tag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post4377570536924093810..comments2023-10-21T19:21:05.693+03:00Comments on politis-gr: Τι θέλει ο Αλέξης ; … εμείς ακριβώς τα αντίθετα !politis-grhttp://www.blogger.com/profile/07797159038034859739noreply@blogger.comBlogger86125tag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-89526601959685133802008-10-13T12:04:00.000+03:002008-10-13T12:04:00.000+03:00Τώρα κατάλαβα πόθεν προέκυψαν οι οικολόγοι σε δημο...Τώρα κατάλαβα πόθεν προέκυψαν οι οικολόγοι σε δημοσκοπήσεις να πιάνουν μάλιστα και το 3% για είσοδο στη βουλή. Με τον μηχανισμό των στημένων δημοσκοπήσεων κάνουν "κλίμα" και προβάλουν τους οικολόγους ως ανερχόμενο κόμμα για να δημιουργήσουν δυσκολίες σε κάθε κυβέρνηση που προάγει τη σύνδεσή μας με αγωγούς πετρελαίου και αερίου με τη Ρωσία. Και ο Αλαβάνος είναι εναντίον των αγωγών, δήθεν, για οικολογικούς λόγους. Τώρα πέσαν οι μάσκες. Οικολόγοι και Αλαβάνος τσιράκια Αμερικανών!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-18021198694750352242008-10-09T21:20:00.000+03:002008-10-09T21:20:00.000+03:00OK elias ΕυχαριστώOK elias <BR/>Ευχαριστώgnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-52725439370174521172008-10-09T15:49:00.000+03:002008-10-09T15:49:00.000+03:00gnik,ως προς την εναλλακτική χάραξη, εφόσον δεχτού...gnik,<BR/>ως προς την εναλλακτική χάραξη, εφόσον δεχτούμε ότι ο αγωγός θα γίνει δεν έχουμε και πολλές επιλογές. Δεδομένου ότι ένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματά του σε σχέση με τους υπόλοιπους αγωγούς είναι το μικρότερο κόστος, που οφείλεται στο μικρό του μήκος, γίνεται αντιληπτό πως δύσκολα θα μπορούσε να καταλήγει π.χ. στη θεσ/νίκη ή στις ακτές της Ηπείρου (το κόστος κατασκευής θα ανέβαινε κατακόρυφα). Τα δε περιβαλλοντικά προβλήματα προφανώς θα παρέμεναν (δεδομένου ότι προέρχονται κυρίως από τη φάση μεταφόρτωσης του πετρελαίου από τον αγωγό στα δεξαμενόπλοια, η οποία θα υφίσταται ούτως ή άλλως). Οι ουσιαστικές εναλλακτικές χαράξεις για τη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου θα άφηναν τη χώρα μας απ' έξω (π.χ. αγωγός Burgas - Σκόπια - Δυρράχιο, Κωστάντζα - Τεργέστη κλπ.). Η προσωπική μου άποψη είναι πως, αφού θέλουμε να ισχυροποιήσουμε τη θέση μας ως χώρα, και θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το όπλο της ενέργειας για το σκοπό αυτό, πρέπει να γίνουμε χώρα διαμετακόμισης (transit country) και να διατηρούμε αποθηκευμένες σημαντικές ποσότητες φυσικού αερίου για μελλοντική χρήση και μεταπώληση σε υψηλότερες τιμές ή για ίδια κατανάλωση. Το πλούσιο ηλιακό, αιολικό, γεωθερμικό δυναμικό, η εγχώρια τεχνογνωσία που υπάρχει αλλά κανείς δεν την αξιοποιεί (π.χ. εγκατάσταση αφαλάτωσης νερού με χρήση ανεμογεννήτριας σε ελληνικό νησί), τα μεγάλα περιθώρια εξοικονόμησης ενέργειας και οι ήδη υφιστάμενες υποδομές (αγωγός φυσικού αερίου από Ρωσία μέσω Βουλγαρίας που εισέρχεται στην Ελλάδα βόρεια της Θεσ/νίκης και καταλήγει στην Κομοτηνή, η σύνδεσή του με την Τουρκία και η αναμενόμενη κατασκευή του αγωγού Φ.Α. Τουρκίας - Ελλάδας - Ιταλίας) θεωρώ πως επιβάλλουν να εξεταστεί σοβαρά η εν λόγω εναλλακτική λύση. Θα χρειάζονται βέβαια και πολιτικές ηγεσίες με "κότσια", οι οποίες θα ξέρουν να γίνονται δυσάρεστες στο εξωτερικό προκειμένου να εκμεταλλευτούν τις σχετικές δυνατότητες (μείωση της ροής του Φ.Α. λόγω "βλάβης", "αύξησης των εγχώριων αναγκών" κλπ., τερτίπια τα οποία οι φίλοι μας οι Τούρκοι εφαρμόζουν εδώ και καιρό).<BR/>Το σχόλιό σου για τις διαρροές των δεξαμενοπλοίων είναι εύλογο. Θεωρώ όμως πως η σημερινή κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά εφόσον υπάρξει στενός έλεγχος και επιτήρηση από αέρα και θάλασσα των ακτών, λιμένων, σημείων συγκεντρώσεων/περασμάτων σκαφών και τουλάχιστον των δυνητικά επικίνδυνων πλοίων (δεξαμενόπλοια, πλοία με επικίνδυνο φορτίο) που διέρχονται από τις θάλασσές μας. Δεν είμαι ειδικός φυσικά αλλά φαντάζομαι πως η "πιάτσα" τα ξέρει όλα αυτά και αυτό που λείπει είναι πρωτίστως η πολιτική βούληση να μη συνεχίσουμε να είμαστε ως χώρα ξέφραγο αμπέλι. Στο αντεπιχείρημα που μπορεί να προβάλλει κάποιος, ότι έτσι μπορεί να γίνει και ο αγωγός γιατί θα ελέγχονται τα πάντα, απαντώ πως, είτε με τις καλύτερες είτε με τις χειρότερες των συνθηκών, ένα ατύχημα στη χειρότερη μορφή του θα πάει την ευρύτερη περιοχή στην οποία θα εκδηλωθεί πολλά χρόνια πίσω από περιβαλλοντικής και συνακόλουθα και από οικονομικής πλευράς. Είναι ίσως υπερβολικό αυτό που θα πω, αλλά η λογική είναι παρόμοια με ένα πυρηνικό εργοστάσιο στη γειτονιά μας: όσο απίθανο κι αν θεωρηθεί ένα ατύχημα, εάν συμβεί το τίμημα θα είναι υπερβολικά υψηλό.