτοκίνητα πολλά, ο Νεοέλληνας έχει σταθερές ήμερες τον χρόνο που μετακινείται από το τις πόλεις,η κρίση σε αυτές τις περιπτώσεις είναι στα χαρτιά και έτσι τα βάζει με όλους.
Η σταδιακή εξέλιξη της υπαίθρου θα φανεί στο άμεσο μέλλον όταν λόγω των έργων υποδομής στους οδικούς άξονες, οι Έλληνες θα επενδύσουμε και στην Επαρχία.
Ήδη εγώ έχω βάλει εμπρός και επισκευάζω το πατρικό μου σπίτι στο χωριό (χρόνια παραμελημένο), αφού η Εγνατία μου επιτρέπει πλέον να βρίσκομαι εκεί μέσα σε 1 ώρα, όταν στο παρελθόν ήθελα 3.5 ώρες και με κίνδυνο να σπάσω το αυτοκίνητο μου ή να παγιδευτώ από τις καιρικές συνθήκες.
Τάκης Μαλένιος
Υπάρχουν έργα που δεν εμφανίζονται σε κανένα κανάλι. Κατά την άποψή μου είναι σημαντικότερα κι από τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους γιατί θα βγάλουν τα χωριά από την απομόνωση:
ΑπάντησηΔιαγραφή1)
Ο νέος ασφαλτοστρωμένος δρόμος Σαμαρίνας Γρεβενών - Φούρκας Ιωαννίνων θα εγκαινιαστεί την Παρασκευή 14 Αυγούστου 2009 και ώρα 11:00 στη θέση ''Μπαλτά''.
Τα εγκαίνια του δρόμου θα κάνει ο βουλευτής Ν. Γρεβενών και πρώην υπουργός κ. Χρήστος Φώλιας με τη συμμετοχή του προέδρου της Κοινότητας Σαμαρίνας κ. Κωνσταντίνου Τζήμα και του προέδρου της Κοινότητας Φούρκας Ιωαννίνων.
http://greveno.blogspot.com/2009/07/blog-post_5904.html
2)
«ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΩΓΩΝΙΟΥ, ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΙΩΝ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΜΟΥΡΓΚΑΝΑΣ»
Παρασκευή 13 Μάρ 2009 15:28
Όπως είναι γνωστό, με πρωτοβουλία του πρώην Υπουργού κ.Αντωνίου Γρ.Φούσα εκπονήθηκε Ειδικό Καινοτόμο Σχέδιο Ανάπτυξης για τις περιοχές Πωγωνίου Παρακαλάμιων Δήμων και Μουργκάνας.
Ειδικότερα, σε συνεργασία, που έγινε με τους Δημάρχους και τους Κοινοτάρχες των περιοχών αυτών και ύστερα από κοινή απόφαση τους ανατέθηκε στον Καθηγητή κ.Δημήτριο Φωτιάδη, Πρόεδρο του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Ιωαννίνων, η σύνταξη του ειδικού αναπτυξιακού προγράμματος.
Πράγματι, το εν λόγω πρόγραμμα συντάχθηκε κατά τον καλύτερο τρόπο και υπεβλήθη το Δεκέμβριο του 2006 προς έγκριση στο Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών. Συνολικά είχαν υποβληθεί 137 προγράμματα από όλη τη χώρα και εγκρίθηκαν και βραβεύτηκαν μόνο 13, από δε την Ήπειρο μόνο το παραπάνω πρόγραμμα Πωγωνίου κ.λπ, προϋπολογισμού 54.000.000 Ευρώ.
Ο κ.Φούσας μετά την αλλαγή της Ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, ήρθε σε επαφή και μαζί τους και επιβεβαιώθηκε, ότι το πρόγραμμα θα εκτελεστεί κανονικά. Την ίδια επαφή είχε και με τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας Ηπείρου κ.Δημήτριο Πανοζάχο, του οποίου η απάντηση ήταν επίσης θετική.