<BR/>Την πιθανότητα να ήθελαν οι Ρώσοι ο αγωγός να γινόταν στο έδαφος της Τουρκίας τη θεωρώ μικρή, μια και οι δύο χώρες είναι ανταγωνιστικές σε πολλούς τομείς και η εξάρτηση της Ρωσίας από μια μόνο χώρα (αντί για δύο, Ελλάδα και Βουλγαρία) η οποία ακολουθεί πολιτική που προωθεί πρώτα τα δικά της (τουρκικά) συμφέροντα (σε αντίθεση με τις άλλες δύο) και με πολιτική αστάθεια (πάλι σε αντίθεση με τις άλλες δύο) θα δημιουργούσε προβλήματα στο μέλλον. Είναι ενδεικτικό εξάλλου ότι ποτέ δεν τέθηκε από την Τουρκία ζήτημα κατασκευής ενός δικού της αγωγού στο έδαφος π.χ. της Ανατολικής Θράκης, ο οποίος θα είχε μικρότερο μήκος, άρα και κόστος, από τον αγωγό Burgas - Αλεξανδρούπολη. Προφανώς υπάρχουν πολύ σοβαροί λόγοι που αποτρέπουν κάτι τέτοιο, όχι απαραίτητα μόνο γεωπολιτικοί (παράταση της εξάρτησης πολλών κρατών από την Τουρκία λόγω Δαρδανελίων) αλλά και (ενδεικτικά) κόστους κατασκευής εξ αρχής των λιμενικών και χερσαίων εγκαταστάσεων, καιρικών συνθηκών, ακαταλληλότητας εδάφους και ακτών κλπ.Ηλίας από Κομοτηνήhttps://www.blogger.com/profile/16565184934021170123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-69654455437672797132008-10-09T14:01:00.000+03:002008-10-09T14:01:00.000+03:00@eliasΌχι δεν διαφωνώ κάπου στα λεγόμενα σου απλώς...@elias<BR/>Όχι δεν διαφωνώ κάπου στα λεγόμενα σου απλώς πάντα μέσα στο πλαίσιο του ότι δεν είναι άσχημο να αποκτήσουμε προνόμια από την ιστορία πρόσβασης του Ρωσικού πετρελαίου στην Ευρώπη που ούτως ή άλλως θα γίνει εκεί ή αλλού προσπαθώ απλώς να ζυγίσω τα υπέρ και τα κατά.<BR/>Ας πούμε βασικά για την εναλλακτική χάραξης. Υπάρχει τέτοια ?<BR/><BR/>-Διαβάζοντας το σχόλιο σου στο σημείο της περίπτωσης διαρροής από δεξαμενόπλοια σκέφτηκα ότι δεν την αποφεύγουμε ούτε με την σημερινή κατάσταση από την διέλευση των ήδη δρομολογημένων πλοίων.<BR/>Και αν υποθέσουμε ότι ο αγωγός δεν κατέληγε στην Αλεξανδρούπολη αλλά δίπλα στα σύνορα εντός της Τουρκίας, πάλι τους ίδιους κινδύνους δεν θα είχαμε ?<BR/>Καλόπιστα ρωτάω για ενημέρωση.gnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-14418779094302171462008-10-09T11:49:00.000+03:002008-10-09T11:49:00.000+03:00gnik,θα ήθελα να ακούσω τα επιχειρήματα που οδηγού...gnik,<BR/>θα ήθελα να ακούσω τα επιχειρήματα που οδηγούν στο ότι "το έργο πρέπει να γίνει", έτσι ώστε να γίνει περαιτέρω διάλογος. Όχι όμως επιχειρήματα του τύπου "θα φέρει ανάπτυξη" ή "θα φέρει ασφάλεια" γιατί προφανώς τα αντίστοιχα αντεπιχειρήματα θα είναι "δε θα φέρει ανάπτυξη" και "δε θα φέρει ασφάλεια".<BR/>Αν θέλεις διευκρίνισε τι εννοείς με τις εναλλακτικές λύσεις: εναλλακτική για τη χάραξή του αγωγού; για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων; για την ενεργειακή απεξάρτηση της χώρας;Ηλίας από Κομοτηνήhttps://www.blogger.com/profile/16565184934021170123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-21635761207393617892008-10-08T19:08:00.000+03:002008-10-08T19:08:00.000+03:00Εύγε @Ελλίας ... παράδειγμα πολιτισμού και θετικής...Εύγε @Ελλίας ... παράδειγμα πολιτισμού και θετικής διάθεσης διαλόγου. <BR/><BR/>Ένα μόνο να προσθέσω, σε αυτό περί ασφάλειας. Σε περίοδο κρίσης και ακόμα χειρότερα σε περίοδο πολεμικών συγκρούσεων ποιός κρατά την κάνουλα του αγωγού στα χέρια ; Σε ποιανού τα κεφάλια πέφτουν οι βόμβες αν όχι στις αποθήκες καυσίμων ; Είναι ίσως μεγαλύτερο το εθνικό ρίσκο, από το περιβαλλοντικό, η δημιουργία μιας συνοριακής περιοχής σε κέντρο διανομής και φόρτωσης πετρελαίου (στο οποίο θα στηρίζεται και η χώρα). <BR/><BR/>Ποιός να τόλεγε ;;; οι πρώην αμερικανόδουλοι στην ελλάδα (με θεάρεστο έργο και χιλιάδες θύματα) σήμερα είναι ρωσόφιλοι, οι θαυμαστές της ξανθής φυλής του βορά, και τα τσιράκια του Πούτιν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-77327559692792033422008-10-08T13:28:00.000+03:002008-10-08T13:28:00.000+03:00@gnikΘα δεχθώ οτι δεν αναφερόσουν συγκεκριμένα σε ...@gnik<BR/>Θα δεχθώ οτι δεν αναφερόσουν συγκεκριμένα σε μένα γιατί δεν βλέπω να έχεις διάθεση να τσακωθείς μαζί μου και επίσης γιατί είναι αλήθεια πως μπορεί να ερμηνευτεί το σχόλιό σου με διαφορετικό τρόπο από τον δικό μου. Αν λοιπόν έκανα λάθος (και αυτό μόνο εσύ το ξέρεις) σου ζητώ συγγνώμη και παίρνω προφανώς πίσω τα προσβλητικά σχόλια για σένα. Εγώ θεώρησα οτι εσύ το ξεκίνησες και γι αυτό αντέδρασα.<BR/><BR/>Πρόσεξε όμως γιατί νομίζω οτι με αδικείς: η ενόχλησή μου και ο εκνευρισμός μου ξεκίνησε όταν ο Κ.Κ. από τη Σκύρο μου έγραψε εντελώς αδικαιολόγητα οτι δήθεν καποιους εξυπηρετώ και συνεχίστηκε εξαιτίας δύο ειρωνικών σχολίων, ενός γελοίου που χρησιμοποίησε το όνομά μου (1:13) και του επόμενου ανωνυμου (1:20). Μέχρι τότε δεν είχα γράψει ειρωνίες και δεν είχα κατηγορήσει κανέναν. Προκλήθηκα gnik οπότε καλό θα ήταν να απευθύνεις τη συμβουλή σου για ψυχραιμία και σύνεση σε όλους. <BR/><BR/>Παρόλο που διαφωνώ σε πολλά με τον politi και μάλιστα με την εν γένει θεώρησή του για την πολιτική κατάσταση αν δεις όλα τα posts που έχω κάνει εδώ ποτέ δεν ξεκίνησα με ειρωνίες και κατηγορίες και ποτέ δε θεώρησα δεδομένο οτι καποιος άλλος "κατευθύνεται" ούτε προσπάθησα να γελοιοποιήσω τις απόψεις κανενός. Ακόμα και στις ειρωνίες απάντησα με επιχειρήματα και αναφορές σε εξωτερικές πηγές. Πολλοί εδώ μέσα δεν μου επιφύλαξαν τον ίδιο σεβασμό.<BR/><BR/>Καλό θα ήταν να είσαι πιο προσεκτικός και σαφής σ' αυτά που γράφεις. Ήταν πολύ εύκολο να παρερμηνευτεί το σχόλιό σου έτσι όπως το έγραψες. Το γεγονός μάλιστα οτι αντέδρασες με ειρωνίες και προσωπικούς χαρακτηρισμούς στα δικά μου σχόλια (το ίδιο που έκανα κι εγώ δηλαδή όταν θεώρησα οτι με προκάλεσες) σε φέρνει ακριβώς στην ίδια θέση μ' εμένα. Θα μπορούσες να μου εξηγήσεις απλά οτι δεν απευθυνόσουν σε μένα (όπως έκανες στο τελευταίο post το οποίο βλέπεις οτι σέβομαι) χωρίς να με ειρωνευτείς όπως ακριβώς και εγώ θα μπορούσα να σου ζητήσω να ξεκαθαρίσεις αν απευθυνόσουν σε μένα πριν σε βρίσω. Σκέψου λοιπόν αν οι συμβουλές σου αφορούν τη δική σου συμπεριφορά όσο και τη δική μου.<BR/><BR/>@exarxos<BR/>Θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσεις αν κάτι απ' αυτά που λες για υποτίμηση της νοημοσύνης, ποιος είναι ποιος και τι εξυπηρετεί, τα σχετικά με τις φτυσιές και τις ομπρέλες κλπ. με αφορά προσωπικά. Αν απλά θέλεις να υποστηρίξεις τον gnik που γνωρίζεις καλύτερα από μένα και πιστεύεις πως αδίκησα τότε δεν έχω κάτι να πω. Αν όμως εννοείς οτι εγώ υποτιμώ τη νοημοσύνη σου, οτι εξυπηρετώ κάποιους και οτι κάνω οτι δεν καταλαβαίνω πως με φτύνουν θα ήθελα να μου το ξεκαθαρίσεις και να μου το δικαιολογήσεις ώστε να το συζητήσουμε.Κυριάκοςhttps://www.blogger.com/profile/10682542426046563337noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-19386424209101399272008-10-08T12:44:00.000+03:002008-10-08T12:44:00.000+03:00@eliasΣωστός ο προβληματισμός και οι ανησυχίες σου...@elias<BR/>Σωστός ο προβληματισμός και οι ανησυχίες σου σε γενική βάση.<BR/>Δεδομένου όμως ότι το έργο πρέπει να γίνει και επειδή έχεις ασχοληθεί με το θέμα μπορείς να μας δώσεις αν έχεις σκεφτεί και κάποιες εναλλακτικές προτάσεις, νομίζω θα ήταν ενδιαφέρουσα η άποψη σου.gnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-57726731967210807002008-10-08T12:31:00.000+03:002008-10-08T12:31:00.000+03:00Φίλε politis-gr,δεν αναφέρθηκα εκτενώς στο όλο έργ...Φίλε politis-gr,<BR/>δεν αναφέρθηκα εκτενώς στο όλο έργο του αγωγού Burgas - Αλεξανδρούπολη και πιθανότατα δεν έγινε αντιληπτή η φύση και η έκταση του έργου. Το κάνω τώρα. Ο αγωγός θα αποτελείται από το σωλήνα (μήκους περίπου 135 χλμ. σε ελληνικό έδαφος), τις δεξαμενές αποθήκευσης και τις λιμενικές εγκαταστάσεις μεταφόρτωσης οι οποίες με τη σειρά τους θα συνίστανται από μικρό υποθαλάσσιο αγωγό και αγκυροβόλιο για τη σύνδεση αυτού με τα δεξαμενόπλοια. Οι περιβαλλοντικές ανησυχίες αφορούν σε α) διαρροές στο χερσαίο τμήμα του αγωγού (το οποίο θα διέρχεται από το Εθνικό Πάρκο Δάσους Δαδιάς - Λευκίμμης - Σουφλίου), β) ατυχήματα/διαρροές στις χερσαίες δεξαμενές αποθήκευσης, γ) άδειασμα του έρματος από τα δεξαμενόπλοια στο βόρειο Αιγαίο λίγο πριν "δέσουν" στις λιμενικές εγκαταστάσεις, δ) διαρροές κατά τη φάση της μεταφόρτωσης του πετρελαίου στα δεξαμενόπλοια, ε) διαρροές κατά την πλεύση των φορτωμένων δεξαμενόπλοιων διαμέσου του Αιγαίου.<BR/>Η δυναμικότητα του αγωγού θα είναι 35 εκ. τόνοι/έτος, πράγμα που σημαίνει περίπου 95 χιλ. τόνοι/ημέρα, το οποίο με τη σειρά του σημαίνει κίνηση 2-3 δεξαμενοπλοίων χωρητικότητας 300.000 τόνων την εβδομάδα διαμέσου του Αιγαίου. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, τα δεξαμενόπλοια που δένουν στον Πρίνο είναι της τάξης των 5.000 τόνων (άρα μιλάμε για τάξη μεγέθους 50-60 φορές μικρότερη) ενώ τα δεξαμενόπλοια που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελίων φτάνουν μέχρι 100.000 τόνους. Καταλαβαίνει κανείς τι έχει να γίνει αν υπάρξει διαρροή π.χ. 200.000 τόνων πετρελαίου, όχι απαραίτητα στο Βόρειο Αιγαίο, αλλά λόγου χάρη στην περιοχή των Κυκλάδων. Αυτά όσον αφορά στο πως θα υπονομευτεί οικολογικά μια από τις πιο ενδιαφέρουσες περιβαλλοντικά περιοχές της χώρας (Δέλτα Έβρου, Δάσος Δαδιάς στο νομό Έβρου, Εθνικό Πάρκο Βιστωνίδας στο νομό Ροδόπης).