Την προσεχή Κυριακή (15-3-2009) ώρα 11.00 π.μ. στην αίθουσα «Λιθαρίτσια» στα Ιωάννινα με πρωτοβουλία του κ.Αντώνη Φούσα και σε συνεργασία με τον Καθηγητή κ.Φωτιάδη, θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση των Δημάρχων και Κοινοταρχών των παραπάνω περιοχών και των άλλων αρμοδίων Φορέων, προκειμένου να υπάρξει πλήρης ενημέρωση για το αναπτυξιακό πρόγραμμα και να κινηθούν οι διαδικασίες για τη σύνταξη του οριστικού προγράμματος και την υλοποίησή του.
http://www.proinanea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=23436&Itemid=45
Το πρόγραμμα Πίνδος το έχει ακούσει κανένας?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.progpindos.gr/#
Ο δρόμος της Τσακώνας στην Πελ/νησο ήδη τελειώνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμάστε ποια κυβέρνηση τον είχε αναθέσει, σε ποιόν εργολάβο τον είχε αναθέσει και τελικά ο δρόμος υποχώρησε από κατολισθήσεις στοιχίζοντάς μας 2 δις δραχμούλες;
Καλοί είναι οι δρόμοι και οι οδικοί άξονες αλλά δεν μπορούν από μόνοι τους να φέρουν την ανάπτυξη της χώρας και της περιφέρειας. Την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών ανακοίνωσε την δημιουργία του πρώτου σε πανευρωπαϊκό επίπεδο δικτύου οπτικών ινών σε 54 πόλεις της Ελλάδος. Οι συνέπειες από την ανάπτυξη της συγκεκριμένης υποδομής (τηλεργασία, τηλεκπαίδευση, τηλειατρική) είναι πάρα πολύ σημαντικές για την ελληνική περιφέρεια, έστω και εάν μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει κατανοητές.
ΑπάντησηΔιαγραφή9.24
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα κύριε Αντώναρε.
Πολύ καλά μας τα είπατε.
Εύγε.
Εύγε.
12:02
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύγκρινε τα έργα που γίνονται στην Πίνδο
http://www.anko.gr/ErgaPindouMap/
με τα 12 καταλύμματα αγροτουρισμού, που επιδότησε το ΠΑΣΟΚ. με δύο πακέτα Σαντέρ στην Ήπειρο.
Αυτό που αναδυκνύουν σήμερα το troktiko και το
epirusgate είναι το 1 από τα δεκάδες έργα ορεινού όγκου:
http://epirusgate.blogspot.com/2009/08/blog-post_11.html
Πάτα πάνω σε κάθε κουκίδα του χάρτη για να δεις και το αντίστοιχο έργο.
12.15
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έχω συγκρίνει.
Εσύ μέτρα...
-Μετρό
-Αεροδρόμιο
-Γέφυρα Ρίο Αντίριο
-Αττική Οδός
-Παθέ [πλήν Μαλιακού και Τεμπών]
-68% της Εγνατίας
-4 νέα γήπεδα.
-10 νέα νοσοκομεία
-Ενας και μοναδικός ελλγηνικό δορυφόρος στον διάστημα ο ΕΛΛΑΣ ΣΑΤ ΟΥΑΝ
ΚΛΠ
ΚΛΠ που είναι ατελείωτα, κατάλαβες;
@1:56
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί βρε εγκάθετε Πασόκε χαλάς την ατμόσφαιρα; Ντροπή σου αγράμματε και άλογε. Πράγματι είστε μια πολύ ωραία ατμοσφαιρα εδώ μέσα που την χάλασε αυτός ο πράκτορας της Ιπποκράτους. Καλή συνέχεια με το ίδιο τέμπο πριν την παρέμβαση του εγκάθετου.
Έχουν γίνει πολλά έργα σ΄όλη την Ελλάδα και πραγματικά ταξιδεύουμε ταχύτερα και σίγουρα με μεγαλύτερη ασφάλεια. Αναμένουμε βέβαια να ολοκληρωθού και κάποια άλλα. Για να καταλάβω το πρόβλημα κάποιων είναι ότι γίνονται από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας? Με αυτή τη νοοτροπία δεν οδηγούμαστε πουθενά, αγαπητοί.
ΑπάντησηΔιαγραφή1:56
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Το μετρό δεν τελείωσε ακόμη.
2.Τα έσοδα από τη γέφυρα Ρίου αντιρίου για 30 χρόνια θα τα εισπράτουν οι Γάλλοι.
3. Τα έσοδα από την Αττική Οδό (1εκ Ευρώ την ημέρα) πηγαίνουν ακόμη στον Μπόμπολα.
3. Το αεροδρόμιο δεν είναι το δίδυμο της Φρακφούρτης που έλεγαν στην αρχή. Είναι το 1/4 της Φρακφούρτης. Κι εκείνο ακόμη να το ξεχρεώσουμε.
4.Για την Εγνατία άστο καλύτερα.