<BR/>Σχετικά τώρα με το εάν θα πληγεί ο τουρισμός και δη ο σχετικός με τη θάλασσα, να αναφέρω απλώς ότι στελέχη του Υπουργείου Ανάπτυξης που ήρθαν στην περιοχή δήλωσαν πως η Αλεξανδρούπολη θα γίνει παγκοσμίως γνωστή ως πετρελαιούπολη λόγω του αγωγού, θεωρώντας το γεγονός προφανώς ως θετικό. Και εγώ αναρωτιέμαι: ο μέσος Έλληνας, Ευρωπαίος, Αμερικανός, Κινέζος κλπ. τουρίστας θα έρθει για τουρισμό στην "πετρελαιούπολη" ή θα προτιμήσει να πάει αλλού; Και εάν πάει αλλού, πώς θα δουλέψουν τα εστιατόρια και τα ξενοδοχεία και οι δραστηριότητες που τα εφοδιάζουν (μεταξύ αυτών και οι αλιείς;) Ποιος εστιάτορας, ξενοδόχος π.χ.της Θεσ/νίκης, όπου πωλείται μεγάλο μέρος των αλιευτικών προϊόντων της Θράκης, θα αγοράσει ξανά αλιεύματα από την περιοχή της "πετρελαιούπολης"; Ακόμα και να μη συμβεί ποτέ ατύχημα, διαρροή κλπ. οι εντυπώσεις γύρω από την "πόλη των πετρελαίων" θα παραμείνουν και κανείς πιστεύω δε θα ρισκάρει την υγεία τη δική του και της οικογένειάς του κολυμπώντας και τρώγοντας ψάρια με φόντο ένα δεξαμενόπλοιο των 300.000 τόνων. Και για να μη μείνει καμιά αμφιβολία ως προς το πού πηγαίνουν τα πράγματα, στο Εθνικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης αναφέρεται πως το λιμάνι και το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης θα διαμορφωθούν για την εξυπηρέτηση των αναγκών του αγωγού και πως στην πόλη θα κατασκευαστεί ΚΑΙ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΟ, ενώ στο (υπό έγκριση) Ειδικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό τα παράλια της Θράκης είναι η μόνη περιοχή της χώρας για την οποία δεν προβλέπεται ειδικό κέντρο υποδοχής σκαφών αναψυχής, ανάπτυξης μορφών θαλάσσιου τουρισμού κλπ., μάλλον γιατί εδώ δεν προβλέπεται να πατήσει κανείς...<BR/>Το σχόλιό σου "αγωγός δε σημαίνει διασκορπισμένα πετρέλαια εδώ κι εκεί" με βρίσκει αντίθετο γιατί αστοχίες υλικού, κακοτεχνίες, ανθρώπινα λάθη θα συμβαίνουν πάντοτε. Ο περιορισμός τους (και όχι η πλήρης εξάλειψή τους) επιτυγχάνεται με την ύπαρξη σωστής οργάνωσης, μηχανισμών πρόληψης και ελέγχου, μηχανισμών αντιμετώπισης κρίσεων, διάθεσης επαρκών κονδυλίων, ύπαρξης κατάλληλα εκπαιδευμένου προσωπικού κλπ. Το κράτος στο οποίος ζεις και ζω μας έχει αποδείξει ότι δε διαθέτει τίποτε από όλα αυτά (βλ. Ασωπός, Sea Diamond και ούτω καθ' εξής). Το δε επιχείρημα που προβάλλεται από ορισμένους, ότι το μέγεθος και η επικινδυνότητα του έργου θα έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν δικλείδες ασφαλείας, να προστατευτεί αυστηρά το περιβάλλον κ.α. προκαλεί γέλιο και θυμηδία δεδομένου ότι τυγχάνει να γνωρίζω εκ των έσω τη λειτουργία των δημόσιων υπηρεσιών που είναι επιφορτισμένες με την προστασία του περιβάλλοντος.<BR/>Και λίγα λόγια για την ασφάλεια που υποτίθεται ότι θα μας προσφέρει η ύπαρξη του αγωγού. Η έννοια της Ασφάλειας ενός κράτους και ειδικότερα μιας ακριτικής περιοχής αυτού, εξαρτάται πρωτίστως από παράγοντες όπως οικονομική ισχύς, πληθυσμιακή ευρωστία και κοινωνική συνοχή, ισχυρές ένοπλες δυνάμεις, ικανή πολιτική ηγεσία. Όλα τα παραπάνω λάμπουν δια της απουσίας τους, τόσο σε επίπεδο χώρας όσο και στην ακριτική περιοχή της Θράκης. Ας δώσει έμφαση λοιπόν το ελληνικό κράτος στα αυτονόητα που αναφέρονται παραπάνω και ας αφήσει κατά μέρος κολοσσιαία έργα όπως ο αγωγός πετρέλαίου Burgas - Αλεξανδρούπολη, τα οποία προωθούνται εν κρυπτώ σχεδιασμό και τα οποία, πέρα από τις μεγάλες ευκαιρίες που πάντα τις χάνουμε, θα μας δημιουργήσουν και νέους μεγάλους κινδύνους.<BR/>Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου μου. Ελπίζω να προβλημάτισα, να σου έδωσα κίνητρο να ψάξεις κι άλλο το θέμα και να σε κατέστησα ακόμα περισσότερο ενημερωμένο και υποψισμένο, τόσο εσένα όσο και τους επισκέπτες του blog.<BR/>Φιλικά, eliasΗλίας από Κομοτηνήhttps://www.blogger.com/profile/16565184934021170123noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-19261876843850160482008-10-08T12:30:00.000+03:002008-10-08T12:30:00.000+03:00Κυριάκο Δεν είναι σωστό να τσακωθούμε για το τίποτ...Κυριάκο <BR/>Δεν είναι σωστό να τσακωθούμε για το τίποτα.<BR/>Μια συμβουλή προσπαθώ να σου δώσω, μην γράφεις δυναμιτιστικές προτάσεις και λέξεις γιατί δεν μπορούν όλοι να μπουν στην δική σου φόρτιση της στιγμής και θα αρχίσουν σχόλια αντιπαράθεσης που δεν οδηγούν πουθενά.<BR/>-Το link έδειχνε ότι δεν είναι όλες οι οικολογικές οργανώσεις κατά της αιολικής ενέργειας <BR/>http://www.oikipa.gr/index/index.php?option=com_content&task=view&id=103&Itemid=62<BR/>-Η αγγελία απευθυνόταν σε αυτούς που είναι εντελώς αρνητικοί σε οποιαδήποτε εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας. Την λέξη ¨εργοτάξιο¨ την χρησιμοποιούμε όλοι.<BR/>Αδίκως το πήρες προσωπικά γιατί δεν νομίζω να περιλαμβάνεις τον εαυτό σου σε αυτή την κατηγορία.<BR/>-Αν ξαναδείς τα σχόλια θα προσέξεις ότι εσύ άρχισες τις ειρωνείες εναντίον μου και συνεχίζεις με φράσεις του τύπου:<BR/>¨εκτός από εξυπνάκιας είσαι και δειλός.¨<BR/>Ας μην το συνεχίσουμε νομίζω ότι το θέμα εξαντλήθηκε.<BR/>Πάντα με φιλική διάθεση g.n.gnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-26330437256145969582008-10-08T12:10:00.000+03:002008-10-08T12:10:00.000+03:00@ Κυριάκο και ...ΓιώργηΤο ήθος του καθένα κρίνεται...@ Κυριάκο και ...Γιώργη<BR/>Το ήθος του καθένα κρίνεται διαρκώς από τα λεγόμενα (γραφόμενα)του.<BR/>Το ΗΘΟΣ του <B>gnik</B> και το χιούμορ του είναι γνωστό στους σχολιαστές.<BR/>Μη παίζετε και μη υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας. Σας παρακαλώ πολύ !<BR/>Καταλαβαίνουμε πολύ καλά ποιος είναι ποιος και τι εξυπηρετεί.<BR/>Γιώργη κάποτε είχε γραφτεί ένα πολύ εύστοχο σχόλιο για εσένα. Αν δεν το θυμάσαι έλεγε :Κάποιους τους φτύνουν και αυτοί φωνάζουν ...ΒΡΕΧΕΙ, ΒΡΕΧΕΙ και τρέχουν να ανοίξουν ομπρέλα .<BR/>Επαναλαμβάνω, όσοι παρακολουθούμε τα σχόλια ΔΕΝ είμαστε ηλίθιοι.Καταλαβαίνουμε πολύ καλά!<BR/>Και για να μη το σβήσει ο πολίτης ως εκτός θέματος, να καταθέσω και εγώ την άποψη μου περί του θέματος του συγκεκριμένου post.<BR/>Θα συμφωνήσω για τον ρόλο του κ. Παπαχελά και των Ο.Π και θα χρησιμοποιήσω μια φράση του ίδιου του πολίτη από κάποιο σχόλιο του λίγο πιο επάνω "Όταν δεν υπάρχουν αποδείξεις(ή σοβαρές ενδείξεις) υπάρχει η <B>γνώμη</B>, όταν υπάρχουν οι αποδείξεις υπάρχει η <B>κρίση</B> και η ικανότητα να την διαχειριζόμαστε "<BR/><B>Αυτός είναι ο χρυσός κανόνας στην Δημοκρατία !</B><BR/>Δεν ανοίγω διάλογο και ποτέ δεν το έχω κάνει.<BR/>Κατέθεσα την άποψη μου και συνεχίζω την μπλοκοβόλτα μου καθότι ο χρόνος είναι χρήμα!<BR/>Καλημέρα σε όλους .exarxoshttps://www.blogger.com/profile/15841415865531841805noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-36620905796159252092008-10-08T11:36:00.000+03:002008-10-08T11:36:00.000+03:00@ΚυριάκοςΠολλούς χαιρετισμούς και από μένα Κυριάκο...@Κυριάκος<BR/>Πολλούς χαιρετισμούς και από μένα Κυριάκο. Να σαι πάντα καλά.<BR/><BR/>Τα έχουμε ξαναπει γι' αυτό το μπλογκ στην Αξιολόγηση. Δε βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον ας κρατήσουμε τα όποια θετικά στοιχεία και κάποια καλά άρθρα που αναρτώνται κατά διαστήματα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-82723132788837620802008-10-08T11:07:00.000+03:002008-10-08T11:07:00.000+03:00@gnikΚαι κάτι ακόμα: Ξαναδιάβασα τα posts σου να δ...@gnik<BR/>Και κάτι ακόμα: Ξαναδιάβασα τα posts σου να δω μήπως δεν απάντησα σε κάτι και πρόσεξα οτι με κατηγορείς οτι "γέμισα την ανάρτηση με σχόλια και ειρωνείες" όταν όλα σου τα σχόλια ήταν αποκλειστικά ειρωνίες και απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για μένα (εκτός από το link που δε δουλεύει και που δεν απευθύνεται στη δική μου επιχειρηματολογία έτσι κι αλλιώς). Σου επιστρέφω λοιπόν το σχόλιο.Κυριάκοςhttps://www.blogger.com/profile/10682542426046563337noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-69113180257655625302008-10-08T10:53:00.000+03:002008-10-08T10:53:00.000+03:00@georgeΑν είσαι αυτός που γράφει με το ίδιο όνομα ...@george<BR/>Αν είσαι αυτός που γράφει με το ίδιο όνομα στην "αξιολόγηση βουλευτών" τότε ξέρεις ποιος είμαι και σου στέλνω τους φιλικούς μου χαιρετισμούς.<BR/><BR/>@gnik<BR/><BR/>Κυριάκος:<BR/>Θα περάσουν χρόνια και χρόνια στη διάρκεια των οποίων οι περιοχές από τις οποίες θα περάσει θα γίνουν ένα τεράστιο εργοτάξιο. <BR/><BR/>gnik:<BR/>[...]Ιδανική λύση για ταλαιπωρημένους από τα ανεξέλεγκτα εργοτάξια εφαρμογής της σύγχρονης τεχνολογίας σε όλη την χώρα.[...]<BR/><BR/>Σε ποιον αναφερόσουν δηλαδή; Μόνο εγώ έγραψα για εργοτάξια. Όταν κάνεις τον έξυπνο καλό θα ήταν να έχεις το θάρρος να παραδέχεσαι αυτό που έκανες και να μην κάνεις τον ανήξερο. Διαφορετικά εκτός από εξυπνάκιας είσαι και δειλός. Εγώ απευθύνθηκα σε σένα (όπως και σε κάποιους άλλους εξυπνάκηδες νωρίτερα) απλά και ξεκάθαρα.<BR/><BR/>Σχετικά με τον αριθμό των επισκεπτών, ακόμα κι αν κάνω λάθος, αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το post μου θα διαπιστώσεις οτι αυτό που λέω είναι: η δική μου δυνατότητα να επηρεάσω τη γνώμη οποιουδήποτε είναι πολύ μικρή οπότε είναι ανοησία να με κατηγορούν οτι κατευθύνομαι. Αν αυτοί που με κατευθύνουν περιμένουν από μένα να επηρεάσω οποιονδήποτε θα απογοητευτούν. Δεν υποτιμώ το blog του politi, τα δικά μου όρια όμως τα γνωρίζω. Και κάτι ακόμα: οι 1500 επισκέπτες δεν είναι απαραίτητο οτι θα διαβάσουν το σχόλιό μου ούτε οτι θα του δώσουν σημασία. Ο αριθμός που δίνεις λοιπόν δε λέει και πολλά πράγματα και μπορεί να είναι το ίδιο άστοχος με τον δικό μου.