Για να μη το ψάχνεις: τα κοινοτικά πακέτα μέχρι το 2004 απορροφούνταν σε ποσσοστό 25%, ενώ σήμερα 100%. Επίσης σήμερα το 60% των πακέτων πηγαίνει στην επαρχία.
Συμφωνώ με τον 3:39 Τα έργα είναι για τον λαό. Αρκεί να μην επενδύονται, τα χρήματα του ελληνικού λαού, σε βίλλες
Κάποιοι δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους να μην πω το κόμμα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λεφτά του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ έγιναν τα έργα; Είναι λεφτά του Έλληνα εργαζόμενου και πρέπει να ντρέπονται και οι μεν και οι δε για την κατασπατάληση εθνικών πόρων προκειμένου να ικανοποιηθούν κάποια στελέχη τους με τον ιδρώτα του Έλληνα. Τα κόμματα αυτά και τα στελέχη τους κατηγορούνται για χρηματισμό.
Τα έργα αυτά είναι έργα των Ελλήνων εργαζομένων. Μόνο αυτοί έχουν το δικαίωμα να μιλούν και να καμαρώνουν γι αυτά.
Ειναι καποιοι πρασινοψυχακηδες που εχουν συνηθίσει να ακούνε ΜΕΓΚΑ και να διαβάζουν ΝΕΑ (και τα υπόλοιπα ΜΜΕ της διαπλεκόμενης ΜΑΦΙΑΣ).Ενοχλούνται οταν ακούν κατι διαφορετικό ηδονίζονται με την χυδαία αντικυβερνητική προπαγανδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@4;37
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι κατάντια; Είναι ψυχική διαστρέβλωση; Μαζωχιστική διάθεση θα το έλεγα. Να διαβάζεις για να ενημερώνεσαι Κουρή ή Ρίζο και να βλέπεις για να ενημερώνεσαι τον Αντώναρο στη ΝΕΤ. Α!!! ξέχασα και την ΕΤ3.
Καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ αυτή η καρμανιόλα......
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=56986&cid=4
Τρέχω απο την Δευτέρα για τα δίδυμα.
Η άτυχη μητέρα είναι οικογενιακή φίλη μου.
Το είπα και την προηγούμενη εβδομάδα σε σχόλιο μου.
Μην τρώγεστε για το ποιός έφτιαξε το τάδε δρόμο.
Να φωνάζουμε όλοι να γίνουν και οι υπόλοιποι
Κάθε μέρα μετράμε νεκρούς.....
Δεν πάει άλλο ρε παιδιά....έλεος
.... τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις και τα στελέχη τους.
------------------
Φίλε έχω σκάσει και με το ότι ο JD έχει αρχίσει τον κατήφορο.......
Με ρωτάνε και οι άλλοι ¨που θα πάτε διακοπές¨....
..............
Πουθενά ρε.....στον άλλο κόσμο.
Άντε καλό βράδυ:))
Παρακαλω επιτρεψτε μου την λεξη ..ΦΙΛΕ gnik,δεν θα παμε διακοπες ,ε και; εμεις και η ψυχη μας να ειμαστε καλα,ετσι δεν ειναι;λυπουμαι μονο για τα δυσκολα που γραφετε...επειτα παντα σε "μας"δεν στηριζομαστε; αυτο θα κανουμε και φετος...
ΑπάντησηΔιαγραφήσας στελνω τη σκεψη μου και μια νουθεσια της μαμας μου που λεει: ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ,ΜΠΟΡΕΙΣ,ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ!!
Καλο βραδυ!
Αφροδιτη!
@ Gnik
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε ο κατήφορος αυτός είναι οδυνηρός και ψυχοφθόρος.
Το ξέρεις πόσο σε καταλαβαίνω και σε συμπονώ!
Άκουσέ με! Όταν έρθει αυτή η στιγμή (που ποτέ δεν θέλουμε να έρθει), άμεσα νέο μέλος!
Θα βοηθήσει την ψυχική εξισορρόπηση όλης της οικογένειας!
Κάνε μια ζεστή αγκαλιά στον JD από μένα!
Τα μάθατε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Θεσσαλονικείς δεν πανε για μπάνιο στη Χαλκιδική,αλλά στην Πέρδικα,στον Αρίλλα,στο Καραβοστάσι,στα Σύβοτα κλπ.
Δεν με ενδιαφέρει ποιός έκανε την ΕΓΝΑΤΙΑ,ΕΛΛΗΝΕΣ ήταν με την βοήθεια της ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.
Συνεχίζουμε με γρηγορότερους ρυθμούς,γιατί αργούμε χαρακτηριστικά.
Τάσος