<BR/><BR/>Αν "ζεσταίνομαι" και γίνομαι πιο επιθετικός είναι επειδή ενώ πάντα ξεκινώ να ανοίξω μια συζήτηση εμφανίζονται πάντα κάποιοι "έξυπνοι" που με ειρωνεύονται με σχόλια δύο γραμμών αντί να προσπαθήσουν να μου απαντήσουν. Διάβασε το πρώτο μου σχόλιο π.χ. στη σελίδα που κατηγόρησα τον politi για χυδαιότητα. Ήταν μια αναφορά σε στατιστικά από την εθνική στατιστική υπηρεσία που δείχνουν μείωση των ατυχημάτων και των θανάτων στην Ελλάδα. Κανείς δεν το σχολίασε. Μόνο την αναφορά μου στον Τατούλη σχολίασαν όλοι (συμπεριλαμβανόμενου του politi). Και τη θέση μου για τη χυδαιότητα τη αιτιολόγησα: χυδαίο είναι το ευτελές και είναι κατά τη γνώμη μου ευτελισμός της τραγωδίας των ανθρώπων η χρήση της για να μαζέψει κάποιος ψήφους ή για να κατηγορεί βουλευτές που δε γουστάρει. Δεν είδα καμιά σοβαρή διαφωνία σ' αυτό.<BR/><BR/>Το "έχετε μολυνθεί από συνομωσιολογικές μπούρδες" αφορά αυτούς που μόνιμα ψάχνουν για συνομωσίες όταν υπάρχουν πιο πιθανές και λογικές εξηγήσεις. Κυκλοφορούν αρκετοί τέτοιοι εδώ και ο ίδιος ο politis γλιστρά σ' αυτό το μονοπάτι αρκετά συχνά. Δεν χρειάζεται για παράδειγμα να υποθέσω οτι η κάθε οργάνωση είναι όργανο συμφερόντων όταν κάνει αυτό που κάνουν πολλές άλλες παρόμοιες οργανώσεις σε ανάλογες καταστάσεις, όταν έχει κάποια πραγματικά επιχειρήματα (διάβασε το post του ανώνυμου χθες 10:32 και του george, έχουν πραγματικούς λόγους ανησυχίας οι άνθρωποι που θα περάσει απ' τις περιοχές τους ο αγωγός) ή επειδή υπάρχουν κάποιες άλλες παρόμοιες οργανώσεις που αναμφισβήτητα και αποδεδειγμένα λειτουργούν σαν προεκτάσεις πολιτικών συμφερόντων. Η θέση του politi για τον αγωγό (είναι απλά ένας σωλήνας) είναι υπεραπλουστευτική και ανεπαρκής και αν κάποιος ενδιαφέρεται να δει πιθανές περιβαλλοντικές επιπτώσεις θα πρέπει να ψάξει να βρει περισσότερες πληροφορίες και όχι να αρκεστεί σε έναν αφορισμό του είδους "αυτοί που αντιδρούν εξυπηρετούν συμφέροντα". <BR/><BR/>Σχετικά με τις ΑΠΕ: Όταν χρειάζεται πάνω από δύο (2) χρόνια (το γνωρίζω από πρώτο χέρι, δεν είναι αυθαίρετο το νούμερο) για να βγάλει μια εταιρεία την άδεια για να φτιάξει ένα αιολικό πάρκο είναι ανοησία να λέμε οτι φταίνε οι οικολόγοι που αντιδρούν για την καθυστέρηση των επενδύσεων. Ας λυθούν τα γραφειοκρατικά προβλήματα και θα δούμε τότε πως θα πάνε τα πράγματα. Η επιστολογραφία του συνδέσμου που αναφέρω παραπάνω αυτό ακριβώς το πρόβλημα αναδικνύει. <BR/><BR/>Αυτά λέω στα posts μου και γι αυτό καλώ τους ανθρώπους που βλέπουν παντου συνομωσίες να χρησιμοποιήσουν τη λογική τους και τις τεράστιες δυνατότητες πληροφόρησης που τους δίνει το internet για να ελέγχουν και να αξιολογούν μόνοι τους αυτά που διαβάζουν. Αν νομίζεις οτι κάνω λάθος εξήγησέ μου γιατί. Αν εκνευρίστηκα και μίλησα προσβλητικά σε κάποιους που δεν το άξιζαν τους ζητώ συγγνώμη. Τους εξυπνάκηδες όμως δεν τους συγχωρώ ούτε θα απολογηθώ σ' αυτούς. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μου. Θα ασχοληθώ σοβαρά μαζί τους μόνο όταν μάθουν να συζητούν.<BR/><BR/>Μόλις τώρα ξαναμπήκα από χθες και διάβασα τα posts σου οπότε αυτό που έσβησες δεν το πρόλαβα να το διαβάσω. Το link που έχεις βάλει δε δουλεύει, σε παρακαλώ ξαναβάλτο για να το διαβάσω και να σου απαντήσω, αν και νομίζω πως ότι η θέση μου παραπάνω πρέπει να σε έχει καλύψει: δεν σκοπεύω να κατηγορήσω κανέναν λόγω συνάφειας. Μπορεί να υπάρχουν οργανώσεις που δεν έχουν ειλικρινείς προθέσεις αλλά αυτό δεν σημαίνει πως όλες οι οργανώσεις είναι αυτόματα ύποπτες.Κυριάκοςhttps://www.blogger.com/profile/10682542426046563337noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-39516845206522760422008-10-08T00:43:00.000+03:002008-10-08T00:43:00.000+03:00@ georgeΔεν την τελείωσες την φράση ξέχασες το από...@ george<BR/>Δεν την τελείωσες την φράση ξέχασες το από τι έχει μολυνθεί<BR/>¨από συνομωσιολογικές μπουρδες¨<BR/>Δεν νομίζω ότι ο politis λέει το ίδιο !!!!!<BR/><BR/>Ο φίλος κυριάκος δεν απάντησε για τις θέσεις που γράφουν στο link που έδωσα.<BR/>Και απέφυγα να του σημειώσω και άλλα που είπε:<BR/> ¨για να γράφω ανοησίες που θα διαβάσουν καμιά τριανταριά άνθρωποι σε ένα ασήμαντο blog σε μια ασήμαντη γωνιά του κόσμου σε μια ασήμαντη γωνιά του διαδικτύου.¨<BR/><BR/>Περίπου 1500+ επισκέπτες πέρασαν σε ένα 24ωρο από αυτό το blog αν είδα καλά<BR/>Βλέπεις καμία σχέση μεταξύ του αριθμού 1500+ και του 30:))))gnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-4687255108035142782008-10-08T00:35:00.000+03:002008-10-08T00:35:00.000+03:00FILE TO LEO SYNEXOS AYTOI DEN THELOYN TIPOTA!!!!ME...FILE TO LEO SYNEXOS AYTOI DEN THELOYN TIPOTA!!!!MEXRI KAI OI ANEMISTHRES TOYS KATHONTAI STO LAIMO.G APO CTAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-34127279102217419202008-10-08T00:28:00.000+03:002008-10-08T00:28:00.000+03:00Έχει δίκιο ο Ανώνυμος 10:32 . Για ρωτήστε να μάθετ...Έχει δίκιο ο Ανώνυμος 10:32 . Για ρωτήστε να μάθετε τι γίνεται και στους "Καλούς Λιμένες" νότια της Κρήτης, με τις δεξαμενές πετρελαίου του Βαρδινογιάννη και τη σαβούρα των τανκερ που μολύνουν τη θάλασσα εκεί τριγύρω. Αυτό που θα γίνει στο Β. Αιγαίο θα είναι πολύ μεγαλύτερης κλίμακας.<BR/><BR/>Δε λέω ότι ντε και καλά θα μολυνθεί το περιβάλλον με το νέο αγωγό, απλά έχουν και οι κάτοικοι εκεί το δικαίωμα να ανησυχούν και να διαμαρτύρονται ενδεχομένως κάποιοι από αυτούς. Δε σημαίνει ότι είναι ανθέλληνες, αμερικανόδουλοι και τα σχετικά. Εκτός αν έχετε στοιχεία περί αυτού.<BR/><BR/>@gnik<BR/>Ήταν όντως λίγο άστοχη η ειρωνεία του κυριάκου στην αρχή του σχολίου του. Σε πείραξε όμως η μετέπειτα φράση του "Ανοίξτε λίγο τα μάτια σας και το μυαλό σας που έχει μολυνθεί..."; <BR/><BR/>Μα το ίδιο ακριβώς δε λέει και ο Πολίτης; Να ανοίξουμε τα μάτια μας να "ξεστραβωθούμε";Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-28724937037198030252008-10-07T23:11:00.000+03:002008-10-07T23:11:00.000+03:00@ Ανώνυμο10.32Όχι απόνερα! Σαβούρα ή έρμα λέγεται!...@ Ανώνυμο10.32<BR/>Όχι απόνερα! Σαβούρα ή έρμα λέγεται!<BR/>Τα απόνερα είναι αυτό το ανακάτεμα των νερών που κάνει η προπέλα του πλοίου όπως κινείται.<BR/>Πως ξέρεις ότι δεν δουλεύω ήδη στην Motor Oil;<BR/>Ας σοβαρευτούμε ! Τα τάνκερ (γκαζάδικα) που θα ταξιδεύουν στη Μεσόγειο σε πείραξαν;<BR/>Τώρα δεν ταξιδεύουν; Ο πρίνος σε πειράζει; Γκαζάδικα δεν φορτώνουν τόσο χρόνια που λειτουργεί;<BR/>Εάν αύριο "χτυπήσουμε " και 2-3 ακόμα "πρίνους"(αφού όπως ξέρουμε υπάρχουν κοιτάσματα πετρελαίου στη περιοχή ), θα σε πείραζε;<BR/>Τόσα χρόνια που λειτουργεί χάλασε ο κόσμος στο Β.Αιγαίο;(Εκτός από τη φυσιολογική ρύπανση που υπάρχει σε ΟΛΕΣ τις θάλασσες και που δεν ΜΟΝΟ τα πλοία υπεύθυνα ).<BR/>Αν τώρα δεν θέλεις να ταξιδεύουν πλοία στη Μεσόγειο ....η σπηλιά που έλεγε παραπάνω ο gnik πωλείται σε καλή τιμή :)))<BR/>Χιούμορ κάνω φυσικά!politis-grhttps://www.blogger.com/profile/07797159038034859739noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-88952830768398141802008-10-07T22:32:00.000+03:002008-10-07T22:32:00.000+03:00@Politi .. επειδή παράγεις μια αφελέστατη (και άλλ...@Politi .. επειδή παράγεις μια αφελέστατη (και άλλο τόσο πονηρή;) ιδέα για τον αγωγό (πρόκειται απλώς για μια μεγάλη σωλήνα)σε πληροφορώ οτι η σωλήνα καταλήγει σε ένα χώρο διανομής και φόρτωσης τεράστιων τάνκερ που θα σουλατσάρουν όχι μόνο στο Βόρειο Αιγαίο ... αν νομίζεις οτι αυτό δεν θα έχει επιπτώσεις στο περιβάλλον ... σε πληροφορώ ότι μόλις από τα διυλιστήρια του Βαρδινογιάννη στους Αγ. Θεωδώρους ανακοίνωσαν υπεύθυνο περιβαλλοντικής ενημέρωσης ... γιατί δεν κάνεις μια απόπειρα ; πάρε και το ποστ σου για βιογραφικό.<BR/><BR/>Τα απόνερα των τανκερ, και μαζί τους οτι έχουν μαζέψει από μικροοργανισμούς σε άλλες θάλασσες(έχεις ακούσει για ένα φύκος που απειλεί την Μεσόγειο ;) θα τα μεταφέρουν στο Αιγαίο. Το σημαντικότερο όμως είναι οτι θέτουν σε ομηρία το σχεδιασμό μιας περιφέρειας της Ελλάδας (γραμμένη στα παλαιά των υποδημάτων της επίσημης πολιτκής) και όταν "με το κακό" τελειώσει η λειτουργία του χώρου διανομής ρωσικών πετρελαίων στον Έβρο ... απλώς θα φύγουν και θα αφήσουν καμένη γή, όπως κάνουν εξ' άλλου όλοι οι πετρελαιάδες είτε αμερικανοί, είτε Ρώσοι, είτε αργεντίνοι είτε Βενεζουελάνοι...<BR/><BR/>Θες επιχειρήματα (ξέρω τι εννοείς, φωτογραφίες με την καταστροφή του Έβρου, παρμένες το 2050 μεσω μηχανής του χρόνου...) ψάξε βρε λίγο. Δεν είναι τρελοί οι ντόπιοι που είναι κατά του αγωγού, ούτε προδότες, ούτε αφελείς, ούτε ανερικανόφιλοι, ούτε ρωσόδουλοι.<BR/><BR/>http://www.ecocrete.gr/index.php<BR/><BR/>http://www.ecocrete.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3551&Itemid=0<BR/><BR/>http://www.ecocrete.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=4284&Itemid=0<BR/><BR/>Αλλά στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-66741560172672972692008-10-07T20:44:00.000+03:002008-10-07T20:44:00.000+03:00Ημερίδα για τη διάσωση του Αιγαίου από την ρύπανση...Ημερίδα για τη διάσωση του Αιγαίου από την ρύπανση του αγωγού Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη είχε εξαγγείλει και προγραμματίσει στη Πάρο για το Φθινόπωρο ο πρώην Δήμαρχος Πάρου Γιάννης Ραγκούσης.<BR/>Η ιδέα του άρεσε…. Τον προώθησαν. Αμέσως τον έκαναν βουλευτή, Εκπρόσωπο Τύπου, Γραμματέα.<BR/>Πράσινος είναι αλλά όχι οικολόγος. Οι ευαισθησίες «αμείβονται». Οι άνθρωποι προωθούνται. Γιατί όχι και Πρωθυπουργός;ΝΑΟΥΣΑΙΟΣhttps://www.blogger.com/profile/05144090068003843026noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-41358792738136174262008-10-07T20:03:00.000+03:002008-10-07T20:03:00.000+03:00EGO ENAS APLOS MINE ENGINEER EIMAI,POY NA KSERO AP...EGO ENAS APLOS MINE ENGINEER EIMAI,POY NA KSERO APO PERIBALLONTIKES MELETES. G APO CTAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-26972282813335247042008-10-07T19:50:00.000+03:002008-10-07T19:50:00.000+03:00Δεν θα διαβάσω όλα τα link που έβαλες για αντιδράσ...Δεν θα διαβάσω όλα τα link που έβαλες για αντιδράσεις των οικολογικών οργανώσεων σε ανεμογεννήτριες.<BR/>Θα σου δώσω μόνο ένα link από site οργανώσεως που την ξέρω συζητάω μαζί τους και όπου κάνουν λάθος τους τα σούρνω face to face.<BR/><A HREF="http://www.oikipa.gr/index/index.php?option=com_content&task=view&id=103&Itemid=62" REL="nofollow"> ΕΔΩ</A><BR/>Πρός το τέλος του αρθρου θα διαβάσεις τις θέσεις τουςgnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-6680661568725033332008-10-07T19:30:00.000+03:002008-10-07T19:30:00.000+03:00@κυριάκοςΈσβησα το προηγούμενο σχόλιο μου γιατί τη...@κυριάκος<BR/>Έσβησα το προηγούμενο σχόλιο μου γιατί την πάτησα και απάντησα σε ερώτηση σου.<BR/>Για να βάλουμε τα πράγματα σε μία τάξη μεταξύ μας<BR/>Από πού έβγαλες το συμπέρασμα ότι το ¨χιουμοριστικό¨ σχόλιο απευθυνόταν σε εσένα και πήρες το λόγο να με ειρωνευτείς.<BR/>Έχεις την εντύπωση ότι είσαι πανέξυπνος και μας προσβάλεις όλους με φράσεις του τύπου ¨Ανοίξτε λίγο τα μάτια σας και το μυαλό σας που έχει μολυνθεί από συνομωσιολογικές μπουρδες¨<BR/>Γέμισες την ανάρτηση με σχόλια και ¨ειρωνείες¨<BR/>Και επί του θέματος ¨Αλέξη¨ μία γραμμή στην οποία έλεγες ότι συμφωνώ politis και πολύ καλά κάνεις και τα γράφεις.<BR/>Μπορείς άνετα να εκθέτεις τις απόψεις σου και να τις διαβάζουμε ΔΕΝ μπορείς όμως να προσβάλεις χωρίς να σε προσβάλουν.<BR/>Κάποτε πριν από μέρες σου έγραψε κάποιος ότι ¨ζεσταίνεσαι¨ με την πάροδο των σχολίων και γίνεσαι επιθετικός, αν θυμάσαι είχες αποκαλέσει τον διαχειριστή ΧΥΔΑΙΟ.<BR/>Αν θέλεις να μετράμε τις απόψεις σου κατέβα στο επίπεδο μας:))))) <BR/>Φιλικάgnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-20582799668193965812008-10-07T18:39:00.000+03:002008-10-07T18:39:00.000+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.gnikhttps://www.blogger.com/profile/02088143739971163120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5970550759874425465.post-32615028484939839622008-10-07T18:26:00.000+03:002008-10-07T18:26:00.000+03:00G apo CTΔηλαδή επειδή κάποιοι επιστήμονες τα παίρν...G apo CT<BR/>Δηλαδή επειδή κάποιοι επιστήμονες τα παίρνανε από εταιρείες για να φτιάχνουν "μελέτες" (διόλου σπάνιο, πάρα πολλοί επιστήμονες πληρώνονταν για χρόνια από τις εταιρείες πετρελαιοειδών για να βγάζουν μελέτες που αμφισβητούσαν την υπερθέρμανση του πλανήτη και τη συμμετοχή της ανθρώπινης δραστηριότητας σ' αυτή) όλες οι επιστημονικές μελέτες είναι αναξιόπιστες; Η επιστήμονες κάνουν τις έρευνές τους και τις δημοσιεύουν σε επιστημονικά περιοδικά ή τις παρουσιάζουν σε συνέδρια όπου κρίνονται από άλλους επιστήμονες του ίδιου κλάδου. Έτσι ξεσκαρτάρονται οι διάφορες απόψεις και προχωρά η επιστήμη, αναμφισβήτητα μια από τις υγιέστερες και αποτελεσματικότερες διαδικασίες της εποχής μας, η ποιότητα της οποίας γίνεται φανερή από τη συνεχή πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας. Δεν είμαι σε θέση να κρίνω π.χ. τις περιβαλλοντικές έρευνες που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα αλλά μάλλον ούτε και συ. <BR/><BR/>Οι ημερίδες δεν είναι παράθυρα στην τηλεόραση και συνήθως δεν υπάρχει "αντίλογος".<BR/><BR/>ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν λέω οτι έχουν βάση τα επιχειρήματα της οργάνωσης, λέω οτι δεν ξέρω και δεν μπορώ να ξέρω γιατί δεν είμαι ειδικός στο θέμα (σε αντίθεση με πολλούς εδώ μέσα που φαίνεται πως είναι ειδικοί τόσο στα περιβαλλοντικά θέματα όσο και στη διεθνή διπλωματία...). Αυτό όμως που είναι σίγουρο είναι πως δεν είναι και τόσο ασυνήθιστο να αντιδρούν περιβαλλοντικές οργανώσεις στην κατασκευή ενός αγωγού και αν θέλουμε να δούμε τις πιθανές επιπτώσεις είναι βέβαιο πως υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία. Το να θεωρούμε δεδομένο όμως οτι όποιος αντιδρά είναι κατευθυνόμενος είναι πιο πολύ θέμα πίστης και φαντασίας παρά γνώσης και λογικής.Κυριάκοςhttps://www.blogger.com/profile/10682542426046563337noreply@blogger.com